Re: Mrekullite shkencore ne Kur'an
CeljanFr_all,
Ishte kjo pyetje nga fanatiku ateist, drejtuar ca mund te quaje nje fanatik ateist nje besimtar. Ndoshta per cdo ateist cdo njeri qe beson se ka Zot eshte fanatik... Apo ishte kjo pyetje "inteligjente"? Ne fakt pyetja jote fillon me subjektivitet dhe ne kete menyre nuk ka ca te diskutohet, po qe se nuk heqim skepticizmin dhe subjektivitetin tone qe t'i analizojme gjerat objektivisht, nuk mund te diskutohet si tifoza. Subjektivisht se ca mendon ti se jane te tjeret apo ca mendojne te tjeret se je ti eshte bote subjektive, nuk mund te diskutohet sepse mendimi eshte subjektiv ne kete rast. Eshte sikur t'ia mbushesh mendjen dikujt, i cili beson se ka ajer ne hapesire, qe nuk ka me te vertete ajer. Mendja dhe parimi i tij drite-shkurter duke u nisur nga eksperienca e lokalizuar me ajer se eshte gjithe andej, dhe subjektiviteti nuk le asnje vend per objektivitet dhe shikim universal.
E njejta gje edhe me pyetjen tende ti nisesh nga nje "llogjike paradoksiale" e cila me llogjike te shendoshe eshte vetekundershtuese. Supozimi yt eshte se "gjithcka eshte e krijuar". Dmth nqs gjithcka eshte e krijuar, atehere edhe X, Y, Z...Zoti eshte i krijuar nqs supozimi yt me siper eshte i vertete. Prandaj nqs nisesh me kete supozim, atehere ti ben rhetorike sepse supozimi yt nqs eshte i drejte, te jep pergjigje vete.
Por paradoksi vjen se nqs marrim se gjithcka eshte krijuar atehere ne vazhdojme deri ne infinit (pa mbarim) se krijuesi i dickaje eshte krijuar nga krijuesi i tij qe eshte krijuar nga krijuesi i tij...dhe deri ne infinit. Por infiniti nuk eshte koncept real dhe eshte abstrakt dhe fizikisht nuk ka kuptim. Se as nuk mblidhet as nuk zbritet, sa eshte nje infinit + infinit = 2 infinit? Ca eshte 2 infinit? A nuk eshte 2 infinit vete infiniti?
Pra llogjika fillon me supozime paradoksiale dhe ben pyetje rhetorike ku vetem arrihet te supozimi paradoksial. Pra quhet nje llogjike qe nuk te nxjerr diku. Eshte sikur te thuash se supozojme gjithe delet ne bote jane te bardha dhe te pyesesh pse jane gjithe delet te bardha? Sepse supozuam qe gjithe delet ne bote jane te bardha dhe me kete vertetojme se gjithe delet ne bote jane te bardha.
Por te vjen nje person qe gjen nje dele te zeze e thote, supozimi yt eshte i gabuar. Pra, ky thote se supozimi yt eshte i gabuar sepse ti the gjithe delet jane te bardha dhe kemi nje dele te zeze. Pra kur ben pyetje te tilla se supozojme se gjithe delet jane te bardha, nuk mund te pyesesh se a eshte delja e zeze e bardhe? Sepse ky quhet paradoks llogjikor dhe pyetje rhetorike subjektive. Pra te thote tjetri se delja e zeze eshte e bardhe ti thua, pra kjo verteton se supozimi eshte i vertete. Dhe te thote tjetri se delja e zeze nuk eshte e bardhe, ti thua se kjo nuk shkon sipas supozimit "se gjithe delet jane te bardha" eshte i vertete.
Pra ti nuk krijon vertetime por po krijon 'llogjike paradoksiale' dhe pyetje rhetorike qe supozimi yt eshte pergjigjja e vetme, sado paradoksial qe te jete ne vetevete.
Por ta dish ti asnje besimtar nuk pranon supozimin tende. Supozimi yt se "gjithcka eshte e krijuar" eshte i gabuar sic e shpjegova me pare. Supozimi i nje besimtari eshte se gjithcka qe gjendet brenda kufizimit te hapesires dhe kohes eshte e krijuar. Pra cdo gje qe eshte i varur nga koha ka nje fillim edhe nje mbarim. Dhe cdo gje qe gjendet ne hapesire ka nje fillim dhe mbarim ne hapesire. Por besimtari nuk beson se Zoti eshte i varur nga koha dhe hapesira sepse Ai krijoi keto te dyja. Pra kur the ti (me lart sic pohove vete ti ne shkrimin tend) supozojme se Zoti ka krijuar gjithcka atehere ti vete thua se Zoti nuk eshte i varur nga koha dhe hapesira. Atehere nqs nuk eshte Zoti i varur nga koha si mund te kete nje "fillim". A ka "fillim te dickaje" nqs dicka nuk eshte e varur nga koha. Supozimi i "fillimit te dickaje" merr parasysh supozimin e implikuar se kjo dicka eshte varur nga koha. Pra sic "fillimi i dickaje" ashtu edhe "krijimi i dickaje" merr si parasysh dhe e ka te domosdohsme supozimin se dickaja eshte e varur nga "koha".
Pra une them se besoj se Zoti nuk eshte i varur nga koha dhe hapesira dhe gjendet jashte ketyre kufizimeve, i Cili ka krijuar keto te dyja dhe nuk jeton brenda krijesave te Tij. Pra supozimi se Zoti eshte jashte "kohes" dhe "hapesires" implikon supozimin se nuk ka krijim. Pra nqs me pyet dicka qe nuk eshte e varur nga koha se a ka kjo gje fillim, une them se ti iu pergjigje vete pyetjes tende kur pohove se nuk eshte i varur nga koha, pra ky pohim implikon se nuk ka fillim dhe nuk eshte i krijuar.
Shenim: Pra eshte si te pyesesh " A eshte delja e zeze e bardhe? " dhe une te them ti iu pergjigje pyetjes tende kur the se delja eshte e zeze.