Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Si ai rasti qe permende ti ujku81 eshte dhe marketingu qe ndjek coca-cola dhe pepsi me frigoriferet e tij.Ajo gje qe sme ka pelqyer nga politikat e ndjekura nga keto firma eshte qe kur biznesi i vogel pranon nje frigorifer te coca-coles nuk mund te kete firgorifer te pepsit,dhe jane te detyruar te mos shesin produktet e njeres apo tjetres kompani,e sidomos kjo neper lokale.Nje nga menyrat me te shemtuara per te krijuar marketing pasi klienti ndjen mungesen e produktit ( coca-coles apo pepsit) dhe nuk i le hapesire zgjedhjeje por je i detyruar te pish njeren prej tyre.Nuk e di nese kjo futet ne ate qe pyeti capuni por sdq mendova te vazhdoja disi mendimin.
[/ QUOTE ]
Jo vetem kaq por saken se te shofin qe ke fut Pepsi ek frigoriferi i Coca Coles, ta marrin frigoriferin me gjithe Pepsi.
Dimir, nuk ke ci ben, ky eshte tregu. Une kam patur rast te shoh se si punojne ne disa markete ne Tirane, dhe praktikisht firmat e medha grosiste dhe prodhuesit bejne ligjin,dhe tregtaret e pakices nuk i shofin as si kliente as si shperndares, po i trajtojne shume keq.