FREUD

Vals

Primus registratum
Re: FREUD

O [ndaluar], po paske qene i thelle, pavareisht nga avatari qe ke zgjedh dhe nga temat qe hap tek erosi.
Me gjithe shakane mesiper, e kam seriozisht, thanks per debatin e kendshem.
 

Vals

Primus registratum
Re: FREUD

Aiii ma ndaloi faqja me te permend emrin. DDD e kisha me ty po c'ti besh kur e zgjedh avatarin me kunj.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: FREUD

me vjen keq qe paske shkrujt tere ate shkrim,dhe asnje gje nuk solle ne drite.kur flitet per nihilism emra te tille te vijne ne mendje.turganev,mark stirner,dostoyeski,nechayev.po kur do te futesh thelle ne te ateher te gjithe te referojne tek nicja.ate statement qe te shkeputa siper nga libri will to power nuk ta shkeputa kot.esht definacion qe nicja i ka bere nihilizmit sipas konceptimit te tij.kur do te lexosh ne enciklopedi domethinenien e tij [nihilismit] te jepen versione te tilla si psh ...

nihilizmi beson qe cdo values[vlera] jan pa baze ,dhe asgje nuk mund te dihet apo kumtohet.zakonisht perbashkohet me ekstreme pesimizem dhe radikal skeptimizem qe denon ekzistencen.nje nihilist i vertete esht ai qe beson ne asgje ,ska loyalties[besnikerira] ,ska qellim asgje vecse ne nje fare menyre nje implus per shkaterrim.mohon mundesine e sigurise .extreme skeptikal esht i lidh me epistemological nihilism qe mohon posibilitetin e dijes dhe te se vertetes. kjo lloj forme e nihilizmit esht e njofur si antifoundationalism.ne fakt nihilizmi mund te kuptohet ne disa lloj menyrash te ndryshme.

Political Nihilism bashkohet me besimin qe shkaterrimi i cdo politike ekzistente,sociale dhe fetare jan parakusht per nje te ardhme permisuese.

Ethical nihilism refuzon posibilitetin e moralit absolut dhe vlerave etikale.

Existential nihilism thote qe jeta nuk ka kuptim thelbesor apo vlera.

po enciklopedia te jep edhe nje version tjeter dhe ai esht i nices dhe vjen ne menyra te ndryshme ,por qe zakonisht i ka dhen tek libri i tij i famshem will to power......

nihilizmi i nices. per nicen ne bote ska rregull objektiv ose strukture pervec cfare ne japim ne te.per nicen cdo value esht e pabaze dhe cdo arsye esht impotente.
"Every belief, every considering something-true," Nietzsche writes, "is necessarily false because there is simply no true world" (Will to Power [notes from 1883-1888]). [ka me lezet ne anglisht ]
"Nihilism is . . . not only the belief that everything deserves to perish; but one actually puts one's shoulder to the plough; one destroys" (Will to Power).

kurse definacioni me i sakte i nices esht ....

"That there is no truth; that there is no absolute state of affairs-no 'thing-in-itself.'--will to power

le ta analizojme kete statement pak me ndryshe [sesa puna jote]

cfare esht e verteta?--pyetja esht [ne rradhe te pare] llogjike.para se ta diskutojme permbajtjen e te se vertetes ,le te ekzaminojme posibilitetin e tij ,dhe conditat e aksiomit te saj.me te ''verteten'' ne kuptojme [edhe pse nicja e denial kete gje] te '' vertete absolute'' qe si definacion kupton dimensionin e fillimit dhe mbarimit te gjerave.''absolute truth'' si fraze [per nje gjenerate qe esht rrit ne skepticizem dhe jo familjar me mendime serioze] esht nje gje e vjeter [e dale jashte mode me pak fjale].asnjeri sot [keshtu mendohet] esht aq naiv sa te mendoje se ka te vertete absolute.sot per ne cdo e vertete esht relative.ky ekspresion i mevonshem qe ''cdo e vertete esht relative'' esht perkthimi i statementit te nices qe '' there is no absolute truth''.
''relative truth'' ne kohet e sotme prezantohet sot me dijen e shkences qe fillon me obzervim,procedon me llogjike dhe progreson me fashionin e vjeter nga e dijshmja tek e padijshmja.esht gjithmon diskursive,e rastesishme,e kualifikueshme ,gjithmone shprehet ne lidhje me dicka tjeter ,asnjeher e vetme ,asnjeher kategorikale ,asnjeher absolute.nje specialist i pareflektueshem shkence e shef jo te nevojshme dije te ndonje lloji tjeter.i mbytur me pyetje rreth specialitetit te tij ,ai [mbase] ska kohe as prirje per pyetje abstrakte qe kerkojne,[psh]prisupozimin elementar te atij specialiteti.nqs mendja e tij spontanisht kthehet tek pyetje te tilla,sqarimi me i qarte qe zakonisht suficent per te kenaqur kuriozitetin e tij esht ....''cdo e vertete esht empirike dhe cdo e vertete esht absolute''

