Per ata qe jetojne ne norvegji (apo skandinavi)

nela_kristi

Primus registratum
Re: Per ata qe jetojne ne norvegji (apo skandinavi)

Fillimisht postuar nga sweet^boy:
[qb] Athere moj isha dhe une te premten ishim me shkollen deri ka ora 13:30,
por mu mu desht me ike se kisha ardhe me disa shoke me makine tonen,se e kishim planifiku
me shku ne oslo me ndejte deri ka darka vone.Po ty te pash nga larg tamam ne moment tek po ikja.
Ne koke te dallova rastesisht se ishte gjith ai njiri aty.
Po te tregoj te forten moj...beme dhe nje gjiro aty tek ''idrettstudiet''edhe kishin lene gjith ato topa aty futbolli, ja nisem me ba do trikse me top futbollit neve i lujtem mendesh ato qe erdhen aty /pf/images/graemlins/laugh.gif
Kete te shtunde do vij ne Oslo prap me shoqeri te kaloj gjith diten.
Degjo me co sms por nuk te premtoj se mund te jem ketu,se 2 javet qe vijne pas vinterferies i kam mbushe ne provime /pf/images/graemlins/frown.gif ...plus tani as ferie persmarit spo bej gjith diten duke punu... /pf/images/graemlins/frown.gif ku [/qb]
ok..une kete fundjave(qe sot pra) jam ne trondheim do jem deri te henen.se kur do vij ne sarpsborg se di ...por do vij pak me vone s sa e kisha planifikuar per shkak se do shkoj nje udhetim ne ceki gjermani e poloni.mgjt une e kam nr tend...do te derg sms...
have fun :rockband: ne oslo /pf/images/graemlins/wink.gif
ciao /pf/images/graemlins/laugh.gif

jack daniels

Primus registratum

hehe shume mire ja kalofsh mire? /pf/images/graemlins/smile.gif Do shkoni kshu tur me studentat ju kshu,apo?
Ne Oslo ja kalova klas,jam knaq keqas /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

[qb] hehe shume mire ja kalofsh mire? /pf/images/graemlins/smile.gif Do shkoni kshu tur me studentat ju kshu,apo?
Ne Oslo ja kalova klas,jam knaq keqas /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
tallesh..nuk me thua ne cilin club ishit? :rockband:

jack daniels

Primus registratum

Vallahi nuk i mbaj mend emrat se s'para kam qene aty ndonjehere :rolleyes: ,por kena kene tek do ne krah te Karl Johans gate te rruga ku te con per te Oslo City,edhe tek do aty ka Aker Brygge ishim.

nela_kristi

Primus registratum

[qb] Vallahi nuk i mbaj mend emrat se s'para kam qene aty ndonjehere :rolleyes: ,por kena kene tek do ne krah te Karl Johans gate te rruga ku te con per te Oslo City,edhe tek do aty ka Aker Brygge ishim. [/qb]
ke qene tek aker bryge? po cne se aty ste fusin brenda po je nen 20 min...dhe te kerkojne gjithmone id per tu futur.. :confused:

jack daniels

Primus registratum

Qyre kjo pse moj si 18-19vjec te dukem une a? /pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ej me qe ra fjala e di ti,ai roja ne fredrikstad qe me kerkoi ID,mbas disa ditesh sa ke ike ti kam bere do fjale te mira me te....shikoje tani se si me pershendet sa futem brenda as ID asgje sme pyt.Kshu e kane kto po sja mbledhe ktyre kto sdorzohen,po nuk e din se shqiptari ja zen bishtin nen rrote /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Po kur do shkosh ne ceki,poloni qe the?apo je nisur?

nela_kristi

Primus registratum

[qb] Qyre kjo pse moj si 18-19vjec te dukem une a? /pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ej me qe ra fjala e di ti,ai roja ne fredrikstad qe me kerkoi ID,mbas disa ditesh sa ike ti kam bere do fjale te mira me te....shiu vjet tek ky koje tani se si me pershendet sa futem brenda as ID asgje sme pyt.Kshu e kane kto po sja mbledhe ktyre kto sdorzohen,po nuk e din se shqiptari ja zen bishtin nen rrote /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Po kur do shkosh ne ceki,poloni qe the?apo je nisur? [/qb]
une isha ne ceki ploni dhe gjermani per 11 dite dhe u ktheva sot ne darke.udhetimi qe shume i bukur mgjs isha dhe vjet tek ky udhetim...me shume u kenaqa ne prage dhe berlin por sidomos ne prage...
une do vij ne fredrikstad ndonjehere se u njoha me disa qe jetojne aty afer...ndonje e re nga ty?
te uroj tia kalosh bukur dhe do flasim /pf/images/graemlins/wink.gif
/pf/images/graemlins/wink.gif ciao :wave:
ng

