Kush na shan me shume?

Kush na shan me shume?

Ju lutem lexoni kete artikull dhe komentojeni me nota sa me reale! Po e postoj, pasi mu duk realist dhe qe prek disa pika te cilat ne i shmangim per nje arsye apo tjeter.

Burimi: www.balkanweb.com



Ne vend te shuplakes se Sunday Times!

Nga Ilir Kulla


Na vjen keq sa here na shajne jashte vendit tone ne shqiptaret dhe Shqiperine. Na vjen keq me te drejte, por per fat te keq ky hidherim nuk na vjen nga patriotizmi, perkundrazi nga egocentrizmi, krenaria e semure dhe nga forca e goditjes morale qe na jep shuplaka. Kete mund te mendosh teksa lexon shkrimin e djeshem te Sunday Times-it.
Nuk ka dyshim qe autori i ketij shkrimi qe na pershkruan ne shqiptaret me nota te zeza, gati-gati si barbare dhe me tone me shume se percmuese dhe pexhorative ka ndjenja dhe ndjesi te tepruara, madje te ekzagjeruara antishqiptare. Nuk perjashtohet as fakti se autori mund te jete nje nga ata te shumte gazetare neper bote qe per nje moment te jete vene ne dizpozicion te nje lobingu nderkombetar kundra shqiptareve, ne momentin e pavaresimit te Kosoves. Asgje nga keto nuk perjashtohet…
Sikunder nuk mund te fshihet fakti qe autori i ketij shkrimi di me te vertete pak per shqiptaret dhe per historine e tyre te vertete. Qe ndoshta nuk di aspak per figurat e shquara te botes se kane patur per nder te thone qe jane shqiptare. Natyrisht qe autori i cili ne shkrim ka kujtuar vetem Nene Terezen e Kalkutes, nuk di ose ka “harruar” te permende inxhinjerin e famshem evropiano- shqiptar Karl Gegen, Papa Klementin, Mehmet Ali Pashen themeluesin e Egjiptit te ri qe shkaterroi furine vehabiste ne ate kohe, piktorin Ibrahim Kodra, shkrimtarin Kadare, vellezerit e famshem hollivudiane Belushi, e deri madje tek zbuluesi i famshem i Viagres qe te gjithe shqiptare si shume e shume te tjere.
* * *
Por le te kthehemi tek fillimi, tek fakti pse na vjen keq kur na fyejne dhe na shajne te huajt dhe nuk na vjen aspak keq kur fyejme, shajme, ofendojme njeri-tjetrin. Pse nuk na vjen ose na ka ardhur keq kur kemi djegur apo vrare njeri-tjetrin dhe Shqiperine. Ne asnje rresht te shkrimit te Sunday Times-it nuk mund te lexosh me shume fyerje qe i jane bere vendit tone dhe neve si popull sesa ato qe i ka bere politika shqiptare ne parlament dhe jashte tij Shqiperise. A mos valle eshte e para here qe kemi degjuar nga goja e lidereve tane politike qe jemi kthyer ne vendin e prostitutave, droges, mafias e sa e sa te tjerave ofendime te bera gjate fushatave elektorale!
Po akuzat qe i kane bere opozitat-pozitave e anasjelltas vetem per ca vota me shume i harruam? E pra te mos na vije keq, ata qe na shajne jane shume me te varfer ne fjalorin e tyre sesa c’jemi, c’kemi qene dhe ndoshta cdo te jemi vete ne kur i sulemi njeri-tjetrit.
* * *
Dikur nga viti 2002 me delegacionin e parlamentit shqiptar ne Keshillin e Evropes ishte dhe kryeministri aktual Berisha, i cili zakonisht shkonte ne keto mbledhje. Ne nje nga seancat ne Strasburg do te diskutohej per problemin e Moldavise. Kreu i opozites e tash kryeministri i vendit te share, mori fjalen ne kete seance. Per cudine e te gjitheve ai e filloi fjalimin duke thene, “zoterinj kolege moldave une ju kerkoj te falur juve, per faktin se nje pjese e bandave qe shfrytezojne vajzat tuaja jane shqiptare. Por ata jane te lidhur me mafian qeveritare ne Shqiperi dhe me ministrat (ishte fjala per socialistet)”. Natyrisht qe te gjithe u shastisen me ish-Presidentin e vendit, i cili nuk rrinte pa gjetur rast e pa rast mundesine per te hedhur balte ndaj vendit te vet, thjesht se ishte ne opozite.
Me ka rastisur te jem tek varrimi i Papa Vojtiles. Ne Tirane ku atmosfera elektorale ishte e nxehte mberriti me SMS po nga Kryeministri aktual lajmi se paraardhesi i tij Nano na paskesh bere nje skandal diplomatik me karriken ku do ulej dhe na qenkesh perplasur me Presidentin per ceshtje protokolli. Pertej faktit qe ne Vatikan nuk ndodhi asgje, duke qene se isha vete deshmitar okular, lind pyetja, po sikur ne te vertete te kishte ndodhur dicka a ishte me e hijshme per ish-Presidentin e vendit te heshte sic beri Rexhep Meidani, apo te klithte politikisht sepse kishte nje fushate zgjedhore perpara!!!
* * *
Sasia e llumit, baltes, dhe fekales qe kemi prodhuar dhe me tej hedhur ne keto vite ndaj vendit tone dhe njeri-tjetrit eshte qindra mijra here me e madhe sesa ajo e Sunday Times-it, por eshte gjithashtu mijra here me e madhe sesa aftesia jone per te lare veteveten dhe imazhin e vendit tone. Shkrimi Sunday Times-it na rikujton epoken e zeze te Piramidave. Po valle kush nga ne mori guximin qytetar nje here te vetme te beje autokritike? Kush nga ne tha qe populli yne u kthye ne nje parazit qe mendonte se do te jetonte pa punuar, se do te hante me luge floriri, pa punuar se parate e firmave ishin te sigurta, sepse te gjithe nen rrogoz ishim te bindur se ato i sherbenin si alibi firmave per te pastruar parate e zeza te botes. Ajo ka qene “nje menxyre” shpirterore e jona, per te cilen nuk ishte fajtore vetem qeveria, ishim fajtore te gjithe. Problemi qendron tek fakti se asnjehere seriozisht shoqeria jone nuk ka marre persiper ti beje nje ekzaminim ndergjegjes se vet, asnjehere. Me kete sjellje i kemi dhene vazhdimisht uje burimit te atyre qe nuk na kane dashur. Ne na vjen keq kur ata na shajne dhe na fyejne, por ne te vertete nuk bejme asgje realisht qe te ndodhe e kunderta.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

