Plazh - Topless?

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Fillimisht postuar nga PUTRAKU:
[qb] noten e mire te gjithve :wave: [/qb]
Noten Putrako ne pafsh ondra me toplesse deri neser n'mjes!

/pf/images/graemlins/laugh.gif

Nga inoti Gysit! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

soni2

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

noten se po iki te shof noi dvd se spo me ze gjumi ??

topless normal me mire ne plazh

:lol: hahahahha kjo ishte sa per temen :lol:
 

Gysi

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Mire e the Lr, “nga inoti”. Kur bo humor nga inoti, vetem inot’cinjte qeshin. Po kjo osht’ e qeshme e pacilter dhe nuk bo fajde.
Gjithsesi falimnerit Irono per foton. Nuk e di ishte na’i rob i shpise tate apo jo. Po te ishte keshtu do t’a pranoja me shume qejf. K'te nuk e them hic qe te t’djegi, por me t’bo me e kuptu se me car mensh je t’u fol.

citim nga stn
po mire more iron man pse po ja jep gysit ti ate femer?! qe ti veshi sytjenat eee

Po shejtono se sot osht rrotullu ters dynjolliku ene shume alete kone nryshu perdorim. :shrug: Me c’po shofim ka per t’ardhe dita qe ene sytjenat do te kene mall per t’majt aletet per te cilat jone kriju.

Citim nga LR
Vetem se ketu problemi osht se organi primordial seksual i njeriut osht truni!

K'te e shof qarte Lr nga postimet e juja. Puna eshte se ju nuk e kuptoni qe kur njeriu ka ca allate perpara. Vihen ne funksionim disa lobe te tjera te trunit dhe jo ato qe duhen per me menu drejt. K'te ti se kupto se per ty ato lobe nuk kane funksionu na'i here! Ca t’i bosh? /pf/images/graemlins/frown.gif

Po une s’po kuptoj to57 qe m’bo si kristion i devotshem. Apo e lexo biblen vec me njonin sy ti lale?
 

Gysi

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Juve vazhdoni e folni me te dhena te tilla: “Jo m’ka thone njoni qe osht arab ene lu handboll, jo m’ka thon i iranione qe e kom kolege. Kesaj i thone me fol kodra mas bregut. Qe ka njerez n’arabi qe i fuskan duret grave, k’te as qe mund t’a vej dot njeri n’dyshim. Ne te gjithe vendet e botes ka njerez qe i fusin duret grave. Pergjithesisht n’arabi kto jane ata qe shofin sac gjithe noten, dhe i vazhdo i rri pyke per inerci gjithe diten masanej. Kjo eshte normale te ndodhe. Por po te jete se gjykojme fenomenin e ngacmimeve seksuale, atehere merrni dhe shihni statistikat e perdhunimeve dhe pastaj flasim. Krahasimi mes shoqerive behet me statistika o popull jo me thashetheme.

MLK s’ke c’kerko falje hic. Vec perpiqu t’kuptosh, dhe mos fol anapulla. S’ka te beje hic me definicionin e fjales ndershmeri kjo qe po diskutojme. As po thote gje njeri hic qe ai qe e ben ne ferre, m'ceftas qenka me i ndershem se ai qe e pranon haptas ate qe ben, por qe, njeriu fillon t’a pranoje haptas nje gje vetem pasi ajo eshte perhapur ne mase dhe nuk ndjehet i gjykuar apo edhe i cenuar moralisht nga shoqeria. Ne shqiperi p.sh. te homoseksualet, thuajse te gjithe e fshehin prirjen e tyre seksuale. Dhe kjo ndodh pasi realiteti shqiptare nuk i pranon gjera te tilla, i denon moralisht dhe ata do te ndjeheshin pastaj te abandonuar nga shoqeria. Kjo i ben par qe t’a fshehin. Por ne qoftese edhe ketu do te kishte perqindje te larta te ketij fenomeni sic ka ne Amerike, Hollande etj., ka shume mundesi qe heteroseksualet t’a fshihnin prirjen e tyre seksuale pastaj. Eshte ligj natyror qe njeriu te mos i kryeje haptazi shkeljet moralit qe jane te renda sipas normave te nje shoqerie. Keshtu pra fakti qe ne disa kultura keto fenomene nuk shfaqen, eshte tregues qe ajo shoqeri eshte me rigoroze ndaj ketyre fenomeneve dhe ky fenomen eshte me pak i perhapur. Eshte shume e thjeshte per t’a kuptuar.

Tjeter gje, ti mire thua, ne zona te thella te afrikes dilet topless. Me saktesisht, ne fiset primitive. Por vec mos thuaj se kjo gje eshte zhvillim pastaj, ne qoftese i vetmi shembull qe ti gjen eshte ne fiset primitive afrikane qe rrojne neper xhungel. Dhe ti thua se kjo eshte tradite e trasheguar prej shekujsh, domethen keto fise qenkan ruajtesit e kesaj tradite te cilen t’i e quake shekullore?!!! Nuk e di se c’perceptim paske ti mbi gjeresine e botes!

