Re: shqiptaret ne FRANCE
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Vous étes tous simpa mais je vais vous parler de mes problemes: J'ai super peur de la grippe aviaire. Si jamais sa viens ici moi j'ai deux plans:
plan A :Te shkojme te gjithe sa me larg drejt veriut te europes; po shkuam ne Finlande,kemi mikun tone Vrases qe mund te na strehoje. Ka shume mundesi qe jo sepse on lui a fait trop chièr ici atehere s'do na ndihmoje.Jemi te detyruar te kalojme toute suite ne
Plan B / Te furnizohemi me jorgane e batanije dhe te marrim rrugen e mergimit drejt Polit te Veriut. Vetem ne dhe arinjte polare. Atje me siguri virusi nuk vjen se eshte shume ftohte. Do ju jap te gjitheve nga nje mision Nqse jeni dakort Pinku e ka zemren e madhe dhe te kuqe dmth do na ngrohi TO57 do na sjelli veren dhe MLK me duket se i pelqen te gatuaj Dmth guzhinen. Une e njoh mire ariun polar dhe do ti them qe mos te na haje te gjitheve menjehere Keni ndonje gje per te shtuar???
[/ QUOTE ]
Dahlia, pour commencer la grippe aviaire ça fait très longtemps que rode dans les pates mes jamais ne s'est transmise d'humain à humain.
Je suis tout à fait d'accord que le plan A ne fonstionnera pas à cause du fou du village Sllavo Killer. Concernant le plan B, je serais ravis de vous acceuillir tous chez moi, tout près du Pôle Nord soit à Québec.
Pink, j'ai trouvé mon identité il y a très longtemps. Mais il me fallait seulement votre accord pour que je me sens accompli.
P.S. À propos, c'était moi le loup mais je suis doux comme un agneau /pf/images/graemlins/devil.gif.