Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Perseri do ishte qesharake mendoj une /pf/images/graemlins/smile.gif
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Patjeter qe do i fiksohet marka duke perdorur Inisin si rekalmuese ne kete rast, por do behet nje lidhje negative midis markes ne fjale dhe Inisit, ne marketing vertet synohet qe te jemi i pari ne mendjen e konsumatorit por jo negativisht
Ti thuaj me mire cfare produkti do te reklamohet se na more shpirtin keshtu /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po por Valbona reklamon produkte qe kane nje fare lidhje me te qenurit femer, ndersa ky nuk ka pike lidhje, le te themi p.sh qe Inisi do te reklamoje nje marke stilolapsi!! Ne kete rast reklama ka per qellim thjesht ti fiksoje konsumatorit marken e stilolapsit nga Inisi.

[/ QUOTE ]
Nuk do ta blente njeri ate stilolaps pasi shpesh ndodh qe harrojme dhe fusim stilolapsin ne xhep te pantollonave, dhe do te ishim te sigurte se nese stilolapsi do ecte me imazhin e Inisit do te na bente pis, pasi do ti dilte boja. /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Kam nje Ide, do te doja te dija nese mund te funksiononte jam ne pritje te ideve dhe pergjigjeve tuaja.
Deshiroj te hap nje biznes te ri, i cili do te kete klientele target studentet.
Ideja ne vija te trasha eshte kjo:
Dua te hap nje exchange librash, ku studentet shesin dhe blejne librat e shkolles. Pra nese ke mbaruar vitin e pare i shet librat me 60% te vleres, dhe i blen me 80% te vleres. Pra nese nje liber kushton 1000 lek, ai e shet per 600 dhe e blen per 800, pra pak a shume te 20% diference.
Si mendoni cfare pengesash dhe cfare mundesish mund te ofroj ky lloj tregu?
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kam nje Ide, do te doja te dija nese mund te funksiononte jam ne pritje te ideve dhe pergjigjeve tuaja.
Deshiroj te hap nje biznes te ri, i cili do te kete klientele target studentet.
Ideja ne vija te trasha eshte kjo:
Dua te hap nje exchange librash, ku studentet shesin dhe blejne librat e shkolles. Pra nese ke mbaruar vitin e pare i shet librat me 60% te vleres, dhe i blen me 80% te vleres. Pra nese nje liber kushton 1000 lek, ai e shet per 600 dhe e blen per 800, pra pak a shume te 20% diference.
Si mendoni cfare pengesash dhe cfare mundesish mund te ofroj ky lloj tregu?

[/ QUOTE ]

...nigjo, pse s'na thu edhe ke ca rruge do e hapesh piken e shitjes qe t'hap une i dyqan identik si i joti mu perball teje! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ktu boj pytje n'pergjithsi, edhe detajet diskutoji n'privat ..se t'rroft avantazhi konkurrus pastaj! /pf/images/graemlins/smash.gif
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

[citimi
...nigjo, pse s'na thu edhe ke ca rruge do e hapesh piken e shitjes qe t'hap une i dyqan identik si i joti mu perball teje! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ktu boj pytje n'pergjithsi, edhe detajet diskutoji n'privat ..se t'rroft avantazhi konkurrus pastaj! /pf/images/graemlins/smash.gif

[/ QUOTE ]
O capuno une nuk merzitem dhe sikur ti ta hapesh dhe une jo, per me teper me beri pershytpje menyra se si e koncepton tregun, perse nuk thua a pranon aksioner duke zhvilluar iden dhe nje pjese te kapitalit.
/pf/images/graemlins/shrug.gif Pershendetjet me te mira /pf/images/graemlins/thumbsup.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

...mos e vrit mendjen kur te vij koha edhe ty do te kerkoj te behesh aksioner.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
...mos e vrit mendjen kur te vij koha edhe ty do te kerkoj te behesh aksioner.

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Per te gjithe ata qe merren me marketing apo jane te apasionuar pas tij, nje blog i ri eshte hedhur ne qarkullim, i gjithi dedikuar marketingut.
URL: www.dollani.com
Une per pak publicitet perqark po e shtoj ne fund tek firma ime. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Pse metodat e vjetra te marketingut jane akoma dominuese ne treg?

Fushatat virale dhe shume strategji te reja te tjera te reklamave, jane perhapur gjeresisht. Po perse atehere, marketeret e lojerave kompjuterike e duan akoma televizionin, dhe shtypin e shkruar?

