Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

hawk

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Atehere ti shikon Tv shum pak ose vetem emisionet qe i shkojne per shtat tifozllekut tend.

Jane te mbushur filmat e Hollivudit me tematika te tilla me familje te shkaterruara dhe me probleme dhune,abuzimi seksual,tradheti,olkolizem,droge...
Jane te mbushur programet sociale me probleme te tilla.
Psikologjia lindi dhe po zhvillohet ne keto vende e jo ne ate vendin qe trajton emisioni.
Kriminelet ne USA apo ne vende te tjera vijne si rrezultat i familjeve te tilla ku ka dhune,e maskaralleqe te tjera,kete e deshmojne studimet pra LIBRAT por edhe ekrani i TV qe ti e ke aq frymezues.
Me kujtohet nje batute nga nje skeç Shkodrane ku Z.Deda i thote Z.Milotit : Oooo n'Amerike te ndajn fill(menjehere) per nder....
Aman te keqen mos fol per MORAL:

Shoh se sa ke lexuar dhe di per Islamin.
Personi ne fjale nuk mund te jete musliman edhe perse e ka emrin e tille.Ai denohet edhe me vdekje nga sheriati pas asaj sjellje qe ti pershkruan nga fjalet e asja muslimanes.

Muhammedi thote "ME I MIRI NDER JU ESHTE AI QE ESHTE ME I MIRI PER GRUAN E TIJE".
NAtyrisht kete nuk ethote emisioni apo jo pasi ka per qellim "vetem te paraqese nje rast dhune ne familje" qe "nuk ka lidhje me Isalmin",pasi sikur te kishte lidhje me Islamin duhej ta sqaronte edhe qendrimin Islam ndaj burrit ne kete rast.

Je e lire ta mendosh si te duash por ne kete rast po gjykon.
Peshorja ka dy ane.
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

ore shqiptar,
un Kuranin per mendesh nuk e njoh
po e perseris edhe njehere ishte diçka qe po e shifja, edhe mos ja fut kot duke fol per Hollivud, sepse nuk behej fjal per aktor, ishin persona real, me nje histori te dhimbeshme reale, nuk ishin perralla me mbret ....

ate qe donte te tregonte ai emisjon ishte mentalitenin e disa njerezve te cilet jetojne akoma sikur te jet periudha e skllaveris...dhe kjo e shtyre nga nje menyre jetese edhe bindje personale, bindje edhe menyre jetese qe ai e merr nga Kurani,
mund t6e me thuash qe eshte nje mysylman i keq po, por jo qe nuk ka dhidhje me te qenurit mysylman.
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

O moj SHQIPTARE,

Nga cili varg ne Kur'an e paska marre ai kete menyre jetese?

Apo ia fut kot. Qylit i bie ti kur flet? Mos je gje kalama?
 

hawk

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Nuk ka lidhje me te qenurin musliman sepse ky personazh nuk vepron ashtu sic thote feja.
Mendoj se kam preballe te rritur e jo femije qe ju duhet sqaruar cdo gje.
Permenda Hollivudin qe niset nga histori te verteta,permenda me duket edhe programe apo studime.Kerkon te te jap citate e emra autoresh mbi degjenerimin e familjes dhe te moralit ne perendim??
Mos valle kjo ka lidhje me fene e krishtere.
I meson Krishterimi te drogohen,te prostituohen,te tradhetojne,te mashtrojne,te dhunaojne,pedofiline,homoseksualizmin,e maskaralleqe te tjera ??
Atehere c'ngaterron fene ne kete mes??
Cfare thote feja ??Apo kete nuk e kane dhene akoma ne TV !!
Nese nuk e di mos shkruaj fare.
Ketu je tek TEOLOGJIA.Nuk logjikohet me emisione televizive gjoja jo fetare por teresisht fetare edhd pse nuk citohet asgje nga feja.
Nuk behen etiketime kur nuk disponohen njohuri,fakte.
Me "njohuri" nuk pretendoj te mesosh Kuranin permendesh mos bej ironi,por te njohesh ate fe.Kjo do te jepte mundesi te dalloje qarte distance e atij "personazhit rreal" nga feja Islame.