Amon o burre se keto pordhet e ketyre s'durohen...
Ca na bojn sikur kane jetu ne Castille de Versaille kta qe max. , sikur te kene qene me fat, kan lind ne Porcelan....
se po te mos ken pas aq fat mund te kene lind edhe ne ndonje lagje tip "8 Nentori" te Policanit....
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

S'e kom me Nazhin.... e kom me ket D.I.C.K-un...pordha madhe

meqe ishim te morfologjia .... ca pret nga nje vend ku 1/3 e popullsise mbajne me nder dhe lavdi emrin D.I.C.K... sipas kultures saksone te mbash emrin e PENISIT ESHTE GJO E MADHE
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

Mother Teresa is the only internationally famous Albanian; all the rest are infamous.

Qe nga kjo fjali kuptohet sei Gill ska ndermend te ofendoj njeri, sepse kjo eshte kaq fiction kaq sci-fi sa eshte e paimagjinueshme apo kaq e cmendur te merret seriozisht apo si vlere reale (me perjashtim te lexuesit amerikan) . eshte si McEnroe qe i thot arbitrit “you cannot be serious”, duke parashtru ne kete far feje menyren e tij ti me te cilein kerkon to engage dhe ti imponohet lexuesit. Gill i thot lexuesit don’t be so fool te kerkosh per saktesi fakte apo statistika tash e tutje sepse humbet jo vetem lezetin po dhe qellimin (the point) pasi me teper kjo eshte si te thush nje outcry e tij: A do ta marri ndonjehere bota seriozish Shqiperine? Gill eshte gjithmone spot on ( ne koke) ne idene et tij qe e shpreh tragjiko-komikisht (tamam atehere kur duhet te qash nuk mban do t te qeshuren) me satire me fakte te shtremberuara dhe paragjykime vendore. Ka nga ata qe shkruajne me fakte te sakta po qe arrijne qellimisht konkluzione te gabuara. Ai ben te kunderten: perdror fakte te pasakta , pasi korrketesia e tyre per te seshte e rendesihme ( he cant be bothered, put it this way) me nje fare pertacie dhe arrogance pasi ajo qe thot ajo qe prek me te vertete dhemb nga realiteti. Eshte njelloj si te shikosh nje karikature dhe te ankohesh apo ofendohesh sepse hunden apo veshin nuk e ke kaq te madh apo uuu po une skam ndonje nishan ne maje te kokes dhe te lincosh autorin sepse perdor fakte te fabrikuara. Ky eshte shkrim eshte per tu lexu (lexo kuptu) “as a whole” dhe ai duket dhe ska as ndermend te merret me “bits here and there” dhe ai e di qe nje lexues mesatar ska nevoj te hyj ne debat me faktin qe keto gjera nuk jane ekskluzivitet i Albania.

Kurse Gangster bitches eshte COOL. Harroni perkthimin ne shqip por shikoni konotimin ne anglisht. Pra femrat perpiqen te behen cool po perfundojne kaq fatkeqesisht uncool. Lexoni mire nuk thote te gjitha vajzat por KA VAJZA qe duan ta lozin si gagster bitches. Gill duket qe eshte neverit nga ajo lloj desperate wannabe youth culture qe paguhet nga imigrante per te cilet ai ndjen keqardhje dhe Western Union, apo nga ai lloj mashkulli albanez me shikim hajduti qe bejne te fortin po qe per nje perendimor duken si nje qe gjithe jeten i kane thene te besoj ti je femer dhe ai sle rast pa dashur te provoj qe ehste mashkull dhe jo femer. Me thoni qe ska te drejte pavaresisht se ai preferon te bej qimen tra qe te pakten keshtu te degjoj dikush.

Nuk ka dyshim qe nqs kerkon nje himn racist ske pse shkon me tutje, por duke dit menyren e tij te te shprehurit, pra satiren – kjo e shpeton ate nga cdo ankese dhe batutat qe ai perdor(nuke shte dhe aq shpirtlig sa duket) ske pse ja merr kaq per keq qe shqipja eshte e veshtire dhe tingellon funny.

Mu kto mu duken si me kontrovesale sa per batutat jane second to none. Tek tuk mund te jene pak cheap, po pse u dashka qesh me cdo batute. Ka te njejtin stil si Jeremy Clarkson i Times dhe i Top Gear, per at qe e njofin. Vetem se ai e nuk e ka me kombet po me te shkurtrit, femrat ne makine, ciklistet, green lobby ambjentaliste qe i ben per i lek fare.

Edhe dicka kjo ehste botu ne magazine pra ne reviste qe shitet bashke me gazeten prandaj nuk i shpeton dot GLOSSY style. Gjithashtu The Times para ca kohesh ndryshoj formatin nga Broadsheet ne Compact. Kjo reflekto dhe cilesin qe ka shku pak me poshte si dhe me ndryshimin e pronarit, Murdoch qe ka opsesion me Tabloid press dhe ranking –chasing ne vend te cilesise dhe intelektualizmit Pra nuk eshte The Times e dy tre viteve me pare dhe se se prestigji i fituar ne 200 e ca vjet nuk shkundet dot ne dy vjet.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ti sikur u nise me pushime mer /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

larg nga ty proved unbearable /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />


DDD, prisja pak me teper nga ti.

E

[/ QUOTE ]

se mos me dhe telefonin ti /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Dolores

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

Lets get over it ppl like everything else....edhe nji gote vere nga pas edhe vete smooth down the stomach /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

Dear D.I.C.K ( e cuditshme sesi sistemi editon emrin me popullor ne anglisht /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif)



