Nje mjeker dhe nje shami ?

Nje mjeker dhe nje shami ?

NJE MJEKER DHE NJE SHAMI


Skënder Shkupi

Në viset e Shqipërisë Jugore, përdoret shpesh sentenca shpotitëse “u zunë për mustaqet e Çelos”. Se kush ishte Çeloja pak rëndësi ka, me sa duket duhet të ketë qenë një burrë pak i rëndësishëm. Ndërkohë, ka edhe një vjershë folklorike, më tepër argëtuese se tallëse, që lidhet me “shaminë që ka Dudija”, një çupë nga viset e Tepelenës apo Mallakastrës, me të cilën qenë dashuruar dy veta dhe që merreshin me shaminë e Dudijes, për të mos rënë fort në sy për merakun e madh të tyre faqe të tjerëve, ndërkohë që të tjerët zbaviteshin me ta.
Diçka e ngjashme po ndodh këto ditët e fundit me mjekrën e Julianit apo shaminë e Behijes, që kanë turbulluar Rektoratin e Universitetit të sapokrijuar të Durrësit dhe myftinitë e Shkodrës, Durrësit dhe Elbasanit. Në pamje të jashtme kjo ngjan vërtetë me precedentët argëtues folklorikë të Çelos e Dudijes. Një djalë i ri mysliman që ka dëshirë të mos e rruajë mjekrën e tij, por ta lerë atë të gjatë dhe një vajzë e re që e gjen më komode mbulimin e kokës sesa zbulimin e saj, apo nxjerrjen e kërthizës përjashta krahas dekolteve të skajshme të shoqeve të saj, nuk duhet të përbënin kurrfarë shqetësimi për askënd. Sigurisht, në një situatë normale. Mirëpo, me te drejtë mund të shtrojmë pyetjen: A gjendemi ne sot në një situatë normale?
Ndofta të paktë janë ata, edhe në SHBA apo në Evropën Perëndimore, që ta ndiejnë realisht se vendet e tyre janë tashmë në luftë me një nazizëm të ri, me repartin e avancuar të një fondamentalizmi sa agresiv, aq edhe të pashpirt. Al- Kaeda e provoi me fakte ngjethëse se nuk është aspak një kundërshtar i neglizhueshëm. Avantazhi më i madh i pjesës më agresive të fondamentalizmit islamik është ilegaliteti i saj, fshehja dhe maskimi i veprimeve terroriste me të drejtën e pamohueshme të kujtdo për të shprehur lirisht bindjet e tij fetare dhe për t’i praktikuar ato pa pengesë. Në këtë luftë të re ka një asimetri të plotë. Në Perëndim, janë në shumicë ata që luftojnë për të drejtat e njeriut përfshirë, kuptohet, edhe të drejtën e femrës për t’u mbuluar. Ndërsa në Lindje, në ato vise ku sundojnë me dorë të hekurt fondamentalistët, një femër e zbuluar mund ta paguajë edhe me jetë guximin e saj.
Të rinjtë islamikë të indoktrinuar në kampe stërvitore të specializuara, po përgatiten me përkushtim për të vrarë qindra mijëra njerëz të pafajshëm, vetëm sepse nuk janë myslimanë. Atyre u thuhet se të gjitha të zezat që po heqin, varfëria, mjerimi dhe fatkeqësitë e ndryshme kombëtare apo sociale kanë një autor të vetëm, imperializmin e krishterë perëndimor. Atyre u thuhet që të vrasësh një të krishterë apo një izraelit, është një sevap i dëshiruar dhe i shpërblyer nga Perëndia. Djemve të rinj u kanë mbushur mendjen, se në botën e përtejme ata i presin krahëhapur me dhjetëra bukuroshe që do t’u kompensojnë deficitet e tyre të rënda tokësore në fushën e erotizmit të munguar, do të kenë të hanë e të pinë sa të duan dhe do të jetojnë pafundësisht një jetë të mrekullueshme, një lumturi të paanë e të pafundme. Në të tilla rrethana, përballë mizerjes së përditshme, ata nisen me dëshirë në aksione vetëvrasëse, sepse mezi ç’presin që ta prekin atë botën tjetër që është plotësim i çdo dëshire e kënaqësie. Lexuesi mund ta përfytyrojë qartë se sa të rrezikshëm janë individë të tillë të cilët kur vdesin për vete, madje me shumë dëshirë, as që mendojnë për viktimat e tyre, që nuk përjashtohet aspak të jemi edhe ne, ndonëse përpiqemi me mish e me shpirt për të drejtat e njeriut, ku përfshihet edhe skota e atyre vrasësve mizorë.
SHBA dhe Europa e Perëndimit ndodhen në luftë. Ne, si aleatë të tyre, jemi gjithashtu në luftë me terrorizmin e Al - Kaedas. Kjo nuk është një deklaratë diplomatike, që nënkupton solidaritetin tonë me aleatët perëndimorë. Aspak! Kemi të bëjmë me një fakt real pasi trupat tona janë të vendosura në Irak dhe Afganistan. Qëndrimi i trupave të aleancës atlantike në Irak apo Afganistan nuk është një veprim anti-islamik, përkundrazi, ato trupa janë atje për të mbrojtur miliona myslimanë të tjerë të pafajshëm që rrezikohen nga tërbimi terrorist islamik i Al-Kaedas dhe i pasuesve të saj. Ata janë atje për të realizuar pajtimin e besimeve dhe mirëkuptimin mbarëbotëror të njerëzve, pavarësisht nga fetë që praktikojnë apo ideologjitë te të cilat besojnë. Ato janë atje për të emancipuar ata njerëz dhe për të demokratizuar ato vende.
Ndërkohë me të drejtë shtrohet pyetja: ç’lidhje kanë të gjitha këto me mjekrën e Julianit apo me shaminë e Behijes? Personalisht, jam i prirur të besoj se të dy të rinjtë janë njerëz krejtësisht normalë dhe paqësorë që shohin jetën e tyre dhe që u pëlqen të bëjnë atë që bëjnë. Mirëpo jemi në luftë. “Mjekra e Julianit” dhe “shamia e Behijes”, mbartin një simbolikë të përcaktuar qartë dhe transmetojnë një mesazh. Ato janë medalje të gjalla të një ideologjie që shprehet në ditët tona me një agresivitet të skajshëm. Le të përfytyrojë lexuesi, në vitin 1942 një britanik apo një amerikan të bredhë lirisht rrugëve të Londrës apo Nju Jorkut, me një kryq të thyer të varur në qafë. Ndonëse një traditë e vjetër demokratike angleze dhe një kushtetutë amerikane ua garantonte paprekshmërinë dhe respektin për zgjedhjen e tyre, vështirë se do t’i shpëtonin linçimit nga turmat.
Këtu duhet të ndalemi pak. Ka vërejtës, që me të drejtë theksojnë se mjekra e gjatë dhe mbulimi i grave nuk u takon vetëm terroristëve, por edhe miliona islamikëve të tjerë paqësorë. Sigurisht. Por tek Al-Kaeda ato përbëjnë simbolin e shenjtëruar të Islamit militant që sfidon çdo arritje të qytetërimit të sotëm dhe që është gati t’i verë zjarrin botës së sotme perëndimore, për hir të një ideje absurde të ngadhnjimit të rendit të tyre mizor. Edhe kryqi i thyer nuk ka qenë vetëm simbol i nazistëve. Ai ndeshet fillimisht në Indi. Ai është një simbol diellor. Varret e ilirëve të lashtë janë të mbushura me kryqe të thyer. Por një turmë e revoltuar britanikësh apo amerikanësh, që do të sulmonin një nazist pervers të kombit të tyre në ato vite të vrenjtura të L2B, gjatë veprimit të tyre, nuk do të kishin fare parasysh as Indinë e as Ballkanin por Gjermaninë e Hitlerit. E tillë është edhe simbolika e lartpërmendur, që mbartin ndofta pa qenë fort të ndërgjegjshëm edhe dy të rinjtë tanë të UD.
Kryefjala e protestës së gjerë kundër vendimit të Rektorit të UD, për përjashtimin nga shkolla të të dy të rinjve, nëse ata nuk pranojnë të korrigjojnë qethjen apo veshjen e tyre, kanë qenë të drejtat e njeriut, mbrojtja dhe respektimi i tyre. Të përzihesh në veshjet e grave apo qethjet e burrave, është në të vërtetë një akt meskin që na kujton atë periudhën e brigadave të rinisë së Enver Hoxhës, që kërkonin të korrigjonin madje edhe modën e turistëve të huaj që vizitonin Shqipërinë Socialiste në vitet e diktaturës. Mirëpo, këtu kemi të bëjmë me një rast krejt të veçantë, në kushte të veçanta e të jashtëzakonshme të luftës, ku përligjen edhe shkelje jo thelbësore të të drejtave të njeriut. Unë jam pothuajse i sigurt, në masën gati 100 për qind, se Juliani dhe Behija janë si të gjithë ne të tjerët, njerëz paqësorë. Por në kushtet e sotme ata duhet të kuptojnë se është në interes të vendit të tyre, pra edhe në interesin e tyre, që të pranojnë njëfarë cënimi të të drejtave të tyre për hir të një përfitimi shumë më të madh, siç është pavarësia e Kosovës apo garantimi i një mbështetjeje ekonomike edhe më të fuqishme të Perëndimit ndaj nesh. Nuk është aspak sekret që Shqipëria ndodhet në shënjestrën e shumë qarqeve të ekstremistëve islamikë. Me një shumicë myslimane, ajo mund të ëndërrohet prej tyre si një pararojë e mësymjes së madhe terroriste ndaj Evropës së krishterë në një të ardhme të afërt. Mirëpo për këtë duhet përgatitur terreni. Dhe lulet e para të një përpjekjeje të tillë janë, pa dyshim, djemtë mjekroshë dhe vajzat e mbuluara. Të tjerat vijnë prapa. Të mos harrojmë që kemi edhe dy fqinjë të sertë që vigjilojnë natë e ditë për të na inkriminuar si terroristë islamikë dhe presin vetëm rastin. Të mos u japim atyre mundësinë komode për të na dëmtuar.
Ka kritizerë që ankohen, se pse Rektori i UD nuk merret fare me femrat barkjashtë apo me meshkujt me flokë të gjata, apo me veshje të shkarravitur ekstravagante. Kjo, kuptohet, ka ndodhur jo se rektori ka dobësi për to apo për ta. Kjo ndodh sepse nuk ka dalë asnjë femër barkjashtë në botë që të kërcënojë se do të hedhë në erë bark-mbuluarat apo ndonjë hipi që do të djegë me benzinë burrat me kollare. Hierarkët e lartë të Al-Kaedas nuk kanë ngurruar madje t’i kërkojnë edhe Xhorxh Bushit të ndërrojë fenë, ndërkohë që nuk dimë nëse ndonjë politikan perëndimor t’i ketë kërkuar Osama Bin Laden-it të kthehet në të krishterë. Duhet të mos harrojmë për asnjë çast se nuk bëhet fare fjalë për punë mode apo censurimi të mendjeve të lira të rinisë shqiptare. Është fjala që ndodhemi përpara një kërcënimi real të një agresioni të frikshëm. Ndërkohë edhe Hirësia e tij, Myftiu i Shkodrës, mund ta ketë marrë vesh që natën e 11 shtatorit 2001, në një lokal të qytetit të tij, një pronar qeraste klientët për të festuar rrëzimin e dy kullave binjake në Nju Jork. Një rast krejt i veçuar ky, por thellësisht tronditës, që tregon se rreziku i terrorizmit islamik nuk është edhe fort imagjinar, siç mund të pretendojnë shumë luftëtarë të devotshëm të mbrojtjes së të drejtave të njeriut në Shqipëri.
Së fundi, le të ndalemi pak te koncepti i shenjtëruar i respektimit të të drejtave të njeriut në rendet demokratike. Është një nga fitoret më të mëdha të historisë së Perëndimit të 200 viteve të fundit. Mirëpo si çdo koncept themelor edhe ai ka karakter relativ. Le t’i referohemi historisë së re të dy vendeve me ndikim më të madh apo më të vogël islamik, Turqisë dhe Shqipërisë. Në vitet ‘20 – ‘40 të qindvjetorit që kaloi, Kemal Ataturku burgosi dhe persekutoi me mijëra hoxhallarë, madje duke i detyruar ata që mbetën të dalin me kapele republike e me kravatë në rrugë kurse veshjen ceremoniale ta veshin e ta zhveshin në xhami; i detyroi femrat të zbulohen, nxori ligjin që në zyra nuk pranoheshin gra të veshura tradicionalisht por vetëm alla-franga e masa të tjera të shumta drakoniane që ne sot na i ngrenë flokët përpjetë ngaqë përbëjnë shkelje flagrante të të drejtave të njeriut. Mirëpo, si rrjedhojë, Turqia i shpëtoi perspektivës së tmerrshme të kthimit në një Afganistan të dytë nën trysninë e turmave të mykura islamike, të cilat Ataturku i vrau e i preu pa mëshirë. Ndërkohë, Ahmet Zogu, në vitet ‘30-të të shekullit të kaluar nxori ligjin e heqjes së ferexhesë për gratë dhe të përdorimit të kostumit civil nëpër zyrat shtetërore për burrat, duke bërë të mundur të shmangej kontrasti i thellë që mund të lindte ndërmjet besimeve të ndryshme për shkak të paraqitjes së jashtme e cila kishte edhe rrjedhoja të tjera të parashikueshme. Nëse gratë do të mbesnin të mbuluara, pak prej tyre mund të shkolloheshin disi, por intelektuale të mirëfillta nuk ngjizeshin dot nga një brumë i tillë. Ndërkohë burra zamani, me tirqe apo veshje jo-civile, nuk do të ishin shumë të prirur për t’u shkolluar në universitetet e Evropës, si rrjedhojë midis të krishterëve e myslimanëve do të krijohej një hendek i madh e i rrezikshëm. Ishin nismat e mbretit Zog ato që siguruan daljen e një brezi intelektualësh të mëdhenj në vitet ‘30-‘40 të mbretërimit të tij, pa kurrfarë dallimi si nivel nga përkatësitë e tyre fetare. Ishte ajo frymë që edhe sot, sigurisht pa neglizhuar edhe unifikimin e dhunshëm të shoqërisë shqiptare të ndërmarrë prej komunistëve, në Shqipëri askush nuk vë re ndonjë ndryshim në shkollim apo mentalitet ndërmjet intelektualëve me prejardhje të krishterë apo myslimane. Atëherë, shtrojmë pyetjen: A bënë mirë apo keq, Ataturku dhe Zogu, që shkelën me të dyja këmbët të drejtat e njeriut turk dhe të atij shqiptar, për shumë vite të gjata me radhë?
Përgjigjen le ta japë vetë lexuesi.
Në kuadrin e të gjitha parashtrimeve të mësipërme, le t’ia lemë lexuesit edhe përgjigjen e pyetjes së fundit: A veproi mirë apo gaboi rektori i UD, z. Agim Kukeli, me vendimin e tij kundër Julian Mebellit dhe Behije Hoxhës?
 

