LUFTA KUNDER ISLAMIT

LUFTA KUNDER ISLAMIT

Te nderuar

Deshta ta hap nji tem te till sepse mendimi im asht se krejt kjo lufta kunder te 'terrorit' eshte vertet nje lufte kunder islamit.
Kjo luften miret me fuqi ushtarake, me fuqi psikologjie, ku rinia muslimane detyrohet te transformohet sepse. telivizoret e perkrahin 'orospillukun' e evropes e amerikes. Pra deshta te ju lexoj disa mendime qe keni. Dhe a dote arij kjo qellim te amerikes per ta transformoj boten muslimane ne ate qe ai done? apo dote pritet me nje rezistence me te forte?
 

skenda5

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

fillimisht postuar nga gysi
[6:151 Thuaj : “Ejani t’ju lexoj atë që me të vërtetë ju ndaloi Zoti juaj: të mos i shoqëroni asnjë send, të silleni mirë me prindërit, të mos i mbytni fëmijët tuaj për shkak të varfërisë, sepse Ne ju ushqejmë juve dhe ata, të mos u afroheni mëkateve të hapta apo të fshehta, mos e mbytni njeriun sepse mbytjen e tij e ndaloi Allahu, përpos kur është me vend. Këto janë porositë e Tij, kështu që të mendoni thellë.

pas kryqzates se marr nga usa dhe aleatet e tyre eshte me vend te mbysim ata te cilet po i autorizojn keto qeveri te na i mbysin vllezrit dhe motrat tona.

citim nga gysi:[8:61] E nëse ata, anojnë kah paqja, ano edhe ti nga ajo, e mbështetu tek Allahu Ai është që dëgjon dhe di.
vertet po mendon se amerika po anon kah paqja,te lutem,lufta kunder usa eshte me se e obligueshme sepse ata po i pushtojn tokat tona,i kan vrar 150 000 civil vetem gjat nderhyrjes ne irak,duke thene se ata jan vrar pa qellim,dhe ne gjithsesi kemi te drejt qe te hakmerremi ndaj tyre.populli i tyre po i voton dhe nuk po e kundershton politiken e tyre,dhe qeshte me e keqja ata po i votojn perseri duke i perkrahur ata ne ket politik.pra te thuash se populli amerikan eshte i pafajshem eshte njesoj si te thuash se bushi eshte i pafajshem sepse aj nuk po lufton personalisht.

[4:90] …në qoftë se ata tërhiqen prej jush, nuk ju luftojnë dhe ju ofrojnë paqe, atëherë Allahu nuk ju lejon rrugë (luftë) kundër tyre.
pikerisht ket po e kerkon bin ladeni ,qe ata te terhiqen,dhe nuk ben te ndalet lufta derisa ata te terhiqen.

citim nga gysi:A e rekomandon apo justifikon feja islame vrasjen e jobesimtarëve apo të atyre që vendosin të largohen nga feja?
ai qe eshte pabesimtar,nuk lejohet me e vra,sepse aj ka te drejt te mos besoj,por aj qe eshte mysliman dhe largohet nga e verteta pasi e ka gjet ate,aj denohet me vdekje sipas sheriatit islam.

[9:4-5] Pos atyre idhujtarëve me të cilët keni lidhur marrëveshje, e të cilët nuk ju kanë shmangur asgjë dhe nuk e kanë ndihmuar askënd kundër jush, pra, dhe ju përmbushni marrëveshjën e tyre deri në afatin e caktuar. S’ka dyshim se Allahu i do të devotshmit. E kur të kalojnë muajt e shenjtë, luftoni idhujtarët kudo që t’i gjeni, robëroni dhe ngujoni ata, e vinju pritë në çdo shteg. Në qoftë se ata pendohen, e falin namazin dhe e japin zekatin, atëherë ua lëshoni rrugën se vërtet Allahu falë është mëshirues.

ne baz te ketij ajeti ne duhet ti luftojm amerikanet dhe aleatet e tyre sepse ata po na luftojn,dhe patjeter duhet ti luftojm edhe ne dhe ti mbysim .

citim nga gysi:Vrasja e civilëve të pafajshëm nga kamikazët dhe terroristët dënohet ashpër në Kuran.
mos fol ate qe se din.dijetaret me te mdhej te kohes son i kan konsideruar sulmet vetvrasese si te lejuara ne qoftese ska mundesi tjeter me sulmu(11.shtatori)perseri po te them se ata civil qe po vriten,shumica e tyre nuk jan te pafajshem,e ata te cilet jan te pafajshem ne qoftese jan besimta do te shperblehen sepse ju eshte marr jeta pa te drejt.por dijetaret e lejojn sulmin kunder armikut edhe ne qoftese ne ket sulm vriten te pafajshem te cilet kan qen ne vendin e ngjarjes,te cilit nuk ishin cak i sulmit.
eshte strategji perfekte e al kaides me i sulmu armiqt ne shteoit e tyre,sepse ata jan mesuar me ba lufta ne bot e vet me qen te sigurt,tash eshte ndryshe,ata qe na luftojn ne tokat tona edhe ne do ti luftojm ne tokat e tyre ne menyr qe te marrin mesim dhe te shohin skenat qe per ne jan te perditshme.
e kisha lut gysin te mos e ofendoj Osama bin ladeni(zoti e ruajt) sepse aj ka sakrifikuar me se shumti per myslimanet ne kohen ton.shumica e dijetareve kur e permendin emrin e tij ja shtojn zoti e ruajt,sepse aj meriton mese shumti me u shpetu,sepse eshte hero qe ju kundervu kryqezates me te madhe qe ka njohur historia,

Edhe nje gje dua te them gysi,osama bin laden nuk nderrmerr asnje sulm pa u konsultu me dijetaret me te mdhej te kohes son,edhe pse vet ka njohuri te thella mbi islamin prap se pra konsultohet me ta,sepse nuk deshiron te gaboj.

"o ju qe besuat,kush largohet prej jush nga feja e vet,ska dyshim se allahu do ta sjell nje popull qe aj e do ate dhe ata e duan ate,qe eshte modest dhe i but ndaj besimtareve,por i ashper dhe i fort kunder mohuesve,qe lufton ne rrugen e allahut dhe qe nuk i frikesohet kercenimit te asnje kercenuesi...(el maide 54)
 

D-J

Forumium maestatis
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Fillimisht postuar nga **** Darlington Delarge:

Si FASHIZMI ashtu dhe islami natyrisht eshte nje sistem idesh qe shfaqet me autiritet te centralizuar dhe te shenjte.

Qe ka kontroll ashtu si dhe fashizmi mbi te gjitha aspektet ekonomike politike shoqerore familjare martesore etj mbi te gjithe njerezit pavaresisht te besimeve apo ideoligjive te tyre.

Si FASHIZMI ashtu dhe islami shtypja e opozites nepermjet teror apo censhorship dhe nje politike diskriminuese deri ne shfarosje ne drejtim te tyre.

SI FASHIZMI ashtu dhe islami praktiokon apartejdin jo vetem fetar po dhe ate kulturor dhe nacional duke ber viktima te ketij apartejdi te kriishter hebrenje apo nonbelievers ateiste etj

Si FASHIZMI ashtu dhe islami ka nje urrejtje pathologjike per arsyen dhe e vetmja menyre per te shprehur mbrojtur qellimet e tij imperialistike diktaoriale eshte kontrolli dhe dominimi dhe irracionaliteti dhe devocioni te figura perverte pedofilesh

Si FASHIZMI dhe FASHISTET jane triumfaliste te semure me halucinacione parajsash qe mund te frenohen momentalisht me gjilpere, dhe shperblime imorale

Si FASHIZMI dhe FASHISTET islami dhe islamiket mburrin veten nga bashkimi i numrave tyre dhe heroizem psikopatesh qe terrorizojne globin dhe gatishmeria e tyre per vdekur per kauzen e tyre

Pergjegjsine time qytetare dhe te kadarese vetem nje budalla mund ta vinte ne balance. Kadareja ruan jo vetem veten e vet po dhe njerez pa respekt per vete dhe me inteligjence te ulet qe nuk aarijne te kuptjne qe Islam eshte nje ashtu sic Fashizem eshte nje.

nuk ka Fashizem liberal eksremist apo fundamentalist po ka Fashizem.

[/QB]
SI FAShizmi apo komunizmi ashtu dhe islami kurani si konstrukte totalitare jane kundra te drejtave te njeriut per te cilat kemi folur ne temat e vjetra dhe se eshte naïve te mendohet se me ane te disa interpetimeve krijuese do bejne te mundur te sjellin islamin ne shkullin e 21.

Vetem nga interpretime te genjeshtra te pasinqerta mbi ato qe shkruhen ne kuran mund te sillet kurani ne epoken tone por qe intelektualisht bejne njerzit fajtore te ndergjegjes se tyre.

Si fashizmi ashtu islami kurani pretendojne te jene progresive kundrejt femres.Kur ne fakt nuk ka me ideologji me shtypese se islami. Kjo eshte aq e rrahur ketu dhe kudo sa qe seshte nevoja te them qe krijimtaria me e mdhe fantaziste eshte e drejtuar jo ne permiresimin e kushteve te femres por ne permiresimin e imazhit te saj ne kuran.

Por nje tekst si kurani qe eshte plot barbarizma, dhe barbarizmat nuk jane te reja per komunizmin dhe fashizmin si teori dhe praktike eshte e pamundur ta shnderrosh ne menyre te perhershme dhe konstante. Eshte si te thuash te refomosh fashizmin.

Sic e thashe lufta kunder islamit nuk zhvillohet vetem me arme, per ata te cilet mendojne se eshte lufte kundra islamit, por eshte ne rradhe te pare lufte idesh, jo njerezish, ne cdo aspekt jete. Dhe eshte pikerisht kjo lufte qe me intereson me shume.

Aludimeve se Islami i sherben me mire njerezimit se demokracia perendimore, megjithe te metat e shumta qe ka, i duhet natyrisht kundervene duke vene ne dukje natyren fashiste te islamit.

Dhe te mendosh se natyra e islamit 1400 vjecar qe sot krahasohet me ate fashizmit dhe komunizmit eshte disi rrejdhoje e politkes anglo-amerikane eshte e pakta humbje sensi kohor apo gjeopolitk.

dikotomia apo tani na doli trikotomia apo multikomia vazhdon /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Teologu

