Re: Akuzohet Nene Tereza!

Re: Akuzohet Nene Tereza!

Marre nga Revista KLAN:
-----o----

Nene Tereza, nje shenjt i pashpirt?

Nje liber nga SHBA/ Kush e kundershton shenjterimin. Quhej shenjtore qekur ishte gjalle, por se fundmi kisha ka bere te ditur se me 19 tetor do te ngjitet ne qiell. Por e adhuruara e Kalkutes ka edhe armiq. Nga Amerika e akuzojne se nuk bente asgje per te lehtesuar dhimbjet e te semureve dhe te te varferve.

Tashme lajmi eshte bere zyrtar. Me 19 tetor, pothuajse gjashte vjet pas vdekjes, Nene Tereza do te shpallet Shenjtore nga Papa. Ky proces u organizua ne nje kohe rekord dhe vjen si rezultat i punes se jashtezakonshme te kesaj murgeshe me origjine shqiptare, e cila zgjodhi perkushtimin ndaj te varferve indiane, por jo vetem ndaj atyre. Qe nga casti kur Nene Tereza, per te nisur misionin e saj mes te varferve ne vitin 1949, e braktisi Bashkesine e Motrave te Loretos, murgeshat e saj me shamite bardhe e kalter u shperndane ne 123 vende, ku hapen azile per te semuret e pasherueshem, te varferit dhe jetimet.

Por kjo veper e admirueshme, edhe pse ne dukje gati e pabesueshme, nuk gezon miratimin e te gjitheve. Disa zera kritike ndaj nene Terezes e kane gjetur forcen per t'iu kundervene asaj pikerisht tek shenjterimi i ardhshem. Nuk behet fjale vetem per kundershtine ndaj mrekullise qe Kisha ia ka njohur Nene Terezes nga Kalkuta: mjeket indiane te cilet jane kujdesur per nje grua te sheruar nga tumori, jane te mendimit se zhvillimi pozitiv i semundjes mund te shpjegohet vetem me trajtimet mjekesore.

Cilado qofte e verteta, keto mosperputhje duhen lexuar ne realitetin indian, pikerisht atje ku kane marre fillesen. "E sheruara nga mrekullia" eshte nje jo katolike dhe perfaqeson nje mjet te pakendshem te proselitizmit katolik. Sic kujton gazetari italian, Saverio Gaeta ne librin e tij te ri "Sekreti i Nene Terezes", asaj iu desh te perplasej me opoziten e forte indu qe ne perurimin e azilit te saj te pare: "Nje grup indu qendronte perpara nderteses duke kercenuar se do te vriste ate dhe murgeshat e saj. Thirrje te ndryshme iu drejtoheshin administratoreve te komunes duke iu bere te ditur se te shtruarit vdisnin ne pjesen me te madhe, sepse murgeshat ua merrnin gjithe gjakun per ta shitur". Shpifje, pa dyshim, te cilat synonin te krijonin nje klime dyshimesh rreth vepres se Nene Terezes, e cila ishte nje mbeshtetje jo vetem materiale, por edhe fetare ne nje vend ku katoliket perbejne nje pakice shume te vogel. Bindja e saj radikale e shenjteroi, por ajo mbetet gjithesesi "skandaloze" per shume vete, madje edhe ne Perendim. Gazetari amerikan Kristofer Hitcens ka mbledhur zerat e kundershtareve te saj ne nje liber te parespektueshem, por gjithesesi te dokumentuar, te titulluar, "Pozita e nje misionareje". Autori tregon se ne azilet e Nene Terezes imponohej kulti i vuajtjes si rruge shenjterimi, nuk u jepeshin ilace kunder dhimbjes as te semureve ne prag te vdekjes dhe me shume se mjekesise i besohej vullnetit te Zotit, edhe pse ofertat qe mberrinin ne bashkesi krijonin mundesine e perdorimit te mjekimeve te duhura. Pervec kesaj, ai citon deshmite e vullnetareve dhe te nje ish murgeshe, te gjitha amerikane, te cilat u larguan nga bashkesia per shkak te rregullave te rrepta, deri ne kufijte e jonjerezise.

Elgi Xhilespi, e cila punoi per disa kohe ne qendren per te semuret me Sida, qe Nene Tereza hapi ne San Francisko, tregon: "Kishte me dhjetra njerez te deshperuar. Nuk lejohej te shihnin televizor, te tymosnin ndonje cigare, te pinin dhe te prisnin vizitat e miqve, madje edhe kur ishin duke vdekur". Ndersa ish murgesha Shilds kujton: "Dhurimet, te cilat mberrinin ne sasi te medha, depozitoheshin ne banke, por ato nuk ndikonin aspak, as ne jeten tone dhe as ne jeten e te varferve qe ne perpiqeshim t'i ndihmonim... Ekzistonte nje projekt per te hapur ne Bronks nje azil, por rregulloret perkatese e benin te detyrueshem instalimin e nje ashensori per te paaftet. Nene Tereza nuk deshi t'ia dije per kete fakt. Ne kete situate, Komuna e Nju Jorkut u tregua e gatshme per te perballuar shpenzimet, por propozimi u hodh poshte dhe projekti u la krejtesisht pas dore... Per Nene Terezen, gjeja me e rendesishme ishte mireqenia shpirterore e te varferve. Per kete arsye, ajo urdheronte edhe pagezimin fshehurazi te njerezve qe ishin duke vdekur".

Kristofer Hitcens hedh pyetjen edhe se si mundej Nene Tereza te pranonte financime nga diktatoret (ai haitiain Dyvalje) dhe nga mashtruesit (si Carls Kiting, i cili u kishte vjedhur qindra kursimtareve rreth 252 milione dollare). Pyetje shqetesuese keto per ate qe nuk i analizon zgjedhjet dhe rreptesine e Nene Terezes permes besimit. Por Kishes gjithesesi nuk i ngjallin aspak frike, edhe per vete faktin se Hitcens foli dhe u degjua edhe ne procesin per shenjterimin. Dhe kundershtite i tij nuk mjaftuan per t'i nderruar mendjen Vatikanit.
 

u74

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Kristofer Hitchen eshte hebre, jo se e njof por e kam pere gjate nje emisioni televiz ku ka debatuar per kete ceshtje dhe midis te tjerave ia kane vene ne dukje edhe kete fakt.
Sa per financimet neneTereza nuk ka qene detektive kur njerezit kane dhuruar ndihma me i kaluar nen hetime se ku i keni marre.
 

Sejsej

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Mr Logos;sa per ate artikull tek Klan,eshte nje cope qe disa nga gazetaret e klan-it e kane shkeputur nga ndonje gazete e huaj.(pasi ata nuk e kane lexuar ose studiuar)
Librin e kam lexuar vete para 1 muaji.
Eshte i pikasur,pa mashtrime;pasi jep fakte dhe teori qe gjithkush prane apo larg Nene Terezes i di dhe do t'i kuptoj realisht.
Se fundi miqte e mi ne Shqiperi,qe tashme kane; (shpresoj se PTT-ja e Shqiperise do te funksionoj)flas keto dite,do te marrin kete liber dhe do t'ua bejne te qarte publikut shqiptar;dmth perkthejne,ose argumentojne per kete ''histori'' te jetes se nene Terezes.
Christopher Hinchis eshte shkrimtar qe shkruan per Vatikanin.
 

Pe.ili.sh

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Logos e di ti qe vetem muhamedinet e kundershtojne Shejnterine e Saj(Nene Terezen)
I ashtuquajturi Abdullah Kaida ,me prejardhje nga Afganistani, thote per Shenjterine e Saj qe nuk quhet "Nene Tereza" por "motra e tij" dhe ajo eshte agjente e Evropes ne dem te Afganistanit.
Ehh sa do lexosh dhe do degjosh per marrezirat e Al-Kaiedes. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Eshte per tu habitur...Uroj te jene trillime!!! E verteta do te ishte e hidhur!!! :confused:
 

gezim lame

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

nuk do shahet me po do i behen piktura dhe statuja qe do vihen ne kisha dhe shtepite e besimtareve dhe do te adhurohet si perendi /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/tongue.gif
 

Gigo

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

sa per ate qe thuhet "pse nene Tereza pranonte para nga diktatoret etj. etj." e kam une nje pergjigje nqs jeni ne dileme. nene Tereza nuk ishte dhe as qe i duhej te ishte detektive qe te shihte se nga i vinin parate, as historiane qe te shihte se cili ishte ai qe ia jepte parate, a ishte diktator, mbret apo sulltan. Nene Tereza ishte murgeshe dhe ndihmonte njerez. nene Tereza ishte e krishtere dhe si e tille i permbahej faktit qe ajo nuk kishte te drejte ti gjykonte njerezit dhe veprimet e tyre pasi ata i gjykon dhe i denon ose jo Zoti dhe vetem ai ka te drejte ta beje kete. Sa per rregullat e rrepta dhe mosperputhjet me amerikanet ato i kuptoj shume mire se me amerikanet me zor merrem vesh dhe vete, dhe jo vetem une, por edhe shume njerez te tjere qe kane kulture evropiane e kane te veshtire t'i kuptojne amerikanet. Nejse, mosperputhjet midis mentaliteteve te ndryshme jane gjera normale. E verteta eshte qe Nene Tereza ka lene gjurmen e vet ne histori kurse ketyre Hitcensave, qe merren me llogje pazari kur puna ka mbaruar, nuk do iu dihet as varri se ku e kane patur se do mbulohen e do harrohen.
 

