Nje mjeker dhe nje shami ?

Nje mjeker dhe nje shami ?

NJE MJEKER DHE NJE SHAMI


Skënder Shkupi

Në viset e Shqipërisë Jugore, përdoret shpesh sentenca shpotitëse “u zunë për mustaqet e Çelos”. Se kush ishte Çeloja pak rëndësi ka, me sa duket duhet të ketë qenë një burrë pak i rëndësishëm. Ndërkohë, ka edhe një vjershë folklorike, më tepër argëtuese se tallëse, që lidhet me “shaminë që ka Dudija”, një çupë nga viset e Tepelenës apo Mallakastrës, me të cilën qenë dashuruar dy veta dhe që merreshin me shaminë e Dudijes, për të mos rënë fort në sy për merakun e madh të tyre faqe të tjerëve, ndërkohë që të tjerët zbaviteshin me ta.
Diçka e ngjashme po ndodh këto ditët e fundit me mjekrën e Julianit apo shaminë e Behijes, që kanë turbulluar Rektoratin e Universitetit të sapokrijuar të Durrësit dhe myftinitë e Shkodrës, Durrësit dhe Elbasanit. Në pamje të jashtme kjo ngjan vërtetë me precedentët argëtues folklorikë të Çelos e Dudijes. Një djalë i ri mysliman që ka dëshirë të mos e rruajë mjekrën e tij, por ta lerë atë të gjatë dhe një vajzë e re që e gjen më komode mbulimin e kokës sesa zbulimin e saj, apo nxjerrjen e kërthizës përjashta krahas dekolteve të skajshme të shoqeve të saj, nuk duhet të përbënin kurrfarë shqetësimi për askënd. Sigurisht, në një situatë normale. Mirëpo, me te drejtë mund të shtrojmë pyetjen: A gjendemi ne sot në një situatë normale?
Ndofta të paktë janë ata, edhe në SHBA apo në Evropën Perëndimore, që ta ndiejnë realisht se vendet e tyre janë tashmë në luftë me një nazizëm të ri, me repartin e avancuar të një fondamentalizmi sa agresiv, aq edhe të pashpirt. Al- Kaeda e provoi me fakte ngjethëse se nuk është aspak një kundërshtar i neglizhueshëm. Avantazhi më i madh i pjesës më agresive të fondamentalizmit islamik është ilegaliteti i saj, fshehja dhe maskimi i veprimeve terroriste me të drejtën e pamohueshme të kujtdo për të shprehur lirisht bindjet e tij fetare dhe për t’i praktikuar ato pa pengesë. Në këtë luftë të re ka një asimetri të plotë. Në Perëndim, janë në shumicë ata që luftojnë për të drejtat e njeriut përfshirë, kuptohet, edhe të drejtën e femrës për t’u mbuluar. Ndërsa në Lindje, në ato vise ku sundojnë me dorë të hekurt fondamentalistët, një femër e zbuluar mund ta paguajë edhe me jetë guximin e saj.
Të rinjtë islamikë të indoktrinuar në kampe stërvitore të specializuara, po përgatiten me përkushtim për të vrarë qindra mijëra njerëz të pafajshëm, vetëm sepse nuk janë myslimanë. Atyre u thuhet se të gjitha të zezat që po heqin, varfëria, mjerimi dhe fatkeqësitë e ndryshme kombëtare apo sociale kanë një autor të vetëm, imperializmin e krishterë perëndimor. Atyre u thuhet që të vrasësh një të krishterë apo një izraelit, është një sevap i dëshiruar dhe i shpërblyer nga Perëndia. Djemve të rinj u kanë mbushur mendjen, se në botën e përtejme ata i presin krahëhapur me dhjetëra bukuroshe që do t’u kompensojnë deficitet e tyre të rënda tokësore në fushën e erotizmit të munguar, do të kenë të hanë e të pinë sa të duan dhe do të jetojnë pafundësisht një jetë të mrekullueshme, një lumturi të paanë e të pafundme. Në të tilla rrethana, përballë mizerjes së përditshme, ata nisen me dëshirë në aksione vetëvrasëse, sepse mezi ç’presin që ta prekin atë botën tjetër që është plotësim i çdo dëshire e kënaqësie. Lexuesi mund ta përfytyrojë qartë se sa të rrezikshëm janë individë të tillë të cilët kur vdesin për vete, madje me shumë dëshirë, as që mendojnë për viktimat e tyre, që nuk përjashtohet aspak të jemi edhe ne, ndonëse përpiqemi me mish e me shpirt për të drejtat e njeriut, ku përfshihet edhe skota e atyre vrasësve mizorë.
SHBA dhe Europa e Perëndimit ndodhen në luftë. Ne, si aleatë të tyre, jemi gjithashtu në luftë me terrorizmin e Al - Kaedas. Kjo nuk është një deklaratë diplomatike, që nënkupton solidaritetin tonë me aleatët perëndimorë. Aspak! Kemi të bëjmë me një fakt real pasi trupat tona janë të vendosura në Irak dhe Afganistan. Qëndrimi i trupave të aleancës atlantike në Irak apo Afganistan nuk është një veprim anti-islamik, përkundrazi, ato trupa janë atje për të mbrojtur miliona myslimanë të tjerë të pafajshëm që rrezikohen nga tërbimi terrorist islamik i Al-Kaedas dhe i pasuesve të saj. Ata janë atje për të realizuar pajtimin e besimeve dhe mirëkuptimin mbarëbotëror të njerëzve, pavarësisht nga fetë që praktikojnë apo ideologjitë te të cilat besojnë. Ato janë atje për të emancipuar ata njerëz dhe për të demokratizuar ato vende.
Ndërkohë me të drejtë shtrohet pyetja: ç’lidhje kanë të gjitha këto me mjekrën e Julianit apo me shaminë e Behijes? Personalisht, jam i prirur të besoj se të dy të rinjtë janë njerëz krejtësisht normalë dhe paqësorë që shohin jetën e tyre dhe që u pëlqen të bëjnë atë që bëjnë. Mirëpo jemi në luftë. “Mjekra e Julianit” dhe “shamia e Behijes”, mbartin një simbolikë të përcaktuar qartë dhe transmetojnë një mesazh. Ato janë medalje të gjalla të një ideologjie që shprehet në ditët tona me një agresivitet të skajshëm. Le të përfytyrojë lexuesi, në vitin 1942 një britanik apo një amerikan të bredhë lirisht rrugëve të Londrës apo Nju Jorkut, me një kryq të thyer të varur në qafë. Ndonëse një traditë e vjetër demokratike angleze dhe një kushtetutë amerikane ua garantonte paprekshmërinë dhe respektin për zgjedhjen e tyre, vështirë se do t’i shpëtonin linçimit nga turmat.
Këtu duhet të ndalemi pak. Ka vërejtës, që me të drejtë theksojnë se mjekra e gjatë dhe mbulimi i grave nuk u takon vetëm terroristëve, por edhe miliona islamikëve të tjerë paqësorë. Sigurisht. Por tek Al-Kaeda ato përbëjnë simbolin e shenjtëruar të Islamit militant që sfidon çdo arritje të qytetërimit të sotëm dhe që është gati t’i verë zjarrin botës së sotme perëndimore, për hir të një ideje absurde të ngadhnjimit të rendit të tyre mizor. Edhe kryqi i thyer nuk ka qenë vetëm simbol i nazistëve. Ai ndeshet fillimisht në Indi. Ai është një simbol diellor. Varret e ilirëve të lashtë janë të mbushura me kryqe të thyer. Por një turmë e revoltuar britanikësh apo amerikanësh, që do të sulmonin një nazist pervers të kombit të tyre në ato vite të vrenjtura të L2B, gjatë veprimit të tyre, nuk do të kishin fare parasysh as Indinë e as Ballkanin por Gjermaninë e Hitlerit. E tillë është edhe simbolika e lartpërmendur, që mbartin ndofta pa qenë fort të ndërgjegjshëm edhe dy të rinjtë tanë të UD.
