Meduza & House

Wii

Grupi i të moçmëve!
Pap, me gjen dot kete liber?
Pneumologia Interventistica. Angelo Casalini
Eshte nje liber bronkoskopie mjaft i mire dhe me duhet patjeter.
Thnx per ndihmen!

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Ah lere makinen fotografike se jane rritur kerkesat edhe knej :D
Nje wi fi te fundit qe ka dalur ben nja 776 euro,,,shumezoje per dy lol :D
Nje refleks te vogel 850 eurosh .... kjo s'eshte shumezim per dy shyqyr perenise ....

pS:patjeter shoh neser e te kthej pergjigje. Te duhet shpejt? ne se s'e kane ne libreri e urdheroj, ama duhet nje jave per te ardhur... dimmi tu.

Wii

Grupi i të moçmëve!
Mah, ne librari kam kerku po se kane...plus qe kushtonte icik teper :D 115 euro! Do thush ti tirchio ngela...devo risparmiare per la macchina mo! :D Voglio la Nikon... :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
E gjeta :p Me paskan thene tamam se qenka liber i bukur :)
Ok, nashi mund te perqendrohem serish per tek Nikon...megjithse ajo Alfa55 po ma prish mendjen :D

Della serie "SurratQitapi"....FarmVille :D:D:D

FarmVille.jpg

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Hahahahhahahahahahahhahahaha fantastike.... Toka ne net koltivohet, se ne real s'egziston me copa :D
Morto di fame edhe nje liber s'blen ..rrin vec duke vjedhur neper sa knej anej :D

Sot pune uffa... ishte bukur nje muaj pushim :D
Sapo vajta..... O esme...sei mancata e blla blla che briosce vuoi inssoma icik llastim si me mjes. Per dreke antipaste- primo secondo dolce ( pannetone artigianale con crema mascarpone ) moscato.... gjithe mire dmth alamet nisje....
Ora 14:00 hy ne kuzhine drejt te gjitheve ca ishin brenda tuj punu:
- Defficenti..... da mezz'ora che aspetto un risotto e via andare kur filloj me fol lol !!!!!!
- Vaff.... Esme.... da due ore che sei qui gia' nn ti sopporto piu!
- ma fott..... e kshu rradhazi.....
Ora 15:00......
Spè amoreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Mi dai un passaggio fino alla macchina ... ho parcheggiato lontano.... su.... tuj perplas qerpiket hahaahhahahahaha
- Ma quanto ti oddio, meno male che nn lavori sta sera! Va beh vieni....
- Ah grazie..sei un tesoro. Ti pensero' mentro saro' sdraiata sul divano a guardare la tele, mentre tu sarai a lavorare :D
- Vuoi che ti do il passaggio o no?!
- Ah ..ok ..andiamo :D :D

Cmqqqqqqqqqqqqqqqq ishte e bukur jeta kur beja fanullonen :D Mekat qe mbaroj :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
e mbeh, attaccati adesso...ska mo pushim :D
Eeeeh, e mbaj mend e mbaj ate lloj jete...u coje ne oren 8.30...hapje syte, shifje jasht qe ishte bere dite dhe ktheheshe nga ana tjeter ja kepusje gjumit prap :D Kur u coje pastaj tamam, laje syte, laje dhembet, u vishje ene shkoje ne mence :D Eh, altri tempi...adesso no! Bie zilja (zakonisht e vendosur ne orare te tipit 7.38 minuta ose 7.31 e gjona te tilla mo), nuk e ben qe te bieje serish pas 10 minutash perndryshe e hongre (te dyten se degjon me) keshtu qe e fik dhe e heq edhe ate zilen e dyte...cohesh, te dhembin syte...pune e madhe! Behesh gati, shkon ne pune, behesh cope cope dhe pastaj rikthehesh ne shtepi...aspetta, fatelo dire da qualcuno che lo sa meglio di me :D :

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Hahahahahahhahahaha bene pivello :D Ca ishte ajo evitu ore :D Ne dialektin e time me " avitu" dmth afrohu :D
Va beh che siamo in inverno è fa freddo.... ma nn essere cosi sfacciato con proposte indecenti :D ka edhe minorena online :D