Guest
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

pffffff cikerrima .....
si gjithmone ziliqarett nuk humbin rastin te ulin sa me shuem figuren e njerezve te medhenj sepse sjane mesuar me aq miresi u duket cudi , kjo eshte e patolerushme e megjithate kta krimba vazhdojneai qe ka tru en koke e ben vete gjykimin .
peace
 

Albinos

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Demtimi i figurave te ndryshme shqiptare ka ardhur gjithmone nga shumica e popullsise shqiptare qe te bardhen e bejne te zeze.
Sikur te isha studiues i atyre njerezve qe ulin figurat shqiptare ne nivel nderkombetar, besoj du ju a kisha shkruajtur ketu dhe do ti lija shqiptaret vete te gjykonin per raste te tilla.
Megjithate me plot bindje me ckam pare dhe lexuar kam dale ne konkluzion se dihen kush jane ata qe tentojne te perdhosin ne nje menyre te tille, njerez dhe figura te medha shqiptare.
Abdi Baleta qe nisi karriren e tij te humbur qe nga vitit 1991 e deri me sot, ka nisur te denigroje figura te ndryshme duke kaluar me "kembet e tija mbi to" per reputacion dhe kreibilitet ne popullsine e ngjyrosur shqiptare, ku per tu permendur jane rastet e fundit qe per qellime dashake sulmon ke ti dale perpara dhe ne vecanti ata shqiptare qe nuk pranuan te shiteshin Kurre per ca para te qelbura, ne kembim te Shqiptarizmit.
Por edhe nga ana tjeter une e falenderoj baleten per sulmet,ku nepermjet ketyre sulmeve nxjerr ne pah denigruesit e vertete antishqiptare si dhe me kete rast shqiptaret duhet te kuptojne se:
Duke luajtur me figurat e verteta shqiptare boterore,vetem sa demton veten dhe "shqiptaret e tij" dhe aspak Iliret ose bijte e Ilireve me emrin e vertete shqiptare.
Pritimivizmi diplomatik i ketyre njerezve nuk krijon kushte per progrez, civilizim dhe zhvillim te vendit, perkundrasi ajo kthehet ne trajten e regresit.

Le ta kerkojne sa te duan me keto lloj menyrash bashkimin e kombit shqiptar, por duhet te jene te bindur se ne kete menyre jo vetém qe nuk do bashkohemi por do krijohet nje vakum ose hendek i madh ndermjet shqiptareve.
Ne ecim ngadale dhe te qete dhe vleresojme gjithshka te keqe dhe te mire.
Te tjeret le te kerkojne virgjerine e Figurave shqiptare per bashkimin e kombit tone
 

angel_boy

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Ene kete Ben keto re? Edhe akuzimi I Nene Terezes na mungonte! Gjet RRafmet!! Cfare i hapni keto lloj temash?? /pf/images/graemlins/frown.gif
 

Kollarja

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Nene Tereza me shenjen e Kainit ne balle, ehste hajmalia qe duan te varin ne qafe shqiptaret primitiv, si jeniçeret me kockat e Skenderbeut, per t'u bere te famshem, e per t'u krekosur ne bote per "merita te larta" qe kane ne kete bote.
 

Klinton

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Shkrimtari i madh Ismail Kadare ka reaguar ndaj shtrembërimit të identitetit të Nënë Terezës

<ul type="square">
[*]Kadare: Mjaft racizmit ndaj shqiptarëve
[/list]

“Shqipëria duhet ta bëjë problem të madh këtë në të gjitha instancat europiane”

<ul type="square">
[*]Z.Kadare, si mendoni pse ndodh pikërisht ky incident kur është viti i shenjtërimit të Nënë Terezës, shqiptares së madhe?
[/list]
- Kjo që po ndodh për mua është shumë shqetësuese. Është shumë shqetësuese jo vetëm për faktin se lidhet për Nënë Terezën, por merr një kuptim dhe më të gjerë. Kjo është një gjë që nuk ardhur nga mungesa e informacionit, apo nga padija, është gjë që është bërë me lloj cinizmi, sepse botërisht dihet se Nënë Tereza quhet shqiptare kudo. Zyrtarisht, botërisht nuk ka keqkuptim me këtë gjë, për shkak se ka shumë vite, me këmbënguljen e saj, ajo është deklaruar si shqiptare dhe pranohet kudo, në të gjitha gjuhët e botës si Nënë Tereza me origjinë shqiptare, që ka lindur nga prindër shqiptarë. Pra ajo njihet si murgesha, shenjtorja shqiptare. Prandaj këtu nuk ka punë mungesë informacioni, këtu duket është kureshtje shqetësuese si dukuri, lidh një dukuri më të gjërë. Europa ka kulturën e saj, por për fat keq ditët e fundit vihet re qartë një racizëm antishqiptar. Ato janë shenja shumë të këqija për botën, për kontinentet, për rajonin ku lindin. Për fat të keq kjo është një gjë nuk mund të na pëlqejë, por është e vërtetë. Shqiptarët, Shqipëria krijon nervozizëm jo vetëm në rrethe të caktuara, në ato që quhen antishqiptare, jo, por për fat të keq krijon nervozizëm shumë vende edhe në rrethe të gjëra në opinionin publik. Dhe këtu nuk është fjala që ne të hiqemi si viktima, siç e kemi patur zakon dhe të ankohemi se të gjithë janë të këqinj dhe vetëm ne jemi të mirë. Jo! Natyrisht në këtë gjë populli ka mungesat e veta, ka përgjegjësitë e veta, ka atë gjë që ka nervozuar botën, e nervozon. Megjithatë në këtë realitet të errët që kanë provuar disa herë njerëzit e këtij populli, unë vë re që populli shqiptar nuk meriton një racizëm të tillë, të kësaj përmase. Asnjë popull nuk e meriton, kjo padyshim. Racizmi është një shenjë shumë e keqe kur shfaqet dhe ne duhet të jemi shumë të shqetësuar të gjithë si Shqipëri, popull, opinion publik, si shtet, si kulturë, si institucion. Nuk duhet të rrimë duarkryq, në qoftë se bindemi nëse ka një racizëm antishqiptar. Shteti shqiptar, shoqëria dhe opinioni publik shqiptar nuk duhet të rrijë duarkryq. Është shumë i rrezikshëm racizmi, paralajmëron gjëra shumë të këqija në të gjitha format. Ai është i drejtpërdrejtë dhe i tërthotë. Racizmin e drejtpërdrejtë e vuajnë një milion refugjatët shqiptarë të shpërndarë nëpër Europë. E dinë ata që vuajnë, është një tragjedi e tmerrshme, e padukshme që është e shpërndarë në mijëra e mijëra familje. E vuajnë që nga njerëzit që ndeshen drejtpëdrejt me të, fëmijët shqiptarë që shkojnë në shkollë, nënat u thonë të mos deklarohen si shqiptarë. Duke përgatitur kështu njerëz të gjymtuar, që janë të huaj për ato nëna vetë, për vendin që i ka pjellë, të huaj për vendin ku jetojnë, të huaj për të gjithë botën. Për fat keq Shqipëria nuk flet për këto gjëra, sociologët dhe psikologët tanë nuk flasin për këto gjëra, është një temë tabu, sepse nuk duan të shikojnë të vërtetën në sy. Pra ky është rasti i drejtpërdrejtë që vuan një pjesë e madhe e popullit shqiptar. Racizmi i tërthortë në Shqipëri, është rasti i Nënë Terezës, ku duan ta heqin popullin shqiptar nga çdo kujtim i tij i vyer, që është Nënë Tereza, që tregon një simbol, një dëshirë e popullit shqiptar për të patur një kontakt me botën, për t’u lidhur me familjen e popujve, nëpërmjet dashurisë dhe jo nëpërmjet mllefeve, urrejtjes, disa herë siç paraqitet, egërsisë. Por ja që tashti ka disa mendje që mendojnë se si ta neutralizojmë së paku, si t’ua heqim shqiptarëve.
<ul type="square">
[*]Duke marrë shkas nga rasti i Nënë Terezës, si mendoni zoti Kadare, kujt i shërben manipulimi i historisë së shqiptarëve?
[/list]
- Unë nuk mendoj se ka ndonjë vendim që është marrë në zyrë për të fituar në kurriz të shqiptarëve. Kjo është një rrjedhojë e nervozizmit të shqiptarëve, e një psikoze të rrezikshme, të hapur në Europë ndaj shqiptarëve. Nuk duan që populli shqiptar të çmohet për diçka, që për këtë shkak është qortuar gjithmonë se është shkatërruar, nuk është i aftë të krijojë shtet dhe të ndërtojë. Kjo figurë, Nënë Tereza, papritur e kundërshton këtë gjë, duke treguar se është një popull që ka nxjerrë simbole të mëdha të dashurisë në shkallë planetare dhe të tillë nuk i pëlqen. Kësaj lloj psikoze nuk mund t’i pëlqejë ky kundërshtim, ashtu siç nuk mund t’i pëlqejë për fat keq edhe rretheve shqiptare dhe antishqiptare që janë sot, siç ka një fushatë të heshtur në Shqipëri ndaj Skënderbeut, figura më e madhe e Ballkanit dhe vendit tonë, figurë e ndritur për Europën politike, që mishëron zhvillon krejt Ballkanin drejt Europës, prandaj ka propagandë kundër tij. Vlera të tilla duan ta privojnë popullin shqiptar, ta ndajnë prej tyre, në mënyrë që të triumfojë kjo psikozë negative, ky racizëm. Prandaj ndaj racizmit nuk duhet qëndruar duarkryq. Shqipëria duhet ta bëjë problem të madh këtë në të gjitha instancat europiane, qoftë në planin kulturor, etik, edhe në atë politik. Kur ajo konstaton racizëm flagrant, Shqipëria duhet të ankohet qoftë edhe në Këshillin e Europës, sepse racizmi është i dënuar nga Europa. Ajo i ka larë duart nga racizmi, i ka mbyllur hesapet me të, nuk duhet të ringjallet. Është njëlloj si të ringjallet nazizmi, sepse racizmi është vëlla i nazizmit, bën pjesë në kuzhinat fashiste. Prandaj të gjitha institucionet shqiptare dhe opinioni publik duhet të mobilizohet kundër kësaj gjëje.
<ul type="square">
[*]Pavarësisht iniciativës të ndërmarrë nga intelektualët shqiptarë, si mendoni ç’rol duhet të ketë shteti shqiptar për këtë incident të ndodhur me shqiptaren e madhe Nënë Tereza?
[/list]
-Unë nuk jam specialst i diplomacisë, por mendoj se duhen bërë të gjitha demarshet. E para, ko është një falsifikim shumë i rëndë, një mashtrim përpara gjithë opinionit botëror. Është e çuditshme se kjo ndodh në Itali. Në Romë, vendin kur njerëzit e kulturës dhe dijes e dinë se kush është Nënë Tereza, nga vjen dhe si është cilësuar ajo zyrtarisht që nga Vatikani dhe nga Papa vetë, nga vetë kështjella e katolicizmit. Atëherë si shpjegohet, pse në Romë ndodh kjo sfidë, ky përçudnim, ky mashtrim. Prandaj këtu duhen bërë të gjitha lëvizjet, ndërhyrjet që nga diplomacia shqiptare, organizmat, institucionet shqiptare kudo që janë, të kërkojnë se përse bëhet kjo gjë, ku është qëllimi, pasi kjo është një gënjeshtër kaq e trashë që të lejohet përpara opinionit botëror, në qendër, në Romë, nuk është në një qytet jo të rëndësishëm të Europës. Dhe Roma në këtë rast lidhet me emrin e Nënë Terezës, sikurse lidhet Shqipëria. Prandaj nuk duhet të rrimë duarkryq dhe nuk mjafton ky peticion që kemi bërë ne, ky është vetëm fillimi, të paktën ndonjë reagim duhet bërë. Sigurisht ky është incident. Nuk e di se kryetari i Bashkisë së Romës, kujt bindjeje politike i përket, sa lidhje ka me qeverinë italiane ose jo, me luftën politike-kulturore në Itali. Por është një incident, madje unë do të thosha është më kot t’i themi një incident, sidoqoftë mbetet në rrethe të kufizuara diplomatike, shtetërore dhe zyrtare, kjo është një fyerje, një lloj shuplake që i bëhet një populli të tërë. Ajo çka fshihet prapa është edhe më e shëmtuar. Përse bëhet kur dihet se këtu nuk ka mungesë informacioni, është një lloj sfide, përçmimi që bëhet publikisht përpara gjithë botës një populli.
<ul type="square">
[*]Mendoni se Ballkani vazhdon të vuajë ende nga nacionalizmat, ka ende qarqe antishqiptare kur liderët e Europës dhe të vetë rajonit janë angazhuar për integrimin europian të rajonit?
[/list]
-Ballkani nuk mund të çlirohet lehtë nga psikoza nacionaliste. Sigurisht çdo pastrim i tij çdo vit është një sukses për të gjithë. Unë besoj se Ballkani do shplahet nga kjo damkë. Besoj se ne duhet të gëzohemi për këdo që fillon të shplahet nga Ballkani, nuk duhet të jemi xhelozë. Për fat keq cmira dhe xhelozia janë sporti kombëtar i të gjithë ballkansave, vuajnë të gjithë nga kjo dhe duhet të dimë të shkëputemi nga kjo metodologji, pseudokulturë e keqe. Unë shpresoj se megjithë këtë kaluar të keqe, ballkanasit do e kapërcejnë këtë gjë. Ne shqiptarët, pavarësisht se i bëjnë të tjerët nuk duhet të ushqejmë më urrejtje, duhet të përpiqemi që të emancipohemi, të përpiqemi edhe vetë. Por emancipimi kalon nëpërmjet ndërtimit dhe jo shkatërrimit. Në qoftë se ne ndërtojmë jetën tonë siç duhet, çdo ditë ekonominë, kulturën tonë, gjithçka që përbën jetën tonë njerëzore, vetvetiu mund të emancipohemi. Vetvetiu edhe imazhi i keq që u krijua në botë do të fillojë të retushohet, të pastrohet.

<ul type="square">
[*]Si e komentoni ndikimin e faktorit shqiptar për integrimin europian?
[/list]

Faktori shqiptar është shumë i rëndësishëm në Ballkan dhe ka shumë peshë. Por ai peshën e vet do ta fitojë kur ai të shkëputet, të luftojë edhe vetë, të mos kënaqet me atë ç’ka arritur. Është gjë e mirë që populli shqiptar ka një autokritikë sot dhe kjo po vërehet nga shumë njerëz, mendje të ndritura sot në Evropë, domethënë që populli shqiptar ka filluar të shikojë me kritikë veten e vet, të kuptojë se çfarë duhet ndrequr, të mos kënaqet kot me përralla dhe me fantazira të kota. Natyrisht kjo nuk bëhet vetëm, miqësitë nuk ndërtohen vetëm, miqësitë ndërtohen mbi një bazë reciprociteti, miqësitë janë të ndërsjellta, kështu që populli shqiptar nuk mund të ndërtojë vetëm miqësitë duke shpallur atë pa iu përgjigjur të tjerët. Kështu që kthehemi prapë te figura e Nënë Terezës, adhurimi i shqiptarëve për të është një mesazh miqësie që ai i dërgon popujve të tjerë. Kjo është një gjë e madhe, sepse ky mesazh kthehet mbrapsht, si të thuash në rrethe të caktuara, e për fat të keq hidhet një dush i ftohtë mbi këtë prurje të mirë të vlerave të popullit tonë që tregon në këto çaste në Evropën e sotme, në Ballkanin e sotëm.
gazeta "shekulli"
Marrë nga TV Alsat
 

Klinton

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Forumi i intelektualeve shqiptare i ka derguar nje leter
Zotit ALFRED MOISIU
President i Republikës së Shqipërisë
Prof. YLLI POPA
Kryetar i Akademisë së Shkencave të Shqipërisë
Zonjës ARTA DADE
Ministre e Kulturës, Rinisë dhe Sporteve
Zotit EDI RAMA
Kryetar i Bashkisë së Tiranës
Per me shume klikoni ketu
http://www.shekulli.com.al/koment/13korrik2003/forumi.htm
 

Leopardii

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Mesazhi largpamës i Nënë Terezës





