Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh
<u>MARTESA</u>
Martesa me shume se nje grua, nuk eshte inkurajim as sunet i rekomanduar sic mendojne disa muslimane.
<u>1</u> Imam Ibn el-Athir el-Xhazari(544-606H) thote ne librin e tij se martesa me shume se nje e profetit ishte per te zgjidhur problemet sociale te asaj kohe kur instuticionet sociale nuk ishin shume te forta per zgjedhje te tjera. Shumica e grave qe martoi profeti kane qene vejusha pervec Aishes.
Eshte per te vene re se ata qe pretendojne se eshte sunet i profetit, nuk martojne vejusha, por martojne vajza te reja, ne te shumten e rasteve me te reja se gruaja e tyre e pare.
<u>2</u> Nqs do ishte e inkurajuar apo e rekomanduar perse Profeti Muhamed nuk do e lejonte Aliun qe te martonte grua tjeter ndersa ai ishte tashme ishte i martuar me Fatimen (vajzen e Profetit). Ky hadith eshte transmetuar ne libtin me autentik pas Kur'anit:
Sahih Bukhari, Volumi 7, Libri 62, Numri Hadithit 157
Degjova te Derguarin e Allahut i cili ishte mbi mimber,"Benu Hisham bin Al-Mughira ka kerkuar prej meje qe t'i jap leje atyre te martojne vajzen e tyre Ali bin Abu Talibit, por une nuk i jap leje, dhe nuk do i jap leje nqs Ali bin Talib nuk divorcon vajzen time qe te martoje vajzen e tyre, sepse Fatime eshte pjese e trupit tim, dhe une urrej cfare ajo urren te shikoje, dhe cfare lendon ate, me lendom mua."
Cuditerisht, shumica e njerezve qe diskutojne kete ceshtje as nuk e kane degjuar ndonjehere kete hadith...ose nuk e citojne si evidence.
Mos te thoje ndonje se profeti favorizonte vajzen e tij ne ceshtje martese, se kjo do ishte thenia me e shemtuar dhe ka shume evidenca te tjera qe e hedhin poshte kete.
<u>3</u> Sikur te ishte e inkurajuar, perse do i lihej te drejte femres te vinte ne kontrate qe burri qe ka tendence te martoje nje tjeter, te mos martohet me grua te dyte?
Nuk ka dyshim mbi kete kontrat, edhe pse disa te paditur muslimane mendojne se kjo kundershton vargun e lejeses me shume se nje. Kjo eshte injoranca dhe ngaterrimi i tyre ne dije, asgje me shume.
Ibn Tejmijah jep listen e atyre qe pranojne kete lloj kushti ne kontrate: ‘Umar ibn el-Khatab, ‘Amr ibn el-‘As, Shurejh el-Kadi, el-Uza’i dhe Ishak (el-Fetaua el-Kubra, pjesa 3, Kitab el-Nikah)
Ibn Kudâmeh el-Makdisî jep listen: Umar bin el-Khatab, Sa‘d bin Abi Wakas, Mu‘auijah, ‘Amr bin el-‘As (radia Allahu ‘Anhum). Eshte thene gjithashtu nga: Shurejh, ‘Umar bin ‘Abdul-Aziz, Xhebir bin Zejd, Tevus, El-Auza‘i dhe Ishaq. (el-Mughni e Ibn Kudameh Vol. 9, Faqja 483)
Disa te paditur nuk e lejojne kete kusht ne kontrate sipas opinionit te tyre duke kundershtuar gjithe njerezit e permendur me larte. Njeri prej tyre vajti deri ne ate pike sa tha: "Sikur te kishte te drejta femra, atehere asnje burre nuk do ishte martuar me shume se nje". "Llogjika" e tyre kundershton hadithin e sakte dhe konsensusin e sahabeve me larte.
<u>4</u> Disa prej te paditureve edhe ndalojne te drejten e divorcit nga ana e gruas. Ta zeme se sipas "te paditureve" kontrata ku gruaja ve kusht se burri nuk do martohet me shume se nje mos te ishte e vlefshme, atehere ajo gruaja ka te drejte te divorcohet nga mospelqimi (khul). "Te paditurit" e mohojne kete te drejte, duke rrene ne kundershtim me hadithet e sakta:
Sahih Bukhari,Libri 63, Hadithi nr.197
Transmeton Ibn 'Abas: Gruaja e Thebit bin Kais erdhi te Profeti dhe tha, "O i Derguari i Allahut, une nuk e fajesoj Thebitin per ndonje mangesi ne karakter apo ne fene e tij, por une, duke qene muslimane, nuk pelqej te sillem ne menyre jo-islamike." Mbi ate i Derguari i Allahut i tha (asaj), "A do i japesh kopshtin qe burri yt te dha ty?". Ajo tha, "Po." Atehere profeti i tha Thebitit,"O Thebit! Pranoje kopshtin, dhe divorcoje ate njehere."
I njejti hadith me variacione tekstesh mund te gjendet po ne Sahih Bukharin me hadithe nr.198, 199
Sahih Bukhari, Libri 63, Hadithi 206
......Profeti i tha Berires, "Perse nuk kthehesh te ai (burri i saj)?" Ajo i tha: "O i Derguari i Allahut! A po me urdheron te bej keshtu?" Ai tha, "Jo, une vetem po ndermjtesoje per ate." Ajo tha, "Une nuk jam ne nevoje per te."
Hadithi 208 po ne te njejtin liber thote:
Berires iu dha te zgjidhte per burrin e saj (ta divorconte apo jo).
Atehere pretendimi i atij me larte me "llogjiken e dobet" te tij qe asnje burre nuk do ishte martuar me shume se nje eshte "padituria" e tij mbi Islamin. Asgje me shume!
KONKLUZIONI
Martesa me shume se nje eshte per probleme sociale dhe jo per qefet e burrave... Njerezit e paditur perdorin injorancen e te tjereve per te abuzuar me femrat.
Disa abuzojne deri ne ate mase, sa njeri kishte vene si detyre te martohej deri ne 70 gra, kuptohet duke i divorcuar nje pas nje.
E sikur te kishin me shume sinqeritet ne zemren e tyre, nuk do kishin abuzuar dhe nuk do kishin ngelur te zhytur ne injorancen e tyre.