Formula 1 2007

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #3366FF">“Ferrari-MekLaren, si Barca-Real!”

Gati dy jave para Cmimit te Madh te Spanjes, pilotet e Formula 1 jane mbledhur ne Barcelone, per te kryer testime dhe prova. Nderkaq, kampioni ne fuqi, Fernando Alonso, ka qene protagonist i nje emisioni radiofonik, ku eshte bashkuuar me tre prej lojtareve te Barcelones, Samuel Eto’o dhe Lionel Mesi. Nder tre lojtaret e skuadres katalanase vetem kamerunasi e kishte takuar me pare pilotin spanjoll, por edhe dy yjet e rinj te Barces menjehere u kuptuan shume mire me te, gjate nje bashkebisedimi te drejtperdrejte ne emision. “Kush eshte sekreti per suksesin e madh qe ke pasur? Si ja ke dale mbane te fitosh kaq shume para”, Eto’o. Dhe pergjigja e Alonson ishte shume teknike: “Kur dal i pesti apo i gjashti ne prova, gjate gares para meje formohet nje “tren” me disa makina, te cilat qe ne kthesen e pare frenojne fort per te mos u perplasur. Nese une arrij te gjej trajektoren qe ka bere piloti i pare, futem dhe i jap gaz. Keshtu dal perpara te tjereve”. Me pas ishte kampioni i dyfishte i botes vuri ne dukje perparesite e futbollisteve: “Ata jane me afer tifozeve dhe ambjentit festiv, ndersa une vetem mund t’i lexojne parrulat qe kane pergatitur dashamiresit, sepse per te degjuar degjoj vetem zhurmen e motorit. Ju beni te lumtur shume njerez, si pas golit te Mesit ndaj Getafes... E pashe nga Anglia, ai gol te futet ne histori”. Menjehere tema e bisedes eshte zhvendosur te lufta per titullin kampion ne Spanje, mes Barcelones dhe Real Madridit. Alonso, madrilen “i thekur”, vazhdon te quaje favorite Barcelonen dhe eshte me optimist per Seviljen se sa per skuadren e tij te zemres: “S’i shoh mire punet per Realin. Per mua, do te ishte befasi qe ta fitonte kete vit titullin”. Eto’o e mbeshtet menjehere: “Nuk duam te presim javen e fundit per ta bere tonin kete titull. Ndoshta gjerat do te ndahen qe ne ndeshjen ne “Anoeta” ndaj Real Sociedadit. Por pesimizmi u be edhe me i madh te piloti spanjoll kur beri nje krahasim, qe ka gezuar ndoshta tifozet e Realit: “Kete vit me teper mundesi ka Reali qe ta fitoje kampionatin, se sa une ne Formula 1. Para kemi dy Ferrari shume te mira, qe ne Primera Division eshte Barcelona momentalisht”. Duke e quajtur te mireqene faktin qe “kokekuqja” eshte me e mire se sa MekLareni i tij, Alonso shpreson se kthimi ne Europe do te rrise pak me shume mundesite e makines se tij per te triumfuar: “Te gjitha makinat do te permiresojne kohen e tyre me dy apo tre te dhjetat”. Pyetjes se gazetareve nese mendonte te fitonte ne Cmimin e Madh te Barcelones, Alosno u pergjigj: “Do te perpiqem t’ia dal mbane me te gjitha menyrt”. Prej tre lojtareve te Barces, Mesi ishte me i interesuari te degjonte shpjegimet teknike te Alonsos, edhe pse praioni qe nuk eshte shume i apasionuar pas makinave: “Nuk me pelqen edhe aq shume qe te ngas makinen. Kam nje Audi Q7 qe ma ka dhene klubi, por ne shumicen e rasteve, preferoj qe te vijne te me marrin”. Ndryshe nga argjentinasi, Eto’o i viziton shpesh pistat, kryesisht sepse djalit te tij i pelqejne shume garat me makina. Alonso pranoi se kur ka qene i vogel enderronte te behej si Migel Indurain dhe te garonte ne Turin e Frances, por faktikisht ne ate kohe garonte vetem ne kart. “Me thonin se kisha trup per t’u bere ciklist, por ne fund, triumfoi pasionin me i madh per mua, makinat e garave”.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">Alonso: Pa Shumin ka konkurencë!

Fernando Alonso nuk e ndien mungesën e Mikael Shumakerit. Në një intervistë të dhënë për agjendinë gjermane të lajmeve “DPA”, dy herë kampioni i botës në fuqi pohon se “Formula 1 ndoshta është pak më interesante pa gjermanin shtatë herë kampion bote”. “Në sezonin e kaluar unë kisha vetëm një kundërshtar”, shpjegon Alonso, “ndërsa këtë vit kam tre të tillë”. Pa Shumin, është spanjolli piloti për t’u mundur. “Deri tani kam pasur shumë fat me skuadrat dhe makinat me të cilat kam garuar”, shprehet më tej Alonso. “Kam pasur sukses me Renonë, duke fituar dy tituj botërorë dhe tani që kam ndryshuar skuadër po pilotoj sërish mjaft mirë, duke luftuar për botërorin. Personalisht, jam shumë, shumë i kënaqur me çastin që po përjetoj”.

Besim te MekLareni

Këtë vit në timonin e MekLaren﷓Mercedesit, pas tre garave të para të sezonit, Alonso është ngjitur në krye të renditjes së botërorit të pilotëve, në “bashkëpronësi” me shokun e skuadrës, Luis Hemilton si dhe me ferraristin Kimi Raikonen, të tre me nga 22 pikë. “Ky do të jetë një sezon i vështirë dhe shumë do të varet nga mënyra se si do të zhvillohen skuadrat, duke u përshtatur shpejt me rregullat e reja”, shpjegon Alonso, sipas të cilit “fakti që jam në krye të renditjes së botërorit pas tre garave të para, është një surprizë”.

Rivalë të fortë

Por, përveç tre pilotëve që janë aktualisht në krye të botërorit, Alonso fut edhe ferraristin e dytë, Felipe Masën, në “vallen” e titullit, pasi braziliani është vetëm pesë pikë larg treshes së kreut. Por spanjolli i MekLarenit nuk i jep asnjë shans kolegut të tij gjerman të BMV﷓së, Nik Haidfeld, aktualisht 7 pikë larg kreut, dhe pse Fernando pranon se ai “është një rival i rrezikshëm për të gjithë, sidomos në disa gara të veçanta”. “Ka pak distancë ndërmjet paraqitjeve të MekLarenit e Ferrarit dhe BMV﷓së, dhe pse kjo nuk do të vihet re në disa pista të veçanta. Megjithatë mendoj se Haidfeld nuk do të luftojë që këtë sezon për titullin”, përfundon Alonso.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">
Masa: “Luften” e komandojme ne!

Ne provat e kesaj jave ne Barcelone, skuadra e Ferrarit ka lene nje pershtypje shume te mire. Ne tre ditet e vena ne dispozicion, Kimi Raikonen te henen rregjistroi xhiron me te shpejte tek “Kokekuqja”. Felipe Masa nuk ishte shume mbreselenes ne paraqitjet e tij, por ai shpreson se ne Barcelone Ferrari do te jete nje konkurente e forte. Duke qene se kjo piste “sfidon” aerodinamiken e makinave, Masa thote se te Ferrari jane bere shume permiresime ne kete drejtim. Vec kesaj, sipas tij, jane bere edhe shume gjetje te tjera qe makina te jete nje konkurente e forte edhe ne garat pasuese. Fakti qe ne bilancin e javes, xhiroja me e shpejte i takon Devid Kulthardit, per brazianin Masa nuk eshte aspak problem: “Ne po punojme shume me makinen per ta pergatitur ate sa me mire per garen dhe jo per xhirot e provave”. Me tej per mediat sportive ai shtoi: “Permiresimin e makines to ta shohim vetem te shtunen e ardhshme, jo tani”. Ne testet e Barcelones, rivalja direkte e Ferrarit, MekLaren Mercedes nuk la pershtypje shume te mira. A po i vjen fundi “bumit” te kesaj skuadre? Pyejtes Masa i’u pergjigj keshtu: “MekLaren eshte nje skuader e forte ne te gjitha aspektet, gje qe vertetohet edhe nga paraqitja e saj ne tre garat e para. Une jam i sigurt se ata jane permiresuar e kane vendosur pjese te reja ne makine, ndonese gjate provave nuk spikaten shume. Ashtu si ne, edhe ata do te bejne perpjekjet e tyre per t’u permiresuar. Testet nuk i tregojne gjithmone te gjitha”. Ne luften per titull, Felipe Masa ndodhet pese pike larg kreut. Po te kishte mundesi, ai do te bente cmos qe te ndryshonte vecanerisht rezultatin e dy garave te para. Por: “Pavaresisht nga rezultatet e mia, te cilat per arsye te ndryshme nuk ishin ideale, une jam ende shume i motivuar per garat ne vazhdim”. Gjate diteve te kaluara, Masa gjeti kohe per te pare edhe nje here me vemendje videot e tre garave te para, ku dalloi edhe nje here startin e tij te dobet ne Malajzi. “Kjo eshte pika qe ne duhet ta permiresojme. Dy garat pasuese treguan se ne mesuam nga gabimi i beri dhe te shpresojme se nuk do te perseritet me”, tha ai. Ne tre garat e para per Ferrarin kundershtarja kryesore ishte MekLaren Mercedes. Felipe Masa beson se ky rivalitet do te vazhdoje keshtu edhe ne te ardhmen. “Por, njekohesisht duhet te bejme kujdes edhe nga BMV﷓ja, e cila gjithashtu eshte paraqitur bindshem ne garat e kaluara. Haidfeld duket se eshte ne forme shume te mire kete sezon”, perfundoi Masa.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #3366FF">Hemilton: Do te fitoj qe kete vit!

“Nuk dua qe kjo te duket si nje shenje mendjemadhesie nga ana ime, por une kam shume besim ne ate qe bej, prandaj jam dhe ambicioz”



Piloti i ri anglez ka dhene nje interviste ku ka folur per sezonin e tij te pare, per qellimet e tij si dhe per luften per titullin e ketij Boterori.



Si do ta pershkruanit startin e MekLaren Mercedesit kete sezon?

Mendoj se beme nje fillim shume te mire, beme nje pune fantastike dhe kjo nuk i referohet vetem stafit qe na shoqeron neper gara, por edhe gjithe atyre qe ndodhen ne qendren teknologjike te MekLarenit dhe tek Mercedes﷓Benzi ne Briksuorth dhe Shtutgart. Puna intensive qe zhvillohej prej shume muajve mori shperblimin e duhur. Ndersa per mua, si pilot i ri qe erdha direkt tek MekLaren Mercedesi, starti nuk kishte si te ishte me i mire. Tani me duhet te permiresohem hap pas hapi.

Cili ishte casti kulminant per ju ne tre garat e para?

Ne fakt pati disa caste kulminante. Ne Australi u ngjita ne podium qe ne garen e pare. Por, po kaq i mrekullueshem ishte casti kur une e gjeta veten mes dy me te mireve edhe ne garen e dyte. Edhe ne Bahrein, u ndieva shume mire, pasi isha rival i Ferrarit.

A e prisnit qe modeli juaj MP4-22 te ishte ne kete forme?

Beme shume prova dhe permiresime dhe duhet te prisnim garen e pare per te verejtur se ku ndodheshim realisht. Nuk e prisja qe te ishim kaq te forte sa te kryesonim ne te dyja kampionatet.

“Nuk ka hamendje, vetem qellime”

﷓ Si e shpenzuat kohen e lire nga gara e Bahreinit deri ne prag te zhvillimit te Cmimit te Spanjes?

Kam bere stervitje. Njekohesisht me ne fund pata mundesi te kthehesha prane familjes per here te pare nga gara e Australise. Javen e kaluar shkova ne fabrike dhe u takova me skuadren, qendrova per pak kohe me inxhinieret dhe u pergatita per dy garat e ardhshme, ku vemendje te vacante i kushtova pergatitjes fizike.

Cfare prisni nga Cmimi i Madh i Spanjes si dhe nga garat e tjera?

Une nuk eci kurre me hamendje, por vetem me qellime. Kjo do te thote se duhet te qendrojme ne krye dhe ne fund te arrijme synimin final. Kjo ka qene motoja ime qe ne kur kam ardhur ne Formula 1.

“Besimi tek suksesi, vendimtar”

A ju kishte shkuar ndonjehere ne mendje qe sezoni i Europes te niste me tre kryesues ne renditjen e Formula 1?

Jo. Kur ke te besh me sezonin tend te pare ne Formula 1, atehere nuk e pret kurrsesi qe kreun ta ndash edhe me nje skuader tjeter. Eshte e pabesueshme, por natyrisht, edhe fantastike, pasi vetem nje situate si kjo tregon sa te shpejte jemi ne ne te vertete. Shpresoj qe ne garat ne vazhdim te sigroj sa me shume pike.

A besoni se jeni nje nga kandidatet kryesore per titullin e ketij sezoni?

Besimi tek suksesi nuk duhet humbur asnjehere, dhe kjo nuk vlen vetem per sportin. Aktualisht kemi makinen dhe skuadren me te mire. Pra nuk ka asnje arsye qe une dhe Alonso te mos pretendojme per titullin. Duhet te vazhdojme te “hedhim tulla” mbi startin e mire, te sigurohemi qe te mos na ndodhe asnje problem dhe ta permiresojme me tej makinen tone.

A mendoni se do ta fitoni qe kete sezon garen e pare ne F.1?

Po. Kjo nuk nuk duhet te tingelloje si nje shenje mendjemadhesie nga ana ime, por une jam i sigurt se do t’ia dal mbane.

“Kenaqem kur lumturoj te tjeret”

Si e perjetuat ritkhimin tuaj ne Angli qe nga gara e pare e sezonit ne Australi?

E gjithe vemendja qe me kushtonin njerezit ishte e pabesueshme. Te gjithe ishin te kendshem me mua dhe me uronin per suksesin tim. Eshte shume bukur kur sheh se mund t’i besh njerezit te lumtur e te gezuar. Por, pavaresisht nga kjo jeta ime nuk ka ndryshuar. Une jam ende i njejti, por duke u permiresuar me kalimin e kohes.

Si reagoi familja dhe miqte tuaj pas debutimit qe bete?

Familja me ka ndihmuar gjithmone, ka qene gjithnje ne dijeni te angazhimeve te mia si dhe te cdo hapi qe hidhja para. Prandaj, reagimi i tyre ishte normal, natyrisht, ata jane shume te kenaqur dhe krenare. Ndersa miqte e mi, kur merrja pjese ne garat e GP2-shit, nuk mund te shihnin shume prej meje ne transmetimet televizive, sepse ne televizor gjerat duket ndryshe. Miqte e mi me te mire jane teper krenare qe sezoni im i pare ne Formula 1 po ecen kaq mire dhe me thone gjithnje: “Epo, ti keshtu ke qene gjithmone!”

“Presioni s’do te rreshte sivjet”

Para startit te sezonit, pati debate per presionin e madh qe do te kishit duke qene se debutonit ne nje ekip te forte. A mendoni se presioni ndaj jush ka ndryshuar fale paraqitjes tuaj shume te mire?

Nuk mendoj se tani e kam me te lehte me presionin, perkundrazi, tani ndjej me shume se ne fillim. Nga jashte presioni eshte natyrisht mjaft i madh, por me i rendesishem dhe me motivues eshte presioni qe i bej vetes pas cdo gare.

Nje vit me pare, ju keni pilotuar ne pisten e Barcelones. A ju pelqen kjo piste?

Po pervoja e nje viti me pare ne Barcelone ishte shume e mire. Kjo eshte nje piste fantastike, por nuk e di se sa shume ka ndryshuar ajo pas rindertimeve qe jane bere. Nje vit me pare und u paraqita shume mire atje edhe pse dola i dyti. Shpresoj se kete vit do te jem me mire dhe te arrij nje rang me siper.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">Alonso: Kete sezon, te dy titujt!

Dy here kampioni eshte teper entuziast per garen e tij ne shtepi dhe ne nje interviste te dhene te shtunen ai foli per fillimin e sezonit aktual, duke pershkruar edhe nje here vitin e kaluar.

Si do ta pershkruanit fillimin e MekLaren Mercedesit kete sezon?

Ishte fantastike. Une jam shume i kenaqur me paraqitjen e makines ne tre garat e para. Vec kesaj, jam shume, shume i lumtur qe i’a dola mbane te fitoja garen time te pare me MekLaren Mercedesin. Ky ishte nje nga qellimet e mia dhe te skuadres per kete sezon. Por fakti qe fitova kaq heret eshte vertet mbreselenes.

Cili ishte casti me i rendesishem per ju gjate tre garave te para?

Cmimi i Madh i Malajzise, natyrisht. Atje gjithcka shkoi shume mire qe nga e premtja deri te dielen. Ishte nje fitore e dyfishte, sepse edhe Luis u rendit i dyte. Paraqitja e pergjithshme e skuadres ne ate fundjave ishte thjesht perfekte.

A e prisnit qe modeli juaj MP4﷓22 te paraqitej keshtu, apo mendoni se duhet te ishte ne nje nivel me te larte?

Mendoj se ne tre garat e para makina i ka permbushur te gjitha parashikimet tona. Pati pak konfuzion per shkak te rregullave te reja, gomave te reja, ngrirjes se motoreve dhe disa ndryshimeve te tjera qe u bene pas sezonit te kaluar. Tani, tre garat e para na sherbejne si nje mundesi e mire per te pare se cfare mund te permiresojme ende qe te shkelqejme edhe ne garen e katert. Megjithate, duket pranuar se makina ka qene ne gjendje shume te mire qe nga momenti i pare ne Australi e deri tani.

Si e keni shpenzuar kohen qe pas gares se Bahreinit?

Isha ne Uoking per te takuar inxhinjeret tane ne qendren e teknologjise se MekLaren. Pas disa diteve prova ne Barcelone, shkova ne shtepine time ne Zvicer, per te pushuar disa dite.

Cfare parashikoni per Cmimin e Madh te Spanjes dhe per pjesen e mbetur te sezonit?

Pas startit fantastik ne kete sezon dhe kryesimit ne te dyja kampionatet, ne do te perpiqemi qe ta ruajme kete pozite sa me gjate qe te mundemi, derisa te jemi ne gjendje te fitojme te dy titujt. Ky eshte nje qellim realist, sepse ne kemi treguar qe jemi ne forme te mire. Sa per garen e Spanjes dhe pjesen e mbetur te sezonit, s’na mbetet gje tjeter vecse te mundim Ferrarin dhe cdo skuader tjeter konkurente.

Deri ku shkojne planet tuaja ne kete sezon? Cili mendoni se do te jete rivali juaj kryesor ne nje duel te mundshem per titullin?

Ferrari duhet te jete kokurenti yne kryesor dhe mendoj se vazhdimi i sezonit do te jete teper interesant. Kam pershtypjen se asnjeri prej pretendenteve per titull nuk do te kete mundesi te kryesoje me diference te larte pikesh. Do te shohim nje “lufte” e cila do te jete vetem ne favor te sportit.

Ju u takuat javen e kaluar me te gjithe bashkepunetoret e MekLarenit ne qendren teknologjike te saj? Pse?

Une, Luis dhe Pedro u takuam me te gjithe stafin tone atje, gje qe do te tentojme ta bejme sa me shpesh, sepse kjo ndihmon shume ne formimin e nje atmosfere pozitive ne skuader. Ne kemi te gjithe besim tek njeri﷓tjetri. Por, njekohesisht, ne nuk kemi kohe qe te qendrojme ne fabrike me te gjithe pjesetaret e tjere te skuadres. Ne jemi vetem dy pilolte qe synojme nje tiull dhe nje skuader, e cila deshiron te fitoje titullin e kontruktoreve, kete e kane te gjithe te qarte. Ne te gjithe e dime se ka vetem 17 gara ne vit dhe ne asnjeren prej tyre nuk duhet t’i lejojme asnje gabim vetes. Jemi pjese e se njejtes skuader dhe secili nga ne eshte i rendesishem.

A jeni ne gjendje te pershkruani ndryshimet ne pisten e Barcelones, ne krahasim me vitin e kaluar?

Mendoj se ndryshimet qe jane bere do te na ofrojne me shume mundesi parakalimi ne pjeset e drejta. Njekohesisht mendoj se kthesa e fundit e pistes ishte shume e bukur per pilotet, por ja qe ajo nuk do te jete me. Megjithate, duhet te kenaqemi me mundesite e shumta per te parakaluar.

Cfare ndjesie keni kur mendoni se do te pilotoni para tifozeve tuaj ne Cmimin e Madh te Spanjes?

Eshte thjesht fantastike. Te marresh pjese ne nje gare ne shtepi, eshte nje moment kulminant, jo vetem per mua, por per cdo pilot tjeter besoj. Eshte dicka shume e vecnate, dicka per te cilen je shume i gezuar, por qe nuk mund ta pershkruash dot. Per mua eshte edhe me e vecante gara ne shtepi pasi interesi per Formula 1 eshte shtuar vetem gjate viteve te fundit. Me pak fjale, jam shume, shume i lumtur qe ndodhem ketu.

A do te preferonit me shume te fitonit ne Cmimin e Madh te Spanjes se sa nje nga 16 garat e tjera?

Nuk diskutohet qe po. Po te ishte ne zgjedhjen time se cilen gare do te doja te fitoja, atehere do te permendja vetem Spanjen.

A eshte me i larte presioni ne vendlindje?

Jo. Ndoshta do te jem me shume i ngarkuar me pune dhe takime jashte gares. Kam disa takime me disa persona te cilet do te vijne para gares per te me uruar fat. Por momenti me i bukur i gjithe fundjaves do te jete kur une te ndodhem ne makine dhe nuk do te ndjej me presion.

A eshte MP4-22 e pershtatshme per pisten e Barcelones?

Ne nje fare menyre po, sepse aerodinamika ketu luan nje rol shume te madh dhe ne nuk kemi asnje problem me te. Une e kam ende te veshtire te percaktoj se cila piste e kampionatit i pershtatet me shume makines tone. Deri tani ne kemi pilotuar ne tre pista te ndryshme, e megjithate makina ka reaguar mire. Prandaj shpresoj qe po keshtu te ndodhe edhe ne pistat e tjera.

Kane kaluar vetem tre gara dhe ju po shkoni drejt Cmimit te Madh te Spanjes si kryesues ne renditjen e piloteve ndersa MekLaren Mercedesi si kryesuese ne ate te konstruktoreve.

Kj eshte padiskutim nje ndjesi e kendshme. Asnjeri prej nesh nuk e priste qe ne te udhetonim ne kete pozite drejt gares se pare ne Europe. Per mua ky eshte padiskutim nje ane pozitive sepse edhe ne vitin 2005 dhe 2006 ne Spanje kam shkuar vetem si kryesues i tabeles. Te shpresojme qe kjo seri te mos marre fund te kete vit, por te sherbeje si nje bilanc pozitiv edhe per vitin pasues.

Nje vit me pare, fundjava juaj ne Spanje ishte shume emocionues. Cfare kujtoni nga ajo gare?

Mua me kujtohet shume mire, sepse ishte nje nga castet qe nuk harrohen. E gjithe fundjava ishte fantastike dhe ishte fitorja ime e pare ne shtepi. Do te jete e veshtire per mua te harroj qofte edhe nje minute nga ajo fundjave.

Cfare mesazi do te donit t’i jepnit tifozeve tuaj spanjolle para gares ne shtepi?

Shpresoj qe te gjithe te kenaqen me garen, kjo eshte me e rendesishmja. Rezultati i saj, ne shume raste eshte vetem nje ceshtje fati, sepse ne Formula 1 ka mijera faktore ndikues te cilet mund ta ndryshojne rezultatin. Une shpresoj qe tifozet ta kuptojne kete gje dhe te perqendrohen vetem tek rezultati perfundimtar, per te cilin edhe ne do te japim 100% te potencialit tona. Duhet qe tifozet te largohen te kenaqur edhe sikur ne te fitojme apo te dalim te dytet. Tifozet spanjolle per tre dite rresht do t’ia kalojne shume mire, dhe ne teresi kjo eshte ajo qe vlen!
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ALTIN *1A*</div><div class="ubbcode-body">Pas 6 diteve ne Spanje

untitled.jpg


normal_doga1198.jpg


<span style="color: #3366FF">13/05/2007 Spain Barcelona
27/05/2007 Monaco Monaco
10/06/2007 Canada Montréal
17/06/2007 USA Indianapolis
01/07/2007 France Magny-Cours
08/07/2007 Great-Britain Silverstone
22/07/2007 Germany Nurburgring
05/08/2007 Hungary Hungaroring
26/08/2007 Turkey Istanbul
09/09/2007 Italy Monza
16/09/2007 Belgium Spa-Francorchamps
30/09/2007 Japan Fuji speedway
07/10/2007 China Shanghai
21/10/2007 Brazil Interlagos
</span> </div></div>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">Shumaker “rikthehet” ne Barcelone!

Ndonjehere Formula 1 eshte nje paradoks. Kete vit sezoni eshte teper interesant, si rralle here, megjithate, mediat dhe tifozet e kane te veshtire te ndahen nga figurat e medha te se kaluares. Keshtu, ne garen e Barcelones, vemendja kryesore, krahas konkurimit, do t’i kushtohet shtate here kampionit te, Mikael Shumakerit. Ish﷓piloti i Ferrarit ne nje interviste te vetme te disa diteve me pare ka deklaruar se kerkon mirekuptimin e gazetareve, me qellim qe gjate fundjaves se tij ne Barcelone te mos e pyesin per ecurine e Ferrarit. Sipas Shumakerit, skuadra nga Maranelo ka punesuar persona te caktuar per kete gje, keshtu qe nuk eshte ai qe duhet te pergjigjet per zhvillimin e skuadres. Megjithate, ai ka pranuar ta pershkruaje situaten e krijuar tek Ferrari. “Ka mundesi qe gjate gares Shumakeri te ndodhet ne qendren e komandimit. Por, ai nuk do te nderhyje ne zhvillimin e gares. Mikaeli eshte vetem ne rolin e keshilltarit”, ka thene per mediat zedhenesja e tij per shtyp, Sabine Kem.

Masa: Shumi do te jete deshmitar i fitores sime!

Cmimi i Madh i Spanjes do te risjelle Mikael Shumakerin ne Formula 1 dhe kjo eshte nje ngjarje e rendesishme edhe per skuadren e Ferrarit. Nje prej dy “pasueseve” te tij tek Ferrari, Felipe Masa eshte teper entuziast per fundjaven e Barcelone, ku deshiron qe t’i tregoje ish﷓kolegut te tij te skuadres se sa ka perparuar ai si pilot. “Une jam shume i kenaqur qe do te vije Mikaeli”, tha Masa per gazeten italiane “Gazzetta dello Sport”. “Per ne, prania e tij do te jete nje nxitje e madhe dhe do te shkaktoje entuziazem te jashtezakonshem. Une personalisht, i jam shume mirenjohes Mikaelit, sepse gjate vitit ne te cilin ne bashkepunuam, ai me mesoi shume gjera. Fale tij une jam permiresuar dhe do te bej te pamunduren qe t’ia ve atij kete gje ne dukje”, tha ma tej braziliani. Per sezonin e vitit 2007, qellimi i Mases eshte te jete po aq i suksesshem sa Shumakeri me pare: “Une kam nje makine teper te mire me te cilen mund te fitoj ne cdo gare. Pas fitoren ne Bahrein shanset nuk jane me te keqija, edhe pse mua me mungojne edhe pese pike nga kreu”, shprehet ai me tej. Alonso, Raikonen dhe Hemilton per te jane te favorite per titullin e ketij sezoni. “Arsyeja pse ata jane pak para meje qendron tek problemet e mia ne garen e pare ne Melburn si dhe tek disa gabime ne Cmimin e dyte te Madh ne Malajzi. Por, mendojse pas gares se Bahreinit kjo situate ka ndryshuar pozitivisht”, perfundoi piloti i Ferrarit.
</span>
 

deatruk

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

prova e pare eshte akoma ,ja te presim pas pak dhe neser ,c`sjell e nersermja asnje here s`dihet.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF6600">F.1 ne rruget e Valencias ne sezonin 2008!

Valencia do te organizoje nje Cmim te Madh te Formula 1 qe nga viti 2008, pasi nenshkroi nje marreveshje me padronin komercial te ketij sporti, Berni Ekleston. Gara, e cila do te quhet me emrin Cmimi i Madh i Europes, emer te cilin deri vjet e ka mbajtur gara gjermane e Nyrburgringut, pritet te zhvillohet prane fundit te sezonit ne nje piste qe do te projektohet se shpejti ne rruget perreth portit te qytetit te njohur spanjoll, ku aktualisht po zhvillohet gara me vela “Kupa e Amerikes”. Pista e Valencias do te jete rreth 4,2 km e gjate dhe vendndodhja e saj prane detit do te sjelle ngjashmeri me garen e famsme te Monakos. Sipas mediave spanjolle, Ekleston insistoi qe gara te zhvillohet ne nje piste rrugore ne vend te pistes ekzituese “Rikardo Tormo”, ku ka disa vite qe zhvillohet nje gara e MotoGP dhe qe perdoret edhe per testime nga skuadrat e F.1. Vullneti i Valencias per te paguar 26 milione euro per te pritur garen si dhe popullariteti i F.1 ne Spanje, fale dy here kampionit te botes, Fernando Alonso, qene faktoret vendimtare per vendimin.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #CC0000">Hemilton: Do t’ju mahnis serish!

Ngjitja e trete rresht ne podium, muajin e kaluar ne Bahrein, e beri Luis Hemiltonin debutuesin me te suksesshem ne historine e F.1, por ai sukses nuk i ka ulur ambiciet e britanikut te ri, pasi ai insiston se do te synoje fitoren ne garen e se dieles ne Spanje. Paraqitja fenomenale e Hemiltonit, me vendin e dyte pas Mases ne pisten e Sakhirit beri qe ai te ngjitet ne krye te renditjes, se bashku me Alonson dhe Raikonenin, te tre me nga 22 pike. Por Luis shpreson te vazhdoje rritjen e tij te shpejte edhe ne Spanje kete fundjave. Kampioni i “GP2” ne 2006﷓n beson se ka makinen, talentin dhe pergatitjen per te mposhtur Ferrarin dhe per te prishur festen e Alonsos ne shtepi, duke arritur keshtu fitoren e tij te pare ne F.1. “Une nuk garoj asnjehere pa ambicie”, tha Hemilton. “Une i ve gjithnje vetes objektiva per te qene ne krye dhe tani, ne Spanje, qellimi eshte te fitoj, mentalitet me te cilin kam garuar gjithnje. Ne jete duhet te kesh besim tek suksesi per te pasur impenjimin e duhur ne detyren tende, gje qe vlen per cdo njeri ne profesionin e tij. Deri sa te kem nje nga makinat e kreut dhe deri sa kohe qe MekLaren-Mercedesi te mbetet nje nga dy skuadrat kryesore, nuk ka arsye pse te mos sfidoj per titullin”. Hemilton foli me optimizem kur u pyet nese do te arrinte me ne fund fitoren e tij te pare ne F.1, pikerisht ne Barcelona? “Po. Nuk dua te duket si nje pergjigje me mendjemadhesi, por kam filluar te ndiej se suksesi eshte prane”.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF9966">Alonso: Fati me ka “perkedhelur”!

Ne prag te gares se Spanjes, Fernando Alonso, kampioni i dyfishte i Formules 1 vlereson momentin e sezonit aktual, i shenjuar nga nje ekuiliber i plote dhe pranon te komentoje ceshtje te jetes se tij personale.

Sezonin e shkuar “hoqet” nje peshe pasi fituat per here te pare ne Spanje. Ndieni me shume presion perpara kesaj gare?

Jo, eshte si cdo gare tjeter. E di qe do te vijne me mijera njerez per te me pare, por edhe atehere kur garoj ne Bahrein, e di qe pese milione spanjolle me shohin nga televizori.

Si do ta pershkruanit konkurrencen tuaj me Hamiltonin?

Eshte e mire per te dy dhe e kemi nisur sezonin ne menyre te shkelqyer. Luis eshte shume i shpejte dhe punon shume mire. E meriton te jete me pike te barabarta ne krye te kampionatit dhe shpresoj vetem qe te ruajme kete nivel gjate te gjithe vitit.

Jeni dy here kampion i botes dhe Shumakeri eshte terhequr. Ndiheni si pika e referimit per Formulen?

Deri tani kam patur gjithmone shume fat me ekipet dhe makinat me te cilat kam garuar. Pata fat me Renone, pasi fitova dy Boterore dhe kjo ishte dicka e mire per mua. Tani kam nderruar skuader, por vazhdoj te fitoj dhe te kryesoj Boterorin. Personalisht ndihem shume shume i kenaqur per kete moment.

A mendoni te terhiqeni pasi te fitoni titullin e trete?

Titulli i trete eshte shnderruar ne objektivin e jetes sime. Emra te medhenj te Formules 1, si Airton Sena apo Niki Lauda kane fituar nga tre kampionate. Deri perpara pak kohesh nuk e prisja te isha ne kete pozite. Nese do te fitoj titullin e trete, atehere do te kem realizuar objektivin e jetes sime, por kjo nuk do te thote qe nuk do te kerkoj te fitoj me shume. Ne qofte se kam fatin te fitoj te tretin, atehere do te luftoj per te katertin.

Eshte me argetuese tani qe eshte terhequr Mikael Shumakeri?

Jo, realiteti eshte i njejti. Rivalet gjithmone ekzistojne dhe Ferrari i ketij viti eshte shume i mire. Ne vitin 2005, niveli i Ferrarit ishte i dobet dhe konkurrova vetem me Raikonen dhe Montojen e MekLarenit. Mendoj qe cdo vit, dy skuadrat me te mira luftojne per titullin. Edhe sivjet keshtu do te ndodhe dhe lufta me Ferrarin do te jete e ngjashme me ate te vitit te shkuar kur ishte Shumakeri.

Perse zgjodhet MekLarenin? Nje vend i lire mbeti edhe tek Ferrari...

