Meduza & House

Wii

Grupi i të moçmëve!
shif se te gjitha rruget knej sjellin...edhe ato qe i bijn nga Kina... thjesht qe ta dini dmth :D
Ao, ma non hai scritto più! Come mai? La tesina non è andata bene? Troppo impegno dentro? Su,su, non te butta dal ponte che ce saranno altre tesine nel futuro!

....Keto dite kemi vizituar disa spitale , RSA, Case albergo.... fillojme praktiken pas nje muaji...ama bho.... impresioni qe me kane bere boh... plot dyshime..c'mu desht me ja nis

certo che 'sta frase quotandola cosi sembrerebbe che stai cercando casa! :D L'affitto è alto, lo so...quasi quasi sto pensando anch'io di trasferirmi in qualche ospedale...faccio le guardie notturne e dormo de giorno! Eh, la crisi,la crisi...ogni volta che viene approvata la finanziaria, venimmo invasi da immigranti italiani :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Mi cmi paske bere dialektit :D Ate italisht- shqipen ma qan me lot aman! Me duket se ke icik nevoje per lezioni t'gjuhes meme :D Mo na e kujto affitin pls...se te bje infrakti me sekonda....s'kam shume per tu menduar nga pontet, se kam Ticinon ne dere te shpise!!! Si thu a ta bej nje mendim te shkurter? (Nje prove te vogel..visto che nn so' notare.... meno male che ho un bel nickname hahahhahahahahha
pS: S'po me del koha per asgje... gjasme do shkruaja icik sonte... aha..ku te le muzika, fb... af eccetera - eccetera :D

Voi Dottori siete fortunati perchè seppellite i vostri errori!

Wii

Grupi i të moçmëve!
Dialektin? Lo piango fare lo piango (fare eshte shqip ketu :D)
Gjuha meme eshte bere cope cope...i kam bere nje miks ndermjet italishtes edhe shqipes qe as shqiptaret e as italionet sme morin mo vesh :D
Gjithsesi, mi faccio capire ogni volta tanto...specie con i gesti :D

Eh, per gli errori diciamo che si fa un corso a parte...lo stesso per le bugie che tocca dire nel mestiere! Non per niente ma come dice Murphy, un buon bugiardo deve avere una buona memoria...di certo non si riferisce ai bugiardini :D

Te mbyten punet anej te mbyten...sa popull punetor qe jeni mer aman...merrni icik shembull nga anet tona moj merrni :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Para se te jete vone per te thene mirupafshim
dua dhe nje here ti shikoj syte e tu
se s'mundem ta besoj qe ti do lesh pas imazhin......
qe e kam ketu

Gjithmone ne do te jemi si dy te huaj
qe per njeri tjetrin ndiejme dashuri
dhe askush nuk do ta di sa shum qe u deshem .....
une edhe ti

E di e di...do te vi direkt takikardi itash :D do thush , po kete c'e gjet? :D Mbeh ..me ka hec dita mbare...nuk duket? cmq.... per cilen memorie e kishe fjalen?
Lungo termine o breve termine? ( neuronet ende jane ne funksionim ? :D) oh mjere kush bje n'dur tuja hahahhahahahahahahah
La comunicazione eshte importante...ikyt duhet ta dish :D nuk mund te me humbesh pike ketu..e din sa e perpikte jam ne shenjat e pikesimit te gjuhes shqipe hahahhahahahahahaahahha

Comunicazione verbale - paraverbale..inidirezionale o bidirezionale con feedback o meno.....

Midis cila eshte? mungon e treta ..... kushedi pse ....ah gia'..po ta lej si compito hahahhahahahahahahahha

Wii

Grupi i të moçmëve!
Ah, si? beh, versi per versi sia :D
E' notte
Un gufo mi guarda
la luna mi sorride
le stelle mi parlano
e le nuvole creano disegni di ogni tipo:
la devo smettere di farmi le canne...
(Appunti di Pap......Pagina Nuova...Font: Comic Sans MS , Font Size 48)
Cose da fare: Smettere! :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Ma dici? Proprio sta sera?!?!?!??! Appena tornata dalla festa delle donne... Vietato l'ingresso ai maschi..e solo...upsssssssssssss vuoi dei dettagli poi?!?!?!??!!?!?!??!? meglio di no hahahhahahahahahahahaha
(Manca il respiro)... kjo po qe quhet frymemarrje "cianotico" hahahhahahahahhahahahahah

Cmq.... ku jane mimozat ore?!?!?!?!? uff uff ufff morto di fame sempre.... mire kriza, por shpirti dhurues kshu edhe me vizatim e kisha pranu e.... cmq...bho è una bella serata... s'kam me frymezim me shkrujt , me tere ate bel di dio che visto ... meglio nn andare piu' avanti x sta sera hahhahahahahahah