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Toleranca në Islam Hyrje Muhamed Marmaduk Pickhall ka qenë anglez, orientalist dhe musliman që përktheu kuptimin e Kuranit të shenjtë. Përkthimi i tij u botua për herë të parë në vitin 1930, ku në përpjekjen e sipër u mbështet nga Nizam Hajdarbad (udhëheqësi i Dekanës, në jug) Indi. Pickhall udhëtoi shumë herë në një sërë vendesh muslimane përfshirë këtu, Sirinë, Palestinën, Turqinë, Egjiptin, Arabinë dhe Indinë. Në Indi kaloi shumë vite të jetës së tij ku pati dhe shumë lidhje me muslimanët e atjeshëm. Në vitin 1927, Pickhall mbajti tetë leksione në disa fusha të qytetërimit islam me ftesë të komitetit "Leksionet e Madras mbi Islamin" në Madras të Indisë. Një pjesë e këtyre leksioneve qenë të gjindshme në Indi për një kohë relativisht të gjatë. Të gjitha leksionet u botuan nën titullin "Ana kulturore e Islamit" në 1961 nga Muhamed Ashraf botime, në Lahorë, nëpërmjet një dorëshkrimi të siguruar nga Xhemal Moinudin. Që atëherë, libri ka kaluar në disa ribotime.
Më poshtë, është paraqitur një version i përmbledhur i leksionit të tij të pestë mbi tolerancën në Islam. Në leksionin e tij të gjatë, ka përmendur herë pas here versete të Kuranit për të theksuar shumë pika dhe për të mbështetur me fakte analizat dhe përfundimet e tij. Aty paraqitet tema kryesore e leksionit të tij. Të tetë leksionet e Pickhall, flasin gjerë e gjatë për hstorinë islame, historinë fetare, politike dhe intelektuale të Perëndimit në kohëra dhe arsyet e ngritjes dhe të rënies. Leksionet e tij hedhin dritë në mjaft çështje, janë të dobishme për karakterin e tyre analitik dhe kanë vlera të paçmuara madje edhe në ditët tona. Një version i shkurtuar i leksionit të pestë të Pickthall Në të pamurit historik, toleranca fetare është dëshmia më e lartë për kulturën e një kombi. Popujt perëndimorë u bënë më tolerantë vetëm atëherë kur arritën të shkëputeshin nga ligji fetar, ndërsa muslimanët dështuan në tolerancë dhe në të tjera fusha të kulturës kur u shkëputën nga ligji fetar. Para ardhjes së Islamit, toleranca asnjëherë nuk predikohej si pjesë themelore e një feje.
Nëse Europa në atë kohë, do ta njihte Islamin aq sa muslimanët njihnin Krishterimin, nuk do të kishin vërshuar ato kalorës dhe heronjë burracakë, të çmendur dhe aventurierë, dhe as shpërthimet fanatike të njohura si kryqëzata, nuk do të kishin ndodhur, sepse të tëra qenë bazuar në keqkuptime monstruoze. Manastire të panumërta me një thesar të pasur, vlera e të cilit llogaritet të ketë qenë jo më pak se njëqind milion stërlina, përfituan goxha nga Karta e Profetit të shenjtë ndaj murgjve të Sinait, të cilët respektoheshin fetarisht nga të gjithë muslimanët. Sekte të ndryshme të krishtera përfaqësoheshin nga patriarkët e tyre në këshillin e perandorisë, nga peshkopët në atë të lagjes dhe të krahinës dhe nga priftërinjtë në këshillin e fshatit, fjala e të cilëve nuk vihej në dyshim asnjëherë në lidhje me çështje që kishin të bënin me komunitetin e tyre. Toleranca fetare në Islam ka qenë dhe mbetet përherë e pashoqe në historinë e njerëzimit; klasa, raca dhe ngjyra pushuan së qëni pengesa dhe mure rrethues. Historikisht një ndër akuzat më të dëgjuara kundër Islamit nga perëndimi ka qenë se Islami është fe jotolerante. Por kur të bien në mend një sërë faktesh historike, të vjen t'i kthesh gjërat përmbys nga inati: kur kujton se as edhe një këmbë muslimani nuk mbeti mbi sipërfaqe të tokës në Spanjë, Siçili dhe Pulia; kur kujton se asnjë musliman dhe asnjë xhami nuk mbijetoi në Greqi pas rebelimit të vitit 1821, kur kujton se si muslimanët në Gadishullin Ballaknik, dikur shumicë, u pakësuan sistematikisht me miratim të mbarë Evropës, se si të krishterët nën drejtimin e muslimanëve janë nxitur të ngrenë krye kundër tyre, madje dhe t'i masakrojnë; se si reprezaliet e këtyre të fundit, janë dënuar thjesht me një të konsideruar të panevojshëm. Si në Spanjë, nën drejtimin Umajad ashtu edhe në Bagdad nën drejtimin Abasit, të krishterët dhe hebrenjtë, njësoj si muslimanët, pranoheshin në shkolla dhe universitete- dhe jo vetëm kaq, por nga arka e shtetit u sigurohej ushqimi dhe fjetja në konvikte. Kur maurët u përzunë nga Spanja, hebrenjtë u përndoqën ashpër nga pushtuesit e krishterë. Një pjesë patën fatin e mirë të arratiseshin, disa në Marok e disa në Perandorinë Osmane, ku pasardhësit e tyre jetojnë ende në bashkësi të veçanta dhe komunikojnë edhe sot mes tyre me një version të vjetër spanjishtje. Perandoria e muslimanëve ishte strehë për të gjithë të arratisurit që përndiqeshin nga inkuizicioni.
Të krishterët perëndimorë, deri me ardhjen e enciklopedistëve në shekullin e XVIII, nuk ia kishin haberin dhe as që interesoheshin të dinin se ç’besonin muslimanët, e as që kërkuan të dinin se çpikëpamje kishin të krishterët e lindjes në lidhje me ta. Kisha e krishterë tashmë ishte ndarë në dy pjesë, dhe në fund ngjarjet rodhën në mënyrë të atillë, sa të krishtërët e lindjes preferuan udhëheqjen muslimane që i lejonte të praktikonin fenë e tyre dhe t'u qëndronin dogmave të tyre të veçanta, në vend të udhëheqjes së vëllezërve të tyre të krishterë që ose i kthenin në të krishterë romakë ose i asimilonin. Të krishterët e perëndimit arritën t'i quanin muslimanët paganë, paynims madje dhe idhujtarë ka plot libra ku muslimanët ???? përshkruhen si idhujtarë që adhurojnë një idhull të quajtur Mohamet ose Maohund, madje në të dhënat për pushtimin e Grenadës ka dhe të tjera përshkrime monstruoze idhujsh të cilët muslimanët ishin zotuar t'i adhuronin – ndërsa në anën tjetër, muslimanët e dinin se ç'ishte krishtërimi dhe në ç'pika ndryshonte me Islamin. Nëse Europa në atë kohë, do ta njihte Islamin aq sa muslimanët njihnin Krishterimin, nuk do të kishin vërshuar ato kalorës dhe heronjë burracakë, të çmendur dhe aventurierë, dhe as shpërthimet fanatike të njohura si kryqëzata, nuk do të kishin ndodhur, sepse të tëra qenë bazuar në keqkuptime monstruoze. Do të më duhet të përmend këtu fjalët e një studiuesi të njohur francez: "Një muhamedan konsiderohej nga çdo poet i krishterë si njeri pafe e idhujtar me tre zota; përmendur sipas radhës ata ishin: Mohamet, Mahund ose Muhammed, Apollon dhe i treti Termogond. Thuhet se kur të krishterët i sfiduan muhamedanët në Spanjë dhe i përzunë deri në portat e qytetit të Saragosës, Muhamedanët u kthyen dhe thyen idhujt e vet. " "Një poet i krishterë i asaj kohe pohon se Apolloni njëri nga 'zotat' e muhamedanëve, mbahej në një strofull dhe zhdëpej në dru prej tyre, të cilët pasi i lidhnin këmbë e duar e kryqëzonin në një shtyllë, e vinin poshtë këmbëve, e shqyenin në copa dhe e godisnin me shkopinj; se zotin i dytë të tyre Mahoundin e hodhën në një kanal dhe e lanë që ta shqyejnë derrat dhe qentë dhe se nuk ka pasur zota në historinë e njerëzimit të keqtrajtuar kaq poshtërisht; pas gjithë kësaj që u bënë zotave të tyre, u penduan dhe iu kthyen sërish adhurimit të tyre të zakonshëm dhe se kur perandori Karl hyri në qytetin e Saragosës, filloi kontrollin e çdo xhamie të qytetit dhe theu 'Muhamedin' dhe gjithë zotat e tyre me çekiça hekuri."
Ky ishte lloji i historisë më të cilën fryhej e ushqehej turma e Evropës perëndimore. Ato ishin idetë që frymëzuan radhët e kryqtarëve në sulmet më të ashpra kundrejt popullit më të qytetëruar të asaj kohe. Krishterimi ishte ai që e shihte botën që e rrethonte, si diçka të mallkuar përjetësisht, jo Islami. Por, në Krishterim kishte dhe burra të mirë dhe zemërbutë që e shihnin trishtueshëm faktin se popujt e tjerë duhej të mallkoheshin përjetësisht dhe dëshironin me zemër shpëtimin e tyre. E vetmja rrugë që ata dinin për këtë shpëtim ishte konvertimi në besimin e krishterë. Popujt perëndimorë u bënë më tolerantë vetëm atëherë kur arritën të shkëputeshin nga ligji fetar, ndërsa muslimanët dështuan në tolerancë dhe në të tjera fusha të kulturës kur u shkëputën nga ligji fetar. Para ardhjes së Islamit, toleranca asnjëherë nuk predikohej si pjesë themelore e një feje. Tek të parët, toleranca kishte ekzistuar tek tuk diku nëpër botë, mes burash të ndritur; por ata burra kishin qenë gjithmonë kundër fesë dominuese. Toleranca konsiderohej jo e fesë, për të mos thënë jofetare. Para ardhjes së Islamit, asnjëherë nuk flitej për tolerancë si diçka themelore në një fe. Për muslimanët, Hebraizmi, Krisherimi dhe Islami, janë tri forma të një feje, e cila në pastërtinë e saj origjinale ishte feja e Ibrahimit: Islami, vetnënshtrimi i përsosur ndaj vullnetit të një Zoti të vetëm, që është baza e Teokracisë; Hebrenjtë në fenë e tyre pas Musait, e kufizuan mëshirën e Zotit vetëm brenda kombit të tyre dhe menduan për Mbretërinë e Tij si vendi vetëm i sojit të tyre; madje vetë Krishti, ashtu siç tregohet në shumë thënie të tij, pohoi se ishte dërguar vetëm për delet e humbura të shtëpisë së Izraelit dhe dukej se mesazhin e tij e kishte të orientuar vetëm kah hebrenjtë; dhe qe vetëm pas një vegimi të veçantë, ku shën Pjetrit iu dha leja që pasuesit në vijim ishin të autorizuar për t'u predikuar Ungjillin joizraelitëve. Të krishterët e kufizuan mëshirën e Zotit vetëm në një rreth që u besonte ca dogmave të caktuara. Çdokush që nuk u përmbahej atyre dogmave konsiderohej i dalë dhe i pafe dhe duhej përndjekur për të mirën dhe shpëtimin e shpirtit të tij apo të saj. Ndërsa në Islam, manifestohet natyra e vërtetë e Mbretërisë së Zotit. Dy ajetet kuranore 2:255-256, e plotësojnë atë që u tha më sipër. Aty ku arrihet të realizohet Sovraniteti dhe Sundimi i Allahut xh.sh, nuk ekziston dhunë në fe. Njeriu e zgjedh vetë rugën e tij-pranimin apo refuzimin- dhe për ata që kundërshtojnë mjafton si ndëshkim e dënim largimi gjithmonë e më tepër nga e vërteta.
Ajo që përgjithësisht muslimanët marrin në konsiderate, është se ligji është i zbatueshëm si për komunitetin e tyre ashtu edhe për popujt e huaj, ligjet e Zotit janë universale; dhe se jotoleranca që muslimanët mund të shfaqin për besimet dhe mendimet e të tjerëve, është dëshmi se ata vetë, në çastet që veprojnë ashtu, kanë harruar vizionin dhe mëshirën e Allahut të cilën e hasin mjaft shpesh në Kuran. Në Kuran gjejmë dy kuptime të fjalës 'Kafir', që bëhen një, atëherë kur ne kërkojmë të kuptojmë pikëpamjen hyjnore. Në rastin e parë me kafir kuptojmë mospasuesin e ndonjë feje. Kësisoi njeriu bëhet kundërshtues i vullnetit hyjnor dhe qëllimit të krijimit- dhe si rjedhim mosbesimtar i së vërtetës në të gjitha fetë, mosbesimtar i të gjitha shkrimeve të shenjta, mosbesimtar deri në mohimin e të gjithë profetëve a.s, të cilët muslimanët janë të urdhëruar t'i pranojnë pas asnjë lloj dallimi si të dërguar të Allahut. Kurani vazhdimisht përmend se është pohim i së vërtetës së të gjitha feve. Shkrimet e mëparshme u ndryshuan, profetët a.s u shfaqën si figura mitike dhe mënyra se si tregoheshin legjendat për ta, u teprua ca si shumë. Njerëzit filluan të dyshonin nëse ndodhej ndonjë e vërtetë në shkrimet e mëparshme dhe nëse kishin ekzistuar vërtet njerëz të tillë si profetët. Kurani përmend se është një Shkrim në të cilin nuk ka dyshim. Aty është profeti që jeton mes tyre dhe që u predikon fenë e tyre. Po të mos ishte ky libër dhe ky Profet a.s, njerëzit do të shfajësoheshin në thëniet e tyre se udhëzimi për njerëzimin nga Allahu ishte thjesht një tregim. Por, ky libër dhe ky Profet vërtetojnë të fshehtën e gjithçkaje që është shpallur më parë dhe ata që nuk besojnë deri në atë pikë sa të mohojnë ekzistencën qoftë dhe të një profeti apo të një shpalljeje të vetme, kanë mohuar udhëzimin e Allahut në tërësi- që është e vërteta e shpalljes së të gjitha feve. Vetë profeti ynë a.s tha se termi kafir nuk mund t'i mvishet askujt derisa prej gojës së të tij, muslimanët dëgjojnë fjalën 'selam'. Në vija kuranore, kafirë janë keqbërësit e vetëdijshëm të çdo lloj besimi apo komuniteti. Jam shmangur ca si tepër nga kjo temë pasi mu duk e nevojshme, sepse në lidhje më këtë çështje, dhe mes vetë muslimanëve ka shumë paqartësi, për shkak të studimit jo të saktë të Kuranit dhe jetës së Profetit a.s. Shumë arabë harrojnë se Profeti ynë a.s kishte aleatë nga pala idhujtare dhe madje edhe pasi Islami kishte ngadhënjyer në Arabi, ai iu përmbajt marrëveshjes që kishte nënshkruar me ta, deri në çastin e fundit. Qëndrimi i lartë i muslimanëve, jo shpata, u bë shkak për konvertimin e atyre idhujtarëve në fe duke qenë se ata e pranuan Islamin para se të mbaronte afati i marrëveshjes. Ky lloj qëndrimi u mbajt kundrejt idhujtarëve të Arabisë që nuk kishin bindje të vërteta e argumenta të bazuar për të mohuar e kundërshtuar mësimet e Islamit, por thjesht mbështeteshin në supersticione. Ata u drejtoheshin idhujve të tyre sipas krahinave për ndihmë në kohë lufte dhe besimin e mbështesnin thjesht në përdorimin e një force shtazarake. Në këtë mënyrë ata ishin shumë herë më superiorë se sa muslimanët. Por kur muslimanët fituan, ata ngelën të shashtisur dhe të gjitha argumentat bazuar në fuqinë superiore të idhujve të tyre, ranë në një heshtje të thellë. Konvertimi i tyre në Islam erdhi tepër natyrshëm. Ishte thjesht çështje kohe, madje dhe me më të pabindurit nga mesi i tyre. Ndryshe ishte me njerëzit që kishin një fe të tyren të respektuar- ithtarë të librit- si ç'u drejtohet Kurani. Ishin njerëz që kishin pranuar shpalljen e një profeti të mëparshëm, si hebrenjtë, të krishterët dhe zorastrianët. Ndaj këtyre qëndrimi i profetit a.s ishte tepër dashamirës. Karta e tij për murgjit e krishterë të Sinait, flet akoma. Nëse e lexoni do të shihni se fryma e saj nuk është thjesht mirësia por dhe dashuria. Ai i trajtoi çifutët e Medines, përsa kohë që ata do të qëndronin besnikë, ashtu siç trajtoi muslimanët. Ai asnjëherë nuk ishte agresiv kundejt askujt, pavarësisht nga klasa që i përkiste; asnjëherë nuk penalizoi ndokënd apo shpalli luftë ndonjë populli pë shkak të besimit. Të gjitha këto ndodhnin për shkak të qëndrimeve jo të mira morale. Historia e pranimit të vizitorëve të krishterë dhe zorastrianë është e shënuar. Në gjithë këtë nuk ekziston as dhe shenja më e vogël e mostolerancës fetare. Duhet të pëkujtojmë këtu se muslimanët priren më shumë që ta harrojnë këtë. Gjithësesi, në këndvështrimin tonë, ka shumë rëndësi fakti se profeti a.s nuk kërkoi prej ithtarëve të librit të bëheshin pasues të tij. Ai kërkoi prej tyre vetëm të pranonin Mbretërinë e Allahut, të shfuqizonin priftërinë dhe të kthenin fetë e tyre në origjinalitetin e pastër. Në të vërtetë, ai gjithësecilit i drejtoi këtë pyetje: "A jeni ju për mbretëinë e Zotit që na përfshin të gjithë neve, apo jeni për komunitetin tuaj kundër gjithë pjesës tjetër të njerëzimit?" Njëra duket qartë se është rruga e paqes dhe e zhvillimit njerëzor, ndërsa tjetra e shtypjes dhe e gjëmave. Por shumica e udhëheqësve të botës të cilëve ai u dërgoi mesazh nga ana e tij, e konsideruan ose pasanik të pafytyrë ose një fanatik të çmendur. Të dërguarit e tij u fyen rëndë madje dhe u masakruan. Nuk mund të rrish pa menduar se me ç'miratim do të të pritej e njëjta ambasadë nga udhëheqësit e botës sot, kur e gjithë pjesa me mend e njerëzimit pranon premisat e Profetit a.s, flak tutje pengesat e priftërisë dhe ushqen idenë e vëllazërisë njerëzore. Por, megjithëse të krishterët, çifutët dhe zorastrianët e refuzuan mesazhin e tij dhe udhëheqësit e tyre gjetën fyerjet më të rënda për të dërguarit e tij, profeti ynë asnjëherë nuk e humbi qëndrimin e tij dashamirës ndaj tyre si komunitete fetare ashtu siç dëshmon Karta për murgjit e Sinait, e përmendur tashmë. Dhe megjithëse muslimanët e ditëve që vijuan iu shmangën shumë tolerancës së Profetit të shenjtë a.s, duke shfaqur dhe arrogancë ndaj pasuesve të besimeve të tjera, ata i kanë trajtuar gjithmonë në një mënyrë të veçantë çifutët dhe të krishterët. Vërtet që ligjet për këtë lloj trajtimi janë pjesë e sheriatit. Në Egjipt dhe Kopt nuk kishte linja të një miqësie të afërt me muslimanët, në shekujt e parë të pushtimit nga këta të fundit. Në Siri, një sërë bashkësish të krishtera patën miqësi të ngushtë me muslimanët që në shëkujt e parë të pushtimit musliman, dhe miqësi të ngushtë vazhdojnë të kenë edhe me muslimanët e ditëve të sotme, duke shfaqur hapurazi pëlqimin e tyre për dominim musiman ndaj zgjedhës së huaj. Degradimi dhe shkatërrimi i Spanjës daton me përzënien e moriskonëve që andej. Shën Fernando ishte vëtetë i zgjuar dhe shumë më patriot në tolerancën e tij për të pushtuar Siviljan, Mersinë dhe Toledon, sesa mbreti i fundit i cili nën maskën e luftës së shenjtë, pushtoi Grenadën dhe i zgjidhi fretë inkuizicionit që të përmbushte dëshirën e tij me muslimanët dhe hebrenjtë. Madje dhe shtetet e Ballkanit të sotëm dhe Greqia kanë lindur të mallkuar. Kjo gjithashtu mund të dëshmojë se degradimi dhe rënia e qytetërimit Evropian daton më ditën kur të ashtuquajturit burra shteti të qytetëruar pranuan politikën jonjerëzore të Rusisë Cariste dhe ndëshkuan fanatizmin e ashpër të Kishës Ruse. Nuk ka dyshim se në sytë e historisë, toleranca fetare është dëshmia më e lartë e kulturës së një populli. Asnjë musliman, kur shikon shkatërimin e botës muslimane e cila erdhi nga ndërhhyrja e atyre kombeve të cilët muslimanët i kishin toleruar dhe mbrojtur për gjatë shekujve, kur Evropa perëndimore mendonte se është detyre fetare shfarrosja apo konvertimi me forcë i njerëzve që i përkisnin një besimi tjetër, të mos mendojë apo të mos e shikojë tolerancën si një dobësi të Islamit. Ajo është forca më e madhe që ka Islami sepse është qëndrim i së vërtetës. Allahu nuk është Zoti vetëm i çifutëve, të krishterëve apo musimanëve, aq sa dielli mund të ndriçojë e shiu të bjerë vetëm për të krishterët, çifutët dhe muslimanët.
 

