SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Altaf

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga atman:
[qb] Me duket se Vis Elbasani ka te drejte. Shume gjuhe te botes, por jo shqipja, bazohen mbi parimin morfologjik, ndryshe shkruhet dhe ndryshe lexohet. Gjuha shqipe bazohet mbi parimin fonetik, siç shkruhet dhe lexohet. [/qb]
po kur filloi gjuha shqipe të shkruet? bashkë me turqishten është alfabeti më i ri. prandaj lexohen që të dyja siç shkuhen. think deeper
 

Saimir Lolja

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Ka rëndesi të dish se ç'duhet te besosh dhe perse ta besosh.

Permenda me siper disa libra dhe eshte e mira te lexohen e pastaj te flitet. Libra te tjere dhe artikuj shkencore jane duke dale dhe duhet vetem me i lexuar dhe jo me i para-kuptuar; mjafton qe te shkosh tani ne librari dhe ka shume libra te tille.

Sa per sllavet qe u perpoqen te quhen ilire, ajo ishte nje blof i tyre sepse ato perpiqeshin te genjenin qe trashegonin kulturen dhe token e dnritur ilire. Nuk kishin loje tjeter se ç'te luanin perveç genjeshtres sepse natyra ate vend me pare e kishte quajtur ILIRI dhe jo SLOBODANI (slobodan perkthehet ilir nga sllavishtja). Ne lishje me toponimet sllavo-bullgare qe jane tani, ato kane ngelur qe nga pushtimet sllavo-bullgare dhe ngulitur prej Bizantit. Pra eshte gabim qe ato te egzistojne siç jane tani dhe kjo detyre i perket Kuvendit dhe Qeverise; Kuvendi dhe Qeveria e Kosoves e zbatoji qe kur erdhi kete gje. I lumte!

Shkrimi qe po diskutohet fton gjithashtu te interesuarit dhe te kuptueshmit qe te vene ne dukje se cfar i kane bere armiqte e Shqiperise se Vertete gjuhes Shqipe dhe Shqiptareve. Te pakten vetem duke i vene ne dukje keto mund te tregojne qe i shtojne vlere Shqiptarise, Shqiptarve dhe gjuhes Shqipe.

Besoj se shkrimi nuk eshte bere per te fyer ndonje njeri apo per ta shqetesuar; apo ndokush te dale si perfaqsues popullour i ndonje populli tjeter. Ka qendra apo institute shkencore e gjuhesie ku te kuptueshmit mund te tregojne vleren e tyre shkencore.

Nderkohe, nese "tezat" e hedhura ne shkrimin qe diskutohet nuk pranohen, atehere te tjeret jane te lire qe te parashtrojne teza akoma me te mira per GJUHEN SHQIPE.
 

lysien shardon

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Per cemi
...ajo qi po due me ju kallxue asht metoda shkencore - shkrimi i visit edhe krejt diskutimet ktu s'kane ba asgja tjeter pervech qi e kane kallxue qi shqipja asht gjuhe indo-europeane. natyrisht qi tane ata shembuj qi i ka dhane visi e llalla, tuj citue kolen, d'anzheline, e t'tjeret kane me i pase perngjasimet n'gjuhe tjera, sepse rranjen e kane t'njajte. por, kta shembuj s'e dishmojne qi shqipja asht rranja. per me e hallakate rranjen, njerit i duhet me gropue thelle psh edhe n'baskishte (jo i-e), por edhe n'gjuhet hittite, sanskrite, e pastaj edhe n'gjuhen phyrgian; e sidomos duhet me e dite qi n'linguistike kallypi qon peshe, e jo fjala, e kallypi asht i fshehun n'ndryshime t'tingujve, n'akcent, n'renditjen e rranjeve n'togfjalsh, e kshtu me rradhe...
_____________________________________________ _____________________________________________ ________

Per cemi(Sanskritja eshte indoevropiane
dhe mundesia qe mjaft gjuhe ndofta rrjedhin nga nje e njejte,ishte hedhur per here te pare ne 1786,por ngjashmeria e sanskrishtes dhe italishtes ishte vene ne dukje qe ne shekullin e 16.Nga viti 1818 me teper se 50 gjuhe te vecanta ishin perfshire ne indoevropianen.
Shqipja u shtua ne vitin 1854 dhe armenishtja ne vitin 1875.
Tabela e meposhtme na jep nje njevlefshmeri te 6 fjaleve shqip(shenim: ne anglisht eshte origjinalisht) ne disa gjuhe dhe do te sherbeje te ilustroje bazat e perbashketa e gjuhes indoevropiane,ne ndryshim me gjuhet e familjeve te tjera.(ps.disa fjale ne disa gjuhe kane shenja te tilla,qe une s`mund t`i pershtas apo ne i njohim dhe kjo me shume per te mos humbur kohe)

GJUHET INDOEVROPIANE

Shqip muaj nene i ri nate hunde tre,tri
Angli month mother new night nose three
Wells mis mam newdd nos trwyn tri
Frengjmois mere nouveau nuit nez trois
Galisht
Itali. mese madre nuovo notte naso tre
Spanjisht
Portugisht
Latin mensis mater novus nox nasus tres
German Monat Mutter neu Nacht Nase drei
Hollandisht
Islandisht
Suedisht
Polonisht
Cekisht
Rumanisht
Greqisht. men meter neos nux rhis treis
Rusisht. mesyats mat novy noch nos tri
Lituan. menuo motina naujas naktis nosis trys
Armen. amis mayr nor kisher kit yerek
Persi. mah madar nau shab bini se
Sansk. mas matar nava nakt nas trayas

JO INDOEVROPIANE(te njejtat fjale)

Baske hilabethe ama berri gai sudur hirur
Finland. kuukausi aiti uusi yo nena kolme
Hungari. honap anya uj ejszaka orr harom
Turqisht.ay anne yeni gece burun uc
--------------------------------------------- ----_________________________________________ ________
Ideja ka per qellim respektimin e shqipes si nje gjuhe e vjeter,e njellojte me te tjerat dhe per te saktesuar "ndonje fakt te gabuar" te ndokujt.
Nga ana tjeter te debatosh nje ide eshte me vlere,sado pafuqishmeri ka njohurija juaj,por ne kete kuader te percmosh cdo vlere te shqipes eshte panjohuri ,per te mos thene me teper.
 

shqiptariAL

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

ESHTE MIRE QE NE RASTETE KUR NUK JEMI KOMPETENT PER NJE CESHTJE KAQ SERIOZE MOS TE DISKUTOJME ME KOMPETENCE. BEN MIRE PER TE GJITHE.
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga lysien:
[qb] Per Visarin

Nuk e di sa kohe ke qe merresh me gjuhe,por mos beso se zoteron te verteten(lidhur kjo dhe me nje fare mbirritje te vlerave te shqipes,ne kufij te tille qe vetem populloret i besojne).
[/qb]
Ka mberritur nje pike qe ai qe kupton c'eshte gjuha shqipe dhe qe vendos te lartngreje ate duhet patjeter te grindet! Eshte logjike; me logjiken jam ne rregull. E kunderta do te ishte njesoj sikur Isa Boletini t'i lutej Sulltanit: "Aman ere na e jep pavaresine..."

Sa per te verteten, per ate cka shprehesh, duhet te te bind per dicka:

C'kujton ti se eshte e verteta, pras? E verteta bëhet, nuk nxirret nga toka apo qielli.

Nese une kam zgjedhur te grindem me injorantet, pergjegjesite i marr po une. POR NUK MUND TE ME MOHONIE VETEM NJE GJE - NGA INJORANTET KEMI SHKUAR NE KETE GJENDMJERIM!

Sipas meje, injoranca pjell vetem dhimbje dhe kam krenarine ta kem formuluar vete kete thenie.

Tani ka ardhur koha te zgjedhim: te jetojme mes injorances(=te leme dhe injorantet te kuvendojne) apo te luftojme injorancen! Kushdo qe qendron ne nje rruge te ndermjetme eshte, per mua, meskin dhe kot sa shqetesohet per vlera kombetare, per gjuhen e memes apo gjera te tilla...

Nuk kam ndermend te grindem kot; dua ta bej vetem me injorancen, sepse keto me kane shkelur te vetmen gje per te cilen ndjehem 102% krenar - gjuhen shqipe! Epitetet qe mund te me vendosi ndokush i quaj te pavlera.
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga cemi:
[qb]
ps. vis, t'kam pase ftue me diskutue per sintakse, per ate ku thehen arrat n'gjuhsi, por ke thane qi ktu s'asht vendi - ti me ket i nenchmon kuvenduesit e albforumit. n'anen tjeter, ti e nenchmon edhe vetvehten perderisa m'drejtohesh me mbiemna e jo me emen, [/qb]
C'eshte ky shqiptar more, qe e shkruan shkronjen ç me ch? Djale i mbare, nese ke probleme me shqipen e alfabetin e saj, shko e kthehju klases se pare, per shkronjen ç, pastaj eja e kuvendo per sintakse...

Oj, nenchmokam veten une....
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Neos,

E kuptoj shqetesimin tend. Por, nese e ke lexuar te gjithe shkrimin, jam shprehur se ky material eshte nje gjethe peme. Kjo do te thote se ketu(te vendi per botim) po ndergjegjesojme opinionin shqiptar se po punohet intensivisht nga qarqe shqiptare per etimologjine, ndonese e di mire se kerkohen edhe studime gjenealogjike, etnografike, kulturore e historike.

Pra, shkrimi eshte i natyres persiatese(reflektuese), ku ftohen njerezit te punojne edhe ata, kush ka mundesi, te merret me kerkime ne gjuhen shqipe e ne lemenjte e peraferta me kete teme, sic eshte antropologjia, historia, sociolinguistika.

Une nuk pres qe me ate shkrim te natyres gazetareske te deshmoj se ky eshte i gjithe studimi shkencor. JO! Kerkoj qe te ndergjegjesohen lexuesit. Puna ime eventuale do te gjykohet kur te kem botuar ndonje punim te plote.
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Ndaj, kur me gjykojne shkrimin(besoj se flas edhe ne emer te Znj.LLALLA) ne menyre metafizike e duke permendur parisa apo marseja, kam te drejte te reagoj duke parashtruar qellimin e vertete te natyres se shkrimit, apo edhe postimit.

P.sh., ju kujtoni se Vaso Pasha ishte ateist? ASPAK! Shkonte rregullisht ne kishe! Por formula e tij rilindase :Feja e shqiptarit eshte shqiptari lindi si rrjedhoje e shqetesimit te tij jo per fene, por per kombi shqiptar.

Kujtoni se Naimi nuk e dinte biografine e sakte te Skenderbeut dhe se urrente turqit? JO! Ai e perdori Skenderbeun ne poemen e tij per te ngritur gjendjen shpirterore te luftetarve shqiptare, ne dobi te ceshtjes shqiptare.

NJESOJ, nese disa prej shembujve te mi(tonat) do te mbeten hipoteza apo nuk do te jene te vertetuara nga qarqe boterore shkencore, nuk dua t'ia di. POR, nese shkrime, punime e meditime te tilla do t'i sherbejne ceshtjes shqiptare, une do te jem po aq i lumtur sa edhe Vasa apo Naimi, Samiu, Vreto, Cabej, etj.

shikojini thelbin gjerave para se te shpreheni...
 

emssnc@libero.it

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Per "vis elbasanin"
Si ka mundesi qe ti te kesh akoma guximin
te vazhdosh te na quash INJORANT?! Duke kundershtuar rrugen e arsyetimit tend sic edhe 99%
te OPININEVE te tua, nuk jam une, apo ata te tjeret qe u rrevoltuan,qe po pranojme qe jemi injorant por je ti qe na quajte keshtu sepse vetem 3-4 shkrime kishte kur ti na u drejtove ne shumes.Me sa duket nuk e ke te qarte se cfare
kuptimi ka kjo fjale dhe vazhdon ta perdoresh thjesht si ofendim!INJORANT- eshte ai qe nuk njeh dicka,qe injoron egzistencen e nje fakti/njohurie.
Te gjithe ne te dhame te kuptoje qe te vetmit (2) libra, qe solle si baze e PUNES tende, i njihnim.
Pra fakti qe ne nuk i marrim si "teoreme e vertetuar" argumentat e A.Koles nuk shtyhet nga mosnjohja e tij prej nesh por nga mos klasifikimi
i tij me asnjelloj titulli si :doktorr,profesor,studjues shkencash gjuhesore apo qofte vetem i gjuhes shqipe por thjesht si nje i apasionuar apo amator qe ka bere kerkime personale per kete gjuhe.Ketu nuk po flas vetem per istitucionet e huaja por edhe per ato shqipetare.
Pra kush prej nesh po e merr me lehtesi kete diskutim ne qe paskemi "KOMPLEKSIN E INFERIORITETIT" dhe si amatore biem ketu njohurite tona duke i vene gjithe parashtesat e duhura per te dhene te kuptohet qe nuk vepra te afermuara tonat por thjesht fakte qe kemi hasur ne leximet tona?!Nuk kam pershtypjen qe ketu po shkruan ndonje "SHKENCETARE" por jemi te gjithe amatore dhe ne kete grup ben pjese edhe "zoteria juaj" se nuk di tju kete njohur dikush apo te keni bere ndonje botim me vlere shkencore.
Perfitoj nga rasti te falenderoj "mandi" qe hapi kete teme sepse pati suksesin e duhur (shtyu shume persona te japin mendimet e tyre).
p.s z.Vis mund te evitosh korrigjimet ortografike te anetareve te tjere pasi ju "profesorat" jeni pergjegjesit e pare te bastardimit te gjuhes shqipe nga ana e organeve te shtypit shqipetare, pasi nga mesimet e bankave tuaja kane dale gazetaret e sotshem.
Me rrespekt(-in e duhur) Flori nga Durresi!
 

