Per ca te ze be...do aktivizoj "Mille Miglia" ene do mbledh miljet

Ene pak ene do fillojn te me therrasin ne emer pilotet, stjuardesat, ato te check in-it

Per me nxjerr leket e udhetimit do filloj tu bej guida turistica pasegjereve: "atehere ne te majten tuaj mund te shihni shkodren. eshte vecanti per ju kete rradhe sepse zakonisht rruga qe ben ky avion eshte nga ana tjeter...jua them une!"

Jam kthyer teper i qete me thene te drejten! Sot njera nga pacientet ma provoi durimin dhe ne fund sme ngeli vetem te qeshja.Sa mberrita ne dhome, njera nga pacientet, rreth 90 vjeç dhe 145 cm gjatesi, me tha "dottore, mi aiuti a mettermi sul lettino"...l'avessi mai fatto! Sapo e vendosa siper "dottore, devo mangiare"...o afrova tavolinen..."mi metto seduta che è meglio"...u ul edhe ne ate pike tavolina i arrinte tek fyti..."allungami un po i pantofoli"..."signo', se tocchi i pantofoli, passi sotto la tavola"...iku kjo! sapo pa 2 confezioni di biscotti, ma beri "voglio altri 2 confezioni"..."signo', mangia quelle e ti porto altre dopo"..." no, no, li voglio adesso"....le porto un altra confezioni ma voleva 2 per forza...duke ruajtur qetesine i thashe "ok, se non vuoi mangiare quelle 2, salti la colazione per oggi e non mangi proprio...scelga lei"

filloi te hante edhe pastaj sapo mbaroi 2 confezioni me thirri serish "dottoreeee, e le altre 2 confezioni?"

me mendje thoja "nese e kap edhe e hedh nga dritarja, do thone qe eshte aksidentale? i merr era 38 kg peshe?"

cmq, finita sta cosa, arrivato il tempo di ventilare...si doveva mettere sdraiata...e gli tirava la camicia da notte...lo tiro avanti...tiro da un lato, tiro dal altro (con lei che continuava a dirmi da che parte le tirava

) fino ad un certo punto che gli ho detto "signo' , dì la verità, lo sta faccendo per farmi incazzare, vero?

"
Lei: "ma nooo, lei è cosi bello, giovane, bravo"
Io "Pure paracula!"
Eh, si sente che son tornato mo! vediamo quanto tengo con la calma