Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

jimmy84

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

E dini si e lexova ne fillim kete titullin: Gruaja ne Islam: Pastrim...Dyshemesh /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Thashe do e kete hapur ndonje i krishtere dhe prit kur te plasin acarimet /pf/images/graemlins/laugh.gif
Nejse per temen ne fakt kam vetem nje pyetje: Teorikisht te gjithe jane me te miret dhe me prefektet (ose kryetare bashkie te pakten /pf/images/graemlins/laugh.gif ) por puna eshte praktikisht si eshte? Sikur nuk me del pozitiv rezultati.
 

ujku81

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Ketu diskutohet vetem teorikisht, praktika hyn ne pune vetem kur duhet te sulmohet besimi ose mosbesimi i kundershtarit ne debat. Capito Jimmy?? /pf/images/graemlins/cool.gif
 

gurax

Pan ignoramus
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

[ QUOTE ]

Nqs se e ke llafin ke qualiteti i argumentit esht gjo tjeter...

[/ QUOTE ]

... dhe kete ti e ke vene re ne kete teme. Thuaj shyqyr qe argumentat ke kjo tema jane vetem spektatore! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

blabla

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Por ky nuk esht tipike e vetem njerezve qe "debatojne" ke teologjia. Ne shqiptaret e kemi si gje hereditare kte gjo--arumentimin me stomak jo me koke.
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Gruaja ne islam? Te qeshesh e te qash njekohesisht!
 

dusho

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Ajo qe thua ka vend tjera kund.

Se kupton se pikerisht per tu qare e per tu qeshur jane te gjithe ato qe kane mendime te tilla si ti????????/pf/images/graemlins/confused.gif

Nuk kam shume njohuri mbi islamin(ndonese i perkas e jam pjese e tij)por per aq sa di gruaja nuk eshte "pastrim detyrimesh".
 

S6T6N6

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

ik e futi i dush o dusho pasnej hec e fol per grun e lomit ktu! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

<u>VIRGJERESHAT E PARAJSES = HYRITE = GRATE E KESAJ BOTE QE RIKRIJOHEN PERSERI TE REJA</u>

<u> - SHTESE 1 - </u>

*****
<u>7.</u>Imam Nauaui ne "Rijadhu Salihin",Kapitulli 372 thote:

"Transmetimi, i cili thote se cdo njeri do kete shtatedhjete e dy gra ka nje zinxhir te dobet transmetimi."

(Zinxhir i dobet transmetimi do thote se nuk mund te mbeshtetesh ne kete transmetim. Gjithashtu kritikimi i haditheve eshte gje e gjere dhe shume e veshtire, derisa edhe disa dijetare gabojne ose ndryshojne mendje ne autentikimin e haditheve sipas evidencave. Vete Shekh El-Albani ka cilesuar te dobeta disa hadithe ne kete liber - Rijadhu Salihin)

*****
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Korrektim:

..........
<u>7.</u> <u>Salahudin Jusuf</u>, komentimi i tij mbi "Rijadhu Salihin" e Imam Nauauit ne Kapitulli 372:
.........
............
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

DIVORCI NGA ANA E GRUAS PA NDONJE ARSYE PERVEC MOSPELQIMIT

Kam dhene shume referime ndaj te drejtave te gruas edhe ky eshte nje referim qe gruaja mund te divorcohet nga burri kur te deshiroje nqs asaj nuk i pelqen burri.

Sahih Bukhari,Libri 63, Hadithi nr.197

Transmeton Ibn 'Abas: Gruaja e Thebit bin Kais erdhi te Profeti dhe tha, "O i Derguari i Allahut, une nuk e fajesoj Thebitin per ndonje mangesi ne karakter apo ne fene e tij, por une, duke qene muslimane, nuk pelqej te sillem ne menyre jo-islamike." Mbi ate i Derguari i Allahut i tha (asaj), "A do i japesh kopshtin qe burri yt te dha ty?". Ajo tha, "Po." Atehere profeti i tha Thebitit,"O Thebit! Pranoje kopshtin, dhe divorcoje ate njehere."

I njejti hadith me variacione tekstesh mund te gjendet po ne Sahih Bukharin me hadithe nr.198, 199


Sahih Bukhari, Libri 63, Hadithi 206

......Profeti i tha Berires, "Perse nuk kthehesh te ai (burri i saj)?" Ajo i tha: "O i Derguari i Allahut! A po me urdheron te bej keshtu?" Ai tha, "Jo, une vetem po ndermjtesoje per ate." Ajo tha, "Une nuk jam ne nevoje per te."