jack daniels

Primus registratum

hehe sa mire kshu moj kekeni knaq pse sthu ti.Te paska pelqy praga eee?edhe ceket e kane marre vedin perzoten.Berlini eshte klas. /pf/images/graemlins/wink.gif
Ou po kush na qenka kto nga fredrisktadi moj?cfare moshet jane?te marten isha ne mal,Kongsberg,ndejta ne snowboard,jena knaq se kisha me vehte dhe dy shoke te ngushte
te mij.Kishin ardhe dhe turiste daneze atje jena aj tu u tall me to se vishin u ulshin me neve
ne teleferik /pf/images/graemlins/laugh.gif
Te enjten moj kur paske ardhe ti kam qene te universiteti,te Blinderen,tek shkolla jote ma mire me thane /pf/images/graemlins/laugh.gif ...phaaa me pelqeu shume vend klas ishte,masse fine damer dere hadde der borte a
,hæ?,hva er det for noe? /pf/images/graemlins/laugh.gif ,jeg gleder meg til
å komme der azz.Jeg får se jeg skal mulig begynne på jus studiet isteden også bytte det til
tannlege året etter ,jeg får se,jeg er ikke sikkert ennå.Så stakk vi fra universitet sånn
rundt ett tiden til byen og så spiste vi middag på 'Plateet' med klassen.Der var det seriøst bra sted men litt dyrt som vanlig,Karl Johan vettu. Så har vi rusla rundt i butikker og sånn hele
dagen fram til 9 om kvelden da vi dro tilbake.
Faen azz,jeg hadde dritt bra fest hjemme igår /pf/images/graemlins/wink.gif .var alene hjemme se hehe,så stakk vi til fredrisktad senere om kvelden.Vi hadde jævli morro.En kamerat av våres hadde kommet fra tyskland så vi måtte vise han litt utelivet her /pf/images/graemlins/laugh.gif
Du får kose deg du åxå....
For meg er festinga ferdig nå fram til slutten av april bare prøver azz,gruer meg så jævli til /pf/images/graemlins/frown.gif

nela_kristi

Primus registratum

kult.jeg var i trondheim denne helgen.på en konferanse om morran og fest om kvelene.har fest hjemme hos meg neste lørdag jeg...er du sikkert at du skal ikke feste mer helt til april.tviller litt om d.jeg har søkt på univ. for tannlegge og men er ikke sikkert om j vil det.har skikkelig bra karakterer fra videregående derfor har søkt som legge og men tror vil ikke studere der men skal bare prøve for å se om jeg kan komme inn.
oslo er kult..univ. oxo men litt vanskelig for å skaffe mange nye venner der.anyway
te uroj fat dhe ishalla futesh tek shkolla qe deshiron...
si i fra hvis du kommer en gang i oslo så kan vi gå og feste skikkelig vettu..
klem /pf/images/graemlins/laugh.gif

jack daniels

Primus registratum

hehe nei da ,jeg kommer til å gjøre motsatte nå,nemlig feste dobbelt så mye /pf/images/graemlins/laugh.gif dessuten så kommer jeg inn gratis inn på diskotekene i fredrikstad vettu hehe,for at nå har vi fått russbevisene :cool: ....og i tillegg så jobber en kamerat av meg som bartender på et av diskotekene der og får innimellom gratis drikke,hva mer kan man ønske? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Hvorfor syns du at det er vankelig å skaffe seg venner på Blinderen a?....ihvertfall av det jeg
så syns jeg at det er ganske trivlig område jeg tror jeg kommer til å skaffe meg veldig mange venner det er ikke det som bekymrer meg....dessuten så skal et par venniner og venner av meg studere i oslo til året så det blir ikke no stress,jeg gleder meg til å komme. /pf/images/graemlins/smile.gif

hilsen hilsen :wave:

nela_kristi

Primus registratum

[qb] hehe nei da ,jeg kommer til å gjøre motsatte nå,nemlig feste dobbelt så mye /pf/images/graemlins/laugh.gif dessuten så kommer jeg inn gratis inn på diskotekene i fredrikstad vettu hehe,for at nå har vi fått russbevisene :cool: ....og i tillegg så jobber en kamerat av meg som bartender på et av diskotekene der og får innimellom gratis drikke,hva mer kan man ønske? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Hvorfor syns du at det er vankelig å skaffe seg venner på Blinderen a?....ihvertfall av det jeg
så syns jeg at det er ganske trivlig område jeg tror jeg kommer til å skaffe meg veldig mange venner det er ikke det som bekymrer meg....dessuten så skal et par venniner og venner av meg studere i oslo til året så det blir ikke no stress,jeg gleder meg til å komme. /pf/images/graemlins/smile.gif

hilsen hilsen :wave: [/qb]
ok pastaj te mirepresim :wave: /pf/images/graemlins/laugh.gif

sami

Primus registratum

Sa i perket skandinavis një gje e di shtete te pasura jan mjaft dhe te gjitha ikan por shqipetaret jane "pik e pesë".
Edhe somalit mbajnë tubime mi qajt hallet e tyre se leremë te tjeret, ndersa ne shqiptaret rrallë ose kurrë.
shpresoj qe ne viset tjera nuk jan keshtu te paorganizuar.

nela_kristi

Primus registratum

nuk po te kuptoj se cfare po thua
:confused:

Fillimisht postuar nga samia:
[qb] Sa i perket skandinavis një gje e di shtete te pasura jan mjaft dhe te gjitha ikan por shqipetaret jane "pik e pesë".
Edhe somalit mbajnë tubime mi qajt hallet e tyre se leremë te tjeret, ndersa ne shqiptaret rrallë ose kurrë.
shpresoj qe ne viset tjera nuk jan keshtu te paorganizuar. [/qb]

besim231071

Primus registratum

Thote:Vendet skandinave jane te pasura.Shqipetaret qe banojne ne keto vende jane te paorganizuar,te shperndare andej-ketej(pike e pese).Edhe somalezet e ketyre vendeve jane me te organizuar se ne shqipetaret.Ne shqipetaret e ketushem nuk organizojme pothuajse asgje.
GEZUAR VITIN E RI 2005

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga kanani20204:
[qb] Thote:Vendet skandinave jane te pasura.Shqipetaret qe banojne ne keto vende jane te paorganizuar,te shperndare andej-ketej(pike e pese).Edhe somalezet e ketyre vendeve jane me te organizuar se ne shqipetaret.Ne shqipetaret e ketushem nuk organizojme pothuajse asgje.
GEZUAR VITIN E RI 2005 [/qb]
aha thank per perkthimin....
esht epak e vertete kjo po qe thua ti ne kemi filluar organizohemi nanjecik tani. /pf/images/graemlins/wink.gif
e kemi marr seriozisht kohet e fundit /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Une per vete ne Norvegji nuk kam qene ndonjehere me ka rreshkitur per pak e me ngeli peng se u bllokova ne momentin e fundit, keshtu qe nje urgjence ne pune e hop me la pa pare Norvegjin e me konkretisht Oslo-n. Ne Danimarke kam qen gjate e eshte lezeçem (Kopenhagen apo København si i thone danezet) Skandinavia eshte bote tjeter dhe e ndare nga Evropa, moda, muzika mentaliteti ndryshon nga jugu e kane arritur ne perfeksion si civilizime. Vetem dimrit aty ishte qe te kishe fotoksine me vete shkoje per te semes. Diellin ta mmerje ne foto e ta vije siper televizorit se se shifje me. Ajo qe me beri me pershtypje ne Kopenhage ishin Pub-et. me fantastiket ne bote (e pub-e kam pare me qindra, ndofta me teper) Baron& Baronaisse eshte kampioni per mua.

alexshabani

Primus registratum

njatjeta. mendoj te vij ne oslo ne daten 8 mars per 1 jave. a ka mundesi dikush nga ju te me ofroje informacion se ku mund te kontaktoj me shqipetare. adresa ime alex.albanian@yahoo.gr

Anana

Primus registratum

Nuk e di dhe uroj ti gjesh po e di ti qe dhe themeluesi i firmes ReMax ka tamam emrin tend?