sigurisht te dyja sqarimet[ose statementat] jane vet-kontradiktuese.statementi i pare ne vetvete nuk esht empirikal aspak ,por metafizikal.e dyta ne vetvete esht nje statement absoulute.e verteta absolute [nga nje obzervues kritik] esht sqaruar me nje vet-kontradikte.cdo njeri nga nje konkluzion llogjik mund te nxjerri ne pah qe....''nqs ka te vertete ne rradhe te pare,ateher thjesht ajo smund te jete relative.principet e para te shkences moderne [si cdo sistem dije]jan ne vetvete te pandryshueshme dhe absolute.nqs kjo sdo qendronte ,ateher sdo kishte dije fare,bile as dija me reflektuese ,sepse aty ska kriter qe mund te klasifikoje anything si dije apo te vertete.

do desha ti futem edhe me thelle kesaj teme ,por besoj se esht e mjaftueshme [ngaqe kemi dale jashte teme fare mer then te drejten].

sa per dijen rreth fese sime ti ddd ,kur te dush ec dhe flasim per ate gje.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: FREUD

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
....''cdo e vertete esht empirike dhe cdo e vertete esht absolute''


[/ QUOTE ]

nje gabim autografik pak me larte ... <font color="black"> ''cdo e vertete esht empirike dhe cdo e vertete esht relative''</font> -desha me then.
 

bona

Primus registratum
Re: FREUD

geshtenjez

une ne kete moment kam ne duar nje kasete te erick erickson dhe thote qe ka takuar vete freud dhe anen.
kam per te per nje presanting jo vetem te teorise se tij por me duhet ta krahasoj
me pieaget , vitogsky, dhe erick erickson.

freud foli deri ne adoleshence dhe erick erickson vashdon me te gjitha fazat e jetes.
bukuria per mua qendron se ne te gjithe njerzit deri ne nje fare mase e gjejme veten tone for prape kemi secili indivualizmat tona.

ne kasete erick erickson thote qe une e shikoj teorine time se art( ai vete isthe artist ne fillim, pastaj biolog pastaj psicolog) qe i le vend cdo secili per interpretim.

une per vetem time do ti thosha frojdit se nuk ka gjetur shembull te mire per komplexin e oedipit.
ai i shkrehti fjeti me nene e tij pa e ditur jo se shikonte te jatin si rival.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: FREUD

Vinno, N ashtu si dhe Freud merren me teper me shkaqet qe ndikojne ne krijimin e besimeve tek personat dhe jo me cfare beson njeri apo tjtri, dhe qe te dy jane te idese se te vertetat universale te paraqitura prej filozofeve apo figurave fetare politike nuk jane te verteta absolute po jane product i perspectives se secilit apo i subkoshiences se tij. Pra si N ashtu dhe Freud jane te interesuar me filozofine e individit, me paragjykimet e tyre apo me psikologjine personale te filozofise (apo filozofeve) jo me filozofine ne vetvete dhe qe te dy perpiqen te bejne te tjeret te ndergjegjshem per paragjykimet si te lindura nga perspektiva e secilit ashtu dhe nga subkoshienca e individit . Dhe jo me konceptime apo percaktime termash fiolozofike. Prandaj qe te kuptosh sa me drejte te dy ata e shikojne si nje pike te shurdher angazhimin me vleresimesh konceptesh abstrakte (askush nuk do vinte ne dyshim gjenialitetin e tyre per ta bere kete, kurse per ty jam i bindur i sjelle te paperpunuara ( i can smell the rat /pf/images/graemlins/grin.gif) por dhe kryesorja pa ditur mosrelevancen e tyre ne lidhje me filozofine e N dhe F ) se cfare eshte e verteta, POR SI ARRIJNE njerezit tek e verteta.