Se fundi une nuk shkel lirine e askujt. Une gjykoj ashtu sic mendoj. Liria e mendimit eshte princip themelor te cilin nuk ma heq dot njeri, mire apo keq gjykofsha, ashtu sic nuk t’a heq edhe ty dhe mua njeri te drejten te paragjykojme ate vajzen me perce pak me lart. Secili nga ne ka te drejten ta gjykoje po te doje, ashtu sic ajo ka te drejten t'a mbaje. Fakti qe une e gjykoj dicka si jo te mire, dhe natyrisht edhe e shpreh mendimin tim, nuk ka perse te shkele lirine e askujt.
 

blendiys

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Gyso,me fal vlla,po rruges per ne sauna kush te drejton koka e madhe apo ajo e vogel?
/pf/images/graemlins/tongue.gif
 

arun

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Aniston, fitime nga fotot topless

Nje fotograf eshte denuar t’i paguaje plot 550 mije dollare demshperblim aktores Jennifer Aniston per shkak te publikimit te paautorizuar te disa fotografive te saj topless. Fotografite e bera nje vit me pare ne nje plazh, jane publikuar nderkaq ne dy revista. Pasi iu drejtua gjykates, Aniston mundi te perfitoje pak me teper se gjysme milion dollare. Gjykates i eshte drejtuar edhe Cameron Diaz, e cila ka paditur nje fotograf i cili njembedhjete vjet me pare i ka bere fotografi nudo, dhe per to tashme i kerkon 3 milion dollare qe te mos botohen.


obobo cfare lajmi,

lumenj dollaresh qe shkojne dhe vijne per nje pale cica qe nje zot e di se sa pale duar kane nderruar duke i prekur
 

arun

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

BAZAT E ETIKËS INDIVIDUALE
DHE SHOQËRORE

Njeriu, gjatë jetës së tij personale ose shoqërore ndjen nevojë për qëllime jomateriale. Çdo sistem shoqëror kërkon një numër të qëllimeve të cilat janë të zakonshme mes individëve e pa të cilat jeta shoqërore do të ishte krejtësisht e pamundur. Jeta shoqërore nënkupton kooperimin dhe përfitimin e qëllimeve të zakonshme materiale dhe shpirtërore.
Qëllimet e rëndomta të disa njerëzve mund të jenë materiale si; kompanitë komerciale ose industriale që janë të formuara nga një numër i njerëzve të cilët e marrin kapitalin, kurse të tjerët vetëm punojnë.
Shoqëria njerëzore nuk mund të udhëhiqet si një kompani ngase bazat e saj janë krejtësisht ndryshe nga ato të firmës. Në realitet, ky është mendimi ynë sepse ka disa të tjerë si Bertrand Russelli, që mendojnë se etika shoqërore nënkupton vetëm interesin personal. Ata e konsiderojnë etikën sociale si një lloj kontrate ndërmjet individëve, gjegjësisht për ta mbrojtur interesin e tyre. Russelli e ilustron mendimin e tij me këtë shembull vijues: “Unë dëshiroj ta posedoj lopën e fqinjit tim, mirëpo e kuptoj se nëse veproj ashtu, atëherë ai do të reagojë, do ta grabitë (lopën). Ndoshta në të njëjtën mënyrë do të veprojë edhe ndonjë fqinj tjetër. Kështu, në vend që të fitoj profit, do të humb, dhe për këtë shkak preferoj ta respektoj të drejtën, ai ta ruajë lopën e tij, ndërsa unë ta ruaj timen”.
Russelli mendon se bazat e etikës sociale nënkuptojnë respektimin e të drejtave individuale. Ne mund të themi gjithashtu se vjedhësit kanë të njëjtën lidhje, gjegjësisht janë të bashkuar për vjedhje dhe përforcimin e një lloj drejtësie mes tyre, ngase nuk mund të veprojnë në vetmi. Për këtë shkak themi se motoja e Russellit është në kundërshtim me filozofinë e tij. Motoja e tij është humanitare, kurse filozofia e tij në kundërshtim me te. Me konsiderimin e interesit personal si bazë të etikës shoqërore, ne obligojmë kooperimin individual me dhunë, nga frika e reagimit të të tjerëve nëse eventualisht posedojnë fuqi dhe forcë, mirëpo, nëse njeriu bindet se të tjerët janë të dobët për ta dëmtuar, atëherë s'ka nevojë të observohen këto parime të moralit.
Nëse supozojmë se Niksoni dhe Brezhnjevi kanë fuqi të njëjtë, do t'ishte në interesin e tyre t'i respektojnë idetë e tyre, mirëpo nëse njëri prej tyre ballafaqohet me popull të dobët, atëherë s'ka nevojë për një respekt të ndërsjellë.
Kritika e Russellit kundër Shteteve të Bashkuara të Amerikës për luftën në Vietnam në këtë rast do t'ishte e papranuar!
Sidoqoftë, shkolla e tyre ideologjike ishte e padrejtë ngase lejon të fuqishmin ta shtrëngojë të dobëtin, dhe nëse i dobëti nuk tregon tolerancë atëherë duhet të përpiqet që të forcohet.. Politikisht kjo mund të jetë e vërtetë, por jo edhe moralisht ngase i dobëti nuk mund ta bindë të fortin të veprojë ndryshe.
Me sa duket, shkolla politike filozofike lejon sjelljen despotike të të fuqishmit.
Çdo shkollë filozofike mund të bazohet në qëllimet e njëjta materiale, por obligohet t'i sugjerojë mënyrat tjera (jomateriale) të kontrollimit të degjenerimit, gjegjësisht, shkaqet e agresivitetit individual duhet të hulumtohen e të çrrënjosen. Këto shkaqe nuk kanë lidhje të domosdoshme me përkufizimet humane, intelektuale dhe edukative.
Nëse pyet se çfarë barriere ka ndaj agresionit të të fuqishmit kundër të dobëtit, ata mund të thonë: “Shoqëria duhet të formohet që në fillim ashtu që të mos ekzistojë në te as i fuqishmi e as i dobëti”. Nëse burimet e fuqisë dhe dobësisë zbulohen dhe çrrënjosen, atëherë të gjithë njerëzit do të gëzojnë një nivel dhe për shkak të fuqisë së tyre të barabartë do ta respektojnë njëri-tjetrin.
Sipas tyre, një gjë e tillë është e mundshme nëse eliminohet pronësia private sepse vetëm në këtë mënyrë do të përfundojnë kundërthëniet dhe dhuna.
Shoqëria në të cilën të gjithë njerëzit kanë qëllime të shëndosha materiale, do të udhëhiqet si një ndërmarrje e vërtetë kooperuese, ku nuk do të ekzistojë padrejtësia.
Shkolla e marksizmit nuk përqëndrohet në spiritualitetin e njeriut dhe s'flitet në te për vetëdijen morale, por përqëndrohet në pronarin, i cili sipas saj është burim i krejt dobësive dhe presioneve. Pronari privat zëvendësohet me shtetin ose pronësinë shoqërore ashtu që çdo individ punon sipas aftësive të tij kurse kompensim pranon prej shtetit ose shoqërisë, varësisht nga nevojat e tij. Në këtë mënyrë besohet se do të sigurohen paqja, qetësia, drejtësia dhe morali i shëndoshë, kurse të gjitha të këqijat, si armiqësia, urrejtja dhe komplekset tjera do të çrrënjosen, pra, të gjithë do të jetojnë në vëllazërim e barabarësi.
Ky mendim është i gabuar për këto shkaqe:
Momentalisht vërehet se në shoqëritë ku është eliminuar prona private presioni dhe devijimi ende ekzistojnë. Nëse socialistët kishin të drejtë në qëllimet e tyre reformuese dhe nëse shoqëria organizohej në baza komuniste, do t'ishte e pamundur ta përjetojë përsëri korrupsionin. Në anën tjetër, shpesh jemi dëshmitarë të asaj se shoqëritë komuniste i zhdukin udhëheqësit e tyre prej kohe në kohë. Pronari privat, në këtë rast, nuk mund të jetë faktor i vetëm për të përfituar privilegje.
Së pari, privilegjet nuk karakterizohen nga të hollat dhe kontratat, por prej shumë gjërave tjera që i çmojnë njerëzit. Gruaja e cila është më e bukur se të tjerat ka përparësi që nuk ka të bëjë aspak me pronësinë, mirëpo përsëri e gjen vendin e vet në sistemin komunist.
Ndër më të rëndësishmet janë privilegjet e pozitës dhe elitës. Njeriu më i pasur në botë gjithmonë dëshiron të zgjedhet kryetar i Shteteve të Bashkuara të Amerikës dhe ndonjëherë dëshira e tillë është aq e fuqishme saqë është në gjendje ta sakrifikojë pjesën dërrmuese të pasurisë së tij vetëm për t'ia arritur qëllimit apo për të përfituar famë e nder si njeri i fuqishëm. Njeriu gjithmonë e çmon veten kur është i respektuar nga të tjerët, pa marrë parasysh se a realizohet respektimi nga frika, dëshira apo devocioni.
