shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: shqiptaret ne France

Une per vete nuk e them /pf/images/graemlins/laugh.gif e bej /pf/images/graemlins/lol.gif
Po ta majti dil tek pêr tek /pf/images/graemlins/laugh.gif
Mer ne pinkun po deshe me majt pishtarin /pf/images/graemlins/laugh.gif ashtu bilbilin /pf/images/graemlins/tipsy.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ja ku jemi o TOFIK vetem per vetem ne shesh te burrave /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Shpaten e Skenderbeut e ke marre me vete? /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif
Mos harro se anash eshte Pinku me kandilin ne dore (je plaisante rrushe /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif)

MLK

Primus registratum

Quoi /pf/images/graemlins/angel.gif elle a déja fait pipi sur le kandil /pf/images/graemlins/laugh.gif
ça sert a rien de sortir tek per tek la /pf/images/graemlins/laugh.gif u prish plani /pf/images/graemlins/laugh.gif
Pinko ktheu se te ble lali kanil teri ty /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

bleji nje lampe de poche o lal se eshte me praktik se kanili
Pink reviens stp t'em moi tua /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

picasso

Forumium maestatis

do merrja pjese me gjith qejf ne kete teme...por meqe jam injorant(per fat te keq)persa i perket frengjeshtes...po rri jashte.uroj te mos me shani ne frengjisht tani qe e moret veshv /pf/images/graemlins/smile.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Po pra i kam thene njeqind here robve flisni shqip keta hiç. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ti fol ça te dush vete e ne ça gjuhe di vete je i mirepritur.
ça eshte ajo torta aty afer te koka jote? /pf/images/graemlins/grin.gif
ke ditelindjen?
edhe 100 Flirtus gjithe te mirat dhe ç'te te doje zemra

pinkparadise

Forumium maestatis

i pari qe te shan ty... do ket pune me mu pastaj /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia, po me gjun burrin eeeeeeeeeeeeeeeee.... /pf/images/graemlins/smirk.gif /pf/images/graemlins/smirk.gif /pf/images/graemlins/smirk.gif shko merru me MLK te lutem shume, e mos mu fusni ne pjese /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ej po ku e di une kush jane burrat e tu mi /pf/images/graemlins/laugh.gif
veji etiketa te lutem /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif se deri tani kane dale nja ca, e para ROZA qe do te vi e do te kerkoje llogari qe nuk e ke lajmeru grun qe ke edhe nje burre /pf/images/graemlins/grin.gif
vetem i urova ditelindjen pse gjujtje eshte kjo? /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/frown.gif
MLK té u? /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK

Primus registratum

je met de l'ouile a mon fusil /pf/images/graemlins/laugh.gif je me prepare quoi /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK

Primus registratum

En peu de rsepect quand tu parle de ma tute /pf/images/graemlins/laugh.gif la petite /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Il faut démontrer du respect envers les vieux même s'ils sont des tuta /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

tu parle de la tute quand tu dit dure? /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Se besoj po çdo gjo bo vaki /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif