Rodin dhe vepra e tij

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb]
Fillimisht postuar nga SHIRAZ:
[qb] artistin e ben e vecanta zog
pse duhen krahasuar kur thjesht mund vetem t'a vleresosh dhe shijosh?
[/qb]
s'jam kondra, prandaj pyeta çfare ka te veçante rodin, ne krahasim me te tjeret, per ta pelqyer ME SHUME (se ata).

si dhe nuk e di cila mund te jete menyra TJETER perveç krahasimit per te dalluar TE VEÇANTEN ?

e kete jo vetem ne art. [/qb]
Ta ndjesh, ta perjetosh. Ndaj dhe eshte relative ose ndryshe subjektive e vecanta. Kur me percjell emocion, me ben te kthej koken pas me syte te ngulitura tek ajo, kur me le nje shije emocionale qe nuk e kisha provuar kurre, me rrenqeth, dhe mbi te gjitha kur me mbetet ne mendje per nje kohe te gjate. Kjo eshte -e vecanta- ime :wub:
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga alinos:
[qb] Avatari im, ose skulptura qe ka sjelle Ana quhet Danaide dhe eshte sipas mitologjise, nje nga 40 vajzat e Danait, te cilat u kerkuan per nuse nga 40 kushurinjte e pare, gje qe e refuzuan, por fatekeqesisht u gjeten nga kushurinjte dhe u perdhunuar, duke i detyruar te martohen me to. Vajzat u martuan, dhe i vrane ne gjume burrat-kusherinj te tyre... [/qb]
Po ti pse je bere Danaide? Apo thjesht te pelqen skulptura, nothing to do with the story? :rolleyes:

Per mua eshte nje nga me te bukurat :wub:

Mua me bene shume per vete keto skulpturat, jo vetem sepse jane si prej verteti, po sepse te percjellin ca drithma qe me kujtuan fluturat ne stomak kur nisen fluturimin gjate dashurise se pare /pf/images/graemlins/smile.gif . Jane shume shprehese, shume emocionale, kane shume ndjenje (me shume se barbiet e playboy'it :lol: ). Une u preka :angel:
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Rodin dhe vepra e tij

CAMILLE.JPG


Një artiste, një dashnore


Suzana Varvarica Kuka

Nëna, Louise Cerceaux, me origjinë nga Shampanja dhe nga një familje fermerësh e priftërinjsh katolikë, me bindje të plotë dhe nënshkrim vetjak, e mbylli të bijën, Kamilë Klodel, e tronditur psiqikisht, por aspak e sëmurë patologjike, në azilet psiqiatrike, për rreth 30 vite, deri në fund të jetës, më 1943. “Jeta ime është një jetë midis ëndrrës dhe ankthit”, kështu meditonte e shkruante Kamila në letrat, që rrallëherë i dërgonte të vëllait, para se të mos e ndiente më aromën e baltës, mermerit dhe bronzit.
U lind si një bebe normale më 8 dhjetor 1864. Ishte fëmijë plot jetë dhe e shëndetshme, ishte një grua e re, që dëshiroi të sfidonte shoqërinë e kohës, duke studiuar art, veçanërisht skulpturë, në Akademinë Calarossi, në klasën e prof. Alfred Boucher. I ati, Lois Prosper Claudel, ishte i vetmi që aprovoi me dëshirë zgjedhjen e saj. E ëma e kundërshtoi egërsisht këtë zgjedhje. Në 1883 takoi skulptorin e famshëm Roden dhe u dashuruan çmendurisht me njëri-tjetrin. Frekuentuan studion e tij deri në vitin 1898, në ekstazën seksuale dhe në krijimin e veprave të mrekullueshme. Babai e ndihmoi financiarisht deri në vdekje. Ai ndërroi jetë, më 2 mars 1913. Në 10 mars të atij viti, forcërisht, me iniciativën e të ëmës, ajo u mbyll në azilin psiqiatrik. Më 19 tetor 1943, Kamila Klodel humbi përgjithmonë në varrin e saj në Mofavet.