Personalitete të mëdha të shekullit IX e kanë quajtur shekullin XX si një të ardhme ku, falë përparimit të jashtëzakonshëm në fusha të ndryshme të veprimtarisë njerëzore, arsyeja do të triumfonte mbi paragjykimet. Në shumë drejtime ata kishin të drejtë. Ndër të tjera që një grua të arrinte një njohje e vlerësim ndërkombëtar siç është rasti i Nënë Terezës, kjo mund të ndodhte vetëm në shekullin XX, falë natyrisht edhe përparësive të komunikacionit që ofron koha jonë.
Shekulli XX ka shënuar përparime, zbulime, zhvillime të hatashme në shkencat, teknologji, në mendimin njerëzor. Falë këtyre arritjeve jeta e njeriut është bërë më e gjatë dhe më e lehtë materialisht. Shoqëria e konsumit e shtyn njeriun të priret për të arritur me çdo kusht e sa më shpejt mirëqenien e lumturinë. Të gjithë lakmojnë të jetojnë mes rregullit, pastërtisë, shëndetit, të jenë të rrethuar me gjëra të bukura, të shijojnë përparësitë materiale të kohës sonë. Dhe ja ku del një grua e thjeshtë dhe i lë mënjanë të gjitha këto e, duke iu përgjigjur thirrjes së idealit të saj, zgjedh përkundrazi të jetojë mes varfërisë më të skajshme, mes sëmundjeve e fatkeqësive, erërave mbytëse të plagëve, lodhjes deri në rraskapitje, vetëm një hap larg vdekjes, dhe kjo zgjedhje e saj ka vlerën e një revolucioni.
Natyrisht që heronj të tjerë të njerëzimit kanë bërë zgjedhjet e tyre; shkencëtarë të mëdhenj, burra shteti të shquar, artistë që na mahnisin. Njerëzimi u është mirënjohës për ndihmesën që kanë dhënë për zbutjen, ngritjen, pasurimin e shpirtit njerëzor. Por ajo që na duket unikale te Nënë Tereza është masa e dashurisë së saj, ai përkushtim i plotë dhe ai mohim total i vetvetes në shërbim të tjetrit.
Kushtet që bënë të mundur dukurinë Nënë Tereza qenë shpirti i saj i ndjeshëm, brumosja me mësimet e larta të fesë së saj e me traditat e familjes që kishte ruajtur virtytet më të mira të kombit shqiptar, si edhe India. Gonxhe Bojaxhiu, një vajzë gazmore që u rrit e rrethuar nga dashuria e harmonia familjare, e mësoi qysh në vegjëli se vuajtja e të tjerëve i përkiste edhe asaj. Po as ajo vetë nuk do ta merrte me mend se deri në ç'shkallë flijimi do ta shpinte më vonë të kuptuarit se vuajtja e të tjerëve i përkiste krejtësisht asaj. Për të arritur në këtë absolutizim të përkushtimit e ndihmoi India. Askund tjetër nuk shfaqej vuajtja në pamje më të dhimbshme e më poshtëruese për njeriun. Nga ana tjetër ajo rronte në një vend, udhëheqësi shpirtëror i të cilit, Gandi, thoshte: "Unë dhe ti jemi një gjë e vetme. Po të bëra keq ty, kam lënduar veten." India e kuptoi përshpirtërinë e Nënë Terezës. Ajo ia hapi dyert dhe zemrat.Si me magji përpara kësaj gruaje të vogël binin të gjitha pengesat. Të gjithë bëheshin më të mirë përpara saj, tërhiqeshin, kujtoheshin ku bie mëshira e dhembshuria dhe jepnin, jepnin.
Ka një kulturë të të dhënit, që motivohet me përsiatje intelektuale. Psh. një arsye për të dhënë është që të mbushësh zbrazëtinë shpirtërore që mund të të krijohet nga kamja e tepërt.
Por ç`quhet të kesh tepër? Thoshte shën Jeronimi: "Në gjithçka që në të veshur a në të ngrënë kapërcen të domosdoshmen, ne jemi borxhlinj" Ndërsa Nënë Tereza nuk kishte nevojë të shpjegonte se pse duhet dhënë. Shembulli i asaj që e kishte dhënë vetveten pa asnjë kusht - dhe në ato kushte - fliste vetë.
Po Nënë Tereza jonë kishte edhe një shpirt poetik. Të thjeshta e plot ndjenjë, poezitë e lutjet e saj kanë cilësinë thelbësore të artit: janë të vetvetishme , burojnë natyrshëm. Si një nënë e vërtetë e njerëzimit merr në mbrojtje bujkun e ushtarin e të burgosurin, falënderon Zotin që pranë saj ka myslimanë e indu e që ka miq aq të shtrenjtë mes tyre, lutet që të jenë të bekuara paratë që harxhohen për të veshur të zhveshurin e për të ushqyer të uriturin, lutet për paqen, falënderon për dashurinë.Cili poet do të guxonte të përmendte paratë në poezi pa iu trembur rënies në prozaizëm? Është e dhimbshme të kujtosh se më vështirë se kudo Nënë Tereza e pati në vendin e vet. Kam pasur fatin të isha e pranishme në disa nga ardhjet e saj në Shqipëri. E paharruar më ka mbetur në kujtesë ceremonia e dhënies së Çmimit të Republikës. Sa pak e kuptonin Nënë Terezën ata që po ia jepnin çmimin. Dy mendësi që rrinin në skaj të njëra -tjetrës: Njëra e mbyllur, mosbesuese, armiqësore dhe përjashtuese ndaj të tjerëve. Tjetra e hapur, plot dashuri e solidaritet ndaj të tjerëve, e gatshme të flijohej për ta.Nga njëra anë kulti i vetvetes, nga ana tjetër kulti i dashurisë. Por sot a kemi arritur ta kuptojmë ne më në fund Nënë Terezën? Ta kuptosh do të thotë të bëhesh i ndërgjegjshëm për mesazhin shpëtimtar të saj që është: mëshira, si edhe për filozofinë e saj të thjeshtë, që është: dashuria në veprim.
Stili i punës së saj është: pak fjalë shumë veprime konkrete pozitive. Te ne më shumë se kudo është i domosdoshëm ky stil pune: më pak fjalë e më shumë veprime të përbashkëta që do të na shpien drejt bashkimit. Se siç thoshte Nënë Tereza: "Shqipëria bëhet duke punuar së bashku."Le të përfytyrojmë pak: katër bashkësitë fetare që ndërmarrin bashkarisht ngritjen e një shkolle, azili, apo spitali, ku të vihet tabela: Ngritur me ndihmesën dhe punën e përbashkët të bashkësive myslimane, ortodokse, katolike dhe bektashiane. Le të vazhdojmë:partitë politike dhe organizatat e ndryshme dhe aq të shumta që ndërmarrin së bashku veprimtari për të dhënë ndihmesë në përballimin e problemeve të vendit. Në ditët e përkujtimit të Nënë Terezës një skenë faustiane e punës së përbashkët njerëzore do ta kënaqte më shumë atë sesa ceremonitë përkujtimore.
Ajo la posaçërisht për bashkatdhetarët një porosi largpamëse:"Po të doni më shumë njëri-tjetrin do të doni kombin." Vetëm kur kjo e vërtetë e thjeshtë të prekë ndërgjegjen tonë mund të quhemi komb i shpëtuar, njerëz të shpëtuar. "Njeriu i heshtur, që punon pa u lodhur, rrallëherë qëllon të ketë biografi tërheqëse", thotë diku Cvajgu. Ndërsa biografia dhe vepra e Nënë Terezës nuk pushon së na tërhequri, nuk pushon të na habisë dhe emocionojë. Sepse e gjithë jeta e saj është një betejë e paparë, e përmasave të asaj të Shën Françeskut, kundër egoizmit, për të arritur harrimin e vetvetes, përuljen. Ndërsa lexon për jetën e saj, të krijohet përshtypja se as ajo vetë nuk ia njihte vetes ato cilësi të jashtëzakonshme që i lejuan të bëhet Nënë par-excellence e njerëzimit. Me një zemër të apasionuar, e mençur, praktike, këmbëngulëse, e aftë për flijim, e aftë për besim të palëkundur, por mbi të gjitha e thjeshtë dhe e përulur, të gjitha këto cilësi pati rastin t`i vërë në provat më të pamundura, duke mos kërkuar mirënjohje ose, aq më pak, lavdi për vete. Ajo nuk e kërkoi lavdinë, ia dhanë të varfrit e saj dhe ia njohëm ne, njerëzit e pjesës tjetër të botës të lidhur fort pas rehatit e egoizmit tonë, që na hyjnë tmerri e dridhmat vetëm ta mendojmë se si mund të pastrohen plagët e një lebrozi. "As për një milion dollarë nuk do ta bëja këtë punë,"- i tha njëherë një gazetar. "As unë", iu përgjigj ajo me dy fjalë. Asnjë fjalë të tepërt nuk gjen në këshillat që u jep motrave të urdhrit. Ato janë sentenca të vërteta. Kundër pesimizmit i pëlqen të përdorë fjalën e urtë: "Më mirë të ndezësh një qiri se të mallkosh errësirën." Për t`iu kundërvënë apatisë dhe disfatizmit këshillon: "Duhet vepruar sikur gjithçka të varet nga ne…të tjerat lërja Zotit." Kundër mendjemadhësisë: "Po të gjunjëzohesh në lutje, do ta ndiesh veten më pak të përfryrë, pra më të lehtë."Kundër papërgjegjësisë dhe përtacisë: "Gjithkush bëhet i shenjtë kur kryen mirë detyrën e vet." Me një qartësi të habitshme, e ndihmuar nga një intuitë e thellë, di të kapë kuptimin e fshehtë të gjërave dhe, duke zotëruar mençurinë më të lartë, atë të zemrës, kap thelbësoren dhe e shpreh me fjalë thelbësore: Vetëm duke harruar vetveten e gjejmë përsëri. Varfëria është liri. Kisha jemi ne: unë dhe ti.
