Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Princesha

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
More gys leri idiotsite qe thonin kristianet ne mesjete se ato nuk kane fund, une them te merremi pak me marrezite qe u thone "profesoret e kuranit" kamikazeve para se te hidhen ne ere /pf/images/graemlins/wink.gif ne parajse ju presin 11 virgjeresha me kembe te hapura /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif bre qe vdiskan me qef te madh ata, se kam dit.
 

ihsan

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Sa mundesi ka nje i lindur ne Rome te behet Mysliman.
Sa mundesi ka nje i lindur ne Marok te behet Kristian.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
UNE NUK TE TREGOJ ATE QE NUK EGZISTON,SIKURSE NUK EGZISTONIN MANAT E ARTURIT. sEPSE PO TE NDJEK LOGJIKEN TENDE, ME MJAFTON TE TE THEM QE NE SHESHIN "sKENDERBEJ" NE tIRANE ESHTE NJE MALE I LARTE 3000 M. pYETJES SE KU ESHTE I PERGJIGJEM SHUME THJESHT: - jA, çUDI SI NUK E SHIKON? sEPSE UNE E SHIKOJ. (Keshtu eshte e Zoti per ju)NE KETE PRIZEM, NATYRISHT QE MUNDESITE JANE TE BARABARTA,(nese nuk te marrin me ambulance e te mbyllin ne ndonje çmendi)

[/ QUOTE ]

Tani po ben vertete gallate. Une nuk po te kerkoj te tregosh ate qe nuk e kziston, por po te kerkoj te mos mohosh ate qe nuk e ke provuar se nuk ekziton, u lodha duke e riperseritur ne nje pafundesi formash kete gje, te cilet juve as qe keni vullnetin per ta provuar, megjithese eshte mjaft e qarte. Ne rastin e Malit ne sheshin Skenderbej, vertetimi mosekzistences se malit eshte mjaft i qarte. Pasi, fusha perpara Heroit tone kombetar eshte deshmi e mjaftueshme per moskezistencen e ndonje mali. Por kur une te them se pas malit te Dajtit ka nje mal tjeter, ni nuk mund t’a mohosh vetem pse nuk e shikon ate, pa u ngjitur ne Dajt, per te pare c’ka matane. Mohimi i ekzistences se malit tjeter pas malit te Dajtit, vetem prej arsyes qe ti nu ke shikon (normalisht pasi e pengon Dajti), eshte teper naiv, njesoj si ne rastin e mohimit te ekzistences se Zotit nga ana e juaj vetem pse nuk e shikoni.
Pra edhe njehete, edhe nese une nuk ju sjell asnje argument per ekzistencen e Zotit, kjo nuk do te thote se Ai nuk ekziston, per sa kohe ju nuk keni PROVUAR te kunderten.
Pra, premisat jane te barabarta, mbetet te shohim argumentet e te dyja paleve. Mospranimi i kesaj e ben te kote vazhdimin e debatit per te kaluar tek argumentet, pasi juve nuk po pranoni mundesine per te argumentuar, qe ne fillim.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
E kam thene e dhe me pare qe ne filozofi njihet nje ndarje e logjikes, ku behet fjale per dy logjika: logjika formale dhe logjika filozofike.


E DI QE E KE THENE, POR JAM SHUME SHUME KURIOZ TE ME JAPESH NJE SHEMBULL NGA "lOGJIKA TENDE FILOZOFIKE" E CILA PO SIPAS "NJOHURIVE" TE TUA ESHTE E NDRYSHME NGA LOGJIKA fORMALE. uNE PO TE THEM THJESHT SE, LOGJIKA FORMALE NUK ESHTE GJE TJETER VEç LOGJIKA E VJETER FILOZOFIKE, E QUAJTUR NDRYSHE EDHE ARISTOTELIANE. TANI PO PRES SHEMBUJT E TU DHE TEORINE TENDE.


[/ QUOTE ]

Tani, ne qoftese ti nuk ke njohuri per kete lloj ndarjeje midis logjikes formale dhe logjikes filozofike, te pakten mos kundershto kot me kompetence. Sigurisht, nje ndarje te tille nuk ka mundesi ta kem sh[ikur vete. Po te ishte keshtu, do te isha vertete filozof, gje te cilen nuk mund ta pretendoj. Nuk kam ngene e duhur tani te hap ndonje liber, por per te te mbushur mendjen se nuk e kam shpikur vete nje ndarje te tille po te them se ne fakultet une kam bere paralelisht dy lende te ndryshme: Nera quhej “logjike formale”, ndersa tjetra “logjike filozofike”. Sa per informacion, kete te dyten e fakultetin e shkencave sociale ne Tirane e jep profesor Artan Fuga.
Ndryshimi qendron, e kam shprehur edhe me siper, ne faktin qe logjika filozofike merr ne konsiderate edhe irracionalitetin ne hulumtimet e saj, nderkohe qe logjika formale eshte me e sakte dhe perpiqet ta ndertoje mendimin pak a shume si nje shkence ekzakte. Logjika formale eshte pak a shume nje imitim i matematikes ne filozofi. Sigurisht Aristoteli ishte ai qe hodhi bazat e logjikes formale e cila u zhvillua tej me racionalizmin si rryme me vete filozofike, ku pa dyshim Dekarti mbetet nje nga figurat qendrore.

Logjika filozofike permbledh te gjithe formen e mendimit filozofik i cili i kapercen rregullat e logjikes formale. Ne qofte se do shembuj nga ajo qe quhet logjike filozofike, ne dallim nga logjika formale ke nje pafundesi. Po te permend vetem Hegelin p.sh. a mund te thuash se operon me nje logjike Aristoteliane? Po keshtu e gjithe metafizika operon me nje logjike te ndryshme nga ajo formale. Ketu, sic shprehej Bergsoni, futet nje element tjeter i njohjes, qe eshte intuita, qe eshte e ndryshme nga analiza, e cila eshte menyra e operimit shkencor, matematik, menyre me te cilen operon edhe logjika formale.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Zoti ka te beje me ceshtje ekzistenciale dhe nuk mund te operohet me logjiken formale per vertetimin e ekzistences se Tij.
KY ESHTE NJE GABIM FATAL PER TY DHE ZOTIN TEND, SEPSE DUKE E FUTUR BRENDA EGZISTENCIALIZMIT,(NUK BESOJ SE E NJEH KAQ MIRE NDRYSHE NUK DO TE GUZOJE TE BEJE NJE POHIM TE TILLE) PRA, DUKE E FUTUR BRENDA EGZISTENCIALIZMIT, E VRAVE ME DOREN TENDE ZOTIN.


[/ QUOTE ]

Se pari ku flasim per nje ceshtje ekzistenciale, nuk eshte e thene se domosdoshmerisht e fusim brenda ekzistencializmit kete gje. Gjithsesi edhe sikur t’a kisha bere kete, ku qendron problemi sipas teje? Ne qofte se ti e njihke kaq mire ekzistencializmin, duhet te dish te pakten qe ekzistencializmi, vec te tjerash permbledh dy ndarje, Ekzistencializmi ateist (Hajdegeri, Sartri, Kamyja) dhe ekzistencializmi kristian (Jaspersi apo edhe Kierkegardi) keshtu qe nuk e sho per c’”vrasje”, behet fjale.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
JA EDHE NJE KURTH I VOCKEL PER TY. TI BIE ME KEMBET E TUA BRENDA I DASHUR. "Qenia eshte qenie" nuk provon asgje, eshte njesoj si une te them "Une jam Une" pa ditur askush se cili jam une. I DASHUR GYSI, KJO NE LOGJIKE QUHET TAUTOLOGJI. NE KETE MENYRE TI HEDH POSHT LOGJIKEN SI SHKENCE, SEPSE TAUTOLOGJIA ESHTE E NJOHUR SI PAMUNDESI PER TE NJOHUR. LOGJIKA NA KRIJON MUNDESI QE TE NJOHIM, ZGJEROJME NJOHJET PER NJE KONCEPT, POR TE PERKUFIZOSH NEPEMJET VETES ESHTE GABIM I PApRANUESHEM, SEPSE TE THUASH DAJTI ESHTE DAJT, ASNJE NJERI NE BOTE NUK MERR VESH GJUHEN TENDE. ESHTE ME KEQ SE RRETHI VICIOZ.