Nuk ka asnje dyshim qe marketeret kane perfituar shume nga Interneti. Ai eshte nje mjet komunikimi i cili nuk ka te krahasuar dhe qe ju ofron mundesi te ardhurash me kosto mjaft te ulet drejtperdrejte audiencave te percaktuara. Per marketeret krijues dhe aventuriere ajo krijon mundesine e shkelqimit ne rruge jo me se te zakonshme.

Ndaj tashme eshte bere e modes qe te kapercehen rregullat e arta te medias online. Dhe padyshim qe reklamat online dhe virale (ose marketingu guerril) po marrin shume nga koha dhe buxheti i profesionisteve te marketingut.

Shpenzimet e marketingut online u rriten 76% ne 2006, dhe po behet nje platforme mese e rendesishme ne çdo lloj fushate. 68% e popullsise amerikane perdorin Internetin, ndaj nuk eshte veshtire te mendosh se gati 100% e tyre eshte audience e percaktuar.

TV eshte akoma ketu
Pjesa me e madhe e buxhetit te marketingut per lojerat elektronike shpenzohet ende ne platformat tradicionale, si ne promovime te vogla, rrjete televizive ose media te printuara. Marredheniet publike, revistat, faqet e para te gazetave me te njohura konsiderohen ende si majat me te larta qe duhen arritur prej tyre.

Sipas kerkimeve te Forrester, pothuajse 38% e familjeve amerikane shpenzojne kohen e tyre me televizionet dhe gati 35% kohe me shume krahasuar me forma te tjera te mediave. Konsumatoret harxhojne pothuajse 33% te kohes se tyre me Internetin, por gjithsesi faqeve te Internetit u perkon vetem 5% e te ardhurave te tyre.

Se fundi, marketeret duhet te perdorin ato teknika qe mendojne se mund te jene funksionale, si p.sh. mediat tradicionale te cilat vazhdojne te jene shume më bindese se mediat online.

Rregullat e Shkolles se Vjeter
Tony Key, drejtor i marketingut te Ubisoft thote: “Si marketer jemi mjaft te merzitur qe na quajne shkolle e vjeter, sepse ne perpiqemi gjithmone te praktikojme strategji te reja te medha dhe t’i leme pas te vjetrat”.

Eshte mjaft interesante te shohesh grafiket e Forrester-it per shpenzimet e reklamave ne media. Te gjitha kategorite jane me se te verteta perveçse Internetit dhe gazetave, ku njera patjeter eshte ne favor te shpenzimeve dhe tjetra ne favour te kohes. Eshte mjaft interesante qe gazeta eshte nje forme e vjeter e medias ndersa Interneti forma me e re e saj. Faktet tregojne qe media e vjeter nuk pushoi se ekzistuari kur u shfaq Interneti. As media e shtypur nuk pushoi se punuari kur arriti televizioni.

Vazhdimin e artikullit ketu: http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=247
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Gazeta Biznesi vetem biznes s'di te bej!

Jo, jo ..mos u cudit nga titulli! S’e kam vene kot, si parrulle sensacionale! E verteta, ne syte e mija si klient, eshte qe Gazeta Biznesi (http://www.biznesi.com.al) s’e ka iden se c’do te thote sherbim ndaj klienteve.

Ja c’me ndodhi :
Kisha vendosur te regjistrohesha si abonent per te lexuar shkrimet e marketingut qe botohen here pas here ne kete gazete. Shtypa linkun e abonimit, plotesova formularin, zgjodha 3 muaj abonim dhe butoni qe shtypa me dergoi tek kompania partnere qe Biznesi perdor per te bere pagesa ne internet, 2CheckOut.com. Shtypa OK, shtypa Dergo, ..shtypa Ri-Dergo (..mu moren mendt per nje moment) …por si perfundim tranzaksioni u krye ; $28-shi* im fluturoi.

Del mesazhi qe faqet e Biznesit do te mund ti lexoj brenda 48 oreve. Prita 48 ore, ..prita 78 ore ..pas nja 348 oresh vendosa ti dergoj email gazetes per te vene ne dukje qe akoma nuk kam akses tek faqet. Prita edhe nja 158 ore te tjera, …s’mora pergjigje. Dergova edhe nje email tjeter. Prita nja 178 ore te tjera ..prap s’mora pergjigje.