A s'ka njerëz që mund të jenë në vend të Ajatull-llah Buruxherdit, të pranojnë dhurata, të njihen, t'ua puthin duart e të kenë njerëzit tjerë nder nëse takohen me ta?
A nuk duan të bëhen mbretër e të rrinë gatitu para tyre me qindra eprorë e njerëz, qoftë edhe nga frika?
Njerëzit i lakmojnë këto gjëra ngase në të kundërtën nuk do të humbnin çdo gjë për të fituar përparësi të tilla.
Kështu, shkaku kryesor i dhunës te njerëzit dhe i të këqijave shoqërore nuk është vetëm pasuria, por ka edhe shkaqe tjera që nuk mund t'i tejkalojë komunizmi.
Së dyti, kur janë privilegjet tjera të siguruara në bazë të përparësive, qoftë edhe në shoqërinë komuniste, profitet e atyre që posedojnë përparësi më të mira janë më të mëdha, p.sh. a do t'ishte interesimi i liderit sovjetik për pasuri i njëjtë sikur ai i bujkut, edhe pse prezenton bujqësinë! Bujku ndoshta asnjëherë në jetë nuk do të udhëtojë me aeroplan, ndërsa lideri i tij në disponim ka aeroplanin më të mirë.
Kështu, nuk mund të thuhet se përparësia nga pasuria është shqyrtuar në komunizëm e as ajo se individët do të fitojnë në mënyrë të barabartë nga pasuria shoqërore.
A kanë dobi të barabartë shërbyesit civilë nga fondi publik i pronarëve privatë? Njeriu i pozitës si lartë gëzon përparësi më të mëdha se një punëtor i rëndomtë.
Posaçërisht vlen të ceket se edhe në shoqëritë komuniste zhvillohet nevoja për vetësakrifikim dhe braktisjen e përparësive materiale, p.sh. ushtari që lufton e vritet, nuk vritet për shkaqe të interesit të tij personal, por patjetër duhet të jetë i motivuar me disa ideale ose sentimente, që për hir të tyre ta flijojë jetën. Pra, pjesa më e madhe e shkollave materialistike nuk mund të veprojnë pa virtyte shpirtërore, bile edhe nëse shndërrojnë diçka me bindje në adhurim.
Shkolla ideologjike e shoqërisë, që bazohet vetëm në interesin material, nuk mund të jetë komprehensive (e kuptueshme) ose praktike. Si veprojnë liderët komunistë me parimet, idealet, motot dhe simbolet e sistemit të tyre?
Ata veprojnë ashtu sikur sistemi i tyre është mbi çdo gjë, kurse faktikisht, prezentojnë vetëm përfitimin e interesave të jetës. Sipas bazave të shkollës materialistike, parimi i tyre i ngjan planit ndërtimor të arkitektit ngase s'ka gjë të shenjtë në te, por është vetëm ndihmë për konstruksion. Plani më i mirë plotëson ndërtesën, për të cilën edhe është hartuar. Sa i përket shkollës ideologjike mund të thuhet se është plani më i bukur për shoqërinë, por pse të adhurohet plani? Plani është për ndërtesën kurse ndërtesa për mua, pra pse ta sakrifikoj veten për planin?
Ky qëllim është i palogjikshëm ndërsa sistemi mësimor konsiderohet vetëm si ide për ndërtimin e shoqërisë. Shpeshherë shikohet si diçka e shenjtë dhe se do të ketë dikush nderin ta japë jetën e vet për te. Ithtarët mund të mendojnë se qëllimet e tyre janë të pabaza, por do të obligohen të inkalkulojnë veten e tyre e të tjerët me shpirtin e sakrifikimin.
Tash të shohim se si vlerësohen qëllimet shpirtërore ose virtytet. A janë të vërteta apo vetëm sugjerime të ndonjë intriganti të marrë?
Pse vlerësohen më tepër se vlerat materiale.
Para së gjithash, çka është e vlefshme?
Kur njeriu ndërmerr një çështje me dëshirë të lirë, atëherë ai ka ndonjë qëllim që është i vlefshëm për te, pa marrë parasysh se a është material apo shpirtëror, gjegjësisht qëllimi është në interes të tij ngase në të kundërtën asnjëherë nuk do ta zbatojë.
Thuhet se paqëllimshmëria ose futiliteti është e pamundshme nga aspekti materialist, është e qartë se unë do ta zbatoj ate që është në dobinë time dhe për kontinuitetin e jetës sime; pra unë jetoj instinktivisht.
Termi “vlerë” mund të përdoret si për gjërat materiale ashtu edhe për ato shpirtërore, p.sh. mjeku mund të më vlerësojë ngase e tillë është mjekësia. Gjërat materiale, në realitet, janë fizike ose trupi i kërkon; gjithashtu edhe ushtrimi është i nevojshëm për trupin, edhe pse nuk është substancë. Kështu, ushqimi dhe ushtrimi, janë të vlefshëm për ne. Të jeshë i mëshirshëm ndaj të tjerëve mund të mos kesh fitim material.
Ndonjë individ përpiqet të kontribuojë shumë në ndonjë organizatë edukative, për hir të gjeneratës së ardhshme, dhe nga kjo jo vetëm që s'ka profit por mund ta humbë kohën dhe oportunitetin për sukses më të lartë.
Si do ta shikojmë shpirtërisht këtë çështje?
Çështjet shpirtërore janë shumë të rëndësishme në jetën njerëzore, mirëpo pyetja, e cila mund të shtrohet, është ajo se a përkufizohet spiritualiteti me besimin në Zot apo është e mundshme të ekzistojnë vlera shpirtërore që e udhëzojnë jetën njerëzore pa një besim të tillë?
Sartri, në librin e vet “Genuineness of Man” citon këtë frazë të Dostojevskit: “Sikur të mos ekzistonte Zoti, çdo gjë do t'ishte e lejuar”. Kjo do të thotë se e mira dhe e keqja, e vërteta dhe mashtrimi si dhe tradhtia e shërbimi varen nga ajo se a besojmë në Zot apo jo. Nëse nuk kemi besim të tillë, atëherë nuk do të ekzistojë barrierë dhe çdo gjë do të lejohet.
A është kjo e vërtetë apo jo?
Marksistët, si materialistë, pohojnë se s'kanë lidhje me spiritualitetin ose humanitetin, dhe nëse referojnë termin “humanizëm” atëherë kanë për qëllim shoqërinë pa klasa. Sipas tyre, njerëzit janë ose të shëndoshë ose jo, kurse defektet e tyre zhvillohen nga pronësia private dhe diferencat socio-ekonomike klasore.
Kur të çrrënjosen këto diferenca, njerëzit do t'i kthehen gjendjes së shëndoshë.
Ata nuk besojnë në ndonjë përsosje, përparim e as në evolucion tjetër për njeriun.
