Re: Thiatro baby thiatro, imagjinate pa kufi...

Isabelle

Valoris scriptorum
Re: Re: Thiatro baby thiatro, imagjinate pa kufi...

Fiks kshu si ky me siper do kisha shkrujt dhe une me fare pak ndryshime rrenjesore...

Ke fillu me morr ment e gocave me gjuhe borxh eeeeeeeeeee ?

/pf/images/graemlins/laugh.gif

Turp !!!!

Isabelle

Valoris scriptorum

Fillimisht postuar nga Rrapatushja:
[qb] Kur i beri shumes numrin e te pjelleve ajo, deri mbreme vetem nje kish. Ore sa viril qe qenka ky Blendi. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
Blendo me duket se te ka sha la... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Une kujtova se ai ishte birinxhi azgon ... po qeka viril :eek: :eek: :eek: !!!!

Duket se aftesia mbetet e Tranofiles ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

jula

Primus registratum

Sa te sofistikuar e keni ligesine, mor aman: Ndertoni mitin e virilitetit superman-or....Kur te veje ne realitet te "shfrehet" heren e ardhshme Blendi, po s'arriti te jape idene e "turbines se mbingarkuar", minimumi do te behet per qepe e kripe...
Ajo: Shpirt, nuk e kuptoj kete pakenaqesi, ishe teper ... sot...
Ai: Je ti qe s'merr vesh: Une jam "Blendi i Thiatro-Simpes", merr vesh apo jo? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Ke fillu me morr ment e gocave me gjuhe borxh eeeeeeeeeee ?

Turp !!!!

Jo ore se nuk osht borxh, osht e imja, po e perdor me raste, varet nga goca me i llaf. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Mais qu'est-ce que tu a lu hier soir, une peu de Eluard?. Je ne te jamais vu si romantique. C'est la vin ou c'est moi, au peut-etre c'est la langue /pf/images/graemlins/wink.gif Mais j'entende, j'entende avec plaisir.

Le_Routard

Forumium maestatis

[qb] Mais qu'est-ce que tu a lu hier soir, une peu de Eluard?. Je ne te jamais vu si romantique. C'est la vin ou c'est moi, au peut-etre c'est la langue /pf/images/graemlins/wink.gif Mais j'entende, j'entende avec plaisir. [/qb]
La poesi c'est toi et le vin c'est ton regard.
/pf/images/graemlins/smile.gif

Blendi

Primus registratum

Kur t'shkoni per ne banjo merrni kova me vete se me duhet pleh per parcelen. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

[qb] Dis moi que ce n'est pas un reve, j'ai peur de me reveiller. [/qb]
/pf/images/graemlins/smile.gif Si tu veut te reveiller il faut que j'aille preparer le petit-dejeuner avant. /pf/images/graemlins/smile.gif

i'll_wait_4_U_in_Heaven

Forumium praecox

OUCH.....

hmm... I-aspire doli nga redaksia dhe papritur u ndesh me gazetaret, okay tha me vete po i jap edhe keto intervista...darn sa kompleks eshte njeriu mendoi. Kesaj rradhe kishte botimin e librit te saj te dyte. Hmmm cfar suksesi...se dija qe xheneti kishte per t'u m'u hapur para kembeve keshtu. Sapo mbarove my BA dhe kam aplikuar per Ph.D ne Psychology iu drejtua shtypit. Ta merrte mendje qe me gjithe ate work load, e gerrica fatin me thonj. Tani eshte koha ti hedh aty ku i gjeta, "ne hone pa shprese dhe te rremisura ku te ulerinj me besim se do te me arrijn /pf/images/graemlins/frown.gif "

E pyeten se si ndihej nga kriticizmat e gjindjes perreth?
I-aspire buzeqeshi embel dhe u drejtua.
thjesht "scarce resourses on the HOT meat plantation :tipsy: "
Po si mund te zgjidhet kjo ceshtje komplekse asociale I-aspire?- iu drejtua njeri
-Rrugezgjidhja me e mire eshte.. sikur te sillnim ca bull te tjere nga jashte kufirit te AF nuk do te ishte keq. Ja psh une po jap kontributin e pare. Do t'ua dhuroj organeve humanitare te organizuara per kete ceshtje bullin qe paska ndermend te me bie ne llotari :tipsy: . Do te me gezohej zemra si gjithmone kur te shoh t'u shnderrise fytyra e plasaritur nga te ftohtit.
-Po kur e fitove bullin zonjusha I-aspire
-Exactly :confused: megjithate une po u jap duart bashkombeseve te mij :tipsy:

