shqiptaret ne FRANCE

mozaiku

Primus registratum
Re: shqiptaret ne FRANCE

E gjate shume si shprehje... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif A ka noj gjo qe hahet me me pak llafe ?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Noj sallate jeshile psh ... ose 2 veze te skuqme... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Ç'do me sallatën e me 2 vezët ti mi? Shif nai gatim froncez se për sallat isoj ja thojn gjithanej.

Hola les gaulois et les gauloises. La bière est sur moi.

Des milliers de calins pour la plus spéciale des franco-albanaises. Tu me manques térriblement est c'est toi ma raison d'AF.

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

mozaiku

Primus registratum

Salut professour!

Tashi, qe pershendete golozet dhe golozet dhe birren do me e pagu ti, e mora vesh une ... M'perkthe icik ate " de calins" ti mua, se s'kuptova per ke vjen ne AF tina... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Aaaaaa, ca ce n'est pas un problème linguistique mais bien un problème de compréhension je craints. Mais je suis heureux que tu as compris le reste. Donc, on peut reprendre les leçons avançées maintenant.

Veut-tu de la biére? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

mozaiku

Primus registratum

Sigurisht qe du... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif birre eeeeee /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek.gif

Kuptoj , kuptoj keshtu, vetem se s'di me fol... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Mais alors tout ce qu'il te faut c'est un voyage à Québec. Tout le monde parle français et anglais et la biére est "pas pire".
Mais, surtout, à Québec je peux te donner des cours très avancés /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif.

Quel sort de biére veux-tu?

mozaiku

Primus registratum

Le blonde ... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Mais je prefere un cours ou Montreal.... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif Mendon se mund te spostohesh icik tina me ate rast?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Eh ben, le cours vas te coûter quelques extras 0-). Mais on va s'amuser d'avantage.

biere_blonde.jpg

Kondrapedali

Kondrapedali

Mais quoi? Je ne fais pas le difficile. À Montréal il y a plus de depenses donc j'aurais besoin d'une chambre d'hôtel de plus /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_angel.gif

Dolke, mos na prek ke ndjenjat tashti. Jo se ju anglofonët gjithmon kët pun keni bo me ne frankofonët /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif

mozaiku

Primus registratum

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif

Nuk mor vesh, nuk mor..... pervec dhomes se hotelit po kam hall se kam kuptu keq fjalet perpara... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_angel.gif

Dole, si eshte kjo historija e bretkosave?!

Dolores

Primus registratum

Qe kur puthe bretkosken te doli princi i kalter /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Shi si bo kjo. Pse s'e prano që ne ty ta ka qefi me msu frengjisht /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif?

Mozi, ke kuptu thelbin e çështjes kshuqë kusuri s'prish pun /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif.

mozaiku

Primus registratum

O Doleeeeeeeeeee..... jo ri se me Kondren s'kam interesa dytesore une ... oj kjoooo.... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

Dolores

Primus registratum

Une kam mesuar french duke lexuar etiketat e ushqimeve edhe sendeve qe blej ne supermarket......di si te laj floket ne french edhe si te bej kek...ose perberjen e pijeve te ndryshme

NON FAIT DE CONCENTRE

SANS PULPE /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

Mozhiiiiii /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif si i shani ju frenchet moj ..ne i shajme bretkoska /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Qeke tu pi long mi? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

Ika un se u bo vap shum ktu. Të dal ke ballkoni se tashti gocën e dorovita (nuk e martova ëre).

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

mozaiku

Primus registratum

S'na ke vone mo foto Kondre... Apo ke frike se ta morrim n'sysh tashi?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Mozaik_i_qelqte</div><div class="ubbcode-body">S'ka ne vone mo foto Kondre... Apo ke frike se ta morrim n'sysh tashi?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

</div></div>

Deshe me thon "S'na ke von"?

KIsmet her tjetër se tashti po hiki megjithmen. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif