Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

10 Prirjet e Marketingut qe priten te shihen ne 2007
Nga Kim T. Gordon

Gjate 2006-es kam vazhguar dhe interpretuar statistika marketingu dhe studime qe ndikojne tek biznesi i vogel, ne menyre qe t’ju jepja modele per te qendruar nje hap para te tjereve. Tani me afrimin e 2007-es, le te hedhim nje shikim tek prirjet me te nxehta, qe prej ndryshimeve qe zene vend midis audiencave konsumatore deri tek identifikimi i teknikave dhe mjeteve te marketingut tradicional dhe online qe u duhet kushtuar me shume vemendje. Ketu gjendet informacioni qe ju nevojitet mbi prirjet me teper te rendesishme dhe si t’i shfrytezosh ato per te rritur shitjet dhe biznesin tuaj per vitin tjeter.

Prirjet Konsumatore

1. Studentet
Nese jeni duke kerkuar per menyren me efektive per te arritur kete grup potencial aq te deshirueshem, levizini dollaret tuaj te marketingut ne median online. Sipas nje studimi te bere online nga Y2M, Interneti eshte tashme burimi themelor i medias dhe i argetimit per nxenesit dhe studentet, blerjet kryesore te planifikuara te te cileve gjate periudhes se diplomimit jane veshjet profesionale, biletat e udhetimit, policat e sigurimit shendetsor dhe mobiljet. Afersisht 80% e te intervistuarve jane bleres online, gje qe i ben ata kandidatet ideal per fushaten tuaj online.


2. Femrat qe jane ne karriere dhe me te ardhura te larta
Lajm i madh eshte qe ky grup eshte rritur se fundmi dhe menyra me e mire per te qene ne kontakt me to mund te jete komunikimi online. Sipas Media Audit, femrat qe jane ne karriere dhe qe jane me te ardhura familjare me te larta se $75,000, po rriten ne numer dhe 94.3 % e tyre kane akses ne Internet gjate nje muaji te zakonshem. Perafersisht gjysma e tyre konsiderohen perdoruese te rregullta te Internetit, nderkohe qe kane hequr dore nga perdorimi i radios, TV, gazetave, dhe postes direkte. Per te rritur shitjet ne kete zgjerim tregu duhet te modifikoni zerat e buxhetit te medias duke u perqendruar me teper tek komunikimi online.

3. Rritja e Popullsise Aziatike
Rajoni jugor i Shteteve te Bashkuara ka perqindjen e rritjes me te shpejte te popullsise aziatike me 31%, e ndjekur nga Midwest 24%, Veri-lindja 23% dhe Perendimi 19%,
ne baze te nje analize te te dhenave te zyres "American Community Survey" qe ka bere Kang & Lee Advertising. Aziatiket perfaqesojne grupin me prespektive me te larte, per te ardhurat ne familje dhe nivelin e edukimit.
A mundeni ju te ofroni nje produkt apo sherbim qe te joshe kete tregu ne rritje???

4. Fjala e Gojes
Deshironi te terhiqni vemendjen e publikut? Studimi i Lucid Marketing “Te rriturit amerikan: Komunikimi nepermjet fjales se gojes” gjeti: se grate jane me teper te prirura se burrat per te ndare eksperiencat pozitive me nje biznes apo per te rekomanduar nje produkt te kendshem; punonjesit me kohe te plote thelbesisht kane me teper kontakte ditore se ata qe nuk jane ne pune; dhe njerezit me te ardhura vjetore mbi $100,000 jane me teper te prirur per te bere rekomandime se ata qe fitojne me pak. Keshtu qe marketeret qe merren me komunikimin direkt duhet t’i drejtojne perpjekjet tek keto tre grupe “llafazanesh”.