lysien shardon

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Me i qete o Visar,me i qete!
Ti mund te bindesh duke qene me i qete dhe me i plote ne logjike.
Me vjen mire qe ndjen dhe momente reflektimi dhe harroji "te tjeret"!
Nuk dua te analizoj shkrimin pergjigjes tendin ndaj meje,edhe pse me turbullon toni yt "mesonjes",sepse me shume dua tia besoj vetes si ftese per debate te ardhshme,por nuk shoh fije meskiniteti,sesa "perplasjesh" idesh me synimin e mire per vazhdimesi ne me tej.

Nuk dua te ma marresh si dobesi mospergjigjen e plote,ku do te mund te nderthureshin,ne vijim me c`ka shprehe ti ne pergjigjen tende,perdorimi i mjeteve shprehese shqipe dhe atyre dialektore,si e folmja e Elbasanit.
Me i qarte:pras,Visar, eshte dialektore.
Presh,Visar, eshte letrare.
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

une, sternipi i preng dochit, qi tingullin ç e shkruej me ch e qi jam kthye ma se njiqind vjet mrapa (jo si ju qi keni linde me 1972) per me ja gjete rranjet shqipes, jam shqiptar i vertete, une jam maja e shqypes, une jam maza e fara e gjenit ilir, i cili s'asht i lire, po asht hyll...une kam t'drejte me e quejt vehten shqype prej s'verteti, sepse une nuk shkepi hipoteza e nuk i rrej njerzit, por une provoj me e shkepe t'verteten, e cila asht metafizike, t'cilen jo visi, po visi, niche, napoleoni e krejt kta bashke syn e ndrrojne - e sot due me ju revelue t'verteten: cemi asht shqyptari i vetem n'ket rruzull...

vis, ta marr t'drejten e ta ndaloj me e permend aristidh kolen, sepse perderisa ai e ka dhane jeten per ide t'veta, ti e lyp t'drejten e autorsise per pune t'tij...

skampe, qi t'jane qorrue syte e qi s'ke pa: une jam shqypja e vertete e jo kuvendi i kosoves, sepse ata kane vendose me i shkatrrue shqipet tuj ju ndrrue emnat: vushtria e ka emnin vichitrine, theranda e ka emnin suka e rekes, ylliria asht vendi i yjeve, e jo i t'lireve...kur t'shohesh, at'here vazhdoj me fole me ty...edhe, provo me perdore sa ma pak mbiemna n'shkrimet tueja, hiqju fjaleve toka e ndritur e t'tjera si kto, se po m'duket qi po i lexoj shkrimet e serbve n'shqip (a t'kujtohet nebeska zemlja?)...pe du me t'kallxue qi ti mendon shkinisht...


hajt tash se m'keni mushe me zeher, se jeni tu i rrejte fmit...rrencana bre...
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga Vis Elbasani:
Ndaj, kur me gjykojne shkrimin(besoj se flas edhe ne emer te Znj.LLALLA) ne menyre metafizike e duke permendur parisa apo marseja, kam te drejte te reagoj duke parashtruar qellimin e vertete te natyres se shkrimit, apo edhe postimit.

P.sh., ju kujtoni se Vaso Pasha ishte ateist? ASPAK! Shkonte rregullisht ne kishe! Por formula e tij rilindase :Feja e shqiptarit eshte shqiptari lindi si rrjedhoje e shqetesimit te tij jo per fene, por per kombi shqiptar.

Kujtoni se Naimi nuk e dinte biografine e sakte te Skenderbeut dhe se urrente turqit? JO! Ai e perdori Skenderbeun ne poemen e tij per te ngritur gjendjen shpirterore te luftetarve shqiptare, ne dobi te ceshtjes shqiptare.

NJESOJ, nese disa prej shembujve te mi(tonat) do te mbeten hipoteza apo nuk do te jene te vertetuara nga qarqe boterore shkencore, nuk dua t'ia di. POR, nese shkrime, punime e meditime te tilla do t'i sherbejne ceshtjes shqiptare, une do te jem po aq i lumtur sa edhe Vasa apo Naimi, Samiu, Vreto, Cabej, etj.

shikojini thelbin gjerave para se te shpreheni...
shqypet, t'cilat ti i nenchmon tuj i konsiderue qi hala kane nevoje per rilindje, kane linde - tash atyne ju duhet material per me i forcue eshnat e per me qindrue t'ngulituna n'toke...e kjo s'bahet me njiketo hipoteza e rima qi i ke qite ktu, por me shkence e me pune t'mirefillt...
shih ku shpjejne shkrimet e stilit tand: njerzit mendojne qi fjala shqiptar do me thane bir i shqiponjes, perderisa asht shpjegue qi fjala shqiptar do me thane njeri qi fol shqip, qi fol kjarte, qi fol kuptueshem (a merr vesh ti shqip a jo?); njerzit, prej ktyne shkrimeve vijne n'perfundim qi iliret jane njerez t'lire, e fakti asht qi iliret jane njerzt e yjeve - bile, sipas stipchevichit, ma e afert asht qi iliri me kane fmi i gjarpnit (shih, hala edhe sot e ksaj dite te shypet e verteta e ke traditen e gjarpnit t'shpise, t'cilin s'guxon me e vra) se sa qi iliri me kene njeri i lire - allahile, ku ka pase koncept t'lirise n'ate kohe bre?; pastaj, prej shkrimeve tueja njerzia mendojne qi dy krenat e shqiponjes simbolizojne kosoven e shqipnine, e s'e dijne qi flamuri jone asht flamur i bizantit...

vis, n'jeten reale munt t'jesh msus, gazetar, e chkado tjeter, por njiketu s'ke kallxue asgja pervech masturbimit intelektual...rritu amon, rritu e hajde t'kuvendojme qysh i ka hije - boll me msime t'shkolles se s'je i kualifikuem...
 