Pra, per ta, ajo qe ne si njerez paraqesim apo na paraqitet si e vertete absolute eshte thjesht pozicioni i atij qe e paraqet dhe se asnjeri, i kufizuar nga faktori kohe dhe hapesire nuk mund te shkruaj per te vertete absolute humane dhe jo humane pa ju nenshtruar pragjykimve te botes humane ne te cilen jeton.

Kjo nuk eshte relativizem. Prandaj dhe citimi qe ti sjell dhe interpretimi qe ti ben eshte i nisur nga disa prekonceptime dogmatike, ashtu dhe me faktin se ti nuk njeh thelbin e N. Pikerisht me ate citim ai njihet per PERSPECTIVISM dhe jo relativizem. Qe mos te zgjatemi (po ta le ty ta eksplorosh me tej perspektivizmin) relativizmi nuk i rreferohet ndonje gjeje absolute, kurse perspektivizmi i N, po. Dy gjera: ti ose ben pjese ne ndonje sekt qe eshte abonuar ne ndonje site citimesh dhe interpreton te shkeputura pa i ditur domethenjen dhe pa lexuar ndonjehere N, ose me keq akoma, lexon N por per disa vecori nuk je ne gjendje te kapesh elementet bazike /pf/images/graemlins/laugh.gif( jo se une jam ndonje njohes i tij) te teorise se tij.

Perspektivizmi i N shfrytezohet dhe nga Psikoanaliza /pf/images/graemlins/sleep.gif

Per sa i perket nihilizmit ( I can smell the rat again /pf/images/graemlins/winkwink.gif), me te cilin edhe Freud shoqerohet, N vertete u preokupua me te, por sepse une psh shkruaj per muhamedin kjo nuk me ben muhamedjan. N e vleresoj te vertetn si gjene me te rendesishme ne Antichrist- "Truth has had to be fought for every step of the way, almost everything else dear to our hearts, on which our love and our trust in life depend, has had to be sacrificed to it. Greatness of soul is needed for it: the service of truth is the hardest service.", dhe denoj skepticizmin, nihilizmin europjan, idete demoralizuese te kohes (kurse Freud ishte pesimist) dhe e quajti ate “vullnet (deshire) per asgje”, paralize vullneti, apati ndaj jetes dhe qellimit te saj dhe e pa ate konkretisht edhe ne fene krishtere e bazuar ne moralin e saj prej skllavi. Gjithsesi, pa zot, te vrare nga nihilizmi dhe skepticizmi, bota, njeriu jane lene pa nje baze morale. Pikerisht nisur nga kjo bote nihilistike N besoj se njerezit duhet te rivleresojne dhe krijojne vlera te reja. Te cilen ai e quajti THE WILL TO POWER.
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

Endrra eshte plotsim deshire *)

Endrra nuk mund te krahasohet me zhurmen qe nxjerr nje vegel muzikore, qe ne vend te dores se artistit, qellohet prej nje force te jashtme. Endrra nuk eshte e pakuptim, absurde dhe nuk ve si kusht qe nje pjese e perfytyrimit tone te bjere ne gjume, nderkohe qe pjesa tjeter fillon te zgjohet. Ajo eshte nje proces i plote psiqik, me mire te them nje plotesim deshire; ajo duhet te vihet krahas me veprimtarine e njohur shpirterore qe zhvillohet gjate kohes kur jemi zgjuar; nje proces teper i komplikuar psikologjik e ka krijuar ate.

Eshte shume e lehte te tregosh se endrrat e shfaqin shpesh te pamaskuar karakterin plotesues te deshires, aq shume sa eshte per t'u cuditur si gjuha e endrrave s'ka gjetur me kohe nje kuptim te plote. P. sh. eshte nje enderr qe une sa here dua mund ta krijoj ne menyre eksperimentale. Nese ne darke ha sardele, ullinj ose dicka tjeter shume te kripur, naten me merr etje tille qe me zgjon. Zgjimit, ama, i paraprin nje enderr, qe cdo here ka te njejten permbajtje. Une pi uje me sa mundem dhe me shijon aq shume, sic do te shijonte nje pije e fresket, kur te thahet goja, pastaj zgjohem dhe me duhet te pi vertet uje. Nxitja per ket enderr eshte etja te cilen e ndjej menjehere sa zgjohem. Nga kjo ndjenje, perparesi ka deshira per te pire., dhe kete deshire endrra ma realizon. Jam gjumash i madh qe s'zgjohem lehte kur me duhet dicka. Prandaj shoh enderr te rehatise. Por etja, per fat te keq, nuk mund te shuhet me ujin qe pi duke endrruar, ndaj zgjohem.