Si qëndron fakti me shkollat e tashme ideologjike (filozofike), si ajo e Sartrit, të cilat janë materialiste por që besojnë në vlerat shpirtërore, si humanizmi, dhe që e theksojnë përgjegjësinë njerëzore? Në një anë ato besojnë që njeriu duhet të lirohet nga çdo sovranitet hyjnor apo nga rregullat e natyrës dhe se dëshira e tij nuk vepron në bazë të ideve të kaluara, por vetë njeriu formon veten e vet e jo ambienti, fati ose Zoti; pra ai (njeriu) është përgjegjës i vetes. Kështu çdo akt e veprim që e zgjedh ai vetë është i mirë dhe në këtë mënyrë ai shndërron veten në model që e imitojnë të tjerët dhe në të njëjtën kohë ky është përgjegjës edhe për sjelljen e të tjerëve.
Të shohim ç'është kjo përgjegjësi dhe ç'nënkuptohet me te.
Përgjegjësia është çështje shpirtërore e jo materiale. Në shkollën materialiste, ata mund të thonë se njeriu ka vetëdijen që u përgjigjet çështjeve të përgjegjësisë. Nëse ata besojnë se njeriu posedon dy personalitete, gjegjësisht personalitetin animal dhe human, atëherë kur fyen, i pari dënohet nga i dyti.
Përgjigjja e tillë do t'ishte e pranuar, mirëpo ata mohojnë ekzistimin e vetëdijes! Pra, ku fshihen rrënjët e kësaj përgjegjësie?
Sidoqoftë, ata pranojnë përgjegjësinë edhe pse është çështje shpirtërore dhe thonë: “Unë jam përgjegjës para njerëzisë dhe para gjeneratës së ardhshme. Ç'do të thotë kjo? Ata i përkasin shkollës materialiste në një anë kurse në anën tjetër dëshirojnë të ndërtojnë humanizmin (spiritualitetin) dhe ta obligojnë njeriun t'i nënshtrohet atij. Ata e predikojnë këtë ide por pa Zotin, ndërsa Sartri thotë: “Nëse Zoti depërton në krejt këtë, atëherë nuk ekziston spiritualitet, ngase baza e gjithë kësaj është liria njerëzore, kurse prezenca e Zotit pengon lirinë. Kështu, përgjegjësia pa zgjedhje të lirë është e pakuptimtë.
Ndokush mund të thotë: “Çka na pengon të besojmë në spiritualitet pa besim në Zot? Ngase, ekziston vetëdija inherente në natyrën e njeriut që e aftëson njeriun të kënaqet me vepra të mira e t'i urrejë të këqijat. Ai nuk bën vepra të mira për hir të dobive materiale, por për shkak se ndien kënaqësi ashtu siç ndien kënaqësi në njohjen e historisë, gjeografisë etj. I dërguari i vetëm për të është dhurata e madhe, gjegjësisht çështjet etike i japin kënaqësi”.
Epikuri (filozof grek) e përmban këtë ide, gjithashtu edhe Omar Hajjami. Epikurizmi më vonë është zbatuar në çdo lloj kënaqësie - të kërkuarit e qetësisë.
Thuhet se Epikuri në shkollën e vet ka besuar në kënaqësitë shpirtërore që ishin më tepër të siguruara e permanente.
Dashuria ndaj bukurisë, luleve, zogjve, këngëve etj. prezenton një shembull tjetër të kënaqësisë pa pasur ndonjë dobi materiale por vetëm të gjejë prehje shpirti në kënaqësi.
Të gjitha këto vështrime deri diku mund të jenë të vërteta dhe kanë të bëjnë me dy përkufizime:
Vetëdija njerëzore nuk mund të jetë aq e aftë t'i identifikojë në thellësi bazat e shkollës ideologjike (filozofike, përkthy.). Nëse njeriu vepron vetëm për të fituar kënaqësi, atëherë do të jetë i mbyllur në burgun sukcesiv deri në vdekje, por jo në formë të nevojave të pastra që i identifikon shkolla ideologjike.
Askush nuk është gati ta flijojë jetën për lulet e kopshtit të vet por do të jetojë e të kënaqet me to, të ofruarit ndihmë për të tjerët jep kënaqësi por askush nuk dëshiron të vdesë për te.
Kështu, është e vërtetë se dikush kënaqet me veprat e mira në thellësi të vetëdijes së vet. Këtë gjë e pranon edhe Kur'ani. Sidoqoftë, edhe vetëdija nuk përgatit bazat e shkollës ideologjike, por ka nevojë për besim më të thelllë. Nëse dikush thotë se prijësi shkon në një vend dhe e flijon jetën e vet dhe jetën e të tjerëve për të ndier kënaqësi në shërbimin e popullit, atëherë (konstatojmë) se një gjykim i tillë nuk është i realtë sepse ai nuk motivohet vetëm nga vetëdija e tij, por nga besimi më i thellë i tij.
Nëse nuk ka Zot, as rregull objektiv e as lidhje të brendshme mes njeriut dhe gjërave a s'duhet të themi se ekziston një mashtrim në natyrë?
Shopenhaueri thotë: “Natyra, në vend t'i mashtrojë njerëzit që t'i hulumtojnë qëllimet e saj, ajo u ofron kënaqësi”. Për shembull, natyra dëshiron ekzistimin e krijesave; nëse ajo urdhëron njeriun të martohet e të punojë për t'u kujdesur ndaj shoqes dhe fëmijëve, atëherë njeriu inteligjent s'duhet të veprojë ashtu. Natyra e udhëzon ate ashtu që ai vet me dëshirë të plotë ta lypë martesën. Në çdo rast vërejmë se çdo kënaqësi mbështetet në nevojë, p.sh. ne hamë për shkak se natyra jonë kërkon atë substancë apo pimë e flemë për disa shkaqe, dhe (në këtë rast), sikur të mos kishim nevojë, nuk do të vepronim kështu.
Kuptimi i kënaqësive materiale është i qartë, por si qëndron fakti me kënaqësitë shpirtërore? Nëse shoh ndonjë jetim atëherë pse duhet të kënaqem?
S'ka të bëjë me mua dhe kështu kjo kënaqësi është e pakuptimtë ngase nuk ka urtësi themelore në te. Por, nëse pranojmë lidhjen e rregullave të botës dhe krijimin e urtë, atëherë gjithë njerëzit i konsiderojmë anëtarë të një komuniteti, ku kërkohet kënaqësia në bazë të parimit se tjetri jeton mirë. Kjo është kështu për shkak se ndjekim parimin e vërtetë të krijimit.
Nëse kjo kënaqësi është aksidentale dhe varet nga aspekti natyror, përsëri do të jetë e pakuptimtë ngase pengon objektivitetin natyror. Kështu, përderisa pranojmë vetëdijen morale dhe pohojmë se njerëzit kanë dobi prej veprave të mira, kurse prej të këqijave humbin, përsëri veprat tona do të jenë të pakuptimta nëse nuk ekziston besimi në Zot dhe në qëllimin e krijimit.
Kur besojmë në vetëdijen morale, që ia ka dhuruar Zoti njeriut për ta arritur qëllimin, atëherë jetimi, plaka dhe unë do të jemi anëtarë të një organizate dhe përbërës të planit të përgjithshëm. Kështu, ne ndjekim dëshirën hyjnore, urtësinë dhe përpiqemi ta arrijmë qëllimin; në këtë rast asgjë nuk është e kotë por çdo gjë është e vërtetë dhe e realtë.
Çdo shkollë ideologjike dhe çdo sistem shoqëror kanë nevojë për një numër të ideve shpirtërore: ideologjia që qëndron mbi vlerat materiale bëhet aq shumë e fuqishme saqë hyjnizohet. Ky hyjnizim mund të jetë mjaft i vlefshëm dhe njeriu atëherë do ta sakrifikojë jetën e vet per te.