Hadithi 208 po ne te njejtin liber thote:

...Berires iu dha te zgjidhte per burrin e saj (ta divorconte apo jo).
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

<u>VIRGJERESHAT E PARAJSES = HYRITE = GRATE E KESAJ BOTE QE RIKRIJOHEN PERSERI TE REJA</u>

- SHTESE 2 -

*****
<u>8.</u> Shprehje e Formes Duale

Ne arabisht fjala gjendet ne njejes dhe ne shumes. Shumesi i fjales perbehet ne dy kategori. Shumesi qe percakton vetem numrin dy dhe shumesi qe percakton me shume se dy (tre ose me shume).

Ne hadithet Sahih (korrekte) Bukhari, hadithi nr.468,469,476 tregojne se grupi i pare i njerezve te hyje ne parajse do kete "dy gra" (shumesi dual [2] i fjales).

Profesor Doktor Muhamed Selim El-Aua komenton mbi perdorimin e kesaj shprehje ne arabisht:

"...ky eshte rasti dual dhe ndjek menyren e te quajturit e dy objekteve ose dy personave pas atij me te njohuri ose njerit prej tyre duke i dhene rendesi. Ka shume shembuj te kesaj forme ne perdorimin e arabishtes, si per shembull "dy Umaret", duke i referuar Ebu Bekrit dhe Umarit; "dy henet", duke iu referuar diellit dhe henes; "te dy qe ndricojne", duke bere te njejten reference edhe pse hena nuk ndricon me vete, por vetem sa reflekton driten e diellit; "dy ishat (jacit)",duke iu referuar maghribit (akshamit) dhe ishas (jacise), dhe "dy dhuhret (ojlen)", duke iu referuar dhuhrit (ojlese) dhe asrit (ikindise). Arabet zakonisht zgjedhin me te njohurin e te dyve ose me te lehtin duke i dhene forme duale, dhe kjo eshte se ata i thone prinderve, "dy baballaret", edhe pse ata kane nje baba dhe nje mama. Disa here ata zgjedhin me te lehtin ne theniet e tyre, "te dy Umaret" ose me madhin ne status si ne shprehjen e Zotit, "E nuk janë të njejtë dy dete; ky i ëmbël shuan etjen dhe pirja e tij është e lehtë, e ky tjetri i kripur dhe i hidhur." I pari ketyre "dy deteve" eshte lumi dhe i dyti, deti faktikisht. Disa here fjala me gjini femerore zgjidhet per te bere formen duale, si per shembull ne shprehjen "Dy Maruat", duke i referuar dy kodrave te Es-Safa dhe El-Marua ne Meke. Ky perdorim ne gjuhen arabe eshte shume i njohur ne linguistiken arabe. (Nje libere reference i famshem per studentet dhe qe trajton kete ceshtje eshte En-Nahu al-uafi, 1, 118-19 i Abas Hasanit)."

Ne keto hadithe, kemi formen duale e "dy grave", por pse dy dhe as tre as edhe nje? Si i ndodh atij qe ka me shume gra dhe me pak se dy gra ne kete bote. A divorcohet dhe martohet tjetri nqs marrim kufizimin e dy grave si numer precis "dy" (as me pak, as me shume)? Jo, kjo nuk mbeshtet ne asgje.

Atehere forma duale se cdo njeri do kete "dy gra" duhet kuptuar do kete "veten e tij si burre dhe gruan e tij - te martuar" dhe kjo sipas shprehjeve arabishte kthehet ne "dy gra" duke zgjedhur formen femerore per te emertuar "ciftin: burre-grua", dhe jo duke pasur qellim numrin kufizues "dy".

*****
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

<u>MARTESA</u>

Martesa me shume se nje grua, nuk eshte inkurajim as sunet i rekomanduar sic mendojne disa muslimane.

<u>1</u> Imam Ibn el-Athir el-Xhazari(544-606H) thote ne librin e tij se martesa me shume se nje e profetit ishte per te zgjidhur problemet sociale te asaj kohe kur instuticionet sociale nuk ishin shume te forta per zgjedhje te tjera. Shumica e grave qe martoi profeti kane qene vejusha pervec Aishes.

Eshte per te vene re se ata qe pretendojne se eshte sunet i profetit, nuk martojne vejusha, por martojne vajza te reja, ne te shumten e rasteve me te reja se gruaja e tyre e pare.

<u>2</u> Nqs do ishte e inkurajuar apo e rekomanduar perse Profeti Muhamed nuk do e lejonte Aliun qe te martonte grua tjeter ndersa ai ishte tashme ishte i martuar me Fatimen (vajzen e Profetit). Ky hadith eshte transmetuar ne libtin me autentik pas Kur'anit:

Sahih Bukhari, Volumi 7, Libri 62, Numri Hadithit 157

Degjova te Derguarin e Allahut i cili ishte mbi mimber,"Benu Hisham bin Al-Mughira ka kerkuar prej meje qe t'i jap leje atyre te martojne vajzen e tyre Ali bin Abu Talibit, por une nuk i jap leje, dhe nuk do i jap leje nqs Ali bin Talib nuk divorcon vajzen time qe te martoje vajzen e tyre, sepse Fatime eshte pjese e trupit tim, dhe une urrej cfare ajo urren te shikoje, dhe cfare lendon ate, me lendom mua."

Cuditerisht, shumica e njerezve qe diskutojne kete ceshtje as nuk e kane degjuar ndonjehere kete hadith...ose nuk e citojne si evidence.

Mos te thoje ndonje se profeti favorizonte vajzen e tij ne ceshtje martese, se kjo do ishte thenia me e shemtuar dhe ka shume evidenca te tjera qe e hedhin poshte kete.

<u>3</u> Sikur te ishte e inkurajuar, perse do i lihej te drejte femres te vinte ne kontrate qe burri qe ka tendence te martoje nje tjeter, te mos martohet me grua te dyte?

Nuk ka dyshim mbi kete kontrat, edhe pse disa te paditur muslimane mendojne se kjo kundershton vargun e lejeses me shume se nje. Kjo eshte injoranca dhe ngaterrimi i tyre ne dije, asgje me shume.

Ibn Tejmijah jep listen e atyre qe pranojne kete lloj kushti ne kontrate: ‘Umar ibn el-Khatab, ‘Amr ibn el-‘As, Shurejh el-Kadi, el-Uza’i dhe Ishak (el-Fetaua el-Kubra, pjesa 3, Kitab el-Nikah)

Ibn Kudâmeh el-Makdisî jep listen: Umar bin el-Khatab, Sa‘d bin Abi Wakas, Mu‘auijah, ‘Amr bin el-‘As (radia Allahu ‘Anhum). Eshte thene gjithashtu nga: Shurejh, ‘Umar bin ‘Abdul-Aziz, Xhebir bin Zejd, Tevus, El-Auza‘i dhe Ishaq. (el-Mughni e Ibn Kudameh Vol. 9, Faqja 483)

Disa te paditur nuk e lejojne kete kusht ne kontrate sipas opinionit te tyre duke kundershtuar gjithe njerezit e permendur me larte. Njeri prej tyre vajti deri ne ate pike sa tha: "Sikur te kishte te drejta femra, atehere asnje burre nuk do ishte martuar me shume se nje". "Llogjika" e tyre kundershton hadithin e sakte dhe konsensusin e sahabeve me larte.

<u>4</u> Disa prej te paditureve edhe ndalojne te drejten e divorcit nga ana e gruas. Ta zeme se sipas "te paditureve" kontrata ku gruaja ve kusht se burri nuk do martohet me shume se nje mos te ishte e vlefshme, atehere ajo gruaja ka te drejte te divorcohet nga mospelqimi (khul). "Te paditurit" e mohojne kete te drejte, duke rrene ne kundershtim me hadithet e sakta:

Sahih Bukhari,Libri 63, Hadithi nr.197

Transmeton Ibn 'Abas: Gruaja e Thebit bin Kais erdhi te Profeti dhe tha, "O i Derguari i Allahut, une nuk e fajesoj Thebitin per ndonje mangesi ne karakter apo ne fene e tij, por une, duke qene muslimane, nuk pelqej te sillem ne menyre jo-islamike." Mbi ate i Derguari i Allahut i tha (asaj), "A do i japesh kopshtin qe burri yt te dha ty?". Ajo tha, "Po." Atehere profeti i tha Thebitit,"O Thebit! Pranoje kopshtin, dhe divorcoje ate njehere."