Gysi

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Kjo qe ti paraqite me larte ishte vertete gjuhe argumentesh. :tipsy:
Keshtu, mund te llap gjithe diten une. Ti vazhdon te vertetosh gjithmone e me teper ate qe une te kam thene. Ti je krokodil, ke goje te madhe, por veshe te vegjel. E si pasoje llap shume (normalisht godra pas bregut), por degjon pak, per te mos thene aspak.
Shkrimet, ose me mire fleterrufete e tua banale e vertetojne me se miri kete. Ato jane vetem monologje. Normalisht, pasi ti je i paafte per dialog, pasi je shurdh dhe i verber.

Une e kuptoj qe argumentet e mia nuk ka se si te pranohen nga ty. E kam te qarte qe ke nje mungese vullneti totale per t'i pranuar, megjithese jane mese te qarta, dhe pikerisht te kam sjelle nje shkrim qe permban vetem ajete te Kuranit, per t'iu kthyer direkt burimit. Por ti nuk do ti pranosh. E kuptoj, ekstazen tende narciziste, kur masturbatorisht riperserit shiritin tend te magnetofonit me autoreverse. Ne fakt eshte i vetmi shirit qe ekziston ne "audioteken" tende te varfer. Keshtu mund ta pomposh sa te duash delirin dhe fodullekun tend duke folur me vete si dhe duke marre poza teatrale te tipit Hamlet, por pervecse per shurdherine tende, ne kete menyre nuk deshmon per gje tjeter, dhe sidomos per ndonje racionalitet ndaj asaj qe diskuton.
 

Gysi

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Nuk denjoj aspak te marr mundimin ketu te sqaroj se perse Islami nuk eshte fashizem. Nje gje te tille vetem fantazia jote shterpe mund ta prodhoje. Islami, ne fakt nuk eshte as ideologji dhe si perfundim jane dy plane krejt te ndryshme te pakrahasueshme.

Por ketu po mdalem te tregoj se fashizmi gjendet pikerisht tek ty dhe jo ne ajer sic diskuton ti, por konkretisht. Ti, ne fakt, hyn tek ato specie qe kane mungese stabiliteti ne personalitetin e tyre si dhe mungese te theksuar identiteti, si pasoje e mjaft fobirave ne ndergjegjen tende halucinante. Keshtu qe si rezultat te gjitha veset, perversionet e tyre ua m'veshin te tjereve, duke menduar se keshtu mund te clirohen prej tyre. Njesoj si provincialet qe kane disa vite qe jetojne ne qytet, kur shajne te sapoardhurit me termin "fshatar".

Keshtu qe realisht ti ke te gjitha te dhenat e duhura per te qene fashist i perkryer. Dhe kjo ne disa aspekte.

Se pari, je i verber dhe i shurdhert. Nje veti e domosdoshme per nje fashist, ne menyre qe te mos kete mundesi te njihet dhe te vleresoje kulturat apo ideologjite e tjera.

Se dyti je egocentrik, ndaj dhe e ke te pamundur ti shikosh gjerat nga perspektiva e tjetrit.

Se treti, ke te gjithe marrezine e nevojshme per ti cuar gjerat deri ne fund. E domosdoshme per te qene i gatshem per te hyre ne cdo lloj aventure edhe te pergjakshme.

Se katerti, nuk heziton te flasesh pa problem per zhdukje njerezish, kulturash, vlerash, me dhune, me imponim.

Se pesti, ke nje mungese te theksuar tolerance, ku mendimi yt eshte se s'ben ai qe duhet te dominoje, edhe perkunder argumenteve apo arsyes. Je fanatik, nuk pranon asgje tjeter, por kembengul me kokefortesi te budallalleku yt edhe perballe cdo urtesie.

Se gjashti, je agresiv. Me disa vende shprehesh pa problem edhe per vrasje te pafajshmish, madje edhe femijesh, sic ndodhi kur i dole ne mbrojtje Shadow-it.

Se shtati, je utopist. Kujton se mund t'ia dalesh mbane te uniformizosh boten sipas modelit tend te ngurte.

Se teti, je ateist, nje nga elementet kryesor per te perqafuar utopite megashkaterrimtare, si ajo e fashizmit. Kjo pasi eshte e domosdoshme te jesh larg Zotit per te perqafuar utopi te tilla, pasi bien ndesh ne mnenyre themelore me cdo besim.

Se nenti, je nga ata lloj njerezish qe behen me me te fortin dhe qe perpiqen te jene ekstremisht te ashper me te dobetit. Veti e rendesishme e hierarkise se nazizmit gjerman.

Se dhjeti, je racist. Thjesht moton e Hitlerit "ti zhdukim cifutet" ti e ke transplantuar ne aktualitetin e sotem "ti zhdukim muslimanet". Dhe kjo pasi sipas pikepamjes tende primitive vetem ideologjia jote eshte ajo e drejta. Ti i perket asaj "races" se zgjedhur qe mendon se domosdoshmerisht cdo fare tjeter duhet zhdukur, me te drejten e "me te mirit".

Nje gje eshte e qarte per mua. Ti nuk ke ndonje inat konkret me Islamin. Islami eshte vetem sebep per ty. Sikur te mos ishte Islami do te kishe gjetur dicka tjeter ndaj se ciles do te ishe shprehur ne te njejten menyre. Dhe kjo, pasi ti nuk rron dot pa armiq, pasi intati dhe urrejtja eshte e vetmjaf forme ekzistence per ty. Ti nuk rron dot pa peshtymatore ku te pastrosh here pas here mushkerite e tua kanceroze, te mbuluara me bloze, si pasoje e ajrit te ndotur ideor qe thith.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Gysi (me gjithe respektin)..nuk e di a eshte e qarte per c'donjerin e c'dolloj feje qe:fete monateiste (islamizmi dhe kristianizmi) jane pjelle e Judaizmit per t'iu kundervene Paganizmit te urte dhe paqesor.......Ju rekomandoj te lexoni librat historike te Aristidh Koles dhe do shikoni qe ne(si ju si ne) po mbrojme me fanatizem dogmat fanatike te Judeve,ne kohen kur perendite(12 kesish) e Paganizmit ishin me paqedashese dhe aspak fundamentaliste!!

Dicka me pelqeu ne nje fjali te A.Koles:kur shen Pali shkoi ne Athine per te folur mbi fene e re te kristianizmit,keta te fundit kishin kohe qe e kishin nje statuje te Krishtit me citimin:zoti i panjohur...dhe si perfundim e degjuan shen Paulin dhe pastaj e nxoren jashte me urtesi...ky i fundit u nxi nga inati dhe nga smira!
Shihen qarte qellimet e Judaizmit i cili donte te sfidonte paganizmin(me zotat Ilire)e urte dhe paqedashes!!
 

Gysi

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Nuk e Kuptoj Orosh cfare lidhje ka kjo me temen qe flet per luften ndaj Islamit.
Ajo qe po merrem gjithe kohes une ka te beje me budallalleqet qe thote Diku, si dhe me intolerancen e tij agresive.
Personalisht une i respektoj besimet e tjera, sidomos Judaizmin dhe Krishterimin, per te cialt vete Kurani na i ka pare si me te afertat.

Problemi ketu qendron tek nje lloj urrjetje e semure qe kane njerez si puna Dikut, si dhe per lehtesine naive me te cilat arrijne ne disa konkluzione ekstremiste.
Dhe normalisht nje fryme e tille eshte mjaft e demshme, pasi perhap konfliktualitet.
 

kurkushi

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Unë jam i bindur krejtëisht që po t`mos ekzistonte Nafta,s`do të kishte as luftë kundër Islamizmit.Arabët s`i ka ngacmuar askush nga jashtë për shkakun e fesë gjersa nuk ishte zbuluar Nafta nën këmbët e tyre...Kur u zbulua ari i zi që sot mbanë gjallë fuqitë botërore,lindi edhe fajtori islamizmi që po përpiqet t`a mbrojë pasurinë natyrore të dhuruar nga natyra për islamistët!
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

se e luftojne Islamin?
Islami mur i forte

Lorenc braun thote
"Islami eshte i vetmi mur qe e perballon kolonializmin Europian"

Gladston ish kryeminister i britanise se madhe thote

"Derisa kurani ekziston n eduart e muslimanve Europa sdo kete mundesi te sundoje ne lindjen e mesme"

Me rastin e e 100 vjetorit te kolonializmit frances ne Algjeri nje politikan frances shprehet

Perderisa algjerianet lexojne kuran dhe flasin gjuhen arabe ne kurre sdo te mund te ngadhenjeme pra detyra jone eshte qe kete kuran arab ta shkulim nga ata se bashku me gjuhen arabe nga goja e tyre.

Nje gazete e Uzbekistanit ne numrin 22 te viti 1952 shkruan

Eshte e pamundur qe ne nje vend ta themelojme dhe ta ndertojme komunizmin perderisa ne nuk shkatarrojme perfundimisht Islamin.

Ben Gorion ish kryeminister israelit thote

"Friken me te madhe ia kam paraqitjes se nje Muhamedi te ri ne boten arabe"

Hrushovi thote
"Islami eshte ai qe ruan karakterin revolucionar per arsye se eshte fe e popujve te dobet fe e popujve revolucinar fe qe gjithmone urrehet dhe luftohet nga europa kryqtare"


Nje misionar krishter thote\\

" Forca e fshete e islamit eshte ne ate se ai qenderon si shkemb si nje pende mbrotjese perballe perhapjes se fese krishtere.Ai beri qe vendet eneshtruara te katolicizmit ti perulen islamit"


Orientalisti Gardner thote

"Eshte forca e islamit ajo qe e frikeson europen"


Ish ministri francez i puneve te jashtme Hanoto thote

Ska vend ne siperfaqen e tokes neper te cilin ska kaluar islami e te mos jete perhapur ne to.Kjo eshte feja e vetme qe njerzit jane te priru ta pranojne fe e cila ua tejkalon feve te tjera.

Isaja Bosman misionar krishter thote

"Ska ndodhur asnjehere qe nje popull kristian ta pranoje islamin e pastja te kthehet dhe te behet krishter prape."

Lorenc Braun thote

Udheheqesit tane na frikesonin nga popujt e ndryshem mirepo ne pas te gjithave provave sgjetem asnje asrsye per keto rreziqe .na frikesonin nga rreziku hebrejve , nga rreziku japonezeve dhe kinezeve te verdhe dhe rreziku bolshevik.Megjithate kuptuam se ne hebrejte jane shoket tone , bolsheviket komuniste jane aleatet tane kurs persa i perket japonezeve , ka shtet me te medha demokratike qe kane marre persiper tu rrijne perballe.Ne gjetem dhe pame se rreziku i vertete per ne gjendet ne islam ne mundesin e e tij per ekspasionizem e nenshtrim dhe ne vitalitetin e tij te ndjeshem dhe perkrahjen e popullates ne mynyre te shpejte."

Albert Moshador thote

Kushedi ?Ndoshta kthehet ajo dite kur shtet e perendimit do te jene te kercenuara nga muslimanet qe do te zbresin nga qielli per te luftuar boten per te dyten here dhe ne nje kohe te pershtatshme" dhe vijon
Une sjam paralajmetar mirepo shenjat qe sinjalizohen per keto mundesi jane te shumta .. dhe asesi sdo te kete mundesi as me bonba atomike e raketa te ndalet levizja e tij.Muslimani eshte i zgjuar ka filluar te thote se ja ku jam skam vdekur dhe kurrsesi nuk pranoj te behem pas kesaj dite vegel qe do ta dirigjojne e do ta kurdisin shtetet e medha dhe agjentet e tyre.


Salazari ne nje koference per shtyp thote

Rreziku i vertete qe i kanoset krishterimit vjen nga muslimanet te cilet do ta arrijne te nderrojne rendin boteror.Nderkohe nje gazetar nderhyri me fjalet "Ne e shikojme se ato jane te zene me konfliktet dhe momarrevshjet midis tyre" Kurse Salazari tha "Frikesohem se do dale ndonje nga ata dhe mosmarrveshjet dhe konfliktet midis tyre do ti drejtoje nga ne"

Ne librin "Bota bashkekohore arabe" Moro Pjezher thote

Frika jone nga arabet dhe interesimi yne per ymetin islam seshte per ate se tek ata gjendet me shumice nafta por per shka te islamit.Duhet luftuar islami qe ta pengojme bashkimin e muslimaneve se kjo do te formonte nje force te madhe te shoqeruar gjithmone me forcen e islamit me lartesine dhe perhapjen e tij.

Gardneri thote

Lufterat e kryqezatave sjane zhvilluar per ta pushtuar juruzalemin por per te zhdukur islamin"

Samuel Zuejmeri ne librin e tij Sulmi ndaj botes Islame thote

Sipas perendimit misionarizmi karakterizohet njekohesisht me dy qellime kryesore me karakterin shkatarrimtar dhe me karakterin ndertues.Karakteri shkatarrimtar i dedikohet nxjerrjes se muslimanit nga feja e tij qofte me pranimin e idese ateiste.Ndersa ai ndertues i dedikohet krishterimit te muslimanit sipas mundesise qe ai te dale ne anen e qyteterimit perendimor dhe ti kundervihet popullit te vet.

Orientalisti dhe analisti ekspert amerikan V Smith thote

Nese muslimaneve u jepet liria dhe u lejohet te ndertojne sisteme shoqerore demokratike atehere islami do te ngadhenjeje mbi demokracine por vetem me diktature dhe qeveri kukulla pengohet ushtrimi i fese nga muslimanet.

Xhejms Stef thote .

Ate qe po perpiqen ti bejne muslimaneve sot eshte operacion ne moral , ne karakter, ne personalitet per ti hequr "nervin" e ndjeshmerise mbi padrejtesite qe i behen.

3:118.
O ju që besuat, mos i zini për miq të ngushtë të tjerët jashtë mesit tuaj, ata nuk pushojnë së vepruari në dëm tuajin, u dëshirojnë çka u mundon juve. Urrejta kundër jush duket nga gojët e tyre, por ajo që fshehin në gjoksat tyre, është edhe më e madhe. Ne pra, u kemi sqaruar faktet nëse ju i kuptoni.


58:22.
Nuk gjen popull që e beson All-llahun dhe ditën e gjykimit, e ta dojë atë që e kundërshton All-llahun dhe të dërguarin e Tij, edhe sikur të jenë ata (kundërshtarët) prindërit e tyre, ose fëmijët e tyre, ose vëllezërit e tyre, ose farefisi i tyre. Ata janë që në zemrat e tyre (Ai) ka skalitur besimin dhe e ka forcuar me shpirt nga ana e Tij dhe ata do t'i shpjerë në Xhennete, nëpër të cilët rrjedhin lumenj. Aty janë, përgjithmonë. All-llahu ua ka pëlqyer punën e tyre dhe ata janë të kënaqur me shpërblimin e Tij. Të tillët janë palë (grup, parti) e All-llahut ta dini pra, se ithtarët e All-llahut janë ata të shpëtuarit



Vijon
__________________
Një thënie të La Martinit për Muhammedin a.s,
- Ai thotë: "Filozof, orator, profet, ligjdhënës, luftëtar, ngadhënjimtar idesh, rilindës i sërishëm i fesë së logjikës dhe të Zotit pa idhuj dhe pa afreska; themelues i njëzet mbretërive të botës dhe i një mbretërie shpirtërore - ai është Muhammedi. Kur merren parasysh të gjitha masat me të cilat matet madhështia dhe popullariteti i njeriut, lirisht mund të pyesim: a ka ndonjë njeri më të madh se ky?"
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Ja edhe nje tjeter koqe kandari i "shkolluar" ne Lindjen e Mesme
 

OROSHI

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

eehhhhhhh....fatkeqsisht ka ca k.o.q.e qe origjina i therret per percarje!!
 

D-J

Forumium maestatis
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Me preke Gys besome, gati gati shof syte e tu me lot po qe me ngjajne si beggers’ qe rrine tek dyert e kazinove. Pa dinjitet eshte lutja jote per bashkebisedim.

Kultura ime di te dallojne midis biseduesit dhe ideve te tij. Per ty kjo eshte e huaj dhe antiislmike sepse premisa jote eshte se islami eshte i pakritikueshem. Dhe i vetmi qe i duhet prere koka eshte mbartesi i ideve, jo idete sepse ato jane te vetekzekutuara nga fakti qe jane antiislamike. Ka vetem nje te vertete dhe ajo eshte islamike, apo jo. Sa here te kam thene qe ti smund te behesh sociolog edhe po te doje? Nuk mu duk vetja nen ndonje drite te keqe prandaj do perpiqem te behem dhe une i mire karshi teje edhe pse teresisht jashte teme sepse tema eshte lufta kunder islamit dhe jo kunder Dikut apo ndonjetjetri. Por per islamiket nuk ka privacy po vetem kolektivitet sepse qenja e tyre identifikohet me islamin dhe se cdo sulm kundra islamit eshte edhe sulm kundra individit islamik. Shoqerite ku une bej pjese kane kohe qe kane bere kete ndarje. Islami e ka te ndaluar pergjithmone.

Bashke kemi bisedu me dhjetra here. Shume prejt tyre kane qene bumpy si kjo e tanishmja po kemi patur edhe debat konstruktiv dhe as deshira apo vullneti sme kane munguar. Ne kete teme as qe kisha ndermend te futesha vetm me shurdhuan britmat e tua per prerje kokash. Je ti ai qe nuk ju pergjigje ceshtjes se pedofilise se muhamedit duke perdorur argumanta te tipit oh i kemi sqaruar njehere etj kur vetem veten tende mund te kesh genjyer jo te tjeret. Jam une qe u perpoqa te sqaroj se cfare eshte fyerja po ti e banalizove me ngrefje shkrefje dhe sic e the kishe nevoje per shkrefje. Pra je ti ai qe prish debatin dhe jo une sepse ti nuk mund ta largosh veten emocionalisht nga ky debat.

Per mua islami eshte ideologji fashiste. Po deshe me bej sehir po deshe pellcit po deshe me kundershto, une nuk ftoj njeri te bisedoj me mua per gjerat qe me interesojne mua dhe te sjellesh tjetrin ne debat kur ai nuk eshte i gatshem te bisedoj me ty per gjerat qe me interesojne mua eshte pointless. Aq me keq akoma kur ti i kalon kufinjte e asaj qe quhet distance ne debat. Aty i ke, je ti ai qe i eshte shmangur debatit dhe jo une.

Nqse mendon se ke sjelle argumenta duke citu kuranin jam me se i sigurte qe mund te sjell faqe pa fund plot urrjetje dhe gjak qe kundershtojne ato qe thua ti dhe kur jane te interpretuara mjaft liberalisht. Po sjemi tek teologjia, ketu na mjafton ideoligjia apo filozofia qe islami percjell. Natyrisht, sic e shikon gjithesecili.

Nuk dua as te merrem as me shurdherine apo verberine si kushte per tu bere fashist, se jane mjaft banale. Jam gjithashtu munduar ti shoh gjerat dhe nga perspektiva jote po gjithmone jam ndeshur me kundershtime kontradikta dhe mungese llogjike edhe duke menduar si ty. Kam sa per dijeni access materialesh (dhe njerezish shume me te edukuar mbi islamin se ty) bollshme se ty qe nuk di as anglisht. Of course qe konkluzionet i nxjerr vete. Sa per gjakderdhje je ti ai qe po cirresh jo une, pasi une po flas per lufte idesh, ndryshe nga c’meson kurani yt. Kurse zhdukje njerezish me dhune nuk di nga e ke psonisur. Me siguri halucinacioni i eksatsise. Nejse, pjese e urrejtjes tende te verber ndaj cdo gjeje antiislame. Islami eshte besimi me intolerant dhe sic ta shpjegova me siper je ti ai qe je intolerant agresiv dhe qe kerkon te mbytet fjala e tjetrit sepse nuk mendon si ty dhe se ti ngrihesh dh nga gjumi ne 2 te nates per te mbrojtur nje nga marrezite me te medha me fanatizem ekstrem, besim i verber i shtyre nga frika dhe indoktrinimi. Se ty te duket se ben detyren ndaj islamit. Se te therret islami.

Nqse une jam shprehur per vrasje atehere ti qenke dhe genjeshtar i pacip. Nuk cuditem me nje islamik. Utopiost je ti jo une sepse utopia eshte nje vend qe nuk ke per ta pare prekur arritur kurre dhe kjo i pershtatet me se miri idese se allahut me virgjeresha ne parasje. Ateist nuk di ku e ke lexuar per mua megjithate kur une them qe islami eshte fashizem e argumentoj psene kurse ti ben lidhje te pallogjikshme midis ateizmit dhe fashizmit. Kur flasim per racizem kurani eshte vendi ideal per ta nisur, jo vetem ndaj rracave te tjera po dhe besimeve kulturave etj sic te kam shpjeguar.

Gjithashtu, nese kam mesuar dicka ne forum eshte se me arsyen e tjetrit mund te debatosh deri ne nje fare pike. Me tutje kesaj pike ku argumenti kalon ne ate cfare thone besimet e tjetrit nuk mund te debatosh me ne menyre konstruktive, aq me teper kur me nje person ke debatuar me dhjetra here. Prandaj koha per ta bere kete me ty eshte vecse e humbur.

Edhe dicka tjeter, humori te le per te deshiruar, gje qe nuk e mban biseduesin te terhequr ne debat. Perdor shprehje (ketu jam guilty dhe une kete rradhe) qe i ke nxjerr nga qitapet e tua A4 qe une i kam degjuar ketu dhe vite te shkuara. Per ndonje qe eshte regjistruar dje mund te jene interesante po per mua jane boring.

Por per ti dhene nje far mundesie njeri tjetrit shiko cfare pjell ideoligjia jote dhe imja se fshati qe duket sdo kallauz. Dhe sa here te kam thene dil nga vrima ku je futur se as ne plazh nuk e ze dielli.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Si fashizmi apo ashtu dhe islami eshte i bazuar ne unitetin e islamikeve si nje entitet, turme qe gjithmone shpreh nje deshire te perbashket per nje te mire apo mision te perbashket POR qe ka nje urrjetje armiqesi mosbesim te verber pathologjik ndaj vlerave dhe lirise individuale qe demokracite liberale i bashkangjisin vlerave te cdo njeriu, mashkull apo femer.

Si per fashizmin apo islamin individualizmi nuk eshte nje karakteristike pe keto dy ideologji. Ne fakt as per komunizmin. Vullneti kolektiv mbizoteron dhe nocioni i te drejtave individuale te zhvilluara ne perendimin e qyteteruar eshte potjuajse jo- ekzistues. Kete e kam shtjelluar me gjate ne fakt tek tema islami dhe te drejtat e njeriut ku kam permendur faktin qe te drejtat individuale jane te udhehequara vetem nga frika dhe nenshtrimi ndaj allahut.

Dhe eshte pikerisht entieti i turmes apo identiteti islamik, mbi ate kombetar, qe sipas islamit eshte superior po qe nuk ka qene ne gjendje te siguroj as standarte minimale jetese edukim punera, strehim shendetesi transport etj po vetm varferi morale materiale shpirtetrore.

Thuhet se nje tradite , nje bote nje qytetrim vleresohet mbi te gjitha nga gjendja e artit te vet. Cprapambetje shtazarake kur dhe fytyra njerezish jane tabu.

E pra kjo eshte pjese e luftes kundra islamit.

Si fashizmi ashtu dhe islami predikojne superiorietin e ideologjise dhe ekzagjerim te identitetit te tyre. Identiteti i njerezve eshte besimi i tyre. Besimi i tyre eshte gjithmone ai i verteti. Per ta e vetmja e vertete absolute qendron me besimin islamik. Kundershtimi i te vertetes sipas pikpamjes islamike eshte kundershtim i zotit dhe qe meriton ndeshkim : si kundershtimi i Hitlerit ashtu dhe kundershtimi i autoritetve qe mbartin apo perfaqesojne zotin meritojne ndeshkim.

Si fashizmi ashtu dhe islami urrejne pluralizmin dhe krimi eshte apostasy: vrit ate qe ndryshon besimin apo prija koken.

Islami ashtu si maoizmi komunizmi fashizmi tregon per nje ndarje tipike qe behej ne orizoret kineze internimet komuniste apo kampet naziste te shhfarosjes ne mase ku ata qe ndryshojne besimin qofshin burrat nenat baballaret tuaj meitojne ndeshkim te allahut per hir te nderegjegjes se tyre dhe se allahu do trajtoj pa meshire ata qe nuk bejne kete.

E pra kjo nuk eshte lufte kundra interpretimeve te ndryshme po lufte, jo me arme kundra te njejtit isalm qe ka sjell nje krize identiteti besimi kulturore kur perballet me demokracite liberale. E vetmja menyre per te justifikuar kete prapambetje dhe krize eshte apelimi tek ksenofobia rracizmi urrejtja ndaj demokracive liberale mosbesueve hebrenjve etj dhe per prapaskena e komplote, tipike kjo e fashizmit.

Kurani eshte libri me i etur per gjak, lexojeni lexojeni! qe do frikesonte dhe ata qe shijojne filmat horror! Te qenit politically correct nuk eshte gjithmone helpful.

vazhdon
 

D-J

Forumium maestatis
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Di qe ne departamente psikologjie ne universitete prestigjioze te Anglise apo Suedise mbrohen doktorata me tema qe analizojne psikopatine halucinacionet e shkaktuara nga besimi te islami. Apo iluzionet e shkaktuara nga utopizmi i virgjereshave ne parajse sa me ben te mendoj se te kujt fisi i perkasin keto virgjeresha dhe se a jane te fisit te ndonjerit qe na ka rene muhabeti ndonjehere dhe na ben ndonje favor kushedi.

Po qe do vinte dita te degjoja se vet islamiket do ta quanin besimin etyre nevojtore apo gelbazore apo peshtymore, kjo perben revelation dhe per pe mua dhe ketu ne forum po e degjoj per here te pare.

Une sdo ja lejoja vetes kurre te shaja besimin e tjetrit jo me timin. Po kritika eshte tjeter gje sidomos kur eshte per vet te miren e tij qe kritikon, apo pse jo, dhe humori qe te zgjat jeten. Vetem nqse utopizmi e ben pritjen ne parajse me virgjeresha te pafund.

Te verteta ta haj dreqi nuk jane shume dhe cte bej une tani dhe bashke me mua dhe 5 milirad te tjere qe kemi zgjedhur si te genjeshter Islamin?

Po e perseris sa here se kjo eshte lufte idesh. Jo me arme, jo mes njerezish! Po islamikeve qe ndjehen te poshteruar apo qe ndjehen inferiore nga inteligjenca e tyre e ulet, apo qe jane academically challenged kjo ju duket thirrje per gjak. Dhe ka ne kuran gjakderdhje sa te duash nqse njeri kerkon autoritet.

PO C’LIDHJE KA E GJITHA KJO ME FASHIZMIN?

Kurani dhe islami jo rastesisht terheqin pergjithesisht njerez me inteligjence te ulet. Kjo eshte ceshtja dhe me fashizmin.

Te gjitha librat me permbajtje fashiste apo Kurani si nje nga librat me obskurantiste qe mund te lexosh ndonjehere perdorin nje fjalor apo gjuhe mjaft te varferuar apo me nje sinatkse mjaft elementare. Mirepo sdo shume mend qe kjo behet per te kufizuar sa te jete e mundur mendimet kritike kur eshte fjala per fashizmin. Per Kuranin eshte me fatkeqe akoma.

P.s

Zippo mir e the. Ka ikur koha e gjakderdhjes. Ka precedent tjeter tani per democracite liberale ne lidhje me keto ceshtje. ke degjuar si u zgjidh ceshjta e Bushmen-eve te Afrikes?
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Ska vend ne siperfaqen e tokes neper te cilin ska kaluar islami e te mos jete perhapur ne to.Kjo eshte feja e vetme qe njerzit jane te priru ta pranojne fe e cila ua tejkalon feve te tjera.

TE GJITHA RRUGET TE çOJNE NE BUGJEJOVICE. Shvejk.
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

:22.
Nuk gjen popull që e beson All-llahun dhe ditën e gjykimit, e ta dojë atë që e kundërshton All-llahun dhe të dërguarin e Tij, edhe sikur të jenë ata (kundërshtarët) prindërit e tyre, ose fëmijët e tyre, ose vëllezërit e tyre, ose farefisi i tyre.

NUK DI KUSH E KA PERKTHYER, POR I MUNGON SENSI LOGJIK.
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
:22.
Nuk gjen popull që e beson All-llahun dhe ditën e gjykimit, e ta dojë atë që e kundërshton All-llahun dhe të dërguarin e Tij, edhe sikur të jenë ata (kundërshtarët) prindërit e tyre, ose fëmijët e tyre, ose vëllezërit e tyre, ose farefisi i tyre.

NUK DI KUSH E KA PERKTHYER, POR I MUNGON SENSI LOGJIK.

[/ QUOTE ]

Ka pas dhe komunista ne kohen e PPSH, qe thane me bindje " Per Partine sakrifikoj dhe Familien".

Eh thuaj.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Une nuk e di se sa me "zell" asht perqafu feja Islame ne bote,por persa i perket shqiptareve qe nderruan fene dhe u bane muslimane...qe te krijojme nje opinion me te qarte rreth kesaj teme duhet te lexojme librin e Edwin Jasques me titull "Shqiptaret"...aty trajtohen te gjitha problemet fetare te shqiptareve nder shekuj si dhe menyrat e perhapjes se fese islame ne Shqiperi!!

"Jesusi eshte i paster,Muhamedi eshte mekatar"-kto jane fjalet e Haxhi Bektashit..babait te bektashizmit!!
 

Guest
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ska vend ne siperfaqen e tokes neper te cilin ska kaluar islami e te mos jete perhapur ne to.Kjo eshte feja e vetme qe njerzit jane te priru ta pranojne fe e cila ua tejkalon feve te tjera.

Jane ca bo.le si puna e ketij me siper qe behen kamikaze e qe fshehin minj halesh arabe terroriste. Shqiperia duhet spastruar nga keta plehra qe s’jane te denje te quhen "qenie njerezore", po vetem qen rrugesh

TE GJITHA RRUGET TE çOJNE NE BUGJEJOVICE. Shvejk.

[/ QUOTE ]
 

Gysi

Primus registratum
Re: LUFTA KUNDER ISLAMIT

Orosho, mos e tepro lal. Nuk e di se nga i nxorre ato fjalet e Haxhi Bektashit, por edhe sikur te jene te verteta (gje qe s'ka kuptim), nuk ka pike rendesie per temen.
Une, ndryshe nga versioni yt i Haxhi Bektashit them: "Krishti eshte i paster ashtu sic edhe Muhamedi eshte i paster".

Sa per perhapjen e Islamit ne Shqiperi, te sugjeroj nje studiues me te njohur, dhe me pro shqiptar. Tomas Arnold.
 
Top