mare nga: dielli.net
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Vetem se ketu problemi osht se organi primordial seksual i njeriut osht truni!

K'te e shof qarte Lr nga postimet e juja. Puna eshte se ju nuk e kuptoni qe kur njeriu ka ca allate perpara. Vihen ne funksionim disa lobe te tjera te trunit dhe jo ato qe duhen per me menu drejt. K'te ti se kupto se per ty ato lobe nuk kane funksionu na'i here! Ca t’i bosh?


M'ngjo mu ktu e Gyso, ti mbase i ke heq, ose do boje mire ti hiqje allatet keshtuqe mund te vije ne pune sa ma mire e sa ma shume ato lobet e trunit.

Funksjonimi i lobeve te trunit tim nuk mvaret nga ajo qe shikoj, por nga ajo qe mendoj, dhe ajo qe mendoj me shtyn te veproj.

Jo se shpresoj te arrish te me kuptosh se dukesh ne qun i squt. Nuk osht pamja e gjoksit te femrave ajo qe te con n'ereksjon, por pislliqet qe menon truni tat.

E pra nuk osht zgjidhje mire ajo te veshesh femrat me thes qe ti ne te tjeret te mos menojn pislliqe, se ne fund te fundit po e pate trunin pis nuk ta pastron dot pamja i vajze mulu me thes.

Ti nuk ke te drejt tja vesh fajin te tjereve se nuk je i zoti te kontrollosh veten. Ti nuk ke te drejte te dalesh kundra natyres per te qene ne 'paqe' me te.

Rregullat te cilat ti mendon se jane te drejta veja vetes tate e jo te tjereve. Po pe naji femer gjoks perjasht ne plazh uli syte ne vazhdo rrugen, por nuk ti nuk ke asnje te drejte ti imponosh femrave veshjen sepse ato e dine vet ate pune dhe me mire se ti. Ti nuk ke asnje te drejte ti besh 'moral' te tjereve duke i treguar se nga duhet te shohin.

Mos e le injorancen te te mbylli syte.

Homoseksualiteti dhe prostitucjoni ekzistojn edhe ne vendet islamiste dhe ky nuk eshte aspak fenomen perendimor, degjenerim kapitalist sic na mesonte marksizem-leninizmi. Ndryshimi eshte se ne vendet islamike keto fenomene jane te fshehura, ndersa ne perndim nuk fshihen. Para disa vitesh tregonin ne lajme procesin e disa homove ne Egjipt, ndeshkimi qe ju dha ishte 'denim me vdekje'.

Ja pra si 'pastrohet' shoqeria islamiste, lind ndryshe nga te tjeret, mendon ndryshe nga te tjeret, ateher te denojne me vdekje. Po te njejten gje benin diktaturat naziste, staliniste, komuniste etj.

Vetem se kush nuk eshte qorr shikon se dhuna, qoft morale e qoft fizike, heqja e te drejtave te individit, nuk i sjellin asnje dobi shoqeris.
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

+1

Ho me ti, je tu bo tifzollik a si? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Masnej Gysi osht i vogel, kshuqe neshja s'quhet. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

blendiys

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Dje pata nje e-mail bashke me nje fragment videoje ku nje gazetar francez aksidentalisht kishte filmuar denimin e nje personi i cili kishte pranuar apo ishte vertetuar qe seksualisht orjentohej ndryshe nga shumica (e kuptoni perse flas).

...behej nje lloj feste ku mblidhej fshati te cilet ishin te detyruar te shikonin sesi "viktimes" i futej nje shkop nga mbrapa dhe pastaj ngrihej vertikalisht derisa maja e cilindrit shponte qafen.
Nderkohe ne shume vende te Afrikes femrat qe kane lindje jashte martese lidhen me litar dhe qellohen me gure deri ne vdekje.
Gjithashtu ne Afganistan femrat ekzekutohen ne stadiume ku tifozet nuk paguajne bileten per ndeshje futbolli por vetem per nje tyte te ftohte pas qafes se viktimes shoqeruar me nje bresheri.
ju duket bukur??

Mendoni nese ndonje nga dikutuesit ketu ne nje te ardhme te drejtonte shtetin :tipsy:

Me falni per daljen nga tema.
 

