Keine Ahnung!

Olta

Forumium praecox
Re: Keine Ahnung!

Elbasanaso, hallo, nein Dolmetschen war ich noch nie, finde es aber lustig, dass ihr mich ständig mit perfekt deutschsprechenden Menschen verwechselt, ich bin weit davon entfernt... :book:
Will dich ja nicht ausfragen aber in was für einem Fach du eigentlich unterrichtest würde mich doch noch interessieren
(tut leid wegen meinem blöden Gerede, von wegen "2 Stunden" und "das Glück ist a Vogerl")
man liest sich :wave:

Olta

Forumium praecox

Fillimisht postuar nga sailor:
[Hast du noch Zäääääääääähne? /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
:lol: abel sischer dosch ( aber auch nur dann, wenn ich sie brauche, setze sie nämlich strategisch ein /pf/images/graemlins/wink.gif )

Olta

Forumium praecox

als ich ein kleines süsses Mädel war, wurde ich oft zum Zahnarzt gebracht, ich habe es gehasst, hatte die selben Bauchgribbeln wie heute vor den Prüfungen..
sehr viel süsse Sachen kann ich mir leider nicht leisten, sonst fange ich noch an durch die Gegend zu rollen, bin aber an sonsten in meinem Magen verliebt... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Nejse, die kleinen, wichtigen Details mal bei Seite.

Sot isha e ftuar ne nje feste e cila u be ne Hofburgsmusikkappele per shenjterimin e nene Terezes, ne pergjithesi e organizuar me fantazi dhe origjinalitet, vargje dhe fjalime te nene Terezes perkthyer bukur ne gjermanisht, kater violinista shqiptar (te philharminikes) te cilet luajten shkelqyeshem "lule bore", disa kenge arbereshe dhe te tjera popullore pergjithesisht nga veriu i shqiperise si dhe "danubin blu",
so lang so gut,
ne momentin qe takova njerezit e fryre (si te kishin gelltitur okllaine), me hunden ne stratosfere, hipokrite, me ngerdheshjen e tyre te shtire e te sforcuar dhe pyetjet boshe qe s'kerkojne kurre pergjigje, mu fryn zorret keq e mu bene nervat tel,
paska qene e vertete: sa me shume te dish aq me shume di se sa shume nuk di!!!!

p.s: Den Zähne-Schmäh fand ich lustig aber anscheinend auch nur weil falsch verstanden

Olta

Forumium praecox

Wer weiss´s schon?! /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
Na ich bestimmt nicht mehr.

Das Rad ist doch die größte Erfindung der Menschheit. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
Werde wohl nicht gegen das Patentrecht stossen, ausserdem war die Rede von rollenden Kugeln (gje qe rregullohet po te perfundosh me i gjere se i gjate /pf/images/graemlins/laugh.gif )

p.s: o sailor po s'ke turp mer burre i dheut, ne ketu te kjo tema cu cu cu si pas gemushave e kur fut na njoni koken papritur sikur na kap ne flagrance mer ti!!!

Woell Artan

Primus registratum

Fillimisht postuar nga olta:
[qb] Elbasanaso, hallo, nein Dolmetschen war ich noch nie, finde es aber lustig, dass ihr mich ständig mit perfekt deutschsprechenden Menschen verwechselt, ich bin weit davon entfernt... :book:
Will dich ja nicht ausfragen aber in was für einem Fach du eigentlich unterrichtest würde mich doch noch interessieren
(tut leid wegen meinem blöden Gerede, von wegen "2 Stunden" und "das Glück ist a Vogerl")
man liest sich :wave: [/qb]
...mos ji edhe kaq modeste Olta! Mua me duket se ti jo vetem qe flet gjermanisht, por edhe argumenton ne menyre teper interesante ne kete gjuhe. Glaube mir: Das kann nicht jeder...
Nachhilfe: Deutsch, mathe, und sonstiges...L.g-Elb.

Olta

Forumium praecox

Pastaj se te duket ekrani ferre ty eshte pune tjeter. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
Männer und ihr Vorstellungsvermögen /pf/images/graemlins/laugh.gif

( te hongsha dhomet e nxjerre une ty kesaj radhe qe me mbron shpatullat gjetke ti mua)

Olta

Forumium praecox

Ist bei Manchem ausgeprägter, ich weiss. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Männer und ihr Sinn für Ironie /pf/images/graemlins/laugh.gif

Krahet nuk t´i mbrojta ty por shpreha vetem mendimin tim. Larushen e njoh me shume se ty dhe per mendimin tim eshte vajze shume e respektueshme. Por ja qe duhet gjetur rruge per te kenaqur te gjithe.

