mobiliteti social dhe klasat

zog

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
zog, mi percakto pak karakteristikat e nje personi qe ben pjese ne klasat e larta sociale dhe ato te nje tjetri qe ben pjese tek ato te ultat. Pastaj krahasoji keto karakteristika me realitetin social shqiptar. Ndoshta keshtu do arrish te kuptosh ate qe kam shkruar.

[/ QUOTE ]

karakteristikat me duket i tha bukur atmani (duhet ta kishe lexuar me me kujdes)
PUSURIA i perkacton klasat kudo mbi dhe. e shkolla kete nuk ta jep. ta jepte dikur kur ate e dispozonte nje numer njerezish ose klase shume e vogel, por jo sot qe shkolla eshte masive e i detyrojme ta ndjekin gjithe femijte.

sorbonen e mbarojne qindra studente, edhe ate fakultetin qe permende por megjithate kjo inuk i ben me te pasur nga nje turk qe s'di frengjisht e hap nje qebab diku me nje cep.
perkundrazi femija i turkut (ne krahasim me ate qe mbaron sorbonen e punon keshilltar bashkije me pas) do te shkollohet ne shkolla PRIVATE (shume me te mira nga sorbona qe njohin shqiptaret) e ku do te gjeje pune direkt me rroge e perspektiva karriere shume me te medha. pra do te ndryshoje klase sociale shume me shpejt.
 

Qerratai

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

Une them ti futemi biznesit te droges dhe prostitucionit pra, meqe do na siguroka nje karriere te suksesshme inter-klasiste.

zog, atmanin e lexova me shume kujdes. Edhe une jam dakord qe eshte pasuria ajo qe diferencon klasat e ndryshme, packa se nuk jam dakord qe te jete kjo njesia matese.

Ma perserit edhe nje here : CFARE DO BEJE FEMIJA I TURKUT ??? /pf/images/graemlins/wink.gif

/pf/images/graemlins/laugh.gif
 

zog

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ma perserit edhe nje here : CFARE DO BEJE FEMIJA I TURKUT ???


[/ QUOTE ]

them se duhet te perqendrohesh me shume tek shkrimet qe citon, e te reflektosh.
siç ta shpjegova duke bere shkolle me te mire nga sorbona, femija i turkut do te ket VEÇ perspektiva me te qarta se ai tjetri. pra do ta ket ME LEHTE te behet I PASUR, e kjo e veç kjo PASURI do t'ja mundesoje me pas hyrjen ne klase tjeter sociale. jo shkolla qe beri, ajo ngelet veç MJET.


mjetin duhet ta kesh sa me te mire, per te perftuar (arritur) rezultat me te mire, e duke pasur avantazh me te mire se ai me mjet me te keq nga ty llogjikisht ti e arrin patjeter qellimin tend (psh, pasurine po ta kesh per qellim).

mos shtoj pastaj qe turku eshte me natyre me agresive sesa femija atij te sorbones, ka si mbeshtetje pasurine e qebabxhiut qe veç per turkun e vogel ka emigru etj, etj, sociologjizma te llojit.
 

Qerratai

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

Po ti rrofsh o zog /pf/images/graemlins/lol.gif

Shkolla eshte mjet, jam dakord, por edhe PUNA eshte mjet. Ca do diskutojme tani ? Cila eshte pasuria e vertete ?


Te rreshqitshme pasqyrat e ? /pf/images/graemlins/grin.gif

E leme fare, ti s'do te kuptosh.
 

zog

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po ti rrofsh o zog /pf/images/graemlins/lol.gif

Shkolla eshte mjet, jam dakord, por edhe PUNA eshte mjet. Ca do diskutojme tani ? Cila eshte pasuria e vertete ?


Te rreshqitshme pasqyrat e ? /pf/images/graemlins/grin.gif

E leme fare, ti s'do te kuptosh.

[/ QUOTE ]

je ti mik qe s'po kupton, une gjerat per vete i kam te qarta. puna po ashtu eshte mjet pasurimi, siç eshte kontrabanda e droges, prostitucioni, etj.

ti duke qene shqiptar e jetuar veç atje me duket ke kuptim te gabuar mbi shkollen sidhe ata me shkolle. ty te duket se duke bere shkolle behesh direkt dikush e per rrjedhoje duhet te perfitosh ne krahasim me ate qe nuk ka shkolle.

ja po te jap nje shembull konkret:

une jam pronar, prodhoj pjata, kam nevoje per firmen time te punesoj nje shef reparti. per kete pune bej publicitet tek gazetat lokale. kandidatet qe pres nuk i vleresoj ne lidhje me dipllomen por me sa i njohin PJATAT.
sepse per mua pjatat kane rendesi jo diplloma e tyre, ate le ta varin ne mur te shtepise e te mburren po deshen.

ndersa ti, neqoftese tregetia e pjatave te ben te pasur, do te shkosh ne shkolle e te mesosh sesi pergatiten keto. do te marresh pra zanat ose specializim per te kapur me lehte vendin e punes qe propozoj une.
 

random

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

Sinqerisht, shembulli jot me pjatat eshte shembull pa baza fare, dhe krejtesisht i pamenduar mire.

Une punoj ne nje kompani qe merret me transportim orizi. As nga orizi s'marr vesh, as nga transportimi s'marr vesh, por punedhenesi im me mori ne pune prej diplomes -- pra prej aftesive te mija ne manaxhimim e kanaleve te shperndarjes. Ne rastin tend, i binte te merrte nje fshatar vjetnamez ne parcele orizi.
 

atman

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

Cila është gjendja e sotme Shqiptare?
Mendoj se jo larg gjithë praktikave të tjera botërore që kanë kaluar dhe kalojnë këtë fazë.
Në Shqipëri vihen re të gjitha klasat dhe shtresat shoqërore.
a- Shtresa e mesme.
b- Shtresa shumë e pasur.
c- Shtresa e pasur.
d- Të varfrit, ose proletariati. Ndryshe nga sa pretendon ndonjë injorant, nuk është term marksist. I përdorur në Romën e vjetër dhe pikërisht në kushtetutën e formuluar nga mbreti i gjashtë i Romës, Servio Tullio që trashëgoi pushtetin në vitin 587 p.e.s, pas vdekjes së të jatit. Tentoi një bashkim interesash të klasës zotëruese (patricëve) dhe klasës së zotëruar; (plebenjve). E ndau shoqërinë romake në gjashtë klasa. Proletarë, sipas kushtetutës, quheshin të gjithë ata qytetarë të Romës që ishin të pasur në “Prole-bij-bija-fëmijë” dhe jo në zotërime materiale, pra të xhveshurit nga kamja. Sipas kushtetutës ishin klasa e fundit shoqërore.
e- Shumë të varfrit. (lumpenproletarët, term me prejardhje gjermane që personifikon varfanjakët.)
* * *
I rikthehemi shtresës më të rëndësishme dhe pikërisht asaj të mesmes e cila meriton vëmendje të veçantë. Është më e papërcaktuar dhe i shpëton ngjyrimit dhe kuptohet pse. Për shkak të pozicionit të saj në mes. Madje edhe sociologjia ndjen vështirësi për të dhënë një përkufizim të saktë. Çuditërisht diçka e tillë e favorizon. Si të thuash për dikë që s’bie në sy, rri në hije, por vepron. Përbëhet në shumicë nga dyqanxhinj, nëpunës zyrash, mësues, profesorë etj njerëz të kategorive të përafërta.
Në Shqipëri ende nuk është konsoliduar edhe pse përbën një pjesë të konsiderueshme të qytetarisë. Karakteristika e saj është shumëlëvizshmëria, ose lëkundshmëria, luhatja. Kjo do të thotë se përcjell elelmentë lart e posht. Në vende shumë të zhvilluara elementët tentojnë për lart, në ato si Shqipëria, shkojnë posht. Një mësues, i mbetur pa punë shndrohet në proletariat, pavarësisht kualifikimin. Veçanërisht në Shqipëri ku politika sot për sot i ka zënë vendin meritokracisë, bën që çdo katër apo tetë vjet, sipas kohëzgjatjes në pushtet të një partie politike ose bashkimi politik, ardhja e tjetrës të karakterizohet edhe nga një pastrim i tipit Avgjian i aparateve shtetërore, pra pushime që mund të quhen masive për kategorinë dhe punësime masive po për të njëjtën kategori, por me bindje politike të ndryshme. Të pushuarit shndrohen në proletarë vetiu. Kjo anasjelltësi, përfaqëson sëmiri tiparet e kësaj shtrese, paqëndrueshmërinë.
Papërcaktueshmëri që shndrohet në tipar, veti, vlerë, e cila ndikon dhe formon mënyrën e të sjellit.
Në vendet e zhvilluara shtresa e mesme i ze vendin borgjezisë, dmth merr drejtimin në dorë. (më poshtë do ta tregoj pse)Vini re, drejtimin politik, sepse atë ekonomik e ruan gjithmonë ai që rri në prapaskenë. Mbrapa qeverive dhe forcave politike, rrinë manjatët, miliarderët. Qeveritë janë kukulla.
Zogu nëpërmjet një shembulli banal (në dukje) e shpreh këtë tendencë, kur ve përballë fëmijën e turkut dhe dikë që shkollohet. I pari ka psuri, ose do të pasurohet, i dyti s’ka asgjë të qartë, është në mjegull dhe e shumta do të shndrohet në shërbëtor i të parit. Tradicionalisht shtresa e mesme është e arsimuar. Shpjegimi është i thjeshtë, vijnë nga shtresa e varfër dhe e vetmja mënyrë për të bërë diçka, dalë në dritë, mbetet arsimi. Në Shqipëri thuajse të gjithë e dëshirojnë arsimin duke menduar dhe shpresuar tek një punë e mirëpaguar. Kaq! Madje, ky fenomen vihet re edhe në Itali. Shumica e të studiuarve janë nga pjesa më e varfër e Italisë, jugu. Veriorët, përshembull, lombardasit, friulanët, venecianët, etj, nuk çajnë kokën për arsimin. Kanë ndërmarje të tyret dhe punësojnë njerëz me shkollë. Berluskoni, psh nuk ka arsim të lartë, por pasuria e rendit në njerzit shumë të pasur të botës, në elite dhe politika që ndjek i shërben qëllimeve të tij.
Më të aftët ( janë shumë pak), ngjiten lart, shumica absolute qëndrojnë në vend, ose pësojnë një rënie të lehtë. Ka mjaft univeristarë, që bëjnë punë të rëndomta.
Historikisht, tendenca e shtresës së mesme për t’i zënë vendin në drejtim klasës së pasur, ka marrë rrugë në një fazë shumë të zhvilluar të kapitalizmit, në imperializëm.(vini re, nuk është term i krijuar nga literatura marksiste. Ka origjinë të vjetër dhe përdorej për të karakterizuar një regjim despotik monarkik). Ka shumë lloje imperializmash, psh ai i fundit të shek të XIX – të dhe i fillimit të shek. XX-të quhej imperializëm kolonial. Shkak edhe i dy luftrave botërore. John Hobson në veprën e tij klasike “Imperializm” 1902, provoi lidhjet e kapitalizmit me imperializmin edhe pse e quan imperializmin një deformim të kapitalizmit.
J. Schumpeter e konsideron imperializmin shprehës i forcave parakapitaliste (feudaliste) që mbijetojnë në kapitalizëm. (në një nga shkrimet e mësipërme, duke folur për socializmin, them se klasat e përmbysura vazhduan të jetojnë.) Pronarët shumë të pasur, u tërhoqën nga drejtimi i ndërmarjeve tashmë të quajtura monopole, truste, koncerne etj dhe vunë në to intelektualë të specializuar. Veprim i diktuar nga natyra e këtyre formave të ndërmarjeve, ishin bashkime të shumë kapitalistëve, asnjë prej tyre s’mund të jetë në rolin e drejtorit. E ruajnë kontrollin nëpërmjet një këshilli aksionistësh, ku rolin kryesor e ka ai që zotëron paketin kontrollues, si dhe nëpërmjet avokatëve e njerzve të tjerë të speicializuar që PAGUHEN për këtë punë.
I kushtova rëndësi shtresës së mesme sepse është kolona vertebrare e sistemit liberal demokratik. Njëherësh edhe konservatore. Kjo e bën shumë të lëvizshëme dhe mund të shndrohet edhe në totalitare.

* * *

Mënyra e pasurimit, nuk ka shumë rëndësi, për të mos thënë aspak rëndësi, ose për të mos lejuar spekullime, ka rënesi vetëm për moralin. Gjë që nuk ndikon në krijimin e shtresës shumë të pasur. Psh në Shqipëri njoh peronalisht njerëz që janë shumë të pasur, kanë miliona euro. Ndoshta janë marrë me drogë apo prostitucion, por, përderisa diçka e tillë nuk është provuar, s’mund t’i dënosh. Mbeten të pasur. Një mikut tim, drejtor banke këtu në Milano, i kam bërë një pyetje pak diplomatike, por mora një përgjigje diplomatike dhe të plotë. “Qëndrojnë akuzat që i bëhen Berluskonit, për mënyrën se si është pasuruar? – i thashë.
“Në Indi, - tha, - ka një shprehje të tillë, - asnjë lumë nuk mbushet vetëm me ujë të kulluar”.
Shtresa shumë e pasur është përcaktuar dhe mjaft mirë. Shikoni ku i bëjnë pushimet ata që janë milionerë shqiptarë. Në vendet ekzotike.
 

atman

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

Ps. poster, une nuk di kush je dhe nuk me intereson te di kush je, per arsyen me te thjeshte se ekzistenca tende eshte indiferente per vemendjen time. Por nga menyra se si shkruan, si drejtohesh, mund te nxirren konkluzione.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
...ekzistenca tende eshte indiferente per vemendjen time..

[/ QUOTE ]

...Pa problem !!!... Nuk do te bejme asnjehere seks bashke... Eshte e sigurt kjo!
 

zog

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Sinqerisht, shembulli jot me pjatat eshte shembull pa baza fare, dhe krejtesisht i pamenduar mire.

Une punoj ne nje kompani qe merret me transportim orizi. As nga orizi s'marr vesh, as nga transportimi s'marr vesh, por punedhenesi im me mori ne pune prej diplomes -- pra prej aftesive te mija ne manaxhimim e kanaleve te shperndarjes. Ne rastin tend, i binte te merrte nje fshatar vjetnamez ne parcele orizi.

[/ QUOTE ]

shembulli im i thjeshte (ose banal qe te beri me ne fund te kuptoje diçka nga ç'po diskutohej, dhe shkruajte me ne fund me permbatje) u perdor VETEM per te treguar qe shkolla eshte MJET (per te kap nje vend pune). asgje tjeter.

ti vete e pohon kete, qe me ane te defteses e gjete punen. s'ma ha mendia tani qe merresh me rruget e shperndarjes se orizit te duket vetja borgjez ?
per tu bere i tille te duhet akoma pune, e PASURI.

ndersa ai qe te merr ne pune ka MIJERA ARESYE (une dhashe vetem njeren, pjatat) po te jesh femer ka qe te marrin ne pune vetem per shalet e bukra, e bile te duan tu paraqitesh me minifund per çdo dite.

megjithate kjo s'do te thote qe shembulli eshte bidon. qellimi tij e perseris ishte ti shpjegonte atij dialoguesit tim, qe shkolla s'eshte veçse mjet. nuk eshte rang as klase siç konsiderohet nga disa (ose shumica shqiptare e te shkolluarve).
 

D-J

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

struktura klasore eshte e pandjeshme ndaj kultures se pakapitalizuar
 

D-J

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

CA KA DASH ME THAN POSTER ME "SHQIPTARET NUK KANE PERSONALITET AUTENTIK"????

- Une kam dash me thane qe shqiptaret jane njerez me personalitet shume shume te brishte, aspak stoik dhe te qendrueshem, per shkak te prejardhjes nga nje terren sociologjikisht JO-KOMPAKT. Per kete arsye ata klasifikohen si njerez me personalitet jo-origjinal, jo-autentik, te deformuar nga nderhyrja e faktoreve te jashtem... Dhe kjo pastaj reflektohet dhe ne faktin qe performanca e tyre karakteriale ne momentin qe perballen me nje ambjent te ri sociologjik (emigrimi) paraqitet shume oshilative dhe me tendenca te forta asimilimi..



[/ QUOTE ]

Eshte praktikisht e pamundur per nje person qe ka lindur ka kalu femijerine apo rinine ne Shqiperi te asimilohet. Ketu kane te bejne si faktoret kulturore gjuhesore apo psikologjike qe jane mbrujtur tek ai gjate vitete kur ato formohen, po dhe lidhjet me familjen prinderit shoqeria pronesia kush ka etj. Edhe femijet e emigranteve veshtire te quhen te asimiluar perderisa rriten nga prinder te paasimilurar.

Jo vetem kaq, por karakteri paqendrueshem apo i brishte eshte irrelevant kur flaism per asimilim sepse pervec faktoreve qe permenda me siper rendesi ka kapaciteti asimilues si dhe rezistnca e shoqerise ndaj asimilimit te huajve.

Natyrisht qe asimilimi eshte nje process qe do arrihet nje dite dhe do jete i pashmangshem per brezin e dyte apo te trete te rritur jashte Shqiperise dhe kjo seshte tjeter pervecese positive. Nqse lind ne nje vend dhe do jetosh ne ate vend nuk ka pse besnikeria perkatesore ti falet vendit nga ku gjysherit e tu kane ardhur. Getoizmi, kulturor dhe psiqik do i shnderronte ne nenklase dhe nuk do i jepte mundesi as per dinjitet apo perparim ne shoqerite ku jetojne.

Megjithate, ajo qe ti quan asimilim ose tendence asimilimi eshte INTEGRIM dhe njerezit kerkojne te perparojne te integrohen dhe te parqafojne cfare gjykojne si me te mire te shoqerise se re, perfshi mentalitetin dhe kulturen.

POR, karten e asimilimit apo nacianalizmit pabuks e lujne vetem njerez me komplekse te theksuara inferioriteti, alarmiste te deshtuar, maloke te pagdhendur, qe ndjehen mbrapa, te kercenuar nga progresi kultura edukimi mentaliteti (kush mundet kuptohet) te emigranteve ne perendim.

Por clidhje ka kjo me temen? Vetem kaq asnje lidhje. Vetem nqse duam te themi qe integrimi ndikon pozitivisht ne perkatesine klasore te emigranteve. Ne nuk bejme as perjashtim nga te tjeret. Keto lloj tensionesh vihen re dhe tek komunitetet te tjera ne raportet e tyre me bashkepatriotet.

Por gjithmone karten e asimilimit e luajne vetem inferioret.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ta them une pse.... Sepse jo te gjithe e kane... Dhe virtytet jane gjithmone misherim i gjerave qe ne me te shumten e rasteve te rendomta elementesh turmash, mungojne...


[/ QUOTE ]

Pyetja ishte pse me sumen ne shoqerojme vyrtytet me burrerore. Dhe ti thua sepse nuk e kane te gjithe. Ke nuk kane? Sumen /pf/images/graemlins/laugh.gif?

Qe ti le shakate, eshte shume e drejte qe vyrtytet jane te rralla, por pyetja ishte pse keto vyrtyte te rralla shqipetaret i shoqerojne me sumen. Ose, pse zgjedhim sumen si pjese te trupit, per te misheruar, vyrtytet, kur dihet qe vyrtytet jane vetite me te mira te karakterit, apo persosmeri karakteri, qe shprehet me arsye vetpermbjatje maturi apo mencuri drejtesi apo kurajo.

Ti mund te thuash qe zgjedhim sumen sepse suma mund te merret si pjese e trupit qe eshte vertete kurajoze /pf/images/graemlins/laugh.gif. Mirepo kurajo ne rastin e sumes nuk eshte vyrtyt, sepse kurajo pa vetpermbajtje mencuri maturi drejtesi apo veti te tjera te larta karakteri nuk eshte vyrtyt. Suma eshte pjesa e trupit me e papershtatshme qe nuk ka si te merret te misheroje vetpermbajtje apo mencuri /pf/images/graemlins/rolleyes.gif.

Prandaj pyes pse suma, kur dihet qe suma nuk percakton as seksin e mashkullit /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Sepse shqipot tradicionalisht shquhen vetem per kurajo. Por pa vetpermbajtje drejtesi apo mencuri. Shkurt, shqipot nuk jane te vyrtytshem ose burra sepse burrnia dhe vyrtytshmeria jane e njejta gje.

Por ne mund te arrijme nje kompromis tjeter bashke /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Nje virtyt normativ i sumes eshte te dhjese, mender teje. Disa nga sumat dhjesin. Disa te tjera dhjesin me shume apo me shpesh.

Nqse ti vazhdon te zgjedhesh sumen si misheruese te virtytetve te tua atehre dije se vetem per te dhjere je /pf/images/graemlins/lol.gif.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
DDD po te bej disa pyetje: sa e njeh realitetin shqiptar ti? sipas teje kush jane menyrat se si formohet nje grup-klase e caktuar ne Shqiperi? ku formohen keto grup-klasa (klub, shkolle, pune, pushime)?

po te pyes ne menyre specifike per Shqiperine gjithnji.

normalisht pytjen ja kam drejtuar DDD po edhe te tjeret isoj i du /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]


duhet hedhur edhe hi syve per modsat se sjemi vetm per sot /pf/images/graemlins/laugh.gif

dutto e di qe i do te gjithe njesoj se edhe nenat bejne sikur i duan te gjithe njesoj /pf/images/graemlins/grin.gif

qe thua ti, sa e njoh une realitetin shqipatar, pergjiogjegja gjithmone do jete pse kerkon te dish

POR, per sa i perket mobilitetit social, ndryshimi midis nje njeriu qe e njeh mire nga nje qe nuk e njef dhe aq mire eshte vetem tek dinamika e mobilitetit, por jo mobilitetit.