virginia

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
E ka thene shume bukur nje ketu siper, nese ne emer te lirise se individit ne banke me ate vajzen me shami, do ulej nje djale i cili do te vinte lajuriq ne shkolle e do vinte sexin e tij siper bankes /pf/images/graemlins/laugh.gif ç'fare do te ndodhte!
/pf/images/graemlins/laugh.gif Si do ti pergjigjej profesori babait te vajzes me shami ne koke, kur ti nxirrte kallaçin /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ] /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

hawk

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
E ka thene shume bukur nje ketu siper, nese ne emer te lirise se individit ne banke me ate vajzen me shami, do ulej nje djale i cili do te vinte lajuriq ne shkolle e do vinte sexin e tij siper bankes /pf/images/graemlins/laugh.gif ç'fare do te ndodhte!
/pf/images/graemlins/laugh.gif Si do ti pergjigjej profesori babait te vajzes me shami ne koke, kur ti nxirrte kallaçin /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]



Shembull konkret por vetem nje sofizem i rendomte.

Ketu diskutohet rreth nje veshjeje si praktiket te nje feje te lejuar-njohur nga liria e besimit qe eshte e percaktuar ne te gjitha kushtetutat liberale ose ne karten e te drejatave te njeriut.

Liria e veshjes sipas qefit ne rastin e shembullit tend,e mosveshjes,nuk sanksionohet nga asnje ligj ose norme te nenshkruar nga dora e njeriut eshte thjeshte nje "deshire"(e atije e qe e propozoi me lart dhe beri shume mire /pf/images/graemlins/laugh.gif) e "penguar" nga normat /pf/images/graemlins/smash.gif etiko-morale qe ne kete rast nuk pengojne nje liri te sanksionuar te individit.

Liri do te ishte vetvendosja e drejtesise si p.sh gjakmarrja apo : vjedhja,hedhja e mbeturinave neper rruge ose neper shtepi,aderimi ne rryma politike te ndryshme,sharja ne forum me fjalorin me te "kulluar"....por...kto ndalohen nga ligje,norma nderkombetare,kombetare,lokale ose thjeshte familjare qe jane ne kundershtim me lirine absolute(utopike) te cilen predikon ti(njeanshmerisht) MLK pikerisht per te mbrojtur lirite e tjera apo individe te tjere...

Tani nuk e di se sa i """kercenuar""" je ti /pf/images/graemlins/eek.gif nga shfaqja e lirise se besimit ne integritetin e saje !!!! /pf/images/graemlins/shrug.gif

Nese eshte liri e njohur duhet respektuar ne menyre integrale pa perjashtime qe marrin ngjyra diskriminuese,gjithmone konform laicitetit te shtetit shqiptare,jo duke privuar keto liri por duke penguar degjenerimin ne propagande(ne fakt kjo nuk diskutohet fare ketu edhe pse ka permasa katastrofike ne vendin tone polifetare dhe laik).

Veshja nuk eshte propagande,maksimumi mund te jete "simbol" perkatesie dhe ne kete rast kjo perkatesi fetare eshete e lejuar. /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

Mjekra pastaj do te ishte budallallek te diskutohej... /pf/images/graemlins/crazy.gif
 

AnaBlue

Forumium maestatis
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Nuk i kam lexuar shumicen e shkrimeve ketu dhe shpresoj mos te perseris dike tjeter, por mendimi im eshte qe si shqipetare qe jemi, jemi 1, me te treja fete qe kemi pasur gjithmone. Sic e permend Gysi diku, nese nje vajze do vinte kryqin ne qafe ne shkolle, pse nje tjeter mos te vere shamine ne koke, dhe mendoj se eshte e drejta e saj. Kam pershtypjen se ne shqipetaret ne pergjithesi nuk kemi problem me fene, por me extremet fetare. Tre fete kane bashkejetuar bukuri per nje kohe te gjate, ka pasur plot martesa nder-fetare dhe shume rralle degjon njeri te ankohet per dicka te tille. Cfare eshte qe ne pergjithesi shqipetaret duan eshte qe vendi i tyre te eci drejt perendimit dhe mos te quhet vend aziatik, islamik, arab, etj. etj. dhe keto epitete qe nuk i duam te na quajne e lidhim pikerisht me shamine dhe mjekren dhe jo me fene myslymane.
Syte i kemi nga perendimi per pavarsine e Kosoves, per zhvillimin e vendit tone ne standartin europian dhe dikush mund te argumentoje se eshte rruge e gabuar, por ky eshte vullneti i shumices se shqipetareve dhe pesha rendon nga kjo ane.
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Meqe shembulli eshte konkret, pergjigju konkretisht nese mundesh, pasi ke shkrojt 200 rjeshta qe skane lidhje fare me shembullin qe kam sjelle! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Hawk, në fund të fjalimit duhet të kishe sqaruar pozicionin tënd i cili përmblidhet në :

E drejta e individit kufizohet nga e drejta e shoqërisë përveç rastit kur kemi të bëjmë me shfaqje të besimit islamik!

Ktu e ke gabim. O ka të drejtë të individit njëlloj për të gjithë, o nuk ka për të gjithë (gjithmonë në lidhje me një çështje të caktuar.

Personalisht, po e përsëris, mbajtja e shamisë në kokë nuk përbën problem. Problemi qëndron se shfaqja haptazi e besimit në shkollë publike i hap rrugë diskriminimit, qoftë nga nxënësit e tjerë, qoftë nga mësuesit. Kjo ndodh pasi jo të gjithë kanë të njëjtat vlera e mendime si dhe pasi jo të gjithë kanë të njëjtën shkallë tolerance. Këtyre problemeve nuk mund t'i gjejmë zgjidhje pasi kanë të bëjnë me natyrën njerëzore kështu që zgjidhja gjendet tek sjelljet e adoptuara nga njerëzit.