Baci! :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
Sono in ritardo...colpa del lavoro!
Festa? Akoma me festa ju eeee? Ju polentonet ngelet duke bo festa! Festa della donna, festa del padre, festa della lega, festa di forza italia...ncncnc :D
Knej nga ne bohet shkence! Gjith diten duke punu per me pare pakez drite...doli pa rime po nejse!
Parlando di feste, mi riccordo di un'immagine per la festa di San Valentino...nje nder "gjasme festat" qe kam me inot prandaj vignetta eshte komplet per te:

dashuri e cmendur.jpg

Per mendimin tim, jane per tu heq te gjitha keto festat, beni teper festa ju andej...ok, ate te Republikes se Padanias po jua leme :D
Na shif neve moj, kur kemi bere naiher feste! Ok, bejne scioperi cdo te premte, por e kane bere aq shpesh saqe java eshte bere 4 dit pune dhe 3 dite pushim! Rrofte CGIL e compagnia bella....'tacci sua ad Atac che l'ultima volta m'ha fatto fa 6 km a piedi de notte...nun passava anima viva...e non è manco la prima volta...sto a mette' record ad ogni sciopero che stanno a fa'. Cmq, sta volta ho calcolato che dal università sto 1 ora e 30 min lontano a piedi...la proxima volta ce penso 2 volte prima de camminarmi per casa! :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Gjes- mroma o naten.... ca thuhet ne kete ore aman se kam harru :D
Bo..bo sa gjate e gjate mi paske ra... qenkan levizur muskujt tuj bo 6 km ne kembe..sa qe ti paska tha edhe neuronet te ftohtet me duket :D se me ikyt rumanticizmin tend, ngelet vec me vendos nje gur ne qafe ed evuala direkt hudhu tek lumi Po. ( Kemi alamet Tincino ne knej :D) Ca o ajo CGIL re..aq i kontrates je? hahahahhahahah

Mi ..sti polentoni ne se bejne turnin e nates, per ligj i takon ..11 ore consecutivi di risposo... Ma insomma....alcuni della regione Lombardia bejne 3 dire rresht pushim per cdo nate pune :D Te studia cmq è ..serve , te kthjellon mendjen e te ndricon rrugen , ah scusami nuk doja te vendosja duart ne plage :D

pS: La parte teorica è andata... mo tocca la pratica... comincio lunedi! Mah..mi piacerà? ..se no che fo'? Su hudh noi ndihme mendimi :)

Wii

Grupi i të moçmëve!
Ma bo hallall se po te kthej pergjigje me vonese po ngela si djali anglez...ngela ne shqiperi...mah, te thashe qe na ka ndodh edhe ne te tjereve...praticamente sto andando un mese si e l'altro pure...me kete ritem kom ndermend me i kerku abonene Belleair ose ose do provoj te marr ato kartat e vecanta per ata qe bejne shume milje (Yup, dicka te ngjashme me ate "Up in the Air") :D

Kur isha ne dhjetor...zbriti avioni ne Tiron...nuk ishte hap akoma dera kur bum bum bum te shtyme nga pas...kthehem me pa ca ishte mer jahu kur shof i none qe ma bon "e mle te kaloj se kom per me shku me i vdekje"...po mir mi none- i thashe- ta kisha hap rrugen pa problem te mos ishte qe dera e avionit akoma nuk osh hap, autobuzi akoma nuk eshte afru afer avionit dhe...te mos ishte ora 12 e notes :D

Vedo che stai pensando a fare un salto di qualità tek lumi "Po"...non ti scoraggiare, adesso viene il bello! :p
Do te pelqeje moj do te pelqeje...edhe po nuk te pelqeu ska gjo! Boj gjasme sikur te pelqen tani per tani :D
Knej ngelem duke lexu per ca te ze be...edhe pak dhe duhet te vendos lupen me lexu sepse s'shof mo nga syte! :D

p.s: vazhdonte shtynte edhe tek rradha e pashaportave :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
Ej, ca qetesie kjo tema! Ca ka ndodh moj, je duke i shtryll trute me ate teze? Su,su allegria!
Qe thua ti, ka dale bando per specializandet e rinj dhe natyrisht ne te tjeret si me te vjeter kemi edhe kohen me i grric i futuri specializzandi...ja fusim friken, i japim keshilla, pastaj i themi qe po bonim shaka me keshillat qe u jepnim, u themi ndonje pyetje, pastaj u thonim qe nuk e bojn mo konkursin sipas ketij versioni....me pak fjale cdo dite rrezikojn te pesojne ndonje aritmi por fakti qe jane ne spital deri diku i qeteson (una do shqetesohesha me teper me thene te drejten :D)...edhe keshtu cdo dite qe vijn, tentojn te na evitojne por lodhen kot!
Jemi te pashpirte? jo, thjesht po marrim hak per ate qe na kane bere me pare edhe neve... ....insomma, siamo proprio dei bastardidentro.com :D
Ma...fossimo solo noi che gli pigliamo per il culo...insomma, stavo navigando su internet (mare mosso sull'Adriatico) e vedo un video di vecchia data che mi mostrassero prima che entrassi io...non potevo fare a meno di passare voce :mask:

