) cmq... Bie tel i punes e pergjigjem:
) posso parlargli un attimo?
hahhahahahahhahaha
Mi kane ndalu salumi- formaggi- dolci... e poi che faccio ... muoio di fame!?!?!?!??! uffffffff Per cudi anchè il ferro è alto! .. Sara colpa delle tartar ( Carne di manzo o di cavalo cruda battuta a coltello njammmmmmmmmmmmmmmmm)
Hai il ferro alto? Certo che è strano...maaa,intendi il ferro da stiro ve'? 
Ngaterroj kryqezimet sa here ene i boj lomsh...per ca te ze be, duhet me i bo te gjitha rruget me rrotullame ene i bi shkurt...si eshte rregulli i kryqezimeve? futet i pari kush ka Benc apo jo? Prap gabim e ke ma bonte instruktori! Kush ka tanks? Jo! Ok, kush ka kallash futet i pari! Jah, prap e ke gabim! Uffa, non ne azzeco mai una però! 

, aq shume sa qe deshta me u pergjigj mbreme.....
hahhahahahahahahha Mos u pergjigj se e di qe je cittadino modello hahahahhahahahah cmq....

Sot bente teper ftohte. Bej me hik ne pune ne makine me mjes ... Nada edhe benzina kishte ngrire. Demek thashe itash me qe temperatura eshte ngrit pak , sa me bo nje xhiro per ta ngrohur pak ate te shkreten
Nizet si fillim ..as 50 metra ..ups fikej ....Gia' sono una frana in macchina , pak s'ishte faji im kur upsssssssssssssss Krik tek marshat .... Thy nga te ftohtet... Bho s'e kam ne plan me therrit karroatrecin ne bote momentalisht. Te rri aty ku eshte... Mi sono innocente sta volta hahhahahaha.
Me duket edhe e bukur ...
Blije!
Ca inoti! 
Ki icik besim mo...
Mos me thuaj qe paguan vetem me Paypal, icik kash o contrasegno nn è male 
Do te ti kisha huazitur , por ca ti bej e kam shtrydhur kete Karten time
Ma vuoi mettere con tutti i sconti che ci sono
A serravalle kam len nje rroge e gjyse
Per nn dire nulla degli altri giorni Sta settimana nn ti dico cosa ho spesso
Oggi invece di sistemare o chiamare x la macchina ... ho visto la borsa di Sisley era 70% di sconto
Lo comperata ma il bello che mentre la comperavo - mi piaceva anchè quella di Benetton , ma uscire dal negozio con due borse piu' quella che portavo facevo penna ..allora ho rimesso une dentro l'altra hahahahhahahaha ( nn so me duket se genjej veten keshtu
)
Cmq ho visto un vestito carinissimo da Sandro Ferrone. Premtoj qe ky do jete i fundit dhe s'do blej me asgje. Rimarro' al verde!!!!
Duhet te besh nje karte qe ka limit ditor shpenzimesh perndryshe e hongre! 

)! Piuttosto ti mando i soldi e me lo compri te. Altrimenti, nisba...continuo a sognarla 

E kam paksa te ndaluar. Ho a casa 7 pc . 3 macchine fotografiche - una videocamera 2 ipod - 2 iphone 4s- tablet etj etj..e s'di as s'i ndezen aq shume me pelqejne...all'improviso nn posso sembrare interessatissima per i reflex 

Cmq, la questione è buona perche almeno cosi aumentiamo di livello, perndryshe kur behen ndeshjet monotone nuk permiresohesh me. L'altro girone piu facile l'abbiamo scartato direttamente...volevamo provare direttamente il livello 2 
Mah mbase 21 12 2012 haahahhahahaha me Maya 

10 minuta te tjera te metroja...praktikisht, thjesht te timbroja dhe te stimbroja! 

6 euro all' ora il parcheggio!!!!!! è mica lo poi' usare... me tragete qe kushtojne 16 euro ne se ben giornaliero loooooooooooooool.... shumezo gjithcka per 4!

Do kisha vdekur pa ditur cfare shfaqet andej loooooooooooool 
che m'è successsssso?!?!?!??!?!?!?!?!

Al latte- fondentet maji per vete ... grazie x la tua spontanietà