Nje mjeker dhe nje shami ?

Nje mjeker dhe nje shami ?

NJE MJEKER DHE NJE SHAMI


Skënder Shkupi

Në viset e Shqipërisë Jugore, përdoret shpesh sentenca shpotitëse “u zunë për mustaqet e Çelos”. Se kush ishte Çeloja pak rëndësi ka, me sa duket duhet të ketë qenë një burrë pak i rëndësishëm. Ndërkohë, ka edhe një vjershë folklorike, më tepër argëtuese se tallëse, që lidhet me “shaminë që ka Dudija”, një çupë nga viset e Tepelenës apo Mallakastrës, me të cilën qenë dashuruar dy veta dhe që merreshin me shaminë e Dudijes, për të mos rënë fort në sy për merakun e madh të tyre faqe të tjerëve, ndërkohë që të tjerët zbaviteshin me ta.
Diçka e ngjashme po ndodh këto ditët e fundit me mjekrën e Julianit apo shaminë e Behijes, që kanë turbulluar Rektoratin e Universitetit të sapokrijuar të Durrësit dhe myftinitë e Shkodrës, Durrësit dhe Elbasanit. Në pamje të jashtme kjo ngjan vërtetë me precedentët argëtues folklorikë të Çelos e Dudijes. Një djalë i ri mysliman që ka dëshirë të mos e rruajë mjekrën e tij, por ta lerë atë të gjatë dhe një vajzë e re që e gjen më komode mbulimin e kokës sesa zbulimin e saj, apo nxjerrjen e kërthizës përjashta krahas dekolteve të skajshme të shoqeve të saj, nuk duhet të përbënin kurrfarë shqetësimi për askënd. Sigurisht, në një situatë normale. Mirëpo, me te drejtë mund të shtrojmë pyetjen: A gjendemi ne sot në një situatë normale?
Ndofta të paktë janë ata, edhe në SHBA apo në Evropën Perëndimore, që ta ndiejnë realisht se vendet e tyre janë tashmë në luftë me një nazizëm të ri, me repartin e avancuar të një fondamentalizmi sa agresiv, aq edhe të pashpirt. Al- Kaeda e provoi me fakte ngjethëse se nuk është aspak një kundërshtar i neglizhueshëm. Avantazhi më i madh i pjesës më agresive të fondamentalizmit islamik është ilegaliteti i saj, fshehja dhe maskimi i veprimeve terroriste me të drejtën e pamohueshme të kujtdo për të shprehur lirisht bindjet e tij fetare dhe për t’i praktikuar ato pa pengesë. Në këtë luftë të re ka një asimetri të plotë. Në Perëndim, janë në shumicë ata që luftojnë për të drejtat e njeriut përfshirë, kuptohet, edhe të drejtën e femrës për t’u mbuluar. Ndërsa në Lindje, në ato vise ku sundojnë me dorë të hekurt fondamentalistët, një femër e zbuluar mund ta paguajë edhe me jetë guximin e saj.
Të rinjtë islamikë të indoktrinuar në kampe stërvitore të specializuara, po përgatiten me përkushtim për të vrarë qindra mijëra njerëz të pafajshëm, vetëm sepse nuk janë myslimanë. Atyre u thuhet se të gjitha të zezat që po heqin, varfëria, mjerimi dhe fatkeqësitë e ndryshme kombëtare apo sociale kanë një autor të vetëm, imperializmin e krishterë perëndimor. Atyre u thuhet që të vrasësh një të krishterë apo një izraelit, është një sevap i dëshiruar dhe i shpërblyer nga Perëndia. Djemve të rinj u kanë mbushur mendjen, se në botën e përtejme ata i presin krahëhapur me dhjetëra bukuroshe që do t’u kompensojnë deficitet e tyre të rënda tokësore në fushën e erotizmit të munguar, do të kenë të hanë e të pinë sa të duan dhe do të jetojnë pafundësisht një jetë të mrekullueshme, një lumturi të paanë e të pafundme. Në të tilla rrethana, përballë mizerjes së përditshme, ata nisen me dëshirë në aksione vetëvrasëse, sepse mezi ç’presin që ta prekin atë botën tjetër që është plotësim i çdo dëshire e kënaqësie. Lexuesi mund ta përfytyrojë qartë se sa të rrezikshëm janë individë të tillë të cilët kur vdesin për vete, madje me shumë dëshirë, as që mendojnë për viktimat e tyre, që nuk përjashtohet aspak të jemi edhe ne, ndonëse përpiqemi me mish e me shpirt për të drejtat e njeriut, ku përfshihet edhe skota e atyre vrasësve mizorë.
SHBA dhe Europa e Perëndimit ndodhen në luftë. Ne, si aleatë të tyre, jemi gjithashtu në luftë me terrorizmin e Al - Kaedas. Kjo nuk është një deklaratë diplomatike, që nënkupton solidaritetin tonë me aleatët perëndimorë. Aspak! Kemi të bëjmë me një fakt real pasi trupat tona janë të vendosura në Irak dhe Afganistan. Qëndrimi i trupave të aleancës atlantike në Irak apo Afganistan nuk është një veprim anti-islamik, përkundrazi, ato trupa janë atje për të mbrojtur miliona myslimanë të tjerë të pafajshëm që rrezikohen nga tërbimi terrorist islamik i Al-Kaedas dhe i pasuesve të saj. Ata janë atje për të realizuar pajtimin e besimeve dhe mirëkuptimin mbarëbotëror të njerëzve, pavarësisht nga fetë që praktikojnë apo ideologjitë te të cilat besojnë. Ato janë atje për të emancipuar ata njerëz dhe për të demokratizuar ato vende.