E para nje here qe gjithcka qe ti ke analizuar ka qene fillimisht e kompromentuar nga fakti qe qe ne fillim ti ke paragjykuar faktin e te kritikuari nje shkrim qe botohet ne Sunday Times. Dhe ke te drejte; fakti pse mua po me rruhet trapi dhe filloj te shkruaj nje faqe pergjigje vjen nga fakti qe ky shkrim eshte botuar te Sunday Times...
Me gjithe deshiren e mire qe kam qe kete analize qe ti ke bere ta marr si te mireqene, pavaresisht se arrij te kuptoj se cila eshte menyra jote e te perceptuarit te shkrimit prape mendoj se gjykimi yt eshte teresisht i deformuar prej faktit qe ti shpesh aty ku ndodhesh (mendoj se dhe ti je pjese e komunitetit mergimtar shqiptar... te pakten menyra e shprehjes qe duket si nje mendim ne nje gjuhe te huaj i perkthyer keq dhe fjale per fjale ne shqip) vuan kete kompleksin e inferioritetit ne qenesine tende vetem e vetem prej faktit sepse je shqiptar. Kjo eshte nje forme kompleksi inferioriteti shume e perhapur nder emigrantet kudo qe ndodhen e cila ndrydh dhe frustron gjithe performancen psikologjike te mbartesit te vet. Dhe ne momentin qe asaj i krijohen kushtet per t'u exposuar per shkak te nje ngacmimi te jashtem, ajo shfaqet ne dy forma:
1. Si forme nenshtrimi pa kushte ndaj realitetit sado i padrejte qofte ai, madje edhe ne rastin kur aty ka vend per te luftuar (te pakten) per ta rregulluar disi. Presioni social ne kete rast eshte shkaterrimtar per individin dhe ky i fundit i dorezohet ambjentit social pa kushte, duke ndryshuar gjithe sistemin e qenies mbi te cilin kishte ngritur staturen e vet karaktero-sociologjike.
2. Si nje forme shperthimi revolte, e cila me nje ngacmim te vetem nxjerr gjithe mllefin e akumuluar ne kohe per shkak te presionit social qe eshte ushtruar mbi individin dhe qe ka pritur i shtypur kohe e kohe te tera per te dale.

Ti ben pjese ne grupin e pare. Ty mergimi (shpresoj dhe i lutem zotit mos jesh ne Angli sepse ne kete pike situata do te ishte shume deshperuese) te ka deformuar menyren tende te konceptuarit dhe kjo nuk ka ardhur si pasoje e importit te kultures vendase e cila ka zevendesuar kulturen ish-ekzistuese. Ka ardhur per nje fakt me te thjeshte; ti ke pesuar nje shtypje psikologike per te vetmen arsye se i perket nje komuniteti inferior ndaj atij qe ti je perpjekur te integrohesh... Dhe kjo te ty ka krijuar nje mishel mes kompleksit te inferioritetit dhe presionit egoist per te mos qene inferior ne ambjentin, pjese integrale e te cilit ti deshiron te behesh.

Kjo eshte pak a shume e ngjashme dhe me rastin e Gill-it te cilit deshiren per te qene antikonform me realitetin nuk mund t'ia shpjegosh pervec se me faktin e te qenurit psikologjikisht i frustruar gjate periudhes se formimit te statures se tij karaktero-sociologjike.

Megjithate hajt kalojme te shkrimi:

1. Faleminderit per analizen qe i ke bere vepres se Gill-it a thua eshte Hamleti i Sheakspear.


Mother Teresa is the only internationally famous Albanian; all the rest are "infamous".

E para nje here te lutem me shpjego pak ne shqip literalisht fjalen infamous. Ne perceptimin e pare qe eshte edhe dominanti nje infamous eshte nje "jo i famshem" apo mos ndoshta nje " bythqir" ne kuptimin figurativ te fjales ("harroni perkthimin ne shqip, po shikoni koonotimin ne anglisht"- a nuk ishte kjo menyra sesi ti e shikon kete shkrim????) .... </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Qe nga kjo fjali kuptohet sei Gill ska ndermend te ofendoj njeri

[/ QUOTE ] ....

/pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif

2. Megjithate pa u zgjatur ne anlizen mikro-letrare te shkrimit mua me vret me teper kjo menyra machiaveliste qe media perdor per te kapur audiencen. Male te tera me mashtrime qe pasohen nga deme kolosale per pesuesit e ketyre mashtrimeve dhe te gjitha keto perse:
- PER TE KAPUR SCOOP-in... per te kapur lexuesin...
Nje lufte e pacipe ku ti ne emer te lirise se shtypit mund te fyesh kedo dhe kurdo vetem e vetem qe e nesermja te shesi me shume kopje se e sotmja....

Tallje trapi kolosale me njerez, popuj, madje dhe civilizime te tera vetem e vetem qe Gill dhe ca p**motra te tjere si puna e tij te marrin rrogen dhe per kete muaj.

Motren mu ne pidh lirise se shtypit, robt mu ne pidh demokracise dhe fisin mu ne vrimat vaginale ose anale gjithe sistemit modern te vlerave, nese sistemi justifikon cdo mjet per te arritur qellimin... Nese sistemi harron ate c'ka njeriun e dallon nga roboti... ndjenjen....
Po kthehemi ne rendin me te felliqur qe ever and then ever njerezimi ka pas kaluar ndonjehere.. Konsumatorizmi robotik....

Njerez qe per hir te lirise se shtypit heqin dore nga reagimi per shkak te fyerjes, njerez qe per hir te lirise se fjales pesojne diskriminime verbale deri ne depresione mentale.... Nuk eshte kjo ajo qe inspiroj....

Dhe nese Europa ku ne perpiqemi te hyjme eshte e tille, machiaveliste, pragmatiste, pashpirtmerisht xhungel, robt mu ne pidh dhe asaj.....
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
/pf/images/graemlins/laugh.gif je bere shume i parashikueshem ncqqq nccqqq nccqqq /pf/images/graemlins/kiss.gif

[/ QUOTE ]

shenja me e sakte per te provu se un du te settle down perfundimisht. what more can I say for you to believe me? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

Poster ke preka gjona shume te rendesishme qe ka shume per te fol e alarmu madje dhe qe kerkojne hapesire te vecante por seriozisht plako jam i lodh tani dhe po pertoj /pf/images/graemlins/wave.gif
 

papucja

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

Ne shajme me shume….kush do te frymezohet, te lexoje postimin e mesiperm, per fjalorin dhe menyren e te shprehurit. Ne rradhe te pare shajme nga motra e nga nena, farefisin e te gjitha. Synimi eshte ta prekesh tjetrin ne piken me te dobet, duke treguar dhe supremacine mashkullore. Ka shume te verteta ne shkrimi e Gill, po shyqyr qe e ka bere karikature, se po te ishte origjinale do te ishte tragjike. Me kete rast, na ben te qeshim, se nuk qajme dot. Po te lexosh shkrime te tjera te tij, jane pothuaj me te njejtin stil; e vetmja e mire nga kjo mund te jete mundesia e rritjes se turisteve, se doemos jane kurioze te shohin jeten ne shek. e 16, sipas Gill.
Fatkeqesisht nuk gjej dot nje te pavertete aty, pervec faktit se te gjithe emigrantet e ndershem, sidomos ne Europe qe rropaten per te permbytur ate imazh te zi qe ia veshin bashkatdhetaret e vet me bemat e tyre jashte e brenda shtetit. Nje shtet i vogel si Shqiperia e perfshire ne nje tranzicion te pafund, me mbi 50 parti politike, korrupsion nga mesuesi deri te ministri, portieri e infermjerja, nungesen e tolerances, diskriminim dhe rracizem, krahinor, moshe, gjinie, rrace, origjine. Kush nuk i ka thene fjalet: jevg, katunar e malok apo çeçen, dhe kush i ka thene ia di mire konotacionin. Fjale te reja kane dale per homoseksualet (shembulli me lart) qe tregojne se jemi akoma shume mbrapa. Gjera qe dhe bota i ka, po i ka pranuar ose nuk i shpreh. Ne mendojme se jemi te civilizuar por ne fakt vetem ne dukje. Te veshesh taka e te kesh benc nuk eshte emancipim. Thelle thelle, ka shume pune per t’u bere, e mesa duket duhet kohe ende. Kush eshte jashte, e di mire mesa mall pret te kthehet tek vendi i vet, dhe kur shkon atje mbulohet me trishtim, do te rrije, te kthehet por vihet ne dileme; pse nuk po ecen perpara, pse te ikin dritat e uji ne nje vend ku uji nuk resht (anes drites i papare….sa vjet me pare jane thene keto fjale), pse plehrat hidhen ne rruge kur koshi eshte dy metra me larg, burri vret gruan apo trafikon motren, profesori do para per noten, ne mos ndonje gje tjeter, pse duhet te paguash per te zene nje vend pune...pse, njerezia kur e dine mire care politikanesh kane i zgjedhin e rizgjedhin.
Keshtu qe, ne e shajme me shume njeri-tjetrin se askush tjeter, shahemi aq shume sa kur lodhemi themi thjesht “eshte i share”. Vetem ne barsaleta nuk shahemi, aty jemi me te zgjuar se te gjithe.
 

