shqiptaret ne FRANCE

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: shqiptaret ne FRANCE

Ne PArmigiano o i papam ... Ose Kackavalli shqiptar ....

Ne France djath i mire osht edhe ai me kryma. /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ai qe ka ngrene fondu te shtunen nuk e paska tretur sepse sot jemi e marte dhe e kujon akoma O shqipetaret e Frances ku jeni fshehur te gjithe? a dini noi gjo tjeter perveç djathit Oh la la eshte persmbari kur flet si nga katunet e Tirones /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif je me marre toute seule

ladouce2005

Primus registratum

/pf/images/graemlins/kiss.gif
prape ketu ti?
flasim cik nga shpia se po iki tani /pf/images/graemlins/smile.gif
bisous

soni2

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mirembrema Mr Le Joueur Nuk te duket sikur po shet pak me ate Cote dOr 90 En plus ke vene te dhenat e tua sikur po kerkon pune Sa keq qe mungon numri i tél se do te kisha ftuar per nje Margaux 00 A+ /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

[/ QUOTE ]

desole je viens de finir mon st emilion 91

j en ai souvent du bon vin a une prochaine peut etre;)

soni2

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
...moi aussi je suis amateur du camembert du munster et co !!!
tien samedi j ai mange une fondue !!!!

Fondu me Camembert re? /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

non desole le routard j aime le camembert et le munster avec du bon vin mais pas en fondue ce serai du sacrilege /pf/images/graemlins/wink.gif

ladouce2005

Primus registratum

pa merak to57 /pf/images/graemlins/wink.gif, e piu me mua...dhe pa te lenduar...nuk t'a ndjeme mungesen /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

bjour a tous, voila kelke citations papillote /pf/images/graemlins/laugh.gif (ps: je suis en train d'en manger la mmmm..... comme c bon )

-Avant de choisir le prenom d'un garcon, pensez toujours a la femme qui aura a le murmurer plus tard /pf/images/graemlins/laugh.gif

-Il vaut mieux encor etre marié qu'etre mort.

-Il est tres curieux de constater que dans l'armée les statistiques le prouvent, la mortalité augmente bizarrement en temps de guerre /pf/images/graemlins/laugh.gif

ki fé mieux ??? /pf/images/graemlins/wave.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Emmm je viens d'en manger aussi. Bientot.quand on àchetera des piles,les piles ne seront pas incluses. /pf/images/graemlins/lol.gif Pourquoi dit-on que les murs ont des oreilles,alors que c'est aux portes qu'on écoute? /pf/images/graemlins/shocked.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

LR MATADOR Nuk e di ku jeni fshehur qe te gjithe. A do vi sonte te juve Père Noel? Keni qene te sjellshem gjate vitit apo jo? Joyeux Noel a tous Bonne rèveillon pour ce soir et que vous soyez bien gater avec plein plein de KDO /pf/images/graemlins/wave.gif /pf/images/graemlins/wave.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

un jo /pf/images/graemlins/cry.gif ...tek un nuk erdhi, nuk deshi, me dergoi leter per te me thene qe ishte ne chomage /pf/images/graemlins/laugh.gif
me kismet tha po u rrit SMIC-u vitin qe vjen do ta rifilloj punen edhe do denjoj te vinte tek una /pf/images/graemlins/lol.gif

nan...blague a part, j'espere que vouz avez passé un bon noel, je me suis goinfré et empifré de bouve, que je crois je vais me mettre au regime pour le restat ne ma vie /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Salut PINKPARADISE Edhe une vendosa te mbaj rregjim pas nje Noel-i te dhunshem ne ushqim e alcool por frigo me therret gjithe kohen. Il reste encore de la buche et du crèmant d'Alsace.En plus je suis en vacances,il faut que je parte d'ici, loin de la norriture,loin des gateaux,loin de mon frigo tout simplement. /pf/images/graemlins/cry.gif Shpresoj te kesh kaluar festa te kendeshme.Sa per dhuratat mos ça koke, edhe ke mua Père Noel futi vetem majen e kepuces. Me tha qe do te jete me mire vitin tjeter. Por une nuk e besoj Père Noèl. E di shume mire qe eshte mami me babin qe mi sjellin dhuratat . I pashe kur ishin duke i mbeshtjelle fshehurazi meje.Je suis déçue. /pf/images/graemlins/confused.gif. Je n'ai plus des rèves d'enfants /pf/images/graemlins/frown.gif( /pf/images/graemlins/frown.gif(

soni2

Primus registratum

Deçue
non mais de quoi en est en age d avoir des enfants c est a eux que on nourrira le reve du pere noel

!!!!

moi pas besoin de regime encore il y a nouvel ann apres on verra !!
allez bonnes fetes a toutes e a tous

Amelcina_

Primus registratum

Salut tout l'monde..ça va ou koi?..Ja dhe nje Shkodrane n'France..E paskeni hap temen me djath ju..un kam degju qe Franca eshte nje nga shtetet qe ka kualitetin ma te mire te djathit n°1 au monde..varet ne fakt nga shijet e njerzve..ya des fromages qui sont pas terribles jsui daccord avec vous..c tt ce que jvoulé dire a propos du FROMAGE Francais..jvou laisse..a + +..bisous xxx..

PEACE 1

/pf/images/graemlins/wave.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Slt shkodrane /pf/images/graemlins/wave.gifTi duhet ti njohesh djathrat se pse edhe andej nga shqiperia, Shkodra njihej per djathin e forte ne shije Me duket se e gjeta nje patriote.Babushi im eshte nga Shkodra.A ka shkuar njeri ne memedhe per kete fund viti apo jo?

pinkparadise

Forumium maestatis

gjesiiiii kalamaja,
pershendetje ShkoderTeDua, bienvenu.

rrroooohhhhhh je veux pas entendre parler de vacances, JE bosse moi, c ignoble de bosser en periode de fetes, c sans coeur, sans pitié, ca me soule de bosser /pf/images/graemlins/cry.gif d'ailleur c pr ca ke je bosse pas et ke je suis furé la 8h/j /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

bon allé je fais un tour ne temat e tjera pr changer pak /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

ton intervention etais bref mais intense /pf/images/graemlins/laugh.gif

flm per infon /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK

Primus registratum

Comme d'habitude chérie, qquestion d'experience... lol