Momente...

mengjesi

Primus registratum
Re: Momente...

Blue kjo me ngjan jashtezakonisht me te shkruarin e Jack Frusciante e' uscito dal gruppo.

mengjesi

Primus registratum

Eshte nje liber- stili i shkrimit tend, ndoshta edhe pak me shume se stili, ma kujtuan.

bebi

Primus registratum

mengjes /pf/images/graemlins/smile.gif
kerkoj ndjese per injorancen, nuk e kisha lexu romanin e Enrico Brizzi e as filmin mbi ket histori se paskam pa :confused: , thjesht hodha 1 sy ne google e pash qe paska shit shum kopje si liber, dmth paskam shpresa edhe un /pf/images/graemlins/laugh.gif
ça me ba se stili jem varion sipas gjuhes, e ktu ku jetoj un n'italisht nuk m'hyn n'pune gja /pf/images/graemlins/laugh.gif

:wave:

Rambla

Primus registratum

bello SIII, ma reperibile ovunque. e allora nn ci sto, voglio ke le cose siano solo mie!!!
E invece le cose vanno per il verso opposto, stiamo diventando tutti uguali /pf/images/graemlins/frown.gif .

Io vorrei l'isola che non c'è . Beati loro che la trovano. O forse si accontentano, chi lo sa.

bebi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Blue:
[qb] Una volta scrivevo tanto semplicemente xke mi sembrava d avere milioni d cose da dire. Anke 1 viaggio in treno o in metropolitana era il pretesto per raccontare il mondo ke mi stava intorno, quello ke mi stava dentro e quello ke mi sarebbe piaciuto.
Ora nn e' ke nn ho + cose da dire, anzi, viaggio abbastanza e vedo xsone d ogni tipo, foggia e colore, tante ke varrebbero la pena essere raccontate, semplicemente nn ho + voglia d scriverlo, xke' mi sento come se il mercato fosse inflazionato. SIII PROPRIO COSI!!!!
e allora mi passa la voglia. come quando vado da 'harrison music' e vedo un poster d JiM Morrison ke mi piace ma nn lo prendo "xke' se c'e' da harris ce l'hanno potenzialmente tutti", o come un polo carino d ralph lauren o lacoste. bello SIII, ma reperibile ovunque. e allora nn ci sto, voglio ke le cose siano solo mie!!! [/qb]
infatti!

e cosi... ho deciso ke probabilmente mettero in pausa il motore delle paranoie.
Ho capito ke anke se ci sono momenti in cui sto bene e momenti in cui sto - bene e del tt normale e nn posso pretendere la xfezione assoluta, ke mi annoierebbe, ma ke, soprattutto, non esiste. :idea:
nn mi va mai bene niente e lo so.se si dice picche io voglio cuori e quando dicono cuori pretendo picche.e allora vorrei tanto smetterla d essere condizionata dai condizionamenti ke sostengo, anke con me stessa, che nn mi condizionano.
invece nn e vero, e mi arrabbio, e l'amoree xfetto nn esiste e la xsona xfetta nn esiste e mi sa tanto ke ce ne vuole di pazienza x sopportarmi quando mi ci metto. :rolleyes: eeeeccccco, adesso andro' a farmi le paranoie sulla mia imperfezione e indecisione, va bene??? :shrug:

la leyione comincia in 7'. la prof entra in classe. voi sapete ke da parte mia avra[ il massimo della attenzione :confused:

-----------------------
ed e bello scoprire ke adesso la differenza d'orario cn "DI LA" nn e + sette, bensi' 9 ore .quando mi sveglio voi andate a dormire e viceversa. :shrug:
mi viene in mente I.Kadare adesso;

Dhe thenia e vjeter e Heraklitit
Sec mu kujtua sot per dreq :
" Te zgjuarit jane bashke ne bote,
Kurse te fjeturit jane vec "
/pf/images/graemlins/frown.gif

bebi

Primus registratum

Qepallat iu drodhen në përpëlitje te shpeshta. Pastaj u qetësua. Buzët u çliruan nga shtrëngimi. Frymëmarrja pushoi.
Raviku tërhoqi perdet anash dhe ngriti grilën. Pastaj iu afrua përsëri shtratit. Fytyra e Xhoanës ishte e ngrirë dhe e huaj.

shqipe

Primus registratum

To-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day,
To the last syllable of recorded time;
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow; a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage,
And then is heard no more: it is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.

--From Macbeth (V, v, 19) William Shakespeare

alinos

Forumium maestatis

si sot e shume vite te shkuara isha ne duart e nje doktoreshe, qe edhe emrin e kishte Dhurata e qe duke ndjekur te gjitha udhezimet e mesuara ne shkolle me hapi e me mbylli per te "hequr" te keqen brenda meje, per te me bere nje femije me te bukur e me te shendetshem, qe do te rritej e forte dhe pa probleme. Po ne te njejten dite, dikush do te shkeputej nga kjo jete, pas nje shekulli eksperience mbrujtur me dhimbje e mund pa fund. Gjithnje kam menduar se duke ikur la dicka prapa, dhe s'ka te beje me faren e fisit te saj, por me shpirtin. Duket se e dinte qe kisha nevoje per force shtese per te kapercyer ate moment te veshtire, per te mbijetuar, per te jetuar, dhe ndoshta aty vendosi se c'do te bente me shpirtin dhe forcen e vet, duke ia shkulur trupit te vet e duke ma dhene mua, ne formen e bekimit me te bukur qe mund te beje nje qenie njerezore. Dikur, shume vjet me pas, nje plake me pa me floket e mbledhura bisht dhe me puthi me aq mall, sa me habiti. Tha se i ngjaja, shume, edhe pse buzeqeshja ime ishte me e qete dhe me e ndritshme. E me te drejte! Jeta ime ka pasur shume me pak vdekje e vuajtje se e saja, e duket se shpirti i saj brenda meje me ka mbrojtur si nje fushe magnetike qe shtyn cdo gje qe mund te me demtoje, qe e largon dhe e dobeson ligesine qe mund te me shkaterroje, qe embelson hidherimin qe mund te me thyeje, qe me mbron nga cdo gje e demshme, e lige dhe e hidhur.
Cmenduri, e mendoj dhe une, por pikerisht per kete kaq e vertete! Faleminderit!

Rambla

Primus registratum

Vogliatemi bene,
un bene piccolino,
un bene bambino :wub: ,
quale a me si conviene.
Vogliatemi bene.
Noi siamo gente avvezza,
alle piccole cose,
umili e silenziose,
ad una tenerezza
sfiorante e pur profonda
come il ciel, come l'onda del mare!

Keshtu i thonte Madama Butterfly te dashurit te saj. La piccina Madama Butterfly.

bebi

Primus registratum

Chiccoooo ti ricordiiiiiiiii !!!!!
(che scusa usare chicco eee) /pf/images/graemlins/laugh.gif

questo si che e' un bel' blu dipinto di blu /pf/images/graemlins/tongue.gif

:wub:

g.JPG

com'e' che sE CIAMA 'sto posto?

William Wallas

Forumium maestatis

Ok po iki une per sot !!! Hajt a domani ...
la fine...

Nella vetrina sulla facciata c'erano le foto delle spogliarelliste in bella mostra. Andai allo sportello e comperai un biglietto. La ragazza alla cassa era meglio delle foto. Mi restavano trentotto cents. Avanzai nel teatro buio fino all'ottava fila. Le prime tre file erano piene zeppe.
Avevo fortuna. Il film era finito e sul palco c'era gia la prima spogliarellista. Darlene. La prima di solito era la peggiore, una vecchia che aveva visto tempi migliori, ridotta a sgambettare nelle file di qualche avanspettacolo di quinta categoria, per lo più. Comunque la prima era Darlene. Probabilmente qualche ragazza era stata assassinata o aveva il marchese o una crisi isterica e questa era l'unica chance per Darlene di fare ancora un numero da sola.
Invece Darlene non era male. Magra, ma con un bel seno. Un corpo flessuoso come un salice. In fondo a quella schiena snella, a quel corpo snello, c'era un enorme didietro. Era una specie di miracolo... da far perdere la testa.
Darlene indossava un vestito nero lungo con uno spacco altissimo... le caviglie e le cosce erano cadaveriche contro tutto quel nero. Ballava e ci lanciava occhiate tra le ciglia piene di mascara nero. Era la sua grande occasione. Voleva tornare a fare il numero da sola. Io tifavo per lei. Cominciò a lavorare di cerniera lampo e a mostrare sempre di più. Scivolava fuori da quel sofisticato velluto nero. Gambe e carne bianca. Dopo un po' era in reggiseno rosa e cache-sex... con i diamanti finti che ondeggiavano e mandavano bagliori mentre ballava.
Darlene si avvicino sempre ballando al sipario. Il sipario era strappato e pieno di polvere. Lo afferrò, ballando al ritmo del quartetto che la accompagnava sotto la luce rosa del riflettore.
Cominciò a scoparsi il sipario. II quartetto la accompagnava a ritmo di rock. Darlene se lo stava veramente scopando, quel sipario; il quartetto picchiava un rock e lei si dimenava. Improvvisamente la luce rosa diventò color porpora. Il quartetto cominciò a darci dentro sul serio. Darlene sembro arrivare all'orgasmo. La testa le cadde all'indietro, la bocca si aprì.
Poi si raddrizzò e tornò ballando al centro del palco. Da dov'ero seduto la sentivo cantare fra sé e sé sopra la musica. Prese il reggiseno rosa e se lo strappò e un tizio tre file più in giù si accese una sigaretta. Adesso aveva solo il cache-sex. Si ficcò un dito nell'ombelico e cominciò a gemere.
Darlene continuò a ballare in mezzo al palco. Adesso il quartetto suonava piano. Darlene cominciò a muoversi lentamente in cerchio, poi avanti e indietro. Ci stava scopando. Il cache-sex pieno di perline oscillava lentamente. Poi i quattro del complesso ricominciarono a darci dentro. Si stava arrivando al culmine del numero; il batterista faceva i fuochi artificiali; sembravano tutti stanchi, disperati.
Darlene si titillò i seni nudi, mostrandoceli, gli occhi sognanti, le labbra umide, socchiuse. Poi all'improvviso si voltò e ci agitò in faccia quel suo enorme culo. Le perline saltarono e scintillarono, impazzirono, mandarono scintille. La luce del riflettore si muoveva e danzava come un raggio di sole. Il quartetto picchiava e crepitava. Darlene girava come una trottola. Strappò via le perline. Io guardavo, gli altri guardavano. Si vedevano i peli della fica sotto il velo color carne. La banda ci dava dentro, picchiava forte, lo martellava, quel culo. E io non riuscivo a rizzarlo.

PS : Blue me duket Versaja !!! Spero di nn dover fare la solita figura di kaka !!!

shqipe

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Blue:
[qb] Chiccoooo ti ricordiiiiiiiii !!!!!
(che scusa usare chicco eee) /pf/images/graemlins/laugh.gif

questo si che e' un bel' blu dipinto di blu /pf/images/graemlins/tongue.gif

g.JPG

com'e' che sE CIAMA 'sto posto? [/qb]
Prato della Valle - Padova
(chiamato anche una delle 3 caratteristiche di Padova: Un prato senza l'erba, un caffé senza porte - riferito a caffé Pedrocchi, un santo senza nome - Sant'Antonio)
eshte nder piazzat me te medha ne Europe (rreth 90.000 mq) dhe nje nga statujat perqark i perket nje shqipati famoz por nuk e di me saktesi cili!

bebi

Primus registratum

ke te drejte shqipe, asht prato della valle...
ishte pyetje retorike gjithsesi... conosco bene il posto /pf/images/graemlins/smile.gif

volevo solo :confused: dirti ciao ... in questo momento... /pf/images/graemlins/frown.gif

a te!

eusebio

Primus registratum

Fillimisht postuar nga *Shqipe*:
[qb]
Prato della Valle - Padova

eshte nder piazzat me te medha ne Europe (rreth 90.000 mq) dhe nje nga statujat perqark i perket nje shqipati famoz por nuk e di me saktesi cili! [/qb]
As1 nga statujat e ndodhuna n'Prato della Valle nuk i perket/perfaqson as1 Shqiptarit famoz... :book:

true confidental

Forumium maestatis

She is standing on my eyelids
And her hair is wound in mine,
She has the form of my hands,
She has the colour of my eyes,
She is swallowed by my shadow
Like a stone against the sky.

