Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

teab

Primus registratum
Re: Massachusetts - Tema e Tetorit te 2006

Gjes..Si u zgjuat ne kete mengjes me bore? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Une kam nje date me dentistin...qe mezi po e pres.. /pf/images/graemlins/madie.gif

Blendi

Primus registratum

jo, nuk di gje, te martave kam klase dhe eshte ne nje fortese qe nuk len sinjal, po qesh dhe ne airport se percolla xhevahiret dje. S'ma pe babin. lol

Qerratai

Primus registratum

supremo.jpg

Merre Tranush...

Kendi, mos ki frike nga dentisti /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qerratai

Primus registratum

Blindo /pf/images/graemlins/laugh.gif, show us ur daddy at Flickr /pf/images/graemlins/grin.gif

Sa mire qe paske qene me prindrit.

Blendi

Primus registratum

GJES, SI U GDHIVE TI. Kur ke ngrene sushi heren e fundit? /pf/images/graemlins/smile.gif

teab

Primus registratum

Du dhe une te me vije mami me babin per vizite.. /pf/images/graemlins/cry.gif /pf/images/graemlins/cry.gif /pf/images/graemlins/frown.gif

teab

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
GJES, SI U GDHIVE TI. Kur ke ngrene sushi heren e fundit? /pf/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ne fakt, pas gjithe atij muhabetit qe u be, bleva dje sushi dhe nje shishe vere dhe rekrutova nje shoqen time (she was supposed to go to class /pf/images/graemlins/laugh.gif) dhe jena kenaq per darke.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qerratai

Primus registratum

O Kendi, si ka mundesi qe ke ngrene edhe sushi edhe geshtenja dje ? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Blendo, se mos pershendesesh e...

teab

Primus registratum

/pf/images/graemlins/laugh.gif Geshtenjat ishin si me thene "embelsira" ne fund..meqe une s'ja them shume per embelsira.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Blendi

Primus registratum

kusho, pershendetje, kam nje sy ketu, nje sy te ca gjera te punes, "M'ka bo Zoti krejt hajvan!"

Qerratai

Primus registratum

Shyqyr qe s'paskeni ngrene feta kungujsh /pf/images/graemlins/laugh.gif ( kungulli eshte i embel )

Sdq geshtenjat konsideroji si "embelsira" sepse jane fruta, ne rregull je /pf/images/graemlins/grin.gif

Trano, mbaje me nje dore filxhanin te keqen, ne menyre qe te na thuash nanje llaf ketuna /pf/images/graemlins/laugh.gif

TranofiljA

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Merre Tranush...

[/ QUOTE ]

me gjith' qef yllo. A ke noicik qumesht se nuk e pi dot te zeze? Sheqerin maje se e kam armikun e kafes /pf/images/graemlins/kiss.gif

Blendo, une as mamin nuk e pashe. Hajt mo. Kshu i bo punet ti. /pf/images/graemlins/mad.gif

Candy, ishalla dentisti jot i ka lare dhembet se do e kesh gjith' kohen mbi koke /pf/images/graemlins/smile.gif

teab

Primus registratum

/pf/images/graemlins/laugh.gif Ne fakt kam hall se do me thote prape "Didn't I tell you how important it is to floss every day?" /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qerratai

Primus registratum

latte.jpg.jpg

Ishte kafe Kolumbiane e para... por meqe nuk e deshe, merr kete tjetren direkt me qumesht /pf/images/graemlins/smile.gif

Blendi

Primus registratum

Shi kjo ma la mu fajin, sikur t'kam thon mos ec une ty? ishe deri n'shqipri goce, nji nahije m'ke me tutje

Qerratai

Primus registratum

Blend, do ma vesh nje titull nen emer ? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qerratai

Primus registratum

Bleeeeeeeeeeeeeeend, du si titull nen emer kete fjalen e trete tek firma ime, te kuqe, bold.

Te lutem!

Trano ec ktu ti lookere /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Qerratai

Primus registratum

Te fundit ore, ate dementor, jo te parin /pf/images/graemlins/laugh.gif

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif edhe pse me shkoka

TranofiljA

Primus registratum

une them mbaj ket /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/tongue.gif

ato kafet me zemer se si me duken, me vjen keq me i pi.