Reputacioni

zog

Primus registratum
Re: Reputacioni

sceptike, shiu te qull, sepse te qull pa dallim feje krahine e ideje, pra i qull te gjithe. ndersa per reputacionin nuk eshte keshtu. reputacion te keq kane shqiptaret ne bote, po kjo mua psh nuk me ka penguar te zej nje vend ne te.

jam dakort qe disa ky reputacion i keq i pengon. por kjo nuk perben LIGJ. prandaj edhe nuk ja vlen me e diskutu gjate. eshte humbje kohe. ti thua qe te ndihmon, nje tjeter qe e pengon, e keshtu pa fund, pa arrit asgjekund.

ndersa mua ne nje diskutim me intereson te gjej FORMULEN magjike qe te me beje te perfitoj diçka per te arrit qellimet e mia.

e duke diskutu per reputacionin nuk qullos/qullosim gje, ngaqe siç e thashe eshte çeshtje shume subjektive. varet me shume nga personi rezultati sesa nga reputacioni qe ai ka.
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: Reputacioni

Mua ne nje diskutim me intereson te njoh kendveshtrime te ndryshme nga ato te miat:kendveshtrime te ndryshme(ato qe jane logjike) te bejne te kuptosh se katrori ne fakt eshte kub.
Ne te shumten e rasteve,nese do te shkaterrosh nje person,goditja e pare i behet IMAZHIT te personit.
Ti kerkon diçka qe te jete LIGJ;reputacioni eshte pjese e jetes sociale te njeriut e rjedhimisht eshte relativ;i ndryshueshem ne vetevete dhe te ndryshme pasojat e tij.
 

zog

Primus registratum
Re: Reputacioni

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ne te shumten e rasteve,nese do te shkaterrosh nje person,goditja e pare i behet IMAZHIT te personit.


[/ QUOTE ]

te duash te shkaterrosh imazhin e tjetrit, te duhet te shpifesh, ose akuzosh, por kjo nuk eshte e mjaftueshme per te ngritur nje reputacion te qendrueshem mbi te.

te duhet te lexosh postimin e blendit, per te kuptuar sesi ngrihet reputacioni si fitohet ai.

besoj se te ndihmon. prit se po ta postoj ne vazhdim :

"
REPUTACION - nenkupton nje pershtypje qe nuk e kane vetem nje apo dy veta per ty, por SHUMICA e njerezve qe te njohin. Ti the shume buikur, konsolidim i opinioneve...pikerisht pra, ky konsolidim merr kohe dhe eshte pergjithesisht nje proces i sakte. Sepse tek numrat qendron edhe forca e reputacionit. REPUTACIONI, sikunder tha dhe Sirena, nuk formohet nga dy tre thashetheme dhe nuk krijohet aq shpejt. REPUTACIONI vjen nga nje veprim apo qendrim i perseritur, shpesh i bere publikisht dhe me krenari. REPUTACIONI nuk duhet pare eksklusivisht si negativ. I miri i ben vend vetes, thote populli.

Une personalisht nuk shqetesohem per reputacionin tim pasi ky lind dhe latohet vetvetiu. I mire apo i keq qofte, kjo varet nga gjerat qe bej une.

CFARE MBJELL, KORR. "
 

marina s.

Forumium maestatis
Re: Reputacioni

Postimet e blendit i kam lexuar dhe jam ne nje mendje me te.
I miri,i zgjuari,i zoti gjithmone i ben vend vetes prandaj dhe eshte shume e vertete ajo qe ke thene ti ne fjaline e pare:shpifjet dhe akuzat e pabaza nuk jane te mjaftueshme per te ndertuar nje reputacion( te keq) te qendrueshem mbi dike!

sinteze e perkryer /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Caldera

Primus registratum
Re: Reputacioni

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
....pastaj une desha veç me hedh poshte shembullin pa kuptim te asaj goces ne lidhje me veshjen...

