shqiptaret ne FRANCE

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: shqiptaret ne FRANCE

Ej mos thuj qe je ne Belgjike e s'di frengjisht Ke mesuar Flamand e jo frengjisht?????? Do te me besh dhe kure per te puthura pale /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

MLK

Primus registratum

Xhaxhi Thomai me dha kete gomarin se nuk kishte kale, hemo Beni mos bej keshtu se ne ky i mire eshte /pf/images/graemlins/lol.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

blendiys

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ej mos thuj qe je ne Belgjike e s'di frengjisht Ke mesuar Flamand e jo frengjisht?????? Do te me besh dhe kure per te puthura pale /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

[/ QUOTE ]
Kura ishte me te puthura dhe jo per te puthura. /pf/images/graemlins/winkwink.gif
Pastaj, pse duhet ta flas frengjishten?

pinkparadise

Forumium maestatis

hum....una edhe mundem te sakrifikohem per te ta mesuar, por ne fakt nuk me intereson shum flamand, dua te mesoj NL, di ti nl ????

Kondrapedali

Kondrapedali

Vous étes tous simpa mais je vais vous parler de mes problemes: J'ai super peur de la grippe aviaire. Si jamais sa viens ici moi j'ai deux plans:

plan A :Te shkojme te gjithe sa me larg drejt veriut te europes; po shkuam ne Finlande,kemi mikun tone Vrases qe mund te na strehoje. Ka shume mundesi qe jo sepse on lui a fait trop chièr ici atehere s'do na ndihmoje.Jemi te detyruar te kalojme toute suite ne

Plan B / Te furnizohemi me jorgane e batanije dhe te marrim rrugen e mergimit drejt Polit te Veriut. Vetem ne dhe arinjte polare. Atje me siguri virusi nuk vjen se eshte shume ftohte. Do ju jap te gjitheve nga nje mision Nqse jeni dakort Pinku e ka zemren e madhe dhe te kuqe dmth do na ngrohi TO57 do na sjelli veren dhe MLK me duket se i pelqen te gatuaj Dmth guzhinen. Une e njoh mire ariun polar dhe do ti them qe mos te na haje te gjitheve menjehere Keni ndonje gje per te shtuar???

[/ QUOTE ]

Dahlia, pour commencer la grippe aviaire ça fait très longtemps que rode dans les pates mes jamais ne s'est transmise d'humain à humain.

Je suis tout à fait d'accord que le plan A ne fonstionnera pas à cause du fou du village Sllavo Killer. Concernant le plan B, je serais ravis de vous acceuillir tous chez moi, tout près du Pôle Nord soit à Québec.

Pink, j'ai trouvé mon identité il y a très longtemps. Mais il me fallait seulement votre accord pour que je me sens accompli.

P.S. À propos, c'était moi le loup mais je suis doux comme un agneau /pf/images/graemlins/devil.gif.

pinkparadise

Forumium maestatis

ooooooohhhhhhhhhhhhhhh..... kondra cheri.....notre accord /pf/images/graemlins/laugh.gif... /pf/images/graemlins/kiss.gif
ne t'inkiete pas, on te sera toujours de soutien, koi ke tu face /pf/images/graemlins/laugh.gif
dis moi kondra, kand tu parle francais, tu a l'accesnt quebec kand tu parle fr, ou pa ???

MLK

Primus registratum

Bon c'est bien joli tout ça mais qui fais le pazar ce soir car il n'y a plus rien a faire bouffer? /pf/images/graemlins/laugh.gif
Le posson ça va un moment mais aprés avec ce froid on a besoin de viande fraiche /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif Kondre, paske mbajt goxha ligjerate /pf/images/graemlins/devil.gif
Ndihesh me mire tani? /pf/images/graemlins/kiss.gif
Dahlia, mos u tremb kaq shume nga media, se jo gjithcka eshte e vertete /pf/images/graemlins/tonguee.gif
/pf/images/graemlins/kiss.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

S'guxon robi me mungu se ketu qeka bo çorap fare. Como va?

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ti me pyet mua si jam por me sy nuk do me m'pa se ajo koka te ngeli majtas djathtas nuk do hic me ja dit. E mais pourquois tu me casse chez les suicides? En plus tu crois que moi je crois les media????? /pf/images/graemlins/eek.gif /pf/images/graemlins/eek.gifLes media et moi c'est la guerre.
/pf/images/graemlins/smash.gifLe voyage au Pol Nord ishte per rigoler. Aty duken kush te do e kush nuk te do.

faleminderit atij Kondras se na e hapi deren /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Toi ta une coeur ... Comme ca.... Je suis sur que tu l'aime toujours. /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

Moi j'arrete pas de suivre tes "pas" neper forum, e akuzohem tashi /pf/images/graemlins/eek.gif
/pf/images/graemlins/kiss.gif me ka marre malli /pf/images/graemlins/frown.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Je t'aime moi aussi,arrete parce que ils vont croire que EEEEEeee Tu comprend? En plus j'ai dit je t'aime à quelque d'autre (je sé plus qui)Il vont penser que j'ai un bleme /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK

Primus registratum

Une grande histoire est en train de naitre sur ce forum! Vous nous tenez au courant les filles? /pf/images/graemlins/laugh.gif

ODISEA

Primus registratum

Je t'aime moi aussi,arrete parce que ils vont croire que EEEEEeee Tu comprend? En plus j'ai dit je t'aime à quelque d'autre (je sé plus qui)Il vont penser que j'ai un bleme /pf/images/graemlins/kiss.gif

[/ QUOTE ]
Bonjour, ça va les filles et les garçons?
...
et moi???
je suis sure que oui /pf/images/graemlins/laugh.gif
moi aussi /pf/images/graemlins/kiss.gif
MLK, pourquoi veux-tu tout savoir? /pf/images/graemlins/laugh.gif
ne lui dites rien /pf/images/graemlins/tonguee.gif
c'est un secret /pf/images/graemlins/tonguee.gif
/pf/images/graemlins/laugh.gif