Ce nessunooooooo? Sono la solita particella di sodio che non ha niente da fare!
Ke humb fare...ngele duke punu ngele. Merr icik shembull ,merr!

Me perpara te pakten u kujtoje naiher qe kishte nje forum...ku ishte njoni me emrin Pleshti ene tjetri me emrin Nemo...nashi hic! Eh cer te bo mosha...te bon me harru gjonat!

Ke harru qe ka pase edhe nje program radioje qe linte pa gjume mretneshen e Anglise cdo te shtune per 3 ore ene plotesoheshin kerkesat e paraqitura ne msn...Edhe ca, nashi qe kisha linjen e internetit e la programin ai! ncncncncnc...imagjino ca do kishte bere nje skyperconference nashi! Te kalume Radiomanine!
Oh, guarda, ci hanno tweeterato! Chi sa perchè!
Ok,ok, serioz nashi! Te shtunen pata oren e pare te praktikes me makine...ok, nese do kisha bere provimin e vertete do me kishin ngelur vetem 30 here! Pasi kisha bere ca xhiro te mira ku me thonte kthe majtas, djathtas, ndalu, bla bla bla...ne nje moment thote "Nese une nuk te them me u kthy majtas ose djathtas, ti vazhdo drejt"...ed ecco che al prossimo incrocio, presi la strada dritta che era a senso unico...contromano

Komenti qe vijoi ishte "ok, une te thashe drejt, po ti ndiqi icik ene shenjat se ste bon keq"

Spiritoso l'instruttore! Cmq, è andato tutto bene...nessun ferito, nessuna macchina danneggiata (l'istruttore ha bruciato i freni per quanti errori che ho fatto)...alla fine ho mandato un messaggio a tutti i miei amici dicendo "potete uscire. il coprifuoco è finito"

Nuk me besuan kuptohet, derisa me pane serish online ne facebook dhe kuptuan qe nuk mund te hyja ne Fb gjate praktikes (Si sbagliano di grosso. W Android

)!
Nuk kane piken e besimit, se mor vesh! Me thon qe i kom shtyp naiher... asiheeeer! Me thone qe i kom ndjek naiher me makine kur i kom pa....asiheeer! Me thon qe i kom kercenu naiher qe do i shtyp gjithsesi...asiheeeeer! Boh, si mor vesh kto njerez! (Nessuno è al sicuro! Safe House. Al cinema)
E per mettere una goccia del mestiere, per la serie "iMedic"
Beh, si, ad ogni problema c'è una soluzione...bisogna fare solo la giusta domanda!

Wiibolic...Al peggio non c'è mai fine!