[/ QUOTE ]

S’e paske kuptuar fare qte qe une kisha per qellim te thosha me siper Atman. Pikerisht kete po thoja. Kur themi qe “qenia eshte qenie”, me kete pranojme qe qenia eshte e paperkufizueshme, dhe duke qene e paperkufizueshme del nga mundesite e te shpjeguarit me rregullat e logjikes formale. Kjo pasi, e kam theksuar edhe me lart, logjika fomale operon me perkufizime te qarta dhe te sakta. Dhe qe te perkufizosh duhet te perdoresh nje koncept me te gjere te cilit duhet t’i heqesh gjithcka qe koncepti qe kerkon te perkufizosh nuk e ka, dhe ne kete menyre do te mbetet perfundimisht i sakte dhe i perkufizuar ky koncept. Por duke qene se nuk mund te mendojme koncept me te madh se qenia, atehere logjika formale ngec. Asaj i duhet te pranoje tautologjine sic thua edhe ti per perkufizimin e mesiperm. Pra qenia eshte koncept i paperkufizueshem sipas rregullave te logjikes formale. Pikerisht pra, logjika formale eshte e detyruar t’a pranoje si postulat, konceptin e qenies, pa e perkufizuar dot. Pra ne kete menyre, njeriu duhet te arrije te kuptoje kufinjte e logjikes.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
MAN SIEHT WAS MAN WEIS" KA THENE GETE DHE PAK A SHUME PERKTHEHET: DUKET VETEM çFARE DIHET!
NIHIL EXISTIT NISI AGIT! - ASGJE NUK EGZISTON NESE S'VEPRON!


[/ QUOTE ]

Gete ka besuar tek Zoti dhe per me teper fjala e tij nuk ka te beje me kete qe po flasim. Nqs duket vetem cfare dihet, kjo nuk thote asgje lidhur me ekzistencen e Zotit. Sigurisht Zoti nuk duket, eshte i padukshem.
Po keshtu edhe pohimi i dyte eshte i papershtatshem. Nuk eshte aspak e thene qe dicka qe nuk vepron te mos ekzistoje. Kjo eshte nje fjale e nxjerre nga konteksti, dhe keshtu me vete nuk ka kuptim. Por edhe nese e marrim si te mirqene, Zoti eshte plot veprim. Eshte ekzistenca e vete botes, universit, njerezimit qe deshmon vepren e tij madheshtore.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ARSYETIMI IM I BAZUAR MBI LOGJIKEN FORMALE, OSE SILOGJIZMI I THJESHTE I CILI KAM PERDORUR UNE ESHTE KATEGORIK DHE NESE TI DESHIRON TE PERDORESH SHEMBULL TJETER, KJO ESHTE PUNE PER TY, POR SPEKULLIMI NUK TE NDIHMON DOT. FJALA MUND QE FUT TI, NEPERMJET SHPREHJES SE KANTIT, LOGJIKA FORMALE E NJEH SI PROPABILITET, KESHTUQE, MUNGESA E FJALES MUND TEK ARSYETIMI IM I JEP KREJT NATYRE TJETER DHE TI NUK KE TE DREJTE TA DEFORMOSH. NESE PERDOR FJALEN MUND, BEJE, POR DO TE DALESH TEK PROPABILITETI I CILI E KA SI DOMOSDOSHMERI, JO NJE SILOGJIZEM KATEGORIK.

[/ QUOTE ]

Arsyetimi yt, sic e kam shprehur edhe me lart, eshte i gabuar (me duket se nuk e ke kuptuar drejt shpjegimin tim te mesiperm se perse esht ei gabuar). Une nuk perdora shembull tjeter, por u perpoqa te korrigjoj shembullin tend, ne ate menyre qe mund te qendronte si shembull. Ti thua se perderisa cdo gje qe eshte e verifikuar ekziston, dhe perderisa Zoti nuk eshte i verifikuar atehere Zoti nuk ekziston. Dhe une te thashte, perfundimi yt nuk mund te nxirret nga premisa jote. Fakti qe cdo gje e verifikuar ekziston nuk do te thote qe nje gje e paverifikuar nuk ekziston, pohimi yt na percakton vetem ekzistencen per gjerat e verifikuara dhe nuk nga thote dot nje gje te tille per gjerat e paverifikuara. Si mund te thuash per nje gje qe ajo nuk ekziston thjesht sepse ti nuk e ke verifikuar dot? Ti thjesht nuk ke mundesi ta verifikosh, por kjo nuk do te thote se ajo nuk ekziston.
Futja e fjalez mund nuk ka te beje me ceshtje propabiliteti. Fjalen mund e kam futur vetem per te rrezuar arsyetimin tend. Mjafton mundesia per te qene ekzistente dicka e paverifikuar qe te rrezoje arsyetimin tend. Dhe kjo pikerisht pasi qendrimi yt ishte kategorik, pra perjashtonte mundesine e te qenurit ne ekzistence te gjithckaje qe nuk eshte e verifikuar. Keshtu duke shprehur qe nje gje e verifikuar ka mundesi te jete ekzistente, perfundimi yt eshte i gabuar, pasi nuk i permbledh dot te gjitha rastet.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
DHE SI PERFUNDIM, MUND TE TE THEM SE NE TAKIMIN NDERKOMBETAR TE SHKENCETAREVE QE U BE NE VENECIA JAVEN E KALUA, U THA QARTE: DY SHEKUJ ME PARE FEJA KISHTE FRIKE NGA ZBULIMET ASTRONOMIKE, TANI KA FRIKE NGA BIOTEKNOLOGJIA.

[/ QUOTE ]

Problemi eshte se kur shkencetaret fusin hundet ne punet e fese, te bejne te te bjere respekti per autoritetin e tyre.
Puna eshte se shkencetari ne fjale nuk na e ka sqaruar aspak se cfare quan ai fe, dhe per cilen fe e ka fjalen. Feja qe njoh une nuk ka pasur asnjehere problem me shkencen, e jo me te kete pasur "frike" nga zbulimet e saj. Perkundrazi, nje mori e madhe fetaresh, madje edhe klerikesh te asaj qe une e njoh per fene time kane qene shkenctare te shquar dhe kane bere zbulime mjaft te rendesishme per shkencen.
Naiviteti i ateisteve qendron se ate qe njohin ata per fe, e pergjithesojne per te gjitha fete. Shkurt nuk e perdorin fort metoden shkencore ne gjykim ndaj feve dhe prandaj i ben qe ndonjehere t'ia fusin kot fare, per qejf. Kete e bejne ne mase ashtu sine rastin konkret, ku i fusin te gjitha fete ne te njejtin thes.

