Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn
Fusion Marketing ose Marketingu i Nderlidhur
Nga Jay Conrad Levinston
Çelesi i suksesit te marketingut gueril qendron jo tek perqafimi i konceptit te konkurrences, por te bukurise dhe avantazheve nga bashkepunimi. Perbashkohu per kenaqesi & perfitim.
Nje nga metodat me shperblyese, te lira, me pak te perdorura dhe me efektive te marketingut eshte t’i japesh forme perpjekjeve tuaja te marketingut duke i nderlidhur ato me perpjekjet e te tjereve. Ne ShBA kjo metode njihet me emrin “lidhje te brendshme”. Nje artikull i Business Week e quan ate “Marketingu Bashkepunues”. Ne Japoni dhe nga marketere guerrile ne te gjithe boten, kjo taktike marketingu “pasurim per te gjithe” quhet “marketingu i shkrirjes ”.
Marketingu i shkrirjes eshte si ajo thenia guerile, “Ej Sara, nese ti e perfshin broshuren time ne dergesen tende te ardhshme elektronike, une do te perfshij broshuren tende ne dergesen time”. “Randy, vendos nje shenje ne biznesin tend per dyqanin tim, une do te vendos nje shenje per biznesin tend ne dyqanin tim”
Sara dhe Randy e shohin menjehere mençurine ne ofertat guerile. Ekspozimi i tyre permes marketingut sapo u zgjerua. Kostot e tyre te marketingut sapo u ulen. Hej, kjo eshte nje ide vertete e mire! Natyrisht qe eshte! Perse mendoni se shihni tere ato reklama te McDonald-it te cilat shnderrohen ne reklama Coca-Cole dhe perfundojne si reklama te Lucasfilm? Perse mendoni se kaq shume anetare te klubeve ajrore kane mesuar se linjat e tyre ajrore jane te lidhura me rrjetet e hoteleve, kompanite qe japin makina me qera, madje edhe me linjat e kruizereve detare? Sepse marketingu i shkrirjes po ecen gjithnje e me shume perpara.
Kjo po ndodh ne menyre te dukshme ndermjet bizneseve te medha, por edhe me shpesh po ndodh mes bizneseve te vogla. Pika e benzines bashkepunon me dyqanin e videove. Restoranti me dyqanin e veshjeve. Dyqani i mallrave sportive me qendren e skive dhe klubin e tenisit dhe fushen e golfit. Po ndodh gjithandej!
Shume organizata qe kane mesazhe (adresime komerciale) e dine se organizata te tjera, te cilat tregtojne gjera te ndryshme prej tyre, kane te njejtat lloje mesazhesh. Pra çfare bejne organizatat guerile? Ato formojne Klube Mesazhesh (adresimesh komerciale). Ne fund te çdo muaji, ato tregetojne mesazhe. Kush fiton? Te gjithe. Kush humbet? Askush. Kjo eshte arsyeja se perse marketingu me shkrirje eshte nje taktike marketingu gueril kaq e ndeshur. Dhe kjo eshte arsyeja qe pelqehet aq shume menyra e zhvillimit te tij.
Qellimi i nje marreveshjeje marketingu me shkrirje eshte perfitim i dyanshem. Ne kete pike jemi te qarte. Kuptoni se thuajse çdokush ne komunitetin tuaj eshte nje partner i marketingut me shkrirje, sepse pothuajse te gjithe do ta shohin urtesine ne propozimin tuaj per nje lidhje te perbashket pune. Atehere perse te tjeret nuk po bashkeveprojne me ty, o djale me mend? Sepse ti ende nuk ua ke propozuar kete gje atyre.
Sapo ta hedhesh kete hap, do ta shohesh thjeshtesine totale te zgjerimit te kraheve te marketingut duke ulur kostot e tij. Ne rregull, atehere levizni nga zyra dhe SHKRIHUNI!
Artikulli u more nga blogu i ISHMP-se.
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=286
Fusion Marketing ose Marketingu i Nderlidhur
Nga Jay Conrad Levinston
Çelesi i suksesit te marketingut gueril qendron jo tek perqafimi i konceptit te konkurrences, por te bukurise dhe avantazheve nga bashkepunimi. Perbashkohu per kenaqesi & perfitim.
Nje nga metodat me shperblyese, te lira, me pak te perdorura dhe me efektive te marketingut eshte t’i japesh forme perpjekjeve tuaja te marketingut duke i nderlidhur ato me perpjekjet e te tjereve. Ne ShBA kjo metode njihet me emrin “lidhje te brendshme”. Nje artikull i Business Week e quan ate “Marketingu Bashkepunues”. Ne Japoni dhe nga marketere guerrile ne te gjithe boten, kjo taktike marketingu “pasurim per te gjithe” quhet “marketingu i shkrirjes ”.
Marketingu i shkrirjes eshte si ajo thenia guerile, “Ej Sara, nese ti e perfshin broshuren time ne dergesen tende te ardhshme elektronike, une do te perfshij broshuren tende ne dergesen time”. “Randy, vendos nje shenje ne biznesin tend per dyqanin tim, une do te vendos nje shenje per biznesin tend ne dyqanin tim”
Sara dhe Randy e shohin menjehere mençurine ne ofertat guerile. Ekspozimi i tyre permes marketingut sapo u zgjerua. Kostot e tyre te marketingut sapo u ulen. Hej, kjo eshte nje ide vertete e mire! Natyrisht qe eshte! Perse mendoni se shihni tere ato reklama te McDonald-it te cilat shnderrohen ne reklama Coca-Cole dhe perfundojne si reklama te Lucasfilm? Perse mendoni se kaq shume anetare te klubeve ajrore kane mesuar se linjat e tyre ajrore jane te lidhura me rrjetet e hoteleve, kompanite qe japin makina me qera, madje edhe me linjat e kruizereve detare? Sepse marketingu i shkrirjes po ecen gjithnje e me shume perpara.
Kjo po ndodh ne menyre te dukshme ndermjet bizneseve te medha, por edhe me shpesh po ndodh mes bizneseve te vogla. Pika e benzines bashkepunon me dyqanin e videove. Restoranti me dyqanin e veshjeve. Dyqani i mallrave sportive me qendren e skive dhe klubin e tenisit dhe fushen e golfit. Po ndodh gjithandej!
Shume organizata qe kane mesazhe (adresime komerciale) e dine se organizata te tjera, te cilat tregtojne gjera te ndryshme prej tyre, kane te njejtat lloje mesazhesh. Pra çfare bejne organizatat guerile? Ato formojne Klube Mesazhesh (adresimesh komerciale). Ne fund te çdo muaji, ato tregetojne mesazhe. Kush fiton? Te gjithe. Kush humbet? Askush. Kjo eshte arsyeja se perse marketingu me shkrirje eshte nje taktike marketingu gueril kaq e ndeshur. Dhe kjo eshte arsyeja qe pelqehet aq shume menyra e zhvillimit te tij.
Qellimi i nje marreveshjeje marketingu me shkrirje eshte perfitim i dyanshem. Ne kete pike jemi te qarte. Kuptoni se thuajse çdokush ne komunitetin tuaj eshte nje partner i marketingut me shkrirje, sepse pothuajse te gjithe do ta shohin urtesine ne propozimin tuaj per nje lidhje te perbashket pune. Atehere perse te tjeret nuk po bashkeveprojne me ty, o djale me mend? Sepse ti ende nuk ua ke propozuar kete gje atyre.
Sapo ta hedhesh kete hap, do ta shohesh thjeshtesine totale te zgjerimit te kraheve te marketingut duke ulur kostot e tij. Ne rregull, atehere levizni nga zyra dhe SHKRIHUNI!
Artikulli u more nga blogu i ISHMP-se.
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=286