Letter to a friend

ameba

Forumium maestatis
Re: Letter to a friend

Nuk besoja se do te te shkruaja ketu ...
Nuk dua ende ta besoj...

Me mungon shume, me shume tani qe viti shkollor filloi te me konfuzoi rutinen e dites time. Ndoshta nuk me mungon asgje e jotja e ndoshta me mungon gjithcka... Ne fund te fundit me mungojne gjerat e vogla tonat, ato momentet ulur ne cepa te ndryshem te te njejtes tavoline kur mjaftonte te shiheshim ne sy dhe ishim marre vesh, kishim bere edhe biseden me te gjate se cdo here tjeter ne ate fraksion sekonde... Me mungojne ato momente tonat kur perpiqeshe te beheshe ndergjegjja ime, kur perpiqeshe te me keshilloje, por me shume me mungon britma jote sa here qe vija e te thosha dicka timen qe ishte vetem e imja e ti prap inatoseshe si te ishte dicka jotja... /pf/images/graemlins/shrug.gif

<font color="red">Lal me ka marre malli shume per ty /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wub.gif</font>

alinos

Forumium maestatis

/me bery bery xheloze for the pickellonjen qe te paska marre malli ty /pf/images/graemlins/tipsy.gif
who is it? /pf/images/graemlins/idea.gif

ameba

Forumium maestatis

Me nuk ta tell sikur kaaaaaaaaaq ta bash dhamin /pf/images/graemlins/tipsy.gif

/pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Dotesa

Primus registratum

piccola tecna,

Sei un amica molto speciale per me. Qusto l'ho capito dal primo momento che ti ho conosciuta...allora eri una principessa. Avevi la corona,la collana,gli orechini,il bracciale delle principesse. I tuoi capelli biondi e i tuoi occhi verdi mi fecero subito innamorare. Pure quando faccevi i caprici per me eri bellissima.
Ti ricordi quando siamo andate in pinetta?! Il paese ti sembrava come quello ti heidi...dicevi che era tutto piccino come te. qualche giorno dopo mi hai offerto il te con le tazze di porcellana che ti avevano regalato quel giorno in pinetta.
Adesso non sei piu una principessa con la corona ma hai deciso di somigliare a tecna...e a me mi hai battezato con il nome di flora. Mi viene da ridere quando penso alle cose che mi fai fare, ma sono contenta quando ti vedo sorridere.
E quando è nata la piccola musa te lo ricordi? sei venuta a stare da me e non andavi a dormire fino a tardi. Volevi giocare con me.

ti voglio bene la mia piccola tecna.
tecna1.gif

karamel

Primus registratum

Je suis tellement decue de toi si seulement tu savais. Je ne comprends vraiment pas ce qui t'as pris. Bordel! Regardes-toi merde! Tu ressembles a rien! T'es laide avec ce putain de foulard!Mais qu'est ce qui t'as pris!! T'as digenté ou quoi? J'ai l'impression que c'est la toute premiere fois que je te vois!! Je pensais que t'etais plus intelligente que ca ****! t'es une fille chic et belle que tout le monde adore.. ma meilleure amie jusqu'à present. Je sais que pour toi ce n'est qu'un chiffon sur la tete, mais moi j'ai du mal a te reconnaitre à moi! Je me sens trahi et degoutée!J'ai bien peur qu'on ne s'amusera plus comme avant: que les soirées etudiants, les petards apres les cours, les sorties entre filles,et nos histoires de mecs c'est bien fini tout ca et pour toujours...!

pinkparadise

Forumium maestatis

La deception fais partie de la vie,
quande on aime, ona aime tout court, sans raisons et sans conditions.
les vrais amis en mettent pas, faut juste etre la quand il le faut.....

ameba

Forumium maestatis

Mik ...

Pas ca ditesh ti do nisesh per pak kohe per dicka shume me te mire per ty, dhe mua sec me kapi nje melankoni per ty qe pa te percjelle akoma. E di qe shpesh here te kam acaruar nervat me vogelsira. E di qe te kam vene perballe zgjedhjesh te veshtira. Por me me siguri di qe ti do jesh miku im per nje kohe te gjate cfaredo qe te ndodhe e pa shume rrendesi se sa larg do jesh miku im. Ndoshta gjate gjithe periudhes se udhetimit tend nuk do te degjohemi a shkruhemi dot, por une e di qe ti nje dite do te kthehesh dhe gjerat do te rrifillojne ekzaktesisht diten ne te cilen i kemi lene.