La vendetta è un piatto che va servito freddo! :D :D :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Scusa se me paska mor lemza me 5-4-6 muj ne ritardo :D Sipas teje s'i marr gjerat seriozisht una hahahhahahahahahahah. Vuoi una foto come sono caruccia in camice bianco , nn in setta se fraintendohen robt pastaj :D Yes cmq s'kisha dyshime jam teper e squt per mos me mor nje cop letre hahhahahahahahhahahah

pS: Ka behesh nga toka meme, o ne ndonje copez spitali knej? Hugsssssssssssssssss e mos u nxi shume me qe eshte mesi i zhegut.

Wii

Grupi i të moçmëve!
mos me thuj qe e paske ndrit qat vend! :D Ec atyyyy, dmth e paske maru kursin! Drit nona, po ku ishe zhytyr me lexime moj? Shkruj una ne ket teme, hic! Per i moment mendova, do i ket fut vetes 2 fl di KCl in bolo per me pare ca efekti bojn! Ose ose ka pi bar miu (nome commerciale Warfarin, nome da contrabbando Kocifoz :D) edhe i osh bo gjaku uje...ha iniziato a piagne sangue e hanno detto che è un miracolo...e cosi che tutta la Padania si abbono a Sky...non per niente ti sorprende sempre :D
Do ti qe me zuni ene mu lemza? Ok, trattenuto il respiro, è passato cmq...non mi fraintendere :D
Sot jom kthy prej Shqipnie...eeeeh, isha teeeeeper mire! Se mora vesh per ca u ktheva! Pastaj u kujtova se fillun pacientet me mu kollit ne ftyre dhe se spo i degjoja se kisha fonendon ne vesh! Yup, tornato alle solite!
Mire qe u ktheve se kisha vendos me korruptu nai moderator per me e mbyll si teme :p
Kadal ti me diellin se si ke mire punet...e keni edhe pelle delicata...ti consiglio una protezione...diciamo...50 va bene? :D Troppo? Se dici di si, allora benvenuta al sud! :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Si xixellonja naten :D Scusa ma modestia s'me ka mungu ndonjehere..mos u kollit shume nga komplimentet e shumta qe me ben se te ngecet pshtyma ne fyt e s'kam aq kurajo me t'bo asistence :D Ca jane gjithe ato emra te ngaterrueshme barerash re... ke fillu me shit droge, per me pagujt gomonen me shku ne token meme? Halla- halla ke bo Italine si Tirane- Durres :D
Mizzica sa gazeta paske ngrene... che cè ishe tuj bere ndonje gastroscopi qe paske pase aq frymezim :D hahahhahahahahahahha
pS: Wellcome back

Wii

Grupi i të moçmëve!
Per ca te ze be...do aktivizoj "Mille Miglia" ene do mbledh miljet :D Ene pak ene do fillojn te me therrasin ne emer pilotet, stjuardesat, ato te check in-it :D
Per me nxjerr leket e udhetimit do filloj tu bej guida turistica pasegjereve: "atehere ne te majten tuaj mund te shihni shkodren. eshte vecanti per ju kete rradhe sepse zakonisht rruga qe ben ky avion eshte nga ana tjeter...jua them une!" :D
Jam kthyer teper i qete me thene te drejten! Sot njera nga pacientet ma provoi durimin dhe ne fund sme ngeli vetem te qeshja.Sa mberrita ne dhome, njera nga pacientet, rreth 90 vjeç dhe 145 cm gjatesi, me tha "dottore, mi aiuti a mettermi sul lettino"...l'avessi mai fatto! Sapo e vendosa siper "dottore, devo mangiare"...o afrova tavolinen..."mi metto seduta che è meglio"...u ul edhe ne ate pike tavolina i arrinte tek fyti..."allungami un po i pantofoli"..."signo', se tocchi i pantofoli, passi sotto la tavola"...iku kjo! sapo pa 2 confezioni di biscotti, ma beri "voglio altri 2 confezioni"..."signo', mangia quelle e ti porto altre dopo"..." no, no, li voglio adesso"....le porto un altra confezioni ma voleva 2 per forza...duke ruajtur qetesine i thashe "ok, se non vuoi mangiare quelle 2, salti la colazione per oggi e non mangi proprio...scelga lei" :D
filloi te hante edhe pastaj sapo mbaroi 2 confezioni me thirri serish "dottoreeee, e le altre 2 confezioni?" :D
me mendje thoja "nese e kap edhe e hedh nga dritarja, do thone qe eshte aksidentale? i merr era 38 kg peshe?" :D
cmq, finita sta cosa, arrivato il tempo di ventilare...si doveva mettere sdraiata...e gli tirava la camicia da notte...lo tiro avanti...tiro da un lato, tiro dal altro (con lei che continuava a dirmi da che parte le tirava :D) fino ad un certo punto che gli ho detto "signo' , dì la verità, lo sta faccendo per farmi incazzare, vero? :D"
Lei: "ma nooo, lei è cosi bello, giovane, bravo"
Io "Pure paracula!" :D

Eh, si sente che son tornato mo! vediamo quanto tengo con la calma :D

Paperina Paperopoli

Forumium maestatis
Ato midhjet a hahen? :D E dija se Drini kishte peshq e njala, jo aeroportin e Ri :D
Hhahahahahahhahahahah ma sta "veggia"!!!!! Meno male qe ishte tira di la' e tira di qua se do kisha menu keq une hahahhahahahahahahahhahahahaha cmq ci sono due opsioni:
1) o e pazza-mente innamorata di te e li sei mancato
2) o nn esiste un due hahahahahahhahahahaahhahahah
Oh santa pazienza ...e sheh se kam fillu edhe me besu :D sa shume gjera ndryshojne...beh come inizio di ben tornato nn è male la giornata dai :D se ti dico le mie..te bejne miza syte vec tuj lexu - jo me me i perjetu :D ma xchè mi sono incasinata ...accidenti alla fine nn mi manca nulla..mah .... sara la crisi di nn lo dico se no poi ci perdo hahahhahahahahahahah nn approfitare della situazione edhe pse e di se je shume delikat :D
Tanto x cambiare ..ho riccominciato a guaidare ma sono ........... due parcheggi liberi..... ieri sera arrivo fantastica messa piu' che storta hahahahahhaahahahaha difronte a me un negozio di erboristeria ..la signora mi vede esce e mi urla:
-Scusa dove crede di andare?
- ( mi) Tra me e me... che è sta scema?!!!! Knej tan edukate..magari a lavorare...
( Lei) e no no.... dopo 8 manovre con due parcheggi liberi nn poi andartene via cosi! sei da youtube!!!!!
( une bordo) knej desha me e myt ..fatti i ca..... tuoi no?!!!?.... insistente shtriga me ka detyru me dal qe aty ..gjyse ore... no vada indietro è poi rientri drita..... cmq alla fine mesa leggermente storta...è nuk ishte as kontenta kjo .... grrrrrrrrrrrrrrr immagjino sa me ka shku tenzioni :D
Fanc.... Viva la Bici cmq :D

Wii

Grupi i të moçmëve!
mbeh si...fare colpo sulle centenarie è decisamente il mio asso nella manica! Imagjino te bej edhe pyetjen "Zemer, du me dit cdo gje nga jeta jote"...quasi quasi inizia con "C'era una volta..." oppure "prima che a Garibaldi gli saltasse per la mente di unire l'Italia... (tradotto : C'era una volta :D)" e me vazhdu me luften e pare e te dyte boterore...luften e ftofte edhe te ngrohte ecc ecc. Ndoshta mor informacione edhe per sa i perket virusit H1N1 te vitit 1917 :D
Mah, voglio vedere se ripete di nuovo la stessa storia domani mattina...Se si, è decisamente innamorata pazza di me! Un colpo di fulmine sarebbe, dato che son tornato ieri e come sappiamo bene in albanese..."er fulmine non cade ar cesso" :D
Eh, la crisi ha colpito duro a quanto vedo :D (da sottolineare : Sono una persona no profit :p)
Ma te, proprio con la crisi ti sei messa guidare? Proprio adesso che il numero di incidenti stradali si era ridotto ai minimi storici? :D
Mitico parcheggio...fossi stato io, dopo aver sbroccato (una la reggo, la seconda no), l'avrei parcheggiato dentro l'erboristeria...naturalmente storta altrimenti che parcheggio sarebbe :D Gjithsesi, tienimi aggiornato se kur do e vendosi videon ne Youtube se du me e pa :D

p.s: Kjo teme ska per te maru asiher per drejtimet qe i japim...ene sa kemi fillu...kom ndermend me i mberrit 2000 postimet per me thy rekordin e "Trio Medusa Prezanton" :D
p.s.s : dato che porto sfiga, non scriveremo più :D