P.s. Ihsan, pyetja qe ngre ti nuk eshte filozofike por ajo ka natyre sociologjike. Mund te te isha pergjigjur fare kollaj, por mendoj se dalim nga vija e debatit qe po zhvillojme.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Cdo te thote ZOT, Gysi?
Meqenese kemi krijuar nje koncept, patjeter qe e kemnsi krijuar mbi bazen e disa shenjave te cilat jane te ndryshme nga te tjerat. Atehere, e perserit pyetjen ne nje menyre tjeter, si eshte e mundur te jete krijuar nje koncept pa pasur asnje element brenda?
Hajde mos u vertit neper fjalet sikurse ke bere deri tani pa dale dot prej atij qorrsokaku ku te ka futur Zoti, demek imagjinata tende. Nese une them qe zoti nuk egziston, ti e kundershton, por kjo nga ana ytjeter kerkon edhe nje argumentim. Ty te mungon.
Degjo, e di qe nuk je ne gjendje te thuash se ç'eshte zoti dhe kjo me kujton nje loder tjeter te femijerise.. Nuk di se si doli por fillonte keshtu:
- Zdurullami u zu me Sturullamin, sepse ky kishte share Turullamin dhe...e vazhdonim te sajonim turullame e zdurullame derisa tjetrit i humbiste durimi e pyeste:
- More po ç'jane gjithe keta?
(ketu ishte kulmi sepse loja mbyllej me te ngulur)
- Lema njehere te ta tregoj! - ishte pergjigja.
(mos e merr per fyerje eshte nje shaka qe e benim andej nga klasa e peste e gjashte. Keshtu ua "kerkonim" çupave ne "te rriturit" atekohe)
Pra edhe puna tuaj me zotin nuk ka rrugedalje tjeter perveç asaj pergjigjeje.
Ah, se mos harroj, ke nje koncept tjeter te gabuar. "Qenia"... nuk eshte zoti, por njeriu, kafsha, çdo gje e gjalle. Zoti thirret si GJE. Nga kjo kuptojme qe nuk egziston, nuk merr fryme, te pakten ai zot qe mendoni ju ne imagjinaten tuaj.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Per sa i perket pyetjes nese filozofi e do ose jo Zotin, une nuk marr mundimn t’a shpjegoj plotesisht pasi kjo eshte thjesht nje pyetje ngacmuese per mua, dhe nuk ka nevoje te marre zgjidhje detyrimish. Sigurisht ka dhe filozofe ateiste, s’mund te dale kush t’a mohoje kete. Por duhet kuptuar tendenca. Per mua edhe Marksi e ka Zotin e tij dhe ajo qe qendron ne thelb te kesaj eshte tek rigoroziteti me te cilin filozofi e adhuron “Zotin” e tij. Pastaj, perderisa shqetesimi dhe synimi kryesor i filozofit eshte E Verteta, dhe perderisa ne gjuhen teologjike Zoti njihet edhe me emrin E Verteta, ne njefare menyre mund edhe te flasim per Zotin ne kete kuptim, ne nje menyre metaforike.

ATEHERE I DASHUR, ZOTI ESHTE VETEM NJE KONVENCION.

[/ QUOTE ]


Atman per mendimin tim ti je ne gjysmen e rruges tek e Verteta (sic e quan me te drejte Anonimi ketu siper). /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Zoti ne ate kuptim qe e marrin fetaret (kallup dmth, pa e "pertypur") normale qe nuk ekziston. Eshte absurde vete arsyeja e denimit te njeriut me jete ne Toke.
Pse e denoi Zoti njeriun?

Se hengri Frutin e Ndaluar (te pergjigjen fetaret)

Po Zoti perderisa di gjithshka (te kaluaren te tashmen dhe te ardhmen) a e dinte qe Eves s`dop i rrinte b*** pa e ngrene frutin?

Perderisa di gjithshka pergjigjja eshte e qarte. Atehere pse ja la frutin???? Dhe pse i beri "te habiturin" dhe te "merziturin" kur Adami e hengri frutin perderisa ai e dinte qe me pare kete gje dhe nuk e parandaloi (gje qe e kishte mundesine sipas teorise se fese).


Por pse thashe "je ne gjysem te rruges"? Sepse edhe ti (dhe shumica) e merr ne kuptimin direkt Zanafillen dhe komplet teorine e fese. Teorija fetare eshte edhe filozofike gjithashtu. Une prandaj e citova kete mesazhin e mesiperm sepse shume bukur thote "Zoti eshte KONVENCION" Ne nje menyre tjeter mund te them qe Zoti (dhe komplet teologjia e paster dmth pa ato budalliqet e kamikazeve) eshte FILOZOFI e "maskuar" me ane te ALEGORISE. Prandaj edhe shume here kur merrte fjale per fjale teologjia bie ne "gracka" apo ne "rrethe vicioze".

Po te jap nje shembull:

Zanafilla: Zoti e krijoi njerin nga balta sipas FORMES SE TIJ (1). Pastaj Zoti i dha FRYMEN E SHENJTE (2). Pastaj nga Adami Zoti mori nje brinje dhe formoi Even(3). Ne fillim Adami dhe Eva NUK E DALLONIN TE MIREN NGA E KEQJA (4). Zoti ua ndaloi te hanin Frutin qe dallonte te Miren nga e Keqja (5). Pastaj ata e hengren dhe Zoti i deboi nga Parajsa (6).

Ne kuptimin e drejtperdrejte kjo eshte pa pike kuptimi. Por po ta analizosh perkundrazi ka kuptimin me te drejte dhe me te sakte. Po bej shpjegimin sipas numrave.

1. Eshte e provuar qe Jeta ka lindur na BALTE. Perderisa njeriu ka ngjashmerine me te madhe me Zotin dmth ai eshte qenia me e larte (pra nje koncept teper Humanist).

2. Fryma e Shenjte (qe eshte nje nga tre format e Zotit sipas teologjise) ne kuptim te pare eshte absurde. Por Fryma E Shenjte nenkupton Energjine. Pikerisht ate Energji qe krijoi realisht jeten dhe qe i duhet cdo qenie te gjalle qe te jetoje.

3. Kjo eshte nje pike e sajuar me pas me forcimin e patriarkatit per te theksuar inferioritetin e femres ndaj mashkullit.

4.Kjo eshte pika me interesante. C`dmth te "mos dallosh te miren nga e keqja"?? Eshte e qarte: Te mos kesh ARSYE. Cfare e ndan Njeriun nga Kafsha? ARSYEJA. Pra kuptimi eshte teper realist: Njeriu ne fillim ishte kafshe pastaj u be Njeri. (kuptimi i Frutit ndoshta nen-kupton PUNEN (fruti vilet nga puna "fruti i punes") por ndoshta mund te kete edhe ndonje kuptim tjeter akoma me te thelle.

5. Te qenit i pallogjikshem ka komfortin e vet dhe ka shume ane te mira /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Sot qenia e vetme qe vret per Hobi dhe per Pare eshte Njeriu. Edhe gjarpri te vret nga frika jo per argetim. Edhe ujku te ha per te jetuar dhe jo per para.

Kurse kuptimi i Zotit eshte aq i shumeanshem por disa nga "nen-kuptimet" e Zotit jane :Energjia (si krijuese e jetes), Llogjika, Arsyeja, dhe padyshim e VERTETA. Dhe perderisa keto jane terma abstrakte normale qe edhe Zoti eshte abstrakt.
Per ta mbyllur teologjia thote: Mos u perpiq te kuptosh permbajtjen ("materien") e Zotit sepse nuk do ta gjesh dot.

Serish duket abrstrakte por ne fakt ka nje te drejte: ASKUSH NUK E KA KUPTUAR 100% PERMBAJTJEN (formen fizike)E ENERGJISE

Por sigurisht qe duke perdorur fjale me shume kuptime teologjia (dmth ata qe e bene) kane lene shume hapesira per manipulime dhe perfitime nga ana e shume njerezve. Shembulli nder me te qartet eshte Vatikani. Qe nje Pape i zgjedhur nga NJEREZIT (kardinalet) me ane te VOTIMIT (dmth ca jane pro dhe ca jane kundra) na u quajtka Perfaqesues i Krishtit dhe na paska atributet e tij sepse na u zgjidhka nga "shpirti i shenjte" (kur deshton votimi per papen dhe del ai tymi i zi me siguri Shpirti i Shenjte eshte vonuar ne takimin e Konklaves dhe kardinalet nuk dine ca bejne).

6. Ika tani se jam shume vone /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

atman

Forumium maestatis
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Jimi, zoti eshte konvencion, e kam thene une, pjesa e mesiperme i perket Gysit.
Ishte koha kur forumi ndryshoi forme, keshtuqe m'u desh te shkruaja disa here si anonim, por shume pak, dy tre here sepse nuk me pelqente diçka e tille.
Megjithate, fetaret, besimtaret, studiuesit dhe kleriket, nuk e konsiderojne konvencion (arsyen duhet ta kuptosh, nese ti e di se ç'eshte konvencioni)sepse keshtu do te vrisnin bindjen e tyre.

Persa u perket nenkuptimeve te shumta, kjo provon qe feja eshte nje gjendje shpirterore e njeriut, jo hyjnore e perralla me mbret. Hyjnorja nuk egziston.
Nese feja islame ka 99 menyra per ta quajtur zotin, pikerisht kjo eshte prove paqartesie dhe jo njohurie.
E verteta eshte njerezore po aq sa edhe e paverteta.

Eshte shume e çuditeshme se si paaftesia tuaj per te kuptuar e shpjeguar, boten, gjithesine, njeriun dhe ambientin ku jeton, konsiderohet si abstrakte.
- Perderisa ti nuk je ne gjendje te me thuash se ç'eshte zoti, nuk mund ta quash abstrakt per kete shkak. Pikerisht ndaj filloni e krijoni Sdurullame, e Turullame.

PYETJA ime e pare se ku eshte zoti, tregoma, (MANAT E ARTURIT)mori si pergjigje qe eshte i padukshem, ose ka zgjedhur te qendrojne ne erresire, dmth, me deshire eshte bere i padukshem.
PYETJA ime e dyte; ç'eshte zoti? Mori si pergjigje qe nuk mund te perkufizohet. Nuk e di, por me duket se kini krijuar pershtypjen se po diskutoni me injorante me keto pergjigje qe eshte pak te quhen foshnjarake. Pergjigja eshte nga me te papranueshmet, sepse e kokeposhton logjiken, e permbys fare. Veçanerisht kur behet pohimi: NDAJ LOGJIKA E PRANON TAUTOLOGJINE...!!! Logjika e studion mendimin, format e tij dhe thote se egzistojne te tilla te cilat duhen flakur sepse jane te panevojeshme, dmth nuk na sherbejne per te zbuluar boten dhe ambientin, jeten e gjithçka. Nese do te perdorja nje figure letrare, do te thosha: Jane si zorra e verber ne trupin e njeriut. Mund vetem ta demtoje, por kurrsesi ta ndihmoje. Fekalet i kemi ne bark, por nuk i pranojme, i flakim. keshtu jane edhe mendimet e kesaj natyre, qe ne vetvete s'jane mendime.
Por kontradikta me e dukeshme eshte ngaqe mohoet koncepti. Dmth, nese njeriu thote ZOT, ketu kemi nje fjale qe per logjiken quhet koncept. Koncepti eshte i perkufizueshem dhe ka shenjat e tij. Ne kete rast kur thuhet qe zoti eshte zot, asgje nuk jepet, ose...Po, kapim ate fjalen e trete nga fundi; "asgje", duke ditur qe edhe asgjeja si e tille eshte koncept, atehere fare mire zotin mund ta perkufizojme nepermjet asgjese, si konkluzion mund te themi qe zoti eshte asgjeja. Keshtu te pakten kemi mundesi me te medha per t'iu larguar njeriut, sepse realisht njeriun nuk e intereson asgjeja, sikurse sot te gjashte, miliard njerzit e ketij planeti nuk i intereson zoti. Bota eshte laike, njeriu eshte laik ne lindjen e tij dhe fese i ka lene nje copez vend. Nese do te ishte gjithçka e vertete, ose zoti e verteta, etj etj sinonime, atehere njeriu do ta kishte shume me lehte te shkonte ne ate rruge, sepse kjo eshte tendenca e tij. Por fakti qe njeriun e preokupojne gjera te tjera, fakti, qe njeriu ka ndertuar shtete laike, eshte edhe prova qe shumica absolute e njerzve nuk beson dhe e quan humbje kohe te merret me fene, (ne tv i le nje gjysem orsh diten e diele dhe kaq) sepse ka zbuluar qe nuk e ndihmon te jetoje.
Shkurt hesapi, pyetja e dyte mori pergjigjen qe zoti eshte zdurullam, turullam, zgurdullam, 99 menyra te ndryshme. Pas kesaj "krijuesit" mezi presin qe tjetri pasi te lodhet se degjuari tere farefisin e Llameve, te pyese: more ç'jane keta?
Pergjigja dihet.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Atman. Une nuk jam besimtar qe ta kesh te qarte dmth. Thjesht rashe dakort me shprehjen "Zoti eshte nje konvencion".

Per mendimin tim teologjia nuk eshte aq "budallaqe" sa c`duket. Ndryshe nuk do te egzistonte qe nga lindja e njeriut e deri me sot dhe ndoshta deri ne zhdukjen e njeriut. Une mendoj se Feja ka lindur si pasoje e pyetjeve qe nxorri njeriu. Por kur disa njerez (qe ishin shume me te mencur se masa) dhane pergjigje u quajten budallenj (kjo ka ndodhur shpeshhere). Pse? Sepse Njeriu ka nevoje per nje "paterice" qe te mbaje gjalle shpresat e tij. Atehere u ndryshua taktika: U pranua Zoti si i qene por nepermjet alegorise perseri u thane te njejtat gjera. Nuk i rane direkt qe njeriu erdhi nga majmuni (nga kafsha dmth) por thane "Njeriu ne fillim nuk kishte dallonte te miren nga e keqja" (dmth nuk kishte arsye, jo "ush" por "gomar".) /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Dhe qe njerezit t`i pranonin unanimisht u tha: "Keto jane Fjala e Zotit". Por me e keqja erdhi me pas kur keto qe u quajten "Fjala e Zotit" u ndryshuan nga klane te caktuara njerezish (qe i kuptuan fare mire qe nuk kishin rene nga qielli por qe ishin thjesht "pervoja dhe pjekuria njerezore") dhe i modifikuan per perfitime politike dhe ekonomike. (Kulmi arriti kur njerezit duhet te hidhnin monedha te arta ne kuti sepse tingellima e arit bente qe t`u faleshin mekate /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif ) Prandaj une nuk jam kunder fese por kunder KLERIT.

P.S Shiko une po debatoj me ty sepse pak a shume kam te njejtat ide me ty. Kurse me Gysin nuk kam cfare diskutoj. Nuk pretendoj t`i ndryshoj mendjen nje personi nepermjet disa mesazheve aq me teper kur eshte 100% i bindur sic jane ne pergjithesi besimtaret.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Jimi, te falenderoj per konsideraten.
Edhe une nese debatoj, (ose, nese shkruajta, flas per rastin konkret, pra nese debatova, e bera nisur nga konsiderata. Zakonisht rri ne heshtje kur mendoj se nuk ia vlen, sikurse bej ne shume tema, ose sikurse bej me ndokend qe kundershton pa argumentime.
Nuk e di sa vlen kjo paranteze, por sidoqofte perserit falenderimin.
Duke iu rikthyer debatit, perserit edhe njehere qe Zoti eshte konvencion ishte shprehja ime dhe natyrisht besimtaret(ketu ne forum nuk flitet per teologe) nuk e pranojne kete gje, ndryshe eshte nje vetvrasje e plote.
Pajtohem me mendimin tend, qe teologjia nuk eshte budallak, por ka nxjerre kaq shume "budallalleqe" sa e ka detyruar njeriun ne shekuj te ece si gaforrja, (mbrapsh) madje me keq, sepse mesjeta tregoi natyren e vertete.
Natyrisht nje besimtar mysliman do te thote:
- Po feja islame nuk beri ate qe beri krishterimi?
Eshte e vertete, islamizmi nuk ra ne gracken e krishterimit qe iu versul shkences me te gjitha mjetet dhe menyrat me barbare duke denuar njerezimin, (e llogaritur ne kohe, rreth 800 vjet). Islamizmi e pranoi shkencen, por si nje paralele te jetes, islamizmi nuk u shkri ose nuk i dha shtyse shkences. Pra, indiferentizmi eshte jo me pak i demshem. Nuk mohoj qe ka pasur edhe besimtare te islamit shkencetare, por kjo nuk i jep karakter shkencor islamizmit vete, perndryshe edhe krishterimi do te justifikohej shume lehte, duke thene e luftova shkencen jashte mureve te manastireve, por brenda e ruajta. Sikurse ka ne fund te fundit edhe shkencetare te krishtere, por nuk i jep natyre shkencore krishterimit.
Nuk qendron.
- Duke iu rikthyer shkences dhe islamit, fare thjeshte argumenti gjen shprehjen e vet tek nje fakt mjaft domethenes; prapambetja e theksuar e vendeve islamike. Kjo gje deshmon dy gjera; qe nuk ka karakter shkencor, si dhe natyren konservatore te islamit, nje ngurtesi e cila nje dite do te kete pasoja per vete fene(sot per sot keto pasoja po i vuajne popujt e besimit islam ne shumice, shume shpejt germadhat do ta mbulojne edhe ate nese nuk reformohet). Faktet qe e vertetojne bindjen time u perkasin si koheve te shkuara edhe ngjarjeve te tashme. Kujtojme se nje pjese e mire e vendeve arabe, perfshi Iranin, Afganistanin, Arabine Saudite, Kuvaitin, Irakun, etj, jo shume larg ne kohe, kane qene vende te hapura, dhe jeta e rinise dhe e femres ne to, s'kishte asnje ndryshim nga vendet europiane. Diskoteka, plazhe, veshje perendimore, per te mos thene minifunde, - kete te fundit po e marr si rast ekstrem te emancipimit, etj. Pas te ashtuquajturit revolucion iranian qe solli permbysjen e shahut dhe vendosjen e Ajatollah Khomeinit, (islamizmi ne pushtet, rikthim ne kohen e Kalifatit), gjithçka shkoi ne regres. Shembulli ishte fatal per gjithe pellgun. Mjafton te kujtojme talebanet dhe krimet e shemtuara te tyre.
Te gjitha fatkeqesite e ketyre popujve rrjedhin nga fakti se kane pranuar qe feja te fute nen sqetullen e vet jeten si te tille, ne te gjitha aspektet, ne nje kohe kur feja duhet konsideruar dhe eshte vetem nje aspekt i jetes, nje nga aspektet shpirterore. Eshte e dhimbeshme per teologet te pranojne nje ndryshim kaq drastik, sepse indirekt pranohet qe feja eshte krijim i njeriut; i shemtuara ose i bukur, varet nga pasojat qe ka pasur shoqeria.(edhe ketu pajtohemi te dy)
Ndaj, mendimi se islamizmi eshte i lidhur me shkencen, nuk qendron. Dikur, diku, kam shkruajtur, duke iu referuar fakteve historike, se te gjitha te dhenat shkencore qe gjenden ne rradhet e kuranit, jane prone e njerezimit te bera shume shekuj para lindjes se vete islamizmit. Por kuptohet qe injoranca e njerzve, e mases(populli eshte mushke, - ka thene kardinali Rishelje)ka besuar vertet se eshte keshtu.)Dhe per analogji, populli shqiptar ka thene: - Keshtu i do mushka drut.
Zakonisht kur flitet per keto gjera besimtaret behen agresive dhe une i kuptoj sepse askujt nuk i pelqen qe te goditet ne intimitetin e tij. Por e verteta eshte e vertete dhe feja eshte larg se vertetes.
E VERTETA KARAKTERIZON EGZISTENCEN E NJE MENYRE TE PAKUNDERSHTUESHME. E VERTETA ESHTE E TILLE KUR ESHTE E VLEFESHME DOMOSDOSHMERISHT NE CDO SITUATE. - PRA KA VLERE UNIVERSALE. DHE KETE VLERE IA JAPIN FAKTET. GJE QE FEJA NUK I KA NE DISPOZICION, NDAJ THEM QE ESHTE OPINION.
Dhe opinioni eshte forme njohjeje, por nuk ka vlere universale, vlera eshte individuale dhe subjektive. (Une besoj dhe pike) Opinioni eshte e kunderta e se Vertetes.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Keto qe thua ti qendrojne. Per keto e ka fajin KLERI jo Teologjia. Prandaj them qe Feja ka nevoje per nje reformim "me rrenje" jo thjesht te "nderrojne lekuren".
 

Albania

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Nga doli ky perkufizim i ri i Filozofit?
Shume pak filozofe do te ngeleshin nese pranojme kete perkufizim.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

E Paskeni zgjeru shume muhabetin, dhe keshtu qe i bie qe te behet shume me teper lemsh. Me duhet te theksoj se askush nuk ka shfaqur agresivitet deri tani Atman, dhe nuk ka perse te permendet ne rastin konkret. Gjithashtu, orvatjet tuaja per te shprehur mungesen e fakteve tek besimtaret, vazhdon te mbetet nje mungese vemendjeje ndaj menyres suaj te gjykimit gje qe nuk mund t'iu jape te drejten te pohoni se juve keni fakte. Ne qofte se une, me koshience, deri tani nuk iu kam sjelle asnje fakt, kjo nuk do te thote aspak se juve e keni bere kete. Deri tani juve vetem keni sulmuar besimin, fete (ne fakte juve, nga neglizhenca dhe mosnjohja qe iu karakterizon ne kete fushe shpreheni “feja”, sikur ajo te jete nje tekst shkolle i perfunduar, i plote dhe i vetem), por nuk keni dhene aspak nje alternative tjeter per te zevendesuar kendveshtrimin teist. Juve nuk keni dhene asnje prove per mosekzistencen e Zotit. Ajo qe ti Atman tenton te besh, duke u ngaterruar ne perkufizime, ne percaktime vendndodhjeje per Zotin (qe sigurisht ka shpjegimet e veta nga pikpamja teiste), ka te beje vetem me njefare tendece per kriticizem ndaj mendimit teist (qe ti shpesh e ngaterron me ate qe ti e quan “feja”, qe eshte thesi i perbashket ku fut te gjitha mendimet dhe rrymat fetare), por nuk ka te beje aspak me argumente dhe prova per mendimin ateist, per mungesen e ekzistences se Zotit. Ti nuk arrin te kuptosh qe, edhe ne momentin kur ti do te perpiqesh te gjesh prova per kete mosekzistence, do te hasesh ne te njejtat veshtiresi, te cilat ua ke nxjerre perballe teisteve. Kjo pasi ti nuk arrin te kuptosh qe veshtiresia e argumentimit ketu nuk ka te beje me argumentimin e Zotit, por me dhenien e perkufizimeve te sakta per nivele metafizike diskutimi. Porblemi eshte se ti nuk ke percaktuar metoden e perqasjes, dhe t’a ruash ate ne te dyja rastet: kur gjykon teizmin, dhe kur gjykon ateizmin. Shembullin per kete ta kam dhene me siper kur te kam marrre rastin e perkufizimit te qenies, por po keshtu mund te flasim edhe per perkufizimin e mosqenies, te pafundmes, te tejkohshmes etj.

Eshte e lehte dhe komode te marresh rolin e atij qe hesht kur sheh se gjerat nuk kuptohen. Pikerisht, si ty kam bere edhe une ne nje mori rastesh, kur kam pare diskutime banale. Natyrisht, qe per ateizmin eshte diskutuar shume ne kete forum dhe ne pjesen me te madhe te rasteve nuk kam marre pjese. Por, ne qofte se e ndjen veten te moskuptuar, kjo nuk te jep aspak te drejten te gjykosh, pasi po kaq te moskuptuar e ndjej veten edhe une ne rastin konkret. Megjithate, une po perpiqem te ti thjeshtoj gjerat, per efekt lehtesie ne gjykim, dhe kam faqe te tera qe po perpiqem te kerkoj nje minimum mirekuptimi vetem per nje gje te vetme. Per te pranuar qe fillimisht duhet kuptuar qe eshte e domosdoshme te sillen prova per mosekzistencen e Zotit edhe sikur teistet te mos sillnin dot asnje prove per ekzistencen e Tij. Me kete dua qe t’i ve ne te njejten vije ne start te dyja alternativat, hipotezat, ne menyre qe me pas te shihet se kush mund te jete me e argumentuar dhe e qendrueshme. Ndersa juve nuk e kuptoni kete, dhe mendoni se vetem duke sulmuar teizmin mund te vertetohet ateizmi. Meqe une sipas teje, nuk t’i tregokam dot manat (megjithese eshte nje shembull mjaft abuziv ky, pasi ndertohet mbi nje bindje fikse te paramenduar: manat nuk ekzistojne, dhe me pas kerkohet nje pergjigje), gjithsesi une dua te them qe as ti nuk mi tregon te tuat. Por sipas teje vetem une kam mana per te treguar. Ky eshte problemi yt. Ti nuk kupton se duhet te sjellesh prova.

Ndersa per sa i perket te gjithe atij referati te gjate lidhur me demet e “fese”, lidhur me mungesen e pranimit te shkences prej saj, etj, dua te pohoj vetem dicka. Eshte teresisht nje gjykim subjektiv, eshte thjesht nje menyre e jotja per ta pare problemin, dhe qe, per mendimin tim eshte mjaft e ngushte, dhe mjaft kategorike. Gjithashtu ndeshet mjaft sforcim ne rrjeshtat e tu per ta ndertuar mendimin, sic ben ne rastin kur kapercen nga Irani, ne Avganistan per te argumentuar ndryshimet e revolucionit Iranian.
Se pari Irani nuk mund te merret per shembull per te gjykuar per fete.
Se dyti, nuk mund te thuash me saktesi, ne se Irani eshte zhvilluar apo ka rene pas revolucionit islamik shiit.
Se treti, minifundi, diskoteka apo gjithcka tjeter e ketij lloji nuk jane kritere te zhvillimit apo prapambetjes se nje vendi.
Se katerti kur flet per disa ndryshime te bera ne nje vend dhe pasojat e atyre ndryshimeve, nuk mund te flasesh per probleme te nje vendi tjeter, per te pare ato pasoja. Ne qoftese po flasim per disa ndryshime ne nje vend si Irani, atehere duhet te shohim se cfare pasojash kishin keto ndryshime ne jeten e Iranianeve dhe jo te kalojme ne problemet e Afganistanit, per te treguar qe gjerat po ndryshojne per keq.
Se pesti, ne qofte se kerkon vertete te njohesh lidhjen ndermjet Islamit dhe shkences, duhet te marresh para sysh kryesisht dogmen, te njohesh mire interpretimet e saj, metoden sipas te ciles nxirren keto interpretime, dhe pastaj te flasesh. Nuk mund te marresh nje moment historik dobesie per te nxjerre konkluzione. Ne qofte se duhet te gjykosh vertete me objektivitet per nje fe, duhet te shikosh lidhjen e saj me shkencen ne momentet e lulezimit te saj dhe jo ne momentet e renies. Kjo pasi ne momentet kur kjo fe eshte e forte, mund te tregoje vertete se cfare mund te beje, ndersa ne momente kur njerezit kane rene kulturalisht, shpirterisht, intelektualisht, ekonomikisht, politikisht, per nje mori arsyesh qe nuk eshte vendi t’i permendim, dhe nuk e zbatojne sic duhet fene e tyre, prej ketej nuk mund te nxjerresh konkluzione per menyren se si ndikon kjo fe tek njerezit. Nuk mund t'ia mveshesh fese fajet e njerezve. Ne qoftese njerezit sot nuk jane me ata te paret, faj per kete nuk ka feja. Kur njerezit i jane larguar kesaj feje, dhe vec te tjerash i jane larguar ne pergjithesi kultures, dijes, shkences, po kaq sa fese, atehere e vetmja gje qe mund te deshmojme eshte fakti qe kjo prapambetje vjen pikerisht sepse i jane larguar fese, per sa kohe qe, kur keta njerez i qendronin me prane asaj ishin mjaft te zhvilluar.

Dhe per sa i perket Islamit, jo vetem qe ka pasur mjaft besimtare dhe klerike qe kane qene shkencetare te medhenj, por ka qene nje epoke e tere kur Islami ka lulezuar, ku kane lulezuar dhe jane zhvilluar ne nje menyre te pashembullt shkencat, filozofia arti, kultuara etj. Pikerisht ishte kjo epo e ndritshme qe ushqeu edhe rilindjen Evropiane, e cila, me pas, me futjen e koncepteve humaniste, filloi te rreshkase dalengadale ne largim nga feja. Dhe per kete ka disa arsye, por qe nuk dua te zgjatemi. Ajo qe dua te theksoj ketu ka te beje, jo vetem me theksimin e faktit qe kjo epoke lulezoi ne nje kohe kur Islami ishte mjaft aktiv ne shoqeri, por me teper qe ishte islami ai qe e solli kete epoke. Ky qyteterim, ishte prodhim origjinal i kesaj feje, dhe per kete nuk ka pike dyshimi. Pikerisht, largimi dhe ftohja e njerezve me fene (do te na duheshin faqe te tera per te shpjeguar se si ka ndodhur nje gje e tille), solli edhe renien e popujve muslimane, duke i shnderruar nga zoterit e botes, ne roberit e saj.
Por vec kesaj, metoda shkencore eshte ne rrenje te mendimit islam, qe ne menyren e formulimit te legjislacionit fetar. Jane disa shkenca qe perfshihen ne nxjerrjen e nje dispozite fetare nga Kurani dhe Tradita Profetike. Po t’i permend shkurtimisht sa per njohuri:
1. zinxhiri i transmetimit te teksteve (fjaleve profetike) ku gjendet edhe nje fushe me vete qe quhet dija e njerezve, transmetuesve. Fushe e cila ka metodologjine dhe rregullat e saj.
2. dija e teksteve. E cila merret me kuptimin e teksteve reference Kuranit dhe tradites proetike, ku futet kuptimi gjuhesor, shpjegimi i tekstit me pjese te tjera te tij, shpjegimi i nje teksti me nje me te forte, shpjegimi ne baze te rrethanave ne te cilat ka zbritur teksti, shpjegimi hsitorik, duke e pare kete tekst edhe sipas nje kronologjie me te tjeret etj.
3. metodologjia. Studion menyren e perqasjes ndja teksteve nga ana logjike si dhe studimore. Prej ketej eshte ngritur nje shkence me vete qe studion metoden dhe nxjerr rregulla, parime baze se si duhet punuar me tekstet, se si mund te shkohet ne nxjerrjen e nje dispozite, nga teksti baze Kurani dhe tradita.
4. Jurisprudenca fetare. Qe permbledh tere gamen e besimeve, parimeve, dipozitave fetare, ne menyre te strukturuar, te zhvilluar ne nje sistem qe permbledh te gjitha qendrimet e fese, ndaj cdo ceshtjeje.
Keto jane kate grupe te medha te dijeve fetare islame qe une po i permend si me kryesoret, por brenda etyre ka specialitete nga me te larmishmet.
Keshtu qe, per mua eshte e qarte qe mendimi shkencor eshte ne thelb te mendimit Islam, edhe brenda per brenda fese, e lere me pasta, per ceshtje qe kane te bejne me shkencat natyrore apo ekzakte. Nuk dua tani te ndalem ne nxitjet e Kuranit apo te Profetit lidhur me kerkimin e dijes, si dhe vezhgimin e natyre, per ta njohur ate, pasi do te na shkonte shume gjate, por ajo qe dua verej, kuptohet ka te beje me pasaktesine e fjales tende se Islami e ka neglizuar zhvillimin shkencor. Perkundrazi, ai e ka nxitur, e ka zhvilluar, madje vete Islami ngrihet pikerisht mbi shkence, ndryshe nuk do te mund te mbijetonte dot.

Po e le me kaq, dhe nuk po zgjatem m tej, megjithese ka nje mori gjerash qe kerkojne sqarim ne shkrimet e mesiperme.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Islami vertet nuk e ka penguar shkencen biles e ka zhvilluar shkencen pikerisht kur Kisha donte ta "burgoste" brenda mureve te manastireve. Por Islami ka penguar dhe "mbytur" nje gje po aq te rendesishme sa shkenca por edhe me te mrekullueshme se ajo: ARTIN.

Sipas Islamit eshte e ndaluar Arti i Piktures, Skulptures, Kinematografise, Fotografise dhe te gjitha arteve grafike. Biles edhe letersia dhe poezia kane shume kufizime. Personalisht me duket absurde qe Galileo Galilei ka shkuar ne Ferr se tha qe Toka leviz, por me duket po kaq absurde qe Leonardo Da Vinci ka shkuar ne Ferr (xhehnem) sepse ka pikturuar Mona Lizen dhe Darken e Fundit kurse Mikelanxhelo ka shkuar po ne Ferr sepse ka pikturuar Kapelen Sistine dhe se ka bere skulpturen e famshme te Davidit. Apo qe te njejtin fat me keta ka pesuar Khajami i famshem sepse ne Rubairat e tij ka elemente "satanike".
Pra edhe Islami ka "mekatet" e tij. Psh, ishte vertet nje krim ajo qe u be ne Pakistan (mos gaboj) ku statujat e mrekullueshme te Budes te gdhendura ne shkemb u hodhen ne ere me gjithe vlerat e tyre ta pallogaritshme artistike dhe kulturore me nje origjinalitet te paster.
Por Kisha te pakten sado qe u perpoq te pengonte shkencen nuk ja doli dot dhe Europa doli nga Obskurantizmi Katoliko-Otodoks (pervec ndonje shteti si Greqia ku Kisha ka akoma pushtet shume te fuqishem), kurse ne Azi Islami i ka dhene goditje vdekjeprurese Artit, dhe e ka varrosur njehere pegjithmone Skulpturen dhe Pikturen (si Arte).
 

atman

Forumium maestatis
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Ne Afganistan, statujat ishin ne Afganistan dhe u bombarduan nga Talebanet, te fameshmit islamiste kriminele.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

E para une nuk te isha drejtuar personalisht dhe me vjen keq per ty qe nuk e ke kuptuar kete gje. Ne kete rast nuk ia vlen t'i futem analizes siç ben ti me referatet e tua duke i konsideruar lexuesit ose debatuesit si besimtare injorante qe dine vetem te thone lepe e peqe.
Pohimi qe bera une eshte nje parim, ose jane disa nga parimet e mia nepermjet te cilave reagoj ndaj ambientit dhe perderisa mbeten ne fushen e pohimit pa u adresuar, do te thote se askush nuk ka te drejte t'i keqinterpretoje si te tilla, sepse nuk cenojne njeri, madje edhe nese nuk pelqehen, kjo, nuk sherben si shkak agresiviteti. Zaten, eshte natyra e besimtareve e tille.
Dhemb per dhemb....apo jo? Kurani.

Shikoj qe ne referatet e tua vertitesh midis fjalesh, nderkohe qe problemi shtrohet fare thjeshte: KU ESHTE ZOTI? (une nuk kam nevoje te tregoj manat e Arturit sepse une e dija qe genjente, qe manat nuk ishin)
Pohimi tend se; "nuk ke sjelle fakte per kete gje ngaqe nuk ke dashur"... ka disa pasoja dhe me kryesorja eshte se duke pasur ne dore keto "fakte" ti natyrisht di edhe shenjat dalluese te zotit, pra bie ne kundershtim me veten kur mohon perkufizimin dhe mendon se e fut minarene ne xhep me thenien: "Qenia eshte qenie", pranon edhe tautologjine nga deshperimi, vetem e vetem qe te kesh nje strehe per te mbuluar koken, qofte edhe imagjinare. Ne vetvete ky pohim tregon qe t'i nuk ke fakte, ndryshe nuk do ta kishe te nevojeshme tautologjine. Por nese ti ke fakte, dmth di ç'eshte zoti, atehere ke edhe shenjat. Si pasoje pyetja eshte e thjeshte: perse nuk e perkufizon? Mbi bazen e shenjave dalluese krijohet koncepti (bere nje leksion te tere ne nje shkrim per kete gje)dhe koncepti si i tille mund te jete si konkret edhe abstrakt. Zot - nuk eshte sigurisht koncept konkret sepse ne realitet nuk gjen korrenspondence, por nuk eshte as abstrakt, sepse nuk eshte formuar mbi bazen e vetive te nje realiteti. Psh Gysi eshte trim, Atmani frikacak, trim dhe frikacak, jane koncepte abstrakte te nxjerra mbi nje baze reale; Gysi dhe Atmani qe jane. Ti nuk e perkufizon, sepse nuk ke shenjat dalluese, te domosdoshme, e ne kete rast kemi ate lloj te konceptit qe quhet ZERO, BOSH. Logjika matematike e quan si klase boshe.
Por, nese thuhet se islamizmi e perkufizon zotin ne 99 menyra, shpreh serish paqendrueshmerine e tij, amulline ne te cilen noton dhe ketu zbulohet dobesia e njeriut qe e krijoi si fe, dobesi njerezore dhe e pranueshme si e tille e papranueshme kur kerkon te justifikohet ndryshe, siç beni ne kete rast ju. Madje une do te thosha se ketu qendron nje nga epersite e krishterimit dhe ebraizmit te cilet pohojne se zoti e beri njeriun sipas shembelltyres se vet. Ne menyre te terthorte arrij te formoj nje ide me te qarte per zotin. Sa here qe ne rruge shikoj te tjeret me pelqen te mendoj, ja zoti ne çdo fytyre, tek çdo njeri. Dhe kjo e zbret ne toke, e ben njerezor, te pranueshem. Por te me thuash qe zoti eshte dhe te ngresh supet kur te pyes se ç'eshte e ku eshte, zbulon karakterin mashtrues te fese dhe i ben qesharake pohuesit.
(Duke konsideruar vetem zotin si qenie, njekohesisht zbulon edhe nje padituri tenden, sepse e tille eshte si njeriu edhe majmuni).
Pohimi tend i kaperxen kufijte e mendjemadhesise, sepse askush deri me sot nuk ka mundur te vertetoje prezencen e zotit. As Abrahami, as Krishti, as edhe vete Muhameti. Me shume ky i fundit. Te rrish mbyllur ne nje shpelle e pastaj te dalesh jashte e te thuash: shikoni o njerez ajo qe po u shpall me eshte diktuar nga zot; me duket teper qesharake per ta besuar. (ka arsyet e veta, natyrisht sepse nuk mund te besohej nje tregetar, duhej spostuar vemendja diku lart ne nje bote mistike e te frikeshme ... pikerisht te frikeshme sepse njeriu persa kohe nuk arrin ta shikoje diçka, qendron nen presion dhe ka frike, kur e sheh, nuk egziston me frika, njeriu ndodhet perballe dy zgjedhjesh, ose te kundervihet, ose te pranoje)Madje Zarathustra i Niçes eshte shume me i besueshem dhe me human sepse nuk predikon vrasje shkaterrim dhe denim te njeriut, por kerkon kaperxim te vetvetes.
Njekohesisht duke e kthyer pyetjen mbrapsh nuk mund te shpetosh, dmth, duke kerkuar te vertetojme NE mosekzistencen e zotit. Gabohesh, ai qe shpall, ai duhet te vertetoje. Ti thua zoti ekziston, ti thua jashte po bie shi, ti thua po digjet pylli, te gjitha keto duhet te m'i tregosh perndryshe ndodh si me bariun qe therriste per te vene ne loje te tjeret: ujku ujku...! njehere, dy tre, kater, por te pesten kur ujku ra me te vertete nder dhen, askush nuk e e besoi...ja pse njerzit jane larguar nga feja, thone per tradicion jemi te krishtere, myslimane etj, por jo praktikante, sepse e dine realisht se ç'eshte. Ndersa ateisti nuk ka perse te vertetoje diçka qe nuk ekziston, madje eshte mire dhe i qete keshtu, sepse nuk ka bere ndonjehere luftra ne emer te zotit, as krime te shemtuara, perkundrazi eshte persekutuar si i tille. Luftrat e tij jane bere ne emer te lirise njerezore.
Kurani thote se ateizmi eshte mohim i zotit dhe nese e merr shtysen nga filozofia e cila bazohet mbi arsyen, atehere duhet kundershtuar me vendosmeri. (mos me thuaj qe nuk ta meson kurani kete gje, perndryshe riktheju edhe njehere neper faqet e tij. Ne fakt duke lexuar diçka qe e kini futur ne forum, e kini perkthyer edhe gabim, kjo krijon konfuzion dhe meqenese nuk arrini te kuptoni (gabimin e bere) e kini me te lehte ta spostoni kete amulli tek kurani, se sa te pohoni difektin tuaj. Baza mbi te cilen ngrihet edhe kundershtimin tend)
Madje, ju pranoni me lehte nje te pafe, sepse: "nga nje i pafe mund te mbrohesh, pasi e ke zbuluar. Por arti i diskutimit filozofik thyen te gjitha prangat" apo nuk te mesojne keshtu?...
Frika nga filozofet eshte e madhe sigurisht por duke iu referuar titullit te temes pergjigjem pa hezitim: Nuk eshte filozof vetem ai qe pranon zotin! Perkundrazi, filozofi ateist eshte thellesisht human dhe i sherben shume me teper e me mire njerezimit.
Ndersa ne mijera faktet per agresivitetin tuaj qe percillet nga feja, mund t'i referohemi serish kuranit kur trajton qendrimin ndaj ateisteve. Sheriati e ndalon besimtarin te martohet me nje person ateist. Ata jane te denuar te jene perjetesisht ne ferr, madje nuk ka vend as ne varrezat e myslimaneve.
Shiitet e konsiderojne felliqesi deri edhe fjalen ateist, ndersa Sunitet, jane pak me elastike kur thone e pranojme nese ateizmi nuk ka baze ideologjike (kupto filozofike)dhe i referohen kuranit: "kush te doje, le te besoje, kush nuk do, le te rrije i pafe".
Perpjekjet per ta reformuar per ta nxjerre nga konservatorizmi jane bere qe shekuj me pare, por faktet kane treguar po ne shekuj natyren agresive dhe konservatore.
Abù Said ibn Abhil-Khayr (vdekur 1049) thote: Mund te behesh mysliman i mire, vetem po te vleresosh njesoj si besimin dhe mosbesimin".

Sa per artin te flas une sa te duash, por nuk ma ha mendja se me arabeskat ndriçuat boten.
 

MLK

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Feja apo teologjia i ka sherbyer gjithmone diktatures se moralit, e kjo diktature ka qen nje ushqim "i domoddoshem" per masat injorante qe dominojne shoqerite ku jetojme.
Filozofi i vertete, i ka sherbyer pakices intelektuale (dhe pse ndoshta nuk ka qene ky qellimi i vertete i filozofise se tij).
Problemi eshte se, si me ideologjite fetare, ashtu dhe me teorite e ndryshme te filozofise, ne pjesen me te madhe te rasteve, njeriu ka abuzuar duke i perdorur per te arritur qellimet e veta e shpesh here per te manipuluar masat duke interpretuar ato ne menyren si ka dashur. Qellimi justifikon mjetin (Makiaveli) merr kuptimin e plote ne kete rast.
Gabimi me i rende i filozofit eshte kur merr persiper ne teorine e tij te behet moralizator i shoqerise dhe guide refyes, pasi ne emer te kesaj jane bere dhe manipulimet me te medha ne historine e njerzimit.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Feja apo teologjia i ka sherbyer gjithmone diktatures se moralit, e kjo diktature ka qen nje ushqim "i domoddoshem" per masat injorante qe dominojne shoqerite ku jetojme.
Filozofi i vertete, i ka sherbyer pakices intelektuale (dhe pse ndoshta nuk ka qene ky qellimi i vertete i filozofise se tij).
Problemi eshte se, si me ideologjite fetare, ashtu dhe me teorite e ndryshme te filozofise, ne pjesen me te madhe te rasteve, njeriu ka abuzuar duke i perdorur per te arritur qellimet e veta e shpesh here per te manipuluar masat duke interpretuar ato ne menyren si ka dashur. Qellimi justifikon mjetin (Makiaveli) merr kuptimin e plote ne kete rast.
Gabimi me i rende i filozofit eshte kur merr persiper ne teorine e tij te behet moralizator i shoqerise dhe guide refyes, pasi ne emer te kesaj jane bere dhe manipulimet me te medha ne historine e njerzimit.

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/wink.gif Qashtu them edhe une /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!

Po mos e thuj shume fort se na u hudhen kundra ketu se kaq dun lol
 
Top