Her eyes are always open
And will not let me sleep.
Her dreams in broad daylight
Make the suns evaporate
Make me laugh, cry and laugh,
Speak with nothing to say.

Me terhoqi vemendjen edhe pse pergjumesh :wub:

drops^of^enigma

Primus registratum

Cool breeze;
to absorb and enjoy these
moments:
heart at rest, mind at ease;
moments like these.

The cool breeze
strokes my neck,
licks my brow.
Here and now the
finer things I feel;
things that are real.

Here and now there
are no furrows in my brow,
As I remain still
and hear the sounds;
and feel the meandering ever-present
pass me by.

This is a good place to be;
worries gone, anxieties dismissed;
my mood heightened and kissed.
I sense your gentle presence
touching me;
Take a deep breath,
Just be.

abs

nuk e di...

Udhe pa fund… nen kupolen e qiellit blu, stolisur me nuancen jeshile te perziera me pigmentin e verdhe te diellit.
S te ngop.
Te mbush plot energji.
Qetsi e pakrahasueshme me asnje medikament.
Toke e kuqe,si qylim pasioni, shtruar dhe per atletiket e mia te vjetra.
Mirnjohje fatit.
Asnje gure, shkembij jo qe jo..., rruge qe spostohen vazhdimisht,… pa halt, me zgjon intensiv deshiren per te pare/prek nje shkemb, njekohesisht mallin per shkembijte tane te patundeshem shekullor.
U deshen kaq shume kilometra te ndieja vleren tende,Shkemb.

Parasysh mu cfaq nje vargnjerezish ne oborrin e nje shtepie prej balte e dege palmash aq e larte kjo, sa nje i rritur ta prek me floke tavanin. E cfare t i duhej ma e larte? Se mos tavani i kesaj shtepie do kishte ndonje dhampe eletrike varur. Ncuq, kjo do ishte e tepert ne komoditetin e ketyre viseve.

Sapo kishin varrosur dike ne fund-oborrin e shtepise.
Lartesia e varrit kishte permasat e njetetretes se shtepise banuese.

Sy te medhenj, veshtrimi i te cileve ngjante me letren e bardhe. Pa asnje shkronje ne te, por qe pret pertueshem gjate ne qoshk per tu fut ne perdorim. Fytyrat me buze te fryra u drejtuan drejt makines dhe levizen duart ngathshem ne pershnetje.

Papritmas nga dera e shtepise prej balte e kuqe flake, drejtoi kurrizin nje nene e re (ndoshta 15-16vjece?)ne profil dukej bebin i saj qe e kishte lidhur mbas shpine me nje cope basme shumengjyreshe.
Ne momentin e pare mu duk sikur ishte shtatzane dhe s po merrja vesht rrotullimin e kokes se saj. Mbasi qendroj perballe, ngjante si nje monument i ndertuar nga dora e nje skulptori te shquar. Tashme se shihja bebin e saj me. Pershendeti me dore duke bere disa hapa para, sikur donte te jepte nje mesazh. Buzeqeshja e saj ngjante si nje vullkan qe buron nga fundshpirti e perhapej ne fetyren e rrumbullaket diellshem, nga buzet e fryera u shpalosen dhembet si nje varg perlash te bardha.
Nje shkelqim i pa deshifruar lexohej ne syte e saj.

Tablo Surreale. Zonja e re me bebin e porsalindur ne prag te shtepise si dhe varri ne fundoborrin. Shkurt e „presin“ rrugen nga jet-vdekja kto njerez(?!), me tha mendja, pa vetepyetur ate.

-----------------------

ne udhtim...