Kryefjala e protestës së gjerë kundër vendimit të Rektorit të UD, për përjashtimin nga shkolla të të dy të rinjve, nëse ata nuk pranojnë të korrigjojnë qethjen apo veshjen e tyre, kanë qenë të drejtat e njeriut, mbrojtja dhe respektimi i tyre. Të përzihesh në veshjet e grave apo qethjet e burrave, është në të vërtetë një akt meskin që na kujton atë periudhën e brigadave të rinisë së Enver Hoxhës, që kërkonin të korrigjonin madje edhe modën e turistëve të huaj që vizitonin Shqipërinë Socialiste në vitet e diktaturës. Mirëpo, këtu kemi të bëjmë me një rast krejt të veçantë, në kushte të veçanta e të jashtëzakonshme të luftës, ku përligjen edhe shkelje jo thelbësore të të drejtave të njeriut. Unë jam pothuajse i sigurt, në masën gati 100 për qind, se Juliani dhe Behija janë si të gjithë ne të tjerët, njerëz paqësorë. Por në kushtet e sotme ata duhet të kuptojnë se është në interes të vendit të tyre, pra edhe në interesin e tyre, që të pranojnë njëfarë cënimi të të drejtave të tyre për hir të një përfitimi shumë më të madh, siç është pavarësia e Kosovës apo garantimi i një mbështetjeje ekonomike edhe më të fuqishme të Perëndimit ndaj nesh. Nuk është aspak sekret që Shqipëria ndodhet në shënjestrën e shumë qarqeve të ekstremistëve islamikë. Me një shumicë myslimane, ajo mund të ëndërrohet prej tyre si një pararojë e mësymjes së madhe terroriste ndaj Evropës së krishterë në një të ardhme të afërt. Mirëpo për këtë duhet përgatitur terreni. Dhe lulet e para të një përpjekjeje të tillë janë, pa dyshim, djemtë mjekroshë dhe vajzat e mbuluara. Të tjerat vijnë prapa. Të mos harrojmë që kemi edhe dy fqinjë të sertë që vigjilojnë natë e ditë për të na inkriminuar si terroristë islamikë dhe presin vetëm rastin. Të mos u japim atyre mundësinë komode për të na dëmtuar.
Ka kritizerë që ankohen, se pse Rektori i UD nuk merret fare me femrat barkjashtë apo me meshkujt me flokë të gjata, apo me veshje të shkarravitur ekstravagante. Kjo, kuptohet, ka ndodhur jo se rektori ka dobësi për to apo për ta. Kjo ndodh sepse nuk ka dalë asnjë femër barkjashtë në botë që të kërcënojë se do të hedhë në erë bark-mbuluarat apo ndonjë hipi që do të djegë me benzinë burrat me kollare. Hierarkët e lartë të Al-Kaedas nuk kanë ngurruar madje t’i kërkojnë edhe Xhorxh Bushit të ndërrojë fenë, ndërkohë që nuk dimë nëse ndonjë politikan perëndimor t’i ketë kërkuar Osama Bin Laden-it të kthehet në të krishterë. Duhet të mos harrojmë për asnjë çast se nuk bëhet fare fjalë për punë mode apo censurimi të mendjeve të lira të rinisë shqiptare. Është fjala që ndodhemi përpara një kërcënimi real të një agresioni të frikshëm. Ndërkohë edhe Hirësia e tij, Myftiu i Shkodrës, mund ta ketë marrë vesh që natën e 11 shtatorit 2001, në një lokal të qytetit të tij, një pronar qeraste klientët për të festuar rrëzimin e dy kullave binjake në Nju Jork. Një rast krejt i veçuar ky, por thellësisht tronditës, që tregon se rreziku i terrorizmit islamik nuk është edhe fort imagjinar, siç mund të pretendojnë shumë luftëtarë të devotshëm të mbrojtjes së të drejtave të njeriut në Shqipëri.
Së fundi, le të ndalemi pak te koncepti i shenjtëruar i respektimit të të drejtave të njeriut në rendet demokratike. Është një nga fitoret më të mëdha të historisë së Perëndimit të 200 viteve të fundit. Mirëpo si çdo koncept themelor edhe ai ka karakter relativ. Le t’i referohemi historisë së re të dy vendeve me ndikim më të madh apo më të vogël islamik, Turqisë dhe Shqipërisë. Në vitet ‘20 – ‘40 të qindvjetorit që kaloi, Kemal Ataturku burgosi dhe persekutoi me mijëra hoxhallarë, madje duke i detyruar ata që mbetën të dalin me kapele republike e me kravatë në rrugë kurse veshjen ceremoniale ta veshin e ta zhveshin në xhami; i detyroi femrat të zbulohen, nxori ligjin që në zyra nuk pranoheshin gra të veshura tradicionalisht por vetëm alla-franga e masa të tjera të shumta drakoniane që ne sot na i ngrenë flokët përpjetë ngaqë përbëjnë shkelje flagrante të të drejtave të njeriut. Mirëpo, si rrjedhojë, Turqia i shpëtoi perspektivës së tmerrshme të kthimit në një Afganistan të dytë nën trysninë e turmave të mykura islamike, të cilat Ataturku i vrau e i preu pa mëshirë. Ndërkohë, Ahmet Zogu, në vitet ‘30-të të shekullit të kaluar nxori ligjin e heqjes së ferexhesë për gratë dhe të përdorimit të kostumit civil nëpër zyrat shtetërore për burrat, duke bërë të mundur të shmangej kontrasti i thellë që mund të lindte ndërmjet besimeve të ndryshme për shkak të paraqitjes së jashtme e cila kishte edhe rrjedhoja të tjera të parashikueshme. Nëse gratë do të mbesnin të mbuluara, pak prej tyre mund të shkolloheshin disi, por intelektuale të mirëfillta nuk ngjizeshin dot nga një brumë i tillë. Ndërkohë burra zamani, me tirqe apo veshje jo-civile, nuk do të ishin shumë të prirur për t’u shkolluar në universitetet e Evropës, si rrjedhojë midis të krishterëve e myslimanëve do të krijohej një hendek i madh e i rrezikshëm. Ishin nismat e mbretit Zog ato që siguruan daljen e një brezi intelektualësh të mëdhenj në vitet ‘30-‘40 të mbretërimit të tij, pa kurrfarë dallimi si nivel nga përkatësitë e tyre fetare. Ishte ajo frymë që edhe sot, sigurisht pa neglizhuar edhe unifikimin e dhunshëm të shoqërisë shqiptare të ndërmarrë prej komunistëve, në Shqipëri askush nuk vë re ndonjë ndryshim në shkollim apo mentalitet ndërmjet intelektualëve me prejardhje të krishterë apo myslimane. Atëherë, shtrojmë pyetjen: A bënë mirë apo keq, Ataturku dhe Zogu, që shkelën me të dyja këmbët të drejtat e njeriut turk dhe të atij shqiptar, për shumë vite të gjata me radhë?
Përgjigjen le ta japë vetë lexuesi.
Në kuadrin e të gjitha parashtrimeve të mësipërme, le t’ia lemë lexuesit edhe përgjigjen e pyetjes së fundit: A veproi mirë apo gaboi rektori i UD, z. Agim Kukeli, me vendimin e tij kundër Julian Mebellit dhe Behije Hoxhës?
 