[/ QUOTE ]
Edhe pse the, qe ja fus kot apo qe fus jo vetem veten ne qorrsokak por edhe te tjeret nuk do te kisha kyer pergjigje nese nuk do kisha lexuar kete pjesen qe citoj me larte.
Pse ishte pakuptim shembulli me rrobat qe mora une? (ndoshta cik extrem, por jo pakuptim). Jemi pjese e nje shoqerie dhe duam apo s'duam ne per te qene pjese e pranushme e saj dhe te jetojme ne harmoni me te na duhet te formatohemi. Dhe mos me thuaj se vetem ne shqiperi i ruhesh komshijes. E ngre dot zerin e muzikes deri ne qiell ne mes nate ti kur ndoshta ndonjehere ke deshire ta besh? Pse shume aktor etj, adoptojne femije nga afrika, bejne donacione?.(per te mos fol per Kishen). Si prishin dot paret qe kane duan me vertet te ndihmojne, apo per Reputacion?. Reputacion existon tek te gjithe. Kush me shume kush me pak jemi varsi e tij. Kam pare me syt e mi njerez qe kane rene nga Fiku vetem prej ti, ashtu si dhe shume te tjere qe i kane hyp.
 

zog

Primus registratum
Re: Reputacioni

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Pse ishte pakuptim shembulli me rrobat qe mora une? (ndoshta cik extrem, por jo pakuptim).

[/ QUOTE ]

sepse ta thash, psikollogjia popullore e cila bazohet ne nje EKSPERIENCE SHEKULLORE e te pagabueshme e rrezon lehte.

e kuptoj qe kur vishesh me mode, ose rroba te shtrenjta kjo te jep kenaqesi ose nder, sidomos kur ne ambientin qe ti frekuenton njerez te tille gjen pak.
por une nuk e kam flalen tek aparenca ose kenaqesia e momentit qe ajo te jep, por tek e verteta qe permban ne vetvete.

shqiptareve u duket e rendesishme veshja ngaqe kane lindur te varfer e jetojne ne nje vend te varfer. por mundoje ta vendosesh veten ne nje obor mbreteror, ateher ? a ka me veshja aq rendesi. vendose veten ne nje shesh beteje, ne stuhi detare, ne nje provim shkolle, ne realizimin e nje projekti, etj, etj, etj.

a ka me veshja aq rendesi sa i jep TI ?

ps: ne mbeterine e te verberve, ai me nje sy eshte mbret.
 

Mono

Forumium praecox
Re: Reputacioni

Reputacioni eshte nje aset i cdokujt per te cilin duhet te luftohet te rritet.
Ashtu si Inteligjenca, Komunikimi, Puna e te tjera... Reputacioni percakton nivelin e suksesit te njeriut ne shoqeri!
 

Danae

Primus registratum
Re: Reputacioni

me maska balloje
veshur
me maska karnevalesh
ndertuar.
pfff reputaleshi?!
 

alinos

Forumium maestatis
Re: Reputacioni

Corporate Reputation Takes 3.2 Years To Recover From A Crisis
Dërguar të Sunday, 10 September @ 19:06:47 CEST nga aipr

Public Relations Key crisis management strategies can turnaround a bad reputation much quicker, according to the global public relations and public affairs firm.

A Burson-Marsteller Market Research

NEW YORK - July 19, 2006 - Executives around the world believe it takes companies slightly more than three years (3.2 years) to recover from a crisis that damages their reputation, according to market research by Burson-Marsteller. The research, which is based on the opinions of 685 business "influentials" -- CEOs, senior executives, financial analysts, business media and government officials in 65 countries - also shows that quickly disclosing the details of a scandal or corporate misstep should be management’s top priority as it begins the process of restoring corporate reputation. Key crisis management strategies can turnaround a bad reputation much quicker, according to the global public relations and public affairs firm. Every two years, Burson-Marsteller conducts market research to identify the drivers of CEO and corporate reputation. The latest research conducted by the firm took a closer look at the crisis management strategies that a company should use to protect, manage and build its reputation. According to the market research, the top ten crisis management turnaround strategies are:

* Quickly disclose details of the scandal/misstep (69%)
* Make progress/recovery visible (59%)
* Analyze what went wrong (58%)
* Improve governance structure (38%)
* Make CEO and leadership accessible to the media (34%)
* Fire employees involved in the problem (32%)
* Commit to high corporate citizenship standards (23%)
* Carefully review ethics policies (19%)
* Hire an outside auditor for internal audits (18%)
* Issue an apology from the CEO (18%)