Prirjet ne Median Tradicionale

5. Fletet e verdha
Sipas nje studimi nga grupi Kelsey, marketeret duke shenjestruar popullsine me te re ne moshe, detyrimisht do te largohen nga printi. Vetem 28% e te rinjve thone se ata do te kthehen tek Fletet e Verdha te printuara per te gjet nje biznes lokal, produkt apo sherbim, ndersa 47% thone se zgjedhja e tyre e pare jane motoret e kerkimit. Pikerisht 44% e te intervistuarve ndermjet moshave 18 dhe 34 pelqejne Fletet e Verdha te printuara.

Vazhdimin e artikullit e gjeni ne faqen e ISHMP-se:

http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=360
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

kam nje dyshim per piken 1 /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

studentet jane ata qe kane buxhetin me te vogel ...si munden te jene bleres te rendesishem online...
apo thuj blejn me leket e mamit dhe te babit /pf/images/graemlins/idea.gif

jam apsolutisht kunder pikes 4/ eshte shum diskriminuse, thashethemexhinjte me te medhenj nuk jane femrat... /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

atje s'thot qe jane bleresit me te medhenj, por qe jane me te bleresit me te medhenj on line, me internet. normal duket kjo.
sidhe e ke gabim kur mendon qe studentet nuk kane pare. pare mund te mos kene ne banke sa babi mami, por kjo nuk do te thote asgje, ai e ka fjalen jane BLERES te medhenj. jo kane apo skane pare.

nje student blen me shume plaçka se nje i moshuar edhe pse pare ka me pak.
e tregtesise i intereson shitja, pra blerja. ndersa bankes kursimet e babit dhe mamit.
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
apo thuj blejn me leket e mamit dhe te babit /pf/images/graemlins/idea.gif


[/ QUOTE ]
punojne shumica e studenteve (sidomos ne amerike), edhe ata qe nuk punojne gjejne xhobe te vogla sa anej kenej per t'qit noj lek. gocat psh pozojne shumica nudo per te fitu pare me ble kryesisht rroba.
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
atje s'thot qe jane bleresit me te medhenj, por qe jane me te bleresit me te medhenj on line, me internet. normal duket kjo.
sidhe e ke gabim kur mendon qe studentet nuk kane pare. pare mund te mos kene ne banke sa babi mami, por kjo nuk do te thote asgje, ai e ka fjalen jane BLERES te medhenj. jo kane apo skane pare.

nje student blen me shume plaçka se nje i moshuar edhe pse pare ka me pak.
e tregtesise i intereson shitja, pra blerja. ndersa bankes kursimet e babit dhe mamit.

[/ QUOTE ]

nje student qe punon veres apo part time gjate vitit, nuk do ket kurre buxhetin e nje njeriu qe eshte tamam ne jeten aktive dhe qe ka te ardhura fikse cdo fund muaj ... ketu doja te dilja une ....
 

zog

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

ta thash njehere qe ne keto punet (e kshillit /pf/images/graemlins/laugh.gif) s'ka te beje shume paraja sesa predispozicioni. duke qene te rinj studentet jane me shume optimiste dhe nuk mendojne 'ditet e veshtrira' si te medhenjt ose te moshuarit, pranej jane dhe ne qender te vemendjes se bisnesit.

ne Paris ka pas qene nje dyqan (marke) anglez mjaft i njoh qe falimentoi (emri fatkeqsisht s'me kujtohet me, diçka si Mark&amp;SPENCER me duket), e mbylli baraken. aty i bleja rroba plakes sime /pf/images/graemlins/laugh.gif. ata nuk diten ta renovonin gamen e mallrave, megjithese me kualitet te larte rrobat mbanin nje shije strikt prej luksi te vjeter.

te tjeret qe pernjeheresh e kuptun muhabetin ja hudhen fukarallikut. rreth viteve 90 ne paris nuk gjeje T-short te masesh S ose XS (te vegjel) te gjithe kemishat ishin si thase pambuku. sidhe rinia shkonte te gjenin rroba adidas te viteve 70 ose xhupa prej lekure e pallto ushtarake, tek morri (marche aux puces).
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Shume dakord me Zog. Po te shohesh buxhetin e nje familje, zakonisht femijet jane zeri me i larte i shpenzimeve.
Mbase nuk ka tamam lidhje me ceshtjen ne fjale, por para 2 javesh degjova nje lajm tek TOP-i, qe 1 ne 8 studente ne France (rreth 40.000 ne total) prostituonte me deshire, per te siguruar te ardhurat per te vazhduar shkollen si dhe per te patur te ardhura per permbushjen e nevojave te tjera.
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