Përse e gjenezës
Njerëzit e famshëm janë pjesë e historisë. Të gjithë ata vijnë nëpërmjet sfidave të humbjes apo të fitores. E rëndësishme është që në thelbin e qenies së tyre ata kanë energji që njerëzit e zakonshëm nuk i kanë. Ata kanë çfarë të na tregojnë. Zonja Luiz, e kishte mallkuar vajzën e saj, e cila i kishte shkelur të gjitha rregullat e borgjezisë së vogël franceze, kishte shkelur të gjitha rregullat e katolicizmit mbi gruan. Ajo nuk e quante bijë të familjes Klodel.
Jessie Libscomb, shoqja e saj më e mirë, njëkohësisht skulptore, e panjohur në kohën e saj, ka hyrë në historinë e biografisë së Kamilës. Ajo ka deklaruar se “Klodel dhe Roden kanë dy fëmijë”. Në 1892, për shkak të njërës prej shtatëzënive, zonja Luiz e largon nga familja, sepse Kamila nuk donte në asnjë mënyrë të abortonte fëmijën. I ishte ndaluar tërësisht komunikimi me familjen dhe të afërmit e tjerë. Ky ishte urdhër i prerë i së ëmës. Nuk e njoftoi askush për vdekjen e babait. Shtypi i kohës e akuzoi familjen për dënimin që i dha së bijës, skulptores gjeniale pariziane. Shtypi akuzoi në mënyrë të drejtpërdrejtë nënën dhe më pak të vëllain Paul Claudel, poet dhe figurë e njohur e diplomacisë franceze të kohës, që ndaluan çdo komunikim të Kamilës me njerëzit e artit dhe miqtë e saj më të afërt. Më 11 qershor 1920, fizikanti-mjek Brunet, i dërgoi një letër nënës së saj ku e lajmëronte se Kamila ishte çliruar dhe se vetëm familja nën kujdesin dhe ngrohtësinë e vet, mund ta integronte në jetën familjare dhe në mjedisin artistik. Asnjëherë kjo letër dhe të tjera që vijuan më pas nuk morën përgjigje publike. Kamilën e kishte dënuar celula më e vogël e shoqërisë franceze, familja e vet. Atë e vrau 30 vite më parë se të vdiste mishi, gjaku dhe lëngu i trupit, nëna e saj.
Çifti Limscomb që e kishte takuar fshehurazi Kamilën deri nga fundi i jetës, i kanë deklaruar me vullnet të plotë shtypit francez se nuk është e vërtetë që ajo ishte e çmendur. Morhardt, shok shkolle dhe bashkëmoshatar i artistes, do të pohonte se “Kamila ishte 45 vjeç, kur familja e shpalli të ndryshuar, të çmendur. Ajo u tradhtua prej familjes dhe u burgos në një azil psiqiatrik. Vëllai i saj ishte një leshko. Ata braktisën një motër gjeni…”.
Claude Debussy (1862-1918), muzikanti i njohur dhe adhurues i Kamilës dihet të ketë thënë që “Rodeni ishte egoist deri në ekstrem. Ajo e donte deri në çmenduri”.
Phyllis Chesler, bashkëkohës yni, një mendimtar ndryshe dhe shkrues i disa fakteve mbi jetën dhe krijimtarinë e Kamilës arrin në përfundimin: “Nuk mendoj kurrsesi që Kamila ishte thjesht një viktimë e Rodenit. Ajo ishte një artiste dhe një dashnore. Ajo e dinte që ishte e tillë, sepse kishte bërë zgjedhjen e saj”.

