Përse njeriu bën keq?

Wii

Grupi i të moçmëve!
... a ban me dite c'fare don me than me ba keq?

Abs, ngela pa fjale per pak momente se thashe "per ca te ze be, ca do me thene me bere keq?" :p
A mund ti afrohet si perkufizim "te shkaktosh tek tjetri nje pakenaqesi me fjale dhe/ose me vepra dhe te ndikosh nga ana emocionale dhe/ose fizike tek ai"? :) Te pakten ky eshte perkufizimi me i mire qe me vjen ndermend se perkufizimin e sakte sdi me e thene ne fakt...
 

abs

nuk e di...
...po perpiqem ta imagjinoj Wii :p
Teorite boll bukur i keni qendis si ti dhe secret!
Pervehte vec shembuj konkrete kuptoj, si abs qe jam ;) nese keni ndonje t'gatshem :D do ju a dija per nder!
 

Wii

Grupi i të moçmëve!
Drit nona, une me zor thura teorine ti me thu praktiken :D
Praktike? Sherret e tipit "pse me shef ti mu? jo po ste pashe....jo,me pe! Cin shef ti! ca kom une qe me shef ti " ene plas sherri :D
 

Wii

Grupi i të moçmëve!
njoni ja fut tjetrit me grusht pra! ene ky tjetri ja kthen po me grusht...me pak llafe i bojn keq njoni tjetrit :D
 

abs

nuk e di...
athere eshte 1=1, s'ban kjo! :D

me nxjerr njerin te mire (siq jemi ne ketu :D fjala bjen)
dhe tjetrin te keq (siq jane te tjeret ;) )

p.s. na thjesht muhabet po bajme eh :)
 

abs

nuk e di...
njoni ja fut tjetrit me grusht pra!
ene ky tjetri ja kthen po me grusht...me pak llafe i bojn keq njoni tjetrit :D

t'hongsha dialektin :D
OK! kto i bajne njeni tjetrit keq.
ta shkoqisim pak ket' shembull :D edhe pse me cudit, qe nje person si ti merr ket shembull! sepse nuk e imagjioj qe ti te gjindesh ne kete situate :)

fjala bjen, personi A eshte ne parking te makines,vjen tjetri B dhe i futet ne parkingun e tij padashje ose pa dije. A'ja del nga makina dhe ja fut grusht B's :D :confused:
 

Wii

Grupi i të moçmëve!
Skom ca me i bo dialektit. Gjithsesi, i jep ma shije muhabetit kur don me fol lirshem :p
Nga shembulli qe dhe i bie qe A-ja osh shqiptar se as nuk pyet "Cer pati ky?" :D Aq me teper nese B-ja kerkon te shfajesohet duke thon "po se dija una", pergjigja do jete "po si eshte e mundur qe zgjodhe parkingun tim nder gjith kto te tjeret"...hajd e mushja mendjen qe se kishte bo me qellim :D
Tani ta marrim holle holle, edhe sikur njoni te gjuaje ne ate sherr, edhe ai ka ngrene nje gjuajtje (aplikim ligji fizike qe per cdo gjuajte ka nje kundergjuajtje :p) kshu qe dalin baraz :D
 

abs

nuk e di...
tjeter ...
A 'ja s'don me punu te ejten qe te kete nje fundjave te gjate.
I thote B's ; ma ban nje te mire, puno per mua te Ejten.
B'ja pergigjet me Jo!
A'ja nga pakenaqesia e mbrenshme :D e mos realizimit te qellimit te vet
s'len gja pa thane per B'ne.

kush i keq, per ke? :D
 

Megg

Carpe Diem
iiisa shum gjera skuptoj te kto gjerat siper qe i bejn keq forumit ja nje shembull konkret per abstraktenn,,,,
Shtrohet pyetja pse i ben keq absi dhe wii forumit?:p
sepse.........skan me qa me shty kohen...dhe dun mu gri me dikend Bla Bla
Cdo gje e ka nje arsye mos u lodhni kot,,,,
Iii sa happy do isha mas mu hedh ne qaf' kta dy se morra finish un :D
 

Wii

Grupi i të moçmëve!
tjeter ...
A 'ja s'don me punu te ejten qe te kete nje fundjave te gjate.
I thote B's ; ma ban nje te mire, puno per mua te Ejten.
B'ja pergigjet me Jo!
A'ja nga pakenaqesia e mbrenshme :D e mos realizimit te qellimit te vet
s'len gja pa thane per B'ne.

kush i keq, per ke? :D

Legen osh B-ja qe nuk bon sevap ene punon te enjten per A-ne :D
Ok,e leme ktu se me duket se do perfundojm ne te dy si shembull heren tjeter :D
 
D

DASHNOR

Guest
Re: Përse njeriu bën keq?

Pikerisht keshtu mendonte edhe Sokrati. Njeriu priret gjithmone nga e mira, por ai vepron keq pasi gabohet lidhur me te miren.
E pare ne pamje te pare, kjo duket si e pavertete. Ka shume njerez qe e dine qe nje gje eshte e keqe, por perseri e bejne ate gje. Nderkohe qe Sokrati mendon pertej kesaj. Edhe kur ben nje gje te keqe, njeriu e ben kete pasi mendon se ajo do ti sjelle dobi. Pra, ne thelb, te keqen njeriu e vlerson si te mire, per veten e tij.
Sokrati ka nje filozofi interesante. Sipas tij dija, kuptimi, e verteta eshte nje akt moral. Pra e verteta dhe morali (e mira), nuk ndahen nga njera-tjetra, ndryshe nga p.sh. utilitarizmi qe e kap kete lidhje ne nje sens te kundet, "e vertete dhe e mire eshte ajo qe eshte e dobishme", ose edhe pragmatizmi i cili e shikon ne lidhje me rezultatet praktike.
Ne pamje te pare duket sikur Sokrati mbart nje kontradiksion. Ai mendon se qe njeriu te jete i mire, te veproje drejt, duhet qe te jete i ditur. Nga ana tjeter, Sokrati mendon se njeriu mund te behet i ditur vetem duke qene i mire, i paster ne shpirt, duke u sjelle mire.
Ne te vertete nuk ka kurrfare kontradiksioni ketu. Per Sokratin, dija dhe e mira jane gjera qe ecin paralelisht duke plotesuar njera-tjetren. Duke shtuar dijen, dijen e vertete, njohjen e thelbit te gjerave, njeriu arrin te permiresoje shpirtin e tij, arrin te behet me i mire, nga ana tjeter, duke u bere me i mire, njeriu aftesohet me teper per te qene me i ditur. Pra ne vetvete edhe akti i te njohurit (te njohurit te te vertetes, duke e dashur te verteten, dhe jo ate te vertete qe eshte ne interes te tij), eshte ne vetvete nje akt moral, eshte nje veprim i mire.

Kjo lloj filozofie gjendet e perhapur edhe tek sufistet muslimane. Sipas tyre njeriu shkon per tek e verteta vetem duke pastruar zemren e tij. Te njohesh, do te thote te pastrohesh dhe i gjithe akti i te njohurit eshte nje akt pastrimi, i cili kalon nepermjet pastrimit te mendjes dhe te shpirtit. Pastrimit te mendjes nga te gjitha ndotjet ideologjike, paragjykimet, shtremberimet e se vertetes, si dhe pastrim te shpirtit nga te gjitha semundjet e zemres, nga epshet, pasionet, egoja, nga animet drejt te shtrembures, drejt ideve qe na leverdisin dhe jo qe na cojne tek e verteta.

Gjithashtu, ashtu si edhe tek Sokrati, tek sufistet gjejme botekuptimin qe e verteta eshte e ngulitur tek njeriu ne natyrshmerine e tij. E verteta gjendet brenda njeriut, por ajo eshte pluhurosur, eshte deformuar, eshte tjetersuar dhe shtremberuar nga te gjitha ndikimet qe i kane ardhur njeriut nepermjet informacionit, shoqerise, ideologjive etj. qe ndikojne mbi mendimet e njeriut. I gjithe akti i njohjes, nekete menyre eshte nje "kthim ne vetvete", kthim ne te vertetat e thellesive te shpirtit tend, aty ku ai nuk eshte turbulluar ende nga ndotjet e mashtrimeve te kesaj bote. Shprehja e famshme sufiste "Kush njeh veten nje Zotin", eshte pak a shume e njejta gje me shprehjen e famshme sokratike "Njeri, njih vetveten".

Ne te vertete ky eshte thelbi i filozofise, akti i te njohurit. Ketu jemi ne piken me thelbesore te filozofise, e cila synon te krijoje qartesine lidhur me procesin e njohjes, mbi te cilin njeriu mund te krijoje edhe idene, metoden e shkuarjes drejt njohjes, si dhe te gjitha perfundimeve te mundshme te nxjerra ne te gjithe qasjet qe njeriu ka ndaj botes e cka ne te.
Duke qartesuar menyren se si njeh dhe se si duhet te njohe njeriu, ai arrin te percaktoje edhe kriteret e se vertetes, mundesite e shkuarjes drejt saj, pengesat, kufinjte etj.
 
Top