"And there will be no thirst, no hunger for meat ...a whole new world my people" (MOSES)

Le_Routard

Forumium maestatis

[qb] Dis moi que ce n'est pas un reve, j'ai peur de me reveiller. [/qb]
En plus je suis surpris, tout ça ce n'est rien, tu mérite beaucoup plus. Si cela c'est un rêve ce n'est rien d'autre qu'un rêve maladroit. /pf/images/graemlins/smile.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

[qb] Shtttt tous nous entendent, je vais me rougir /pf/images/graemlins/smile.gif [/qb]
La rougeur sur tes joues ne fera rien d'autre qu'attirer encore plus l'attention des autres, ton visage deviendra doux comme celui d'un ange. /pf/images/graemlins/smile.gif

Blendi o llapaqen, po kur gudulisesh ti en espanol nunca te dise nadie. Carinoso /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

Ajo nate mund te konsiderohej si nje nga netet me te lumtura te Albanes. Ajo kishte mbledhur gjithe miqte e saj te gezonin me te....te gezonin ardhjen e Bores. Nderkohe qe Alinos ishte mahnitur pas asaj krijese qe i dukej si akullore nje ze degjohet nga poshte
-Albana, telefoni-berrtiti Katili
-Nuk kam kohe per te folur me njeri, merru ti me to!
-Albana...eshte per ty e dashur-perseriti ai si neper dhembe.
-Katil, te lutem mos me bezdis. Nuk me intereson kush eshte.....ata qe dua i kam ketu-tha ajo dhe mori ne krah vajzen.
Katili ngjiti shkallet per tek dhoma e bebes. Dicka i tha ne vesh albanes. Buzeqeja ju pre, duart filluan ti dridheshin. I dha Boren Alinosit dhe bashke me Katilin zbriten poshte. Pa pershendetur miqte u zhduken.
-C'fare do besh tani Albana, ajo do te shohe vajzen! Doktorri nuk mund ti bente ndonje marifet me tha...se dikush ishte ne dhome me Tranofilen...
-Nuk ka rendesi-ju kthye albana- Bora eshte imja...

Blendi

Primus registratum

[qb] Blendi o llapaqen, po kur gudulisesh ti en espanol nunca te dise nadie. Carinoso /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
Je ne sais pas ce que vous dites. /pf/images/graemlins/tongue.gif Mais je suis bien surpris avec monsieur Routard, le bonne façon n'est pas mort. Mais mon français oui, très complètement.

Now really, Pardon My French. I used to actually be good at this. now i suck, i don't swallow though.
Le te vazhdoje "plugimi" ne parcelen teme.

Le_Routard

Forumium maestatis

Tu lui as fait peur, petit vilain! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Elle est comme la Déesse dans la forêt, elle fuit au regard des homes, seulement son prince charmant peut la regarder et lui parler.

Ces cheveux sont noir profond et bouclés, ils tombent sur ses épaules en absorbant ne pas seulement la lumière mais aussi le regard des jeunes garçons.

Son visage éclatant d'un blanc éblouissant est synonyme de la pureté, ses lèvres rose et fines donnent envie de l'embrasser, ses yeux petit et noir sont comme des pierres précieuses d'une beauté très rare et leurs couleur est unique, son pas est léger et son corps parfait.

Elle est une fille à aimer !
/pf/images/graemlins/smile.gif

Sur ce, bonne nuits a tous! /pf/images/graemlins/smile.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Nje dhe i pershendetje ktij ciftit te lumtur ktu ciper! /pf/images/graemlins/tongue.gif

/pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/tongue.gif /pf/images/graemlins/tongue.gif

/pf/images/graemlins/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Fillimisht postuar nga erulja:
[qb] adoleshence e vonuar /pf/images/graemlins/tongue.gif [/qb]
Kjo bo mu deri ke Chit-Chati qe ke inot ti! /pf/images/graemlins/laugh.gif