virginia

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

ah harrova te te tregoja nnbje rast. bnje te premte ne oren nje e gjysem stafi ( ishin gjysma musliman) duhej me patjeter te na bente lutjen dhe na ndalojne trimat kur po benim nje varg makinash per tu kthyer ne baze, pikerisht nje ndalese ne nje xhami per te bere lutjen se ndryshe nuk behej, duke ditur se para 2javesh kishin hedhur nje bombe ne kete xhami.i lame se nuk do vinm ne rrezik 8 makina per nje por pastaj i perjashtuam se vune ne rrezik nje convoi( varg).dhe punene duhej ta ndalonim sa here qe ata te benin lutjet.dale more se punonim ne mes te bombave dhe oret ishin te kufizuara. dhe per 10 veta ndalonim 70 te tjere se nuk mund t iu jepnim pushim disa dhe te tjereve jo
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Edhe ti qeke nje cope ksenofobi /pf/images/graemlins/laugh.gif
Te ikin te kerkojne te drejtat ne ato vendet qe kan ardh se e marin pergjigjen mire /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ne televizion ketu e bejne çorape Papen ne keto emisionet me marionetat apo sketche humoristike, e nuk thote gje njeri, po qe puna se behet himor me ndonje figure fetare te islamit, ngrihen 100 milion veta ne bote per protesta /pf/images/graemlins/laugh.gif
Per vete asgje nuk tolerojne, kur vjen puna per te drejta i kerkojne te gjitha /pf/images/graemlins/angel.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Kesaj rradhe na the edhe me pak nashua!

Nuk e kuptoj se kush eshte me lodhes ne kete mes, argumentimi yne per te mbrojtur nje te drejte legjitime dhe jetike, apo kokefortesia juaj per te penguar ne menyre paragjykuese dhe perjashtuese te tjeret nga keto te drejta legjitime?
Juve u lodhet nga argumenti, ndersa ne nuk lodhemi prej kokefortesise suaj, prej dyerve dhe vesheve te mbyllura qe nuk pranojne argument!

Postimi yt ishte krejt pa vend.
Ishte krejt pa vend leksioni per nevojen e limiteve ne shoqeri, per te cilen natyrisht qe te gjithe njerezit me dy gram tru ne kete bote bien dakort.
Por ajo qe ti nuk kupton, ose ajo me te cilen ti abuzon (besoj ne menyre naive nga paragjykimi dhe jo ne menyre tendencioze nga dashakeqesia), eshte se fakti qe ne shoqeri ka kufizime nuk dtth se te jepet e drejta ti hysh tjetrit ne hak.
Me lart kam permendur nje mori argumentesh perse eshte nje e drejte legjitime e ketyre vajzave te vijne ne shkolle ashtu sic ato kane zgjedhur te vishen, per te cilat ti nuk me solle asnje kunderargument. Dhe po keshtu, me lart kam shpjeguar se te gjitha arsyet e permendura prej jush, per te penguar keto vajza nga e drejta e shkollimit, nuk qendrojne ne asnje miligram. Nuk kam ndermend tani ti riperseris argumentet.

Por edhe retorika jote per shamite, per mbylljen e grave etj. eshte krejt pa vend. Ketu nuk po flitet per nivelin e emancipimit te njerezve te ndryshem me perkatesi muslimane, apo te vendeve te dnryshme me shumice popullsie muslimane. Ketu po flitet per pengimin e vajzave muslimane nga e drejta e arsimimit.
Shembujt qe ti solle me siper nga pervoja jote dhe e te tjereve nuk me hyjne fare ne xhep, pasi jo vetem qe nuk eshte tema per to, por edhe sikur te ishte ndonje teme e perafert, keto shembuj nuk perbejne kurrfare argumenti. Raste mund te gjesh nga me te cuditshmit ne kete bote. Ashtu sic ti deshmon per raste ndrydhjesh tek vajzat e vogla ne disa zona te vendeve muslimane, une mund te deshmoje edhe per raste pedofilie publike ne perendim. Shembujt nuk na argumentojne asgje.
Per me teper eshte pune shume e gjate te filloj tani e te te shpjegoj ty problemet politike, ekonomike, kulturore, sociale, fetare te lindjes se mesme, si dhe te te shpjegoj se c'eshte Islami dhe c'jane kulturat e vendeve muslimane.
Por interesante jane disa grimca te postimit tend.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
a ke pare ti se gjyshi i ndalon shkollen vajzes 14vjeçare se ajo duhet te rrije ne shtepi e jo te shkoje ne sholle se ka çuna dhe duhet te mesoje nga gjyshja si te behet grua e mire shtepie?

[/ QUOTE ]

Po a nuk je ti qe po ben te njejten gje si ky gjyshi i pashkolle dhe fanatik? Vetem se ne nje menyre tjeter, aspak te pashkolle por me nje fanatizem edhe me te verber. A nuk je edhe ti qe po i pengon nga shkolla keto vajza, per ti kycur edhe me teper ne kater muret e shtepise, ne mos ne nenshtrimin e plote ndaj patriarkalitetit te mundshem ku ajo eshte e detyruar te perplase koken? A nuk je ti qe po behesh pale me gjysher te tille dhunues ndaj hapesires se gruas?
Ja pra ku dukeni fare te harmonizuar menjeri tjetrit. gjyshi me patriarkalitetin e tij dhe ti me arrogancen dhe ksenofobine tende paragjykuese. Te dy bashke sillni koordinoheni mjaft mire per nje komplot te heshtur kunder lirise, emancipimit dhe zhvillimit te ketyre grave.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
me thuaj tani gysi kush iua zgjodhi ate shamine vete apo gjyshi( e ema nuk kish te dreje te fliste bile ishte ne dhomen tjeter).


[/ QUOTE ]

Problemi yt eshte se ti i kthen ne perfundime disa shembuj te mjere qe i ke rremuar neper qoshe te humbura te botes. Personalisht une njoh mjaft vajza me shami, nje pjese te mire i kam edhe shoqe, te cilave jo vetem qe nuk ua ka imponuar njeri shamine, por edhe kane bere lufte me familjen, me shoqerine, me farefisin si dhe me tere opinionin kudo i cili shfaqet paraghykues deri ne verberi, per ta mbrojtur me force zgjdhjen e tyre. Njoh vajza te tilla qe pranojne te rrine edhe pa pune dhe nuk heqin dore nga zgjedhja e tyre. Qe kane duruar lloj-lloj fyerjesh, presionesh, paragjykimesh, stereotipizimesh vetem prej shamise dhe perseri nuk jane luhatur nga pozicioni i tyre. Ashtu sic njoh edhe mjaft vajza qe jane thyer ne kete drejtim. Ndersa ti me flet mua per imponime!
Rastet e tua jane teper te largeta dhe te izoluara, ne krahasim me nje realitet te cilin une e ndesh cdo dite. Pengimi nga shkolla nuk eshte gje tjeter vetem se nje deshmi e qarte e ketij persekutimi shoqeroro-institucional qe behet mbi to.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Boll me keto hapesira fallco, se nu_k po imponon njeri qe aketa njeres te mos besojne tek zoti i tyre

[/ QUOTE ]

Besimin tek Zoti nuk ka bir nene qe mund te ma imponoje mua, keshtu qe edhe po te doni nuk mundeni, por juve ne te vertete po me impononi qe te mos i bindem Atij.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
nqs e sheh perqindjen e shamive para dhjete vjetesh nuk eshte aspak i njejte me ate para 3vjetesh, ishte nje ngjitje me 100 ne ore.

[/ QUOTE ]

Kjo eshte nje gje shume e mire dhe nuk ka asgje te keqe ne kete mes! Perkundrazi eshte paragjykimi yt qe te ben ta shohesh si problem nje gje te tille.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Edhe ti qeke nje cope ksenofobi /pf/images/graemlins/laugh.gif
Te ikin te kerkojne te drejtat ne ato vendet qe kan ardh se e marin pergjigjen mire /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ne televizion ketu e bejne çorape Papen ne keto emisionet me marionetat apo sketche humoristike, e nuk thote gje njeri, po qe puna se behet himor me ndonje figure fetare te islamit, ngrihen 100 milion veta ne bote per protesta /pf/images/graemlins/laugh.gif
Per vete asgje nuk tolerojne, kur vjen puna per te drejta i kerkojne te gjitha /pf/images/graemlins/angel.gif

[/ QUOTE ]

Keto po ishin argumente te forta per temen MLK! /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Rendesi ka qe ty te ken pelqy /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

virginia

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

He more gysi se ti na i the te gjitha. Nqs une kam nje grimce gjeje interesante ti se ke kap fare idene e shkrimeve. Me duket ajo c ka thashe me gjithese eshte i argumentuar ne menyra te ndryshme eshte se para nje institucioni sic eshte shkolla njerezit duhet te jene te barabarte dhe c ka i futet sferes private(praktikat fetare. i perket sferes private. nuk ka per ksenofobi or MLK. me shembujt qe kam dhene eshte se qe ne moshe te vogel nuk je i afte te zgjedhesh nje mendim politik, ideologjik apo fetar, per me teper kur ta imponojne. ti po na del si shpetimatari i botes (ose i femrave muslimane. me thuaj pak dmthenien e shamise ne fene muslimane?nuk eshte kundra emancipimit te gruas( ne nje vend ku feja eshte ligj respektohet kultura dhe vendi) ne nje vend laik cdo kush respekton institucionin perkates.por mos na dil si profet i ri tani. argumentet e mia shpesh tregojne qe shamia eshte me teper nje imponin se nje zgjedhje dhe qe ne momentin qe ajo mund te ndalohet ne nje institucion edukimi keto vajza ose keto fammilje do e kuptojne se ne cfare sfere futet feja. nuk iu ndalohet ketyre vajzave shkollimi por nje mos repsektim norme ne nje vend publik. dhe ti duhet ta kesh te qarte kete.
 

^Res-Cogitans^

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
me shembujt qe kam dhene eshte se qe ne moshe te vogel nuk je i afte te zgjedhesh nje mendim politik, ideologjik apo fetar, per me teper kur ta imponojne

[/ QUOTE ]
ti ke lindur ne Shqipri,din shqip - kjo s'esht zgjidhja jote psh! Esht imponim ky? Si ndihesh me kte gje? Por esht kerkimi dhe inteligjenca - qe çuditrisht nuk po shoh - vetjak ajo qe ben diferencen tek personi. </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ti po na del si shpetimatari i botes (ose i femrave muslimane. me thuaj pak dmthenien e shamise ne fene muslimane?nuk eshte kundra emancipimit te gruas( ne nje vend ku feja eshte ligj respektohet kultura dhe vendi) <u>ne nje vend laik cdo kush respekton institucionin perkates</u> .por mos na dil si profet i ri tani.

[/ QUOTE ]
Na dole ti si nje profet tashi...
Ku jeton ti? Ne fantazi-landia?
Nuk e di,
nje femer qe mbulohet = keq
nje femer qe zbulohet = keq
...ah sa shum flisni x femren,dhe sa keq gjithmon per t'justifikuar diçka qe s'njihni.

Tek kjo tem ne pergjithsi justifikohet ndalimi i mjekrres dhe shamis vetem me normat e vendit laik,
ah,bonjour tristèsse! /pf/images/graemlins/shrug.gif

Te me falesh nderhyrjen por nuk rezistova dot /pf/images/graemlins/tonguee.gif.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Simbole fetare neper shkolla nuk ka.Pike!
Jane shkollat fetare per ket pune!
Ne Shqiperi jane tre fe!Merreni me mend mish-mashin qe do u krijonte!
Kush mundohet te justifikoje mjekrren apo burkan(sepse me vone do arrijme edhe tek kjo) /pf/images/graemlins/tipsy.gif eshte hajvan,apo hajvane ne rastin e Aurores!
Pis milet!

Gusi,per ato "ndoshta"/sikure" e MLK-se.......po te kujtoj nje shprehje te stergjysherve tane(jo turqve /pf/images/graemlins/smile.gif)"rrahe/rrife hekurin sa nuk eshte vone"!!!
 

hawk

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Nuk kemi stregjysher turq prandaj nuk ke nevoje te besh aludime te atilla tendencioze. /pf/images/graemlins/winkwink.gif

Ka vende perendimore /pf/images/graemlins/booki.gif,laike ku ne shkolla dhe ne istitucione publike ka simbole fetare te bartura jo vetem nga njerezit(frekuentuesit,punonjesit..etj) por nga vete strukturat fuzike(p.sh neper mure). /pf/images/graemlins/shrug.gif

Ti si gjithmone pergjithson diskutimet,faktet, ne favor te patologjise tende /pf/images/graemlins/crazy.gif.
Shamia(hixhabi),fundja edhe Burka(qe nuk eshte shfaqe Islame) nuk jane simbole por PRAKTIKA fetare. /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

Mjekra eshte perdor dhe perdoret jo vetem per arsye fetare nga laike,te krishtere,musliman..etj etj.Me duket absurde diskutimi dhe shnderrimi i saje ne objekt diskutimi.
Ke kujdes Orosh se po behesh si segretare partie qe dikton direktivat e komitetit qendrore.Vetem atehere ishte "hajvanllek"-sic thua ti,perdorimi i saj,madje edhe me shume se aq.Per rrjedhoje automatikisht vinin diskriminimi e ndeshkime te ndryshme.
Mos valle po ripropozon direktivat e partise por tashme me ngjyra(patologjike do thoja)monofetare(diskriminuese).

Mos harro se avatari yt ne ato permasa nuk ta nxe leshin nen hunde....(madje ato jane tradicionale turke,me ngjyresa fetare)...kurse dy /pf/images/graemlins/laugh.gif qime me teper jane hajvanllek!?
Ja pra ti je bartes i ktij hajvanlleku /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Ej... do t'ju them se cfare na ka lindur ne mendje te bejme bashke me disa shoke dhe shoqet e mia duke filluar qe nga neser...

Do te promovojme linjen e re te veshjes "Clothless" e cila ashtu sic e tregon dhe nga emri konsiston ne veshjen e njerzve pa rroba, ose me qarte ne MOS veshjen fare te njerzve...
Shpresoj qe asnjeri nga ju te mos ndihet ne dis-harmoni me kete trend te re qe pervec risive ne tregun e modes dhe industrine e veshmbathjeve, perfaqeson nje fryme te re te perceptimit demokratik ne shoqerine tone... Nje iniciative e re qe i jep nje dore goxha te forte endrres time dhe bashke me mua dhe asaj te Gysit, Aurores dhe Hawk per nje demokraci te kulluar me te drejta njeriu idealisht perfekte, ku njeriut nuk i mohoet asnje germe ne te drejten per te bere cdo gje qe e ben ate te ndihet ne paqe dhe harmoni me kerkesat individuale per te arritur qellimet dhe vetekenaqesine...
- Do ia dalim cuna… Ky MLK do na caje pak trapin me ato ceshtjet e ligjit dhe lirise se tjetrit, po anyway…
Po shpresoj qe ju do me mbeshtesni… Ose nuk do ma kundershtoni idene… /pf/images/graemlins/angel.gif /pf/images/graemlins/angel.gif Ose do jeni dakort ne heshtje te pakten… /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/frown.gif
Nese nuk eshte keshtu… mund te me kundeshtoni… /pf/images/graemlins/devil.gif

Me kundershto Gysi, po dua qe ne fjalet e tua asnjera prej tyre te jete fjala “LIGJ” ose "E ligjshme" apo "E jashteligjshme". Nuk ka sens… Ligji eshte nje pakt social ku disa vendosin te marrin nga dikush dhe ti japin dikujt tjeter per t’iu afruar afruar sa me shume kontekstualisht nocionit te LIRISE SE TE DREJTAVE TE BARABARTA…pffff horseshit….
Mua dhe ty nuk na rruhet shume per te drejtat e te tjereve, ne nuk na rruhet qe te drejtat e njerzve te jene te barabarta… Ne nuk duam te na cenohen tonat… Eshte demokraci, jane te drejtat e njeriut ne loje…te drejtat e INDIVIDIT…
Une dua te dal lakuriq, te tregoj allatet ne meidan … nuk I bej dem njeriu, nuk ngacmoj fizikisht askend, nuk cenoj te drejtat e askujt per te qendruar veshur, as nuk do te perpiqem t’I imponoj ata,as verbalisht… thjesht bej dicka qe me ben te ndihem ne harmoni me veten dhe me ate qe BESOJ … pse duhet te kete nje ligj qe te me ndaloje..?????
What do you think Gys..?? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Me kundershto Auror, por te lutem mos e perdor fjalen MORAL (ose E PAMORALSHME ose Cenon rregullat e moralit)… Mundohu qe M-ja, O-ja,R-ja,A-ja dhe L-ja mos jene bashke brenda nje fjale te vetme ne asnje pike te arsyetimit tend…
Do te jete qejf… do te mbytesh nga meshkujt lakuriq rrugeve, do te shofesh organe seksuale nga me te ndryshmit, do te velesh me hormone active ne 100% te trupit tend, ne 100% te dites tende… Dhe me ne fund ADIEU TRISTESSE…
S’do te lengosh me nga vargonjte mbytes se moralit qe po I merr frymen mrekullise qe Hyjnori krijoi… Morali…pffffff perversitet frymoresh....
Perendia kur I krijoi njerezit I krijoi lakuriq qe cdo gje te ishte me e thjeshte… ndersa ata shpiken…. Veshjen… Komplikues profesioniste situatash deri ne ironi…
Rober te gjithjetshem te idiotesise se tyre….
Si mendon ti Auror…?? /pf/images/graemlins/winkwink.gif /pf/images/graemlins/winkwink.gif

Une ju propozoj qe ta lini pa kundershtuar kete qe ju propozova me siper… Ndryshe neser, MLK do t’I perdore pergjigjet tuaja per t’ju kundervene juve vete…
/pf/images/graemlins/rolleyes.gif /pf/images/graemlins/rolleyes.gif
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

une nuk te kundershtoj se kam frike nga kjo ketu...( /pf/images/graemlins/devil.gif )...por edhe dakort me ty nuk jam...nuk do kishte me industri tekstili...ti nuk mendon per njerzit qe do ngeleshin pa pune dhe per me teper lakuriq...ka edhe nje zgjidhje tjeter...meshkujt do rrisnin mjekren deri tek vendi...dhe femrat floket...per te mbuluar koken s'diskutohet...se them se edhe meshkujve me mjeker te gjate fare (e kam fjalen per muslimsat) do ju pelqenin femrat e zhveshura por me koke te mbuluar me perçe naturale...100/100 bio...
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

E keni pare ate reportaxhin me ate gazetaren angleze ne Pakistan qe i jep aparatin njerit prej mjekroshave ne menyre qe ta fotografoje me nje frup prej 20 vetesh ( te gjithe keta me fuston ne mjegra deri te gjoksi). Ne kohen qe gazetarja vihet para tyre qe te imortalizoje momentin, nja dhjete duar i futen neper trup /pf/images/graemlins/laugh.gif para, mbrapa onash... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Nje keshille do kisha per pasardhesit e mij, mos pranoni njerezit e egjer ne shoqerine shqiptare /pf/images/graemlins/smash.gif Shqiperi dhe shqiptaret jane Evrope e jo turqeni e arabi /pf/images/graemlins/wink.gif
Atyre qe si pelqen laicitetiti le te shkojne te jetojne atje ku ndihen te lumtur e ku te gjithe jetojne me mjekra, pasi pa mjekra te fusin ne burg /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Lere se u boka lomsh muhabeti keshtu!
Ndjekim me mire logjiken tende.

Sipas saj, i bie qe te ndalojme zezaket te funten ne shkolle, sepse te bardhet do te acarohen nga prania e tyre, sepse perndryshe, me gjithe ato rraca qe kane filluar te perhapen tani ne evrope bohet lomsh shkolla.
Gjithashtu te shpallim me ligj ndalimin e te folurit ne shkolle me dialekt, pasi konsiderohet krahinorizem, te ndalojme edhe cdo lloj qethjeje, veshjeje, apo elementi i cili mund te mbart ne vetvete elemente te nje simbolike te caktuar kulturore. Po keshtu une them ti detyrojme nxenesit te vishen me veshje transparente, sepse perndryshe cdo lloj ngjyre mund te interpretohet simbolikisht dhe, ne kete menyre cenojme laicitetin, depolitizimin, asnjanesine krahinore, racore ideore etj. te shkolles.

Shkurt, meqe te drejtat e njeriut nuk mund te garantohen ne menyre ideale, atehere ne menyre po kaq ideale garantojme shkeljen e tyre. Pra i shkelim keto te drejta, sepse nuk mund ti garantojme ne menyre ite kulluar, per te mundur te pakten te garantojme ne menyre ideale laicizmin. Per te bere te mundur keshtu realizimin e nje laicizmi te tille puritan, utopik, ekstremist, agresiv, absurd.

Kjo eshte logjika absudre, e jote dhe e disa te tjereve ketu, tek te cilet gjerat jane bardhe e zi. Por interesante eshte se juve e konsideroni demokraci te kulluar lejimin e nje neriu te shkoje ne shkolle ashtu sic ai mendon se kenaq Zotin e vet! Kaq e veshtire qenka realizimi i kesaj te drejte, sa qe te quhet demokraci e kulluar, ideale, e parealizueshme?
Apo mos valle racizmi ka shkuar kaq larg sa te duket utopike te kerkosh qofte edhe nje te drejte kaq elementare njerezore sa kjo?!

Vetem se Poster, ngaterrohesh ne disa gjera, ne te drejten e veshjes me te drejten e zhveshjes. Jane gjera shume te ndryshme, pavaresisht se qendrojne simetrikisht ne kahe te kundert. Simetria nuk qendron per fenomenin qe po flasim. Dhe per lakuriqsine nuk ekziston ndalesa thjesht sepse qenka e pamoralshme. Nuk ka ligj qe te denon per moralin apo qe te kufizon sepse eshte e pamoralshme. Por sepse lakuriqsia pengon te drejten e tjeterit per te qene rehate ne nje ore mesimi.
Ndersa shamia, nuk pengon njeri nga zhvillimi normal i nje ore mesimi, pervec racisteve.
E kam shpjeguar edhe me lart, lakuriqsia pengon cdo njeri normal nga zhvillimi normal i ores se mesimit. Ndersa shamia pengon vetem njerezit jonormale. Dhe kerkesa per te larguar nga shkolla nje njeri normal( si femrat me shami), sepse behet e bezisshme per disa njerez anormale, eshte absurde. Eshte njesoj si te largosh femijet nga plazhet sepse ka njerez qe jane pedofile dhe erektohen nga trupat e tyre te zbuluar.

Ndersa per sa i perket ligjit, eshte e vertete qe ligji eshte fenomen shoqeror, eshte nje pakt social, por kjo nuk do te thote qe ai mund te shkelet kaq kollaj. Pastaj, me teper se per ligjin, ketu po flasim per te drejten. Dhe nqs ligjet mund te ndryshojne sipas rrethanave shoqerore, te drejtat themelore te njeriut, si ajo per te cilen po flasim ketu, jane gjithmone po ato. Pra e drejta ime nuk hyn ne ndonje pakt social. Pakti social behet per te respektuar te drejtat e njeri-tjetrir, duke u standardizuar ne ligj. Pikerisht nqs juve jeni te qendrimit se duhet nje pakt social per te shkelur te drejten elementare te ketyre vajzave te vishen me shami, kjo nuk eshte gje tjeter vetem se deshmi e dhunes suaj sociale.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
keni pare ate reportaxhin me ate gazetaren angleze ne Pakistan qe i jep aparatin njerit prej mjekroshave ne menyre qe ta fotografoje me nje frup prej 20 vetesh ( te gjithe keta me fuston ne mjegra deri te gjoksi). Ne kohen qe gazetarja vihet para tyre qe te imortalizoje momentin, nja dhjete duar i futen neper trup para, mbrapa onash...
Nje keshille do kisha per pasardhesit e mij, mos pranoni njerezit e egjer ne shoqerine shqiptare Shqiperi dhe shqiptaret jane Evrope e jo turqeni e arabi
Atyre qe si pelqen laicitetiti le te shkojne te jetojne atje ku ndihen te lumtur e ku te gjithe jetojne me mjekra, pasi pa mjekra te fusin ne burg

[/ QUOTE ]

Shembull i perkryer i njer racizmi primitiv.
Lindoret jane njerez te egjer, ndersa, rrjedhimisht, perendimi laik i bie te jete e vetmja kulture e qyteteruar. /pf/images/graemlins/shrug.gif

Po e leme tani ceshtjen e te drejtes, se e shoh qe nuk do qe nuk do qe ta kuptosh.
Por vetem se ti nuk kupton nje gje tjeter MLK!
Pikerisht mor daje! Mua me pelqen laiciteti, perderisa dua te studioj ne nje shkolle laike. Je ti qe nuk po me lejon. Dhe kete e ben vetem sepse une mbaj ne koke nje shami, e cila vjen si pasoje e faktit qe une besoj ne Zot dhe kam bindjen se ky Zot eshte i kenaqur qe une te mos i ekspozoj floket ne publik.
Pra je ti qe me perjashton nga shkolla laike, duke me imponuar me detyrim dhe me dhune qe te kufizohem vetem tek "njerezit e egjer"!
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

ketu ka njerez shume raciste dhe thellesisht ekstremiste...shpresoj qe ai zoti qe te do ty...dhe qe me siguri te udheheq ne jeten dhe mendimet e tua...te te ndriçoje rrugen Gys...shpresoj vertete per ty...qe nje dite ta shikosh ne realitet...dhe ato qe ti beson te ti thote gojarisht...

nese ty te pelqen te studiosh ne nje shkolle laike...atehere shko laikisht ne shkolle...pa shami...pa mjeker...pa çorape te bardha...sa per veshjen dhe zhveshjen...nese te gjithe do ishin te zhveshur ne nje ore mesimi...nuk e shoh pse do kishte probleme...do ishin te gjithe njesoj...nderkohe kur te gjithe jane te veshur normalisht...ato vajzat me shami ne koke...jane shqetesuese per ato vajzat pa shami...

edhe ligjet jane te ndertuara ne baze te te drejtave morale...ne baze te rregullave morale te shoqerive egzistuese ne te gjitha koherat...paralelizmat qe ti ke bere une nuk i kuptoj
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Gyso....me kundershtove vallahi..???!!!
Po pse nuk cuditem qe ke gjetur nje argument kaq pa baza saqe me shume me ngjan si nje justifikim per te qeshur nga ata te tipit "Dje nuk erdha ne mesim se kisha gjyshen semure.." /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Gyso rrite pak nivelin e debatimit... Pres me shume nga ty sesa:
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
lakuriqsia pengon te drejten e tjeterit per te qene rehate ne nje ore mesimi.


[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Pastaj... une nuk po flisja fare per nje ore mesimi... Po flisja per te dale ne rruge...aty ku nuk ka nxenes qe ndjekin mesim... Por, cuditerisht, te dalet lakuriq ne Republiken e Shqiperise eshte e ndaluar... madje dhe me ligj !!!!
Ti kerkon te drejten tende per tu veshur si te duash... ate po kerkoj dhe une... Te zhveshurit eshte nje forme veshjeje...ashtu si zeroja eshte nje numer....
Pse e drejta jote nuk duhet te preket nga keto paktet sociale... ndersa e imja duhet... Kush i vendos standartet e te qenurit i prekshem apo jo nga keto paktet sociale... deshira jote, apo mendimi yt...
Pse ata qe pengohen nga lakuriqesia qenkan normale dhe ata qe pengohen nga shamia qenkan anormale??? Ca ke marre atributet e Orakullit qe vendos...???
Po ja fut kot plako... Si kau peles...
Meso nje gje... Ato paktet sociale (ligjet e shtetit dhe ligjet e moralit- sepse si morali si ligji jane e njejta gje, Pakte Sociale, me dallimin se njeri mbrohet FORCERISHT dhe tjetri jo) ngrihen gjithmone me nje qellim.... te ruajne nje shoqeri te caktuar larg nga polarizimet diferencuese, duke u perpjekur ta ruajne nga forcat shtytese qe ushtrojne presion...
Shamia dhe lakuriqesia kane nje gje te perbashket ne kete pike. Ato shtojne diferencimet, dallimet ideologjike mes njerzve... dmth shtyjne shoqerine drejt polarizimeve metafizike... Dhe nje shoqeri e polarizuar humbet sensin e te ekzistuarit. Ajo ne ate pike fillon dekadencen. Dhe besoj se e di se c'ndodh kur nje shoqeri dekadohet... apo duhet te ta shpjegoj??
Per kete arsye ato frenohen....
Dhe kur arsyeton mundohu te tregohesh me pak egocentrist... Bota (eshte e sigurte kjo) qe nuk rrotullohet rreth teje.. Nuk je ti ai qe vendos... Ti thjesht "shprehesh" dhe nese mendimi yt eshte ne minorance, apo ne kundershtim me paktet sociale... ti detyrimisht "i bindesh" si fillim, pastaj mund edhe ti diskutosh, por gjithmone pasi u je bindur fillimisht...

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nuk ka ligj qe te denon per moralin apo qe te kufizon sepse eshte e pamoralshme..

[/ QUOTE ]

Nga sa je shprehur deri me tani ti duhet te jesh pro kesaj ... mendimi i lire, e drejta e njeriut, e drejta e individit... shoqeria qe s'duhet te nderhyje ne te drejten e individit...
Por une e dua tekstualisht: Ti je pro kesaj apo kunder..?? Por kujdes kur te pergjigjesh... Big Brother's watching you.... /pf/images/graemlins/winkwink.gif /pf/images/graemlins/winkwink.gif
 

hawk

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Edhe ti qeke nje cope ksenofobi /pf/images/graemlins/laugh.gif
Te ikin te kerkojne te drejtat ne ato vendet qe kan ardh se e marin pergjigjen mire /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ne televizion ketu e bejne çorape Papen ne keto emisionet me marionetat apo sketche humoristike, e nuk thote gje njeri, po qe puna se behet himor me ndonje figure fetare te islamit, ngrihen 100 milion veta ne bote per protesta /pf/images/graemlins/laugh.gif
Per vete asgje nuk tolerojne, kur vjen puna per te drejta i kerkojne te gjitha /pf/images/graemlins/angel.gif

[/ QUOTE ]


Edhe ti ama vuan nga nje patologji e vjeter ego-etno-eurocentriste.
Te buron nga praktika shqiptare e 16 viteve te fundit me levizjet e popullsise nga zona te ndryshme drejt kushteve me te mira te jetes.
E vetshpall vetem qytetare i rangut te pare dhe pa dashje aplikon ne botkuptimin tend sistemin Indian te Kastave.

Praktiken shqiptare per te cilen sforcohesh ne te gjita temat ku diskutohet e trasferon edhe tek emigrantet neper UE.
I propozon(enderron ne menyre utopike) rikthim ne vendlindje ku mund te gjejne te drejtat e tyre.
Qe ketu je bartes i ksenofobise dhe i hipokrizise.
Nese keto njerez jane qytetare te UE,rezidente neper Europe,kane te drejten te jetojne dhe te shfrytzojne me ne mase te barabarte te drejtat qe gezojne europianet...gjithmone nese keto te fundit kan dal nga kufinjte e rracizmit.
Taksa paguajme dhe i nenshtrohemi ligjit per cdo shkelje.
Perse kur flitet per lirine fetare ti gjen nje propozim te tille.Pa harruar se ky propozim eshte fiktiv sepse ne vendet e tyre keto persona gezojne liri fetare dhe nuk jane larguar per asrye te tilla.

Persa i perket protestave tashme jane sqaruar disa here por me duket ke qene ne koma.
Nese do te kishte protesta te hiperbolizuara ne permasat qe na servirin neuronet e tua i nderuar MLK do ishte katastrofe.Mendo sikur zjarret e ndezura ne Libi,Siri,Pakistan te ndizeshin nga 1.5 miliard musliman(te gjithe nga nje cope derrase),do mbetej gjithe Italia(p.sh) pa pyje.Por katastrofa te tilla nuk kemi rregjistruar pikerisht sepse protestat nuk ishin ashtu sic mundohesh te spekullosh ti.

Perjashto Libine,Sirine ku nje numer i vogel njerezish(ato qe djegin e shkaterrojne) manipolojne turmen dhe pergjithsojne te gjithe Sirine e Libine (nga fantazia gazetareske)si te indinjuar gjer ne ate nivel...po keshtu edhe Pakistanin,nuk ka precedenta te ngjashem.
Por eshte fare e thjeshte pergjigja,dy shtetet e para jane diktatura dhe si te tilla,nga pervoja shqiptare,eshte e pamundur te protestosh duke shkaterruar ose duke u armatosur ne meyre masive...do te thote fundi i atyre rregjimeve.Meqenese ne politiken e jashtme keto shtete nuk jane dashamirese ndaj USA deh aleateve natyrshmerisht behen vater manipolimesh nga shteti-zot.Ne Pakistan ndodh per arsye politike te brendeshme sepse shteti eshte aleat i USA,kjo nuk pelqehet nga populli.

Ti ne menyre absurde pohon se muslimanet per hire te lirise se shtypit duhet te mohojne lirine e besimit.
Mos harro se kjo e fundit eshte e lidhur fuqimisht me emocionet e njeriut madje eshte simbol identiteti.Nese un ketu filloj te perdor nje fjalore te caktuar do te nderhynin moderatoret por vetem pasi ti te ishe vetmbrojtur ne te njeten menyre,pra rreagon,proteston edhe ti vetem per disa etiketime personale...imagjino se cfare duhet te bejne 1.5 miliard nese etiketohet-tallet figura(njerezotre)themelore e besimit te tyre,e identifikimit te tyre.
Imagjino sikur ketu une ndez majetofonin 480 watesh dhe ngre volumin ne maximun....pas 5 minutash gjej carabinieret tek dera,normale sepse kam cenuar qetesine publike dhe te drejtat e tjereve...po per nje tallje ofenduese te referimit te 1.5 miliardeve cfare duhet bere?????

Nuk eshte e vertet qe ne perendim nuk protesstohet:na e hapen koken Tv me Kodin Da Vinci duke e diskretituar,duke bere thirrje per bojkotime,duke censuruar filma hollivudjane per skena hard ose studjues per medime anti...,me Pasionin e Krishtit ,duke censuaruar programe televizmive(Itali) qe tallin Papen(dhe jo profetin),duke hequr edhe skenat e thjeshta(tashme banale) me puthje nga TV shtetrore Polak gjate vizites se Papes,duke bere namin ne Shqiperi pas talljes se Papes...!!!!
Ndersa kur flitet per ndjenjen e muslimaneve,nuk duhet te vetmbrohen sepse jane njerez te dores se dyte !!!!

Tek shkrimi i mesiperm e cilson me qarte racizmin dhe eurocentrizmin tend por mbi te gjitha nuk pranon realitetin e vendit tend dhe identifikimin e nje pjese te kombit tek ai besimi inferior....
 

hawk

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Nuk ka lexuar shkrimin e Gysit dhe nuk e di se ne cfare shkolle kerkon te shkollohet por ti ke dy pasaktesi te vogla.

Edhe nese ai kerkon nje shkolle laike nuk do te thote te jete laik individi por istitucioni.Mjekra,shamia...jane praktika e jo simbole qe deshmojne perkatesine fetare..por kete e kemi diskutuar diku tjeter.


E dyta konsiston,nese nuk jam keqkuptuar nga rregulat e tua ortografike,tek "normalitetit".Ti quan normale ate qe te pelqen,kjo mohon normalitetet e tjera.Po keshtu te drejtat morale dhe rregulloret...
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Nuk besoj se kam bere gabime ortografike...

Shteti laik, institucionet dhe "normaliteti" ndoshta do ti kuptosh me mire pasi te kesh lexuar shkrimin e POSTERIT dhe te GYSIT...sa per simbolet fetare dhe besimin e kemi diskutuar diku tjeter eshte e vertete...por problemi qendron se ju i shikoni gjithnje shkrimet e te tjereve me sy kritik...nuk ka asnje diskutim te mirefillte...nuk eshte diskutim kur secili shpalos dijet e veta qe ne asnje rast nuk kane lidhje me temen...asnjehere nuk shikohet brenda shkrimeve e postimeve se çfare duam te percjellim...gjithmone ne tema te tilla ndjej nje lloj irritimi te pergjithshem...prandaj dhe nuk para merrem sepse nuk me interesojne shume...perveç disa shkrimeve konçize te disave ketu...ku permes ironise (po te lexoni ashtu siç duhet) mund te mesosh shume gjera...
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

E ka thene shume bukur nje ketu siper, nese ne emer te lirise se individit ne banke me ate vajzen me shami, do ulej nje djale i cili do te vinte lajuriq ne shkolle e do vinte sexin e tij siper bankes /pf/images/graemlins/laugh.gif ç'fare do te ndodhte!
/pf/images/graemlins/laugh.gif Si do ti pergjigjej profesori babait te vajzes me shami ne koke, kur ti nxirrte kallaçin /pf/images/graemlins/laugh.gif
 
Top