COKOLLATA

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Ore un s'e kuptoj ( qe te futemi prape ne teme dmth ) , jemi te detyruar te shikojme cunat pa << recipeta >> , jo se e kemi problem se kur e kane trupin qe ja vlen ne fakt te ngopet syri :eek: , po kur e kane ate pjesen e kraharorit gjith lesh si i behet puna ???? Kurse nje femer qe mund ta kete gjoksin si shpirt duhet te vej dy copa lecke . Un jam e mendimit qe te ndryshohen anasjelltas keto rregullat e pashkruara :thumbsup: . Po ne fakt duhet te kete edhe pak koshjence se te jesh 200 kg mire ben ti ncefesh nja 3 kg /pf/images/graemlins/laugh.gif . Sa per tabute dhe komplekset ne shqiperi , eshte qorrsokak ti futesh argumentave . Megjithese edhe te shijojne njecik gjerat e << ndaluara >> . Un per vete e kam marr me tapi nje ballkon ne shtepi ( kur jam ne shqiperi dmth :wink: ), ska gje me te bukur te shikosh perendimin e djellit , te degjosh zhurmen e dallgeve , dhe te marrin dhe ( po i quaj pjeshkat , po nga ato pa push ) ndonje rreze djelli . Se ketej nga jam tani keto lloj diskutimesh behen vetem kur vjen fjala per te hequr ate lecken e fundit qe ka ngelur .
Keshtuqe goca ( sidomos ato qe i ka bekuar natyra pak me shume , ose xhaxhi doktori i operacjoneve plastike ) shprehini ....... ndjenjat dmth .....kurse ju cunat sidomos ju qe flisni per pseudomorale hapini syte mire ( nqs ju bie fati te shikoni pjeshka qe ja vlejne ne plazh ) se jam 100% e sigurte qe do kenaqeni.
Lum mema Shqiperi per ne ....
 

Gysi

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Mire Lr, po fillon ta vesh ka i cike trunin n’pune! Vec ke hala rruge per t’bo.

E para, nuk ka dale njeri kundra seksualitetit qe t’heqim ose t’vejme allatet. Kon qene te tjere lloj njerezish ata qe u kane pas tredh per t’ra rehate nga kto gjona.
Funksionimi i lobeve te trurit, vertete qe varet nga ajo qe mendon, por ajo qe mendon varet shume nga ajo qe pelqen dhe ajo qe pelqen varet nga ajo qe sheh. Tani te mos bejme si stoike kot. Nuk besoj se ka njeri qe te mos terhiqet nga pamja e nje femre qe mbulohet vetem me nje rrip poshte. Fakti qe njeriu tundohet, ben qe ai te jepet pas epshit. Nuk eshte se ai mund te kryeje ndonje veprim te shfrenuar ne moment, keto jane raste te rralla dhe pergjithesisht ndodhin tek manjaket. Por duke qene thuajse gjithmone nen tundimin, dhe nen presionin e terheqjes seksuale, tek njeriu krijohen vese qe dalengadale e bejne te leshoje parimet e tij. Vec kesaj ky lloj tundimi ka efekte teper negative tek te martuarit, pasi zbeh terheqjen ndaj partnereve. Kete e kam permendur ne nje postim me pare.
Jo vetem kaq, por edhe nga ana mjekesore eshte e vertetuar, me sa kam dijeni une qe njeriu mendon ndyrshe nen veprimin e terheqjes seksuale, ashtu sic ndryshon pergjithesisht pergjate cdo efekti emocional. Por duke pasur para sysh qe ketu veprojne edhe elemente morale, keto elemente priren te zbehen nen ndikimin e terheqjes seksuale.

Une e kam thene disa here edhe me lart, jam dakort qe jane pislliqet e trunit ato qe te cojne tek ereksioni, por puna eshte qe zhveshja stimulon pislliqet e trunit, dhe ia hap rrugen ketyre psilliqeve per te vepruar. Dhe jo vetem kaq, por nen tundimin e shpeshte edhe nje tru i paster mund te ndotet, dhe kjo sigurisht qe nuk ndodh ne nje dite, por gradualisht, derisa njeriu e sheh veten te pushtuar nga veset. Une s’po them t’i veshim femrat me thes, kete gje jeni vetem ju qe po e permendni, ne menyre qe t’a shfrytezoni per kunderpeshe, dhe megjithese une e kam theksuar disa here qe jam kundra cdo lloj “thesi” (qofte real apo thes ne mendime) mjaft nga ju i mbyllin veshen dhe vazhdojne te sulmojne duke i rene nga arabia (pasi nga Kina nuk i bien dot).

Une e kam te qarte qe njeriu duhet t’a krijoje vete paqen e brendshme, por kjo nuk vlen dot per te gjithe njerezit. Pasi jo te gjithe e kane kurajon dhe ndergjegjen e duhur per te qene te ruajtur. Pergjithesisht shtresat e rendomta te popullsise p.sh. nuk kane aftesi per t’i peshuar sic duhet gjerat, ndaj edhe kane tendencen te reagojne me teper te prirur nga “pislleqet e trurit”. Pikerisht prandaj mjaft probleme sociale sot i hasim tek keto shtresa. Pikerisht prandaj shoqeria funksionon me vlera dhe norma, pasi nje shtrese e caktuar njerezish priren te ndjekin menyren e te funksionuarit qe gjejne te gatshme, dhe nuk kane mundesi te krijojne vlera te tyret.