/pf/images/graemlins/eek.gif
rri se me shokove u bona i qerre me vite ktu hera e pare qe po e degjoj i gjo te tille... /pf/images/graemlins/pickellonja.gif
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Dashur pa dashur nga mediat keto dite po degjoja historine se si Diktatori Enver Hoxha arriti te behej nje nga udheheqesit me te lavdishem (per nje periudhe 40 vjecare).
Kam ndjekur me vemdendje menyren se si ai arriti te behej nje udheheqes nga nje ushtare sharlatan.
U habita se sa marketing kishte bere ai per te arritur qellimin e tij.
Qe ne kohen kur ai ishte ne frontin e luftes, kur ai ishte si te gjithe luftetaret e tij deri ne vitin qe ai vdiq.
Me kete punen e reklamimit te (vyrtyteve) te tij, trimerite dhe (inteligjencen) dhe luften merrej vet e shoqja Nexhmie Hoxha.
Te pakten 1 here ne jave duhej qe gazetat te shkruanin per te. Ne faqen e pare te gazetave te pakten 2 here ne jave duhej te vihej foto e tij.
Ne misionet radiofonike i kushtohej nje rendesi e vecante reklamimit te figures se tij.
Me e habitshmja ishte se ai kishte ngritur nje grup i cili quhej grupi i propagandes (sot te njejten gje e gjejme tek levizja Mjaft, me te njejtin emer).
U binda se e gjithe fama dhe fuqia e tij erdhen si shkak i nje marketingu dhe reklame te fuqishme qe Enver Hoxha me nje grup te vogel njerezish u ben tmerri dhe fatkeqesia e ketij kombi. (te keqijat e marketingut)
Keto konkluzione i nxora tek po degjoja nje interviste te nje ish komunisteje te internuar dhe burgosur me pas ne emisionin televiziv te vizion+ 5 PYETJE NGA BABARAMO.
Ky po qe ishte marketing i sukseshem dhe i demshem per nje komb.
Ja pse ne shqiperi te kesh sukses duhet shume marketing dhe Reklame.
Ju do te hani me luge floriri!
etj...
etj..
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Diktatori...product marketingu ???.... /pf/images/graemlins/confused.gif /pf/images/graemlins/idea.gif

sjam dakort /pf/images/graemlins/smile.gif

Suksesin atija ja beri terrorri...biles nuk e di nese mund ta quajme "sukses" ...

Ne fakt mendoj se, marketingu i nje producti eshte qe njerzit ta blejne me deshire kete...dhe qe pikerisht ai product te jete zgjidhja e lire e konsumatorit...
(e blej sepse e dua)

Nderkohe qe populli/konsumatori ne shqiperi
1/nuk kishte zgjidhje tjeter
2/nese nuk bente sikur ta zgjidhte me deshire (kete product te politikes) kishte ndeshkim

por gjithsesi pikpamje interesante....
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

E shprehur ne termat e marketingut historia e Dimir shtrohet keshtu: "Enveri" ishte nje produkt i ri ne treg me nje sere konkurentesh te tjere. Ai ne ndryshim nga konkurentet merr ne pune marketeren e zonje Nexhmije per te ngrit marken "Enver". Kur marka "Enver" u fuqizua se tepermi, u shnderua ne monopol dhe s'kish nevoje me per marketing, ishin mediat ato qe detyroheshin t'ia benin publicitetin dhe reklamen. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

maloku07

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

pershendetje.
tema eshte shume interesante, dhe per kete dua te falenderoj shume dimir_in.
persa i perket marketingut per mua cda fjale apo koment per dike ose dicka tjeter eshte marketing ne vetvete dhe ska rendesi nese eshte per mire apo per keq. bota i ka kushtuar shume rendesi marketingut dhe ju vete e shikut se sa kushtoi nje reklame gjate transmetimit te kampionatit te fotbollit. sa per komentet mbi enver hoxhen une mendoj se nuk kam vlere , por me mire do te ishte ti kthehemi kohes qe kemi perpara dhe te diskutojme se si mund te manaxhohet ajo si duhet nga ana jone dhe politika meqenese edhe ajo eshte pjese e diskutimeve shpesh te perditshme. faleminderit...
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Taktikat e Marketingut nepermjet Fjales se Gojes

Nga Kim T. Gordon
Shume njerez jane ne nje mendje se nuk ka menyre me te mire reklamimi se sa fjala e gojes. Ne fund te fundit nje konsumatore i cili drejtohet tek ju sipas nje rekomandimi te shokut apo kolegut te vet ka me teper gjasa te bleje tek ju. Dhe kjo e ben kerkimin e fjales-se-gojes per çdo sipermarres si nje gral te shenjte.
E verteta eshte se llojin e duhur te komunikimit jo gjithmone e arrin lehtesisht, prandaj duhet te jeni ne kerkim te fjales-se-gojes. Per rezultate maksimale, ndertoni nje program FSG formal duke perdorur te pakten nje prej tre taktikave me poshte.

1. Marketing per influencuesit. Çdo komunitet i ka ata. Ndersa ju gjendeni ne elektronike apo ne mode, “influencuesit” gjenden ne krye te çdo trendi. Ata jo vetem qe e dine se cili restorant e ka kuzhinen me te mire apo ku blihen kepucet me perfekte, por gjithashtu jane te lumtur ta shperndajne kete njohuri me shoket dhe te gjithe ata qe i rrethojne.

Si mund t’i gjeni influencuesit dhe t’i beni ata te flasin per ju? Hapni dialogje duke degjuar konsumatoret dhe mireprisni komentet tyre – qofshin pozitive apo negative – permes faqes suaj te Internetit. Me pas identifikoni pjesemarresit me aktiv dhe ftojini ata te behen pjese e nje grupi influecial qe do te jete i pari qe do marer informacion apo do kete te drejte te provoje produktin/sherbimin e ri. Nje opsion tjeter eshte te evidentosh organizatat apo grupet, anetaret e te cileve do te donit t’u percillnit mesazhin tuaj dhe shquani influencuesit ndermjet tyre. Per shembull, prodhuesi i nje uji me arome frutash fokuson mesazhin e tij mbi menyren se si produkti i tij i ndihmon per nje shendet te mire, pa perdorur perberes artificial apo sheqerna shtese. Per t’ia arritur qellimit ai i dergon kampione te produktit mjekeve dietetike ne te gjithe vendin per t’ua shperndare pacienteve te tyre.

2. Fitimi i mbulimit mediatik Informacioni qe gjendet si editorial ne pergjithesi konsiderohet me teper i besueshem se nje mesazh qe konsumatoret e marrin nepermjet reklamave. Dhe Marredheniet Publike mund te luajne nje rol te paçmueshem ne fushaten e FSG. Ekzistojne publikime te dedikuara perveç mijera faqeve te Internetit te krijuara nga admiruese, te cilat mbulojne çdo objekt te imagjinueshem, keshtu qe eshte çeshtja qendron thjesht ne identifikimi e editorialisteve apo gazetareve me te mire te cilet shkruajne rreth tregut tuaj. Krijoni mesazhin apo historine tuaj posaçerisht per ta dhe me pas dergoni njoftimin tuaj per shtyp. Perforcojeni kete mesazh me telefon apo e-mail sipas menyres qe ju mendoni se eshte me e pershtatshme.

3. Mbjellja e marketingut viral. A keni krijuar nje ide te vetme dhe te qarte te cilen deshironi t’a komunikoni permes fjales-se-gojes? Marketingu viral ia del mbane kur ju keni nje çeshtje qe motivon konsumatoret te flasin dhe ju jep atyre menyren per ta shperndare ate bisede tek te tjeret. Ofroni nje infrastrukture si per shembull nje faqe Interneti te dedikuar per te krijuar nje komunitet te forte online dhe lehtesoni lidhjet duke perdorur nje blog te kompanise, nje bord per shkembim mesazhesh dhe forume. Per shembull, kur ju shperndani nje oferte speciale me nje e-mail, ai eshte nje mjet i qarkullueshem per te perhapur zerin.

Artikulli u morre nga:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=386
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Mendoni se eshte e drejte te anketohen femijet per kerkesat e tyre ne treg per produkte nepermjet pyetesoreve elektronike ( lojera nga me te ndryshmet ne kompjuter ) ne menyre te pavetedijshme dhe me pas keto informacione te shperndahen neper biznese te fuqishme qe jane ne kerkim te risive? A mendoni se duhen lejuar reklamimet tek femijet? Eshte Etike kjo? A duhet te kene hartojne pervec Pergjegjesive Sociale qe ka biznesi edhe klauzola te vecanta per mbrojtjen e femijeve nga bum-et e reklamave?

Eshte nje teme qe e kemi diskutuar mjaft ne klase e pare nga dy kendveshtrime,do me pelqente te dija kendveshtrimet tuaja.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Eshte e drejte dhe e nevojshme qe tu merren femijeve intervista, dhe femijet si te gjithe te tjeret kane nevoje per produkte te cilat te plotesojne deshirat dhe nevojat e tyre.
Eshte njesoj si ti cosh femijet ne nje park lojrash dhe ti pyesesh se ne ku duan te luajne, nje prind i kujdesshem i pyet dhe perse ata pelqejne x apo y loje. Duke shfletuar me kujdes deshirat e femijes mund te veri re dhe prirjet e tij.
Pra nuk e kuptoj, pse femijet mund te mos i pergjigjen testeve per nje produkt per nevojat e tyre.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mendoni se eshte e drejte te anketohen femijet per kerkesat e tyre ne treg per produkte nepermjet pyetesoreve elektronike ( lojera nga me te ndryshmet ne kompjuter ) ne menyre te pavetedijshme dhe me pas keto informacione te shperndahen neper biznese te fuqishme qe jane ne kerkim te risive? A mendoni se duhen lejuar reklamimet tek femijet? Eshte Etike kjo? A duhet te kene hartojne pervec Pergjegjesive Sociale qe ka biznesi edhe klauzola te vecanta per mbrojtjen e femijeve nga bum-et e reklamave?


[/ QUOTE ]

Cfare kupton me te pavetedijshme Lips?
Perderisa femija eshte konsumatori final, ka rendesi qe c'ke me te qe ta pyesesh dhe t'i marresh doren. Mire apo keq ai do i perdore ato produkte te moshes. Mund te ngresh pretendime se reklama eshte jo etike per produkte si Counter Strike ku ka dhune dhe gjak neper lojra, por per rastet e tjera nuk gjykoj se ka ndonje te keqe!
 

Sirena

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Ky nuk eshte fare sektori im,por mendoj se LiPS e ka fjalen kur keto informacione merren prej femijeve(se kush i merr nuk e kam shume te qarte) nepermjet lojerave elektronike,mund te jete nje quiz psh,ose thjesht gjate lojes te del nje reklame e fshehur...dicka e tille.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Kur sheh nje film per femije, nuk shef nder to reklamat e Mc Donalds apo Walt Disney? Mire a keq ato do jene prezente per ta bere ate sekuence filmi sa me reale. Po keshtu ndodh edhe me reklamat e fshehura neper lojra. Dhe ato jane pjese perberese e produktit ne teresi ne menyre qe edhe t'i afrohet sa me teper realitetit, por edhe biznesi prodhues i lojes te nxjerri te ardhura ne forma te ndryshme, por dhe biznesi reklamues te arrije targetin e synuar. Ky s'mund te konsiderohet abuzim. Eshte njesoj sikur te ecesh rruges dhe t'i thuash femijes "mos shif te keqen prindri kete posterin, sepse ata xhaxhat nuk te kane marre leje ty kur i kane vendos rruges"
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