Atehere, vendosa te kontaktoja 2CheckOut. I mora ne telefon dhe me doli nje vajze Amerikane shume e sjellshme:

Une: Alo ...kam nja 568 ore qe jam abonuar tek ..... po nuk ....si t’ja bej?
Ajo: Na vjen keq, do i dergojme nje mesazh partnerit.

.....128 ore me pas.

Une : Alooo …s’kam marr gje akoma ..s’i t’ja bej ?
Ajo : Edhe ne nuk kemi marr pergjigje ..ja ti dergojm edhe nje mesazh tjeter.
Une : ..e di c’ke …sa te pres edhe nja 888 ore te tjera ..a mi kthen dot ato parat mbrapsh ti mua ?

….o Gazeta B, me ke borxh $1458 per te gjithe oret qe harxhova duke te te gjemuar nga pas per te te dhene para, e ti s’i deshe! ..kurr mos dac!!

Marre nga blogu www.dollani.com
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Reklamat vetem per meshkuj – Nje histori "e piset"!

Nga Herald Tribune

Djemte e rinj e urrejne mirembajtjen e shtepise, por te pakten disa prej tyre mund t’u mbushet mendja te lexojne. Kjo eshte shpresa qe ekziston pas nje iniciative marketingu jo te zakonshme nga ana e Electrolux, prodhuesit suedez te elektroshtepiakeve.
Kompania e cila ka ne pronesi marka te tilla si AEG, Zanussi, Eureka dhe Frigidaire ka nje problem. Gjithnje e me shume familje po drejtohen nga nje burre i vetem. Por harroni çfare ju mund te keni degjuar rreth metroseksualeve *; ne dukje pak prej ketyre djemve jane te ngacmuar nga perspektiva per te bere pazar per pjatalarese, fshesa me korrent apo furra.
Shume prej tyre e injorojne reklamen televizive gjithashtu. Ndaj, per te krijuar mundesi lidhjeje me meshkujt e rinj shtepiake, Electrolux krijoji dhe publikoi nje novele ne format manuali rreth gatimit dhe pastrimit.
Tema terheqese “Burra me perparese”, flet per historine e nje londinezi njezet e ca vjecari me emrin Dan, i cili eshte “ziliqar per shoket e tij”, por qe kjo zili i largohet ne momentin qe frekunton lavanderine. Ky liber me 171 faqe, i shkruar nga Alex Mattis, nje gazetare 30 vjecare nga Londra, ka dale ne shitje ne faqen e Internetit te Electrolux ne Britani.
“Burra me perparese” eshte vetem shembulli me i fundit i nje qasje te re te komunikimeve te markes me ane te te cilit kompanite perpiqen te ngulitin emrat e tyre apo mesazhet ne trajte historie ne spektakle televizive, filma, lojra elektronike, muzike dhe tashme edhe ne libra. Marketeret e shohin kete si nje menyre per arritjen e konsumatoreve qe gjithmone e me shume jane te merzitur nga reklamimi tradicional apo te cilet me mire te themi preferojne ta kapercejne plotesisht ate.
“Ju kurre me nuk mund t’i tregoni konsumatoreve se cfare duhet te bejne” thote Ulrich Gartner, nje zedhenes i Electrolux, duke vazhduar “E gjitha ka te beje me angazhimin per ta”


Vazhdimi i artikullit ketu:
http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=246
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

ebm-je ..s'e mar vesh ate fillim e mobilje.com
"Qellimi yne, eshte mobiljet e tua!"
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Hajde mo si tip sllogani.
Por kjo s'eshte forma perfundimtare e faqes.

Me ben pershtypje, faqja para 1 jave u hodh ne qarkullim.
E kerkoja me fjalen "mobilje" ne Google dhe deri dje me dilte ne faqen e gjashte te kerkimit, ndersa sot shoh qe paska bere nje kapercim dhe ka dal ne faqen e pare.
E para nder mobilerite shqiptare.


Shifni pak kete kete link www.mobileni.com.

A do ishte me mire per firmen qe mos ekzistonte fare faqja e web-it?

P.S. ne pritje qe www.dollani.com te ndrroj domain-in, po e zvendesoj me nje faqe tjeter /pf/images/graemlins/winkwink.gif
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Shifni pak kete kete link www.mobileni.com.
A do ishte me mire per firmen qe mos ekzistonte fare faqja e web-it?

Une e pashe kete website dhe vleresoj inciativen e mentalitetin e personave per te krijuar nje website per tu prezantuar dhe kontaktuar me klientet potenciale, por website te them te drejten le shume per te deshiruar, mund te behej me shume, me mire.
Nuk me pelqyen ngjyrat qe kishin zgjedhur si fillim (ndoshta i kane zgjedhur per te qene koherent me ngjyren e gjelber te natyres), pastaj dhe mobiljet qe kishin expozuar ne site, nuk ishin te gjitha impresionuese, nuk eshte se duhej te genjenin duke expozuar dicka qe nuk e realizojne dot, por edhe nese duan te tregojne qe mund te realizojne nga mobiljet me te thjeshta deri tek ato me te nderlikuara, moderne, boooh se di, mund te zgjidhnin punimet qe kishin realizuar vet, apo edhe ne perzgjedhjen e mobiljeve te thjeshta ka shume po shume te bukura. Nuk e di, une personalisht do ti kushtoja shume rendesi mobiljeve qe do te reklamoja.
Mendoj qe nuk mjaftojne vetem inciativa dhe deshira e mire per te hapur nje website qe gjerat te funksionojne, por cdo gje duhet pare ne detaje, se nepermjet nje website firmat perkatese prezantohen tek nje audience qe nuk e njeh, krijon nje imazh, dhe pasojat e nje imazhi te krijuar jo ne menyren e duhur jane te medha dhe te pakontrollueshme, AMA menyra sesi keto do te prezantohen tek audienca , eshte totalisht nen kontrollin e tyre, website eshte nje shembull i paster, atehere pse ate qe une mund ta kontrolloj totalisht mos ta realizoj ne menyre perfekte ?
U bera kurioze dhe pashe dhe website -in e studios qe e kishte krijuar http://www.graficaplus.net ..... per mendimin tim website nuk ishte ne lartesine e duhur si studio grafike qe eshte, sinqerisht prisja nje faqe me efekte , nje faqe qe une te arrija te thoja WWWOOOWWW
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Rrushi ke ngaterruar linkun. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Graficaplus.net ka bere www.mobilje.net, une po flisja per www.mobileni.com qe nuk e ka bere Grafica Plus.
Faqja e Grafica Plus nuk eshte perfunduar ende, thjesht i ka bere nje uploadim te pjesshem, sa per mos ndejt domaini bosh. Edhe faqja e World Of Furniture nuk ka marre pamjen perfundimtare. Do punohet edhe nje here galeria qe eshte ne flash. Mos prit te behen pune performante kur klienti paguan 200 Euro per nje site /pf/images/graemlins/smile.gif

Ira mos perto, fillo shife dhe nje here kete linkun tjeter, por me me teper kujdes.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

/pf/images/graemlins/laugh.gif Ooppsss kisha ngaterruar vertet linkun /pf/images/graemlins/laugh.gif

E pashe kete MobilEni por nuk me punon mire faqja, hapet vetem faqja e pare pastaj kur klikoj tek shqip apo italian nuk me hapet gje tjeter
Si faqe e pare me pelqeu ngjyra e vese qe ka drite , me ndryshe se ajo e mobilje.net , me pelqeu ideja e fotove te familjeve dhe pasi shfaqen dy fotot me familjet e lumtura, del slogani
"Cdo gje qe kam deshiruar" e ben te afert klientin, shitesi dhe klienti jane nje, me kete shprehje , te pakten keshtu e konceptova une,(me pelqeu dhe kjo),
Nuk me pelqeu ngjyrat dhe shkrimi qe eshte shkruar MOBILENI, ideja e muzikes ne sfond me pelqeu shume, por muzika qe kishin perzgjedhur jo dhe aq, nuk me pelqeu qe riniste gjithcka perseri nga e para, pra rialodimi i faqes (me fal po shqip spo e gjeja fjalen)
Ty te pelqeu faqja apo jo ?
Tani per kuriozitet vetem mua nuk me punon faqja apo po punojne akoma per te ?
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Do dhe shume pune kjo faqja www.mobilje.net Duhet te jete me dinamike, kerkohet qe fotot te mos jepen me flash, por te jene foto .jpg, nese do te kete shitje dhe interes. Nuk mund te presesh te nderrohen te gjithe fotot. Koha eshte flori dhe per klientin.
Duhet te behet nje katalog. Duehet te kete linqe te tjera si lidhje dhe shume me teper pune.
Mendimi im!
 
Top