Ndërkohë me të drejtë shtrohet pyetja: ç’lidhje kanë të gjitha këto me mjekrën e Julianit apo me shaminë e Behijes? Personalisht, jam i prirur të besoj se të dy të rinjtë janë njerëz krejtësisht normalë dhe paqësorë që shohin jetën e tyre dhe që u pëlqen të bëjnë atë që bëjnë. Mirëpo jemi në luftë. “Mjekra e Julianit” dhe “shamia e Behijes”, mbartin një simbolikë të përcaktuar qartë dhe transmetojnë një mesazh. Ato janë medalje të gjalla të një ideologjie që shprehet në ditët tona me një agresivitet të skajshëm. Le të përfytyrojë lexuesi, në vitin 1942 një britanik apo një amerikan të bredhë lirisht rrugëve të Londrës apo Nju Jorkut, me një kryq të thyer të varur në qafë. Ndonëse një traditë e vjetër demokratike angleze dhe një kushtetutë amerikane ua garantonte paprekshmërinë dhe respektin për zgjedhjen e tyre, vështirë se do t’i shpëtonin linçimit nga turmat.
Këtu duhet të ndalemi pak. Ka vërejtës, që me të drejtë theksojnë se mjekra e gjatë dhe mbulimi i grave nuk u takon vetëm terroristëve, por edhe miliona islamikëve të tjerë paqësorë. Sigurisht. Por tek Al-Kaeda ato përbëjnë simbolin e shenjtëruar të Islamit militant që sfidon çdo arritje të qytetërimit të sotëm dhe që është gati t’i verë zjarrin botës së sotme perëndimore, për hir të një ideje absurde të ngadhnjimit të rendit të tyre mizor. Edhe kryqi i thyer nuk ka qenë vetëm simbol i nazistëve. Ai ndeshet fillimisht në Indi. Ai është një simbol diellor. Varret e ilirëve të lashtë janë të mbushura me kryqe të thyer. Por një turmë e revoltuar britanikësh apo amerikanësh, që do të sulmonin një nazist pervers të kombit të tyre në ato vite të vrenjtura të L2B, gjatë veprimit të tyre, nuk do të kishin fare parasysh as Indinë e as Ballkanin por Gjermaninë e Hitlerit. E tillë është edhe simbolika e lartpërmendur, që mbartin ndofta pa qenë fort të ndërgjegjshëm edhe dy të rinjtë tanë të UD.
Kryefjala e protestës së gjerë kundër vendimit të Rektorit të UD, për përjashtimin nga shkolla të të dy të rinjve, nëse ata nuk pranojnë të korrigjojnë qethjen apo veshjen e tyre, kanë qenë të drejtat e njeriut, mbrojtja dhe respektimi i tyre. Të përzihesh në veshjet e grave apo qethjet e burrave, është në të vërtetë një akt meskin që na kujton atë periudhën e brigadave të rinisë së Enver Hoxhës, që kërkonin të korrigjonin madje edhe modën e turistëve të huaj që vizitonin Shqipërinë Socialiste në vitet e diktaturës. Mirëpo, këtu kemi të bëjmë me një rast krejt të veçantë, në kushte të veçanta e të jashtëzakonshme të luftës, ku përligjen edhe shkelje jo thelbësore të të drejtave të njeriut. Unë jam pothuajse i sigurt, në masën gati 100 për qind, se Juliani dhe Behija janë si të gjithë ne të tjerët, njerëz paqësorë. Por në kushtet e sotme ata duhet të kuptojnë se është në interes të vendit të tyre, pra edhe në interesin e tyre, që të pranojnë njëfarë cënimi të të drejtave të tyre për hir të një përfitimi shumë më të madh, siç është pavarësia e Kosovës apo garantimi i një mbështetjeje ekonomike edhe më të fuqishme të Perëndimit ndaj nesh. Nuk është aspak sekret që Shqipëria ndodhet në shënjestrën e shumë qarqeve të ekstremistëve islamikë. Me një shumicë myslimane, ajo mund të ëndërrohet prej tyre si një pararojë e mësymjes së madhe terroriste ndaj Evropës së krishterë në një të ardhme të afërt. Mirëpo për këtë duhet përgatitur terreni. Dhe lulet e para të një përpjekjeje të tillë janë, pa dyshim, djemtë mjekroshë dhe vajzat e mbuluara. Të tjerat vijnë prapa. Të mos harrojmë që kemi edhe dy fqinjë të sertë që vigjilojnë natë e ditë për të na inkriminuar si terroristë islamikë dhe presin vetëm rastin. Të mos u japim atyre mundësinë komode për të na dëmtuar.