personazh

Valoris scriptorum
Re: Kush na shan me shume?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nxefesh kot /pf/images/graemlins/laugh.gif Nazhi ferkon barkun kur ti nxefesh kshu, se o kalama i keq /pf/images/graemlins/laugh.gif ehuuuhhaaa o stil i vjeter ky /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

o poster se o aq e mir kjo sa m'qu kalamo t'keq /pf/images/graemlins/laugh.gif

menimi im eshte ky: te rri te merrem me njonin qe shet artikuj te tille eshte e kote vallaj. se problemi tek e funit rrotullohet me i pik: si me ja bo me jetu ne ven te huj pa rene pre e ktyre klisheve. une nuk kam dozen e duhur gazetareske te atij robit (ose kujtdoqofte) qe shkru artikuj ore e minut, dhe me ngelet veç me tall trapin ose me u stresu se tall trapin ai me ne. kjo puna e te stresumes me ka kalu shume kohe me perpara. une rolin tim si shqiptar rob tamom e bej ne venin ku jetoj. rolin e mbrojtesit te kultures shqiptare me i fjal e bej ne hapsirat e mia me aq sa mundem. e rendesishme per mendimin tim eshte me i dit limitet dhe difektet e vendit tend, se kur i di i merr me kollaj kritikat, biles ja fut i te qeshme mrapa e te huajt te shofin dhe me mire.

qe mos e zgjas lala shume, ai artikull nuk me thot asgje qe une nuk e di. ça ti bejme ne se ai robi defrehet me kshu gjonash? ta thyjm ne dysh? ik e lal leje, ai boll ka problem se do ket mret Carl-in mas ca kohe.

edhe snobizmi nuk do me thon qe ti s'e rru (mgjth un thas qe na rruhet relativisht /pf/images/graemlins/laugh.gif). ka kuptimin tjeter, po ket do e shpjegoj nai dit tjeter ke gjuhesia.
 
Re: Kush na shan me shume?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
une rolin tim si shqiptar rob tamom e bej ne venin ku jetoj. rolin e mbrojtesit te kultures shqiptare me i fjal e bej ne hapsirat e mia me aq sa mundem. e rendesishme per mendimin tim eshte me i dit limitet dhe difektet e vendit tend, se kur i di i merr me kollaj kritikat

[/ QUOTE ]

Tashi u kujtova une pse kam kaq simpati per ty. Je djal' shume sensibel /pf/images/graemlins/pickellonja.gif
 

Isabelle

Valoris scriptorum
Re: Kush na shan me shume?

Une desha te kuptoja se si ka mundesi qe Posteri ka arritur ti shkruajce ca fjale tamam ashtu sic shkruhen pa u edituar? Apo pse sapo eshte kthyer nga Kalibashi /pf/images/graemlins/laugh.gif ?

Me listoni dhe mua ne rrjeshtin e fanseve te opinoneve te Nazhit /pf/images/graemlins/laugh.gif!
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

O puhize e lehte qe embel vjen nga deti dhe perplasesh ketyre brigjeve te eger malesh te thepisur dhe burrash te ashper (shpresoj qe te mos kompleksohesh nga kjo e fundit, gjysma e femrave te globit do te te kishin zili qe vendi yt paska burra te ashper, me beso nje pjese e mire e vujne mospasjen....)

Faleminderit qe u rreshtove dhe ti si shqiptari i 2.955.245-te qe e ka kuptuar qe problemi i Shqiperise jane korrupsioni, papergjegjshmeria, mungesa e kultures. Faleminderit qe direkt pas Abazit nga Lezha ishe ti ajo qe e konfesove me ballin lart dhe gjoksin para, faktin qe shqiptaret kane probleme me veten....
-Cammon guys se as 50.000 te fundit s'kane mbetur pa e pranuar nje gje te tille dhe do te jemi ne shifrat ideale te 3 milion shqiptareve qe e ditkan se ku qendron problemi por qe per cudine e gjithe kafsheve te pyllit nuk arrijne ta zgjidhin dot...

