shqiptaret ne FRANCE

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: shqiptaret ne FRANCE

Metroja eshte plumb i rende. /pf/images/graemlins/laugh.gif Te duhet nje kurs 3 mujor per te marr vesh perdorimin,stacionet,korrespondencat,prerjen e biletes,kalimin ne metro.
Teoria eshte e lehte
Kujdes stazhin praktik se ai te ngec ne vend.Ne vend qe te shkosh psh ne La défense perfundon tek ana tjeter Chàteau de Vincennes /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

ODISEA

Primus registratum

Capun, ne dore te kujt ke rene...
nje gje ki parasysh...
mos u habit po s'ta varen metrove kur kerkon drejtime...
nuk jane si ne amerike njerezit, jane fodulle /pf/images/graemlins/laugh.gif
rri me harte ne xhep...
praktik si amerikan qe je /pf/images/graemlins/wink.gif
mos e vrit shume mendjen se atje s'ta thone kurre ne sy se c'mendojne per ty...
te bejne ca lajka dhe vec kur zhduken dhe se si, qysh, tek e pse, s'ta thone kurre arsyen...
per cdo gje tjeter, ketu jemi ne kur te kesh ndonje pyetje /pf/images/graemlins/wink.gif
/pf/images/graemlins/wave.gif

salut les enfants /pf/images/graemlins/laugh.gif
bon fin de semaine a tout le monde /pf/images/graemlins/wave.gif

capuni

Primus registratum

faleminderit per pergjigjet!

..pytja tjeter qe kisha eshte: ..kush nga ju do m'gatuj e do m'laj rrobat? /pf/images/graemlins/laugh.gif

963

Primus registratum

Po te jesh mire nga gjendja ekonomike - capun - mund te marresh edhe nje guide. Un njof dike qe shoqeron shqiptare per 90 euro dita. Keshtu mund te njofesh ç'do gje te bukur qe ka ne Paris (muze, kabare, vende interesante ).

ODISEA

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

..pytja tjeter qe kisha eshte: ..kush nga ju do m'gatuj e do m'laj rrobat? /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]
capun, ha restoranteve...
per te lare, ke lavatrice me lek sa te duash...
nje here ne jave sikur t'a besh, ne rregull je...
po qe se behet mali pirg, lahu e nderrohu me rralle /pf/images/graemlins/laugh.gif
just kidding /pf/images/graemlins/wink.gif

wow, 90 euro dita /pf/images/graemlins/eek.gif
qeka milioner vllai /pf/images/graemlins/laugh.gif
s'ma ha mendja se parisi ka nevoje per guide personale... megjithate, po qe se capuni ka leke, pse jo /pf/images/graemlins/laugh.gif

963

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

[/ QUOTE ]

Qenke maço! Nga ata burrat e pare.

soni2

Primus registratum

Dahlia desole pour le retard j etais chez les bosch!!!

MLk bonns afaires a faire ?? quoi ou il y en a juste pour les filles ??;) comprehensible (apelle moi si il y a du bon vin) le reste importe peux !!

ky qe do me ike ne paris pse do perkthys sa here qe iki shoh aq shum amerikon sa them e paskan braktis dajen SAM!!!

do ene dike ti laje rrobat /pf/images/graemlins/wink.gifmartoju me i turke vella si i ke tamom shpijake !!!

revenon a nos mutons !!
q d9 ?? o MLK mos fillo jug veri apo do besh si U Bosi ne IT ne i bije te ikim ne jug se ne veri perveç lekeve gjo tjeter ska !!!

a+ je regarde pour de bons afaires

pinkparadise

Forumium maestatis

salutttttttttttttttt....
tj la moi, e person en vue bordel de merde /pf/images/graemlins/laugh.gif (ps; ca c mon coté revolté )

bon alors, per le peti ki va se perdre a paris by night, je dis bonne chance /pf/images/graemlins/laugh.gif tu sera en enfer, je te dis paix a ton ame /pf/images/graemlins/laugh.gif si ta un derrnier voeux balance on s'en charge /pf/images/graemlins/laugh.gif

si non koi 2 9 ???

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Hello i love you
want you tell me
your name

Salut toute le monde. Je me suis reveillé avec The Doors dans ma tete et dans ma bouche /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Dehors c'est toute blanc tout froid je suis super bien chez moi au chaud
To57 que est que ty fait chez le Bosch t'ai passer par ou pour y aller.Il neige aussi la bas
A part les soldes (des sous vetements,des habilles)vous faites quoi today???? Hajde mos me lini te flas me vete mo se u merzita tani
/pf/images/graemlins/shrug.gif

MLK

Primus registratum

A part des sousvetement, on s'occupe des survetement aussi /pf/images/graemlins/laugh.gif avec le froid qui fait il y a interet non /pf/images/graemlins/tipsy.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Hej salut toi Comme ca va ? Contente de t'entendre
Alors quoi de neuf /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

MLK

Primus registratum

Ca va , ça va comme un dimanche, il fait froid comme par chez toi du coup au regime a la maison, repos /pf/images/graemlins/laugh.gif Ca ete ton week end? /pf/images/graemlins/wave.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

oh que oui mais je ne vous raconte pas parce que je vais faire des jaloux

MLK

Primus registratum

Bon bah tant pi pour nous alors, t'es pas cool la /pf/images/graemlins/laugh.gif

ODISEA

Primus registratum

cool?
mais au contraire, elle est trop cool la /pf/images/graemlins/cool.gif
elle ne veux pas faire des jalous...
elle veux que tout le monde soit heureux... /pf/images/graemlins/idea.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
ce que je ne comprend pas, c'est:
des jalous parmi les filles ou les garçons???
moi par exemple, je deviens jalous très facilement /pf/images/graemlins/blush.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Amelcina_

Primus registratum

Hey ça behet ktu? Si ju ka lali? Keske vs raconté 2bo? Un hiç ja bera nje xhiro ktej nga forumi se kishte kohe qe s'kisha hy(jraconte 1peu ma vie la lol) /pf/images/graemlins/tonguee.gif Ju pershendes te gjithve. Peace to all. Bye /pf/images/graemlins/wave.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

soni2

Primus registratum

rien dahlia j etais acheter une bagnole !!!chez les bosch et il y avait bcp de neige et pas mal d acidents j en vu au moins 6 !!! par ou je passe pour i aller ??
entre saarbrucken pour le sud e trier quand je vais au nord !!

sinon q d9 chers amis moi j ai les boules je suis reste 40 min avec un flic deme deux de la police nationale en lui exopliquant que il ne pouvait pas me metre une amende par ce que je circulais avec de plaques etrangeres!!! il est partie avec la qeu entre les jambes sans me verbaliser!!!

sinon rien dmn rebelote je vais encore chez les bosch pres de ludvigshafen !!!

alors les soldes cmn vous le trouvez??? j atends encore moi pour i faire un tour !!

bon si persone est la tempis je vous souhaite quand meme une tres bonne nuit

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Eh oui en bosse demain et rebelote.Week end i shkurter ishte per mua,oh il fait trés froid et j'aime pas du tout ça. Bon semaine à tous et a+

MLK

Primus registratum

Comme ils sont pantouflards la d'un coup tous! Ou la la ça sent le someil tout ça /pf/images/graemlins/tipsy.gif Bonne semaine toute meme /pf/images/graemlins/wave.gif