shqiptaret ne FRANCE

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: shqiptaret ne FRANCE

erdhi kjo /pf/images/graemlins/laugh.gif
e solle koken miiiiiiiiiiiii.....
shyqyr paske la je commencé a m'ennuier ...

oui oui hier fait la fete comme d'hab...mais avec moderation bien sure /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Fete avec moderation = avec bierre panaché ou.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Monaco ou diabolo ou soho sans alcool
La féte arrive son plein comme ça
salut les gars
il pleut chez vous??
chez moi aussi
j'aime ça et vous /pf/images/graemlins/tipsy.gif

MLK

Primus registratum

T'aurait pas des origines paysanes toi! Tu pense a la cooperative quand tu dit que t'aime la pluie /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Je pense a mes terres mon chér La pluie ça leurs ferais du bien. C comme ça quand t'é paysanne

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

vous avez pas l'impression que en c moment il y a une especes de voile de folie sur la france avec des malades qui sequestres des pouvres gens et la grippe bien sur
C marron mais si vous voyez un pigon mort par terre surtout pas le toucher... oh non ...il peut vous contaminner /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif
Je me marre avec le journal télé
Un cigne morte sur autoroute....oh la la comme c possible
la grippe n'é pas arrété juste a la frontiere
Il y a meme plus de masques plus de vacins hahahahaha
hahahahahaha je suis morte de rire
Ej po ça beni mo, se me late vetem fare

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

hej tani qe te kapa
ta tregoj une ty
ku jeni mor roba zoti nuk bo njeriu keshtu
te gjithe te mçef hajde pra tani na thuj ndonje te re tjeter

MLK

Primus registratum

Jam fut ne Shik, skam me te drejte me fol ketu, e kom te ndalume me kontrate pune /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ec e ma trego nje here kontraten se mos eshte e rreme mo ti, e di, atje eshte me lehte per te rreme se te verteta
Sido qe te jete o Shabe a me merr dhe mu ne pune kur te rregullohesh vete, pres une s'ka gje

pinkparadise

Forumium maestatis

shyqyr qe e paske bo edhe ti nje pune te mir....
mir qe te paskan pranu, paske avec ta tete .... dure dure... /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Keq ta kesh kesh dure e keq ta kesh mole la tete.. /pf/images/graemlins/laugh.gif sju gjehet karari ne ju mo /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

nnnnaaaaaannnnnnnn mieux dure ..la tete bien sure....mais bon des fois meme dans un tel etat c'est pas effikasse /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Toi tu te tait et va jouer pêtash o lieu de dire des betises /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ej po si donit me me prish te vetmen teme qe kam hap mor te poshter se vetem mos ju pafsha po e di une se çdo ju bej /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

MLK

Primus registratum

Mund te na e kallzosh pak po deshe ça do na bosh po na pe /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

a toi je vais te couper ton doigt....
et a elle je vais lui pété son coeur rouge /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK

Primus registratum

fais gaffe car je bougerait le deuxieme, c'est encore pire /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

carrement la main et c qui viens avec alors
arrét e se u bo ketu film me horror /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

TEDI

Valoris scriptorum

A Vje Lala Sonte ????

Thuje Kte SHprehje ne Theks Francez dhe ne Bote se ka Francez qe do e mori vesh ...

Me Eksperience shume Vjecare dhe qe kom Tall menderen me shum veta per kte shprehje sepse ia jepja ne Frengjisht Perkthimin Fjale per Fjale te Shprehjes ...