Për mua mospranimi në shkollë me shami apo me mjekërr (sidomos në universitet) është shkelje e të drejtave themelore të njeriut pasi nuk i hyn në xhep gjë askujt se ç'bëj unë. Universiteti duhet liruar nga këto komformizma dhe studentët duhet të kenë mundësinë të shprehin preferencat, mentalitetin dhe botëkuptimin e tyre.
 

Dolores

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Po nqs shkon ne shkolle...me nji tatu te madhe ne krah apo diku ne pjeset e dukshme trupit ...qe mund te jete nji kryq i madh edhe thenje Zoti eshte i madh...apo edhe fjale arabe ...Allahu eshte i plotfuqishem ....perseri mendoni qe nuk duhet te lejohet ne shkolle? ....paguan shkolla per heqjen e tyre?
 

Dolores

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Po kjo llogjike po shtrohet tek kjo teme /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Po mire atehere, i bie que dhe ushtaret ta hedhin çiçin perpjete kur u qethin koken kur nisen per te bere ushtrine /pf/images/graemlins/laugh.gif ene burrat te dalin ne protesta se si lejn me u fut ne dushet e grave ne pishina /pf/images/graemlins/laugh.gif dmth me keto te drejtat e njeriut i bie mos te vem asnje lloj rregulli ne shoqerine ku jetojme ne /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ps. Para se ti komentoni, i keni lexuar ndonjehere ce cilat jane tedrejtat e njeriut? /pf/images/graemlins/laugh.gif jo per gjo po kam pershtypjen se 98% e pjesemaresve ketu, vetem titullin kan lexu /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Vrapuesi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Me larte "AnaBlue" nder te tjera shkruan;
...po nje vajze te vinte kryqin rreth qafe dhe nje tjeter shamine....., ..dhe shqiptari deshiron te eci drejte perendimit dhe jo te quhemi aziat apo arab...
Moj AnaBlue Kryqi eshte Evropian e shamia na erdhi nga okupatoret mislimunat e Somalise e te Etiopise, prandaj si deshiron ti-ju te vini ne perendim me kulturen Afrikane !???
Une mendoj se te gjithe Shqiptaret nga mosha 18 vjeqare e deri tek ai 100 vjeqari duhen ta lexojne edhe nje here historine e popullit te vete dhe ndoshta atehere do ta kuptoni se keni qene evropian por u bete me "deshire" Arab-Afrikane mu me shamia e mjekra e Xhamia.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po nqs shkon ne shkolle...me nji tatu te madhe ne krah apo diku ne pjeset e dukshme trupit ...qe mund te jete nji kryq i madh edhe thenje Zoti eshte i madh...apo edhe fjale arabe ...Allahu eshte i plotfuqishem ....perseri mendoni qe nuk duhet te lejohet ne shkolle? ....paguan shkolla per heqjen e tyre?

[/ QUOTE ]

Ndersa une kisha nje version me pak te komplikuar...
Kam vendosur te shkoj ne shkolle i veshur si satanist... Eshte nje lloj praktike fetare, sociologjikisht e ngjashme me ato qe permenden ketu me siper...
Me nje veladon te zi me kapuc dhe me nje shenje te Satanit ne trup, me nje sy te vranguar dhe me piercing ne cdo pjese te lire te lekures... Pyetja ime eshte:
Meqenese dhe praktikat sataniste jane pjese e familjes se "Aktiviteteve per Shkak te Besimit Religjoz", per hir te te drejtave dhe lirive baze te njeriut kerkoj te di
"A mund te lejohem te shkoj ne shkolle i veshur ne menyren qe ma kerkon feja ime?"...
Nese nje myslimani apo nje ortodoksi i lejohet te shkoje ne shkolle duke aplikuar praktikat fetare, mendoj se nuk do te kete asnje problem qe edhe une te lejohem te ushtroj te drejten time themelore. Nese nje element i kesaj familjeje do te lejohej te perdorej, atehere mendoj se krijohej mjaftueshmerisht precedenti i nevojshem qe gjithe antaret e tjere te familjes te gezojne te drejten per te qene te aplikueshem ..

Di qe ne asnje vend te botes mua deri tani nuk do te me lejonte askush te kaloja pragun e nje shkolle publike, (madje ne shume prej tyre ndalohem me ligj te frekuentoj dhe ato private)me nje veshje te tille...

A eshte e drejte kjo?
Pyetjet e Doles per kete rast po i bej dhe une....