Te hongsha objektivizmin ( aber bitte nur vegetarisch serviert)

Pastaj ti ha dhembe!? :eek: Nuk te shendoshin a si? /pf/images/graemlins/laugh.gif

te hengsha- bloss nur ein blöder vorübergehender sündhafter Wunsch

Belinea

Primus registratum

Seid ruhig ihr beide :cool:

Hehhehehehehh skeni faj ju jo :book: Wo ist Archi ? /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/wink.gif

Belinea

Primus registratum

Ich hab nach archi gefragt liebling warum antwortest du mir ? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Archi wo bist du denn?
/pf/images/graemlins/smile.gif

Ps.Salo, hab archi geschrieben ok?? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Tani beni cucuc sa te doni se une po ju them Gute Nacht ! /pf/images/graemlins/smile.gif

Olta

Forumium praecox

Im Gebüsch nebenan. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
:lol: na ich glaube er ist überhaupt aus dem Wald

Ist auch beim Manchem ausgeprägter.

Aber wie gesagt, auch nur bei Manchen

Ach was. Doch nich so vegetarisch!?

Nein, hält nicht lange satt :devil:

Ne, Olta und ich befinden uns noch hinter diesem hier und uns fällt nix ein als nur cucucu zu erzählen. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
s'kam kohe te ta bej tecin tani,
deswegen verabschiede ich mich mit einem einfallslosen Tschüss :wave:

Olta

Forumium praecox

Ne, Olta und ich befinden uns noch hinter diesem hier und uns fällt nix ein als nur cucucu zu erzählen. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/QB]
Na ja natürlich cucuc ciu, wir Naturfreunde beschäftigen uns mit Vögeln(verhalten) /pf/images/graemlins/laugh.gif

beli, doja te te pershendesja me ket:
Findley nga Robert Burns:

"po kush me shkop ne xham troket?
S'do mend qe jam Findlej!
Shtepia fle dhe s'ka lezet!
nuk fle-i tha Findlej

Po si guxon ketej te vish?
Guxoj- i tha Findlej.
Ki mendjen, punen mos e prish!
E prish!- i tha Findlej.

Dericken hapur po ta kesh...
Ta kem- i tha findlej
Pa gjume naten do te me lesh
Pa gjume- tha Findlej.

Dhe po te lash ne shtepi
Me ler- i tha Findlej.
Te gjen mengjesi ne gosti
Me gjen- i tha Findlej

Dhe c'do punoj me ty, qyqar..
Puno- i tha Findlej
Ta mbyllesh gojen gjerr ne varr
Tamam- itha Findlej.

p.s: also N8 und träumt süss!

Olta

Forumium praecox

hmmmm Stille im Walde... :rolleyes: ciu... :rolleyes: .... ciu ciu!!!

(p.s: in meinennnnn Magen verliebt)

olti

Neo

Me thoni dot nje fjale gjermanisht, e cila ka tre (apo me shume) germa te njejta njera pas tjetres, psh tre 'S', apo tre 'F' e ku e di un' ma?!

PS: Olta :wave:

Olta

Forumium praecox

Schifffahrt /pf/images/graemlins/smile.gif

p.s: ti mos u duk kendej vetem kur na i ke nevojen se ta keputa ate doren qe ma valvit tere ciltersi e dashuri /pf/images/graemlins/tongue.gif

olti

Neo

Schritttempo /pf/images/graemlins/tongue.gif

Adashe per inatin tend → :kiss:

/pf/images/graemlins/laugh.gif

Belinea

Primus registratum

[/qb][/QUOTE]Uuuuu sorry für die Anmache. War ja nich ernst gemeint.[/QB][/QUOTE]
Pse kujtove se mos e mora gje me vertet une ti a si ? :lol: :lol:
Ps.Nje kuror me dafina te njoma, per ate qe ta ka vene ate nick posht nickut /pf/images/graemlins/laugh.gif

Oltushaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hab dich liebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb shume una :kiss: me ka mare malli /pf/images/graemlins/frown.gif

Abssss, Archi wo bleibt ihr? /pf/images/graemlins/frown.gif :cry:

pacim :wave:

Olta

Forumium praecox

Beli, wenn dir das Büffeln schon am Keks geht, hier was zum lächeln:

Sehl geehlte Damen un Helen fül Sie die glösste Sensation:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrr! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Belinea

Primus registratum

Fillimisht postuar nga olta: