Re: Gruaja ne Islam: Pastrim Dyshimesh
<u>VIRGJERESHAT E PARAJSES = HYRITE = GRATE E KESAJ BOTE QE RIKRIJOHEN PERSERI TE REJA</u>
Evidencat:
<u>1. </u> Tirmidhi, hasan (i pranueshem per shkak te numrit mbeshtetes te transmetimit) hadith:
Nje grua e moshuar erdhi te i Derguari dhe e pyeti:"O i derguari i Allahut, lutju Allahut qe une te hyje ne Parajse." Ai tha me shaka, "O mama e ketij (filanit), asnje grua e moshuar nuk do hyje ne parajse." Gruaja e moshuar u largua duke qare, keshtu Profeti tha: "I thoni asaj se ajo nuk do hyje ne parajse si grua e moshuar, sepse Allahu thote [Kur'an, Surah El Vakia(56)]:
35. Ne i kemi krijuar ato në një krijim të ri (formë të re).
36. Dhe ato i kemi bërë virgjëresha.
37. Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe.
<u>2. </u>Tefsir Ibn Kethir ne lidhje me vargjet e Suras El Vakia(56):
22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.
24. Shpërblim për atë, që ata punuan.
25. Aty nuk dëgjojnë fjalë të këqija as që janë mëkat (gënjeshtër).
26. Vetëm thënie: selam pas selami.
27. E për sa u përket atyre të djathtëve, çka është gjendja e të djathtëve?
28. Janë nën drunj të pemëve pa therra (pa gjemba).
29. Të bananeve me fruta palë-palë.
30. Nën hije të përhershme.
31. Pranë ujit rrjedhës.
32. Edhe ndër pemë shumë llojesh.
33. Që as nuk ndërprehen, as nuk janë të ndaluara.
34. Edhe shtretër të lartë (ose gra të larta).
35. Ne i kemi krijuar ato në një krijim të ri (formë të re).
36. Dhe ato i kemi bërë virgjëresha.
37. Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe.
Ibn Kethir thote ne tefsirin e tij:
"(Ne i kemi krijuar ato) nenkupton grate e parajses edhe pse nuk iu referua atyre direkt. Ebu 'Ubejdeh ka thene se ato u permenden perpara ne thenien e Allahut,
(22. Dhe (gratë e tyre janë) hyri symëdha.
23. Si të ishim inxhi të ruajtura.)
Atehere, thenia e Allahut,
(Ne i kemi krijuar ato), do te thote, ne jeten e mevonshme, pasi ato u bene te moshuara ne kete jete, ato u sollen prape (ne jete) te virgjera, te reja, te qenurit te kenaqesisht te pasionuara me burrat e tyre, te bukura, te mira dhe te gezuara."
<u>3. </u>Tefsirin e Muhamed Esad-it ne lidhje me kete ceshtje:
"(22. Dhe (gratë e tyre janë) bashkeshorte te pastra, me te bukur te syrit.)[Fjala hyri - e thene sipas meje "bashkeshorte te pastra" - eshte shumesi i te dy ahuar(mashk.) dhe haura (fem.), qe te dyja pershkruajne "nje person te dalluar nga hauar", termi i fundit kryesisht nenkupton "bardhesi intense e se bardhes se syrit dhe nje e zeze lustroze e irisit"(Khamus). Ne kuptimin me te pergjithshem, hauar nenkupton thjesht "bardhesine" (Asas), ose, si nje cilesi morale, "kthjellet" (ref. Tabari, Razi, Ibn Kethir ne shpjegimin e tyre te termit hauarijun ne 3:52). Atehere, shprehja e perbere hyrin do te thote, afersisht, "qenie te pasterta [ose, me specifikisht, "bashkeshort te paster"], me te bukur te syrit"(e fundit eshte kuptimi e in, shumesi i ejan). Ne komentin e tij ne shprehje identike ne 52:20, Razi veren se syri me shume reflekton shpritin se sa pjeset e tjera te trupit, mund te kuptohet si "i pasur shpirterisht" ose "i shpirtshem". Ne lidhje me termin hyr ne formen me te hershme, konotacionit femeror, nje numer i komentuesve te hershem te Kur'anit - midis tyre El-Hasan El-Basri - e kuptoj ate te kete kuptim as me shume e as me pak se "te devotshmet midis grave te njerezimit" (Tabari) -"[edhe] ato gra pa dhembe tuajat qe Zoti do i ringjalli si qenie te reja" (El-Hasan, sic citohet nga Razi ne komentimin e tij ne 44:54). Shih ne lidhje me kete edhe shenimin ne 38:52]
<u>4. </u>Nauaui ne shjegimin e Sahih Muslimit, hadith nr.5062 transmeton thenien e Al-Khadhi 'Ijadh se gjithe tekstet e kane kuptimin per femijet femra te Adamit sepse ka tekste qe thone se midis njerezve te parajses ka nje qe do kete shume hyrije si gra.
<u>5. </u>Imam Ibn Haxher el-'Askalani shpjegon hadithin nga Muslimi, nr.5062 se hadithe flet per grate e kesaj jete. Ebu Hurejra u mbeshtet ne kete hadith per evidence se ne parajse, grate qe jane nga femjet e Adamit jane me shume se burrat.
<u>6. </u> Imam Muslim, sahih hadithi nr.4495, Propheti thote:
"Mu tregua Parajsa dhe pashe gruan e Ebu Tal'hah (Umm Suleim)"
Nqs na njerit/nanjeres nuk i mbushet mendja akoma, mund te lexoje edhe kete hadithin:
Sahih Bukhari, Libri 39, Hadithi 538
Transmeton Abu Hureira: Njehere Profeti po tregonte(nje histori), ndersa nje beduin ishte ulur me te. "Nje nga banoret e Parajses do pyesi Allahun qe ta lejoje ate te kultivoje token. Allahu do e pyesi,'A nuk po jeton ne kenaqesirat qe deshiron?'. Ai do thoje, 'Po, por une deshiroje te kultivoje token'. Profeti pastaj shtoj, "Kur njeriu (do lejohet) do mbjelli faren dhe bimet do rriten dhe do piqen, dhe te gatshme per tu vjele dhe keshtu do jete si nje mal, me nje te hapur e mbyllur syte. Allahu pastaj do i thote atij, 'O biri i Ademit! Merre ja ketu, mblidhe (prodhimin);asgje nuk te kenaq ty'" Pas kesaj, beduini tha, <u>"Njeriu duhet te jete ose nga Kurejshet(emigrant) ose nje Ensari, sepse ata jane bujqer, kurse ne nuk jemi bujqer." </u> Profeti buzeqeshi (per kete).
Pra cfare te deshirosh do gjesh ne parajse. Pra deshirat e mira qe ke ne kete bote do kesh ne parajse, vetem se gjerat e pista ne karakter apo gjerat e ndyta do pastrohen.
A ka ndonje qe nuk eshte qartesuar per kete muhabet?
Sa i perket gjerave te tjera qe tregojne njerezit e tjere si musliman apo jo-muslimam, disa gjera jane vec fantazira...pa evidenca.
Gjithe te mirat.