shqiptaret ne FRANCE

ladouce2005

Primus registratum
Re: shqiptaret ne France

/pf/images/graemlins/lol.gif Kondre, po une puthjet per ty, si leshoj kshu kot me kot /pf/images/graemlins/devil.gif
duhet te ishe ketu ti, e ja tani qe erdhe /pf/images/graemlins/kiss.gif

p.s. quel' concurrence mon grand?? /pf/images/graemlins/devil.gif

MLK

Primus registratum

Sa shpejt rritet popullata ketu, si me qen kinez mer jahu /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

La concurrence en général. Tu sais, elle est très forte /pf/images/graemlins/devil.gif.

Moi je vais très bien To57.

hier j'ai eu une rencontre très raproché avec ma future belle /pf/images/graemlins/wub.gif.

ladouce2005

Primus registratum

oh sa qejf /pf/images/graemlins/wub.gif
kujt i ngjate? jo ty ishalla /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif
et tu sais, je mon fou completement de la concurrence tu sais /pf/images/graemlins/sleep.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum

Kondre ....erdhi Shirua mua me ben yuck e? /pf/images/graemlins/mad.gif

p.s. /pf/images/graemlins/devil.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Nuk ta bona ty yuck mi, ja bona atij që kishe pru ti me vete /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Për Shiron më kishte djegur malli po ty s'të lej kurr mas dore.

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK, ke nevoj për kshilla? /pf/images/graemlins/laugh.gif

P.S. Shire, t'as pas raison de t'inquieter de la concurrence. T'es toujours la meilleure /pf/images/graemlins/pickellonja.gif.

ladouce2005

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif leji furcet, se t'esht tha boja /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Dole, t'a kom fal mi, se ka dale jashte perdorimit /pf/images/graemlins/devil.gif
eh. c'te ben rinia s'ta ben perendia /pf/images/graemlins/tonguee.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

ou gjithmon me e mira ajo eeeeeeeeeeee

pse ne te tjeret lujm zara eeeeeeeee

To57, té guerri chou, ou tj malade???

Kondrapedali

Kondrapedali

Jasht përdorimit? Olalala, tu te trompes royalement ma chère. Je suis toujours neuf et pret à attaquer /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Pink, s'thash që jeni zara, mais c'est elle la meilleure /pf/images/graemlins/shrug.gif.

Dolores

Primus registratum

ta tregoj une meilleuren ty......MLK hajde se te kam ty xhan tani /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

/pf/images/graemlins/wub.gif epo ke pare ti qe ta ha zemren me te mire ky malukati? /pf/images/graemlins/smash.gif

MLK

Primus registratum

Harroje /pf/images/graemlins/laugh.gif, te thash e kom te ndalume me lepi /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum

ky sikur eshte me monthly /pf/images/graemlins/lol.gif...do trokasesh nji dite ne deren time....po nuk e hap /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

C'est ma tactique préféré, faire le chaton /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Dolke, t'es la deuxième meilleure /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif.

Mos gjuj ti Pinko /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ça bohet ketu??
kane ardhe njerez plot...hiqni zhulin,lejini lepireset,lani dhomet,shpluhurosni avataret,hapni frigoriferet,ndizni dritat,parfumosuni dhe ja ... u be .... ketu jeni te gjithe? apo po flas me vete??

ladouce2005

Primus registratum

ke harru me lexu shqip ti? ja te themi frengjisht: on est tous la!!! /pf/images/graemlins/kiss.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

do jem e para qe do torturohem ??? /pf/images/graemlins/laugh.gif
apo e para qe do duhem ??? /pf/images/graemlins/laugh.gif

dali, o te hongsha syt ishalla /pf/images/graemlins/kiss.gif