Diabolis Dassaretis

Forumium praecox
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Nga gazeta Shekulli e të djelës:

DR.MOIKOM ZEQO
Ilirët? Ah, këta ngatërrestarë!


Të pafundme janë librat që janë shkruar për ilirët. Dëshmi të autorëve antikë i përmendin përherë ilirët. Populli i madh i ilirëve sëbashku me thrakasit, sipas Herodotit, përbëjnë popujt më të mëdhenj të lashtësisë pas hinduesve. Burimet kronikore përvijojnë historira të ndërthurrura dhe sinkretike për ilirët në epokat e motshmërisë. Të tërë historianët seriozë të botës nuk mtojnë t’i shmangin ilirët nga historia e qytetërimeve të njerëzimit. Ekzistenca e ilirëve është një ekzistencë e patjetërsueshme dhe e padyshimtë. Miku im, ilirologu më i madh i ditëve të sotme, prof.Stipçeviç ka botuar një vepër fundamentale, të quajtur “Bibliographia Ilyrica”. Shfletimi i kësaj vepre nuk është thjesht një trill kurioziteti. Ata që se kanë parë këtë vepër mund të flasin për Hënën por që s’kanë shkelur asnjëherë në sipërfaqen e Hënës. Çudira të tilla gazmore dhe të trishtueshme janë të pafundme. Pa i studjuar ilirët mundet ose ti mitizosh, ose ti përbuzësh., por asnjëherë me siguri nuk mund t’i kuptosh.
Qëllimi im nuk është për të vërtetuar atë që nuk ka nevojë të vërtetohet: ekzistencën e ilirëve. Si hulumtues dhe arkeolog i kam kushtuar një pjesë të madhe të jetës sime njohjes dhe kuptimit të çështjes së ilirëve në histori. Kjo çështje është e trifishtë. Së pari është çështje e ballafaqimit dhe kriticizmit serioz dhe akribik të burimeve të autorëve antikë për Ilirinë dhe ilirët, së dyti, është çështja e glosave, toponimeve dhe antroponimeve, që janë pasaportizuar si të qytetërimit dhe të gjuhës ilire, së treti, është bota e rizbuluar, e zhveshur nga lëvozhgat e paemërsisë ndërmjet arkeologjisë së monumenteve dhe të dhënave jashtëzakonisht të pasura dhe interesante të qytetërimit ilir. Në këtë trinitet tejet shkencor dhe diturak për fat të mirë, dy shekujt e fundit shkencëtarë nga më seriozët dhe më autoritativë të Evropës dhe të botës kanë bërë disa struktura mendore dhe sinteza të palëkundura që do të formonin disiplinën e padiskutueshme të ilirologjisë, disiplinë kryesore për shkencat e gjenezave, kthjellëzimeve dhe historisë së qytetërimeve të popujve të botës. Ilirologjia është përuruar nga shkencëtarë të huaj të cilët nuk kishin stimulime politike, as kompleksin e apologjive false. Këta shkencëtarë fillimisht u nisën nga glosat ilire dhe gjetën një përputhje jotë rastësishme me të dhënat kronikore të autorëve antikë për Ilirinë dhe ilirët. Kjo ndërthurrje bëhej një shtrat gjeografikisht të përcaktuar dhe të saktë. Kriticimi i tyre qe domethënës dhe të nisur nga një krahasueshmëri rigoroze ata përftonin jo vetëm një vizion por edhe një histori konkrete, të pafallsifikueshme dhe aspak të shpikur të ilirëve në histori. Kjo gjë nuk mund të vihet në dyshim nga askush, kursesi “revolucionet publicistike” të komplekseve të ç’mitizimeve për hir të ekzibicionizmave vetiakë nuk kanë të bëjë fare me të vërtetën shkencore. Fakti që monopoli i ilirologjisë zotërohej nga dijetarë të huaj nuk qe fatal, sepse konkretisht në shek.XX edhe dijetarët shqiptarë kryesisht në rrafshin gjuhësor, por edhe atë arkeologjik si të thuash zbuluan një botë, që konsiderohej e humbur, duke konkretizuar të vërtetat e mëdha të një historie të pamohueshme. Çështja e ilirëve nuk i ka shpëtuar mtimeve të ndryshme, madje dhe të skajshme. Ka patur edhe mohime ekleziastike të ilirëve për t’i quajtur edhe një popull fantazmagorik. Po këto qenë përpjekje liliputësh, karakteristikë kjo, e amatorëve delirantë, me prapavija politike shumë të qarta. Gjithashtu ka patur përpjekje për ti ngulitur ilirëve kompleksin frojdian të inferioritetit, simetrikisht edhe të kundërtën, kompleksin absurd të madhështisë së kotë. Të shumta janë librat vendimtarë për ilirët. Një nga librat më autoritarë është ai i dijetarit J.Willkes. i quajtur “The Yllirians”, botuar në Oxford më 1992. Ai që se ka lexuar këtë libër nuk mund ta bëjë pëgjegjës autorin e librit,se për ç’arsye për shkak të injorancës tipologjike nuk ka arritur ta lexojë këtë libër. Një nga arkeologët më të mëdhenj në botë Theodor Mommsen në korpusin e tij madhështor të mbishkrimeve në rrafsh evropian është pioner themelvënës i ilirologjisë. Librat e Mommsenit zenë një bibliotekë, e cila është më e rëndë se faqet e tabloidëve. Publicistika nuk është e barabartë me shkencën. Mediatizmi me shpejtësi të pabesuar i artikujve është njëkohësisht edhe një liri për të dërdëllitur apo një kiç kulture që s’ka asnjë lidhje me seriozitetin shkencor. Është meritë e jashtëzakonshme e filologut gjenial Eqrem Çabej, i cili duke u mbështetur në shkollën gjermane të ilirologjisë shtroi si askush dhe argumentoi me një dituri të pabesueshme çështjen vërtetë të diskutueshme të prejarhdjes së shqiptarëve edhe nga ilirët. Është një meritë e pamohueshme e arkeologëve shqiptarë, që me zbulimet e tyre dhanë një ndihmesë të jashtëzakonshme për këtë çështje. Sintezat e historianëve shqiptarë për fat të keq nuk janë në nivel të kënaqshëm, përshkrimet inventarizuese kërkojnë akoma mëndje të fuqishme të kulturës së sintezës. Megjithatë, miku dhe kolegu im i vjetër Neritan Ceka e ka botuar librin e tij “Ilirët”, ku metodikisht dhe qartë bën publike urbi et orbi jo vetëm botën ilire, por dhe etnogjenezën e shqiptarëve edhe prej ilirëve. Zbulimi kryesor më i madh arkeologjik në Shqipëri në shek.XX lidhet me kulturën prehistorike nga më të vjetrat në Evropë në pellguan e Fushës së Korçës, por edhe në pika të tjera gjeografike të Shqipërisë. Për herë të parë, përmes një materiali, për fat të keq, pjesërisht të botuar, ne mësojmë për preilirët e epokës së neolitit dhe të eneolitit, për protoilirët e epokës së bronzit dhe të hekurit dhe për përmendjen historike të ilirëve. Herodoti dhe Tukididi, Aristoteli dhe Hekateu, Skylaksi etj., janë tepër konkretë në të dhënat e tyre historike për ilirët. Prehistoria në kronologjinë e së cilës ka një meritë të padiskutuar dijetari i madh, miku im Frano Prendi, jo vetëm që riformuloi idenë e gjenezës, por u bë baza e birësisë (filiacionit) të popullsisë vendase në procesin e saj të zhvillimit nga preilirët te protoilirët dhete vetë ilirët. Nuk kam ndërmend këtu të skicoj ato gjëra që tashmë janë bërë pronë e paluajtshme e pronës intelektuale shkencore. Asnjë dijetar dhe asnjë shkencëtar serioz nuk bën më akrobacira apo shakara, ata nuk venë në dyshim ekzistencën e ilirëve, por bëjnë saktësisht studimin e tyre të thukët. Është e vërtetë që në vitet 30 të shek.XX i mirënjohuri Hans Krahe bëri një tejlakim me teorinë e tij të panilirizmit, gjë që u kapërcye shumë shpejt. Por studimi i fisieve të shumta të popullit kontinental të ilirëve është një proces hulumtues me të papritura nga më të çuditëshmet. Studimet nuk kufizohen vetëm për ilirët ballkanikë ose të Gadishullit ilirik, por flitet edhe për ilirët e Gadishullit Apenin, konkretisht dhe për kulturën materiale madje dhe shkrimore të ilirëve mesapë,pa harruar edhe ata japigë. Korpusi i mbishkrimeve mesape sipas studjuesit të madh Karlo De Simone, lidhet me substancën e gjuhës ilire, kështu miti që ilirët nuk kanë shkruar gjuhën e tyre, të paktën duhet revizionuar. Studimi i glosave ilire në mënyrë të veçantë nga Jokli, Majeri dhe sidomos nga Eqrem Çabej, e lidhin ilirishten me shqipen. S’mund të thuhet që ky studim është i përfunduar, por s’mund të thuhet që ky studim është një problematikë e gjallë dhe e patjetërsueshme. Në rrafshin historik arkeologjia shqiptare ka zbuluar të dhëna jo vetëm për jetën paraqytetare ilire, ose protourbane, por ka folur konkretisht për qytetin ilir si koncept organizativ dhe politik, si dhe për historinë politike të shtetit ilir, i cili përfundon në vitin 168 p.e.sonë kur mundet mbreti Genti nga romakët. Është gjetur varri monumental i mbretit Gent, që ruhet në Gubio të Italisë ende dhe sot. Ky varr është një monument, që nuk mund të ç’bëhet, as të shpiket dhe as të mohohet.
Është e vërtetë që mohimi i ilirëve tani është diçka e pamundur. Çështja më e vështirë dhe më delikate, për pasojë akoma dhe më e rëndësishme është çështja e birësisë së shqiptarëve prej ilirëve. Një ekuacion i tillë, që përfshin dëshmitë kronikore, glosat dhe faktet arkeologjike është ravizuar qartë në studime serioze. Gjeneza e shqiptarëve duke filluar nga arbërit e hershëm është e vërtetë që kërkon studime të reja dhe më të thelluara dhe sidomos shumë disiplinore. Të gjitha arritjet madhore të shkencës, flasin qartë që populli shqiptar është autokton në viset e veta për shkak të vijimësisë historike, që është gjeografike dhe gjuhësore, si dhe kulturologjike dhe shpirtërore.
Teoritë e prejardhjes së shqiptarëve janë të shumta dhe nga optika të ndryshme. Politikat antishqiptare kanë krijuar formula të prejardhjes së shqiptarëve që nga Kaukazi, nga Veriu i Evropës, nga Azia e Vogël, madje dhe nga Irlanda, ndoshta dhe nga planeti Mars. Ka teori bizare, që shqiptarët i bën të prejardhur nga Arabia, akoma më qesharake janë teoritë e amalgamës, sipas të cilave shqiptarët janë një popull pa identitet, por një hibrid popujsh të ndryshëm dhe të rastësishëm, një metaforë kolonizimesh të ndërthurrura dhe të alambikuara nga trillli i fatit dhe paradokset e historisë. Dikur një kryeministër i Serbisë, i quajtur Gjeorgjeviç shkroi një libër ku i quan shqiptarët në mënyrë pezhorative “Evgjitët e Evropës, një racë kreole, barbarësh të paditur dhe pa kulturë, pa gjuhë dhe letërsi, pa dinjitet dhe të kriminalizuar në ind”. Ka teori që duke mohuar rëndshëm autoktoninë e shqiptarë i bëjnë ata ardhacakë kryesisht në shek.XII dhe për rrjedhim përvetësues të trojeve të “të tjerëve”. Akademikët serbë kanë krijuar kështu me këtë tezë një delir kinse të frikshëm, por dhe me një absurd qesharak.
Për fat të mirë shkenca serioze i është shmangur politizimeve të neveritshme dhe antishqiptare. Origjina e shqiptarëve ka disa teori që duhen marrë parasysh. Këto teori nisen nga kushti kryesor formuluar së pari nga vepra prej pionieri e Franc Boppit, se gjuha shqipe është një gjuhë indevropiane, me përbërës autoktonë të tejlashtë, madje me disa përbërës paraevropianë, fakt ky tepër i rëndësishëm.
Shqipja si gjuhë indevropiane është çelsi dhe kodi i ritkhimit në histori drejt gjenezës. Problemi i burimit të gjuhës shqipe lidhet me një numër çështjesh të tjera të mëdha. Dy teori kryesore janë të rëndësishme. Një teori lidhet me analogjitë gjuhësore iliro-shqiptare dhe tregon se shqiptarët burojnë prej ilirëve. Teoria tjetër merr në konsideratë afëritë e thrakishtes me shqipen, pa mohuar dhe afëritë e vetë ilirishtes me thrakishten. Teoria e tretë është ajo e sintezës, që formulohet më afër dhe më prekshëm së vërtetës së formimi i gjuhës shqipe lidhet jo vetëm më ilirishten por dhe me një dimension thrakas. Teoria e sintezës qe ajo që i kushtoi kujdes te veçantë kolosi i gjuhësisë shqiptare Eqrem Çabej. Nuk është vendi përe të rreshtuar argumentet e një diturie universale, që i reflekton dhe i skalit përjetë Çabej i pavdekshëm. Argumenti i gjoja një golle, boshllëku, i mospërmendjes së emrit të shqiptarëve nga shek.II i erës sonë, kur Ptolemeu i Aleksandrisë, shënon qytetin Albanopolis si kërthizën, epiqëndër të albanëve dhe deri në shek XI, kur kronistët bizantinë Ataliati dhe Ana Komnena, i përmendin përsëri këta albanë nuk është një argument fatal. Dijetari Johan Thumanni ka shkruar më 1774 për shqiptarët “në historinë e tyre nuk kam gjetur ndonjë gjrumë të një emigracioni të mëpastajmë, gjuha e tyre na ka dhënë të tilla dëshmi për fatin e popullit, që unë nuk mund të mos njoh tek ky popull, fqinjët e lashtë të grekërve dhe nënshtetasit e Romës së vjetër. Po të dyja këto më kallxojnë ilirët”. Kretschmeri ka thënë “mendimi që gjuha shqipe paraqet fazën më të re të ilirishtes së vjetër, ose si shprehet me të matur, Gustav Majeri të një dialekti ilir, është në bazë të të gjithë situacionit aq afër mendjes, sa duhej njeriu të sillte arsye shumë të rënda për ta hedhur poshtë, sepse shqiptarët banojnë atje, ku në kohë të vjetër rronin popujt ilirë”. Kjo do të thotë që ilirët jo vetëm kanë jetuar në brigjet bregdetre por edhe shqiptarët rrjedhimisht i kanë viset e tyre autoktone brigjet bregdetare. Kjo vërtetohet edhe nga dëshmitë e toponomastikës shqiptare që sipas Çabejt janë zhvilluar sipas ligjeve të fonetikës shqipe, gjë që vërteton pikërisht vijimësinë. Elementët paraindevropianë në shqip nuk mund të flasin për një ardhje të vonë të shqiptarëve. Autoktonia e shqiptarëve vërtetohet dhe nga huazimet e vjetra greke, kryesisht dorike ose të ashtuquajturit dorizëm ilir. E njejta pikë reference e pashlyeshme lidhet dhe me huazimet e latinishtes, tepër të hershme, madje edhe në një çështje kolosale siç është ajo e terminologjisë së krishtërimit të hershëm te shqiptarët duke filluar nga shek. I pas Krishtit. Shtresëzimi i huazimeve dalmate, spanjolle, italiane, anzhuine, që vijnë nga Evropa Perendimore janë gjithashtu të vijueshme në kohë dhe hapësirë dhe vërtetojnë gjithshtu autoktoninë. Çuditërisht këtë gjë e vërtetojnë në një kah tjetër dhe huazimet sllave madje dhe ato turke. Teoria e huazimeve lidhet jo vetëm me qënien e kontakteve, por edhe të mosshkëputjes së vendbanimit të shqiptarëve nga vetë shqiptarët, me ngjarjet e mëdha të lëvizjeve nga Perëndimi dhe Lindja. Një temë më vete është marrëdhëniet e shqipes me rumanishten, ku elementet latine me shqipen dhe rumanishten lidhen edhe me elementet jolatine në këto dy gjuhë. Të përbashkëtat midis tyre krijuan teorinë e substratit, teori e cila u ndoq nga shumë dijetarë por këtu është harruar vërejtja shumë e rëndësishme e Çabejt, që teoria e substratit nuk ka karakter përfundimtar se kjo do të parakuptonte eleminimin e njërës nga gjuhët. Të dalim tashmë tek ajo që është më vendimtare, jo tek huazimet leksikore por tek sintaksa tepër konservative dhe e veçantë e gjuhës shqipe. Arkeologjikisht mund të them që e shtuquajtura kulturë e Komanit ose e arbërve të hershëm në shek.V-VII pas Krishtit, vërteton materialisht gjithashtu procesin e vijimësisë të autoktonisë dhe të etnogjenezës së shqiptarëve.
Teoria e Vajgandit është tepër e njohur. Të gjitha pikat e kësaj teorie u morren në konsideratë dhe u studjuan seriozisht nga Eqrem Çabej. Këtu qëndron një nga vlerat më kolosale të shkencëtarit tonë, i cili me fakte dhe logjikë të pamohueshme tregoi vijimësinë e shqiptarëve në trojet tona duke përfshirë edhe disa fjalë kryesore të leksikut detar siç është fjala det, fjala anije(që vjen nga fjala enë) dhe terminologji të tjeraa vendase. Të vesh në dyshim autoktoninë e shqiptarëve, do të thotë të bëhesh personazh humoristik i Erazmit të Roterdamit. Një paskuil të fëlliqur shkroi një farë Kapllan Resuli, padyshim duke i bërë jehonë tezave shoviniste serbe. Publicitika e ditës për autoktoninë e shqiptarëve mund të jetë interesante për bujë mediatike, por është pëllcitëse si fishekzjarrët e kualitetit më të rëndomtë.
Sejcili mund të thotë: Ilirët? Ç’janë këta ilirë? Ç’duan ilirët më shqiptarët? Ç’janë këta shqiptarë? Ilirët, ah këta ngatërrestarë! Shqiptarët, ah këta të marrë! Heshtja e akademikëve tanë të nderuar e arkeologëve dhe e historianëve është turpi i tyre. E vërteta është përtej vetvetes, përtej të gjithë atyre, që e kuptojnë, apo nuk e kuptojnë të vërtetën. Amen!
 

bela70

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga cemi:
[qb] une, ariu i sapo dale prej shpelle, i nxitur motivisht (???), ju uroj per dashnine qi keni karrshi gjuhes shqipe edhe per chdo veprim qi e bani per me e ule gjuhen n'fronin e mretneshes s'gjuhve. por, n'mnyre qi kjo t'ndodhe e qi ky veprim t'mos duket qesharak, at'here duhet matuni e pune serioze. e, me sa e kam pa deri tash, na s'jena asgja tjeter pervech se amatore (dmth dashamire, amare do me thane me dashte, jo qi s'din; se tash po m'duhet me i deshifrue krejt kodet per me fole me ju)...na ja dojme t'miren gjuhes, por po mungoi kujdesi, at'here me dashni vech qi kemi me i ba dam...

ajo qi po due me ju kallxue asht metoda shkencore - shkrimi i visit edhe krejt diskutimet ktu s'kane ba asgja tjeter pervech qi e kane kallxue qi shqipja asht gjuhe indo-europeane. natyrisht qi tane ata shembuj qi i ka dhane visi e llalla, tuj citue kolen, d'anzheline, e t'tjeret kane me i pase perngjasimet n'gjuhe tjera, sepse rranjen e kane t'njajte. por, kta shembuj s'e dishmojne qi shqipja asht rranja. per me e hallakate rranjen, njerit i duhet me gropue thelle psh edhe n'baskishte (jo i-e), por edhe n'gjuhet hittite, sanskrite, e pastaj edhe n'gjuhen phyrgian; e sidomos duhet me e dite qi n'linguistike kallypi qon peshe, e jo fjala, e kallypi asht i fshehun n'ndryshime t'tingujve, n'akcent, n'renditjen e rranjeve n'togfjalsh, e kshtu me rradhe...

edhe ma moti e kam thane, e po e perseris apet: asaj gjaje qi e ka rranjen n'mjegull fshija dhambt e pervetso, se mire ke ba; por, mos hyn me vjedh vend e pa vend, se perfundon n'hajn...tek e fundit, kallxoni bre burra se fjala zeus a asht per "za", per "zot", apo per "t'dijshem'?

argumentet per emnat e qyteteve vlejne, por me t'njajta argumente sllavte mujne me i perzane te tante shqiptaret prej tokave t'tyne, sepse onomastika e emnave berat, novoselle, novoberd, asht kryekput sllave...ma e pakta qi kisha dasht eme ju ndodhe shqypeve asht ajo qi ju ka ndodhe sllaveve: me kene t'mujtun e t'urrejtun prej krejt botes. shih, me njiketo argumente qi jane dhane ktu, me po kto argumente sllavt e juges kane pretendue n'shekullin e 19 me kene ilir; edhe ket pune tuj kene t'frymzuem prej napoleonit, t'cilit na i kemi dhane ushtare...

ej bre, nese doni me shkrue prralla t'mizave jeni t'mireseardhun, por mos kceni si peshku n'zall nese njerzia fillojne me ju ba pytje djegse...

ps. vis, t'kam pase ftue me diskutue per sintakse, per ate ku thehen arrat n'gjuhsi, por ke thane qi ktu s'asht vendi - ti me ket i nenchmon kuvenduesit e albforumit. n'anen tjeter, ti e nenchmon edhe vetvehten perderisa m'drejtohesh me mbiemna e jo me emen, ashtu qysh t'mson nicheja qi duhesh me e kqyre njerin (drejt e n'sy, jo anash, nese ke bythe per ate pune)...prandaj, s'e di se sa ja vlen ky kuvendim...

btw, krejt shkrimet e mia n'albforum jane edhe t'jujat e bani me to chka t'doni - kam qaq shume dituni, sa qi s'di kah me e shkepe ma perpara... [/qb]
Desha te nderhy ketu zotri Cemi tek emrat qe i jap ti si sllave te BERATIT DHE NOVOBERDES (se novosella esht tamam sllave).

Pik se pari.BERAT nuk esht serbe se ka ranjen e fjalis ahqipe ber,qe i bie Mshqer apo viq apo lop e re,me met emer (ranj)esht edhe emri i qytetit BERAN ne M.te Zi qe d.m.th vend i bereve apo vend ku kultivohet(riten)berat.


2.Ndersa novober esht fjali serbe po keshtu u perkthya emri me i vjeter i novoberdes e qe ishte NYEBERG -novoberd,si edhe shum emra qytetesh e fshatrash qe i perkthyen(keta serbet)keshtu pra esht dhe ky emervendi.Un them se sa per argumentet qe thua ti te sllaveve qe munden te i perzen shqiptaret,per shkak kinse te emervendeve, nuk kan baz fare,pasi asnje emervendi nuk esht origjinal ne gjuhen e tyre po shumica jan keshtu te perkthyer apo te pershtatur ne gjuh te tyre nga emrat e meparshem qe kishin P.SH nga ujmir e ben dobravoda,nga kisha ne rek e ben kishnareka,Ferizaj-uroshevac,lugu i mir-doberdol,viti-vitine e keshtu me radh.
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

kshtu ka thane edhe cemi

Fillimisht postuar nga Diabolis Dassaretis:
Nga gazeta Shekulli e të djelës:
DR.MOIKOM ZEQO
Ilirët? Ah, këta ngatërrestarë!
Të pafundme janë librat që janë shkruar për ilirët. Dëshmi të autorëve antikë i përmendin përherë ilirët.
qe nja http://members.verizon.net/~vze25b6n/ilir_pdf .zip

Miku im, ilirologu më i madh i ditëve të sotme, prof.Stipçeviç ...
edhe i cemit...

Ilirologjia është përuruar nga shkencëtarë të huaj të cilët nuk kishin stimulime politike, as kompleksin e apologjive false.
right said...kshtu ka thane edhe cemi - e kjo s'bahet me njiketo hipoteza e rima qi i ke qite ktu, por me shkence e me pune t'mirefillt...

... Kjo gjë nuk mund të vihet në dyshim nga askush, kursesi “revolucionet publicistike” të komplekseve të ç’mitizimeve për hir të ekzibicionizmave vetiakë nuk kanë të bëjë fare me të vërtetën shkencore...
dhe anasjelltas, ashtu qysh ka thane edhe cemi - ma me takat merrini kto fare shkrime popullarizuese mendje trublluese...

Gjithashtu ka patur përpjekje për ti ngulitur ilirëve kompleksin frojdian të inferioritetit, simetrikisht edhe të kundërtën, kompleksin absurd të madhështisë së kotë.
por, une, cemi, ylliri i vertete, kurr nuk ndikohem prej atyne qi ma mveshin inferioritetin si refleksion te vet vogelsise s'tyne; gjithashtu, une e ruej gjakftoftesine per me gjykue kthjellet e mos me ra pre e kotsise - tanaheret njikeshtu ka thone edhe cemi...