Kurse per klasat menyra me e mire per te pare si formohen eshte njohja e kritereve te percaktimit te tyre. kam shkruar ca me siper per keto, por pergjithesisht, klasat percaktohen si:

ata qe marrin ato qe marrin, ata qe kane ato qe kane dhe ata qe vendosin ato qe vendosin /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kurse njohja nha mosnjohja e realitetit vetem sa do ndryshonte perqindjen qe do i jepej nje klase te caktuar.

Pra ti perse kerkoje te dije /pf/images/graemlins/laugh.gif?
 

D-J

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nuk di per ç'periudhe ben fjale, por nese flet per socializmin dhe e quan PERIUDHE NJEKLASORE, atehere kjo eshte edhe nje arsye tjeter per te ndjere keqardhje. Ne periudhen historike te kaluar nga 45-1990, kishte dy klasa, punetore dhe fshataresia, inteligjencia perfshihej ne shtrese. Njera prej tyre ishte sunduese, ajo punetore dhe forma politike quhej diktature e proletariatit.

[/ QUOTE ]

Atman te lexova me deshire dhe dua te them se pergjithesisht bie dakort me ty dhe me zogun. per kete teme /pf/images/graemlins/laugh.gif (mos te behemi shume te njohur de /pf/images/graemlins/grin.gif)

vetem se tek ky paragraf qe citova sikur nuk bindem

pavaresisht se ndarja klasore ka te bej kryesisht me pronesine dhe prona ne shqiperi ishte e shtetit, perseri une ve re te njejten ndarje klasore si ne kapitalizem.

po flasim prap po he se skam kohe /pf/images/graemlins/wave.gif
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: mobiliteti social dhe klasat

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
struktura klasore eshte e pandjeshme ndaj kultures se pakapitalizuar

[/ QUOTE ]
Struktura klasore eshte gjithashtu e pandjeshme ndaj kapitalit ne mungese se kultures.

Pasuria eshte baza,pra eshte nje kusht i domosdoshem,por nuk eshte i mjaftueshem per te bere pjese ne nje klase shoqerore.

DDD ti ne Angli je...do e pranonin Zanin te shtresa e larte? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

pppppaa

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

Pershendetje D.ICK... (te lutem a ka mundesi qe, per hir te dinjitetit qe te karakterizon dhe njekohesisht etikes forumore, te nderrosh nick-un tend, ose parcialisht ate... thjesht deri ne piken qe te behet i pranueshem per serverin...)

Pershendetja me e sinqerte, me te cilen do te ndihesha dhe komfort me komunitetin, do te ishte " Hallo bythless"... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Po le te kalojme pa vonuar ne trajtimin shkencor qe intelekti yt me mungese rruazash te kuqe, i ben temes...
Megjithe menyren interesante te te parit te gjerave, te ftoj te tregohesh intelektualisht me pragmatist dhe te mos shpenzosh kohen me gjera te cilat, jo per fajin tend, ti nuk i ke dhe nuk do t'i kesh ndonjehere...si puna e sumes... Persa kohe qe nuk i ke, dhe per kete ceshtje, njelloj si trajtimi qe i ben temes ne te cilen po shkruajme, do te jete trajtim pa sume ne toke.... C'do te thote kjo?? (cuditerisht dolem prape te suma... kompleks i ne shqiptareve, po ti na kupton.... dhe na e fal besoj /pf/images/graemlins/winkwink.gif )
Kjo do te thote, qe megjithe deshiren e madhe qe ke per te diskutuar ceshtje te caktuara,mendoj se fakti qe suma jote eshte thjesht inekzistente ne vendin e duhur , ne momentin e duhur, te pengon qe te perdoresh gishtat (tastieren dmth) ne menyren me efikase qe do ti sherbente nobilitetit tend personal... Ne kete pike, ti si bythless qe je do te pyesesh... "Me fal po clidhje kane gishtat e mi me sumen time...???"- Pergjigja eshte shume e thjeshte "Pyet ate te mesit...." /pf/images/graemlins/winkwink.gif

E kuptove tani pse duhet te kesh sume...?
 

Qerratai

Primus registratum
Re: mobiliteti social dhe klasat

Komplementariteti beka te veten...

I vetmi shpjegim qe mund ti jap disa postimeve ne kete teme, eshte ky : " Jeni njerez te te njejtes klase sociale ". Percaktojeni vete ubikacionin tuaj.

/pf/images/graemlins/shrug.gif
 
Top