Përse e dashurisë
Kohërat kanë pasur, kanë dhe do të kenë mentalitetin e ngurtësuar moral të shoqërisë, por nuk duhet harruar se kjo njësi e vetisë njerëzore, nuk ka forcë të njëjtë në kohëra dhe vende të ndryshme me standarde të ndryshme kulturore. Kështu, Parisi vendi i bohemëve, vendi modern, liberal, vendi i aventurave, i artistëve, i poetëve, i shkrimtarëve, i balerinëve, në fundin e shek. XIX dhe në fillim të shek. XX, arriti ta vrasë 30 vite para se të vdiste një nga artistet e tij më të njohura, Kamilë Klodel, dhe ta ringjallë atë në vitin 2005, duke e shpallur pa mëdyshje si skulptoren më të mirë të të gjithë kohërave. Vetë Rodeni i madh do të shkruante për talentin e saj: “Unë i tregova ku ta gjente floririn, por floriri që ajo gjeti i përkiste asaj”.
Sepse ajo vajza e njomë, e bukur, shumë e talentuar “me një vetull të skalitur mbi sytë blu të mahnitshëm, që rrallë herë ndeshen në kopertinat e një novele”, siç e përshkruan Pol Klodeli, të motrën në 1951, në ekspozitën e parë vetjake të organizuar në Muzeun “Roden”, takoi Rodenin, i cili në një nga letrat e tij në 1984, i shkruante: “E vyera ime, bije në gjunjë përpara trupit tënd të bukur, të cilin e përqafoj dhe përgjërohem për të”. Këto pak fjalë prej zjarrit ndjellin erotizmin e veprës “Idhulli i përjetshëm” që në mënyrë të shkëlqyer mbart pasionin që bashkoi të dy skulptorët. Kur ajo hyri në studion e Rodenit u përball me dy nga veprat më historike dhe më mashkullore të tij si “Qytetarët e Kales” dhe “Portat e Ferrit”. Skulptori i fuqive njerëzore, skulptori i Balzakut nudo, skulptori i modelimit plot energji të figurave të tij dhe skulptorja e ndrojtur, plot pasion për skulpturën dhe e mbarsur me feminitet, patën ndikim të madh tek arti i njëri-tjetrit, që me shikimin e parë. Ajo pranoi që Rodeni të ishte mësuesi i saj. Ajo ishte e përgatitur t’i nënshtrohej drejtimit të tij, të braktiste vullnetin e saj për një hap më tutje, e të shkonin në rrugën e gjatë të artit. Rodeni ishte figura që ajo inspirohej dhe Kamila ishte figura ku ai frymëzohej, ishte muza e tij. Në 1890, gjithçka filloi të shpërbëhej. Kamila kishte demonstruar të gjithë përmasën e artit të vet. Ajo e braktisi Rodenin. Filloi të kërkojë veten dhe individualitetin e saj në art. Vendosi të shkëputej nga ndikimi i skulptorit të madh. Ishte xheloze për Rose Beuret (që do të ishte dhe gruaja e tij vetëm për 9 muaj), kur kuptoi se asnjëherë nuk do të triumfonte mbi të. Ajo filloi ta zhvlerësonte Rodenin, duke realizuar dhjetëra vizatime thumbuese, të bëra me tërbim e me subjekt Beuret dhe Roden si çift.
Victoria Griffin, në librin e saj “Dashnorët” 2000, ku rrëfen ngjarje tronditëse të dashnoreve më të famshme prej mitologjisë e deri në ditët tona, në kapitullin “Kamila Klodel” shkruan: “Megjithatë, në pak vite u duk që Rodeni e rraskapiti mëndërisht dhe fizikisht Kamilën, sepse shkarkoi tek ajo gjithë energjitë e veta, duke i kërkuar që e gjithë koha dhe energjitë e saj të viheshin në shërbim të tij. Në këtë kohë Kamila kthehet të njohë situatën, rrekej dhe përpiqej, për të ndihmuar veten, që të dilte nga ajo çka e rrethonte. Pas 10 vitesh, ajo arriti të shkatërrojë, përfundimisht marrëdhëniet e tyre dhe me egërsi vendosi të largohej edhe nga ndikimi i artit të tij, luftoi për të krijuar artin e saj. Rodeni u kthye tek Roza. Kamila nuk e fali, madje as publikisht… Pasi përfundimisht mbeti e vetme, e varfër, e braktisur, e tërhequr, me shenjat e para të paranojës që filluan ta përfshijnë të gjithën. Skulpturën e ekspozonte në gjendje euforike dhe më pas e shkatërronte në gjendje depresioni”.
Historia e artit që nga 1905, dëshmon thyerjen dhe shkatërrimin nga dora e saj e rreth 90 veprave, bocete, statuja, kompozime, vizatime dhe piktura, nën vrullin e tërbimit dhe nën akuzën për vjedhje të ideve nga Rodeni dhe se ai po përpiqej ta vriste. E kush mund ta besonte në atë kohë dëshpërimin e saj të egërsuar? Ajo zotëronte aftësi për të modeluar subjektet dhe vrullin për të shfryrë dilemat e fatit të vet. E shpallën të sëmurë psiqike. A nuk e kishte “vrarë” edhe ai Kamilën?
Vepra “Valsi” 1892 tregoi shkëputjen prej tij në formën artistike. Në fillim të shekullit krijoi vepra me subjekte nga ndarja tronditëse. Kur u lidh me artin e kohës “Artin e Ri”, me stilin e modës japoneze, iu referua një materiali shumë të rrallë e specifik si inoksi dhe në kompozimet e saj kërkoi lojën elegante dhe harmoninë e harqeve. Kritikë pohojnë se vetëm atëherë ajo u shkëput plotësisht nga mësuesi i saj. Pas viteve 1980, krijimtaria e Kamila Klodel filloi të kalojë në duart e historianëve dhe biografëve që vazhdojnë t’i japin vendin e merituar. Reine-Marie Paris shkruan: “Në çdo rast, ndoshta, Kamila Klodel-Rozalia lindi më shpejt se duhet në një botë të papërgatitur për një grua me vullnet të hekurt, e pavarur dhe me një talent të madh. Ajo është skulptorja më e madhe e të gjithë kohërave”.
Mirbeau, një biograf i kohës sonë e vlerëson artisten si një skulptore e kompletuar, jo vetëm e barabartë me Rodenin, por të mos harrojmë se i siguroi atij frymëzimin. “E ndiejmë fuqinë e Kamilës kur ne shohim qëndrimin e vallëzuesit tek “Valsi” dhe gjendjen që na shkakton ndjenja e syve të tij. Kjo është e dukshme te çdo biograf që ka studiuar lëvizjen e çastit të një qëndrimi. Mos harrojmë se me Kamilën, Rodeni i bëri veprat e asaj kohe të pastra, të thjeshta, me një elegancë romantike. Dikush ka supozuar se “ajo ishte frymëzim i tij, por ajo çka shpall skulptura është se, ajo ndikoi tek ai. Tek Rodeni zotëron skulptura me formë të lartë mashkullore, Kamila zotëronte të kundërtën. Ajo iu kushtua temës së marrëdhënieve në çift dhe asaj të fëmijës, që do të thoshte, trashëgim pa tjetërsim të marrëdhënieve burrë-grua, të cilën Rodeni “refuzoi ta njihte”. Ai ishte skulptor i heronjve francezë në kopshtet publike, më i miri kur bëri Balzakun, ndërsa Kamila me veprën dhe idetë e saj mund të qëndrojë aq gjatë sa Xhakometi të hiqet nga historia. Ajo ishte një revoltë kundra natyrës, ishte një grua gjeni”.
Phyllis Chesler jep konsideratën më të lartë për artisten duke e cilësuar një grua që bëri emër në kohën e saj, që shpërfilli borgjezinë e kohës duke ndjekur jetën e vet, duke mos u bërë asnjëherë promotor i veprave të veta, madje iu bëri keq gjërave të saj, borgjezia e kohës dështoi me të, sepse nuk e njohu veprën e Kamilës. Ishte rebele e vërtetë në zemër, jo sepse donte, por sepse ajo ishte artiste e vërtetë, në kuptimin më të plotë… “Disa thonë që Plath, Woolf dhe Claudel janë gjeni të “çmendur”, që do mund të përfundonin në të njëjtën rrugë egërsie, edhe sikur të kishin ushqyer dhe formuar si gra një familje të dashur e me kulturë”.
Sot ajo cilësohet një nga skulptoret e rralla femra të shekullit XX, që duhet njohur për fuqinë e skulpturës së saj. Veprat e Kamilë Klodelit kanë një subjekt, kanë një pikëvështrim personal. Ndërsa sot kujtohet për origjinalitetin, koha e saj e kujton si një artiste që jetoi e apasionuar vetëm nga nevoja për të krijuar. Në fund të fundit, kjo do të thotë se Klodeli duhet nderuar përfundimisht. Kësaj artisteje i janë kushtuar 5 libra dhe 4 filma. Veprat e saj ruhen në muzeun “Roden”, së bashku me veprat e skulptorit. Ato janë të ekspozuara dhe në disa muze e galeri të tjera. Jehona e gjenialitetit të saj ka kaluar në kontinentin e madh të artit, për të marrë edhe atje vlerësimet që i takojnë.


Marre nga : Shekulli.com


Claudel_-_Valse.JPG


Valsi...

Claudel.jpg


Braktisja....
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

vras mendjen sikur rodin te ishte i panjoh a do ta pelqenit kaq ?

si dhe a ka lidhje njohja e tij me zotesine e tij si artist ?

tre here nuk e kane pranuar ne shkolle te artit, a e imagjinoni sa kot duhet te kete qene. sepse po te kishte metevertet talent, si mundet mos ta shihnin profesoret e kohes ?

çfare eshte talenti valle ?
 

bebi

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] personalisht mendoj qe Rodin nuk ka bere aq bukur sa greket, ose rilindasit italiane psh.

kush nga ju e barazon ?

do isha kurioz per argumentet.

neqofte se as kaq s'jeni ne gjendje te tregoni, te pakten shkruani ndonje thenie te tij, mbi boten, artin, te bukuren.

me vertet do te na ndihmonte ne qe s'ja njohim mire vepren. [/qb]
e vertete zog. rodin asht larg prej rilindasve italian' apo atyne kojshive tone te lashte, q1 edhe PLATO i kishte aq zili sa i kushtoj book X.
Plato ishte xheloz per artin grek, e besoj se e njejta gja kishte ndodhe po ti njifte brunetot italian /pf/images/graemlins/laugh.gif .

gjithsesi, ti si artdashes, nuk mundesh me than' (as me nota humorit) se per erotizem preferon playboy ma teper se rodin. e din at' shprehjen italiane 'vedo non vedo'? ky asht arti erotik. (ma gjat' nuk po i futem ksaj temet se mandej se di ku po dalim /pf/images/graemlins/laugh.gif ).

ti kthehem rodin.
zog, mos permend greket apo rilindasit italian' kur don me argumentu nji artist, sepse nuk do t'ket' KURRE art si ai i lartpermenduni, si greket si rilindasit kane ba histori ne art!
po ti japesh nji mendim te dyte pytjes tande te postimi q1 po citoj, e ta shifsh artin ne tana rrymat, do ta kuptosh pa pas' nevoje per shembull konkret (si n'rastin e masiperm, RODIN) q1 me ata nuk mundesh me ba krahasime.

shkurtimisht, un Rodin e dashunoj per punimet e bronxit kryesisht. siç e kam thane ma siper, kam pa nji pjese te madhe te tyne e i kam preke me dore /pf/images/graemlins/laugh.gif (se gjanat e bukra s'mund t'rri pa i prek' :shrug: /pf/images/graemlins/laugh.gif ) e ndoshta ndoshta sepse edhe un' kam i klas' pa ba n'skulpur' /pf/images/graemlins/laugh.gif dmth s'kam pas fat si puna e Rodin me skulpturen...kushedi ku po dal, a thu po kam rriskun e tij :tipsy:
 

ladouce2005

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Rodin, (François) Auguste René (1840-1917), Rodin, skulptor francez, I pare si nje nga skulptoret me me emer te shekullit 19-20. Rodin lindi ne Paris. Studioi per art ne shkollen e lire te artizaneve dhe si autodidact ne luvre. Per vite me radhe punoi per skultpore te tjere. Ne 1875 ai udhetoi ne Italy ku u influencua thellesisht nga puna e skulptoreve rilindas Donatello dhe Mikelanxhelo.

Skulpturat e Rodin jane ne brox dhe mermer dhe ndahen ne pergjithesi ne dy stile. Stili me karakteristik paraqet nje ashpersi te cliruar te formes aplikuar mbi modelin, stili I dyte eshte siperfaqja e lemuar dhe delikatesa e formes se sculptures.
Ne 1880 ai filloi punen ne Kangjellat e Ferrit, nje sculpture dere bronxi per muzeun e arteve decorative te Parisit. Dera paraqet ne menyre te perkryer skena nga Inferno dhe pjese te Komedise Hyjnore te poetit Italian Dante Aligieri. Edhe pse Rodin nuk e perfundoi kete dere, krijoi modele te shume perberesve te skulptures se tij, te gjitha tregojne qarte arritjet e tij te pavarura. Nje nder keto vepra eshte Puthja dhe I menduari. Rodin prodhoi gjithashtu shume portrete, duke perfshire ketu dhe shkrimtaret Balzak dhe Viktor Hygon.
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] vras mendjen sikur rodin te ishte i panjoh a do ta pelqenit kaq ? [/qb]
Per mua i panjohur eshte edhe tani. Fakti qe prej dy ditesh kam lexuar rreth tij dhe kam pare skulpturat e tij nuk e ben Rodin'in te njohur ne syte e mi. + Kur them me pelqen e them jo si kritike arti po si vezhguese e dickaje te bukur.
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga AnNA_S.Th.:
[qb]
Fillimisht postuar nga zog:
[qb] vras mendjen sikur rodin te ishte i panjoh a do ta pelqenit kaq ? [/qb]
Per mua i panjohur eshte edhe tani. Fakti qe prej dy ditesh kam lexuar rreth tij dhe kam pare skulpturat e tij nuk e ben Rodin'in te njohur ne syte e mi. + Kur them me pelqen e them jo si kritike arti po si vezhguese e dickaje te bukur. [/qb]
hem, me "te panjoh" se kisha fjalen sa e njeh ti, sepse fakti eshte qe po te mos ishte i njoh ti nuk do kishe asnje mundesi ta njihje apo jo. sepse alinos qe e ka pa rodin ne muze nuk do kishte ku ta gjente e ta postonte ketu, qe te "lehtesonte" ty pelqimin.

njohjen e perdora per qellim tjeter. dmth kisha parasysh nje salle te madhe plot me orendi te shumellojshme, te kuq buzesh, copa me ngjyra, revani me leng, bisht kali, sutjena me pupla struci, etj. midis ketyre sendeve edhe ca skulptura te rodin.

sikur te te jepej mundesia te zgjidhje vetem NJERIN nga keto objekte, a do te zgjidhje ti ne kete pafundesi objektesh skulpturen e tij ?


ketu qe fjala, e dashura zonjush.
 

ladouce2005

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] vras mendjen sikur rodin te ishte i panjoh a do ta pelqenit kaq ?
[/qb]
zog une pelqej shume sensualizmin e skulpturave te tij, por s'jam vecanerisht e terhequr nga skulptura...piktura is/was my thing :shrug:
megjithate, meqe eshte hapur tema dhe ka njerez me pasione te ndryshme nga tonat, eshte e kendshme te ndash pak informacione e te diskutosh mbi shijet /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

po pra dhe une e pelqej, PO SA ?

e kjo eshte baza e pelqimit, por edhe e urrejtjes, cmires, hasmerise, merzise, dashurise, etj.

sa e duam nje gje ? deri ku (ne çfare caku) sakrifikojme per dashurine ndaj saj ?

vete rodin, e donte artin e tij. e donte ate çfare bente, aq shume sa nuk mund te shpjegohet me fjale njerezish. tre here nuk e pranuan ne shkolle, SI TE PAAFTE, dhe ai nuk u zbraps.

kush nga ne do te bente kaq ?

shume pak, mos them asnje. shumica do te terhiqeshin nga ai profesion per tu marre me diçka tjeter, me te lehte, me te keshillueshme nga profesoret, me te sigurte per ushqimin e familjes e ata vete.

nji keshtu, prandaj arti i rodin eshte i madh, ai mban ne gjirin e tij SHUME VUATJE TE TIJ, shume sakrifica, eshte i bere me gjak.
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

je ne me suis pas vendu pour de l'argent. j'ai simplement acheté fort cher ma réussite. wilde.


kjo mund ti bashkangjitet pa frike vepres se rodin, si asaj te çdonjerit prej artisteve te medhenj.
 

alinos

Forumium maestatis
Re: Rodin dhe vepra e tij

ne fakt zog, me Rodin ashtu ndodhi. Isha ne nje salle, ish-fabrike, plot me orendi qe futeshin ne kallupin e artit modern, perfshi ketu dhe nje tualet alla frenga qe titullohej shatervani, por kur ndala syte tek Puthja e Rodin, foto e postit tim te pare, mbeta pa fjale, m'u bene ato fluturat qe permendi diku Ana dhe e kam pare per minuta te tera dhe as e kisha idene se kush e kishte bere, si e kishte emrin e gjera te tilla. Pas ketij takimi e kam gjemuar Rodin dhe mesova me shume per te online, dhe kur m'u dha mundesia vizitova nje muze plot me vepra te tijat.
Por eshte e vertete ajo qe thua ti ne postin tend te fundit a te parafundit. Rodin e donte artin e vet dhe dha gjithcka per te, kjo e ben vepren e tij te suksesshme. Por kembengulja e tij eshte premiuar dhe nga talenti dhe puna.
Te gjithe ne perjetojne fitore dhe deshtime te medha dite per dite, por sa prej nesh mesojne prej tyre e sa prej nesh ndalen prej tyre?
Rodin vazhdoi dhe kjo e ben nje fitimtar. Ama, pa lexuar per jeten e tij, asnje nga ne nuk mund ta dije se si Rodin ka arritur ne ate produkt: statujat, qe na del perpara syve. Dhe fakti qe na pelqen edhe pa i ditur veshtiresite e ben nje artist qe i ka mbijetuar dhe do i mbijetoje modave te momentit!
:thumbsup: per Rodin dhe vepren e tij.
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga alinos:
[qb] ....... Por kembengulja e tij eshte premiuar dhe nga talenti dhe puna.
.....[/qb]
s'kishte pra rodin talent, se po te kishte do t'ja kishin njoh profesoret e do ta kishin regjistruar ne shkollen e artit, qe aq shume e enderonte ta bente sa morri pjese ne konkurs TRE here.

apo ti kujton se profesoret nuk arrijne dot ta shquajne talentin qe edhe njerezit e thjeshte e shihkan ?


ps: nxenesit qe mbante per talenta nje profesor i liceut artistik te tiranes, sot punojne si pizajolo apo shofera kamioni. hajde gjeje pra çfare eshte talenti.

e thelle puna ktu.
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Sikur te te jepej mundesia te zgjidhje vetem NJERIN nga keto objekte, a do te zgjidhje ti ne kete pafundesi objektesh skulpturen e tij ?

Kjo eshte pyetje qesharake persa kohe nuk kam pare pjesen tjeter te orendive :shrug: Por di qe do kisha qendruar para skulptures me minuta te tera dhe do kisha ndjere te njejtin emocion qe ndjeva kur e pashe ketu, se fundja edhe ketu mund te kisha qendruar ne nje tjeter teme ose thjesht nuk do kthehesha ketu here pas here /pf/images/graemlins/wink.gif Ne jete nuk i'a vlen te mundohesh me pyetje 'po sikur...'. 'mire, po ne raste te tjera ...' etj etj /pf/images/graemlins/wink.gif