Spiritualiteti i Nënë Terezës nuk harron kurrë kërkesat e trupit: "Më parë u duhet përgjigjur nevojave trupore të njerëzve, pastaj t`u ofrohet Krishti." Na kujton materializmin latin: Primo vivere deinde filosofare. Këshillat e saj shërbejnë si terapi për një shëndet të mirë: Po të buzëqeshësh e ndien veten më mirë. Po të ecësh ruan freskinë tënde. Po ta ushqesh fenë tënde me lutje të vijnë prapë fuqitë.
w Ajo e di që nuk mund të bëjë kushdo gjëra të mëdha dhe këshillon motrat të jenë besnike në gjërat e vogla. Në bukurinë e jashtme, në parapëlqimin për njerëzit e pashëm, për veshjet e shtëpitë e bukura dhe për stolitë sheh një kurth për shpirtin, sepse mund të ngjallin zilinë, lakminë, mospranimin e shëmtisë fizike të tjetrit, neverinë për deformimet e tij trupore. Prandaj shkon në ekstrem: zgjesh veshjen më të thjeshtë, nuk pranon asnjë stoli as në shtëpi. Bukuria për të duhet të jetë krejtësisht e brendshme. Është një sfidë ndaj sipërfaqësisë njerëzore deklarata e saj për lebrozët se janë të bukur. Sidoqoftë nuk harron kurrë të jetë realiste, të njohë e të kuptojë kufijtë e secilit: Një gruaje indu, që ndërsa ofrohej të punonte si vullnetare, i rrëfehej se nuk bënte dot pa sarit lluksozë dhe se muaj për muaj blinte nga një që kushtonte 800 rupi, i sugjeron: "Herën tjetër bli një me 500 rupi dhe me 300 të tjerat bliju sari të varfrave." Pa ca kohësh ajo grua filloi të blinte sari për 100 rupi dhe pjesën tjetër ta falte për bamirësi. Dhe iu rrëfye Nënë Terezës se jeta e saj kishte ndryshuar kryekëput.
Ne po mbajmë sot këtu një konferencë shkencore për të. Por mund të pyetet: Ç`lidhje ka me shkencën një grua që nuk bëri ndonjë zbulim shkencor, që nuk pati lidhje me mjedise e personalitete të mirëfillta shkencore, por që bëri pjesë në atë kategori shoqërore që ka zgjedhur t`i shërbejë njerëzimit nëpërmjet së mbinatyrshmes?
E megjithatë kjo grua e thjeshtë, pa ndonjë përgatitje e kulturë të veçantë, diti ta njohë shpirtin njerëzor më mirë se psikologët më të shquar, pa qenë mjeke e madhe diti të shërojë njerëz, pa qenë poete e madhe shkroi poezi me një ndjenjë njerëzore të hollë, pa qenë financiere e madhe diti të menaxhojë miliona, pa qenë diplomate e madhe mundi të hapë të gjitha dyert, pa qenë dietologe na mësoi si rrohet me përkorje një jetë e gjatë, pa qenë specialiste e edukimit fizik na mësoi dobinë e të ecurit… Ndërsa ecja e saj do të vazhdojë në përjetësi.
Mendoj se njerëzimi ndien nevojë herë pas here për shfaqjen e personaliteteve të tilla. Pyetjet e vështira ekzistenciale, që nuk gjejnë përgjigje, përballimi i idesë së pafundësisë së universit, përpara të cilit njeriu ndien pafuqinë, vogëlsinë, kotësinë e vet, ankthet, frikërat dhe pasiguritë përpara së panjohurës, por edhe tmerri përballë vetë egoizmit të vet, të gjitha këto e shtyjnë të kërkojë një strehë sigurie për t`u mbrojtur madje edhe nga vetja, të krijojë pra Zotin. Por që të vazhdojë të besojë në të, i duhen dëshmi konkrete herë pas here. Prandaj kemi figurat e Mojsiut, të Krishtit e të Muhametit, që frymëzojnë gjatë shekujve përtëritës të besimit. Thoshte Nehrui: "Të ishin të gjithë të krishterët si Nënë Tereza të gjithë do të bëheshin të krishterë." Zoti do të ekzistojë sa kohë të ekzistojnë figura të tilla që e dëshmojnë atë (pra idenë e dashurisë, të mëshirës) me një dashuri e mëshirë totale.
Ë shtë interesante të vihet re se edhe vetë Nënë Tereza përmend më shumë të dytin e Trinisë së Shenjtë, Krishtin, njeri të gjallë pra, me mish e kocka, sesa Zotin, që është një ide, një parim. Siç del nga njëri prej botimeve të fundit për të: "E fshehta e Nënë Terezës", në ndonjë prej letrave të saj, ajo rrëfehet se ia përshkon shpirtin ndonjëherë mendimi i mosqenies së Zotit. Te Krishti, ama, nuk dyshon kurrë. Atë e ka si njeri shumë të dashur të familjes, me të shkëmben mendime, i kërkon këshillë. E jashtëzakonshmja e shoqëroi Nënë Terezën edhe pas vdekjes. Në varrimin e saj, për këtë të krishtere u krye bashkë me ritin katolik, edhe ai mysliman, budist, induist si edhe grupimesh të tjera fetare, çka ndodh për herë të parë në historinë shumëshekullore të feve.
Edhe me praktikat e shenjtërimit ajo po tregon se madje në radhën e shenjtorëve është e jashtëzakonshme. Sepse lumnimi që ka zgjatur më pak deri më sot, ai i themeluesit të urdhrit Opus Dei: Hozemaria Eskriva de Balaguer, ka qenë 17 vjet pas vdekjes. Për Shën Terezën dë Lisië, nga e cila mori emrin Tereza e Kalkutës, u desh të pritej 25 vjet.
Por le të dëgjojmë ç`thotë vetë Nënë Tereza për shenjtërinë e saj: "Në u bëfsha ndonjëherë shenjtore, me siguri do të jem një shenjtore që bën mungesa: se do t`ia mbath vazhdimisht nga parajsa që të shkoj e t`u ndez dritën atyre që janë në errësirë."
Kur ne shqiptarët të fillojmë ta ndiejmë si një vuajtje vetjake të përditshme përçarjen tonë, mosmarrëveshjet tona, do të ndërgjegjësohemi për errësirën ku jemi të zhytur shpirtërisht. Do të jetë fillimi i katarsisit.
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Nene TEREZA esht shpallur "e shenjte" nga VATIKANI duke u bazuar tek MREKULLITE qe ka bere ne jeten e saj, por edhe pas vdekjes.(trupore)
Per MREKULLITE e nene TEREZES informohuni tek MOTRAT NE KALKUTA.
Gjithashtu ne cdo kishe katolike.
Ajo nuk pranonte te qe te beheshin publike MREKULLITE e saj, por MOTRAT ne KALKUTA kane nje evidence te sakte per mrekullite e saj gjate jetes dhe mbas vdekjes(trupore)
Nene TEREZA shikonte enderra HYJNORE dhe degjonte ZERA HYJNORE.
Ne nje nga enderrat e saj ajo ka pare nje GJARPER TE MADH TE ZI qe kishte syte e kuq dhe ne koke kishte YLLIN IZRAELIT.
Gjarperi i zuri rrugen dhe i tha:
Nuk me mund dot, sepse une jam me i fuqishem nga ju !!!!!!!!
Dhe ne ate moment degjon nje ze te fuqishem nga qielli qe i thote: - Bija ime mos ki frike nga DJALLI se nuk mund te preke , vazhdo ne rrugen qe ke nisur se une do te marr lart ne qiell, DJALLIT TE ZI po i vjen fundi prandaj esht egersuar!!!!!!!!!!
Vellezer dhe motra lutuni perpara ikones se saj dhe ne emer te saj se do keni perkrahje nga zoti dhe do shpetoni nga tundimi i DJALLIT.
 

Blendi

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Cdo monedhe ka dy ane. Nuk habitem fare per akuzat, i kam lexuar me pare, keto dhe te tjera.
Dihet, cfardo te besh, do kesh kundershtare. Kur sjell shiun, disa te levdojne se u shuan etjen, te tjere te padisin se u lagen.

Nene Tereza vertet besonte ne vuajtjen per shenjterimin e shpirtit. Eshte evidente nga jeta e saj e vuajtur. Nene tereza nuk veshi kurre nje kemishe te fisme, as nuk hodhi ndonjehere parfum te shtrenjte.
Por pema gjykohet nga frutat, dhe njeriu nga veprat. Nobeliste per paqen, heroine e shtetit Indjan, e respektuar thellesisht ne cdo cep te botes - ky gazetar mos po na quan budallenj? Mos gjithe keta njerez qe pane ne Nene Terezen shenjtoren e gjalle jane idjote apo te verbuar?

Jetoi qetesisht dhe vdiq qetesisht. Vdekja e saj nuk beri jehone te bollshme, bota ishte teper e zene me vajtimin e Lady D.
 

receli

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Me lart lexova:

""Forumi i intelektualeve shqiptare i ka derguar nje leter
Zotit ALFRED MOISIU
President i Republikës së Shqipërisë
Prof. YLLI POPA
Kryetar i Akademisë së Shkencave të Shqipërisë
Zonjës ARTA DADE
Ministre e Kulturës, Rinisë dhe Sporteve
Zotit EDI RAMA
Kryetar i Bashkisë së Tiranës
Per me shume klikoni ketu etj..""


Nuk di kush jan kta letershkruesit e cka kan shkruasr por di cilesine e ketyre emrave me lart.

fred Moisiu nje gomar megalloman frikacak qe i lepin bit-hen Nanos.
Yll popa nje zagar i ramiz alise e nje klloun i bllokmeneve e qe gjithashtu i lepin bi-then Nanos.
arta Dade nje shurrajke hajdute e me vllezer hajdute e femij hajdute qe futi ne pune si diplomate dashnoren kolektive te bandes HAKMARRJA, Imelde tashon. Dhe arta ja lepin Bith e lo-qe Nanos.
edvin Rama,nje hajdut e spiun e bir spiuni e servil i Metes e i Klosit dje e qe i lepin sot b-ithen Nanos e Xhoit perdite.

pse u dashka derguar leter ktyre kopukve?
 

Ahmed

Primus registratum
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Christopher Hitchens on Mother Theresa
Free Inquiry: According to polls, Mother Teresa is the most respected woman in the world. Her name is a by-word for selfless dedication in the service of humanity. So why are you picking on this sainted old woman?

Christopher Hitchens : Partly because that impression is so widespread. But also because the sheer fact that this is considered unquestionable is a sign of what we are up against, namely the problem of credulity. One of the most salient examples of people's willingness to believe anything if it is garbed in the appearance of holiness is the uncritical acceptance of the idea of Mother Teresa as a saint by people who would normally be thinking - however lazily - in a secular or rational manner. In other words, in every sense it is an unexamined claim.

It's unexamined journalistically - no one really takes a look at what she does. And it is unexamined as to why it should be she who is spotlighted as opposed to many very selfless people who devote their lives to the relief of suffering in what we used to call the "Third World." Why is it never mentioned that her stated motive for the work is that of proselytization for religious fundamentalism, for the most extreme interpretation of Catholic doctrine? If you ask most people if they agree with the pope's views on population, for example, they say they think they are rather extreme. Well here's someone whose life's work is the propagation of the most extreme version of that.

That's the first motive. The second was a sort of journalistic curiosity as to why it was that no one had asked any serious questions about Mother Teresa's theory or practice. Regarding her practice, I couldn't help but notice that she had rallied to the side of the Duvalier family in Haiti, for instance, that she had taken money - over a million dollars - from Charles Keating, the Lincoln Savings and Loans swindler, even though it had been shown to her that the money was stolen; that she has been an ally of the most reactionary forces in India and in many other countries; that she has campaigned recently to prevent Ireland from ceasing to be the only country in Europe with a constitutional ban on divorce, that her interventions are always timed to assist the most conservative and obscurantist forces.

FI: Do you think this is because she is a shrewd political operator or that she is just naïve and used as a tool by others?

HITCHENS: I've often been asked that. And I couldn't say from real acquaintance with her which view is correct, because I've only met her once. But from observing her I don't think that she's naïve. I don't think she is particularly intelligent or that she has a complex mind, but I think she has a certain cunning.

Her instincts are very good: she seems to know when and where she might be needed and to turn up, still looking very simple. But it's a long way from Calcutta to Port au Prince airport in Haiti, and it's a long way from the airport to the presidential palace. And one can't just, in your humble way and dressed in a simple sari, turn up there. Quite a lot of things have to be arranged and thought about and allowed for in advance. You don't end up suddenly out of sheer simple naïveté giving a speech saying that the Duvalier family love the poor. All of that involves quite a high level of planning and calculation. But I think the genius of it is to make it look simple.

One of Mother Teresa's biographers - almost all the books written about her are by completely uncritical devotees - says, with a sense of absolute wonderment, that when Mother Teresa first met the pope in the Vatican, she arrived by bus dressed only in a sari that cost one rupee. Now that would be my definition of behaving ostentatiously. A normal person would put on at least her best scarf and take a taxi. To do it in the way that she did is the reverse of the simple path. It's obviously theatrical and calculated. And yet it is immediately written down as a sign of her utter holiness and devotion. Well, one doesn't have to be too cynical to see through that.

FI: You point out that, although she is very open about promoting Catholicism, Mother Teresa has this reputation of holiness amongst many non-Catholics and even secular people. And her reputation is based upon her charitable work for the sick and dying in Calcutta. What does she actually do there? What are her care facilities like?

HITCHENS: The care facilities are grotesquely simple: rudimentary, unscientific, miles behind any modern conception of what medical science is supposed to do. There have been a number of articles - I've collected some more since my book came out - about the failure and primitivism of her treatment of lepers and the dying, of her attitude towards medication and prophylaxis. Very rightly is it said that she tends to the dying, because if you were doing anything but dying she hasn't really got much to offer.

This is interesting because, first, she only proclaims to be providing people with a Catholic death, and, second, because of the enormous amounts of money mainly donated to rather than raised by her Order. We've been unable to audit this - no one has ever demanded an accounting of how much money has flowed in her direction. With that money she could have built at least one absolutely spanking new, modern teaching hospital in Calcutta without noticing the cost.

The facilities she runs are as primitive now as when she first became a celebrity. So that's obviously not where the money goes.

FI: How much money do you reckon she receives?

HITCHENS: Well, I have the testimony of a former very active member of her Order who worked for her for many years and ended up in the office Mother Teresa maintains in New York City. She was in charge of taking the money to the bank. She estimates that there must be $50 million in that bank account alone. She said that one of the things that began to raise doubts in her mind was that the Sisters always had to go around pretending that they were very poor and they couldn't use the money for anything in the neighborhood that required alleviation. Under the cloak of avowed poverty they were still soliciting donations, labor, food, and so on from local merchants. This she found as a matter of conscience to be offensive.

Now if that is the case for one place in New York, and since we know what huge sums she has been given by institutions like the Nobel Peace committee, other religious institutions, secular prize-giving organizations, and so on, we can speculate that if this money was being used for the relief of suffering we would be able to see the effect.

FI: So the $50 million is a very small portion of her wealth?

HITCHENS: I think it's a very small portion, and we should call for an audit of her organization. She carefully doesn't keep the money in India because the Indian government requires disclosure of foreign missionary organizations funds.

I think the answer to questions about her wealth was given by her in an interview where she said she had opened convents and nunneries in 120 countries. The money has simply been used for the greater glory of her order and the building of dogmatic, religious institutions.

FI: So she is spending the money on her own order of nuns? And that order will be named after her?

HITCHENS: Both of those suggestions are speculation, but they are good speculation. I think the order will be named after her when she becomes a saint, which is also a certainty: she is on the fast track to canonization and would be even if we didn't have a pope who was manufacturing saints by the bushel. He has canonized and beatified more people than eight of his predecessors combined.

FI: Hence the title of your book: The Missionary Position.

HITCHENS: That has got some people worked up. Of the very, very few people who have reviewed this book in the United States, one or two have objected to that title on the grounds that it's "sophomoric." Well, I think that a triple entendre requires a bit of sophistication.

FI: And your television program in the United Kingdom was called "Hell's Angel."

HITCHENS: Yes, very much over my objection, because I thought that that name had not even a single entendre to it. I wanted to call it "Sacred Cow." The book is the television program expanded by about a third. The program was limited by what we could find of Mother Teresa's activities recorded on film. In fact, I was delighted by how much of her activity was available on film: for example, her praising the Albanian dictator Enver Hoxha. There is also film of her groveling to the Duvaliers: licking the feet of the rich instead of washing the feet of the poor. But "60 Minutes" demanded a price that was greater than the whole cost of the rest of the production. So we had to use stills.

FI: How did Mother Teresa become such a great symbol of charity and saintliness?

HITCHENS: Her break into stardom came when Malcolm Muggeridge - a very pious British political and social pundit - adopted her for his pet cause. In 1969, he made a very famous film about her life - and later a book called Something Beautiful for God. Both the book and the film deserve the label hagiography.

Muggeridge was so credulous that he actually claimed that a miracle had occurred on camera while he was making the film. He claimed that a mysterious "kindly light" had appeared around Mother Teresa. This claim could easily be exploded by the testimony of the cameraman himself: he had some new film stock produced by Kodak for dark or difficult light conditions. The new stock was used for the interview with Mother Teresa. The light in the film looked rather odd, and the cameraman was just about to say so when Muggeridge broke in and said, "It's a miracle, it's divine light."

FI: Are we all victims of the Catholic public relations machine? Or has the West seized upon Mother Teresa as salve for its conscience?

HITCHENS: Well, you are giving me my answer in your question. For a long time the church was not quite sure what to do about her. For example, when there was the Second Vatican Council, in the 1960s, there was an equivalent meeting for the Catholics of the Indian subcontinent in Bombay. Mother Teresa turned up and said she was absolutely against any reconsideration of doctrine. She said we don't need any new thinking or reflection, what we need is more work and more faith. So she has been recognized as a difficult and dogmatic woman by the Catholics in India for a long time.

I think there were others in the church who suspected she was too ambitious, that she wouldn't accept discipline, that she wanted an order of her own. She was always petitioning to be able to go off and start her own show. Traditionally, the church has tended to suspect that kind of excessive zeal. I think it was an entirely secular breakthrough sponsored by Muggeridge, who wasn't then a Catholic.

So it wasn't the result of the propaganda of the Holy Office. But when the Catholic church realized it had a winner on its hands, it was quick to adopt her. She is a very great favorite of the faithful and a very good advertisement to attract non-believers or non-Catholics. And she's very useful for the current pope as a weapon against reformists and challengers within the church.

As to why those who would normally consider themselves rationalists or skeptics have fallen for the Mother Teresa myth, I think there is an element of post-colonial condescension involved, in that most people have a slightly bad conscience about "the wretched of the Earth" and they are glad to feel that there are those who will take action. Then also there is the general problem of credulity, of people being willing - once a reputation has been established - to judge people's actions by that reputation instead of the reputation by that action.

FI: Why do you think no other major media before you had exposed Mother Teresa?

HITCHENS: I'm really surprised by it. And also I'm surprised that no one in our community - that of humanists, rationalists, and atheists - had ever thought of doing it either.

There's a laziness in my profession, of tending to make the mistake I just identified of judging people by their reputation. In other words, if you call Saudi Arabia a "moderate Arab state" that's what it becomes for reportorial purposes. It doesn't matter what it does, it's a "moderate state." Similarly for Mother Teresa: she became a symbol for virtue, so even in cartoons, jokes, movies, and television shows, if you want a synonym for selflessness and holiness she is always mentioned.

It's inconvenient if someone robs you of a handy metaphor. If you finally printed the truth it would mean admitting that you missed it the first, second, and third time around. I've noticed a strong tendency in my profession for journalists not to like to admit that they ever missed anything or got anything wrong.

I think this is partly the reason, although in England my book got quite well reviewed because of the film, in the United States there seems to be the view that this book isn't worth reviewing. And it can't be for the usual reasons that the subject is too arcane and only of minority interest, or that there's not enough name recognition.

I believe there's also a version of multi-culturalism involved in this. That is to say, to be a Catholic in America is to be a member of two kinds of community: the communion of believers and the Catholic community, which is understood in a different sense, in other words, large numbers of Irish, Italian, Croatian, and other ethnic groups, who claim to be offended if any of the tenets of their religion are publicly questioned. Thus you are in a row with a community if you choose to question the religion. Under one interpretation of the rules of multi-culturalism that is not kosher: you can't do that because you can't offend people in their dearest identity. There are some secular people who are vulnerable to that very mistake.

I'll give you an interesting example, Walter Goodman, the New York Times television critic, saw my film and then wrote that he could not understand why it was not being shown on American television. He laid down a challenge to television to show this film. There was then a long silence until I got a call from Connie Chung's people in New York. They flew me up and said they would like to do a long item about the program, using excerpts from it, interviewing me and talking about the row that had resulted. They obviously wanted to put responsibility for the criticism of Mother Teresa onto me rather than adopt it themselves - they were already planning the damage control.

But they didn't make any program. And the reason they gave me was that they thought that if they did they would be accused of being Jewish and attacked in the same way as the distributors of The Last Temptation of Christ had been. And that this would stir up Catholic-Jewish hostility in New York. It was very honest of them to put it that way. They had already imagined what might be said and the form it might take and they had persuaded themselves that it wasn't worth it.

FI: So your film has never been shown in the United States?

HITCHENS: No, and it certainly never will be. You can make that prediction with absolute certainty; and then you can brood on what that might suggest.

FI: What was the response in Britain to your exposé of Mother Teresa? Did you get a lot of criticism for it?

HITCHENS: When the film was shown, it prompted the largest number of phone calls that the channel had ever logged. That was expected. It was also expected that there would be a certain amount of similarity in the calls. I've read the log, and many of the people rang to say exactly the same thing, often in the same words. I think there was an element of organization to it.

But what was more surprising was that it was also the largest number of calls in favor that the station had ever had. That's rare because it's usually the people who want to complain who lift the phone; people who liked the program don't ring up. That's a phenomenon well known in the trade, and it's a reason why people aren't actually all that impressed when the switchboard is jammed with protest calls. They know it won't be people calling in to praise and they know it's quite easy to organize.

A really remarkable number of people rung in to say it's high time there was a program like this. The logs scrupulously record the calls verbatim, and I noticed that the standard of English and of reasoning in the pro calls was just so much higher as to make one feel that perhaps all was not lost.

In addition to the initial viewer response, there was also a row in the press. But on the whole both sides of the case were put. Nonetheless, it was depressing to see how many people objected not to what was said but to its being said at all. Even among secular people there was an astonishment, as if I really had done something iconoclastic. People would say "Christopher Hitchens alleges that Mother Teresa keeps company with dictators" and so on, as though it hadn't been proven. But none of the critics have ever said, even the most hostile ones, that anything I say about her is untrue. No one has ever disproved any of that.

Probably the most intelligent review appeared in the Tablet, a English monthly Catholic paper. There was a long, serious and quite sympathetic review by someone who had obviously worked with the church in India and knew Mother Teresa. The reviewer said Mother Teresa's work and ideology do present some problems for the faith.

FI: But in America the idea that Mother Teresa is a sacred cow who must not be criticized won out and your book and your critique of Mother Teresa never got an airing?

HITCHENS: Yes, pretty much. Everything in American reviews depends on the New York Times Book Review. My book was only mentioned in the batch of short notices at the end. Considering that Mother Teresa had a book out at the same time, I thought this was very strange. Any book review editor with any red corpuscles at all would put both books together, look up a reviewer with an interest in religion and ask him or her to write an essay comparing and contrasting them. I have been a reviewer and worked in a newspaper office, and that is what I would have expected to happen. That it didn't is suggestive and rather depressing.

FI: The Mother Teresa myth requires the Indians to play the role of the hapless victims. What do the Indians think of Mother Teresa and of the image she gives of India?

HITCHENS: I've got an enormous pile of coverage from India, where my book was published. And the reviews seem to be overwhelmingly favorable. Of course it comes at a time when there is a big crisis in India about fundamentalism and secularism.

There are many Indians who object to the image of their society and its people that is projected. From Mother Teresa and from her fans you would receive the impression that in Calcutta there is nothing but torpor, squalor, and misery, and people barely have the energy to brush the flies from their eyes while extending a begging bowl. Really and truly that is a slander on a fantastically interesting, brave, highly evolved, and cultured city, which has universities, film schools, theaters, book shops, literary cafes, and very vibrant politics. There is indeed a terrible problem of poverty and overcrowding, but despite that there isn't all that much mendicancy. People do not tug at your sleeve and beg. They are proud of the fact that they don't.

The sources of Calcutta's woes and miseries are the very overpopulation that the church says is no problem, and the mass influx of refugees from neighboring regions that have been devastated by religious and sectarian warfare in the name of God. So those who are believers owe Calcutta big time, they should indeed be working to alleviate what they are responsible for. But the pretense that they are doing so is a big fraud.

FI: You mention in your book that Mother Teresa is used by the Religious Right and fundamentalist Protestants who traditionally are very anti-Catholic as a symbol of religious holiness with which to beat secular humanists.

HITCHENS: Yes, she's a poster girl for the right-to-life wing in America. She was used as the example of Christian idealism and family values, of all things, by Ralph Reed - the front man of the Pat Robertson forces. That's a symptom of a wider problem that I call "reverse ecumenicism," an opportunist alliance between extreme Catholics and extreme Protestants who used to exclude and anathematize one another.

In private Pat Robertson has nothing but contempt for other Christian denominations, including many other extreme Protestant ones. But in public the Christian Coalition stresses that it is very, very keen to make an alliance with Catholics. There is a shallow, opportunist ecumenicism among religious extremists, and Mother Teresa is quite willingly and happily in its service. She knows exactly who she is working for and with. But I think she is happiest when doing things like going to Ireland and intervening in the Divorce Referendum, as she did recently.

By the way, there is an interesting angle to that which has not yet appeared in print. During the Divorce Referendum the Irish Catholic church threatened to deny the sacrament to women who wanted to be remarried. There were no exceptions to be allowed: it didn't matter if you had been married to an alcoholic who beat you and sexually assaulted your children, you were not going to get a second chance in this world or the next. And that is the position that Mother Teresa intervened in Ireland to support.

