Plazh - Topless?

arun

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

(per topleshat (anti)konformiste)


Faqja tjetër e pasojës së industrializimit, është të shndërruarit e njeriut në një “pjesë” të makinës dhe të humburit e individualitetit të personalitetit të tij. Ai më nuk është subjekt që bartë vlera dhe ide, por një send që lëviz me instruksione të dirigjuara dhe të determinuara nga jashtë.

I involvuar në procesin kohor të punës së organizuar rigorozisht dhe të centralizuar përmes një ndarje hierarkike, ai ka humbur identitetin e tij njerëzor. Ndërmarrjet krejtësisht të centralizuara me një ndarje rrënjësore të punës – thotë Fromm-i - çojnë në një organizim të tillë pune ku individi humbet individualitetin e tij, ku ai bëhet dhëmb i konsumueshëm ingranazhi në makinë. Humbja e identitetit të tij nuk lidhet vetëm me shndërrimin e tij në robot që kryen detyra të përcaktuara nga jashtë por edhe me humbjen e vet atij në makinën shoqërore – do të thoshte Fromm-i, me ç’rast mendimet, ndjenjat, dëshirat, bindjet, pikëpamjet etj., e veta i asimilon përmes akceptimit të po të njëjtave nga shoqëria.

Kështu individi humbi origjinalitetin e vet në mendim, ndjenjë dhe veprim. Nga ky kontekst, marrëdhëniet njerëzore Fromm-i i sheh “si ato të automatëve të tjetërsuar” të cilët “s’mund të dashurojnë”. Automat, jo vetëm në kuptimin e individit pa identitet dhe personalitet origjinal - lloj individi ky, që i shërben “kuptimësimit” të trajtës si dhe përmbajtjes së kolektivit, grupit, bashkësisë etj. përmes një konformizmi ekstrem në tërë atë çka servohet prej tyre - por edhe në kuptimin e asaj se njëriu modern është shkrirë totalisht në ingranazhin kolosal teknologjik duke u bërë vetëm një pjesë e papërfillshme dhe funksionalisht ezauruese e tij.

Sikurse konformzimi ashtu edhe inkorporimi teknologjik kanë për pasojë të fundit, humbjen e identitetit. Mirëpo, përderisa konformizmi humb identitetin origjinal të individit, duke e shndërruar atë vetëm në një partikularitet kuantitativ të kolektivit, inkorporimi teknologjik asimilion dhe zhdukë totalisht identitetin njerëzor. Në tërë këtë proces asimilimi, është e involvuar edhe mënyra rigorozisht burokratike e organizimit të jetës shoqërore në të gjitha domenet e saja, mënyrë organizative kjo, e cila në sferën e sigurimit ekzistencial (material) të individëve përbrenda shoqërisë, rrjedhon me një “domosdoshmëri të imponuar” të mënyrës së pjesëmarrjes në aktivitete jetësore.

Kjo domosdoshmëri, e imponuar nga vetë procedura burokratike si dhe nga karakteri (evolues) i sotëm i punës në përgjithësi, nuk lenë kurrfarë hapësire për alternativa tjera të pjesëmarrjes në punë të ndryshme. Kjo pashmangshmërisht shpie në tjetërsim të njeriut, respektivisht në reifikimin e personalitetit të tij.

Alienimi reifikues dhe depersonalizues i individit, pavarësisht se a është produkt (në proces të vazhdueshëm) i inkorporimit teknologjik, konformizmit apo organizimit burokratik të shoqërisë, çon drejt disperzionit të identitetit të individit përbrenda aparaturës burokratike institucionale. Për këtë ç’identizim të individit, flet edhe Fromm-i: “Kriza e identitetit” – kjo eshtë kriza e shoqërisë së sotme – e shkaktuar nga fakti, që anëtarët e kësaj shoqërie janë bërë instrumente pa individualitet, ndjenja e identitetit të të cilëve mbështetet në marrjen pjesë në veprimtarinë e korporatave ose të organizatave të tjera burokratike gjigande.

Atje ku nuk ka vetjakitet autentik, nuk mund të jenë edhe ndjenjat e identitetit. Çdokujt që akoma dëshiron që të bëjë fjalë për njeriun, për mbretërinë dhe çlirimin e tij - thotë Foucault - mund t’i kundërvihet vetëm një e qeshur filozofike.