Tani degjo edhe nje sqarim te vogel. Kur vendosa ta kthej Rodn'in nga te panjohur ne nje dikush qe sapo filloi te me interesoje, (ne fakt jo Rodin po krijesat e tij) sigurisht hyra ne google dhe pashe skulptura sa munda. Po nuk i postova te gjitha ketu. Postova ato qe me lane me teper mbresa :wink: Keshtu edhe gjithe te tjeret pak a shume, apo jo? Si thua ti, cfare tregon kjo? :rolleyes:
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] po pra dhe une e pelqej, PO SA ?

e kjo eshte baza e pelqimit, por edhe e urrejtjes, cmires, hasmerise, merzise, dashurise, etj.

sa e duam nje gje ? deri ku (ne çfare caku) sakrifikojme per dashurine ndaj saj ?

vete rodin, e donte artin e tij. e donte ate çfare bente, aq shume sa nuk mund te shpjegohet me fjale njerezish. tre here nuk e pranuan ne shkolle, SI TE PAAFTE, dhe ai nuk u zbraps.

kush nga ne do te bente kaq ?

shume pak, mos them asnje. shumica do te terhiqeshin nga ai profesion per tu marre me diçka tjeter, me te lehte, me te keshillueshme nga profesoret, me te sigurte per ushqimin e familjes e ata vete.

nji keshtu, prandaj arti i rodin eshte i madh, ai mban ne gjirin e tij SHUME VUATJE TE TIJ, shume sakrifica, eshte i bere me gjak. [/qb]
Ky eshte postimi tipik i euforise emocionale /pf/images/graemlins/laugh.gif Pyetje te sakta po pa vend! Ne fakt edhe pa ndonje rendesi te vecante :shrug:
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

ana smith, do kisha qejf ti pergjigjeshe nje pyetjes : per ty rodin eshte i madh apo i vogel si artist ?

neqofte se eshte i vogel, atehere diskutimi ngel ketu.

neqofte se eshte i madh, atehere duhet ti pergjigjesh pyetjes tjeter : si ka mundesi qe profesoret e shkolles se artit francez, nuk e kuptuan talentin e tij ?


ps; neqofte se ti sheh prap (tek ky post) "eufori emocionale" atehere mos u pergjigj, ngaqe per ate nuk je ti shkaku.
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga AnNA_S.Th.:
[qb] Sikur te te jepej mundesia te zgjidhje vetem NJERIN nga keto objekte, a do te zgjidhje ti ne kete pafundesi objektesh skulpturen e tij ?

Kjo eshte pyetje qesharake persa kohe nuk kam pare pjesen tjeter te orendive [/qb]
nuk eshte pyetja ime qesharake, perkundrazi ENTUZIAZMI tend (i juaj) per rodin pa pare akoma edhe gjerat e tjera te kesaj bote.

pikerisht per te nxjerr ne pah kete KONTRADIKTE, bera pyetje kaq specifike.
 

ana karenina

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] ana smith, do kisha qejf ti pergjigjeshe nje pyetjes : per ty rodin eshte i madh apo i vogel si artist ? [/qb]
Nuk ka shume rendesi, as qe e kisha vrare dhe do e vras mendjen per kete. Thjesht me shijuan krijesat e tij, ato po qe jane 'te medha' per mua :wub:

PS: Nga se e percakton ti te qenurin tone 'te papare' apo nga fakti qe kur na pelqen dicka e themi pa u menduar dy here 'me pelqen' pa ndjere nevojen te bejme interesanten, filozofen dhe te veshtiren? :rolleyes:

PS2: Sa per ate qe nuk e shkaktoj une entuziazmin kjo duket, eshte e qarte, ndaj dhe eshte ne vendin dhe kohen e papershtatshme /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

zog

Primus registratum
Re: Rodin dhe vepra e tij

Fillimisht postuar nga AnNA_S.Th.:
[qb]PS: Nga se e percakton ti te qenurin tone 'te papare' apo nga fakti qe kur na pelqen dicka e themi pa u menduar dy here 'me pelqen' pa ndjere nevojen te bejme interesanten, filozofen dhe te veshtiren?
[/qb]
krejt te kunderten, ne fakt shume njerez flasin ose merren me art vetem qe te duken interesante. ose intelektuale.
 
Top