<font color="blue">Udhë të mbarë mik i dashur!!! /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/wave.gif</font>

alinos

Forumium maestatis

Dear Friend,
would you change your mind about me, if I changed my haircolor?

olololol

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
pse mo ca u be ketu,zyre punesimi.---pergjigjet ai

ehh ska shok te ngushte sot joooooo.shkruaji letra sa te duash /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

[/ QUOTE ]

<font color="red">E Dashur Lips.... </font>

Pse genjen si nuk ka shok sot
A s'te kam thene sa here kam kap lek ne lloto eeeee /pf/images/graemlins/lol.gif
A s'te kam gjetur pune dhe s'ke pranuar !!!!
Qe une mos te rri perhere duke pagujt kafet, qe ti te merresh me dicka tjeter pervec shkolles !!!!
Po si nuk me prezantove nje shoqe m'qafsh /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/frown.gif
Ti e di qe jeta ime eshte bosh tani.

E dashur Lips
/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Goca

Primus registratum

Fiku ....
Miku im i dashur. Sa inat te kisha kur isha e vogel. Nuk kisha qef ti beja duart pis e kokrrat e tua i doja te qeruara. Edhe Bab-Lymi rrika te fiku. Mos ka marre gje fikun tim?!

ana karenina

Primus registratum

I dashur mik, thone se muzika paqeton shpirtin kur ky i fundit trazohet nga kujtimet /pf/images/graemlins/laugh.gif

Lepurushi ferkon faqet
ha karrota dhe kenaqet
perkedhelet edhe thote:
- Une pa perralla nuk fle dot /pf/images/graemlins/laugh.gif

- Fli pa perralla,
keshtu thote mami
lepurushi bindet
dhe ben nani nani /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

ameba

Forumium maestatis

/pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

Madame B.SH/B /pf/images/graemlins/laugh.gif

C'est une rare et divine chose que l'Amitié.
L'Amitie est le plus parfait des sentiments humains,
parce qu'il est le plus libre, le plus pur et le plus profond.

jtm bcp /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

mademoiselle E.H

Je viens de recevoir ta lettre...Bien sur le facteur...etait curieux de savoir...qui l'envoi!!! avec ces timbre rouge sur une envelope rose...je savais que ca venait de toi... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gifOn plus j'ai senti ton parfum..."Truth" de CK

Ta lettre ma bcp touché...
je t'aime aussi... et je suis sincére...

A bientot B.SH/B

regele

Forumium maestatis

Ju qenkeni dhe te pendes moj /pf/images/graemlins/smile.gif

Letter to a friend....emailet pranohen?

^^MIA^^

Forumium maestatis

Ky shkrim i dedikohet vellait tim Denisit..

Den, Me ka marre malli qe tani per ty...Me dukej shaka kur me thoje qe nje dite do largoheshe per ne Amerike te cilen e shihje si te vetmen zgjidhje te jetes tende dhe une lutesha qe ti te largoheshe sa me pare nga ky ambjent qe se kuptoi kurre se sa vlera ke ti si njeri."Eri si thua do me dali valle viza??"-- keto fjale nuk me shqiten nga mendja kur kerkoje aq me padurim te ikje dhe dje ashtu i stepur perpiqeshe ti mbaje larg syte e mi sepse sapo me shihje te mbusheshin me lot.Une te shikoja ne anen tjeter te tavolines dhe qaja pa pushim,me ra si bomb kur mora vesh qe ne date 7 te kish dale viza dhe qe do ikje ne dt 12."Ah moj shpirt lindem ne kete vend ku detyrohemi te largohemi nga njerezit me te dashur" --me the duke me perqafuar..Nuk shkeputesha dot nga krahet e tua,me dukej sikur ishte hera e fundit qe do te te shihja.Ti me merrje me te mire,me ngushelloje duke me thene qe vetem 3 vjet jane dhe se do kalonin rrufe.Po ti per mua je gjithcka kam patur keto vite,njeriu i vetem qe me kuptoje vec me shikim,i vetmi njeri qe mund ti ndaja mendimet e mia,qe mund te me bente te ndjehesha mire.Kur te kisha ketu isha e sigurt,ndihesha e tille,sepse ishe cdo moment te une.Ndersa tani ti more rrugen per aq larg.."Eri,ma premto te lutem qe sdo me harrosh kurre,te lutem ma premto kam nevoje.."--une zgjata doren dhe te dhashe Shen Marine qe e mbaja gjithmone me vete e tu betova per Shen Mari.Si mund te harroj njeriun qe e ndjej si mishin e gjakun tim?! Me mungon qe tani o Den..edhe pse e di qe atje jeta jote do jete vetem per me mire.Ndihem e trishtuar,e perhumbur.Me mungon shume shume /pf/images/graemlins/shrug.gif

ana karenina

Primus registratum
Re: Letter to some friends

I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing
I said nothing can take away these blues
`Cause nothing compares
Nothing compares to you... /pf/images/graemlins/wub.gif

teab

Primus registratum
Re: Letter to some friends

Kush osht ky mi qe s'komparet me fancy dinners? Ec ketu te te ndreq pak, se s'qeke n'terezi.. /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif