Nje mjeker dhe nje shami ?

Nje mjeker dhe nje shami ?

NJE MJEKER DHE NJE SHAMI


Skënder Shkupi

Në viset e Shqipërisë Jugore, përdoret shpesh sentenca shpotitëse “u zunë për mustaqet e Çelos”. Se kush ishte Çeloja pak rëndësi ka, me sa duket duhet të ketë qenë një burrë pak i rëndësishëm. Ndërkohë, ka edhe një vjershë folklorike, më tepër argëtuese se tallëse, që lidhet me “shaminë që ka Dudija”, një çupë nga viset e Tepelenës apo Mallakastrës, me të cilën qenë dashuruar dy veta dhe që merreshin me shaminë e Dudijes, për të mos rënë fort në sy për merakun e madh të tyre faqe të tjerëve, ndërkohë që të tjerët zbaviteshin me ta.
Diçka e ngjashme po ndodh këto ditët e fundit me mjekrën e Julianit apo shaminë e Behijes, që kanë turbulluar Rektoratin e Universitetit të sapokrijuar të Durrësit dhe myftinitë e Shkodrës, Durrësit dhe Elbasanit. Në pamje të jashtme kjo ngjan vërtetë me precedentët argëtues folklorikë të Çelos e Dudijes. Një djalë i ri mysliman që ka dëshirë të mos e rruajë mjekrën e tij, por ta lerë atë të gjatë dhe një vajzë e re që e gjen më komode mbulimin e kokës sesa zbulimin e saj, apo nxjerrjen e kërthizës përjashta krahas dekolteve të skajshme të shoqeve të saj, nuk duhet të përbënin kurrfarë shqetësimi për askënd. Sigurisht, në një situatë normale. Mirëpo, me te drejtë mund të shtrojmë pyetjen: A gjendemi ne sot në një situatë normale?
Ndofta të paktë janë ata, edhe në SHBA apo në Evropën Perëndimore, që ta ndiejnë realisht se vendet e tyre janë tashmë në luftë me një nazizëm të ri, me repartin e avancuar të një fondamentalizmi sa agresiv, aq edhe të pashpirt. Al- Kaeda e provoi me fakte ngjethëse se nuk është aspak një kundërshtar i neglizhueshëm. Avantazhi më i madh i pjesës më agresive të fondamentalizmit islamik është ilegaliteti i saj, fshehja dhe maskimi i veprimeve terroriste me të drejtën e pamohueshme të kujtdo për të shprehur lirisht bindjet e tij fetare dhe për t’i praktikuar ato pa pengesë. Në këtë luftë të re ka një asimetri të plotë. Në Perëndim, janë në shumicë ata që luftojnë për të drejtat e njeriut përfshirë, kuptohet, edhe të drejtën e femrës për t’u mbuluar. Ndërsa në Lindje, në ato vise ku sundojnë me dorë të hekurt fondamentalistët, një femër e zbuluar mund ta paguajë edhe me jetë guximin e saj.
Të rinjtë islamikë të indoktrinuar në kampe stërvitore të specializuara, po përgatiten me përkushtim për të vrarë qindra mijëra njerëz të pafajshëm, vetëm sepse nuk janë myslimanë. Atyre u thuhet se të gjitha të zezat që po heqin, varfëria, mjerimi dhe fatkeqësitë e ndryshme kombëtare apo sociale kanë një autor të vetëm, imperializmin e krishterë perëndimor. Atyre u thuhet që të vrasësh një të krishterë apo një izraelit, është një sevap i dëshiruar dhe i shpërblyer nga Perëndia. Djemve të rinj u kanë mbushur mendjen, se në botën e përtejme ata i presin krahëhapur me dhjetëra bukuroshe që do t’u kompensojnë deficitet e tyre të rënda tokësore në fushën e erotizmit të munguar, do të kenë të hanë e të pinë sa të duan dhe do të jetojnë pafundësisht një jetë të mrekullueshme, një lumturi të paanë e të pafundme. Në të tilla rrethana, përballë mizerjes së përditshme, ata nisen me dëshirë në aksione vetëvrasëse, sepse mezi ç’presin që ta prekin atë botën tjetër që është plotësim i çdo dëshire e kënaqësie. Lexuesi mund ta përfytyrojë qartë se sa të rrezikshëm janë individë të tillë të cilët kur vdesin për vete, madje me shumë dëshirë, as që mendojnë për viktimat e tyre, që nuk përjashtohet aspak të jemi edhe ne, ndonëse përpiqemi me mish e me shpirt për të drejtat e njeriut, ku përfshihet edhe skota e atyre vrasësve mizorë.
SHBA dhe Europa e Perëndimit ndodhen në luftë. Ne, si aleatë të tyre, jemi gjithashtu në luftë me terrorizmin e Al - Kaedas. Kjo nuk është një deklaratë diplomatike, që nënkupton solidaritetin tonë me aleatët perëndimorë. Aspak! Kemi të bëjmë me një fakt real pasi trupat tona janë të vendosura në Irak dhe Afganistan. Qëndrimi i trupave të aleancës atlantike në Irak apo Afganistan nuk është një veprim anti-islamik, përkundrazi, ato trupa janë atje për të mbrojtur miliona myslimanë të tjerë të pafajshëm që rrezikohen nga tërbimi terrorist islamik i Al-Kaedas dhe i pasuesve të saj. Ata janë atje për të realizuar pajtimin e besimeve dhe mirëkuptimin mbarëbotëror të njerëzve, pavarësisht nga fetë që praktikojnë apo ideologjitë te të cilat besojnë. Ato janë atje për të emancipuar ata njerëz dhe për të demokratizuar ato vende.
Ndërkohë me të drejtë shtrohet pyetja: ç’lidhje kanë të gjitha këto me mjekrën e Julianit apo me shaminë e Behijes? Personalisht, jam i prirur të besoj se të dy të rinjtë janë njerëz krejtësisht normalë dhe paqësorë që shohin jetën e tyre dhe që u pëlqen të bëjnë atë që bëjnë. Mirëpo jemi në luftë. “Mjekra e Julianit” dhe “shamia e Behijes”, mbartin një simbolikë të përcaktuar qartë dhe transmetojnë një mesazh. Ato janë medalje të gjalla të një ideologjie që shprehet në ditët tona me një agresivitet të skajshëm. Le të përfytyrojë lexuesi, në vitin 1942 një britanik apo një amerikan të bredhë lirisht rrugëve të Londrës apo Nju Jorkut, me një kryq të thyer të varur në qafë. Ndonëse një traditë e vjetër demokratike angleze dhe një kushtetutë amerikane ua garantonte paprekshmërinë dhe respektin për zgjedhjen e tyre, vështirë se do t’i shpëtonin linçimit nga turmat.
Këtu duhet të ndalemi pak. Ka vërejtës, që me të drejtë theksojnë se mjekra e gjatë dhe mbulimi i grave nuk u takon vetëm terroristëve, por edhe miliona islamikëve të tjerë paqësorë. Sigurisht. Por tek Al-Kaeda ato përbëjnë simbolin e shenjtëruar të Islamit militant që sfidon çdo arritje të qytetërimit të sotëm dhe që është gati t’i verë zjarrin botës së sotme perëndimore, për hir të një ideje absurde të ngadhnjimit të rendit të tyre mizor. Edhe kryqi i thyer nuk ka qenë vetëm simbol i nazistëve. Ai ndeshet fillimisht në Indi. Ai është një simbol diellor. Varret e ilirëve të lashtë janë të mbushura me kryqe të thyer. Por një turmë e revoltuar britanikësh apo amerikanësh, që do të sulmonin një nazist pervers të kombit të tyre në ato vite të vrenjtura të L2B, gjatë veprimit të tyre, nuk do të kishin fare parasysh as Indinë e as Ballkanin por Gjermaninë e Hitlerit. E tillë është edhe simbolika e lartpërmendur, që mbartin ndofta pa qenë fort të ndërgjegjshëm edhe dy të rinjtë tanë të UD.
Kryefjala e protestës së gjerë kundër vendimit të Rektorit të UD, për përjashtimin nga shkolla të të dy të rinjve, nëse ata nuk pranojnë të korrigjojnë qethjen apo veshjen e tyre, kanë qenë të drejtat e njeriut, mbrojtja dhe respektimi i tyre. Të përzihesh në veshjet e grave apo qethjet e burrave, është në të vërtetë një akt meskin që na kujton atë periudhën e brigadave të rinisë së Enver Hoxhës, që kërkonin të korrigjonin madje edhe modën e turistëve të huaj që vizitonin Shqipërinë Socialiste në vitet e diktaturës. Mirëpo, këtu kemi të bëjmë me një rast krejt të veçantë, në kushte të veçanta e të jashtëzakonshme të luftës, ku përligjen edhe shkelje jo thelbësore të të drejtave të njeriut. Unë jam pothuajse i sigurt, në masën gati 100 për qind, se Juliani dhe Behija janë si të gjithë ne të tjerët, njerëz paqësorë. Por në kushtet e sotme ata duhet të kuptojnë se është në interes të vendit të tyre, pra edhe në interesin e tyre, që të pranojnë njëfarë cënimi të të drejtave të tyre për hir të një përfitimi shumë më të madh, siç është pavarësia e Kosovës apo garantimi i një mbështetjeje ekonomike edhe më të fuqishme të Perëndimit ndaj nesh. Nuk është aspak sekret që Shqipëria ndodhet në shënjestrën e shumë qarqeve të ekstremistëve islamikë. Me një shumicë myslimane, ajo mund të ëndërrohet prej tyre si një pararojë e mësymjes së madhe terroriste ndaj Evropës së krishterë në një të ardhme të afërt. Mirëpo për këtë duhet përgatitur terreni. Dhe lulet e para të një përpjekjeje të tillë janë, pa dyshim, djemtë mjekroshë dhe vajzat e mbuluara. Të tjerat vijnë prapa. Të mos harrojmë që kemi edhe dy fqinjë të sertë që vigjilojnë natë e ditë për të na inkriminuar si terroristë islamikë dhe presin vetëm rastin. Të mos u japim atyre mundësinë komode për të na dëmtuar.
Ka kritizerë që ankohen, se pse Rektori i UD nuk merret fare me femrat barkjashtë apo me meshkujt me flokë të gjata, apo me veshje të shkarravitur ekstravagante. Kjo, kuptohet, ka ndodhur jo se rektori ka dobësi për to apo për ta. Kjo ndodh sepse nuk ka dalë asnjë femër barkjashtë në botë që të kërcënojë se do të hedhë në erë bark-mbuluarat apo ndonjë hipi që do të djegë me benzinë burrat me kollare. Hierarkët e lartë të Al-Kaedas nuk kanë ngurruar madje t’i kërkojnë edhe Xhorxh Bushit të ndërrojë fenë, ndërkohë që nuk dimë nëse ndonjë politikan perëndimor t’i ketë kërkuar Osama Bin Laden-it të kthehet në të krishterë. Duhet të mos harrojmë për asnjë çast se nuk bëhet fare fjalë për punë mode apo censurimi të mendjeve të lira të rinisë shqiptare. Është fjala që ndodhemi përpara një kërcënimi real të një agresioni të frikshëm. Ndërkohë edhe Hirësia e tij, Myftiu i Shkodrës, mund ta ketë marrë vesh që natën e 11 shtatorit 2001, në një lokal të qytetit të tij, një pronar qeraste klientët për të festuar rrëzimin e dy kullave binjake në Nju Jork. Një rast krejt i veçuar ky, por thellësisht tronditës, që tregon se rreziku i terrorizmit islamik nuk është edhe fort imagjinar, siç mund të pretendojnë shumë luftëtarë të devotshëm të mbrojtjes së të drejtave të njeriut në Shqipëri.
Së fundi, le të ndalemi pak te koncepti i shenjtëruar i respektimit të të drejtave të njeriut në rendet demokratike. Është një nga fitoret më të mëdha të historisë së Perëndimit të 200 viteve të fundit. Mirëpo si çdo koncept themelor edhe ai ka karakter relativ. Le t’i referohemi historisë së re të dy vendeve me ndikim më të madh apo më të vogël islamik, Turqisë dhe Shqipërisë. Në vitet ‘20 – ‘40 të qindvjetorit që kaloi, Kemal Ataturku burgosi dhe persekutoi me mijëra hoxhallarë, madje duke i detyruar ata që mbetën të dalin me kapele republike e me kravatë në rrugë kurse veshjen ceremoniale ta veshin e ta zhveshin në xhami; i detyroi femrat të zbulohen, nxori ligjin që në zyra nuk pranoheshin gra të veshura tradicionalisht por vetëm alla-franga e masa të tjera të shumta drakoniane që ne sot na i ngrenë flokët përpjetë ngaqë përbëjnë shkelje flagrante të të drejtave të njeriut. Mirëpo, si rrjedhojë, Turqia i shpëtoi perspektivës së tmerrshme të kthimit në një Afganistan të dytë nën trysninë e turmave të mykura islamike, të cilat Ataturku i vrau e i preu pa mëshirë. Ndërkohë, Ahmet Zogu, në vitet ‘30-të të shekullit të kaluar nxori ligjin e heqjes së ferexhesë për gratë dhe të përdorimit të kostumit civil nëpër zyrat shtetërore për burrat, duke bërë të mundur të shmangej kontrasti i thellë që mund të lindte ndërmjet besimeve të ndryshme për shkak të paraqitjes së jashtme e cila kishte edhe rrjedhoja të tjera të parashikueshme. Nëse gratë do të mbesnin të mbuluara, pak prej tyre mund të shkolloheshin disi, por intelektuale të mirëfillta nuk ngjizeshin dot nga një brumë i tillë. Ndërkohë burra zamani, me tirqe apo veshje jo-civile, nuk do të ishin shumë të prirur për t’u shkolluar në universitetet e Evropës, si rrjedhojë midis të krishterëve e myslimanëve do të krijohej një hendek i madh e i rrezikshëm. Ishin nismat e mbretit Zog ato që siguruan daljen e një brezi intelektualësh të mëdhenj në vitet ‘30-‘40 të mbretërimit të tij, pa kurrfarë dallimi si nivel nga përkatësitë e tyre fetare. Ishte ajo frymë që edhe sot, sigurisht pa neglizhuar edhe unifikimin e dhunshëm të shoqërisë shqiptare të ndërmarrë prej komunistëve, në Shqipëri askush nuk vë re ndonjë ndryshim në shkollim apo mentalitet ndërmjet intelektualëve me prejardhje të krishterë apo myslimane. Atëherë, shtrojmë pyetjen: A bënë mirë apo keq, Ataturku dhe Zogu, që shkelën me të dyja këmbët të drejtat e njeriut turk dhe të atij shqiptar, për shumë vite të gjata me radhë?
Përgjigjen le ta japë vetë lexuesi.
Në kuadrin e të gjitha parashtrimeve të mësipërme, le t’ia lemë lexuesit edhe përgjigjen e pyetjes së fundit: A veproi mirë apo gaboi rektori i UD, z. Agim Kukeli, me vendimin e tij kundër Julian Mebellit dhe Behije Hoxhës?
 

Gysi

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Pertej cdo subjektiviteti, postimet e fundit i fshiva pasi ishin krejtesisht jashte teme.
Ka tema te tjera ne kete forum ku eshte sterdiskutuar edhe per nene Terezen edhe per perqindjet fetare etj.
Ju lutem permbahjuni temes!
 

alban bala

Primus registratum
Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
cituar nga shkodrani-1980
"pastaj ne shkrim kam shkruar si jurist jo si tifoz. i tille eshte realiteti. atehere pse nuk na ben pershtypje nene Tereza. e pra edhe ajo me shami ne koke. pse nuk ka ben pershtypje Skenderbeu, Ismail Qemali etj etj se po pertoj ti shkruaj te gjithe. pse? nga ana tjeter nje qe shkon me minifund ne shkolle aq provokuese apo edhe kjo sna ben pershtypje. por prape na ben pershtypje ajo shami dhe ajo mjekerr qe per hir te realitetit ato duhet te jene shembulli i shoqerise shqiptare per shkak te moralit te larte qe shfaqin. pershendetje nga shkodrani_1980 "

shkodrani-1980, se pari nese nje i afermi im do te perjashtohej nga puna a nga shkolla per shkak te thyerjes se rregullores do ti thoja me vjen keq, po eshte faji jot, pasi je ti ai qe e ke thyer e jo ata qe te kane perjashtuar.

Se dyti, populli shqiptar qe prej 1966 nuk ka praktikuar me fene pasi ka qen e ndaluar me ligj, keshtu qe i gjithe ai brez nuk ka pas fe, e as kulture fetare, e duke qene se 50% e popollsise jane nen 25 vjeç i bie qe gati gjysma e popullsise te jet e pa fe (nuk po te llogaris ketu pjesen e popullsise qe ishte e pa fe para se te mbyklleshin kishat a xhamiat ne 66). Pra mund te me shpjegosh pak se si i llogarit ti qe 75% e popullsise shqiptare jane muslimane?!

Se treti, meqe permende Nene Terezen dhe qeke nga Shkodra, jo me larg se 6 muaj, u propozua te vihej nje bust i Nene Terezes ne Shkoder, per nder te figures se saj humanitare dhe kontributit qe dha gjate gjithe jetes se saj ne mbare boten. Komuniteti musliman shkodran, si dhe vete drejtuesit musliman te ketij qyteti u ngriten ne protesta, pasi bustin e Nene Terezes ne Shkoder e quajten si provokim ndaj muslimaneve (meqe ajo ishte e krishtere).
Si ka mundesi qe muslimanet dhe drejtuesit e fese muslimane nuk pranojne bustin e nje figure kombetare, boterore ne qytetin e tyre e ne te njeten kohe, protestojne kundra vendimit te nje rektori, i cili ka zbatuar vetem rregulloren e institucionit qe drejton?! /pf/images/graemlins/angel.gif

Laiciteti eshte e kunderta e fondamentalizmit, e kjo shqeteson te gjithe fanatiket te kujdo feje qofshin.
Koha kur feja drejtonte shtetin ka perfunduar ne perendim /pf/images/graemlins/wink.gif
Ne ato vende ku nuk ka perenduar, hidhini nje sy e do te kuptoni se cilat jane pasojat /pf/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

POSTIM JASHTE TEME QE DUHET FSHIRE.
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Qeke shume interesant ti!! Evropa ka ndare fene nga shteti qe ne fillim te shekullit qe kaloj, kurse ti do te na e rikthesh perseri nje shekull mrapa /pf/images/graemlins/laugh.gif
Artikulli apo shkrimi qe ke bere me duket se eshte komplet out, dhe mendoj se eshte kendveshtrimi oriental i te parit te gjerve, e jo ai evropian, te cilit i perket vendi jone!

Do isha kurioz te dija se si do reagonte komuniteti musliman nese nje budisti do ti ndodhte e njeta gje ne nje universitet shqiptar!
Ketu mbrohet islami e jo te drejtat e njeriut e me kete nuk pajtohem dot kurre /pf/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]


mesa kuptova ky postim eshte per mua. po jap edhe pergjigjen. tani me vjen keq qe duke qene fjalet ne gjuhen shqipe perdoren fjale te huaja. nejse. nese kerkojme te sjellim 100 vite prapa per çfare pse nje vajze shkon me shami ne shkolle pse nje djale mban mjekerr. keto jane ide tipike komuniste dhe ti kerkon te na kthesh ne komunizem(se bashku me rektore si puna e tij qe eshte ne Durres).

per budistin le te shfaqet si rast nje here pastaj flasim. kjo eshte edhe absurditeti qe ne duam ti japim te drejte edhe nje komuniteti qe mund te kete anetare sa gishtat e njeres dore dhe kerkojme te mohojme te drejtat e nje komuniteti qe eshte 75% e numrit te popullsise.

po te kishe moter apo vella apo kusheri qe ndjek parimet islame dhe te perjashtohet nga shkolla nga puna e ku ta di une atehere me thuaj si do te ishte reagimi yt. ti heqin çdo perspektive per çfare se ka nje bindje se kerkon te respektoje ato qe i ka mesuar ne fe.

pastaj ne shkrim kam shkruar si jurist jo si tifoz. i tille eshte realiteti. atehere pse nuk na ben pershtypje nene Tereza. e pra edhe ajo me shami ne koke. pse nuk ka ben pershtypje Skenderbeu, Ismail Qemali etj etj se po pertoj ti shkruaj te gjithe. pse? nga ana tjeter nje qe shkon me minifund ne shkolle aq provokuese apo edhe kjo sna ben pershtypje. por prape na ben pershtypje ajo shami dhe ajo mjekerr qe per hir te realitetit ato duhet te jene shembulli i shoqerise shqiptare per shkak te moralit te larte qe shfaqin. pershendetje nga shkodrani_1980

[/ QUOTE ]

POSTIMI QE SOLLI DHE DISKUTIMIN PER NENE TEREZEN. SHIHET QARTE QE SHEMBULLI ESHTE BRENDA TEMES DHE ISHTE MLK QE E NXORRI JASHTE TEME DISKUTIMIN ME PERMENDJEN E BUSTIT. PERSHENDETJE NGA SHKODRANI_1980
 

ndricim

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

spo di si me shkruajt qe te hyj ne teme tani se shumica paska dal keq jasht teme /pf/images/graemlins/smile.gif
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Klean na ke ba me qesh. hahahahaha. pse shkruajte pra? a po sshkruajte ti nuk shkon tema pastaj.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
POSTIMI QE SOLLI DHE DISKUTIMIN PER NENE TEREZEN. SHIHET QARTE QE SHEMBULLI ESHTE BRENDA TEMES DHE ISHTE MLK QE E NXORRI JASHTE TEME DISKUTIMIN ME PERMENDJEN E BUSTIT. PERSHENDETJE NGA SHKODRANI_1980

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Je i papare vlla....
Faleminderit qe ma konkretizove shembullin e "Te perkufizuarit te demokracise sipas asaj qe e mendoj UNE.."

Shkrimi yt brenda temes... i shokut jashte teme.

E kupton tani se pse ato qe perpiqeni te thoni per demokracine, te drejtat e njeriut dhe te tjera si keto te gjithe i marrin per gjepura...

Ju demokraci quani cdo gje qe gjykimi juaj ASPAK OBJEKTIV e quan te tille... Ate qe konvergon me parimet tuaja dhe te Kuranit tuaj... Ate qe per momentin eshte ne interesin tuaj... njelloj si kjo qe kam cituar me siper...

Prandaj o Shkodran trimi....

Mos jeni pak hipokrite ju.... apo ja futa kot??
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

hahahahahahahahahahahahahaha. ti keke polic ketu. hallall ta baft Zoti. vazhdoje detyren se te shkon
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
POSTIMI QE SOLLI DHE DISKUTIMIN PER NENE TEREZEN. SHIHET QARTE QE SHEMBULLI ESHTE BRENDA TEMES DHE ISHTE MLK QE E NXORRI JASHTE TEME DISKUTIMIN ME PERMENDJEN E BUSTIT. PERSHENDETJE NGA SHKODRANI_1980 [\citimi]

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Je i papare vlla....
Faleminderit qe ma konkretizove shembullin e "Te perkufizuarit te demokracise sipas asaj qe e mendoj UNE.."

Shkrimi yt brenda temes... i shokut jashte teme.

E kupton tani se pse ato qe perpiqeni te thoni per demokracine, te drejtat e njeriut dhe te tjera si keto te gjithe i marrin per gjepura...

Ju demokraci quani cdo gje qe gjykimi juaj ASPAK OBJEKTIV e quan te tille... Ate qe konvergon me parimet tuaja dhe te Kuranit tuaj... Ate qe per momentin eshte ne interesin tuaj... njelloj si kjo qe kam cituar me siper...

Prandaj o Shkodran trimi....

Mos jeni pak hipokrite ju.... apo ja futa kot??

[/ QUOTE ]

ti as qe je ne dijeni te temes dhe per here te pare e hape tani. kaq di te them se po te ishe ne dijeni do te kishe postuar me siguri ti por ja qe ti pe vetem fundin. prandaj mik i nderuar para se te shkruash duhet te jesh ne brendi te muhabetit. mos shkruaj ne tym dhe mos jep gjykime per gjera qe nuk di.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Mire vlla...
Uroj qe ta kesh te keqen te syte... se po e pate ne mendje, aha... /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/winkwink.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Ky osht i modh fare /pf/images/graemlins/laugh.gif Ty ne veri prej ka vje ti po ngujohen me vite te tera fise e nuk shkojn dot kalamojt ne shkolle se i vrasin, ti po na kerko mungese tolerance per i shami e na paske bo artikull /pf/images/graemlins/laugh.gif
Hej bela /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ky osht i modh fare /pf/images/graemlins/laugh.gif Ty ne veri prej ka vje ti po ngujohen me vite te tera fise e nuk shkojn dot kalamojt ne shkolle se i vrasin, ti po na kerko mungese tolerance per i shami e na paske bo artikull /pf/images/graemlins/laugh.gif
Hej bela /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

he more gjete shokun tesh ee? mire mire se skam ça me te shkruar tjeter. te vish ti ne nivelin tim njehere pastaj flasim. se po me dukesh se nuk ke me shume se nje tetevjeçare
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
:lol: /pf/images/graemlins/lol.gif

Mire vlla...
Uroj qe ta kesh te keqen te syte... se po e pate ne mendje, aha... /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/winkwink.gif

[/ QUOTE ]

mik shyqyr Zotit qe me ka dhene edhe mendjen edhe syte. po ty ste paska dhene asgje me duket. sa keq. nuk je ne dijeni te çeshtjes dhe shkruan ne tym. po te kishe qene ne dijeni pune tjeter. por ja qe edhe duke mos ken ne dijeni edhe te shkruash.... se di une se marre asnjehere guximin te veproj ashtu. ti je ma i forte. hallall ta befte Zoti. sdi se ça me te thane me shume.
 

MLK

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Pu pu, lene se e hapa kete faqen e web site qe ke von te firma jote /pf/images/graemlins/lol.gif Tani e kuptova me ke paskam hum kohen me diskutu ketu /pf/images/graemlins/laugh.gif
Eh ça fati kan ca ketu qe nepermjet internetit flasin me njerez qe ne rruge su binte rradha me kthy koken /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

Qa nuk lexon robi ktu budalleqe.
Shkodrani 80,te ishte ne doren tande,Shkodres ia kishe ndrruu emnin ne "Medine".
Krahasimi teper idiot qe i ban ti shamise se Nan Terezes me ferexhene e nji femne muslimane,te len pa mend.
Gjithashtu mjekrren e Skenderbeut dhe mjekrren e nji djali musliman.
A i dallon marrinat qe shkrun?A i ban pyetje vedit se sa katunar "Stambollit" je?
Me thot nji kosovar dje:pse na e festojm vitin e ri se bashku me evropiant,e jo ne nji kohe me vendet islamike,mbasi na jena musliman"???
Nji far lloj s'qarimi ja bana,e duke ken se sja kishte idene as dates se vitit te ri islamik,e as atij kristian,lujti nji her me kry e bani sikur e kuptoi.
E kuptoni qe:vetem njerezit/shqiptaret, me dyshime mbi identitetin personal te tynin,na thojne ksi xhevahiresh islame?
Na te tjeret qe jena shum te kjarte per identitetin tone,nuk biem pre e propagandave obskurantiste,anadollake.....as te universiteteve te Stambollit,as atyne te Rabatit(apo Medines),e as te Damaskut.
Rranjet tona jane thelle te nguluna ne token shqiptare,nuk kena as ma te voglin dyshim mbi origjinen tone evropiane,e dime shum mire qe Shqiperia nuk asht nji toke e transportume nga vendet arabe....etj etj etj etj.
 

alban bala

Primus registratum
Re: Re: Nje mjeker dhe nje shami ?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Qa nuk lexon robi ktu budalleqe.
Shkodrani 80,te ishte ne doren tande,Shkodres ia kishe ndrruu emnin ne "Medine".
Krahasimi teper idiot qe i ban ti shamise se Nan Terezes me ferexhene e nji femne muslimane,te len pa mend.
Gjithashtu mjekrren e Skenderbeut dhe mjekrren e nji djali musliman.
A i dallon marrinat qe shkrun?A i ban pyetje vedit se sa katunar "Stambollit" je?
Me thot nji kosovar dje:pse na e festojm vitin e ri se bashku me evropiant,e jo ne nji kohe me vendet islamike,mbasi na jena musliman"???
Nji far lloj s'qarimi ja bana,e duke ken se sja kishte idene as dates se vitit te ri islamik,e as atij kristian,lujti nji her me kry e bani sikur e kuptoi.
E kuptoni qe:vetem njerezit/shqiptaret, me dyshime mbi identitetin personal te tynin,na thojne ksi xhevahiresh islame?
Na te tjeret qe jena shum te kjarte per identitetin tone,nuk biem pre e propagandave obskurantiste,anadollake.....as te universiteteve te Stambollit,as atyne te Rabatit(apo Medines),e as te Damaskut.
Rranjet tona jane thelle te nguluna ne token shqiptare,nuk kena as ma te voglin dyshim mbi origjinen tone evropiane,e dime shum mire qe Shqiperia nuk asht nji toke e transportume nga vendet arabe....etj etj etj etj.

[/ QUOTE ]


shume shkurt. ky mesazh nuk meriton pergjigje pasi thjesht i shkruaj nje njeriu qe di te mbaje gjithmone qendrime te njeanshme dhe qe ka paragjykime. pershendetje.
 
Top