Mediatizmi me shpejtësi të pabesuar i artikujve është njëkohësisht edhe një liri për të dërdëllitur apo një kiç kulture që s’ka asnjë lidhje me seriozitetin shkencor.
njikeshtu ka thane edhe cemi...

Studimi i glosave ilire në mënyrë të veçantë nga Jokli, Majeri dhe sidomos nga Eqrem Çabej, e lidhin ilirishten me shqipen. S’mund të thuhet që ky studim është i përfunduar, por s’mund të thuhet që ky studim është një problematikë e gjallë dhe e patjetërsueshme.
qysh ka thane edhe cemi - shqypet, t'cilat ti i nenchmon tuj i konsiderue qi hala kane nevoje per rilindje, kane linde - tash atyne ju duhet material per me i forcue eshnat e per me qindrue t'ngulituna n'toke

Është e vërtetë që mohimi i ilirëve tani është diçka e pamundur. Çështja më e vështirë dhe më delikate, për pasojë akoma dhe më e rëndësishme është çështja e birësisë së shqiptarëve prej ilirëve. Një ekuacion i tillë...
cemi asht ilir edhe perkatsia e tij syn mohohet - pra, cemi, me ekuacione, qi do me thane me shkence e me arsye, ka me ju dishmue qi ai asht iliri i vertete e jo me ato argumenta qi i qelin dyret per me thane qi shqypet jane prej marsi...

Për fat të mirë shkenca serioze i është shmangur politizimeve të neveritshme dhe antishqiptare. Origjina e shqiptarëve ka disa teori që duhen marrë parasysh.
politizimi i shkences asht i neveritshem, kjofte anti kjofte pro shqptar...tana teorite duhet marre parasysh, e fakti asht ai qi e thote fjalen e fundit...

E njejta pikë reference e pashlyeshme lidhet dhe me huazimet e latinishtes, tepër të hershme, madje edhe në një çështje kolosale siç është ajo e terminologjisë së krishtërimit të hershëm te shqiptarët duke filluar nga shek. I pas Krishtit. Shtresëzimi i huazimeve dalmate, spanjolle, italiane, anzhuine, që vijnë nga Evropa Perendimore janë gjithashtu të vijueshme në kohë dhe hapësirë dhe vërtetojnë gjithshtu autoktoninë.
shih qysh thote edhe ky njashtu qysh ka thane edhe cemi - prej evropes kah ne, fjalet kane ardhe prej evropes perendimore...

Të dalim tashmë tek ajo që është më vendimtare, jo tek huazimet leksikore por tek sintaksa tepër konservative dhe e veçantë e gjuhës shqipe.
yes my friend, yes, per ket ka kerkue cemi heret me fole...

Sejcili mund të thotë: Ilirët? Ç’janë këta ilirë? Ç’duan ilirët më shqiptarët? Ç’janë këta shqiptarë? Ilirët, ah këta ngatërrestarë! Shqiptarët, ah këta të marrë! Heshtja e akademikëve tanë të nderuar e arkeologëve dhe e historianëve është turpi i tyre.
iliret - kta s'jane shumes, por njejes, sepse i tille asht vech nja, e ai asht cemi...cemi asht ngatrrestari, cemi asht ariu i dalen shpelles...jam tuj piskate si migjeni qi e ka lype nji grusht me i ra malit, une po e lypi nji shpute me ju ra ftyres...

E vërteta është përtej vetvetes, përtej të gjithë atyre, që e kuptojnë, apo nuk e kuptojnë të vërtetën.
njikeshtu ka thane edhe cemi tanaheret - sepse une nuk shkepi hipoteza e nuk i rrej njerzit, por une provoj me e shkepe t'verteten, e cila asht metafizike, t'cilen jo visi, po visi, niche, napoleoni e krejt kta bashke syn e ndrrojne - e sot due me ju revelue t'verteten: cemi asht shqyptari i vetem n'ket rruzull...


amen pra!
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga bbela1347:
Pik se pari.BERAT nuk esht serbe se ka ranjen e fjalis ahqipe ber,qe i bie Mshqer apo viq apo lop e re,me met emer (ranj)esht edhe emri i qytetit BERAN ne M.te Zi qe d.m.th vend i bereve apo vend ku kultivohet(riten)berat.
kur i lexon kto shkrime si tujat, gjorgjeviqi thote qi shiptart hajne bar, prandej asht lehte me ju shite atij rrenat e pallavrat, se n'mos per tjeter gja, at'here ai t'pakten i paketon ma hieshem...
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga cemi:
iliret - kta s'jane shumes, por njejes, sepse i tille asht vech nja, ...
o malcor, po ku dreqin m'ke humbe qi mu tha goja per nji trohe muhabet...
 

manga

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

archi, ta kam pelqye kuvendin n'ate rrjedhe, por aty u ba e tepert me u gjegje, pasi qi astriti na bani llucer krejt ardianet...
 

bela70

Primus registratum
Re: SHQIPJA, GJUHA QË LINDI GJUHËT INDOEUROPIANE

Fillimisht postuar nga cemi:
[qb]
Fillimisht postuar nga bbela1347:
Pik se pari.BERAT nuk esht serbe se ka ranjen e fjalis ahqipe ber,qe i bie Mshqer apo viq apo lop e re,me met emer (ranj)esht edhe emri i qytetit BERAN ne M.te Zi qe d.m.th vend i bereve apo vend ku kultivohet(riten)berat.
kur i lexon kto shkrime si tujat, gjorgjeviqi thote qi shiptart hajne bar, prandej asht lehte me ju shite atij rrenat e pallavrat, se n'mos per tjeter gja, at'here ai t'pakten i paketon ma hieshem... [/qb]
Qe cemi edhe disa argumente;

Bere perdoret edhe si emer femror tek shqiptaret(mos e paqe dit lexo e hulumto,ne ulqin perdoret si me shpesh)mos e paqe dit BERë i thon nga ajo zon meshtjeres,po edhe ne kosov ka qe i thon ksisoj.


Me qudite se ishe kap vetem per ket emer po per NOVOBERD nuk gjete ndonje justifikim apo dhe per ket nuk ke dijeni fare qe esht quajt NYEBERG para se te thirej (perkyhehej nga serbet) novoberd.

Lexo zotri e meso me shum se nuk esht e then qer vetem mendimet tua ketu te jen korekte,po duhet mar parasysh dhe te tjeret,se dhe te tjeret din,mos sa ti,prapseprap din ndonje gje qe ti nuk e di e se ke degjuar.

Me te mira nga Bela.
 
Top