shqiptaret ne FRANCE

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: shqiptaret ne FRANCE

aahhh...desolé je connais pas ton village :s

ta bien l'aire de connaitre Dahlia par contre toi /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

pema

Primus registratum

non je la connais pas mais j'ai lu une fois les messages en general. a ka gjera te mira pour la fête de la musique ne grenoble?

pinkparadise

Forumium maestatis

Gjera te mira per te ngrene zakonisht JO, dava gratin dauphinois mnjf /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
si non, ca bouge un peux per festen e muzikes...tout depend des gouts

naten kalamaja /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Poster</div><div class="ubbcode-body"> Hajde president te q... jeten /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Ca keni bo noi gjo ju knej??
Mi boni t'fala Sarkozyse dhe thuaji te dali ta pime noi kafe (keshtu ka emrin /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ) se na mori malli /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif </div></div>

hahaahahahahahah kryeveper du praaapeeee

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: pema</div><div class="ubbcode-body">ca va tu as l'air de bien connaïtre l'endroit. Je peux te dire que je suis au village du Palais Ideal du Facteur Cheval.
ia kalofshi mire
</div></div>

ne mos gabohem ky eshte muze...apo jo...ne muze jeton ti?...apo ke lidhje me gurat?...ok te pelqejne gurat...edhe mua...kudo qe shkoj e marr ndonje /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ah ...nuk jam ne Metz...as ne Nancy...per kuriozitet...qe ta dish se ku jam...me 10 qershor erdhi TGV tek ne... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

naten femna e meshkuj...kete here e puthura ime eshte per Kondren /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif po i jap dhe nje Posterit se me shkaterroi duke qesh me Sarkozy... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Epo e ndjej unë kur rritet lagështira e ajrit.

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

P.S. Mozi, ke bo shum mungesa n'msim /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif

pema

Primus registratum

jam ne njevend ku ka shume gure Zalli. Muzeu eshte 50 m larg.
O Dahlia shyqyr qe erdhi TGV se ishte keq per me ardh deri ne Strasbourg. Megjithese s'ka ndryshim per nga lyon.

Cfare muzike ka pr la fête de la musique.

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

salut /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif :)...oh il y a de tout...c'est sympa...toute les musiques du monde...j'ai pas regardé specialement...mais bon tout les amateurs de la ville ils seront là!...pas mal de djembe e de tam tam dans tout les coins /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif et biensur nos amies les indiens de Perou :D...maintenant je ne peux plus les voir ce là...sa per grupet nuk jam interesuar akoma...e vertete qe 21 eshte javen qe vjen! kisha harruar...

50m nga muzeu!!!duhet te jete bukur andej nga ty...

PS kam nje shok ne Lyon dhe tani do ta takohemi çdo fund jave ta pijme kafen ne Paris /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/yay.gif...eshte me afer se sa te vije ai ne Strbg ose une ne Lyon...se shpejti do shkojme te pime kafe me TGV ne Frankfurt...nga Parisi... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

zoulou

ElB@S@N

Bonsoir /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif Dahlia, quand tu viendras a Paris fais moi signe /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/thumbsup.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

mozaiku

Primus registratum

Mroma !
Kondra , s'di gjo. Sa here vij une me bo mesim e gjej deren e klases mbyll me dry... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
Salut! :p

Kondrapedali

Kondrapedali

Ja fut kot. Simas teje kom lujt mendsh un me nejt me t'prit ty kur të t'bjeri rruga knej? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif

Comment ça vas ma "délicieuse" élève /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif? (njam njam)

Hola les francos. L'été s'en vient vite. Quelq'un veut prendre un peu d'air frais? Venez à Québec /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bier.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

hej ka njeri ketu? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/shrug.gif
Kondra comment ca va...elle est delicieuse eeee? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_angel.gif t'aimerait bien lui apprendre des choses...enfin des cours je voulais dire...si non kd9? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/tonguee.gif
ku keni humbur pa lene gjurme? asnje PM?!!! zakonisht mu me thote Af sa here futem...ju keni 2357 mesazhe te reja... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif u bene nja ca dite qe kam vetem 357 pm...ok...bonne semaine a tous...gros bisous /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

ALTIN

Primus registratum

Salut Dahlia

Po pres borxhet /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif se na mbaruan leket /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

ALTIN

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ALTIN *1A*</div><div class="ubbcode-body">Salut Dahlia

Po pres borxhet /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif se na mbaruan leket /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif </div></div>

Dahlia ka filluar mos i kthej borxhet
happy.gif

pema

Primus registratum

Qenka vend numero keto ditet e fundit.
Nga data 24-25 korrik nisem per shqiperi me makine duke kaluar neper ish-jugosllavi.

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

rruga e mbare e pushime te kendshme...

ketu qenka nje heshtje varri...a ka ngel njeri ne kembe ketu apo keni ik qe te gjithe me pushime? na lajmeroni te pakten mos te bje sorrollatje pa bereqet una /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Kondra...mon ami...ou est tu? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

Pink sort de ta cachette putain... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smash.gif

MLK tu me manque...j'ai révée de toi hier soir... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_angel.gif