Gjeje nje argument fetare qe justifikon ato qe bente ai bashkshort.

Atehere.... /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

saladin2

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Me behet qejf qe ne kete forum jane haour tema qe ndohmojojne njerezit per te mesuar dhe epr te kuptuar Islamin ashtu sic ehste dhe jo sic e duan ta tregojne disa.
ehste folur mjaft shpesh per ajete qe tregojne se gruan e rreh dhe e mbyt ne dajak a eshte e vertete?!
Ajeti me të cilin abuzohet më shumë është ajeti 34 i sures katër “Burrat janë përgjegjës për gratë, ngase Allahu ka graduar disa mbi disa të tjerë dhe ngaqë ata kanë shpenzuar nga pasuria e tyre. Prandaj, me atë që Allahu i bëri të ruajtura, gratë e mira janë respektuese, janë besnike ndaj të fshehtës. E ato që u keni frikë kryelartësisë së tyre, këshillojini, madje largojini nga shtrati (e më në fund) edhe rrihini (lehtë, nëse nuk ndikojnë as këshillat e as largimi), e nëse ju respektojnë, atëherë mos u sillni keq ndaj tyre. Allahu është më i larti, më i madhi”. Ky përkthim i ngarkon burrat me detyrën e përkujdesjes dhe mbrojtjes fizike dhe financiare të grave dhe familjeve të tyre, përderisa Allahu i ka bërë më të fortë fizikisht se gratë, që është interpretimi i shumicës së dijetarëve. Gratë në këmbim të këtij kujdesi duhet të jenë të kujdeshme në ruajtjen e nderit dhe moralit gjatë gjithë kohës edhe kur nuk i sheh njeri, duke iu bindur kështu Allahut. Udhëzime jepen dhe për gratë që nuk i marrin parasysh urdhrat e Allahut në lidhje me tradhëtinë bashkëshortore dhe bëhen jobesnike ndaj burrave të tyre.
Fillimisht burri udhëzohet ta këshillojë gruan (të flasë me të) dhe pastaj ta largojë nga shtrati. Në rast se këto masa nuk funksionojnë, udhëzimi i fundit përkthehet shpesh “qëlloje atë”, (ose “godite lehtë”, kur merret parasysh suneti i profetit). Disa përkthyes shprehen se nuk është e saktë të përkthehet “godite”, duke u bazuar në kundërshtimin e profetit për qëllimin e grave, që kuptohet dhe në këtë thënie: “Mos i goditni kurrë robëreshat e Allahut” (i gjetur në koleksionet e hadithit të Ebu Daudit, Nasa’i, Ibn Hibbanit dhe Bayhaqit) dhe në udhëzimet e tij në hutben e lamtumirës ku e kufizon goditjen në goditje të lehtë (gajr muharrib – pa shkaktuar dhimbje) vetëm nëse gruaja është fajtore për nushuz, sjellje imorale të dukshme. Termi nushuz është i zbatueshëm dhe gjithashtu për burrat (4:128).
Formulimi i këtij ajeti thekson bindjen e gruas ndaj dëshirave të Allahut dhe jo dëshirave të qënieve të tjera njerëzore por ata që e keqinterpretojnë këtë ajet i japin burrit detyrën e policit të mbikqyrjes ndaj grave të tyre. Ky ajet është keqkuptuar aq shumë sa nuk është e pazakontë që burrat të mos i lejojnë gratë të shkojnë në dyqanin më të afërt, të bëjnë vizita në raste lindjeje, vdekjeje ose martese, të bëjnë vizitë tek mjeku, të arsimohen ose edhe të vizitojnë prindërit e tyre pa leje të posaçme. Ky ajet është përdorur gjithashtu për të përforcuar besimin e gabuar se kauama e burrave si mbrojtës dhe ruajtës të grave të tyre, nënkupton jo vetëm bindjen e padiskutueshme ndaj burrave si individë, por edhe se vetëm burrat mund t’i drejtojnë gratë në çdo aspekt të jetës, në çdo nivel. Shkurtimisht, ky ajet është përdorur si vegël kontrolli dhe abuzimi plotësisht në kundërshtim me bazën islame të martesës dhe familjes.
Një ajet tjetër i keqpërdorur është ajeti 53 i sures 33: “O ju që besuat, mos hyni në shtëpitë e Pejgamberit ndryshe vetëm nëse u lejohet për ndonjë ngrënie e duke mos pritur përgatitjen e saj, por kur të thirreni, atëherë hyni, e kur të jeni ushqyer, atëherë shpërndahuni, duke mos hyrë në bisedë njëri me tjetrin, vërtet këto (pritja, qëndrimi, biseda) e mundojnë Pejgamberin, por ai turpërohet prej jush Allahu nuk i turpërohet realitetit. E kur kërkoni prej tyre (grave të pejgamberit) ndonjë send, atë kërkojeni pas perdes, kjo është më pastër për zemrat tuaja dhe të tyre. Juve nuk u takon ta mundoni të dërguarin e Allahut, e as të martoheni kurrë me gratë e tij, pas (vdekjes së) tij. Këto janë tek Allahu mëkat i madh”. ثshtë e qartë që ky ajet u drejtohet burrave muslimanë në lidhje me sjelljen e tyre vetëm me gratë e profetit. Megjithatë kalon tek arsyeja kryesore që disa muslimanë besojnë se burrat dhe gratë duhet të ndahen në çdo vend dhe tek një justifikim për disa burra që të pretendojnë se gjithë vendi publik u përket vetëm burrave. Kjo është e gabuar. Udhëzimi ka të bëjë vetëm me gratë e profetit dhe me sjelljen e duhur në shtëpinë e profetit. Ata që duan ta zbatojnë këtë ajet për të gjitha gratë muslimane, nuk pohojnë asnjëherë se të gjitha gratë muslimane nuk duhet të martohen më pas vdekjes së burrave të tyre (megjithëse në praktikë, kjo është ajo që pritet nga gratë në disa shoqëri muslimane, sipas zakoneve të tyre joislamike). Kufizimi i grave në kuzhinat e shtëpive të tyre gjatë festave, largimi i grave në dhomat e pasme ku nuk ka dëgjim të mjaftueshëm ose aparaturat e dëgjimit nuk ekzistojnë fare në shumë xhami, ose më keq ndalimi i grave të shkojnë në xhami dhe ndalimet nga autoritetet politike në disa shtete, që nuk i lejojnë gratë të shkojnë në shkollë, vijnë të gjitha nga interpretimet e shtrembëruara të ajeteve të përmendura më parë.
Një hadith që përdoret shpesh për kontrollin e grave është: “Kur gratë udhëtojnë për në një vend të largët duhet të kenë me vetë një muhrim”. Në kohën e profetit edhe udhëtimi 40 milje mund të ishte shumë i rrezikshëm, sepse rrugët ishin plot banditë dhe secili fis kishte rregullat e veta. Sundimi i ligjit i kalonte kufinjtë fisnorë dhe ishte në përputhje me konceptin e ri në shekullin e VII në Arabi i paraqitur nga Islami. Sot gratë mund të udhëtojnë rreth botës me aeroplan për 19 orë dhe gjatë gjithë kohës do të jenë të sigurta mes shumë njerëzish. Ky hadith vazhdon të përdoret, edhe nga disa liderë muslimanë në qytetet e mëdha të Shteteve të Bashkuara, për t’i parandaluar gratë muslimane të udhëtojnë nga një qytet në një tjetër, nga njëra anë e qytetit në anën tjetër, ose të dalin vetëm nga apartamentet e tyre.
Pyetja e vërtetë është, a e ka praktikuar, nxitur apo edhe dënuar profeti kontrollin dhe mbikqyrjen ndaj grave? Ai nuk e ka bërë këtë asnjëherë. Duke e ditur këtë është në dorën e çdo musliamni, si bashkëshort apo bashkëshorte, si pjesëtar i një familjeje të madhe ose anëtar i komunitetit, të krijojë një shoqëri të shëndetshme moralisht, psikologjikisht, fizikisht, ku familjet mund të rrisin anëtarë të kënaqur dhe kontribues për shoqërinë.
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

KEQKUPTIMI I HYRIVE (Virgjereshave te Parajses)

Disa njerez lexojne "hyrite" ne Kur'an dhe mendojne se jane disa krijesa te tjera pervec femrave te kesaj bote.

A eshte ky lloj keqkuptimi tendencioz?

Gjykoni vete:

Ku permenden Hyrite ne Kur'an?

Ja kështu, edhe e martojmë më bardhoshe symëdha (me hyrija).(Kur'an, Surah Ed Duhan(44):54)

Ata janë të mbështetur në koltukë të renditur dhe Ne u shoqëruam atyre hyri symëdha.(Kur'an, Surah Et Tur(52):20)

Ato janë hyri që e kufizojnë ndejën vetëm në shtëpinë (tënde).(Kur'an, Surah Er Rrahman(55):70)

Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.(Kur'an, Surah El Vakia(56):22)

Lexojme disa komentime Kur'anesh ne lidhje me kete fjale "hyri" apo sic njihet nga media "virgjereshat e parajses".

Nisemi nga Tefsir Ibn Kethir ne lidhje me vargjet e Suras El Vakia(56):

22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.
24. Shpërblim për atë, që ata punuan.
25. Aty nuk dëgjojnë fjalë të këqija as që janë mëkat (gënjeshtër).
26. Vetëm thënie: selam pas selami.
27. E për sa u përket atyre të djathtëve, çka është gjendja e të djathtëve?
28. Janë nën drunj të pemëve pa therra (pa gjemba).
29. Të bananeve me fruta palë-palë.
30. Nën hije të përhershme.
31. Pranë ujit rrjedhës.
32. Edhe ndër pemë shumë llojesh.
33. Që as nuk ndërprehen, as nuk janë të ndaluara.
34. Edhe shtretër të lartë (ose gra të larta).
35. Ne i kemi krijuar ato në një krijim të ri (formë të re).
36. Dhe ato i kemi bërë virgjëresha.
37. Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe.


Ibn Kethir thote ne tefsirin e tij:

"(Ne i kemi krijuar ato) nenkupton grate e parajses edhe pse nuk iu referua atyre direkt. Ebu 'Ubejdeh ka thene se ato u permenden perpara ne thenien e Allahut,

(22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.)

Atehere, thenia e Allahut,

(Ne i kemi krijuar ato), do te thote, ne jeten e mevonshme, pasi ato u bene te moshuara ne kete jete, ato u sollen prape (ne jete) te virgjera, te reja, te qenurit te kenaqesisht te pasionuara me burrat e tyre, te bukura, te mira dhe te gezuara."

Lexojme ne Tefsirin e Muhamed Esad-it ne lidhje me kete ceshtje:

"(22. Dhe (gratë e tyre janë) bashkeshorte te pastra, me te bukur te syrit.)[Fjala hyri - e thene sipas meje "bashkeshorte te pastra" - eshte shumesi i te dy ahuar(mashk.) dhe haura (fem.), qe te dyja pershkruajne "nje person te dalluar nga hauar", termi i fundit kryesisht nenkupton "bardhesi intense e se bardhes se syrit dhe nje e zeze lustroze e irisit"(Khamus). Ne kuptimin me te pergjithshem, hauar nenkupton thjesht "bardhesine" (Asas), ose, si nje cilesi morale, "kthjellet" (ref. Tabari, Razi, Ibn Kethir ne shpjegimin e tyre te termit hauarijun ne 3:52). Atehere, shprehja e perbere hyrin do te thote, afersisht, "qenie te pasterta [ose, me specifikisht, "bashkeshort te paster"], me te bukur te syrit"(e fundit eshte kuptimi e in, shumesi i ejan). Ne komentin e tij ne shprehje identike ne 52:20, Razi veren se syri me shume reflekton shpritin se sa pjeset e tjera te trupit, mund te kuptohet si "i pasur shpirterisht" ose "i shpirtshem". Ne lidhje me termin hyr ne formen me te hershme, konotacionit femeror, nje numer i komentuesve te hershem te Kur'anit - midis tyre El-Hasan El-Basri - e kuptoj ate te kete kuptim as me shume e as me pak se "te devotshmet midis grave te njerezimit" (Tabari) -"[edhe] ato gra pa dhembe tuajat qe Zoti do i ringjalli si qenie te reja" (El-Hasan, sic citohet nga Razi ne komentimin e tij ne 44:54). Shih ne lidhje me kete edhe shenimin ne 38:52]

A nuk eshte e mjaftueshme thenia e Ebu 'Ubejdes (sahabes, shoku i Profetit) dhe El-Hasan El-Basrit (tabi'in, gjenerates se dyte pas Profetit) ne shpjegimin e kesaj fjale "hyr" per te hequr keqkuptimet ndaj kesaj fjale.
 

alban bala

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

duek qene se ka kohe qe nuk jame futur te teologjia nuk i lexoa dhe aq postimet por sapo pashe disda foto dhe lexova 2-3 postime e mora me mend se ça ka pjesa tjeter. duke qene keshtu po jap nje mendim timin modest

femres muslimane ju dha per here te pare ne histori e drejta per te trasheguar (ne kohen kur zbriti Islami) paçka se ne perendim ju deshen dhe disa qindra vite te tjera. femres ju dha per here te pare ne histori e drejta per te zgjedhur fatin e saj ne jete paçka se ne te njejten kohe burri kishte te drejten e jetes ndaj saj(i referohem se drejtes romake qe kodifikimi qe ju be asaj perkon ne te njejten kohe me zbritjen e Islamit)

femres per here te pare ju dha e drejta per te shprehur e lire mendimin pa pase nevoje per konventa te veçanta dhe gjera te tjera. nuk duhet harruar se eshte quajtur arritje ne perendim fitimi i se drejtes per te votuar.

ne perendim femra ka rolin e manikines(njelloj si neper dyqane veshjesh) eshte objekt seksi) vertet femra ne Islam mbulohet por eshte e lire te shfaqe mendimin e saj. arritjet e saja ne karriere nuk eshte e lidhur ngushte me bukurine natyrore te saj qe po te mos jete kjo ne perendim ska te ardhme per te.

mendoj se ky qe nje mendim modest i imi dhe qe do te jete i pari dhe i fundit. çdo postim pas kesaj nuk e marr ne konsiderate. çdo kush qe ka deshire te komunikoje apo diçka tjeter eshte i mirepritur si me sms private apo ne msn. jo pa qellim kam vene adresen e msn te profili im. me kete postim e quaj te perfunduar detyren time persa i perket kesaj teme. pershendetje.
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

VIRGJERESHAT E PARAJSES = HYRITE = GRATE E KESAJ BOTE QE RIKRIJOHEN PERSERI TE REJA

Mbas shume kerkimeve, nuk kam pare deri me sot ndonje burim autentik qe te thoje se Hyrite dhe Grate Besimtare qe arrijne ne parajse jane dy gjera te ndryshme.

Ky opinion se jane dy gjera te ndryshme eshte vec nje opinion i disa dijetareve dhe atyre qe verbazi ndjekin keta dijetare ne kete ceshtje.

E pakta qe mund te thuhet per kete opinion eshte se kundershton shume burime autentike te cilat i kam permendur me larte dhe shume komentime hadithesh ku fjala "hyri" vetem se nenkupton "gruaja besimtare e bere virgjereshe ne parajse (e rikrijuar)".

Keshtu e kane kuptuar kete fjale si Ebu Hurejra, el-Khadhi 'Ijadh te cilin Imam Nauaui citon ne komentimin e Hadithit te Muslimit kur permendet kjo fjale.

Persa i perket opinioneve te tjera mbeten vec se opinione te pabazuara dhe kur dijetari jep OPINION ndonjehere e qellon sakte dhe ndonjehere gabim.

Duke qene se nje person me intelekt nuk ndjek verbazi dijetarin, atehere opinionet e gabuara duhen lene kur evidencat flasin kunder ketij opinionit jo te sakte.

Nga ana tjeter nje qe ndjek verbazi dijetarin hedh poshte evidencat per te mbajtur opinionin e gabuar. Kjo nuk eshte cfare shpresohet nga nje person qe kerkon te verteten.

Shpresoj se ky postim i fundit mund te qartesoj edhe disa gjera te mangeta ne postimet e mia per kete ceshtje duke u bazuar se kur shkruajta postimet e para nuk kisha shume njohuri.

Kush kerkon, gjen.

Gjithe te mirat.
 

i_own_u

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

po ti re Albanski... spaske pa ndeshjen kshu...?

ndro içik ambjet lal se ngele me Kuran n'dor
 

i_own_u

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

pa he Albanski... per ke ju lute ALLAHUT kte ndeshje...?
 
H

harap

Guest
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Notorious ske ca ben eee?
 

gurax

Pan ignoramus
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Une sado qe perpiqem te mesoj ndonje gje ne keto tema, mesoj vetem se origjinaliteti njerezor ka marre fund kur per cdo fjali, per cdo veprim, fjale apo vendim, degjohen britma "Ja sepse ne Kuran eshte thene per kete gje ne vargun X:Y" apo e kunderta "Mos ja fut kot se ne Kuran nuk thuhet asgje lidhur me kete ceshtje". /pf/images/graemlins/booki.gif
 

hawk

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

Pra me kete logjike jane te kota te gjith ligjet e shtetit dhe cdo vendim qe te tjeret marrin per ne.
Jane te pavlera mendimet e opinionet tona qe burojne nga studime te nje X autori qe ka studiuar apo njeh nje fakt te cilin ne detyrimisht duhet ta mesojme nga ky X.
Ti shkruan duke perdorur germa,gjuhen e shkruar te cilen nuk e ke "shpikur" ti pra i rrefrohesh ketij fakti.
Feja i perket origjinalitetit njerezore i cili per ato qe besojne eshte dhurate nga Krijuesi.
Nese ti identifikohesh jashte realitetit fetare atehere nuk me duket se at qe sjellin argumenta fetare te bazuara tek fjala e Krijuesit bejne gabim.Fundja ushtrojne te drejten e e fjales se lire.
Kjo e fundit edhe tek ti eshte derivat i referimave te tua ndaj autoreve,mendjeve te tjera te cialt ndoshta per ty jane me te ndritura se Krijuesi por per ato qe sjellin argumenta Kuranore ka me vlere qe Krijuesi te shkruhet me germe te madhe per tu dalluar nga une dhe ti,krijesat.

Eshte ceshtje besimi.
Nuk duhet te cuditesh qe ne bote ka miliarda njerez te cilet i referohen fjaleve te Krijuesit ashtu si ti fjaleve te krijesave.

Perkundrazi,nese nu do kishte referime-argumenta nga fjala e Krijuest nuk kemi perse te diskutojme tek teologjia.Ne mungese te tyre do te ishte nje diskutim sofist dhe i pa baza.
Nuk pajtohesh me bazat,ky eshte problem i yti.

Une nuk kuptoj dicka tani.Nese argumentat hyjnore nuk te pelqejne,ato njerezore natyrisht nuk i perfill fare pasi me mjaftojne 2 rreshta te tuat per ta kuptuar nje gje te tille,atehere cfare kerkon ??
Te bindemi te gjithe me opinionin dhe menyren tende e te logjikuarit ??
Apo ke frige dhe je i pafuqishem ndaj argumentave dhe kerkon "perralla" njerezore per t'ju kunderpergjigjur me "perralla" ??!!
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

....

Mos ofendo dhe per me teper tema ketu ka te beje me te drejten e femres muslimane per te zgjedhur dhe jo me faktin se c'fare zgjedhje bejen burrat muslimane kur emigrojne ne perendim.
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

<u>VIRGJERESHAT E PARAJSES = HYRITE = GRATE E KESAJ BOTE QE RIKRIJOHEN PERSERI TE REJA</u>

Evidencat:

<u>1. </u> Tirmidhi, hasan (i pranueshem per shkak te numrit mbeshtetes te transmetimit) hadith:

Nje grua e moshuar erdhi te i Derguari dhe e pyeti:"O i derguari i Allahut, lutju Allahut qe une te hyje ne Parajse." Ai tha me shaka, "O mama e ketij (filanit), asnje grua e moshuar nuk do hyje ne parajse." Gruaja e moshuar u largua duke qare, keshtu Profeti tha: "I thoni asaj se ajo nuk do hyje ne parajse si grua e moshuar, sepse Allahu thote [Kur'an, Surah El Vakia(56)]:

35. Ne i kemi krijuar ato në një krijim të ri (formë të re).

36. Dhe ato i kemi bërë virgjëresha.

37. Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe.




<u>2. </u>Tefsir Ibn Kethir ne lidhje me vargjet e Suras El Vakia(56):

22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.
24. Shpërblim për atë, që ata punuan.
25. Aty nuk dëgjojnë fjalë të këqija as që janë mëkat (gënjeshtër).
26. Vetëm thënie: selam pas selami.
27. E për sa u përket atyre të djathtëve, çka është gjendja e të djathtëve?
28. Janë nën drunj të pemëve pa therra (pa gjemba).
29. Të bananeve me fruta palë-palë.
30. Nën hije të përhershme.
31. Pranë ujit rrjedhës.
32. Edhe ndër pemë shumë llojesh.
33. Që as nuk ndërprehen, as nuk janë të ndaluara.
34. Edhe shtretër të lartë (ose gra të larta).
35. Ne i kemi krijuar ato në një krijim të ri (formë të re).
36. Dhe ato i kemi bërë virgjëresha.
37. Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe.


Ibn Kethir thote ne tefsirin e tij:

"(Ne i kemi krijuar ato) nenkupton grate e parajses edhe pse nuk iu referua atyre direkt. Ebu 'Ubejdeh ka thene se ato u permenden perpara ne thenien e Allahut,

(22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.)

Atehere, thenia e Allahut,

(Ne i kemi krijuar ato), do te thote, ne jeten e mevonshme, pasi ato u bene te moshuara ne kete jete, ato u sollen prape (ne jete) te virgjera, te reja, te qenurit te kenaqesisht te pasionuara me burrat e tyre, te bukura, te mira dhe te gezuara."


<u>3. </u>Tefsirin e Muhamed Esad-it ne lidhje me kete ceshtje:

"(22. Dhe (gratë e tyre janë) bashkeshorte te pastra, me te bukur te syrit.)[Fjala hyri - e thene sipas meje "bashkeshorte te pastra" - eshte shumesi i te dy ahuar(mashk.) dhe haura (fem.), qe te dyja pershkruajne "nje person te dalluar nga hauar", termi i fundit kryesisht nenkupton "bardhesi intense e se bardhes se syrit dhe nje e zeze lustroze e irisit"(Khamus). Ne kuptimin me te pergjithshem, hauar nenkupton thjesht "bardhesine" (Asas), ose, si nje cilesi morale, "kthjellet" (ref. Tabari, Razi, Ibn Kethir ne shpjegimin e tyre te termit hauarijun ne 3:52). Atehere, shprehja e perbere hyrin do te thote, afersisht, "qenie te pasterta [ose, me specifikisht, "bashkeshort te paster"], me te bukur te syrit"(e fundit eshte kuptimi e in, shumesi i ejan). Ne komentin e tij ne shprehje identike ne 52:20, Razi veren se syri me shume reflekton shpritin se sa pjeset e tjera te trupit, mund te kuptohet si "i pasur shpirterisht" ose "i shpirtshem". Ne lidhje me termin hyr ne formen me te hershme, konotacionit femeror, nje numer i komentuesve te hershem te Kur'anit - midis tyre El-Hasan El-Basri - e kuptoj ate te kete kuptim as me shume e as me pak se "te devotshmet midis grave te njerezimit" (Tabari) -"[edhe] ato gra pa dhembe tuajat qe Zoti do i ringjalli si qenie te reja" (El-Hasan, sic citohet nga Razi ne komentimin e tij ne 44:54). Shih ne lidhje me kete edhe shenimin ne 38:52]

<u>4. </u>Nauaui ne shjegimin e Sahih Muslimit, hadith nr.5062 transmeton thenien e Al-Khadhi 'Ijadh se gjithe tekstet e kane kuptimin per femijet femra te Adamit sepse ka tekste qe thone se midis njerezve te parajses ka nje qe do kete shume hyrije si gra.