( vijon)

*) Mare nga libri " Shpjegimi i endrrave" ( Die Traumdeutung) Sigmund Freud Kapitulli III fq. 136-137
Shtepia botuese Club Star

Perktheu Mc Cik
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

Te tilla endrra qe synojne ruajtjen e rehatise, i kam pasur te shpeshta ne vitet e rinise. Prej at'here, mesuar te punoja deri ne oret e vona, m'u be zgjimi ne kohen e duhur nje problem i perhershem. Ne ate kohe, pasi zgjohesha, endrroja sikur isha cuar, kisha shkuar tek lavamani dhe s'kish gje qe me bindte se nuk po lahesha. Nderkohe e kisha mare edhe nje sy gjume. Te njejtin lloj endrre zvarritse, por te nje forme pak me komike, e njoh nga nje kolegu im me i ri, me te cilin me sa duket, ndajme sebashku pasionin per te fjetur. Zonja e shtepise ne te cilen ai banonte, kishte urdhrin e prere qe ta zgjonte cdo mengjes ne kohen e duhur. Kete detyre ajo e zbatonte me perpikmeri e, pse jo, edhe me kenaqsi. Nje mengjes, gjumi ishte vecmas i embel. E zonja e shtepise bertet: Zoti Pepi, zgjohuni, se duhet te shkoni ne spital. Sakaq, gjumashi ia fillon te endrroje.Ai eshte ne nje dhome te spitalit, shtrire ne shtrat, ndersa mbi krye tabela: Pepi H...kand.med, 21 vjec. Atehere ai mendon me vete: Perderisa qenkam ne spital, mua s'me duhet te shkoj ne spital dhe vazhdon te fleje. E qarte perse ai ka pare nje enderr te tille.

marre nga i njejti liber, fq. 138-139
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

Nje tjeter enderr qe madje e detyron personin te veproje ne gjume: Nje pacienteje, operacioni ne mjekerr i se ciles s'kish dale me shume sukses, i duhej te mbante ne faqe, sipas keshilles se mjekve nje aparat ftohes. Por ajo s'linte nate pa e hedhur pak kohe te pasi e zinte gjumi. Nje dite m'u luten t'i flisja pak ashper, pse kesaj here e kish flakur tutje aparatin. Zoti doktor, me tha. S'kam faj vertet. Endrra me detyroi. Ne enderr isha ne teater, ulur ne lozhe. Po ndiqja me shume interes shfaqjen ne skene. Por ne salle ishte i shtrire z.Karl Majer qe ankohej se kish dhimbje te tmerrshme ne nofull. Une thashe me vete, gjersa vete s'kam dhimbje, athere s'me duhet aparati, ndaj ia hodha atij.

Endrra e kesaj zemerbardhe doredhene i ngjan asaj shprehjes qe perdorim kur ndodhemi ne ndonje situate qe s'na pelqen: C't'i bej se s'mundem, pa e dija une se c'beja! Kur e pyeta pacienten se cili ishte Karl Majer, me tha se ish me indiferenti nga gjithe te njohurit e saj.

Hic me i veshtire s'eshte shpjegimi i endrrave te meposhtme si permbushje deshire. Keto endrra i kane pare njeres normale, jo te semure:

Nje miku im qe e njeh dhe vlereson teorine time per endrrat, me pyeti nje dite se a mund ta shpjegoja pse gruaja e tij kish pare enderr sikur i kishin ardhur periodat. Sigurisht, ia ktheva. Ajo ka pare ne enderr sikur i kane ardhur, pra periodat nuk kane ardhur akoma, ndonse koha ka kaluar. Zonja juaj e re eshte shtatzene per te paren here, por ajo do te deshironte te kishte shijuar edhe pak lirine para se te fillonin detyrimet amesore.

Nje tjeter grua me shkruan t'i shpjegoj pse ka pare ne enderr sikur kemisha iu lag me qumesht ne pjesen e gjoksit. Edhe kjo eshte shenje e shtatzanise. Kesaj here jo per here te pare, por te dyte. Qumshti shpreh deshiren e nenes per te patur kesaj here ushqim te bollshem per femijen, e jo si heren e pare kur s'kishte qumesht te mjaftueshem.

i njejti liber fq. 139-140
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

S'mund te them se e hedh poshte e as lart teorine e Frojdit. Shkak per kete eshte mosnjohja ime. Kur ishim ne shkolle, ne psikologji e kemi hedhur gjithmone poshte e pertej te poshmes. Me shume sinqeritet ju them se libri prej te cilit i kam shkeputur disa pjese eshte i pari liber i Frojdit qe me bie ne dore. Pa lexuar aq sa duhet, s'besoj te kete njeri qe te jete ne gjendje ta thote fjalen perfundimtare, aq me teper qe duam ose s'duam ne, Frojdi eshte personalitet ne fushen e tij, e te tille si ai, s'takon ne cdo qoshe rruge qe t'u thuash shpejt-e-shpejt: S'dua te t'i shoh syte! Megjithate, Autoritari mund te kete lexuar gjithcka per Frojdin dhe per kete arsye eshte aq i sigurt ne ate qe thote. Per vete me duket se deklarimi i tij i prere ne fillim, bije ne kunderthenie te plote me shpjegimin qe pason. Sidoqofte ai mund ta plotesoje me vone. Do perpiqem qe edhe me vone te gjej pjese paksa te spikatura ne librin ne fjale e t'i paraqes ato ne forum, ne menyre qe ndokush qe s'i ka pasur mundesite te lexoje dicka per Frojdin, te krijoje nje fare ideje.

PS: Do te doja te kishim me teper mirkuptim per shkrimin ne dialekt te njeri-tjetrit. E di qe ne disa krahina, ne vend te "dh" thuhet "ll" dhe anasjelltas, sikurse ne vend te "y", thjesht "i". Mos u cudisni pra qe fjala "pylli", e shkruar nga ndonje dore autoritare te tingelloje tmerresisht erotike.
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

Kapitulli IV

Si krijohen endrrat.

Kur paraqes hipotezen se plotesimi i deshires eshte edhe synimi i endrres, pra qe s'ka te tjera endrra, pervec atyre qe e shprehin kete gje, e kam te qarte qe ne fillim do te has ne kundershtime. Do te me kundervihen duke me thene se: "Qe ka endrra qe shprehin plotsimin e deshires, kjo s'eshte dicka e re. Por qe s'ka te tjera endrra, pervec ketyre te fundit, ky eshte nje pergjithesim i paarsyetuar. Per fat, mund te kundershtohet lehte kjo akuze.
Endrrat e frikshme, psh, duken si nje kundershti e pergjithshme e asaj qe them se endrrat jane plotsim deshirash, madje e nxjerrin gati ne absurditet pohimin tim. Megjithate s'eshte shume e veshtire ta kundershtosh kete. Vetem se duhet patur parasysh se perfundimi qe nxjerrim ne per endrren nuk duhet pare vec tek paraqitja e endrres. Duhen vene perballe njera tjetres permbajtja e manifestuar e endrres dhe permbajtja e kuptimit te endrres. Nese i analizojme keshtu, atehere mund te vihet re se edhe endrrat me frike e me panik, ne te vertete s'shprehin gje tjeter pervec plotesim deshire.

Vetem analiza e disa endrrave te caktuara na detyron qe te japim edhe nje tjeter sqarim. Kete dua paraqes nepermjet nje endrre qe e kam pare vete.

Situata paraprake: Ne fillim te vitit 1897 me ra ne vesh se dy profesore te universitetit tone me kishin propozuar per te marre titullin Prof.extraord. Kjo me erdhi e papritur e me kenaqi shume. Te dy keta bura te shquar nuk benin pjese ne rrethin e te njohurve te mi. Por qe ne fillim i thashe vetes se duhet te mos mbaja asnje shprese per marjen e titullit. Ministria kishte bere mospranimin e disa propozimeve te tilla ne vitet e fundit, madje per kolege qe sepaku ishin te te njejtit nivel me mua, mos them me shume. E interpretuar ndryshe situata ishte e tille ku rrushte per mua ishin aq lart sa s'e kisha asnje mundesi te thosha jane te embel, ose te tharte.