Sepse mendoj qe MekLareni eshte nje skuader qe te ofron gjithmone mundesine te fitosh titullin, pasi kane luftuar per te gjte te gjithe historise. Kur shkon tek MekLareni nuk rrezikon shume, pasi e di qe ne rastin me te keq do te perfundosh i treti.

Cilido qe ka punuar me ju ka thene vetem fjale te mira. Mendoni se ky eshte edhe imazhi qe i transmetoni publikut dhe shtypit?

Publikut po. Shtypi, ne te vertete nuk me intereson. Nuk jetoj ne Spanje, prandaj nuk e di se cfare shkruajne. Une perpiqem te jem nje profesionist i vertete, te kthehem ne shtepi brenda disa orareve dhe te rikthehem te nesermen ne pune. Jam i kenaqur me veten time. Te gjitha skuadrat ku kam qene pilot kane thene fjale te mira per punen time dhe kjo eshte gjeja me e rendesishme.

A ka nevoje Alonso per keshilla?

Jo, une kam menyren time te te berit te gjerave. Bej ato gjera qe mendoj se jane te drejta dhe nuk bej ato qe mendoj se nuk jane te tilla.

A dyshoni ndonjehere ne vendimet tuaja?

Jo.

Ju argeton fama?

Me pelqen te garoj ne Formula 1 dhe duke bere kete behesh detyrimisht i famshem. Kjo eshte pjese e punes sime dhe me duhet te bashkejetoj me kete.

Nuk ndiheni i privilegjuar?

Po, nuk ka dyshime qe jam i privilegjuar. Vetem 22 njerez ne bote mund te jene pilote ne Formula 1 dhe vetem njeri prej tyre mund te shpallet kampion bote. Mendoj qe “fati” me ka perkedhelur, edhe pse e kam kerkuar vete ate.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

1 Fernando Alonso 22
1= Kimi Räikkönen 22
1= Lewis Hamilton 22
4 Felipe Massa 17
5 Nick Heidfeld 15
6 Giancarlo Fisichella 8
7 Jarno Trulli 4
8 Robert Kubica 3
9 Nico Rosberg 2
10 Heikki Kovalainen 1
10= Ralf Schumacher 1


1 McLaren-Mercedes 44
2 Ferrari 39
3 BMW 18
4 Renault 9
5 Toyota 5
6 Williams-Toyota 2
7 Red Bull-Renault 0
7= Honda 0
7= Super Aguri-Honda 0
7= STR-Ferrari 0
7= Spyker-Ferrari 0
 

deatruk

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

bravo eshte fantastik,merdhi keq per kimin qe spo i ecen,por gara tjeter do te jete shume me e forte ,dhe kjo fale formes ,zotesis se mire te luizit dhe mases.
ftyra e alonos shum e "gezushme "dukej ne fund te gares,nejse
tani ka lezet e ma icik formulen ,
gjithsesi i uroj suksese ne garen e ardhshme ferarit.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

podium-barcelona-z-05_130507.jpg


12.jpg


<span style="color: #990000">2007 Drivers Championship

1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 30
2 Fernando Alonso Spanish McLaren-Mercedes 28
3 Felipe Massa Brazilian Ferrari 27
4 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 22
5 Nick Heidfeld German BMW 15
6 Robert Kubica Polish BMW 8
6= Giancarlo Fisichella Italian Renault 8
8 Nico Rosberg German Williams-Toyota 5
9 David Coulthard British Red Bull-Renault 4
9= Jarno Trulli Italian Toyota 4
11 Heikki Kovalainen Finnish Renault 3
12 Takuma Sato Japanese Super Aguri-Honda 1
12= Ralf Schumacher German Toyota 1
</span>

<span style="color: #CC0000">2007 Constructors Championship

1 McLaren-Mercedes 58
2 Ferrari 49
3 BMW 23
4 Renault 11
5 Williams-Toyota 5
5= Toyota 5
7 Red Bull-Renault 4
8 Super Aguri-Honda 1
9 Honda 0
9= Spyker-Ferrari 0
9= STR-Ferrari 0
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #990000">Masa e "turpëron" spanjollin në shtëpinë e tij.


Felipe Masa ka arritur të fitojë Çmimi e Madh të Spanjës, duke i lënë pas Ljuis Hamilton dhe Fernando Alonos. Kjo ka qenë fitorja e dytë radhazi për brazilianin e Ferrarit, që e ngjit tashmë në vendin e tretë në klasifikimin e përgjithshëm për pilotë, të cilin e kryeson britaniku i McLaren it, Ljuis Hamilton, me 30 pikë. Çdo gjë ka shkuar në mënyrë perfekte në këtë fundjavë për Masën, i cili në fillim mori "pole position" in, më pas regjistroi xhiron më të shpejtë të garës dhe, në përfundim arriti fitoren. "Fantastike! Nuk arrij t'i gjej fjalët për ta përshkruar këtë emocion që ndiej. Dueli në fillim të garës me Alonson ishte me të vërtetë shumë agresiv. Mora përsipër disa rreziqe, por nuk doja të kishim një kontakt. Pas asaj prekjeje, për fatin e mirë timin, makina nuk u dëmtua; në këtë mënyrë u shkëputa menjëherë, duke mos pasur presion. Në pjesën e parë të garës krijova një distancë të mirë dhe, për këtë arsye, në pjesën e dytë m'u desh vetëm ta menaxhoja këtë avantazh që kisha. Makina F2007 është me të vërtetë një makinë shumë e mirë. Tani kemi garën e Montekarlos; atje gjërat janë pak a shumë si në bixhoz, dhe për këtë arsye duhet edhe pak fat. Edhe njëherë dua të falënderoj Majkëllin për ndihmën që më ka dhënë, si dhe për këshillat e vazhdueshme, që më kanë ndihmuar me të vërtetë shumë," e ka përfunduar Felipe Masa deklaratën e tij, në përfundim të garës. Krejtësisht e kundërta ka ndodhur me Kimi Raikonenin, i cili u detyrua të tërhiqej shumë shpejt nga gara, për shkak të një problemi në makinë. "Të them të vërtetën, nuk mund të flas shumë; thjesht ndihem i zhgëngjyer. Në nisjen e garës humba një pozicion ndaj Hamiltonit, por, për fatin e mirë të duelit të Masës me Alonson, e rimora vendin e tretë. Kisha një ritëm të mirë dhe, padyshim që do të arrija një rezultat shumë pozitiv, por makina më pas pati një problem elektronik dhe m'u desh të rikthehesha në garazh. Humba disa pikë nga kjo garë, por nuk duhet të harrojmë se janë ende edhe 13 gara për t'u zhvilluar deri në përfundim të këtij sezoni," ka thënë Kimi Raikonen, i cili aktualisht ndodhet në vendin e katërt, në klasifikimin e përgjithshëm për pilotë me 22 pikë, menjëherë pas shokut të tij të skuadrës, Felipe Masës, i cili ndodhet në vendin e tretë me 27 pikë, vetëm 1 pikë prapa Fernando Alonsos dhe 3 pikë ndaj Ljuis Hamiltonit, që ndodhet në krye të këtij klasifikimi.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #3333FF">Raikonen Masa, kush është pasardhësi i Shumit?!