I njejti hadith me variacione tekstesh mund te gjendet po ne Sahih Bukharin me hadithe nr.198, 199


Sahih Bukhari, Libri 63, Hadithi 206

......Profeti i tha Berires, "Perse nuk kthehesh te ai (burri i saj)?" Ajo i tha: "O i Derguari i Allahut! A po me urdheron te bej keshtu?" Ai tha, "Jo, une vetem po ndermjtesoje per ate." Ajo tha, "Une nuk jam ne nevoje per te."

Hadithi 208 po ne te njejtin liber thote:

Berires iu dha te zgjidhte per burrin e saj (ta divorconte apo jo).

Atehere pretendimi i atij me larte me "llogjiken e dobet" te tij qe asnje burre nuk do ishte martuar me shume se nje eshte "padituria" e tij mbi Islamin. Asgje me shume!

KONKLUZIONI

Martesa me shume se nje eshte per probleme sociale dhe jo per qefet e burrave... Njerezit e paditur perdorin injorancen e te tjereve per te abuzuar me femrat.

Disa abuzojne deri ne ate mase, sa njeri kishte vene si detyre te martohej deri ne 70 gra, kuptohet duke i divorcuar nje pas nje.

E sikur te kishin me shume sinqeritet ne zemren e tyre, nuk do kishin abuzuar dhe nuk do kishin ngelur te zhytur ne injorancen e tyre.
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

oboboooo prape ky me citime! Shif mor djale realitetin.
 

hawk

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Nje gje nuk kuptoj.
Perse shkruan ne tema ku jane te pashmangshme citimet ??
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

mir e ke ti o Hawk, por edhe copy-past eshte shume e thjeshte me duket /pf/images/graemlins/laugh.gif

per njerez qe nuk ja kan idene kuranit i duhet me i lexu 3-4 here qe ti kuptojne, ose nuk i lexojne fare ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

kupton ça dua te them, qe tema duhet lehtesuar ne kuptim, e jo komplikuar .

hajt nje /pf/images/graemlins/kiss.gif
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

<u>MARTESA</u>

- SHTESE 1 -

<u>5</u> ADAMI DHE EVA

Ne i thamë: “O Adem, ti dhe bashkëshortja juaj banoni në Xhennet dhe hani lirisht nga frutat e tij kah të doni, po mos iu afroni asaj bime (peme) e të bëheni zulumqarë (të vetvetes suaj). ” (Kur'an, Surah El-Bekare(2):35)

Ibn Kethir ne librin e tij "Historite e Profeteve" thote se Ibn Abas dhe nje grup i shokeve te Profetit thojne se Adami ishte vetem ne parajse dhe nuk kishte partner prej nga mund te gjente qetesi. Ai fjeti per nje fare kohe dhe kur u zgjua pa nje nje grua te cilen Zoti e kishte krijuar nga brinjet e tij. Keshtu ai e pyeti ate, "Kush je ti?" Ajo u pergjigj,"Nje grua". Ai pyeti: "Perse je krijuar?". Ajo tha: "Qe ti te gjesh qetesi ne mua." Engjejt, duke u perpjekur te dallojne njohurine e tij, e pyeten:"Si eshte emri i saj, Adam?". Ai u pergjigj: "Eva". Ata e pyeten:"Perse eshte quajtur ashtu?". Ai tha: "Sepse ajo eshte krijuar prej dickaje qe jeton."

Muhamed Ibn Ishak dhe Ibn Abas transmetojne se Eva u krijua nga brinja me e shkurter e kraharorit te majte te Adamit ndersa ai po flinte dhe pas pak ajo u mbulua me mish. Kjo eshte arsyeja e Zotit te thote:

O ju njerëz! Kinie frikë Zotin tuaj që ju ka krijuar prej një veteje (njeriu) dhe nga ajo krijoi palën (shoqën) e saj, e prej atyre dyve u shtuan burrra shumë e gra. Dhe kinie frikë All-llahun që me emrin e Tij përbetoheni, ruajeni farefisin (akraballëkun), se All-llahu është mbikëqyrës mbi ju. (Kur'an, Surah Nisa(4):1)

Zoti gjithashtu thote:

Ai (All-llahu) është Ai që ju krijoi prej një vete(Adami), e prej tij gruan e tij (Even) për t’u qëtësuar pranë saj. ... (Kur'an, Surah El-A'raf (7):189)

Duke lexuar keto vargje eshte shume e qarte se Zoti krijoi vetem NJE grua per Adamin dhe jo dy ose me shume edhe pse kjo do kishte qene shume e lehte per Zotin.

Zoti thote:

Përqëndrohu në vetëvetën tënde sinqerisht në fenë, larguar prej çdo të kote, (e ajo fe), feja e All-llahut në të cilën i krijoi njerëzit, s’ka ndryshim (mos ndryshoni) të asaj natyrshmërie (fitrah) të krijuar nga All-llahu, ajo është feja e drejtë por shumica e njerëzve nuk e dinë. (Kur'an, Surah Er Rrum (30):30)

Fitrah ne arabisht eshte natyshmeria me te cilen Zoti ka krijuar njeriun. Del nga ekzaminimi i vargjeve me larte se martesa me nje burre dhe nje grua eshte me afer natyrshmerise se Adamit dhe Eves, si ne kete bote edhe ne parajse.

Sikur te kishte qene natyrshmeria tjeter, atehere Zoti do kishte krijuar SHUME EVA per Adamin apo SHUME ADAMA per Even.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
oboboooo prape ky me citime! Shif mor djale realitetin.

[/ QUOTE ]

cdo njeri e shef realitetin ne kendveshtrime te ndryshme.

a po na fton ti ne [forumistat] ta shofim 'ate' sipas kendveshtrimit tend?

albanski vlla ti vazhdo te shkruash pozicioni i femres ne islam,dhe mos ja ve veshin shembujve te rendomte qe disa sjellin ketu. shembujt individuale nuk perbejne thelbin e nje kulture apo tradite.meqe shume shqiptare vuajne nga 'deliri i madheshtise' a do te thote kjo gje qe ne jemi popull arrogant?

nqs nje njeri perfekt do mund te ekzistoje ne toke,ateher njerezit kan per ta masakruar ate---socrates

e njejta gje esht edhe me islamin si ideologji
 

S6T6N6

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

islam-burka.jpg


po mor vella albanski, mos i degjo keta horra qe duan ta emancipojne gruan, na shkruaj akoma se si shihet bota pas nje perceje! Ah te lutem /pf/images/graemlins/lol.gif
 
S

Scorpion

Guest
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Njeriu eshte nje qenie qe ka eturi per te gjetur, kerkuar, dhe nenshtruar. Diskriminimi nuk eshte vlere qe ta joshe shoqerine, qofte kristiane e qofte myslimane. Shoqerite ne njefare menyre jane te njejte nga brumi, por vetem se dallohen nga veshja e tyre (e brendshme dhe e jashtme). Nje pjese e shoqerise e ndien veten te veshet me shami, dhe perce (qe kjo do te thote liri e vetvetes se tij/saj), dhe nje pjese e shoqerise e ndien veten te veshet me nje stil modern, apo klasik (qe kjo do te thote liri e vetvetes se tij/saj). Ketu nuk kemi te drejte te themi se kjo grua eshte e diskriminuar... Perse? Sepse ajo kishte veshur percen, per kot gje, sikurse ndjek Kuranin... Ose ajo kishte veshur nje minifund dhe promovon vlerat e trupit te saj, sikurse e ndjek stilin modern dhe ligjet e Ungjillit... Nuk shoh ndonje arsye te forte per kesilloj gjerash te quajme diskriminim shoqerine e nje gruajeje. Shoqeria nuk mund te ndryshoje ose te diskriminohet, pa mos dashur ta beje vete kete...(Fundja eshte dhe liri personale, perse ne t'ia veme emrin fill menjehere)...
Une mendoj se njeriu me shume priret nga egoja e vete, dhe vepron nga intuita e vete, nuk besoj se njeriu shtypet per ndonje gje, ose e detyron dikush te diskriminohet. Nese vjen deri tek kjo (diskriminimi) atehere s'ka, dhe nuk ekziston urtesia dhe pjekuria e mundshme ..
Ai eshte vete perfaqesues i individualitetit te tij...
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

o satana po mire mer lal na nxirr femrat e familjes apo fisit tend njeher ketu per shembull ,ti shofim sesi vishen ato,so we can wank a little bit.
 
Top