Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

marina s.

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
p.sh me pelqen menyra si Digitalb punon me mesazhe promocionale, gje qe SAT+ nuk e ben. Klienti sqarohet shume me teper dhe nuk humbet shume kohe per te vajtur dhe pyetur ne dyqan, aq me teper kur gati cdo muaj bejne oferta.

[/ QUOTE ]

Quhet propagande! Nuk jane te shumte ata qe arrijne ata perdorin siç duhet dhe shpesh e ngaterrojne me reklamen.
Po te gjykoj vetem nga çka shon ne TV,do te thoja se Digitalb ka Marketing te perparuar.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ne mos gaboj me siper ti bere dhe nje gjykim per reklamen e Digitalbit dhe the qe eshte e dobet.
Une thjesht te kundershtova kete mendim duke u nisur nga ato qe kam ndjekur une ketu. Ajo reklame eshte ne funksion te imazhit qe ata kane krijuar dhe une mendoj qe ja kane arritur.

[/ QUOTE ]

Se pari une komentova nje reklame e jo gjithe fushaten promocionale qe kane ndjekur Digitalb dhe Sat+,
Se dyti vazhdoj akoma te mendoj se ajo reklame eshte e dobet, e pare nga kendveshtrimi si konsumator i thjeshte vertet qe nuk me ka terhequr, si rrjellim nuk i kushtova rendesi , si rrjellim nuk arrita te kuptoj se cfare po reklamohej,dhe krejt rastesist nje here nuk e mbaj mend sesi degjova reklamen deri ne fund dhe e kuptova se ishte per Digitalb
E pare nga nje kendveshtrim marketereje ( /pf/images/graemlins/laugh.gif si ja boj qejfin vetes eee) duke iu referuar "teorise" AIDA ( ne mos gaboj EBM e shpjeguar me pare kete )qe ne fillim kur une nuk kam arritur te terheq vemendjen e kosumatorit une kam deshtuar sepse nese nuk arrij te kaloj me sukses fazen e pare si mund te pretendoj te zgjoj interes,te ngjall deshiren dhe me pas te pres qe ata te veprojne duke e blere produktin. E pare prape nga kendveshtrimi i marketeres dhe duke iu referuar asaj cka ke shkruar ti :
" Ajo reklame eshte ne funksion te imazhit qe ata kane krijuar dhe une mendoj qe ja kane arritur. "
me duhet te jap te drejte por prape nuk funksionon totalisht, eshte shume shpejt per te shkuar tek konsumatori shqiptar me nje mesazh te tille(ketu nuk i referohem thjesht slloganit, por reklames ne teresi) dhe kaq shume agresiv , kjo mund te funksionoje shume mire ne nje vend tjeter.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Po pati mundesi njeri, na e veni ate reklamen diku ta shikojme.
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

S'ka reklame, hik e blej Digitalbin, ku jemi ktu! /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

..ju ujqrit kurrnaca ngelet gjith jeten! /pf/images/graemlins/smash.gif
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Pyetje per diskutim:
Nqse do kishit mundesi te hapnit nje dyqan me veshje ne Tirane, cilit segmenti tregu do zgjidhnit t'i sherbenit dhe pse?
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Do zgjidhja veshje per te rinjte per moshen 16-30 vjec.Do mundohesha te gjeja veshje te kohes dhe do i shisja me nje cmim me te ulet se konkurrentet.Do konkuroja me markat dhe do isha besnike e mallit qe do sillja ne fillim.Eshte segment tregu mjaft i perhapur por perseri ka mjaft mangesi.DUke nisur qe nga origjinaliteti i veshjeve ( nuk eshte ajo qe premtohet),e deri te cmimet e larta duke i bere firmat te shesin veshje me cmim 4 here me te larte se kosto.E kam menduar
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

LiPS 16 deri me 30 vjec mua me duket segment shume i gjere, ke brenda 2 grupmosha qe vishen krejt ndryshe, nje synon drejt sportives dhe ekstavagantes (adoleshentet) dhe tjetra drejt klasikes.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ne TR edhe 30 vjecaret vishen si 20 vjecare dhe 16 vjecaret vishen si 20 vjecare.Duke u nisur nga ajo qe shoh dhe nga ato qe kam pare,mora ate segment.
 