Ka kritizerë që ankohen, se pse Rektori i UD nuk merret fare me femrat barkjashtë apo me meshkujt me flokë të gjata, apo me veshje të shkarravitur ekstravagante. Kjo, kuptohet, ka ndodhur jo se rektori ka dobësi për to apo për ta. Kjo ndodh sepse nuk ka dalë asnjë femër barkjashtë në botë që të kërcënojë se do të hedhë në erë bark-mbuluarat apo ndonjë hipi që do të djegë me benzinë burrat me kollare. Hierarkët e lartë të Al-Kaedas nuk kanë ngurruar madje t’i kërkojnë edhe Xhorxh Bushit të ndërrojë fenë, ndërkohë që nuk dimë nëse ndonjë politikan perëndimor t’i ketë kërkuar Osama Bin Laden-it të kthehet në të krishterë. Duhet të mos harrojmë për asnjë çast se nuk bëhet fare fjalë për punë mode apo censurimi të mendjeve të lira të rinisë shqiptare. Është fjala që ndodhemi përpara një kërcënimi real të një agresioni të frikshëm. Ndërkohë edhe Hirësia e tij, Myftiu i Shkodrës, mund ta ketë marrë vesh që natën e 11 shtatorit 2001, në një lokal të qytetit të tij, një pronar qeraste klientët për të festuar rrëzimin e dy kullave binjake në Nju Jork. Një rast krejt i veçuar ky, por thellësisht tronditës, që tregon se rreziku i terrorizmit islamik nuk është edhe fort imagjinar, siç mund të pretendojnë shumë luftëtarë të devotshëm të mbrojtjes së të drejtave të njeriut në Shqipëri.
Së fundi, le të ndalemi pak te koncepti i shenjtëruar i respektimit të të drejtave të njeriut në rendet demokratike. Është një nga fitoret më të mëdha të historisë së Perëndimit të 200 viteve të fundit. Mirëpo si çdo koncept themelor edhe ai ka karakter relativ. Le t’i referohemi historisë së re të dy vendeve me ndikim më të madh apo më të vogël islamik, Turqisë dhe Shqipërisë. Në vitet ‘20 – ‘40 të qindvjetorit që kaloi, Kemal Ataturku burgosi dhe persekutoi me mijëra hoxhallarë, madje duke i detyruar ata që mbetën të dalin me kapele republike e me kravatë në rrugë kurse veshjen ceremoniale ta veshin e ta zhveshin në xhami; i detyroi femrat të zbulohen, nxori ligjin që në zyra nuk pranoheshin gra të veshura tradicionalisht por vetëm alla-franga e masa të tjera të shumta drakoniane që ne sot na i ngrenë flokët përpjetë ngaqë përbëjnë shkelje flagrante të të drejtave të njeriut. Mirëpo, si rrjedhojë, Turqia i shpëtoi perspektivës së tmerrshme të kthimit në një Afganistan të dytë nën trysninë e turmave të mykura islamike, të cilat Ataturku i vrau e i preu pa mëshirë. Ndërkohë, Ahmet Zogu, në vitet ‘30-të të shekullit të kaluar nxori ligjin e heqjes së ferexhesë për gratë dhe të përdorimit të kostumit civil nëpër zyrat shtetërore për burrat, duke bërë të mundur të shmangej kontrasti i thellë që mund të lindte ndërmjet besimeve të ndryshme për shkak të paraqitjes së jashtme e cila kishte edhe rrjedhoja të tjera të parashikueshme. Nëse gratë do të mbesnin të mbuluara, pak prej tyre mund të shkolloheshin disi, por intelektuale të mirëfillta nuk ngjizeshin dot nga një brumë i tillë. Ndërkohë burra zamani, me tirqe apo veshje jo-civile, nuk do të ishin shumë të prirur për t’u shkolluar në universitetet e Evropës, si rrjedhojë midis të krishterëve e myslimanëve do të krijohej një hendek i madh e i rrezikshëm. Ishin nismat e mbretit Zog ato që siguruan daljen e një brezi intelektualësh të mëdhenj në vitet ‘30-‘40 të mbretërimit të tij, pa kurrfarë dallimi si nivel nga përkatësitë e tyre fetare. Ishte ajo frymë që edhe sot, sigurisht pa neglizhuar edhe unifikimin e dhunshëm të shoqërisë shqiptare të ndërmarrë prej komunistëve, në Shqipëri askush nuk vë re ndonjë ndryshim në shkollim apo mentalitet ndërmjet intelektualëve me prejardhje të krishterë apo myslimane. Atëherë, shtrojmë pyetjen: A bënë mirë apo keq, Ataturku dhe Zogu, që shkelën me të dyja këmbët të drejtat e njeriut turk dhe të atij shqiptar, për shumë vite të gjata me radhë?
Përgjigjen le ta japë vetë lexuesi.
Në kuadrin e të gjitha parashtrimeve të mësipërme, le t’ia lemë lexuesit edhe përgjigjen e pyetjes së fundit: A veproi mirë apo gaboi rektori i UD, z. Agim Kukeli, me vendimin e tij kundër Julian Mebellit dhe Behije Hoxhës?
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Supozimet tuaja per satanizmin jane muhabete "long groshe".
Hajde tani dhe shtrojme pa fund situata imagjinare qe nuk vertetojne asgje.
Sekti i Ku Klus Klanit, si u shpreh edhe MLK-ja eshte i paligjshem ndersa ketu po flasim per nje fe te ligjshme dhe qe garantohet nga shteti.
Nqs keni ndonje kundershtim me hartuesit e kushtetutes dhe cdo ligji qe operon ne Shqiperi ashtu si edhe ne thuajse te gjitha vendet e BE-se atehere shpallni idene e ndryshimeve nderrimit te kushtetutave te ketyre vendeve.
Kjo eshte vetia e njerezve te paditur. Ti fusin gjerat ne nje thes me logjiken perjashtuese dialektike qe: Meqe teza nuk qendron atehere i bie qe edhe antiteza te mos qendroje.
Kjo logjike bardhe e zi eshte vetem deshmi e primitivizmin logjik.

Pra meqe simbolet e "fese" sataniste nuk lejohen ne shkolle, atehere nuk duhen lejuar as simbolet e cdo feje tjeter. Meqe nuk na lejohet te mbajme simbole te nje feje te ndaluar, atehere nuk duhet te lejohet te mbahen as simbolet e nje feje te garantuar nga ligji.
Ose ndryshe, meqe u mbroka liria e zgjdhjes atehere duhet te mbrojme cfaredo lirie zgjedhjeje, edhe kur zgjedhja jote eshte raciste, fyese per tjetrin, madje edhe e demshme per shoqerine. Pra je i lire edhe te fyesh besimin dhe zgjedhjen e tjetrit. Dhe meqe kjo nuk ka kuptim, sipas logjise suaj perjashtuese dhe bardhe e zi, atehere e heqim lirine fare.
Keshtu, meqe nuk i leme satanistet, racistet, nazistet, pedofilet, nudistet, te vijne ne shkolle, atehere nuk duhet ti leme as muslimanet, kristianet, budistet madje as zezaket, kinezet, cifutet etj...

Logjika e thjeshte e ekuilibrit shoqeror ne lidhje me lirine ne nje vend demokratik eshte shprehur fare thjeshte me nje maksime: Liria jote mbaron aty ku fillon liria e tjetrit!
Pra ne shkolle lejohet cdo lloj feje, perkatesie apo ideje e cila nuk cenon hapesiren, besimin, mendimin, idene e tjetrit.

E theksoj edhe njehere, ketu po flasim per nje fe te ligjshme, te garantuar dhe mbrojtur ne te gjitha vendet e botes ligjerisht. Ndersa persa i periket ideologjive, besimeve apo ku ta di une se cfare jane diskutime me vete te cilat nuk hyjne fare ne kete debat.
Pikerisht, jo me kot, ashtu sic u tha me siper, me simbolet e satanizmit apo ku ta di une nuk mund ta kalosh as pragun e deres se shkolles, ndersa me shami ne koke mund te shtrohesh rehate ne te gjitha auditoret e shkollave kudo ne bote pervec Kines, Tunizise, Turqise dhe Frances (Per kete te fundit, sic u shpreh edhe Artan Fuga ndalimi eshte vetem ne leter pasi ne realitet nuk zbatohet).

Ehhh. Na duhet me u marre edhe me gjera te tilla elementare tani, per te sqaruar njerez pa vllnet per te kuptuar, ose me vullet te paracaktuar zgjedhjeje.
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Gysi, ne ligjin shqiptar, Ku Klus Klani nuk permendet ne asnje nen, keshtu qe lexo ligjin para se te sjellesh apo afirmosh diçka te paqene /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Vrapuesi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Enveri ishte diktator por kishte disa ligje shume te mira si ajo qe nuk lejoheshin "HARRUBETA" me mjekra apo "SHAMIA", kam biseduar me disa Skandinav te cilet ishin ne Shqiperi ne vitet 70-ta dhe treguan se qe ne ambasade ku duhej marrur vizen u tregonin per rregullat Shqiptare e disa te cilet me qellim nuk e kishin prer mjekren apo ishin me floke te gjata ne kufi ishte friseri i cili i qethte ashtu siq duhet, pra juve nuk duhet filozofuar shume vetem bisedoni me prinderit tuaj dhe do tju tregojne se kishte pasterti dhe rregullsi ne kohen e "vjeter" edhe pse populli nuk kishte MERCEDESA . Po valle qka ju duhen keto floke te gjata e mjekra kure nuk keni as uje per tu pastruar e dukeni si teroristat Islamik te Afganistanit apo te Irakut .....e shteteve tjera fqinje !???
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Ata shoket e tu, meqe qekan ne pleq, mund ti pyesesh cila ishte aryja qe ne vitet 1980-85, dhe pse Finlanda nuk ishte vend i bllokut komunist, u gjet prane falimentimit si shtet, dhe nese nuk do kishte ndermare reformat radikale qe mori, sot mund te gjenim finlandezet refugjate neper bote si italianet pas luftes se pare e te dyte boterore! /pf/images/graemlins/wink.gif
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Qeke shume interesant ti!! Evropa ka ndare fene nga shteti qe ne fillim te shekullit qe kaloj, kurse ti do te na e rikthesh perseri nje shekull mrapa /pf/images/graemlins/laugh.gif
Artikulli apo shkrimi qe ke bere me duket se eshte komplet out, dhe mendoj se eshte kendveshtrimi oriental i te parit te gjerve, e jo ai evropian, te cilit i perket vendi jone!

Do isha kurioz te dija se si do reagonte komuniteti musliman nese nje budisti do ti ndodhte e njeta gje ne nje universitet shqiptar!
Ketu mbrohet islami e jo te drejtat e njeriut e me kete nuk pajtohem dot kurre /pf/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]


mesa kuptova ky postim eshte per mua. po jap edhe pergjigjen. tani me vjen keq qe duke qene fjalet ne gjuhen shqipe perdoren fjale te huaja. nejse. nese kerkojme te sjellim 100 vite prapa per çfare pse nje vajze shkon me shami ne shkolle pse nje djale mban mjekerr. keto jane ide tipike komuniste dhe ti kerkon te na kthesh ne komunizem(se bashku me rektore si puna e tij qe eshte ne Durres).

per budistin le te shfaqet si rast nje here pastaj flasim. kjo eshte edhe absurditeti qe ne duam ti japim te drejte edhe nje komuniteti qe mund te kete anetare sa gishtat e njeres dore dhe kerkojme te mohojme te drejtat e nje komuniteti qe eshte 75% e numrit te popullsise.

po te kishe moter apo vella apo kusheri qe ndjek parimet islame dhe te perjashtohet nga shkolla nga puna e ku ta di une atehere me thuaj si do te ishte reagimi yt. ti heqin çdo perspektive per çfare se ka nje bindje se kerkon te respektoje ato qe i ka mesuar ne fe.

pastaj ne shkrim kam shkruar si jurist jo si tifoz. i tille eshte realiteti. atehere pse nuk na ben pershtypje nene Tereza. e pra edhe ajo me shami ne koke. pse nuk ka ben pershtypje Skenderbeu, Ismail Qemali etj etj se po pertoj ti shkruaj te gjithe. pse? nga ana tjeter nje qe shkon me minifund ne shkolle aq provokuese apo edhe kjo sna ben pershtypje. por prape na ben pershtypje ajo shami dhe ajo mjekerr qe per hir te realitetit ato duhet te jene shembulli i shoqerise shqiptare per shkak te moralit te larte qe shfaqin. pershendetje nga shkodrani_1980
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ps. Para se ti komentoni, i keni lexuar ndonjehere ce cilat jane tedrejtat e njeriut? jo per gjo po kam pershtypjen se 98% e pjesemaresve ketu, vetem titullin kan lexu


[/ QUOTE ]

PO ti i ke lexu perpara se ti shkelesh MLK? /pf/images/graemlins/winkwink.gif
Une di qe nje shoqate qe vepron ne Shqiperi per te drejtat e njeriut ka reaguar ne mborjtje te te drejtave te vajzave, ashtu sic edhe me pare, ne rastin e vajzave te shkolles se gjuheve te huaja, ka pasurnje prononcim edhe nga (ne mos gaboj) OSBE-ja.
Tani, une edhe po ta mesoj permendes Deklaraten Universale te te Drejtave te Njeriut, nuk e interpretoj dot me mire se keto institucione.

Persa i perket marrezive me tendence hisotoriciste te vrapuesit, duhet theksuar se kryqi nuk vjen absolutisht nga Evropa, por pikerisht nga lindja e mesme "e prapambetur". Historia e krishtit vjen pikerisht nga palestina e sotme, nga Hebrenjte qe jetonin atje. Dhe po keshtu, edhe shamia nuk eshte karakteristike vetem e muslimaneve por e te gjitha feve si dhe, thuajse te gjitha traditave. Ne Shqiperi p. sh. historikisht grate kane mbajtur shami, te cfare do feje qofshin. Por edhe ne evrope deri ne fillim te shek. XX grate kristiane kane mbajtur shami. Mund t'iu sillja edhe nje foto ketu, por nuk me ndodhen per momentin. E lere me pastaj per mjekren ku ne e dime qe thuajse te gjithe shkencetaret e botes, madje shpesh edhe sot, kane mbajtur mjeker.
"Mjekren nuk ua solla une. Ate e gjeta ne mes tuaj". /pf/images/graemlins/lol.gif

Historia e gjykuar ne vrap e siper kthehet ne nje gracke apo pusete ku mund te thyesh turinjte. /pf/images/graemlins/shrug.gif

Per me teper fete tradicionale kryesore ne bote kane karakter universal dhe jo etnik apo gjeografik dhe as kulturor, nacional, racor etj. Ti gjykosh ne kendveshtrimin e mesiper dtth ti cveshesh nga spiritualiteti si dhe nga thelbi i tyre, per ti shitur si pacavure per pese interesa te vockela momentale.

[/ QUOTE ]


bashkohem me gysin. respekte. mbeta i impresionuar nga fjalet e perdorura ne te. pershendetje
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Enveri ishte diktator por kishte disa ligje shume te mira si ajo qe nuk lejoheshin "HARRUBETA" me mjekra apo "SHAMIA", kam biseduar me disa Skandinav te cilet ishin ne Shqiperi ne vitet 70-ta dhe treguan se qe ne ambasade ku duhej marrur vizen u tregonin per rregullat Shqiptare e disa te cilet me qellim nuk e kishin prer mjekren apo ishin me floke te gjata ne kufi ishte friseri i cili i qethte ashtu siq duhet, pra juve nuk duhet filozofuar shume vetem bisedoni me prinderit tuaj dhe do tju tregojne se kishte pasterti dhe rregullsi ne kohen e "vjeter" edhe pse populli nuk kishte MERCEDESA . Po valle qka ju duhen keto floke te gjata e mjekra kure nuk keni as uje per tu pastruar e dukeni si teroristat Islamik te Afganistanit apo te Irakut .....e shteteve tjera fqinje !???

[/ QUOTE ]

kam pershtypjen se ne shtepi e ke akoma te varur portretin e Enverit dhe lexon pernate veprat e tija. vazhdo se ne rruge te mbare je.
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

cituar nga shkodrani-1980
"pastaj ne shkrim kam shkruar si jurist jo si tifoz. i tille eshte realiteti. atehere pse nuk na ben pershtypje nene Tereza. e pra edhe ajo me shami ne koke. pse nuk ka ben pershtypje Skenderbeu, Ismail Qemali etj etj se po pertoj ti shkruaj te gjithe. pse? nga ana tjeter nje qe shkon me minifund ne shkolle aq provokuese apo edhe kjo sna ben pershtypje. por prape na ben pershtypje ajo shami dhe ajo mjekerr qe per hir te realitetit ato duhet te jene shembulli i shoqerise shqiptare per shkak te moralit te larte qe shfaqin. pershendetje nga shkodrani_1980 "

shkodrani-1980, se pari nese nje i afermi im do te perjashtohej nga puna a nga shkolla per shkak te thyerjes se rregullores do ti thoja me vjen keq, po eshte faji jot, pasi je ti ai qe e ke thyer e jo ata qe te kane perjashtuar.

Se dyti, populli shqiptar qe prej 1966 nuk ka praktikuar me fene pasi ka qen e ndaluar me ligj, keshtu qe i gjithe ai brez nuk ka pas fe, e as kulture fetare, e duke qene se 50% e popollsise jane nen 25 vjeç i bie qe gati gjysma e popullsise te jet e pa fe (nuk po te llogaris ketu pjesen e popullsise qe ishte e pa fe para se te mbyklleshin kishat a xhamiat ne 66). Pra mund te me shpjegosh pak se si i llogarit ti qe 75% e popullsise shqiptare jane muslimane?!

Se treti, meqe permende Nene Terezen dhe qeke nga Shkodra, jo me larg se 6 muaj, u propozua te vihej nje bust i Nene Terezes ne Shkoder, per nder te figures se saj humanitare dhe kontributit qe dha gjate gjithe jetes se saj ne mbare boten. Komuniteti musliman shkodran, si dhe vete drejtuesit musliman te ketij qyteti u ngriten ne protesta, pasi bustin e Nene Terezes ne Shkoder e quajten si provokim ndaj muslimaneve (meqe ajo ishte e krishtere).
Si ka mundesi qe muslimanet dhe drejtuesit e fese muslimane nuk pranojne bustin e nje figure kombetare, boterore ne qytetin e tyre e ne te njeten kohe, protestojne kundra vendimit te nje rektori, i cili ka zbatuar vetem rregulloren e institucionit qe drejton?! /pf/images/graemlins/angel.gif

Laiciteti eshte e kunderta e fondamentalizmit, e kjo shqeteson te gjithe fanatiket te kujdo feje qofshin.
Koha kur feja drejtonte shtetin ka perfunduar ne perendim /pf/images/graemlins/wink.gif
Ne ato vende ku nuk ka perenduar, hidhini nje sy e do te kuptoni se cilat jane pasojat /pf/images/graemlins/wink.gif
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
cituar nga shkodrani-1980
"pastaj ne shkrim kam shkruar si jurist jo si tifoz. i tille eshte realiteti. atehere pse nuk na ben pershtypje nene Tereza. e pra edhe ajo me shami ne koke. pse nuk ka ben pershtypje Skenderbeu, Ismail Qemali etj etj se po pertoj ti shkruaj te gjithe. pse? nga ana tjeter nje qe shkon me minifund ne shkolle aq provokuese apo edhe kjo sna ben pershtypje. por prape na ben pershtypje ajo shami dhe ajo mjekerr qe per hir te realitetit ato duhet te jene shembulli i shoqerise shqiptare per shkak te moralit te larte qe shfaqin. pershendetje nga shkodrani_1980 "

shkodrani-1980, se pari nese nje i afermi im do te perjashtohej nga puna a nga shkolla per shkak te thyerjes se rregullores do ti thoja me vjen keq, po eshte faji jot, pasi je ti ai qe e ke thyer e jo ata qe te kane perjashtuar.

Se dyti, populli shqiptar qe prej 1966 nuk ka praktikuar me fene pasi ka qen e ndaluar me ligj, keshtu qe i gjithe ai brez nuk ka pas fe, e as kulture fetare, e duke qene se 50% e popollsise jane nen 25 vjeç i bie qe gati gjysma e popullsise te jet e pa fe (nuk po te llogaris ketu pjesen e popullsise qe ishte e pa fe para se te mbyklleshin kishat a xhamiat ne 66). Pra mund te me shpjegosh pak se si i llogarit ti qe 75% e popullsise shqiptare jane muslimane?!

Se treti, meqe permende Nene Terezen dhe qeke nga Shkodra, jo me larg se 6 muaj, u propozua te vihej nje bust i Nene Terezes ne Shkoder, per nder te figures se saj humanitare dhe kontributit qe dha gjate gjithe jetes se saj ne mbare boten. Komuniteti musliman shkodran, si dhe vete drejtuesit musliman te ketij qyteti u ngriten ne protesta, pasi bustin e Nene Terezes ne Shkoder e quajten si provokim ndaj muslimaneve (meqe ajo ishte e krishtere).
Si ka mundesi qe muslimanet dhe drejtuesit e fese muslimane nuk pranojne bustin e nje figure kombetare, boterore ne qytetin e tyre e ne te njeten kohe, protestojne kundra vendimit te nje rektori, i cili ka zbatuar vetem rregulloren e institucionit qe drejton?! /pf/images/graemlins/angel.gif

Laiciteti eshte e kunderta e fondamentalizmit, e kjo shqeteson te gjithe fanatiket te kujdo feje qofshin.
Koha kur feja drejtonte shtetin ka perfunduar ne perendim /pf/images/graemlins/wink.gif
Ne ato vende ku nuk ka perenduar, hidhini nje sy e do te kuptoni se cilat jane pasojat /pf/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

ne rradhe te pare bustet i kam pare gjithmone si formalizem dhe nese do ta respektosh ka menyra te tjera jo me buste. une jam kunder perkujtimit te figurave me buste qofte islame apo krishtere. mendoj se Nene Terezes i eshte dhene respekti i mjaftueshem persa i perket figures se saj. une e citova ate jo per tu perqendruar te ajo por per te theksuar se kjo praktike ekziston dhe te te krishteret.

jo qe thua ti per te afermin tend jane formalizma se ska ndodhur dhe po shkruan sa per bisede. normalisht qe do te ishe shqetesuar dhe revoltuar njekohesisht. une jam nje i ri ditelindja ishte shume me prapa se viti 1966 por them se kam edhe edukate fetare.

eshte e vertete qe ne Shqiperi ka shume ateiste por ashtu siç pretendoje ti jepje te drejte nje individi te vetem pse eshte budist ashtu duhet te kene te drejten e tyre dhe kjo pjese e shoqerise. pershendetje nga shkodrani_1980

P.S. se harrova te thoja. une kam 17 muaj qe nuk shkel ne Shqiperi dhe nuk jam ne dijeni per ngjarjet e Shkodres ne lidhje me bustin e saj. duke qene se jam shkodran dhe kam jetu me ate popull per 24 vite dhe qe do jetoje dhe per shume vite te tjera pasi te kthehem do te them qe ate do e shikoja si nje provokim ndaj komunitetit musliman pasi gjithmone eshte thene qe Shkodra eshte nje qytet katolik. nderkohe qe shifrat flasin ndryshe. toleranca fetare ka qene e madhe nder vite por ama ne vitet e demokracise ka munguar nje gje e tille. se sa eshte Shkodra nje qytet i krishtere e verteton zgjedhjet per pushtetin lokal ku i fitoi zgjedhjet Bahri Boriçi( i koalicionit e djathta e bashkuar shkodrane PLL+PBK qe nuk ishte aspak favorite pasi PD kishte vendosur nje kanditat te krishtere dhe PS kishte vendosur nje kanditat mysliman por siç dihet Shkodra nuk voton asnjehere per te majten). E gjithe Shqiperia ate vit e mori vesh ne Shkoder u bene zgjedhje me karakter fetar. kaq vendimtar ishte ky fakt ne fitimin e zgjedhjeve sa 4 vite me vone ne vitin 2000 per te njejtin post perveç Partise Demokristiane te gjithe kanditatet ishin muslimane.

vertet qe ne Shkoder nuk praktikohen ritet fetare por ama krenaria fetare eshte shume e larte. pershendetje nga shkodrani_1980
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

deshiroj qe mesazhi qe nisate mos keqkuptohet pasi nuk ishte me ide raciste si shkrim por per te theksuar se dhe feja ndiqet pune tjeter praktikohet apo jo. e nese me pyet pse paragjykuan shkodranet muslimane ate vit. paragjykuan pasi per shkak te fese u shtypen per 4 vite nga administrata bashkiake duke i mohuar çdo te drejte muslimaneve ne çdo aspekt. pa mendo xhamia e madhe qe eshte ne Shkoder vetem me urdher te Kryeministrit aktual qe atehere ishte President u vendos qe te behej se ne rast te kundert nuk do te ishte ndertuar.gurthemeli i xhamise u hodh ne vitin 1992 dhe themelet e para u hodhen ne 1994. 2 vite lufte per ate xhami. nejse shyqyr Zotit qe marredheniet musliman dhe te krishtere jane pak me te mira tani.
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Shkodrani, me duket se ato qe shkruan nuk kane lidhje me ato qe shkruaj!

Ti afirmon se une do sillesha ndryshe nga ajo qe them nese do ti bente vaki nje te afermi tim historia e vajzes!!!
Gabim i rende pasi sme njef fare dhejo vetem me gjykon, po parashikon se si do sillem!!

Se dyti, nuk thua se si e llogarit 75% te popullsise shqiptare si muslimane!!!!

Se treti, nese je kundra busteve e perkujtimeve, ngrija si problem nje here te xhamia ku shko imamit, pastaj ta ngresh ne shoqerine civile, pasi perpara ti na ve interesin fetar e jo ate kombetar.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

MLK, je krejtesisht jashte teme.
Nuk mund ta shtrime debatin tani ne diskutim per perqindjet fetare ne shqiperi, apo per te qene pro apo kundra busteve.
Po hallakateni kot me duket.
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Kete mund ta kishe thene dhe per shkodranin me duket /pf/images/graemlins/wink.gif Problemi eshte si ti nuk mbron ç'fare eshte objektive, po mbron ç'fare eshte muslimane /pf/images/graemlins/wink.gif e kjo ta humbet komplet kredibilitetin per ato qe shkruan!
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Leje mor, pash Zotin tani, s'a ju bo robi nje verejtje direkt e kaloni duke bertit per mbajtje ane. Problemi eshte se shrkimeve te shkodranit i hodha nje sy perciptazi dhe nuk i kam pare te gjitha me vemendje per te nderhyre qe aty. Pastaj, shkrimi yt ishte i fundit dhe pashe qe ke ngritur nje sere pyetjesh te cilat, sipas mendimit tim e shperndajne debatin dhe dalin jashte teme. Cfare ka ketu per mungese asnjanesie.
Nqs e ka fillu shkodrani daljen nga tema, te pakten te mos e vazhdoni ende. Nuk ka rendesi se kush e ka nis. Kjo eshte e gjithe nderhyrja ime. As nuk fshiva as nuk censurova ndonje, pavaresisht se edhe ne kete debat ka gjera ku mund te nderhyhet.
Po te jete per objektivitet MLK, kam fshi shkrime te muslimaneve ne kete forum sa te dush.

Ajo qe une mendoj per ankesen tende ndaj mungeses sime te objektivizmit eshte se ti e gjykon me subjektivizem objektivitetin tim. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ajo qe une mendoj per ankesen tende ndaj mungeses sime te objektivizmit eshte se ti e gjykon me subjektivizem objektivitetin tim.... [\citimi]....subjektiv
 
Top