"A crisis can have a devastating impact on a company's reputation in terms of its profitability, credibility, competitive position, and ability to retain and attract top performers," said Deborah Bowker, chair of Burson-Marsteller's U.S. Corporate/Financial Practice. "However, companies can lessen their recovery time and be welcomed back into the fold, with their reputation restored, if they follow a few well-executed and integrated turnaround strategies."
Equally important to crisis management and corporate reputation is integrating communications strategies. Having the right message, delivered by the right messengers, to the right audiences and via a mix of old and new channels is critical to a speedy recovery, according to Burson-Marsteller. "Not only does this ensure superior execution, but it also enables companies to measure their progress on a regular basis which was also cited as a top turnaround strategy by 14 percent of respondents," said Bowker.
One of the more surprising findings of the market research conducted by the firm is that only 5 percent of senior executives believe that updating their website can be an effective tool in their crisis management and corporate reputation turnaround strategy.
"Companies struggling with reputation issues can use their websites and other interactive tools to quickly and accurately deliver important messages on how they are responding to a crisis and what they are doing to fix the damage," said Andy Nibley, global head of the firm's interactive capability. "Web-based communications give senior leaders the most immediate channel for delivering messages of vital importance to key internal and external audiences. When dealing with a crisis that impacts a company's reputation, speed is everything."
About the CEO Capital Study
Burson-Marsteller has been conducting market research on CEO and corporate reputation since 1997 (www.ceogo.com). The new 2005 CEO Capital study was conducted in 65 countries online between May and July 2005. It was completed by 685 business influentials -- CEOs, senior executives, financial analysts, business media and government officials. Roughly one-third of respondents came from North America (26 percent), Europe (32 percent), Asia-Pacific (32 percent) and one-tenth from Latin America (10 percent). Participants were drawn from a cross-section of 19 industries.

marre nga http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=291
 

karabina

Primus registratum
Re: Reputacioni

Gje e lezecme shume ky studimi qe paskan ba keto miqte kendej nga europa po mua me duket sikur kane harruar te llogarisin Shqiperine dhe realitetin tone...

Ketu "REPUTALESHI", sic e ka quajtur dikush ketu, te prek e ta ndryshon jeten ne nje menyre aq drastike sa njerezit fillojne "te veshin" perdite masken qe te tjeret duan te shohin ne fytyrat e tyre dhe shume shpejt kjo sjellje kthehet ne nje rreth vicioz qe i ben te gjithe qe ne nje rruge a nje tjeter te jene mashtrues te vetes per hir te botes... PFFFFFFFF!!!! Bota, e c'dreqin eshte?! Kush mu*in ja dha te drejten te gjykoje qenien tone, sjelljen tone, jeten tone...???
 

atman

Forumium maestatis
Re: Reputacioni

Reputacion nuk eshte gje tjeter e kthyer ne shqip veç NAMI dhe nje shprehje e urte popullore thote se eshte me mire te te dale syri se nami. Ne kete menyre duket sikur jemi te denuar fatalisht per te mos e ndryshuar. Mund te jete keshtu, dhe nuk eshte keshtu vetem nese jeton per namin, dmth nese jeton gjithmone me pikepyetjen: si do ta komentojne te tjeret? A nuk eshte me mire te mos e vrasesh shume mendjen per ate qe do te thone te tjeret? Sigurisht qe eshte, sikur ky mendim i te tjereve te mos kishte ne dore fatin tend.
Pikerisht, nisur nga fakti i fundit shpesh njerzit jane te detyruar te pershtaten edhe pse mund te jete e dhimbeshme.
Personalisht...beh..personalisht...e kuptoni se çdo te thote personalisht? vjen nga latinishtja, person-maske, ja pra se si perdorim maska ne jete dhe kur behen kaq te shumta e vihen pale mbi pale, nje dite nuk njohim me veten tone. Personalisht, nuk kam hyre kurre ne kompromis me maskat, mundohem te jem gjithmone ky qe njoh deri tani, pa marre parasysh opinionin e njerit apo te tjetrit, sepse çdo opinioni, ngaqe jane kaq te ndryshem, do te duhet t'i pershtatesh edhe personin MASKEN.
 
Top