@d@

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Shkrimi u fshi se nuk i permbahej temes!
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Nejse nga 16-30 vjec edhe mua me duket nje segment i gjere, por besoj ke pas ndemrend si target tipat sportiv qe mund te vishen me xhinse dhe t-shirt.
Mire LIPS qe do i ofroje keto mallra, por cfare rrugesh do perdorje per te percjell mesazhin qe ti ke mall origjinal dhe me cmime te arsyeshme dhe kush do dilte garant per kete fakt?
Me duket qe shumica e butikeve ne Tirane te pakten kete lloj malli shesin dhe te gjitha keto pretendime nxjerrin.
Ti si do diferencoheshe nga te tjeret?
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Klientet shqiptare nuk jane budallenj,dmth nuk genjehen lehte,kjo dihet.Ajo qe do beja eshte ti ofroja ndryshe nga te tjeret produkte te cilet kane cilesine e duhur ( dhe ata qe marrin vesh e dallojne pernjehere qe nga materiali qe prekin ) me cmimin me te arsyeshem te mundshem.Ajo qe do me diferenconte nga te tjeret do ishte padyshim cmimi me i ulet nga mallrat e tjere.Te siguroj pasi jam interesuar,butiqet ne Tr fitojne 4 here me shume se kosto qe kane,e jo vetem qe mbulojne kostot por dalin super te kenaqur nga kjo tregeti.Kuptohet flasim ne terma relative.Sa per origjinalitet te thashe ,do dallohej pernjerhesh nese dora e pare e mallit qe do sillja psh;nga Italia ,do ishte e njejte dhe me doren tjeter te malli e deri ne vazhdimesi.Klienti te qendron shume besnik kur ti i ofron mall te besueshem dhe kur je i hapur me te.Ne Tr dikush qe do me konkurronte do ishte Fuego ,me pelqen dhe strategjia e skontove stinore qe ben.Por veshjet kane cmim sh te larte.Pse te mos konkurrosh te njejten cilesi me cmim me te ulet,duke ulur pak marzhin e fitimit ,por te pakten do kishe besimin e vazhdueshem te klientit.Shiko strategjine e jeanseve Diesel ne Tr.Ka dhe vende qe shesin imitime perfekte,por ka dhe dyqane qe sjellin goxha mall te mire te Diesel me cmim te arsyeshem.
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Klientet shqiptare nuk jane budallenj,dmth nuk genjehen lehte,kjo dihet.

[/ QUOTE ]

Mahhh nuk do isha shume i sigurte /pf/images/graemlins/grin.gif
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Kur ske alternativa zgjedhjeje ,normal qe do behesh budalla me zor.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Une do te zgjidhja:
Mosha 18 - 27 vjeç.
SEXI Femer
Nr. dyqaneve 3 Nje tek rruga Myslim Shyri, nje tek blloku dhe nje ne Rrugen e Durresit.
Kategoria e Veshjeve......... sportive, stinore.....
Cilesi e larte çmimet mbi-mesatare, ulje reale here pas here.
Kujdes me shitesit do te duhet te jene te miretrajnuar dhe te sjellshem.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

..po mir mer Jaho, pse vetem 17-27 dun me u duk bukur?! Jane mbytur tregjet me gjona t'ngushta per rinine, po grate e burrat mbi 30 vjec s'kane qef te duken bukur. Moshat 15-30 vjec ne Shqiperi perben me pak se 25% te popullsise (http://www.albic.net/Eng/a2albania/albdemography.php) -- pra pjesa me e madhe e popullsis (qe ka edhe fuqine blerese se punojne) injorohen. ...persa i perket skontove -- i urrej, dhe s'do i perdorja kurre!

p.s: ..EBM-je du perqindjen e fitimit per dhenien e ides!
/pf/images/graemlins/laugh.gif

/pf/images/graemlins/wave.gif
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Capuni ajo pjese e popullsise qe ti thua se jane potencial tregu ne Tr thuajse nuk ble ne dyqane,po te shkosh te tregu i cameve apo te tregu i medresese i gjen te gjitha moshat mbi 30 vjec ( relative kjo ).Te rinjte jane goxha te ndjeshem ndaj modes dhe veshjeve,kuptohet ata bejne te pamunduren per te blere cfare duan.Nuk eshte treg per tu neglizhuar aq me teper qe sa me shume mundesi zgjedhjeje ti japesh klientin ne produkt aq me mire eshte,pse jo dhe skonto qe ti urren /pf/images/graemlins/smile.gif
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

...ehhh fakti qe mbi 30vjecaret bejn pazarin tek tezgat nuk do te thote qe s'kane nevoj per nje dyqan te tyrin. Ne fakt lindin disa pyetje qe kerkojne pergjigje: Pse u pelqen tregu i cameve? Mos ndoshta nuk u pelqen po s'kane zgjidhje tjeter? Mos ndoshta ka me shume varjete produktesh aty? Mos kushedi blejne aty sepse u pelqejne cmimet e lira? ....etj etj. Thjesht pergjigja e pyetjeve te tilla te con ne gjetjen optimale per kete target market!

..pa skonto! Skontot bejne me shume dem sesa rregullojne pune. /pf/images/graemlins/smash.gif
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Lips me nga sa morra vesh une nga ato qe shkrove, marketingu yt do jete i bazuar vetem tek fjala e gojes, dmth klienti ia percjell klientit. Po nga keto gojrat qe bejne percjelljen e mesazhit, sikur te nderhyj dikush nga konkurentet dhe te hap fjale ne demin tuaj, se mallrat qe ju tregtoni jane imitime, si do i beni balle kesaj situate?
Nga 4 P-te e marketingut miks me sa kuptova ti do zbatosh vetem dy, Product dhe Price, ndersa Promotion and Place ia le ne dore Zotit? /pf/images/graemlins/smile.gif

Capun rrofsh per idene, por ishte thjesht per diskutim. /pf/images/graemlins/wink.gif
Sa per skontot besoj se jane te nevojshme sidomos ne fund te sezonit, per te hequr mallin nga dyqani.

Ju gocat besoj e njihni rrjetin e dyqaneve Penelope.
A mund te na thoje dikush me aq sa ka vezhguar, kush ka qene suksesi i ketij rrjeti dyqanesh?
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizn

Ti nuk pyete per Promotion dhe per Place.Ti pyete per segmentin e tregut dhe pse ky segment tregu.Per sa i perket shkrimeve te tjera qe kam bere kane qene "pergjigje" e komenteve qe jane bere bazuar mbi shkrimin tim.Sigurisht nuk do perjashtoja dhe promocionin nepermjet reklamave ne TV dhe ne radio,si dhe fletushka me foto te veshjeve dhe me adresen e dyqanit.Para nje jave gjeta te tilla fletushka ne shkollen time te shperndara ne cdo klase,mos te them ne cdo banke.Nuk eshte ide e keqe dhe ndonje poster ne rruge.Pra nuk mbeshtetem vetem ne promocionin gojor.
Persa i perket rrjetit te dyqanit Penelope mendoj qe ka sukses sepse ka hapur dyqane ne pikat me kyce te Tiranes,ben promocione me nje karte qe shperndan per nje vlere te kaluar te blerjes ne ato dyqane do perfitosh nje produkt tjeter falas.Shet produkte ( bizhu ) me cmim te perballueshem nga klienti.Dyqanet ndjekin nje marketing shume terheqes ,duke reklamuar mallin me te mire ne vitrina plot ndricim e ngjyra.Per momentin kaq,do mendohem e do shkruaj serish.:)
 
Top