P.S. Se mos guxoje njeri te paragjykoje fene time se me ofendon tmerresisht shume thelle... Kerkoj respekt per te drejten time te Besimit Fetar...
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Do te ishte interesante sikur ne te njeten klase mety te ishte dhe nje antar i Ku Klus Klanit i cili nuk denohet me ligj ne Shqiperi dhe ka te drejten te veshi ne shkolle ne emer te te drejtave themelore te njeriut, veshjen karakteristike te doktrines qe beson /pf/images/graemlins/wink.gif
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Do te ishte interesante po te isha edhe une tek kjo klasa...une nuk besoj ne asnje zot...nuk kam asnje shenje te jashtme...nuk i perkas asnje doktrine...por une jam ne kete klase me idete e mia ANTI...anti konformiste, anti fe, anti besim, anti njerezore, anti sociale, anti moraliste, anarkiste...do me ndalonin te shkoja ne shkolle me tere keto ide te mbartura ne menyre te padukshme?
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Sa keq që s'jemi taku përpara ne të dyve. Sa shun nga ato "anti" na përputhen /pf/images/graemlins/laugh.gif.
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

KY SHKRIM ESHTE MARRE NGA KJO FAQE DHE PO E BOTOJ DHE KETU PER JU. PERSHENDETJE NGA SHKODRANI_1980

http://www.vetvetja.faqet.com

Shoqeria jone mes se djeshmes, se sotmes dhe se se nesermes
nga Alban M. BALA

Student i Masterit "E Drejta publike"
Universiteti i Marmarase/Stamboll

Stamboll, me 04 Nentor 2006


Jetojme ne nje kohe te brishte me kujtimet e se djeshmes, me veshtiresite e se sotmes dhe me shqetesimet e se nesermes. Mbase perjetimi i ketyre gjerave ne nje moment te vetem perben nje gje teper komplikuese qe eshte nje barre e rende per t'u mbartur dhe qe kerkon nje force dhe kurajo te madhe per ta çuar deri ne fund.

Me duhet te hyj ne mjegullnajat e kujteses sime dhe te kujtoj pikerisht ditet kur nenat dhe baballaret tane ngriheshin qe me nate per te shkuar ne rradhen e qumeshtit, te bukes etj. Gje e mire kur arrihej qellimi por kishte edhe dite qe nuk merrej buka apo qumeshti. Kuptohet ne raste te tilla çfare halli binte te keto nenat dhe baballaret tane se nuk dinin se çfare te na nxirrnin para se vend tjeter ku ti merrje skishe. Kjo nuk ndodhte nje here por gjithmone. Me kujtohet shume mire se shkoja dhe une ne keto karvanet e gjata qe quheshin "rradhe" ashtu duke pritur me ore te tera ne bore apo shi. Me kujtohet se sa here u thyente banaku i drunjte ne dyqanin e bukes dhe se si njerezit kacavirreshin ne shpinen e njeri-tjetrit per te marre te pakten nje buke. Po edhe kjo mbetej ne meshire te shitesit qe dhe ai i shkreti sdinte kujt tja prishte dhe kujt tja rregullonte. Me kujtohet 2 Prilli...me kujtohen shume gjera te tjera si keto. I perkas nje brezi qe sistemin e Diktatures e perjetova si femije dhe pata fat qe te mos kaloja shume vite ne Diktature. Me kujtohet qe na thonin qe Nena Parti ishte me e dashur se nena reale, njeriu me i dashur ishte xhaxhi Enver dhe keshtu me rradhe... Por ama pata fatin e madh qe te mos kaloja vite duke pare mbledhjet e kuadrit te mos shkoja vullnetar. Atehere hartoheshin rregullore qe duhej te zbatoheshin patjeter dhe fjala e drejtorit ishte ligj kishte apo skishte te drejte. Nese i dilte kunder "mekatarin" e priste internimi apo burgimi i eger.

Ne fillim te viteve '90 kishim shume vizione, shume gjera per te arritur ne jete. Po ashtu donim te pasuroheshim sa me shpejt paçka se ishte me grabitje, me fajde, ne piramida e ku ta di une. Mjaftonte qe te ishe i pasur. I dyti skish rendesi. Po ashtu me kujtohen edhe perpjekjet tona per te shembur çdo gje qe te harronim Diktaturen, te largonim çdo njeri qe kishte punuar ne Komunizem paçka se mund te ishte specialisti me i mirefillte ne fushen e tij.

Tani jetojme me ankthin e se shkuares. Jetojme ne nje kohe kur dhe paraja dhe miqte kane me teper rendesi per te gjetur nje vend pune te rendomte paçka se mund te jesh dhe me i miri ne fushen tende nuk gjen pune po nuk i pate keto ashtu siç nuk mund te beje as gjene me te vogel dje kur mungonte biografia e mire.

Kemi kohe, rreth 15 vite qe mendojme se jetojme ne demokraci. Kemi vite qe çirremi per drejtesi dhe manipulime ne zgjedhje. Kemi vite qe çirremi per premtime ne fushata. Kemi vite qe pretendojme per ligjet me te mira. Por çfare ka ne realitet tani?

Nje dite hyra ne internet per te gjetur materiale qe i sherbejne tezes qe po hartoj ne kuader te Masterit qe po bej. Duke hyre ne shtypin shqiptar lexoj perjashtimin qe i kishin bere nje studenteje pse mbante shami, perjashtimin qe i kane bere nje tjeter te riu pse guxoi dhe leshoi pak mjekerr. Pata fatin qe te njihem me reagimin e analisteve shqiptare, mendimet qe jepnin pedagoget dhe rektoret me reputacion te Universiteteve te tjera. Po ashtu lexova dhe nje leter me fjale shume te sinqerta te shoqeruara dhe me lote nga ana e saj e nje studenteje qe shprehte shqetesimin e saj nga frika qe e kishte kapur se mos i ndodhte dhe asaj nje fat i tille si i koleges se saj ne Universitetin e Durresit. Si te mos shqetesohet qe ne njihemi si kampione ne fushen e imitimit dhe te konkurrences per ta bere me mire se ai i pari. Numeronte sakrificat e saja qe rrezikoheshin te beheshin hiç nese i vinte nje fat i tille. Ato rreshta me nxiten qe te ulem dhe une te shkruaj keto rreshta(e falenderoj njekohesisht per nxitjen indirekte qe me dha).

Nese pretendojme se kemi nje Kushtetute dhe qe ajo duhet zbatuar atehere ti permbahemi asaj dhe atyre qe kerkojne ta shkelin ti japim vendin qe i takon. Ketu kemi te bejme me disa shkelje te Drejtave te Njeriut si psh: e drejta per t'u shkolluar, e drejta per te besuar, e drejta per te shfaqur i lire mendimin etj etj. Te gjitha keto per hater te kapriçove te nje qe pretendonte te ishte Rektor i nje Universiteti. Eshte per t'u pershendetur qendrimi qe mbajti shtypi, qendrimet qe mbajten rektoret dhe pedagoget e tjere. Kjo tregon se shoqeria jone ka filluar te ndryshoje per mire. Ka filluar te kuptoje qe duhen te pranohet dhe te respektohet mendimi i tjetrit. Them keshtu pasi kam parasysh fatin e atyre vajzave qe u perjashtuan para disa viteve nga shkolla e mesme e gjuheve te huaja "Asim Vokshi" Tirane. Atehere kuptohet perfundimi por dhe reagimi i shoqerise shqiptare linte shume per te deshiruar. Kam parasysh emisionet qe u bene ne kuader te mbuleses dhe ne njeren prej tyre isha dhe une i ftuar per ta gjykuar nga ana juridike.

I nderuar Z. Rektor. Ka ikur koha kur beheshin mbledhje dhe mbledhje per verejtje shoqerore, autokritike(siç pretendoni me ate 2 javeshin qe thonit per te ndryshuar qendrim).
Fatkeqesisht gezimi qe erdhe nga lajmi qe degjova se po hapej nje Universitet i ri i la vendin merzise nga ngjarjet qe provokuat ju Z.Rektor. Ne fakt, ne Shqiperi femija ka me shume te drejta se babai i tij apo punetori me shume te drejta se punedhenesi i tij e keshtu ndodhi ketu. Sepse me gjithe presionin e gjitheanshem jo vetem qe vazhduat ne linjen tuaj por u hodhet ne sulm duke sjelle dhe rastin e dyte te perjashtimit. Eshte me te vertete per te ardhur keq kur degjon lajme te tilla.

Tani mora vesh qe studentet ishin pranuar por me presionin e se nesermes. Me mire qe te themi se ato vazhdojne te jene te perjashtuar nga ai Universitet. Tani i keni dhene nje status tjeter "diskriminimin" qe nuk duhet lejuar qe te ndodhe diçka e tille. Gjeja me e drejte qe do te ishte eshte qe kjo çeshtje te merrte rruge gjyqesore dhe qe Rektori te denohej per veprat penale qe ka bere.

Po ashtu me beri pershtypja qe mbajti dhe mban Kryeministri yne qe megjithese ka vite qe çirret ne thirrjen per Liri dhe Demokraci nuk ben asgje duke thene se nuk mund te nderhynte ne kompetencat e Rektorit paçka se ky tjetri bente shkelje ne menyre sistematike te Kushtetutes. Keshtu qe dhe kjo demokraci qe pretendonte te vendoste e shkeli duke mos i dhene as te drejten me te vogel ketyre studenteve pasi te te mohohet e dretja e arsimimit, te te mohohet e drejta per te besuar eshte nje mohim teper i padrejte me absurdi qe i ngjan sistemit te se shkuares.

Shume eshte folur qe shamia cenon laicitetin. Nuk mendoj ashtu, perkundrazi. Biles nuk do e cenonte laicitetin nese kesaj kategorie i krijohet mundesia qe ne orarin e punes apo te shkolles te kryenin ritet fetare ne ambjentet e nderteses se shkolles apo te punes. Ka ardhur koha qe ti heqim keto mentalitete dhe keto diskriminime qe kane burim nga sistemi i se shkuares. Duhet te krenohemi qe ekziston dhe kjo kategori. Nese ne vazhdojme ti diskriminojme atehere rrezikojme te perballemi me rrezikun e emigrimit te tyre dhe sherbimin e tyre intelektual ta bene ne shtetet e tjera dhe jo ne vendin e tyre paçka se kemi shume nevoje. Nese keto studente me shami apo me mjekerr dalin studentet me te mire dhe nje element mjaft i vlefshem per shoqerine tone atehere duhet te mburremi qe ne shoqerine tone ekziston dhe diçka e mire. Nuk eshte e thene qe te jesh nje specialist/e i/e mirefillte te jesh patjeter me minifund apo pa mjekerr. Krahas ketyre duhet patjeter qe ti gjindet vendi qe te integrohen sa me mire qe te jete e mundur ne gjirin e shoqerise shqiptare. Kuptohet qe dhe te ato ekziston kjo deshire qe çdo gje e fituar nga bankat e shkolles ta investojne ne te miren e shoqerise shqiptare, qe dhe kjo te njohe zhvillim por kur ju mohohen edhe te drejtat me elementare patjeter qe dalin dhe mendime dhe ide te tilla, pra ate te rrugeve jashte territoreve shqiptare. Kuptohet sa humbje e madhe do te ishte per ne nese do te konkretizohej nje gje e tille aq me teper qe dhe ne te vazhdonim dhe te benim sehir. Ka ardhur koha t'i themi MJAFT ketyre diskriminimeve qe nuk sjellin gje tjeter veçse humbjen akoma e me shume te vlerave te pakta qe na kane mbetur. Ne duhet qe te mos behemi shkak per nje gje te tille, perkundrazi ta parandalojme. Duhet te gjejme momentin qe ne te gjykojme trurin dhe jo veshjen. Pikerisht kete duhet te beje Rektori i Universitetit te Durresit. Te mendoje se si te dale Universiteti me i suksesshem ne Shqiperi dhe me rezultatet me te larta, te sjelle te reja ne Universitetet tona qe dhe keto te nxiten per me shume pastaj. Perpjekja per te zbatuar "kanunet" me emrin rregullore eshte perpjekja me deshtuese qe mund te beje ai.

