Re: Sulmohet Egjipti!
PROBLEMET E SOTME
Ne ditet tona te qash per paqen eshte bere nje mani(fiksim) ne kete bote
Por a mund te arrihet dicka me keto qarje(qurravitje)???
Nuk ka rruge tjeter per te arritur paqen perverse ti deklarosh lufte pikerisht shkaqeve qe shqetesojne paqen vete
Ne jeten personale te cdo qenjeje njerzore ka nje konflikt kostant qe shkon ,ecen,perpara midis te mirave dhe te keqijave tendencave mendore,midis forces spirituale (vidia) dhe forces materjale(avidia)
Nganjehere eshte forca positive(spirituale) qe fiton ,nganjehere eshte ajo negative(materjale) qe fiton
Edhe ne jeten sociale nje perpjekje e ngjashme midis spiritualitetit dhe materjalitetit ,shikohet ne menyre te vazhdueshme
(vidia)spiritualiteti duhet te mundi (avidia)materjalitetin,dhe ne kete lufte ,kur ,spiritualiteti eshte fitues,atehere realizohet nje lloj paqeje qe te quhet paqe e bardhe*
ngjashmerisht nese eshte materjalizmi qe fiton ne kete perpjekje, mund ta percaktojme nje gje te tille si "paqe e zeze"*
nga kjo mund te kuptojme qe paqja eshte nje lloj e vertete relative ,PAQJA SUPREME ,paqja e perjetshme nuk mund te stabilizohet ne jeten kolektive sepse aktivitetet estroverse dhe introverse,qe jane pjese e kesaj bote te krijuar,jane te dominuara ne menyre rispektive nga forca materjale dhe forca spirituale
nese ekzistenca e kesaj bote varet nga te dyja keto tendenza,spiritualiteti-materjaliteti(vidia dhe avidia) atehere nje gjendje paqeje permanente ne kete bote do te thote zhdukje te cdo forme aktiviteti si do qe te jete ajo materjale apo spirituale,apo te dyja bashke
ky eshte motivi per te cilin duhet pranuar qe paqja kolektive nuk mund te ekzistoje perverse ne zhdukje te krijimit ,(dicka jo llogjike po ta imagjinosh)
per te vazhduar me tej ,nje individ mundet sigurisht te arrije paqen supreme nepermjet praktikes spirituale(sadhana) nga pikepamja sociale mund te konsiderohet si objektiv ne jeten individuale(behet fjale per realizimin shpirteror te individit)
persa kohe qe politikanet mbajne drejtesine dhe moralitetin ,elementet anti-sociale do te shtypen,dhe gjate kesaj kohe nje komb(shtet) shijon kete paqe te vecante qe quhet paqe e bardhe(sattvica) ose spirituale,
atehete kur punonjesit e qeverise(politikanet) behen te dobet ,personat negative dominojne vendin,dhe personat e drejte jane te shtypur,ky lloj kondicioni i perket atij tipi qe mund te quhet paqe e zeze ose paqe statike(stanjative)
kjo lloj paqe e zeze,(statike)tamasica ,natyrisht qe nuk eshte e deshirueshme
nese nje shtet,grup,komb, te nje rajoni te vecante sul mon dhe ofendon nje tjeter grup ,rajon,shtet,komb,te vecante te nje rajoni ,shteti,kombi,tjeter,dhe nese ne rrethana te tilla gjithe grupet e tjera njerzore qendrojne inerte(te palevizshem,indiferente) perballe ngarjeve te tilla, ose pershtasin nje politike negociatash dhe kompromisesh si zgjidhjen me te mire politike ,atehere nuk bejne gje tjeter perverse te inkurajojne me shume paqen e zeze(statike)
nese nje vend cfaredo torturon minorancat e veta ose sulmon ndonje vend tjeter te dobet ,atehere vendet e tjera afer duhet te bejne perpara duke u mobilizuar me forcen e nevojshme , duke rrembyer edhe armet ,per te stabilizuar paqen e bardhe spirituale
per kete arsye nese njerzit deshirojne paqen sentiente(shpirterore) duhet te fitojne forcen e duhur
eshte e pamundur qe ne nje shoqeri delesh te mund te mund te vendoset ne paqe me tigrat grabitqare
duhet pranuar me keqardhje se ai qe mendon qe mos perdorimi i forces eshte nje AHIMSA (JO VIOLENCE) gabohet ,dhe nuk mund ta mbroje lirine e fituar
ne AHIMSEN(jo-violence-n) e tij mund te jete nje mashtrim ,mund te jene edhe tentativa diplomatike ne kete rast per te fshehur dobesite,por ceshtja per te stabilizuar nje paqe te bardhe spirituale nuk mund te zgjidhet
*AHIMSA po te perkthehet ne shqip do te thote mos perdorim i forces ,kjo eshte nje nga 8 cilesite hyjnore te PARAMA PURUSHES ,ky eshte nje kapitull qe mund ta sqarojme me poshte
AHIMSA
(manovakha yaeh sarvabhuta na mapiida namahimsa)
-Ahimsa do te thote te mos demtosh asnje qenje te gjalle, me mendim,fjale ,dhe fizikisht,por shume e interpretojne kete fjale ne menyre te gabuar: disa te ashtuquatur dijetare e percaktojne termin AHIMSA ne menyre te atille qe nese zbatohet me rigorozitet ,do te ishte e pamundur te jetoje jo vetem ne mes te shoqerise njerzore ,por deri edhe ne mes te xhungles,ne mal,dhe ne shpella,sipas ketij interpretimi jo korrekt, te fjales AHIMSA ,jo vetem qe eshte e ndaluat te vrasesh , por nuk eshte e lejuar edhe te luftosh per tu mbrojtur
duke punuar token mund te shkaktosh vdekjen e gjallesave te panumerta qe jetojne nen toke,pra sipas ketij shpjegimi punimi i tokes nuk eshte i pranushem,mbeshtetesit e ketij interpretimi te ahimses thone se ata te cilet duan te bejne nje jete shpirterore-religjoze nuk duhet te punojne token vete por te vendosin persona te kastes se ulet shoqerore
ky lloj percaktimi i ahimses shkakton vetem konfuzion,dhe eshte kunder dharma-s(spiritualitetit),bile shkon edhe vete kunder ligjeve te natyres se ekzistences,sepse,
edhe kur ne marim fryme kjo gje shkakton vdekjen e mikrobeve te panumerta,mikrobet jane gjallesa jetesore ,dhe per ti mos vrare mos valle duhet te qendrojme pa mare fryme
nese ahimsa interpretohet keshtu ,duhet te ndalohet edhe deri edhe filtrimi i ujit te pishem ,sepse procesi i filtrimit shkakton shkaterrimin e gjallesave mikro-organizmave qe jane shkaktare te pa-pastertise se ujit te pishem
por edhe ujin nuk mund ta pijme dot sipas ketij shpjegimi te ahimses sepse mikrobet mund te ngordhin ne stomakun tone
ne epoken post-vedike ky tip interpretimi i ahimses u praktikua ne indi per nje kohe te gjate dhe si pasoje jeta e njerzve te zakonshem u be mizerabel ,populli shikonte me frike religjonin e dominuar nga ky lloj i ashtuquajtur shpjegim absurd i ahimses, dhe njerzit u detyruan te pranojne nje besim ateist dhe braktisen rrugen e dharma-s ,spiritualitetit
te privuar nga cdo lloj kodi sjelljeje, dhe te nxitur per ti dhene rendesi vetem egoizmit te tyre,keta ateiste u bene nje peshe e rende per shoqerine dhe per boten
keshtu pra ne epoken moderne ka nje nevoje urgente per te ri-menduar keto fakte historike nga nje kendveshtrim i ri
kjo epoke qe thame me lart, u ngoq nga nje epoke tjeter dhe si pasoje nje tjeter shpjegim i ri perhap per fjalen ahimsa,ne baze te ketij shpjegimi te ri HIMSA(dhune) do te thote "ti shkaktosh dhimbje qenjeve jetesore" por vrasja(therja) e kafsheve(bagetive) per qellime ushqimi nuk ishte konsideruar HIMSA(dhune) ,kjo lloj ideje e re ka qene e keqkuptuar shume ,sepse nese HIMSA(dhune) do te thote ti shkaktosh dhimbje dikujt,atehere perse vrasja e therja e kafsheve nuk duhet quajtur HIMSA(dhune) ,kur ne e dijme mire se kafshet dhe bagetite nuk e afrojne me deshire koken e tyre ne altarin e vdekjes
me vone ka pasur edhe nje interpretim tjeter qe ne nje fare menyre i ngjan percaktimit te dyte te percaktuar me siper ,por qe i mungon deri edhe thjeshtesia dhe sinqeriteti
ne baze te ketij interpretimi AHIMSA do te thote "jo dhune",ose "jo perdorimit te forces" ky interpretim i fundit ka qene ai qe ka shkaktuar me se shumti keqkuptimin dhe cungimin e kuptimit te vertete te fjales dhe nocionit te ahimsa-s
ne gjithe punet e jetes si te vogla apo te medha ,mendja individit perparon duke superuar forcat qe e pengojne; jeta perparon nepermjet forces ,dhe nese kjo force nuk perdoret ne menyren e duhur ,atehere jeta behet absolutisht statike ,asnje person i shenjte nuk e deshiron nje gje te tille ,sepse eshte kunder parimeve themelore te natyres njerzore
kampionet e non-violences (ahimsa-s)duhet te jene hipokrite dhe fallco sa here qe kerkojne te perdorin kete ahimsa per qellimet e tyre
nese nje vend pushton nje vend tjeter me force, populli i pushtuar duhet te perdori forcen per te rifituar lirine e humbur ,kjo force mund te jete e perdorur ne menyre bruto(fizike),ose te menyre te holle(psiqike), duke plagosur trupin ose mendjen e kundershtarit te tyre
per kete arsye thuhet se ata qe e konsiderojne non-violencen dhe ahimsen si sinonime ,jane ne gabim sepse duhet te vrapojne ne hipokrizi sa here qe duhet te justifikojne aksionet e tyre
ushtria dhe policia jane te domosdoshme per te administruar nje vend ,por nese keto organizma rendi nuk ushtrojne forcen ne rast nevoje,atehere ekzistenca e tyre nuk do kishte kuptim
ata qe nuk jane ne gjendje te kundershtojne nje person keqberes,apo kriminel,duhet te sforcohen ne te gjitha menyrat per te fituar fuqi ,qe ta perdorin ne menyre te pershtatshme,kur i duhet,ne rast nevoje
te deklarohesh non-violent kur nuk e ke kapacitetin ti rezistosh keqberesit,apo kriminelit,apo pushtuesit,nuk eshte ne fakt as edhe nje sforcim per te fituar kete cilesi(forcen) ,por ,vetem per te fshehur dobesite e tua perballe kundershtarit,
mundet te sherbeje per qellime politike nje gje e tille ,por , nuk e mbron shenjterine e drejtesise