shqiptaret ne FRANCE

soni2

Primus registratum
Re: shqiptaret ne FRANCE

alors ma belle laise moi t expliquer quelque chose qe claire!!

vous les autres en france vous devez travailler en moyene 1 semaine en plus pour cotiser autant que au 57/67/68 parce ce sont les seuls dep en france e avoir un regime local specifique ou il n y a pas de salaire quand on est malade ou la couverture est a 90% ou il y a plus de jours feries !! tout ça pour dire que meme avec ça La Cpam de ce trois dep n est pas en deficit car les gens cotisent et travaillent pas comme chez certain dans le sud qui se la coule douce ok!!

va boser va nous on fait le pont meme tu vois Ven/sam/dim/lundi elle est pas belle la vie???

allez sinon q9 les af-stat Mlk encore sur un avion bien sur Dahlia fidele a sa vielle ville ou il y an meme un cartie qu'on apelle Petite france (si je ne me trompe pas)
Pink sa lui a tellement plus l autre vielle peau en minijupe que elle en reve meme la nuit !!

pink reveille toi bordel !!

tallem do ik ta shof se skam gje te prog per ket week de paques

soni2

Primus registratum

pardon plus haut "pas de perte de salaire"

alooooooooooooooooo

persone sa resone on dirait que je suis au grand canion

MLK

Primus registratum

En Angleterre c' est Dieu qui rase les Lesbiennes...
God shave the gouines....

pinkparadise

Forumium maestatis

o mon dieux....
MLK qe ben humor kinez tu i ra nga india ne drejtim te amerikes...bbbbbbbbbooooooooooooooooooooo...leje fare se nuk te shkon /pf/images/graemlins/laugh.gif

çkemi kalamaja ??? si ja kaloni???

je suis en vacance /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

t'é pas la seul, /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif salut tou'le monde /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Juste un "petit" U2 pour vous "right here - right now" pour bien démarer la journée

Laisse le (MLK) des fois je me demande ques'ke il fumme pour avoir cette humour de chien... /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

des crotes de cheval non?? /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

soni2

Primus registratum

ou autre chose tant que tu i est Pinko

tu disais pas je viendrai en vacances je parie tu est passe par la meme pas foutu de passer un coup de fil!!!

pas grave

pinkparadise

Forumium maestatis

ça thu mo lla ??? moi pa comprendre /pf/images/graemlins/laugh.gif
ti kinez un shqipe

jam me pushime PO

por ne metz do vij ne mujin maj, keshtu qe t'inkiet je t'appele se do rri nja 2 dite atje /pf/images/graemlins/laugh.gif té obligé de boire un coup avec moi /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

uuuuuuu dans ma boule magique je prevois une rencontre
Un Pirate avec la Rebelle /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

ça donera un Gavrosh je crois la rencontre /pf/images/graemlins/laugh.gif

capuni

Primus registratum

..o alo Francaaaa ...ca sherbimi celulari eshte me i liri qe ja vlen me e ble. Kush bjen me mire me kontrat apo pa kontrat? Merrsi!

pinkparadise

Forumium maestatis

un kam "orange" jo sepse ka noj avantazh me ekonomik, por sepse edhe ne maj te malit te jesh ka rrjet, ose psh kur je ne disko kap (varet ne diskon qe je sigurisht /pf/images/graemlins/laugh.gif )

per sa i perket çmimeve ka nga me te ndryshmet gjithshka varet se ça kerkon ti, dmth se me ke flet jasht-shteti apo brenda ne france etc etc etc gjithashtu çmimet varetn edhe nga statusi jot socjal, dmth nese je student apo punon, dhe varen nga sezoni, sepse psh ka promocjone te ndryshme ne perjudha te ndryshme.

duhet pare me nje keshilltar klientele kur te jesh ne france.

capuni

Primus registratum

..sistemi aty eshte qe kur te marin te tjeret s't harxhojn minutat e tuja apo jo?

soni2

Primus registratum

capuno m varet ku je per tashi Orange pro me abonim ehste me avantazhuesi sepse ke te gjith numrat orange falas 8/17 te dites dhe minutat me jashte nuk jane jashte abonimit siç ishte me pare me duket se sipas llogarive min ishte 23cts euro !!!

ku jeni o dynjo ??????

lost in Af m duket

pinkparadise

Forumium maestatis

lost in transaction /pf/images/graemlins/laugh.gif

amon ore amon /pf/images/graemlins/laugh.gif un sa erdha ngelem rrugeve aman /pf/images/graemlins/laugh.gif sna mbledh shpia sna mbledh /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Ti mortje ne cilin katund te Frances je, ma thuaj te veshi /pf/images/graemlins/laugh.gif