E ke gabim EBM,sipas studimeve te fundit eshte treguar qe femijet nuk jane ne gjendje te dallojne nje reklame nga nje program argetues.Reklamat kane bere qe ndikimi i prinderve te jete i dobet ne zgjedhjen e femijeve dhe shume i pakontrollueshem.Sot femijet qe kane celulare sulmohen nga reklama te ndryshme te kompanive celulare ne menyra nga me agresivet.Femijet duhen mbajtur larg sulmeve agresive te produkteve ,mjafton qe atyre tu behet nje shpjegim i sakte i produkteve apo lojerave dhe pa i detyruar se cfare duhet te bejne.Ne bote eshte konsideruar si nje problem mjaft i rendesishem sidomos etik.Dhe ne BE po diskutohet per rregullatore qe duhet te ndermarri shteti ne lidhje me reklamat.Ne Suedi reklamat jane te ndalohen per femijet sepse mendohet qe ndikojne ne veprimtarine e tyre krijuese.Madje edhe Tom &amp;Jery ikonat amerikane der ne nje moshe te caktuar ndalohen sepse permbajne shume dhune.
Persa i perket argumentit tjeter eshte pikerisht ajo cka ka shkruar Sirena.Femijet anketohen pa e ditur se pergjigjet e tyre perdoren per qellime fitimprurese.Menyra e vecante e ketij lloj anketimi eshte sepse ata nuk e dine qe po anketohen dhe nuk vihen perpara ndonje presioni pyetesori.A eshte e drejte kjo? Eshte Etike dhe a nuk shkelet ligji per lirine dhe te drejten e individit?
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte, Psikologji Biznesi

Sipas llogjikes se ketyre Lips, si duhet te behet kerkimi dhe zhvillimi i produkteve per femijet? Apo gjithmone femijet duhet te jene te shoqeruar nga prinderit? Edhe ti mund te jesh gjithe diten objekt anketash dhe analizash pa e marre vesh apo pa u vene perpara ndonje presioni pyetsori. Pse duhet te te bej ne cdo kohe ty me dije Mandi i AF-se (shembull kot), per cdo analize qe mund te bej ai te klikimeve dhe gjurmeve te tua? Pse duhet te thoje shitesja ty "qe ti qe ne momentin qe po hyn ne dyqan je indirekt apo direkt objekt i nje studimi tregu qe po ben X institut mbi sjelljen konsumatore dhe qe me pas do shitet mijera Euro?"
Ne momentin qe personi vihet para presionit te pyetsorit shtremberohen pergjigjet dhe perfundimet e tij mund te rezultojne shume larg realitetit.

Nga ana tjeter, si mundet te jete i pakontrollueshem ndikimi i prinderve ne blerje, kur ata kane financen dhe jane ne gjendje ta bejne vleresimin e produktit nga cmimi apo dobishmeria/rrezikshmeria e tij? Pastaj mos do ishte me etike qe femijet te perdornin dicka qe eshte blere sipas deshires dhe vullnetit te prinderve dhe jo me deshiren dhe pelqimin e vet atyre?

Tjeter gje eshte dhuna dhe reklamat fjala bie te te gjitha modeleve te armeve ne nje loje ne rrjet. Ajo mund te quhet reklame e demshme! Perndryshe duhet zgjedhur qe femijet t'i lesh vetem ne livadh dhe te shohin vetem zogj qe fluturojne dhe lule qe rriten. Ky mbase quhet ndikim pozitiv ne krijimtarine e tyre!
 
Top