Tu immagina monologun me larg duke i shtuar nje pjese te Fiorello-s ... mi lo adoro... quasi- quasi lo amo :D

Sto vivendo questa fase..... beje nje plus nje :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
hahahahahhaha...e modhe kjo! se kisha pare kete video ndonjehere...ca programi eshte?
Sei messa male dunque...anzi, malissimaximo direi :D e che vuoi fare! i soliti mostricciatoli! Cmq ti posso consigliare Sudoku per il tempo d'attesa :D

Tocca dire che crescono in fretta...oggi scrivono qualcosa qua, domani imbrattano mezzo forum...eh, si, i soliti! :D

football fan.jpg

Nuk eshte i imi, mos me keqkupto :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Normale qe s'eshte yti... s'eshte as Interist - as milanist :D Mos perfito nga rasti tashi vjen dita dhe vuan edhe populli i thjeshte si puna ime..... wazup :D.... cdo gje me radhe kane thene- por kur te bienka radha ty qenka keq puna :D
pS: Eshte programi tek rai 1(te henen ne 21:00)
Il più grande spettacolo dopo il weekendt

:D

Wii

Grupi i të moçmëve!
:D Eh, se si ndodhin kto gjona moj aman...si me i pase kerku vete :D
Qe thua ti qe sthe gjo, jam duke nderru shtepi...nenshkrova kontraten, i qerre peripeci per ta gjet, tani duhet me bere trasloco...trasloco numero 10...praktikisht mesatarja eshte 1 ne vit (Io.... vagabondo che son io, vagabondo che non sono altro.... :D)! Mah, te shofim tani si eshte kjo shtepia e re megjithse ka qellu icik me larg metrose (10 min) ne krahasim me kete ku jam (praktikisht te hidhesha nga ballkoni nuk prekja ne toke po bija mbi trenin e metrose) keshtu qe po mendoja te bleja nje biciklete per ta mbajtur per keto pjese rruge...nuk do ishte ide e keqe me thene te drejten...risparmio tempo! Per il momento no, perche sono al verde (tradotto in albanese significa...jam troke :D) dopo cauzione di 2 mesi + mese affitto + condominio...cmq, cosa da tenere in mente!

Wii

Grupi i të moçmëve!
Ah, se ste nisa nje foto nga shpia e re :D

Shtepia Dokumenta.jpg

M'thuj ti a do e kishe humb nje oferte te tille :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Hahahahahahahhaah qenke trokur per se mbari :D Se mos ke pase ndonjehere desha me thene :D
Momentalisht kam nje problem ossesiv \ complusiv ndaj shopping .... :( jo se me duhen, por se me pelqejne.... Shume shpejt me duket se do te bej shoqeri, pasi disa rreklamime e parandalime i kam marre.... :D
Cmq.... il 7 ho gli esami.... as nuk kam bere tesinen e as s'kam hapur nje liber... Kete jave s'e kam mendjen :( Dopo prommis lanciero un urlo che si sentira fino a Roma loooooooooooooool :D
Sta notte mi sa che la passero' in bianco almeno le cose basillari devo saperli.... :(

Wii

Grupi i të moçmëve!
Kam pase moj kam pase...ka qene periudha qe merrja kestet e burses se universitetit. Me kujton ato momente sepse i shifje te gjithe shqiptaret qe benin gare kush te qeraste ne lokal...pas nja 2 javesh, kerkonin kafe makiato in due tazze :D
Qyqa qyqa kush ta paska shti ate ves te keqe tyna moj qe ju thafshin duret...skane dit si me bere me te harxhu nei lek ene ma mire ti shpenzoje ti dmth...Hajd hajd mos e vrit mendjen...ta mor une MacBook Pro-n qe ke per 50 euro :D

Ke provimin dhe ske hap librin! Sei proprio sulla buona strada...Ca je duke bo, duke pa Grande Fratellon? :D
Une mendoja qe ju shquheshit per pune e studime moj! Aha, me zhgenjeve :p

La notte bianca...infatti, un idea nata proprio per questo motivo e poi adattata per una notte di shopping!

problem solution.jpg

Hajd hajd ulu lexo aty ene kur ske nai gjo qe skupton, mos guxo te me pyesesh se skam nerva me tu pergjigj :D Jo per gjo po perderisa kam vujt me i mesu pse te mos bosh ene ti te njejten gje! E ricordati: Non è mai lupus!
Eh, si, il ruolo di House mi dona proprio :D
E meqe ra llafi per notte bianca, duhet me ron me fjet se per ca te ze be, ene icik ene zbardhet knej!
Buona bianca notte!

