A do nje birre e??

Florus

Forumium maestatis
Re: A do nje birre e??

ke te drejte, kshu eshte kur pi qy npik tsabahut /pf/images/graemlins/laugh.gif
po te thartum pse e ke fut limonin :rolleyes: ah kulak tiii /pf/images/graemlins/tongue.gif

Florus

Forumium maestatis

renaemac62-stpre_1812_10409158

kto birrat po i le ktu kur te vijne klientet e rregullt te klubit: parajsa, durrsake, rosela, moira, shqiptarja, sweety, rosa blu, tedi
:wave:

p.s. xhoni ti beje pushim sot se eshte e shtune dhe duhet te merresh me klientet, tu besh qejfin ashtu sic di ti, ti mbash nen kontroll se mos bejne ndonje te pabere ne publik se mendje i thone ere /pf/images/graemlins/laugh.gif

albavina

Primus registratum

thnssssssss TEDI /pf/images/graemlins/laugh.gif

FloBo /pf/images/graemlins/wink.gif

birre per te gjitheeeeeee :rockband:

Florus

Forumium maestatis

Asigja Parajse, e meriton maj ta marrsha :kiss: se je lodh shum sot per fajin tim .. /pf/images/graemlins/laugh.gif

DurrSake ca te ka syri qe e ma myll :rolleyes: /pf/images/graemlins/tongue.gif

Florus

Forumium maestatis

Mirseerdhe rosa blu, na ke munguar /pf/images/graemlins/smile.gif zgjidh nje nga ato birrat me siper qe kam len una :thumbsup: do ate me fjongo?

rosa blu

Primus registratum

rrofsh o Flobo!
Si gjithmone ti je vetem ketu?
Po ata bukuroshat e tjere nga i kemi?asnje s'do birre?
Te gjithe te dehur qenkerkan? :kiss: :goofy: :lol:

Florus

Forumium maestatis

Un ne fakt eshte hera e pare qe jam vetem po nejse /pf/images/graemlins/laugh.gif
te tjeret kan dal se eshte uikend :goofy:
un si i semur qe isha thash te pi i birr se kshu me keshilloi nje barbon rruges :shrug:

naten rose :wave:

albavina

Primus registratum

FloBo :shrug: asgje me ca ka syri
:eek: je semure eee???

sciroppoadulti.jpg
merre kte shurupin se te ben mire /pf/images/graemlins/smile.gif

leonora

Primus registratum

Fillimisht postuar nga FloBo:
[qb] Asigja Parajse, e meriton maj ta marrsha :kiss: se je lodh shum sot per fajin tim .. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/qb]
flobo e kam per detyr moj naqe njat gja kaq te vogel /pf/images/graemlins/laugh.gif se mos msohesh keq e lyp ma shum ti /pf/images/graemlins/tongue.gif :kiss: (shaka)
kush eshe me kavaljer nga kto djemet te me bjer nje birr mua tashi /pf/images/graemlins/smile.gif

xhoni

Primus registratum

Yllo do ta sjell une po prit i cik se jam shume i lodh,madje i rraskapit fare /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/frown.gif
:kiss:

leonora

Primus registratum

naqe :kiss: :kiss:
xhoni me mu i lodhun ti /pf/images/graemlins/frown.gif
:kiss:

picasso

Forumium maestatis

kafe per mua!
birr per te gjith!me rastin...qe kam plotesuar 500 e kusur buadallalleqe qe kam thene ne kete forum /pf/images/graemlins/laugh.gif (pra postime)ju kam merzit nje cike.prandaj ju ofroj birr(si per te ju kerkuar falje /pf/images/graemlins/laugh.gif ) :wave:

picasso

Forumium maestatis

ku e kam moiren une?!!??!!se ajo me sjell shpet e shpejt kafene.ate e kam si shpirte une :kiss: :kiss: :kiss: moira moj ku je se mua hap koke duke te therrit /pf/images/graemlins/laugh.gif :kiss: :wave: :wub:

TeanD

Primus registratum

hot-cofee.jpg

per piktorin

moira eshte ne gjumin :sleep: e drekes picasso
shpresoj te te pelqej dhe nga duar e mia /pf/images/graemlins/tongue.gif