Nje mbremje me erdhi vizite nje kolegu im me te cilin kemi miqesi. Ai eshte nje nder ata shembuj qe permenda qe me ka sherbyer si udhezim per t'i thene vetes te heq dore nga shpresa per titull. Kolegu ne fjale kishte lidhje me zyrat e rangjeve te larta te ministrise. Ate dite kishte mundur te vinte me shpatulla per muri nje autoritet te larte atje duke e pyetur se " Mos valle titulli nuk po me jepet per shkak te besimit tim fetar?". Pergjigja ishte: " Ne situaten qe jemi kjo luan nje rol jo te vogel". "Sepaku e di ku qendron puna!", me tha kolegu im. Vizita dhe fjalet e tij s'me sollen dicka te re, pervec qe ma perforcuan mendimin se s'duhej te mbaja asnje shprese per emerimin. Ato cka vlejne per kolegun tim ne lidhje me besimin fetar, vlejne edhe per mua. Duke gdhire mengjesi i dites pas vizites, pashe endrren e meposhtme, enderr qe edhe per nga forma ishte e vecante. Perbehej nga dy mendime dhe nga dy pamje. Po paraqes pjesen e pare.
 

makuciko

Forumium praecox
Re: FREUD

Qe:

- I - Miku im R. eshte xhaxhai im. - Une kam nje dhimbsuri te madhe per te.

- II - Fytyren e tij e shoh disi te ndryshuar. Me duket paksa e stergjatur, ka mjeker te zverdhur qe rrethon te gjithe fytyren, te dale dukshem perpara.

Pasojne dy copezat e tjera qe s'po i permend. Shpjegimi i kesaj endrre ndoqi ket rruge. Gjate paradites, kur m'u kujtua endrra, qesha dhe thashe me vete: Budallallek! Por ajo s'mu hoq nga mendja, me ndoqi pas gjithe diten derisa ne mbremje thashe: Nese nje nga pacientet e tu do te te thoshte "Kjo enderr eshte budallallek!", ti do te dyshoje se pas endrres qe ai kish pare dhe nuk donte ta tregonte fshihej dicka e pakendshme per te. Kjo vlen edhe per ty. Ti i thua vetes se endrra eshte pakuptim, ne fakt ne brendesi kjo eshte thjesht rezistence ndaj shpjegimit te endrres, sepse mbas saj fshihet nje deshire te cilen ti s'do ta shfaqesh hapur.Iu futa shpjegimit te saj.

R. eshte xhaxhai im. C'domethenie mund te kete kjo? Une kam pasur vetem nje xhaxha, xhaxha Jozefin. Atij i kishte ndodh dicka e trishtuar. Duke u perpjekur te fitonte para, iu fut nje biznesi te denueshem e me vone mori dhe denimin qe parashikonte ligji. Babai im, qe ne ate kohe prej merakut u thinj brenda pak ditesh, perseriste vazhdimisht: Xhaxha Jozefi s'ka qene kurre burre i keq, ama kokebosh. Nese ne enderr miku im R. eshte xhaxha Jozefi, atehere me ket une dua te them se "ai eshte kokbosh". Fytyra qe shoh eshte njekohesisht e xh. Jozefit dhe e shokut tim R. ( Ai ka vertet mjekerr te zeze, por tani ka filluar t'i thinjet, i eshte bere disi e verdheme). Atehere s'ka asnje dyshim. Une dua t'i them vetes me kete enderr qe R. eshte torollak., njesoj si xh. Jozefi.
Akoma s'e kam te qarte me c'qellim ia them vetes ket gjykim per R. . Tek e fundit xh. Jozefi ishte "kriminel", kurse R. eshte i paperlyer ne cdo drejtim. Pervec qe ka qelluar njehere me fshirse nje praktikan. Ne cast me kujtohet biseda qe vec pak kohe me pare bera me nje koleg tjeter, N. . Tema ishte e njejte, emerimi ne post me te larte. Ai me uro per propozimin. Une ia ktheva: "Pikerisht ju s'duhet te me uroni. Edhe vete jeni propozuar, por kjo s'eshte aprovuar."

" S'jemi njesoj, me tha ai. Kunder meje ka bere njehere padi nje person. Ndonse kjo u hodh poshte, ne dokumenta ka mbetur dicka."

Ja pra egjeta "kriminelin" dhe ne te njejten kohe shpjegimin e endrres!

Xh. Jozefi me paraqet ne enderr te dy koleget, kandidate te deshtuar per emerimin ne fjale. Njeri prej tyre del se eshte "torollak", kurse tjetri "kriminel". E qarte pse me duhet ky percaktim per secilin prej tyre. Pengese e vetme per emerimin ti eshte besimi fetar. Ne enderr, ama, shoh se dy te tjeret nuk i ka penguar kjo per t'u ngritur ne pozite, por fakti se R. eshte "torollak", kurse N. "kriminel". Une s'jam as ashtu e as keshtu. Pra s'me pengon asgje per te fituar titullin. Deshiren e fshehur thelle per te mare emerimin endrra ma ploteson duke menjanuar ne gjume pengesat.
 
Top