Në koncepcionet e Fromm-it, konformizmi më tepër mund të kuptohet si konsekuencë e pashmangshme e vetë industrializimit të jetës, që së pari ka mundësuar asimilimin dhe shkrirjen e individualitetit të njeriut, e pastaj për shkak të humbjes së këtij uni, shtrohet domosdoshmëria e konformizmit, i cili i largon dyshimet rreth identitetit pikërisht “përmes të konformuarit me dëshirat e të tjerëve, përmes të mosqenurit ndryshe… duke fituar kështu një farë sigurie”. Duke u identifikuar me të tjerët, në këtë mënyrë individi pushon së qeni vetvetja dhe përshtatë krejt tipin e personalitetit që i ofrohet nga modelet kulturore.

Konformizmi, si një fenomen që paraqet mungesën e origjinalitetit dhe nevojën, që këtë zbrazëtirë ta kompensojë me një strehim të verbër dhe oportunist tek të tjerët (duke nënkuptuar këtu edhe shkaqet dhe rrjedhimet tjera me tërë llojllojshmërinë e tyre që domosdoshmërisht janë të lidhura me vetë konceptin e konformizmit, por që s’kanë të bëjnë drejtëpërdrejtë me kontekstin), gjenë hapësirë shtrirjeje në tri sfera më kruciale, përmes të cilave individi në fakt edhe duhet ta demonstrojë individualitetin origjinal të tij: ndjenjat, të menduarit si dhe vullneti apo të dëshiruarit.

Përkundër përpekjeve për kontestimin e një pikëpamjeje të tillë përmes koncepteve liberaliste, ekziston një fakt i pamohueshëm, të cilin e përmend edhe Fromm-i në analizat e tij, që ka të bëjë pikërisht me iluzionin mbi autenticitetin në këto sfera. Përpjekjet e shumta dhe historikisht të vazhdueshme të njeriut, që rezultuan me çlirimin e tij nga shtrëngimet e jashtme që më në fund ia mundësoi demokracia moderne, s’do të thotë që automatikisht kanë garantuar edhe individualitetin e tij.

Njeriu i sotëm perëndimor, me të vërtetë nuk është subjekt i ndonjë autoriteti të jashtëm, është i lirë në shprehjen e mendimit dhe të ndjenjave të tij, mirëpo një liri e tillë nuk përmban parametra të tillë real që do të mundësonin objektivisht hipostazimin e saj deri në nivelin aksiomatik për garantimin praktik si dhe argumentimin teorik të individualitetit dhe origjinalitetit të tij.

Zëvendësimi i njëpasnjëshëm i trajtave diversive të autoritetit, siç janë: ai i kishës, i cili u zëvendësua nga ai i shtetit, ai i ndërgjegjës që e zëvendësoi këtë të fundit (shtetin), si dhe ai i autoritetit anonim i sensus communis dhe të opinionit publik - si instrumente të konformizmit, e të cilat njeriun perëndimor e përcjellen hap pas hapi gjatë historisë, i pamundësuan atij që ta pavarësojë realisht individualitetin e tij, megjithë faktin se njëfarë iluzioni mbi origjinalitetin dhe pavarësinë e un-it të tij, vazhdimisht e përcjelli atë duke e ndihmuar në pavetëdijësimin për pasigurinë e tij. Ky iluzion në të njëjtën kohë ishte edhe një lloj ngushëllimi për të.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Kukes jeni juve (nuk e kam me ty personalisht) qe keni gjithe kohen qe kerkoni te mos gjykojme (kerkesa me absurde qe kam mund te kem degjuar). Dhe jo vetem kaq, por shume nga ju kalojne edhe ne fyerje, ne humore bajate, ne etiketime te tilla si, provincial, anadollak, i prapambetur, etj. Dhe perderisa, jeni ju qe bertisni per lirine e te jetuarit sic deshironi (indulgjenca s'e kupton se ku behet fjale per lirine ketu... s'eshte faji im :shrug: ), dhe kete e kerkoni me koston qe nje pjese tjeter e shoqerise duhet t'i mohoje te drejten vetes qe t'a mendoje si te pahijshem kete menyre te te jetuarit. Mua me duket diktat me i tepruar ky i juaji. Pasi arrin t'i imponoje tjetrit se c'fare duhet te mendoje e c'fare jo.

Pastaj une nuk e kuptoj se ku behet i rrezikshem i droguari. Pervec faktit qe mund te shtyhen edhe te tjeret t'a provojne. Por kjo eshte zgjedhje e lire e secilit. Kush te doje t'a provoje. Perse duhet ndaluar?
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Fillimisht postuar nga Gysi:
[qb] Kukes jeni juve (nuk e kam me ty personalisht) qe keni gjithe kohen qe kerkoni te mos gjykojme (kerkesa me absurde qe kam mund te kem degjuar).

qe nje pjese tjeter e shoqerise duhet t'i mohoje te drejten vetes qe t'a mendoje si te pahijshem kete menyre te te jetuarit.

Pastaj une nuk e kuptoj se ku behet i rrezikshem i droguari. Pervec faktit qe mund te shtyhen edhe te tjeret t'a provojne. Por kjo eshte zgjedhje e lire e secilit. Kush te doje t'a provoje. Perse duhet ndaluar? [/qb]
Te gjykosh eshte tjeter dhe nuk thote njeri mos te gjykosh, por mendimi personal nuk duhet shprehur si mendim apo gjykim shoqerie ne teresi. Mendimi/ gjykimi duhet kualifikuar gjithmone per te sqaruar ke mendim apo gjykim perfaqeson. E papranueshme eshte barazimi i mendimit personal me ate te shoqerise.

Kjo eshte totalitare dhe shume paragjykuese. Nqse eshte totalitare dhe pargjykuese nuk ka pse te mos jete dhe anadollake apo e pacivilizuar sipas mendimit tim.

E njeja gje vlen dhe kur perdor fjalen " e pahijshme".

Krahasimi me drogen eshte nuk eshte i sakte. Pasoja e droges dihet per shendetin dhe pak argumentime te kunderta ka per kete. Ajo qe ke munguar te sjellesh ose te sjellesh pa sukses eshte lidhja midis daljes topless dhe fenomeneve negative qe sipas teje vijne nga dalja topless.
 

olti

Neo
Re: Plazh - Topless?

Ca te keqe do kishte te behej seks ne publik? Po e zeme diku aty ne qender te sheshi Skenderbej!
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Fillimisht postuar nga Gysi:
[qb] Por e mira eshte qe nganjehere liria individuale te sakrifikohet ne favor te se mires sociale. [/qb]
Jam une ai i pari qe do te mebeshtesja per kete dhe besoj qe nuk ka njerez te arsyeshem qe do ta kundershtonin (jo sepse e pranoj une /pf/images/graemlins/laugh.gif )

Por qe te dicka te ndalohet apo cilesohet e pamoralshme dhe te sakrifikohet per hir te se mires sociale duhet sqaruar: cfare eshte e mire sociale? a gjykohet apo konceptohet njesoj nga te gjithe? a eshte fenomeni qe kerkojme te ndalojme Negativ? Pse eshte negativ? Cilat jane pasojat e mundeshme te tij?

Nqse pranohet qe eshte negativ duhet vene perballe apo ballafquar me lirine e tjetrit. Cili duhet te marri perparesi ne kete rast? A eshte denimi i tij moral ne proporcion me qellimin qe kerkojme te arrijme, pra te miren sociale. Dhe ne kete menyre nxjerrim dhe perfundimet tona sipas mendimit tone se cfare shoqerie arrijme te ndertojme.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Fillimisht postuar nga 'Neo':
[qb] Ca te keqe do kishte te behej seks ne publik? Po e zeme diku aty ne qender te sheshi Skenderbej! [/qb]
po ta le ty ta gjykosh

Po cfare lidhje ka midis seksit ne publik dhe daljes topless ne plazhe topless?

P.S do ti lutesha moderatoreve te shpejtonin moderimin me artikuj te gjate jashte teme dhe qe nuk ruajne Copyright.
 

AnaBlue

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Ndoshta tema duhej te hapej nese eshte "e moralshme" te dalesh ne plazh me rroba banje. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

arun

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

me vjen keq qe je lodhur per gjithe ate shkrim qe sapo editova, por ishte pa lidhje me temen.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Je jashte teme krejtesisht, dhe mbi te gjitha me duket dalje tendencioze nga tema, gje qe provokon debate dhe reagime te kota, po jashte teme.
 

AnaBlue

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

I gjithe ky debat del nga rrjedha e diskutimit dhe ngre nje teme debati tjeter qe nuk ka te beje shume me argumentet qe po diskutohen
 

Dolores

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Epo asnje fe s po i ndalon gocat e reja shqiptare te nxjerrin shalet ke blloku /pf/images/graemlins/laugh.gif ...so whats the difference :goofy:
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

tema nuk ka te beje me menyren e perhapjes se myslimanizmit
 

bebi

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

balerin skarco.


ps; anaB, love the song that follows ur posts.
 

arun

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

E kuptoj ironine tende Arun, por je jashte teme, pasi nuk mund ta transportojme diskutimin tek blloku.
 
Top