Se fundi, qe dhuna dhe heqja e te drejtave njerezve nuk i sjellin dobi shoqerise, ketu nuk ka njeriu kundershtim. Ne fakt e kam me mjaft dyshim qe ne Egjipt te jete denuar njeri me vdekje per homoseksualizem (ne ndonje vend tjeter edhe do t’a besoja), por gjithsesi, kjo nuk verteton qe fenomeni eshte i perhapur njesoj, pasi nuk mund te shfaqet. Te pakten ti mund te thuash qe nuk e dime sa mund te jete pasi nuk deklarohet, por jo te thuash se eshte njesoj. Qe ka homoseksualizem, kjo nuk eshte cudi, por qe perhapja e tij nuk eshte sa ne vendet perendimore dhe sidomos sa ne vendet ekstremisht liberale si Hollanda p.sh., kjo duhet te jete e qarte me duket. Pastaj ti pse merr si shembull ate vend ku ti e di se u denokan me vdekje. Merr per shembull, Turqine, Bosnjen, Marokun, Malajzine apo Japonine, Indine, ku tradita ka ende ndikimin e vet dhe ku kultura globale deperton me me veshtiresi.
Tani po e them per te disaten here, une nuk po detyroj njeri, por thjesht po shpreh mendimin tim, gje qe kam te drejte ta bej. Nuk mund t’i kerkosh njeriut te mos gjykoje, pasi eshte ne natyren njerezre te krijoje opinioni e vet per cdo gje.

O Blendo edhe ti ke nevoje te mbrosht toplesin duke u kapur pas ekstremitetit te tipit afganista?!
Ketu sikur po diskutohet eshte me mire ne Hollande apo ne afganistan mor jahu?! O njerez kaq e veshtire eshte per ju te imagjinoni rruge te mesme?!
 

regele

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

O Gyso, me mire mos posto fare ketu se po behesh me gjithe mend qesharak!

Cfare ka thene LR jane pikat mbi i te atij moralit qe flet ti, prandaj mos i bjer legenit kot dhe mos bej arsyetime aq te gjata e me fjali akoma dhe me te gjata... /pf/images/graemlins/smile.gif

LR :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 

antares

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

Po na e nxirrni LR Prof.Dr. ketu, e perse? Se flet percart ne nje menyre para-intelektualiste? Apo ju jeni nga ata qe kur dikush ju flet me fjale qe nuk i kupto mendoni se do jete burre i zgjuar!
Kete truk perdor Nanoja qe u merr votat ne cdo zgjedhje e u fut gishtin (krahun) per cdo 4 vjet!
Gysi i hodhi poshte ne menyre krejt te paster gomarlleqet prej adoleshenti te kenduar (ka gelltitur ca shkrime po nuk i ka tretur, dhe te vjellat e tij u cudisin) qe LR pati nderin te na shpalose!
Per me siper!
Dikush tha se homoseksualiteti na paskish qene gje e zakonshme ne kohen e Aleksandrit te madh. Dokrra!
Do tu shkruaj pak me vone se c'denime kishte per homoseksualitetin ne ate kohe.

Te marresh deshirat apo endrrat per realitet eshte shenje shume e keqe per shendetin mendor!

Ketu nuk u ndihmon dot Gysi se do te duhej nje psikiater!
 

MLK

Primus registratum
Re: Plazh - Topless?

antares, ne kohen e Aleksandrit te madh homoseksualiteti nuk denohej e kete e shkruajta une po nuk e kam thene une por historia. Une per vete nuk kam autoritetin dhe fuqine te dale mbi historine, nese ti mendon se ke eshte e drejta jote te dalesh.
Se dyti nuk e kam zakon te paragjykoj njeri pasi çdo njeri prej nesh ka mendimin e vet, megjithate nuk mund te jem kurresesi dakort me mendimet e dikujt si Gysi pasi jo vetem qe se ka idene se çfare flest por me e renda eshte se i lejon vetes te jape leksione morale te tjereve qe ndoshta kane vizion shume me modern per jeten se sa gysi.
Rinia sot nuk degjon Frank Sinatra e as Mozart dhe pse ata jane shume te medhenj, por degjon Robbie Williams & co. Keshtu eshte dhe puna e topless qe bota hecen perpara e nuk eshte si 60 vjet me pare e nuk merret me nostalgjike.
Se treti mendoj qe jeni ketu vetem dy veta te jeni kundra topless e pjesa tjeter eshte dakort dhe mesa dime ne nje demokraci nese ke 50+1% fiton.
Pra qellimi i kesaj teme ishte te dime çfare mendojne pjestaret per kete fenomen e konkluzioni del qe pjesa me e madha jane pro, pra pranojne kete fenomen e mendoj se tema ja arriti qellimit dhe kemi nje ide me te qarte se çfare mendojne bashkeatdheratet tane ne lidhje me topless.
Per mendimin tim eshte e kote te vazhdohet te debatohet pasi kendveshtrimi nga i cili i shohin gjerat ata qe jane pro dhe ata qe jane kundra me duket se eshte teper i ndryshem.
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Plazh - Topless?

Une per vete jam dakort me Cukullaten! Burrat bark derra e gjoks leshator duhet te rrine vesh ne plazh se corodisin pamjen e ambjentit. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Une jom i menimit, qe burrat qe i majn grat me perce tjua heqim percet grave e tjua veshim atyre, burrave. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nashti na qenka bo tema me interesante se po mer pjes ne Antari. Ky osht tip teper i squt, i kap menimet qy n'ajer, pa ra ne toke. I kap se ne ajer jeto, i rethuar nga nje re fodulleku dhe arrogance.

Apo ju jeni nga ata qe kur dikush ju flet me fjale qe nuk i kupto mendoni se do jete burre i zgjuar!


Ti er daj je rob i kompleksum nga maja thoit deri ke fija flokut, po te ket njel nanji ne kaptin.

Ketu une nuk vi me tregu sa i squt jom, se s'jom si puna jote, por thjesht per te shprehur mendimin tim. Dhe kush e ka aprovuar ose jo mendimin qe kam shprehur une do te thote qe e ka kuptuar ate. Vetem ti s'je tu kuptu gjo.

Eshte humbje kohe te meresh me ty.
 
Top