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Ciaooooooooooooooooooooooooooooooo tesorooooooooooooooooooooooooooooooo :) Leggo un altra vola' mo nn ho voglia :D Ho passato una serata stupenda dopo un bell po' di tempo :D Ci sta ogni tanto :) Cmq serio serio ce la fai a preparare un discorso al posto mio pls... Ti prego su :) Anzi e bejme kshu... une te blej librin ti me bej tesinen ama me duhet brenda te djeles :)

pS: Se ne hai voglia :) hugsssssssssssssssssssssssssss

Wii

Grupi i të moçmëve!
No, ti prego no tesine! Oramai cerco di scrivere quanto meno perché per quanto tempo sto a casa, non riesco a fare altrimenti! Me kane vendos ca turne qe na iku mendja...praktikisht eshte pasditja e pare qe arrij te qendroj ne shtepi! :D

ok, torno a leggere...a dopo!

Wii

Grupi i të moçmëve!
Aoooo, scienzuata...'ndo sei finita? Ancora con le tesine? Eh, nuk jane me detyrat e shtepise te nje kohe, ve'? :D
Hajd hajd, imagjino kur te besh provimin e shtetit qe do kesh me mijera pyetje per te mesuar permendesh :p (per darte ottimismo in questi tempi di crisi naturalmente)

Della serie "Facebookando", risposte alla domanda "Cos'è l'amore" fatta ai bambini

1. L'amore è quando esci a mangiare e dai un sacco di patatine fritte a qualcuno senza volere che l'altro le dia a te.(Gianluca, 6 anni)
2. Quando nonna aveva l'artrite e non poteva mettersi più lo smalto, nonno lo faceva per lei anche se aveva l'artrite pure lui. Questo è l'amore. (Rebecca, 8 anni)
3. L'amore è quando la ragazza si mette il profumo, il ragazzo il dopobarba, poi escono insieme
per annusarsi. (Martina, 5 anni)

4. L'amore è la prima cosa che si sente, prima che arrivi la cattiveria. (Carlo, 5 anni)

5. L'amore è quando qualcuno ti fa del male e tu sei molto arrabbiato, ma non strilli per non farlo piangere. (Susanna, 5 anni)

6. L'amore è quella cosa che ci fa sorridere quando siamo stanchi. (Tommaso, 4 anni)

7. L'amore è quando mamma fa il caffè per papà e lo assaggia prima per assicurarsi che sia buono. (Daniele, 7 anni)

8. L'amore è quando mamma dà a papà il pezzo più buono del pollo. (Elena, 5 anni)

Geniali direi :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Oj .... po me ben merak! Mos ke valle temperature? Mos ndjehesh keq? Mos je infektuar ne spital?
Mos ka rene ndonje epidemi - apo tere ai rrebesh qe ra ka sjelle ndonje mikrob?
Nuk je ti..... cili prej shokeve te tu ka shkruar kete mesazh?! :D hahahahhahahahahahahaha
Eh paskan fillu edhe ty me te dhimbt kryqt me duket- pleqnia ben te vehten :D
Qekur je duke u marre me fraza d'amore mo hahahahahahhahahahaha (cmq, sono carine :) )

pS: Vivo di caffeina or' mai.... che scienzata del piffero.... La tesina lo fatta sull' Alzheimer ho preso pure gusto :D
l'Esame di stato..................... Mercoledi!!!!!!!!! Poi ho finito tutto...... quasi quasi ho voglia di urlare hahahhahahahahahahaha