<u>5. </u>Imam Ibn Haxher el-'Askalani shpjegon hadithin nga Muslimi, nr.5062 se hadithe flet per grate e kesaj jete. Ebu Hurejra u mbeshtet ne kete hadith per evidence se ne parajse, grate qe jane nga femjet e Adamit jane me shume se burrat.


<u>6. </u> Imam Muslim, sahih hadithi nr.4495, Propheti thote:

"Mu tregua Parajsa dhe pashe gruan e Ebu Tal'hah (Umm Suleim)"


Nqs na njerit/nanjeres nuk i mbushet mendja akoma, mund te lexoje edhe kete hadithin:

Sahih Bukhari, Libri 39, Hadithi 538

Transmeton Abu Hureira: Njehere Profeti po tregonte(nje histori), ndersa nje beduin ishte ulur me te. "Nje nga banoret e Parajses do pyesi Allahun qe ta lejoje ate te kultivoje token. Allahu do e pyesi,'A nuk po jeton ne kenaqesirat qe deshiron?'. Ai do thoje, 'Po, por une deshiroje te kultivoje token'. Profeti pastaj shtoj, "Kur njeriu (do lejohet) do mbjelli faren dhe bimet do rriten dhe do piqen, dhe te gatshme per tu vjele dhe keshtu do jete si nje mal, me nje te hapur e mbyllur syte. Allahu pastaj do i thote atij, 'O biri i Ademit! Merre ja ketu, mblidhe (prodhimin);asgje nuk te kenaq ty'" Pas kesaj, beduini tha, <u>"Njeriu duhet te jete ose nga Kurejshet(emigrant) ose nje Ensari, sepse ata jane bujqer, kurse ne nuk jemi bujqer." </u> Profeti buzeqeshi (per kete).

Pra cfare te deshirosh do gjesh ne parajse. Pra deshirat e mira qe ke ne kete bote do kesh ne parajse, vetem se gjerat e pista ne karakter apo gjerat e ndyta do pastrohen.

A ka ndonje qe nuk eshte qartesuar per kete muhabet?

Sa i perket gjerave te tjera qe tregojne njerezit e tjere si musliman apo jo-muslimam, disa gjera jane vec fantazira...pa evidenca.


Gjithe te mirat.
 

blabla

Primus registratum
Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Une sado qe perpiqem te mesoj ndonje gje ne keto tema, mesoj vetem se origjinaliteti njerezor ka marre fund kur per cdo fjali, per cdo veprim, fjale apo vendim, degjohen britma "Ja sepse ne Kuran eshte thene per kete gje ne vargun X:Y" apo e kunderta "Mos ja fut kot se ne Kuran nuk thuhet asgje lidhur me kete ceshtje". /pf/images/graemlins/booki.gif

[/ QUOTE ]
Guri***,
Me duket se ke te drejte me kte qe thua; megjithate, jo plotesisht. Pure orgjinalitetin nuk esht i mundur kurre, megjithse Descartes mund te argumentoje me mua ne kte pike. Arsyea sepse shumica e besimtareve kane tendenci t'i referohen librave fetare kur shpjegohen, eshte sepse jan te paafte te argumentojne eksklusivisht llogjikisht--flas ktu me perjashtimin e dy apo tre vetave ne forum. Kshuqe nuk esht e thene qe kto njerez kane mungese origjinaliteti, kjo do te thote qe ata thjesht preferojne te argumentojne duke u bazuar ne Kuran apo Bible dhe kjo esht e drejta tyre, sepse jemi te "teologjia"!!!

Nqs se e ke llafin ke qualiteti i argumentit esht gjo tjeter...
 
Top