Kuptohet qe mirembajtja dhe trajtimin e mire te trurit te ri qe po formohet do te ishte dhe rezultati i pare i mire ne nje shoqeri te shendoshe ne te nesermen e afert. Atehere te le fillojme te mendojme per kete ndryshim.
 

cacol

Forumium maestatis
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Do te ishte interesante po te isha edhe une tek kjo klasa...une nuk besoj ne asnje zot...nuk kam asnje shenje te jashtme...nuk i perkas asnje doktrine...por une jam ne kete klase me idete e mia ANTI...anti konformiste, anti fe, anti besim, anti njerezore, anti sociale, anti moraliste, anarkiste...do me ndalonin te shkoja ne shkolle me tere keto ide te mbartura ne menyre te padukshme?

[/ QUOTE ]


Po te kishe keto ide nuk do shkoje fare ne shkolle, do ishte kunder sitemit shkollor /pf/images/graemlins/tonguee.gif
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

do isha kunder sistemit ndoshta...por jo kunder shkollimit...(gjuhen fute brenda se edhe mund ta kepus)
 

MLK

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Qeke shume interesant ti!! Evropa ka ndare fene nga shteti qe ne fillim te shekullit qe kaloj, kurse ti do te na e rikthesh perseri nje shekull mrapa /pf/images/graemlins/laugh.gif
Artikulli apo shkrimi qe ke bere me duket se eshte komplet out, dhe mendoj se eshte kendveshtrimi oriental i te parit te gjerve, e jo ai evropian, te cilit i perket vendi jone!

Do isha kurioz te dija se si do reagonte komuniteti musliman nese nje budisti do ti ndodhte e njeta gje ne nje universitet shqiptar!
Ketu mbrohet islami e jo te drejtat e njeriut e me kete nuk pajtohem dot kurre /pf/images/graemlins/wink.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ps. Para se ti komentoni, i keni lexuar ndonjehere ce cilat jane tedrejtat e njeriut? jo per gjo po kam pershtypjen se 98% e pjesemaresve ketu, vetem titullin kan lexu


[/ QUOTE ]

PO ti i ke lexu perpara se ti shkelesh MLK? /pf/images/graemlins/winkwink.gif
Une di qe nje shoqate qe vepron ne Shqiperi per te drejtat e njeriut ka reaguar ne mborjtje te te drejtave te vajzave, ashtu sic edhe me pare, ne rastin e vajzave te shkolles se gjuheve te huaja, ka pasurnje prononcim edhe nga (ne mos gaboj) OSBE-ja.
Tani, une edhe po ta mesoj permendes Deklaraten Universale te te Drejtave te Njeriut, nuk e interpretoj dot me mire se keto institucione.

Persa i perket marrezive me tendence hisotoriciste te vrapuesit, duhet theksuar se kryqi nuk vjen absolutisht nga Evropa, por pikerisht nga lindja e mesme "e prapambetur". Historia e krishtit vjen pikerisht nga palestina e sotme, nga Hebrenjte qe jetonin atje. Dhe po keshtu, edhe shamia nuk eshte karakteristike vetem e muslimaneve por e te gjitha feve si dhe, thuajse te gjitha traditave. Ne Shqiperi p. sh. historikisht grate kane mbajtur shami, te cfare do feje qofshin. Por edhe ne evrope deri ne fillim te shek. XX grate kristiane kane mbajtur shami. Mund t'iu sillja edhe nje foto ketu, por nuk me ndodhen per momentin. E lere me pastaj per mjekren ku ne e dime qe thuajse te gjithe shkencetaret e botes, madje shpesh edhe sot, kane mbajtur mjeker.
"Mjekren nuk ua solla une. Ate e gjeta ne mes tuaj". /pf/images/graemlins/lol.gif

Historia e gjykuar ne vrap e siper kthehet ne nje gracke apo pusete ku mund te thyesh turinjte. /pf/images/graemlins/shrug.gif

Per me teper fete tradicionale kryesore ne bote kane karakter universal dhe jo etnik apo gjeografik dhe as kulturor, nacional, racor etj. Ti gjykosh ne kendveshtrimin e mesiper dtth ti cveshesh nga spiritualiteti si dhe nga thelbi i tyre, per ti shitur si pacavure per pese interesa te vockela momentale.
 
Top