Faleminderit qe na tregove se ne ndryshim nga popujt e tjere te cilet sharjen nuk e kane as si nocion ne gjuhen e tyre te perditshme, shqiptaret u shakan jashte mase...
Nese Sunday Times, tribuni i kultures angleze pergjitheson gjithe femrat e nje populli me "Gangster bithes", ti poster te te vije shume turp qe ne nje vend ku mblidhen ca njerez e diskutojne paske perdorur fjale te tilla si "te qifsha ate" apo kete. Dhe per me teper qe me keto sharje ti s'ju je drejtuar njerzve por rendeve metafizike, ti nuk ke share njerez por sisteme... Turp te te vije, nje anglez i kulturuar ne te tilla raste do te kishte share dpd gjithe listen e emrave qe perbenin kombin e targetuar....
Nje anglez.... Hehe, nje anglez, per te gjithe ata qe s'i njofin, te tilla sharje i konsumojne vetem gjate mengjesit (vaktit) dhe as i shkon ndonjehere ne mendje qe shprehje si "fuck", "[ndaluar]", "motherfucker", "suck my [ndaluar]" ti mungojne fjalorit te tyre te perditshem...eshte njelloj sikur t'ju ndalosh birren.
Po ne shqiptaret kemi rregullat tona ku ofendimet ne sy te femrave jane blasfemi dhe te palejueshme...

Zogu!
Qe te mos ta zgjas me shume une se do te te hallakas me teper ne mendimin tend qe sinqerisht boll eshte aspak origjinal dhe i paorientuar...
nese ti te kompleksojne sharjet e perkthyera ne shqip eshte problemi yt... Nese ti do te na tregosh qe problemi i shqiptareve eshte korrupsioni, papergjegjshmeria, mungesa e kultures, te lutem kurseje dhe mos na e perserit per here te 3 milionte.... Dhe nese ti ke problem me meshkujt..... me vjen keq per ty...

Une problemin e kisha me tjeter gje s'e kisha drejperdrejt me shkrimin por me filozofine e sistemit....
 

cacol

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

Pyetje eshte ?

Nqs eshte pohim atehere çaloke goxha ne shqip...

Poster /pf/images/graemlins/thumbsup.gif
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

Reply of the Sunday Times to letters regarding Gill's article.


Thank you for your correspondence in reply to AA Gill's article on his visit to Albania, which appeared in The Sunday Times Magazine on 23 July. Yours was not the only response and we will be publishing a representative sample of readers' letters in the newspaper this Sunday. In the meantime let me put the article in context.

The author AA Gill is widely recognised for his brand of provocative journalism and irreverent humour which he applies to a wide range of subjects; as a critic and as a commentator. He writes fearlessly impressionistic articles and although most readers recognise and are entertained by his perspective it can and does cause occasional offence to some who may not be familiar with his tone.

I can assure you that Albanians are not alone. Recently he wrote scathingly about the English: "I don't like the English; the lumpen and louty, coarse, unsubtle, beady-eyed, beefy-bummed herd. I find England and the English embarrassing." We published that too.

It wasn't the worst - he went on to describe the English in much more disparaging terms and you can imagine some people were not amused. But most were. Our readers understand in the British, a trait for critical and self-deprecating humour and enjoy it enormously. It is a part of the British identity that Gill himself summed up as "Most people share a joke, the English aim them. The English constantly use their humour as an indiscriminate bludgeon. The English teeter on the edge of not being able to take anything seriously; the ability to be solemn, appropriate, reflective. I do it myself."

It is in this spirit that Gill visited and wrote about Albania, as he has, in the past written about Wales, Germany, Scotland and other countries. What most of our readers regard as broad-brushstroke British wit some see as offensive - it is not intended as offence or indictment. Our readers are far too sensible to assume one man's view is either the truth or the reality and the reaction of the large majority is to feel encouraged to find out for themselves. It provokes awareness, investigation and appreciation.

Naturally, one cannot visit a country and write about it and not address its image or stereotypes. And since you raised concerns about Gill's references to Albania's image abroad let me put that in context too. Albania's emerging democracy and economy requires tourism. Last year 16,000 British tourists visited Albania. More will do so this year with British Airways launching scheduled flights from London and the hotel infrastructure growing. Albania's government seeks to encourage this growth.

In writing about Albania it is impossible for any writer to ignore the facts - and those facts, sadly, include many negatives of which Albania and its citizens and nationals working abroad, must be too well aware and it is not this newspaper's practise to ignore unpalatable truths. Albania is "Europe's poorest country and faces a daunting range of challenges" says the British Department for International Development which has distributed over £35million in overseas aid to the country.

Those challenges include corruption at all levels, crime, gun and drug smuggling, the trafficking of immigrants, 'sex slaves' and children. None of these are Gill's assumptions but the result of investigation and research by internationally recognised bodies including concerned Albanian citizens.

Unicef says "trafficking, forced labour and commercial sexual exploitation are daily perils.…" Amnesty International reports that 40% of Albanian women are subjected to domestic violence and no specific legislation exists to protect them. The British Foreign Office advises against travel to many areas of Albania because of widespread gun ownership and crime. The US State Dept advises travellers to Albania "organised criminal gangs operate in all regions and corruption is pervasive. In most cases police assistance or protection is limited. It lists carjacking, gun crime, serious assault as serious enough to advise travellers to exercise extreme caution.

A senior Albanian academic who worked in government in Tirana has researched and referenced "the political class in Albania is generally of low quality and often involved in corruption and crime". The Centre For European Migration and Ethnic Studies has reported "the Albanian Mafia is considered the most powerful [criminal] organisation operating in Italy and that Albanians were responsible for all heroin smuggling into Switzerland and for drug trafficking into Austria, Germany, Hungary, Poland and Belgium.

Even Mjaft, an Albanian organisation that seeks to promote and foster international appreciation of the country, listed the following information on its website; 9,000 Albanian children trafficked for prostitution (Save The Children, 2001); 250,000 weapons in circulation (UN 2003).

That Albania is working with the international community to change this climate and the perceptions it enforces does not negate the very serious issues that confront the country and those that would seek to use it as a hub for international crime, money laundering, people smuggling.

In this climate it is understandable that hard-working, educated, God-fearing and responsible Albanians are acutely sensitive to any criticism of their country and fear being stigmatised and stereotyped. I can only apologise if you are one of those who felt that The Sunday Times Magazine was attempting to discredit a nation. It was not.

Perhaps attempting to contextualise and illustrate a country and the challenges it faces while emerging from decades of oppression, by employing a writer renowned for his acerbic wit and his observations, is a useful step in increasing international appreciation of Albania's problems.


Yours sincerely


Robin Morgan
Editor
The Sunday Times Magazine




THE ARTICLE U CAN FIND AT:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2099-2271185_1,00.html
 

Blendi

Primus registratum
Re: Kush na shan me shume?

PS. infamous nuk perkthehet "jo-i-famshem" por "famekeq".

Per mendimin tim kjo teme eshte kosumuar. Sidoqe mendoj se artikulli i gill nuk ishte perpos nje koleksion fyerjesh...(DDD nuk mund te jene "spot on" perderisa ai eshte arrogant dhe as do t'ia dije ku po i leshon) - po i jep teper kredi, prej hyqmit...
Nga ana tjeter Sunday Times Magazine do qendroje ne mbeshtetje te shkrimtarit te vet, dhe mire ben. Eshte liria e tyre te shkruajne cfare dhe si te duan...sic eshte liria jone te reagojme, por gjitcka mbetet ketu.
(per aq kohe sa zoti gill nuk ka zemeruar ndonejrin prej atyre qe pershkruan si, “tough, uncouth, aggressive, Gheg types from the place of vendetta.”)
Oh boy this might get better with time!!
 

regele

Forumium maestatis
Re: Kush na shan me shume?

Me duket nje pergjigje shume e qarte dhe e drejte dhe pikerisht drejt kesaj duhet t'i kthejme ne syte! Drejt realitetit te cilin nuk duhet ta mbulojme e zbukurojme (nuk mbulohet dielli me shoshe - thote populli), por qe duhet ta ndryshojme per mire!

Dhe perpara se tu bejme letra te huajve qe e njohin realitetin me pak se sa ne, haj t'u "biem kokes" shqiptareve qe na drejtojne dhe tallen me popullin prej vitesh!

Personalisht, jam i indinjuar me artikullin e Sunday Times, por jo aq sa jam i indinjuar me keta qe na drejtojne e shajne Shqiperine ne cdo cep ku vene!
 
Top