Now shift the scene: Mother Teresa is a sort of confessor to Princess Diana. They have met many times. You can see the mutual interest; I'm not sure which of them needs the other the most. But Mother Teresa was interviewed by Ladies Home Journal, a magazine read by millions of American women, and in the course of it she says that she heard that Princess Diana was getting divorced and she really hopes so because she will be so much happier that way.

So there is forgiveness after all, but guess for whom. You couldn't have it more plain than that. I was slightly stunned myself because, although I think there are many fraudulent things about Mother Teresa, I also think there are many authentic things about her. Anyway, she was forced to issue a statement saying that marriage is God's work and can't be undone and all the usual tripe. But when she was speaking from the heart, she was more forgiving of divorce.

FI: A footnote in your book criticizes Mother Teresa for forgiving you for your film about her.

HITCHENS: I said that I didn't ask for forgiveness and I wasn't aware that she could bestow it in any case. Of all the things in the book, that is the one that has attracted most hostile comment - even from friends and people who agree with me. They ask why I object to that, what's wrong with forgiveness? My explanation is that it would be O.K. if she was going to forgive everyone. When she went to Bhopal after the Union Carbide industrial accident killed thousands, she kept saying "Forgive, forgive, forgive." It's O.K. to forgive Union Carbide for its negligence, but for a woman married to an alcoholic child abuser in Ireland who has ten children and no one to look after her, there is no forgiveness in this life or the next one. But there is forgiveness for Princess Diana.

FI: There is a Roman Catholic doctrine about the redemption of the soul through suffering. This can be seen in Mother Teresa's work: she thinks suffering is good, and she doesn't use pain relievers in her clinics and so forth. Does she take the same attitude towards her own health? Does she live in accordance with what she preaches?

HITCHENS: I hesitated to cover this in my book, but I decided I had to publish that she has said that the suffering of the poor is something very beautiful and the world is being very much helped by the nobility of this example of misery and suffering.

FI: A horrible thing to say.

HITCHENS: Yes, evil in fact. To say it was unChristian unfortunately would not be true, although many people don't realize that is what Christians believe. It is a positively immoral remark in my opinion, and it should be more widely known than it is.

She is old, she has had various episodes with her own health, and she checks into some of the costliest and finest clinics in the West herself. I hesitated to put that in the book because it seemed as though it would be ad hominem (or ad feminam) and I try never to do that. I think that the doctrine of hating the sin and loving the sinner is obviously a stupid one, because its a false antithesis, but a version of it is morally defensible. Certainly in arguments one is only supposed to attack the arguments and not the person presenting them. But the contrast seemed so huge in this case.

It wasn't so much that it showed that her facilities weren't any good, but it showed that they weren't medical facilities at all. There wasn't any place she runs that she could go; as far as I know, their point isn't treatment. And in fairness to her, she has never really claimed that treatment is the point. Although she does accept donations from people who have fooled themselves into thinking so, I haven't found any occasion where she has given a false impression of her work. The only way she could be said to be responsible for spreading it is that she knowingly accepts what comes due to that false impression.

FI: But if people go to her clinics for the dying and they need medical care, does she send them on to the proper places?

HITCHENS: Not according to the testimony of a number of witnesses. I printed the accounts of several witnesses whose testimony I could verify and I've had many other communications from former volunteers in Calcutta and in other missions. All of them were very shocked to find when they got there that they had missed some very crucial point and that very often people who come under the false impression that they would receive medical care are either neglected or given no advice. In other words, anyone going in the hope of alleviation of a serious medical condition has made a huge mistake.

I've got so much testimony from former workers who contacted me after I wrote the book, that I almost have enough material to do a sequel.

FI: I have a question as one Englishman in America to another. You are a secular humanist Englishman who is a leading commentator on American culture and politics. Tell me, what is it about Americans and religion? Why is it that religion, often very primitive forms of religion, is so powerful in perhaps the richest, most advanced, most consumerist nation on Earth?

HITCHENS: I'm an atheist. I'm not neutral about religion, I'm hostile to it. I think it is a positively bad idea, not just a false one. And I mean not just organized religion, but religious belief itself.

Why is the United States so prone to any kind of superstition, not just organized religion, but cultism, astrology, millennial beliefs, UFOs, any form of superstition? I've thought a lot about it. I read Harold Bloom's book The American Religion: The Emergence of the Post-Christian Nation (1992) about the evolution of what he thinks of as a specifically American form of religion. There was a book by Will Herberg in the 1950s called Protestant, Catholic, Jew where he speculated that what was really evolving was the American way of life as a religion. And that this was a way of life that wasn't at all spiritual or intellectual but in a sense believed that all religion was valid as long as it underpinned this way of life. Somehow religion was a necessary ingredient. In other words, religion was functional. I think that's true but it's not the whole story.

Maybe - and this is a conclusion that I am reluctant to come to - it is because there is no established church here. A claim that is made for established churches is that in a way they domesticate and canalize and give a form and order to superstitious impulses. That's why they usually succeed in annexing all local cults and making them their own, etc. Part of their job is to soak up all the savagery around the place. I think from an anthropological point of view, that's partly true.

In a country that very honorably and uniquely founded itself on repudiating that idea and saying the church and the government would always be separate, and also a country that many people came to in the hope of practicing their own religion, you have both free competition and a sense of manifest destiny. I think it's out of that sort of stew that you have all these bubbles.

Chesterton used to say that, if people didn't have a belief in God, they wouldn't believe in nothing, they would believe in anything. The objection to that of course is that belief in God is believing in anything. But there's still a ghost of a point in there: if people are licensed to believe anything and call it spirituality, then they will.

FI: I think maybe it's not so much not having an established church as not having a dominant church. In France you have strict separation, but the Catholic church is dominant. Yet France has very high levels of nonbelief, like countries with an established church. But in America you have free competition of churches, and lots of competing cults, and much more energy as a result.

HITCHENS: I'm not sure that people in the United States are as devout as the statistics suggest. The statistics are extraordinary if you believe them: something like 88 percent of Americans regularly attend church, and 90 percent of them believe in the devil. I would like to have a look at how the questions are formulated in these polls.

FI: We have done our own polls - scientifically selected samples - in which we framed the questions ourselves, and we got very similar results to the other polls we had read. It may be that the question is not, Why do people believe this? - because perhaps they don't - but, Why do people say they believe this? There's obviously a social conditioning.

HITCHENS: Yes, that's right. People obviously feel they owe the pollsters that kind of answer.

I wonder whether the onset of the millennium is going to be as awful as I sometimes fear. There will be uneasiness among the feeble-minded and the emotionally insecure.

FI: Especially in America.

HITCHENS: American fundamentalism has one huge problem which is that the United States is nowhere pre-figured in the Bible. It worries them a lot, they keep trying to find it there, they try to interpret prophecies to refer to the United States, but they can't succeed - even to their own satisfaction - in getting it to come out right.

FI: You have to go to the Book of Mormon?

HITCHENS: Yes, and the Seventh-Day Adventists, who descended from the Millerites. I can see that Scientology now enjoys charitable status as a religion, which I think is a real triumph. I can't get over that. You can set some idea of what it would have been like to live in third-century Nicea when Christianity was being hammered together - an experience I am very glad I did not have. Religious diversity is confused with pluralism. Because of multi-culturalism and what is called "political correctness," religion has a certain protection that it couldn't expect to have if it was a state-sponsored racket like the Church of England.

FI: A lot of people who aren't religious think religion should still be beyond criticism.

HITCHENS: Certainly, because it's people's deepest and dearest beliefs, and because they are communities as well as congregations. And I suppose that in the minds of some people the feeling is "Well, you never know, it may be true and then I will go to Hell." A lot of people every now and then are visited by fear. It seems that as animals we are so constituted. At least we can know that about ourselves, but it is such a waste of the knowledge to interpret in any other way. On the other hand, I'm also impressed by the number of people who manage to get by - often without any help or support - not believing.

FI: The great thing about humanism is that so many people reach the position independently, because it is not about teachers and doctrines. You just end up a humanist by following your own questions.

HITCHENS: That's true. And it doesn't have any element of wishful-thinking in it, which is another advantage. Though it's the reason why I think it will always be hated but never eradicated.

FI: Look at the situation in Western Europe: in Holland about 55 percent say they are humanist or non-religious; and in Britain it's up to about 30 percent and among teenagers it's 50 percent. So there's an enormous movement in Western Europe towards secularism and humanism. Yet in America it seems to be getting just more and more religious. Which, considering the convergence of culture in other areas, seems quite anomalous. Sociologists are just beginning to address this issue but haven't done so properly yet
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Re: Akuzohet Nene Tereza!

Duket se spekullimet nuk kane te sosur. Megjithe synimet myslimano-nihiliste te disave, rreth percmimeve te atyre pak vlerave shqiptare qe na kane mbetur, sygjeroj qe pikeshikimet te gjykohen ne perputhje jo me teorite e tyre asimiluese, egoiste dhe dashakeqe, por me driten qe ky person ka sjelle jo vetem qindra e mijera njerezve, por botes mbare.
 
Top