Majkëll Shumaker është rikthyer te Ferrari, por tani me një detyrë tjetër, atë të këshilltarit. Ish shtatë herë kampioni i botës është shfaqur në bokset e "kokëkuqes", në Çmimin e Madh të Spanjës. Menjëherë pas pranisë së tij, gazetat nuk kanë nguruar ta përfshijnë emrin e gjermanit nëpër titujt. "Shumaker Masa marrin polin", ka qenë një prej titujve ditën e shtunë, pas provave zyrtare. Ndërkohë që prania e Majkëpllit duket se nuk është pritur pozitivisht nga Kimi Raikonen. Finlandezi, i cili ka firmosur një kontratë me shifër rekord me Ferrarin, 38 milionë dollarë për të zëvendësuar gjermanin, është mundur sërish nga shoku i tij i skuadrës. Masa ka arritur në Spanjë fitoren e tij të dytë, në këto katër gara të zhvilluara. Nga ana tjetër, Raikonen, piloti më i paguar, nuk mundi të zhvillonte më shumë se 10 xhiro nga kjo garë, pasi u detyrua të tërhiqej për shkak të një problemi elektronik.
Bashkëpunimi Masa Shumaker duket se po shkon shumë mirë, pasi edhe marrëdhënia midis dy pilotëve është perfekt, duke mos harruar faktin se në sezonin 2006 ata kanë qenë shokë skuadre. Ndërkohë, Raikoneni duket se bën kontrast pasi kaloi te Ferrari, duke u larguar nga McLaren i, për të zëvendësuar Majkëll Shumakerin te kjo skuadër. Ende Raikonenin nuk po arrin t'i tregojë aftësitë e tij të vërteta. Finlandezi duket se qëndron indiferent ndaj këshillave dhe konsultimeve që i bën Shumakeri. Megjithatë, ish piloti i Ferrarit e ka përgëzuar në telefon Kimin për fitoren e parë që arriti në garën e hapjes së këtij sezoni në Australi. Por atë ditë u duk si një telefonatë e çuditshme dhe nuk u prit shumë ngrohtë nga finlandezi që, pasi e vuri telefonin në vesh tha: "Ndoshta u shkëput linja." Të premten në mbrëmje, gjatë Çmimit të Madh të Spanjës, në garazhin e Ferrari dritat ishin ende ndezur. Inxhinierët vazhdonin të punonin me makinën F2007, për të rekuperuar problemet që kishin me rrëshqitjen e pjesës së pasme të makinës. Edhe vetë Majkëll Shumakeri qëndroi deri vonë në garazhe, duke u ofruar disa zgjidhje inxhinierëve. E kundërta ndodhi me Raikonenin, i cili, pas problemeve të para të makinës, u largua nga garazhet për të shkuar në hotel. Finlandezi u duk qartë se nuk kishte asnjë sugjerim për problemet që kishin në makinë. Ndoshta, dikush mendon se Masa ka më shumë prioritet, përsa i përket pëgatitjes së makinës, në krahasim me shokun e tij të skuadrës. Nuk mund ta harrojmë faktin se menaxheri i brazilianit është Nikolas Todt, i biri i drejtorit të përgjithshëm të Ferrarit, Zhan Todit. Gjithsesi, mund të themi se, për momentin, Masa është piloti që duket se ka më shumë mundësi për të fituar titullin kampion mes dy pilotëve të Ferrarit. Padyshim që ai është rritur shumë nga ana profesionale, që nga debutimi i tij me këtë skuadër në fillim të vitit 2006. Gjithashtu, Masa ka treguar se di t'i kalojë shumë mirë momentet e vështira, si ai që i ndodhi në garën e Malajzisë, ku pas "pole position" it e përfundoi garën në vendin e pestë. Megjithatë, pas këtij zhgënjimi arriti dy fitore të njëpasnjëshme, në Bahrein dhe në Barcelonë. "Po pëpiqem të grumbulloj sa më shumë pikë që të mundem, ka thënë braziliani. Nuk është asgjë e jashtëzakonshme për t'u bërë lajm, thjesht po bëj punën time. Dua ta falënderoj edhe një herë Majkëllin për atë që më mësoi vitin e kaluar; ishte një mësues shumë i mirë. Duhet të na vijë turp që patëm problem me makinën e Kimit, pasi ishte një garë ku ne mund të renditeshim në dy vendet e para." Menjëherë pas problemit me makinën Raikoneni, u kthye te bokset e Gerrarit për t'u larguar për në shtëpi pas disa çastesh, duke mos thënë asnjë fjalë për Majkëll Shumakerin.
</span>
 
Top