Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Eshte e vertete qe fjale magjike nuk ka, por!
Le te kemi parasysh ate qe kerkohet.
Fjale qe perdoren vend e pavend e humbasin kuptimin, humbasin rendesine.
Le te gjejme menyren me te mire per te shkuar tek klienti.
Dhe menyra me e mire eshte ti ofrojme nje mundesi per ta ndihmuar ate per te bere zgjedhjen me te favorshme duke shpresuar se me i favorshem do jete produkti yne, i cili permbushe fjalet magjike, por jane shprehur ne nje forme me specifike dhe te vecante.
Rradhitja e karkatereve duhet te kete veçantine specifike, ajo duhet te te jete plotesisht e kuptueshme dhe ajo qe mendon klienti potencail.
Me ka bere pershtypje se cfare mund te kerkoj fantazia e klientit, kam /pf/images/graemlins/tipsy.gif qeshur kur nje student kerkonte ne google.com
"si te ftoj nje vajze per kafe"
"si te jem me i shoqerueshem"
kuptohet qe rezultati i kerkimit nuk i sillte dobine e kerkuar ketij studenti.
Une kam qeshur, por dhe me ka bere te mendohem, se ku arrinte kerkesa e nje klienti.

Nje gje tjeter qe me ka bere pershtypje eshte perdorimi i disa termave ne mbrojtje te faqes.
Te kerkosh nje program ne internet dhe te kerkosh dhe nje Crack, Hack, Serial, keygen etj...
Faqja zyrtare e ketij programi i permban keto lloj fjalesh, pasi ajo eshte e regjistruar ne motoret e kerkimit dhe kur kerkon programin me fjalen crak ose fjalet e tjera te cilat bejne te mundur gjetjen e nje license te paligjshme e para serish del faqja zyrtare.
Pasi te hapesh vazhdon no crack, no ilegal entry etj.. gje e cila veshtireson gjetjen e nje license te paligjshme. Ketu kemi perdorimin e nje grupi termash te cilet bejne te mundur mbrojtjen e produktit, dhe keto fjale jane "magjike" per keto kompani, ato i ofrojne mbrojtje dhe publicitet. Per me teper keto terma kompanite te cilat prodhojne programe i kane bere te detyrueshme te jene te pranishme dhe per rishitesit e programeve ne webfaqet e tyre. Pra kemi nje vaksine e cila eshte shume e thjeshte, por ka me pak se nje vit qe eshte vene ne funksionim dhe deri tani duket se ka sukses.
Ujukut81, kijeni parasysh per produktet e firmes ndoshta mund t'ju ndihmoj.
/pf/images/graemlins/sleep.gif uroj te mos jeni merzitur.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Per mua personalisht sektori farmaceutik eshte paksa jo familjar.
Gjithsesi me sa di une, reklama per produktet farmaceutike eshte e ndaluar. Une kam pare disa reklama per cafetine, Auline, Fervex, por nuk e di se si grupohen apo kategorizohen si produkte. Mbase dhe gabohem.
Kam vene re qe arme e fuqishme per firmat farmaceutike jane kanalet e shperndarjes. Shume depo farmaceutike i kane pajisur shitesit e tyre direkt (qe kryesisht jane student te sapodiplomuar per mjekesi apo farmaci) me makina dhe i kane ndare sipas zonave gjeografike.
Besoj se kane luajtur edhe tek politika e cmimeve apo e pageses per te fituar treg. Dhenia e ilaceve me kreditim te mevonshem me duket joshese per te thith kliente.

Tjter mundesi besoj per te hyre ne treg apo edhe shitur, jane edhe tenderat shteteror te Ministrise se Shendetesise qe nuk e di si funksionojne.

Per momentin 3 segmente tregu me vijne ne mendje:

Farmacite
Tenderat shteteror per barna dhe medikamente
Spitalet private
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Tregu farmaceutik funksionon me marzh fitimi te paracaktuar. Keshtu qe gjithe puna luhet me sasine. Dhe per kete punohet me doktoret dhe jo me farmacite. Farmacia i shet dhe aspirinen dhe paracetamolin (bie fjala), por ti do blesh ate qe te ka shkruar doktori ne recete.
Prandaj ata punojne me mjeket, ua bejne atyre reklamat, duke u ofruar dhe shperblime ne forma te ndryshme (qe nga seminaret, dreka "pune", udhetime jashte shtetit ne trajnime, deri tek parate cash).
Tenderat shteterore jane, por ne dy aspekte, nga te cilet njeri eshte mjaft i "lezetshem":
1. Procedura "normale" per te gjitha tenderat, pra jepi dicka komisionit te tenderimit qe te fitosh tenderin
2. Ndodh shpesh qe spitalet shteterore ngelen keq per produkte te ndryshme, p.sh shiringa dhe garza. Sa te behet tenderi e procedurat, etj, firma farmaceutike i jep "borxh" spitalit sasine e ilaceve dhe mjeteve qe i duhen, dhe ne kete menyre rrit edhe mundesine per fitimin e tenderave te ardhshem, edhe krijon "miqesi" me drejtuesit e ketyre institucioneve (qe jane mjeke) dhe mjeket, duke u kerkuar atyre te shkruajne ne receta ilacet qe tregton kjo firme.

Ndersa spitalet private jane ende te paket, dhe nuk perbejne akoma nje treg te fuqishem. Per me teper ne to punojne te njejtet mjeke qe punojne ne shtet, keshtu qe i njejti marketing do te behet.
 

AIPR

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Pse shitesit nuk shpikin, por perndjekin…

Nga Colleen Stanley

Tetedhejete per qind e shitesve te rinj e mbyllin bilancin e vitit me te ardhura te pamjaftueshme nga aktiviteti i tyre. Ky rezeultat eshte paraqitur nga George Dudley and Shannon Goodson, autoret e ”psikologjia e ngurimit te telefonatave per shitje”. Mos u çorientoni nga titulli apo kerkimi i librit. “ Ngurrimi i telefonatave te shitjes”, sepse ky studim nuk eshte kufizuar vetem tek skuadrat e shitjeve qe perdorin telefonatat e “ftohta” si nje strategji e se ardhmes, as tek shitesit e rinj apo te talentuar, por eshte zhvilluar me shites te suksesshem qe i kane arritur objektivat e tyre.


Madje eshte perkufizuar si nje qark i shkurter qe ka marre flake, per shkakun e nje shitesi qe eshte ngarkuar te kontaktoj bleresit e mundshem. Ne vend qe te investojne 100 % te energjise se tyre ne perqafimin e mundesive te reja te biznesit, ata shpenzojne energjite duke kopjuar disa forma te ngurrimit te thirrjeve per shitje.


Dudley dhe Goodson kane identikuar 12 tipe te ngurimit te thirrjeve per shitje. Ketu jane disa prej tyre drejtuar ju dhe skuadres tuaj te shitjeve, per te studiuar dhe pare nese energjite tuaja fizike dhe emotive jane duke u investuar ne vendin e gabuar.


Faza e frikes

Te flasesh ne publik eshte nje menyre qe ben te nxjerresh nga vetja ngurrimin. Ky eshte nje frenues i vertete per shitesit e industrive qe organizojne seminare per promovimin e biznesit te tyre. Faza e frikes eshte nje dukuri qe perfshin dhe te ashtuquajturit thyeres te akullit apo aktivitetet ne grup. Disa shites e shmangin drejtimin e grupit, sepse ata kane frike te qendrojne ne kembe dhe te ndajne “30 sekondat e tyre te reklamimit” perpara grupit. Ata mund te jene teper te zotet ne kontaktet nje per nje, por luftojne shume ne çfaredo lloj ambienti te shitjeve ne grup.


Vazhdimi ketu: http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=220
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

6 ndryshimet qe ju mund te beni per te rritur perfitimet e biznesit

Dikur kam lexuar se rreth 30% e ujit te pijshem humbet gjate rruges neper tubacionet e prishura deri sa shkon tek konsumatori. Po keshtu, mund te ndodhe qe biznesi juaj te humbasi te ardhura potenciale ne menyre te pakthyeshme, kudo


Nga Marcia Yudkin
Dikur kam lexuar se rreth 30% e ujit te pijshem humbet gjate rruges neper tubacionet e prishura deri sa shkon tek konsumatori. Po keshtu, mund te ndodhe qe biznesi juaj te humbasi te ardhura potenciale ne menyre te pakthyeshme, kudo. Perdorni kete liste per t’u siguruar se po perfitoni ashtu si duhet nga cdo rast per fitime te cilat do te vinin sigurisht tek ju nese ju do te mund te mbyllni keto te cara.

1.Permiresoni vazhdimesine.

Bazuar ne te dhenat e Shoqates Ekzekutive Kombetare te Shitjeve, vetem 2% e shitjeve behet ne kontaktin e pare. 80% e shitjeve kerkon te pakten pese kontakte deri sa te behet transaksioni. Kjo do te thote se nese ju nxirrni mesazhin tuaj te shitjeve nje apo dy here, do te mbeteni jashte loje. Ata qe eventualisht mund te blejne mund te jene nga ata qe zor se ju kushtojne vemendje ne fillim. Ju duhet ta perserisni ate mesazh hera-heres deri sa njerezit te krijojne idene rreth asaj qe ju ofroni.

2. Skedoni aktivitetet tuaja te marketingut ne nje plan.

Shohim mjaft biznese te ngarkuara nga sindromi “as shume as pak”, te cilat e nderpresin marketingun ne kohera te mira dhe per kete arsye nuk kane burimet e duhura, prurjet e te cilave do te perbenin avantazhe kur ekonomia te ngadalesohej. Shume biznese ne fillimet e veta zhvillojne nje marketing intensiv per te hyre ne loje dhe ne momentin qe e arrijne kete, e nderpresin proçesin per t’u rikthyer pas nje cikli jete.

Ne vend te kesaj, investoni kohe ose para ne krijimin e nje plani marketingu i cili do t’iu tregoje se c’te beni çdo jave apo muaj per te mbajtur biznesin tuaj vazhdimisht ne levizje. Nese eshte shume e veshtire per ju qe ta beni kete, punesoni ndihmesa ose merreni planin marketing nga ndonje burim i jashtem kompetent.

Vazhdimin ke vendi /pf/images/graemlins/smile.gif : http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&file=article&sid=219
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

E lexova dhe e rilexova me vemendje artikullin ne www.abpr.org dhe po e shtoj dhe nje pike e cila ndodhet ne fund te artikullit, besoj se eshte me vlefshmja, pasi te tjerat nuk do t'ju ndihmojne nese nuk plotesoni ate te fundit.

1.Permiresoni vazhdimesine.

2. Skedoni aktivitetet tuaja te marketingut ne nje plan.

3.Rrisni produktivitetin tuaj duke punuar ne oret tuaja me krijuese.

4.Ndaloni veprimtarite joproduktive te marketingut, duke rritur te ardhurat tuaja.

5. Shitni me shpesh tek baza juaj konsumatore – shume me shpesh.

6. Punesoni njerez per t’iu ndihmuar ne detyrat mekanike ose ndonje asistent te vertete per t’iu ndihmuar ne menaxhimin e komunikimeve.

7. Fillojeni me te pakten njeren prej ketyre qe u permenden me siper sot!

Duken si ekstratet e 22 Ligjeve te Pathyeshme.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Finalja e Botërorit:6500 euro në sekondë
Ky është çmimi për një sekondë reklamë, që duhet të paguajnë të gjithë ata, të cilët dëshirojnë të promovojnë bizneset e tyre gjatë finales së Botërorit Gjermani 2006. Dhe këtë çmim e kanë vendosur televizionet italiane, për ndeshjen finale, ku Italia e drejtuar nga tekniku Marçelo Lipi do të përballet me rivalët “historikë”
të Francës, mbrëmjen e së dielës në qytetin e Berlinit.
Spoti më i shkurtër që mund të transmetohet në raste të tilla, është vetëm 7 sekonda, që mund të përkthehen ndryshe si një total prej 45 mijë eurosh.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

lir qeka ...duke marr parasysh qe gjate finales se futbollit amerikan, rreklamat jane normalisht te pakten mbi 2 milion dollar.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
5. Shitni me shpesh tek baza juaj konsumatore – shume me shpesh.


[/ QUOTE ]

..problemi eshte si t'shesesh me shpesh tek baza konsumatore. Per cfare arsyje duhet te blejne me shpesh?
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

...une jam i mendimit qe duhet ti fusesh friken qe po nuk perdoren produktin tend me shpesh -- do te kete pasoja demtuese kundrejt tyre (shembull: pasta dhembeve -- nje here than laji mengjes per mengjes, ..pastaj than laji 2 here ne dite ..tani thone laji pas cdo ushqimi ...me vone do thojne duhen la 24 ore /pf/images/graemlins/laugh.gif )

...ose versioni i dyte eshte ti besh te varen ke produkti jot (psh: "chapstick" ..po s'e perdore do t'plasin buzet sipas stines (ose 1 here n'3 vjet - si puna ime) ..po e perdore 1 here n'muj do i kesh buzet t'plasme gjith vitin, po e perdore nga 5 here n'dite ..s'do t'plasin buzet.)

..doni me per Belulin?
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Shitni me shpesh tek baza juaj konsumatore – shume me shpesh.

[/ QUOTE ]
Mua me kujton nje shprehje e cila i ka qendruar kohes.
"Make new friends, but keep the old, ones is Silver the others are Gold" /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Dimir ...m'thuj ca do me shit se t'them une si ti kallesh daten popullit, se kom msu i stil t'ri! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Nje rast tjeter: Si mendoni cfare efekti do te kishte ne publik shfaqja e nje reklame tani me protagoniste Inis Gjonin, ku produkti qe reklamohet nuk ka fare lidhje me produkte femerore apo seksin?? Do te ishte e vlefshme per firmen apo do ti demtonte reputacionin?

P.S: Mos me pyesni per ca produkti behet fjale. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Si tha Inis /pf/images/graemlins/laugh.gif çudia me e madhe tre dite zgjat /pf/images/graemlins/laugh.gif
Edhe ajo reklama maksimumi 3 dite do te trasmetohet /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Dimir ...m'thuj ca do me shit se t'them une si ti kallesh daten popullit, se kom msu i stil t'ri! /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]
Mos i ke gjet numrin e telefonit zotit? /pf/images/graemlins/wave.gif
Une aktualisht merrem me administrimin e nje qendre interneti, por na e thuaj ate sitilin se po shikojme se cfare mund te gjejme te shesim.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

P.S: Mos me pyesni per ca produkti behet fjale. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]
Do ta demtonte ne 90% te rasteve.
10% eshte ne diskutim per ate qe nuk mund te pyesim!
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Me qender interneti eshte icik veshtire me bo marketing -- sidomos kur merr parasysh qe 90% e popullates (perfshire edhe mua) ecin me moton "injoranca eshte lumturi." ..si rrjedhim i rrim larg mjeteve te informacionit, se na prishin lumturin e jetes!

/pf/images/graemlins/laugh.gif
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nje rast tjeter: Si mendoni cfare efekti do te kishte ne publik shfaqja e nje reklame tani me protagoniste Inis Gjonin, ku produkti qe reklamohet nuk ka fare lidhje me produkte femerore apo seksin?? Do te ishte e vlefshme per firmen apo do ti demtonte reputacionin?

P.S: Mos me pyesni per ca produkti behet fjale. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Sigurisht qe do e demtonte imazhin..Zakonisht produktet identifikohen te personi dhe kur ky person mban nje emer te mire godet me teper te konsumatori.Me kujtohet mami im qe sa here dilte Valbona Selimllari me produktet e Deka-s bente gjithe ato komente te lezetshme dhe u be shume kurjoze te provonte keto produkte.Kur deshiron te reklamosh nje produkt dhe te krijosh besim te ai imazhi eshte no.1 ku duhet te mbeshtetesh,dhe nese kete besim ta jep Inisi /pf/images/graemlins/shocked.gif ...sja kam idene cdo ndodhte..
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Po por Valbona reklamon produkte qe kane nje fare lidhje me te qenurit femer, ndersa ky nuk ka pike lidhje, le te themi p.sh qe Inisi do te reklamoje nje marke stilolapsi!! Ne kete rast reklama ka per qellim thjesht ti fiksoje konsumatorit marken e stilolapsit nga Inisi.
 
Top