shqiptaret ne FRANCE

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: shqiptaret ne FRANCE

nxuq connais pa??? per ça flet ???

ta encor tout tes doigts ??/ou il en manquent 2 ou 3
/pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Salut,s'e kam blere librin por rastesisht tek "ELLE" kishte nje artikull te vogel qe thoshte nder te tjera se libri eshte i perkthyer nga italishtja,dhe eshte me novela qe flasin per periudha te ndryshme te jetes se saj, kaluar ne Italie Albanie et France.Thone qe eshte shkrimtare e mire dhe aq me teper kishte dhe nje photo te saj."Ishte e bukur qenja" /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Neser po pata kohe po bej nje xhiro nga Fnac-u

Gishtat i kam gjithe ampula dhe me pensment. Shyqur zotit i kam qe te 10 akoma. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Me trego c'te ndodhi me 31??

pinkparadise

Forumium maestatis

hum essey de voire sur www.fnac.com por le livre, aty tek recherche fut emrin e librit, edhe po nuk doli tek adresa e fnakut, shko tek www.google.fr edhe fut emrin ose te librit ose te shkrimtarit.

oooohhhh 31, bof bof...gjum, asgje te veçante, plus qe le reseau orange ftofi nga ora 00h deri ne 00h30 edhe smunda me marr te gjith ne tel, vetem 1 telefonat te vetme bera edhe ftofi pastaj.

pinkparadise

Forumium maestatis

DAHLIA, u ça me ke shkri tek tema si behen bebet, per zotin ça kom qesh /pf/images/graemlins/lol.gif

il écrit plus vite, quíl pense c'est pour ca /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ej kujdes se do na vi ketu tek "franca" nuk duhet ta ngacmojme shume. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Je hais les maços /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

ta vu il est deja venu ici,prémiere page /pf/images/graemlins/laugh.gif

je crois pas que c'est autre chose que matcho....je sais pas ce que c'est ptetre c*n*rie, on appel ca /pf/images/graemlins/laugh.gif

soni2

Primus registratum

eh oui les filles comme toujours elle haisent les machos mais c est pourtant avec que elle sont maries;)!!!!

salut tout le monde

j'suis content de savoir que vous avez passe un bon reveillon pour moi sa na pas ete le cas (malgre un bon vin)esperant mieux de cette nouvelle anne je vous fais

Mes meilleurs Voeux

EDI

pinkparadise

Forumium maestatis

hahahhahaha...

je crois que tu t'est trompé, ta signé avec con vrais prénom /pf/images/graemlins/laugh.gif

bon enchainté commeme /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Salut Edi Une nuk jam e martuar me nje burre Ha ha ha Com sa s'fé que ta pas passé de bonne fetes avec du bon vin,des huitres et + avec une copine?

MLK

Primus registratum

Po burri qe nuk ke, nuk piu shume per vit te ri? Si non c t koi comme burre? lol

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po burri qe nuk ke, nuk piu shume per vit te ri? Si non c t koi comme burre? lol

[/ QUOTE ]Tu fait quoi la? Tu sait pas que mon homme cette une femme? /pf/images/graemlins/wub.gif

MLK

Primus registratum

Quel coecidence! pareil pour moi, mon homme est une femme également!

soni2

Primus registratum

Salut Edi Une nuk jam e martuar me nje burre Ha ha ha Com sa s'fé que ta pas passé de bonne fetes avec du bon vin,des huitres et + avec une copine?

[/ QUOTE ]

car l'anne etait trop charge en emotions et d'un coup il y avait un vide insuportable et je ne me suis jamais senti aussi loin de chez moi (de chez nous)

+ avec une copine justement une seule /pf/images/graemlins/wink.gif

dahlia bienvenue au pays de la liberte (que meme nous on comence a concevoir )concernant ta copine je serai bien curieux de savois qui porte le culote ???

PINK parajs j ai signe avec mon nom car etre jouer implique aussi a etre connu !!!

mafois la vie selon moi est une sacre partie de poker

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Salut tua. Me ne fund dikush qe pergjigjet.Eshte kaq qetesi ketej nga Franca e po behesha gati t'ja fusja gjumit.

Tek une, jam une dhe vetem une à porter la culotte.Sepse jam vetem. Shoqet e shoket vijne e ikin.Moi aussi j'avais un grand vide.Ndoshta ngaqe kemi nje kembe ketej dhe nje nga ata andej.Duhet te jemi pozitive qe te na eci te gjitheve kete vit.Une perveç gishtave te djegur dhe shoqeve te mia s'kishte njeri te me puthte ne ora 12:00.Po i pari qe me puthi ishte nje drogaxhi qe po kalonte andej pari kur po benim fishekzjarret. A thua do me eci kete vit? /pf/images/graemlins/shrug.gif

blendiys

Primus registratum

Po i pari qe me puthi ishte nje drogaxhi qe po kalonte andej pari kur po benim fishekzjarret. A thua do me eci kete vit?

[/ QUOTE ]
Po ti fol o moter, te pakten ti kishim nis puthjet me korrespondence.
Nejse, me kane thene qe e kam gojen e embel /pf/images/graemlins/laugh.gif, ndaj provoje njehere kete kuren (2X /pf/images/graemlins/kiss.gif).
Muajin tjeter duku perseri, nese nuk ka efek e shtojme dozen!

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

That's the way... aha..aha ...I like it..aha.aha
Ej po per shume faleminderit ta di po afatin e takimit ma ke lon shume larg. Mbas nje muji???

blendiys

Primus registratum

E leme pas 2 javesh atehere /pf/images/graemlins/cool.gif
Edhe mos kujto qe kurat jane gratis!
/pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Jemi msu ne tu pagu te gjitha /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif