</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mund te na thuash nje marke çokollate kineze qe ke provuar apo njef? /pf/images/graemlins/laugh.gif
[/ QUOTE ]
s'maj men po m'sollen i here ti tubet cokollate ...ishte gjoja me e shpifme po ma praktike qe kom pa. ..pra kjo forcon faktin qe cokollata o specialitet kinez!
ka njeri ketu apo keni dale te gjithe per jete "boitte-e"
Ku jane Portugalezet...Spanjollet...Tajlandezet...ngelet me pushime njerez...jemi ne shtator tani...ec kthehuni... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif...ju pret puna ketu...ka plot faqe per te mbushur...avec des conneries bien sur..en prend soin /pf/images/graemlins/grin.gif
Putain vous etes tous morts ou quoi?
Vous vous cacher depuis des jours et des jours...des espèces de grand fégnards... que vous etes...vous m'enerver...bon je me casse /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif
Mos u merzit, ja dha ca dite sa te marin veten ka pushimet /pf/images/graemlins/laugh.gif Jo per gjo po jena ç'disiplinuar me oraret /pf/images/graemlins/laugh.gif
Une i qetsuar isha qe para se te nisesha me pushime /pf/images/graemlins/laugh.gif Pastaj ti je moshe e thyer pinko /pf/images/graemlins/laugh.gif e nisesh me pushime per tu qetsu /pf/images/graemlins/laugh.gif une shkoj per tu amusu /pf/images/graemlins/laugh.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.