Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

po "slotting" si funksionon ne shqiperi?

slotting - qeraja per venien e produktit ne vitrine.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Jo. Me sa di une s'ekziston nje praktike e tille ende ketu. Thjesht shperndaresit qe bejne dhe manaxherin e shitjs i luten dyqanxhiut apo i sugjerojne t'i veje ne vend te dukshem produktet e veta, por qe te paguhet ndonje gje ekstra, s'kam degjuar deri me sot.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

...gjynah! Megjithese pas disa vjetesh kur te konsolidohet numri i shumte i dyqaneve dhe te hyjne ne mase supermarkatat, do filloj edhe "slotting."
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

aman ,pak taksa po paguajne bizneset.
 

true confidental

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Meqe po trajtonit aftesine e stafit te shitjes, gjithmone kur behet fjale jo per mallra supermarketesh, por per keshilla te specializuara ne sektore te ndryshem le te themi programet comp apo industrine financiare ......( edhe pse4 mund te gjeje perdorim te gjathanshem)
Gjithe theksi eshte ke i ashtuaquajturi Customer Experience Model.....i cili ne vetvete ndahet ne 4 faza
Receiving
Understanding
Helping
Keeping
Secila faze perfshin nje sere perafrimesh ke klienti, menyra se si e drejton biseden, sa e kupton vertet nevojen dhe sa i jep benefit produktit qe kerkon te shesesh ne varesi te permbushjes se nevojes etc etc etc, eshte nje leksion me vete .....
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
aman, pak taksa po paguajne bizneset.

[/ QUOTE ]

Eshte thjesht gje e natyrshme qe ndodh. Tani per tani prodhuesit jane me te fuqishem. Sapo te konsolidohen dyqanet, do jene keto te fundit qe do kontrollojne sa vend do zej produkti ne vitrine dhe sa do jete "gjoba" per ta ven ne vitrine.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Eshte e vertete, shqiperia eshte akoma ne stadin ku prodhimi ze vendin kryesor dhe ne bizneset me fitimprures. Ende prodhuesit bejne ligjin, dhe kjo situate do te vazhdoje deri sa ne shqiperi te shtohen prodhuesit dhe emigrantet qe jane ne bote te mbledhin mendjen, ose te vijne te investojne ne Shqiperi ose te mos u dergojne lek qyl prinderve apo kujtdo tjeter.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Me zor po e pres ate dite Capuni &amp; Dimir,qe te paguajme taksat qe duhen paguar dhe jo taksat qe deshiron nje apo disa persona te papergjegjshem dhe "te fuqishem".Syte nga e ardhmja i kemi /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Jo. Me sa di une s'ekziston nje praktike e tille ende ketu. Thjesht shperndaresit qe bejne dhe manaxherin e shitjs i luten dyqanxhiut apo i sugjerojne t'i veje ne vend te dukshem produktet e veta, por qe te paguhet ndonje gje ekstra, s'kam degjuar deri me sot.

[/ QUOTE ]

EBM ekziston, e aplikon Euromaxi. 1000 Euro per ta vene produktin ne vitrine ballore (qe duket qe larg). Nga nje bisede qe pata me nje te Elkes, me tha qe jane mjeshtra per kete pune. Per te mos folur nese do te kesh nje stende kompjet tenden. Por ne fakt shumica veprojne ndryshe, vete firmat (Gillete p.sh - procter&amp;gamble) te japin raftin falas dhe keshtu normal qe dyqanxhijte tane genjehen dhe e vene ne krye.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Qe marketi, dyqani, ose tregtari i pakices qe te perfitoj ndonje ekspozitor ose raft duhet qe ne momentin qe ai merr ate te bej nje xhiro te konsiderueshme dhe te bllokoj aq para per produktet e firmes te mbeten aty per muaj te tere pa u shitur, dhe keshtu qe tregtari nuk perfiton me pas nga ndonje oferte e rralle qe mund te bej ajo.
Shqiperia do dhe disa vite qe marketingu te zeri vendin qe sot ai gezon ne vendet fqinje dhe gjithandej.

P.S Mesojme dhe studiojme, por njohurit tona do te hyjne ne pune pas disa vitesh ose pas shume vitesh. Se sot puna e manaxhereve te tregut dhe manaxhereve ne pergjithesi po behet nga çdokush. (mire apo keq, funksionon).
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Si ai rasti qe permende ti ujku81 eshte dhe marketingu qe ndjek coca-cola dhe pepsi me frigoriferet e tij.Ajo gje qe sme ka pelqyer nga politikat e ndjekura nga keto firma eshte qe kur biznesi i vogel pranon nje frigorifer te coca-coles nuk mund te kete firgorifer te pepsit,dhe jane te detyruar te mos shesin produktet e njeres apo tjetres kompani,e sidomos kjo neper lokale.Nje nga menyrat me te shemtuara per te krijuar marketing pasi klienti ndjen mungesen e produktit ( coca-coles apo pepsit) dhe nuk i le hapesire zgjedhjeje por je i detyruar te pish njeren prej tyre.Nuk e di nese kjo futet ne ate qe pyeti capuni por sdq mendova te vazhdoja disi mendimin.
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Jam kunder çdo lloj marketingu qe eshte vene ne sherbim te bisnesit dhe ekonomise per ti hedhur hi syve fuqise blerese,duke i mashtruar me publicitete genjeshtare.
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Po shtoj qe edhe kur vesh marka (nuk e mohoj cilesine)pres etiketat sepse nuk dua te bej publicitetin e markes ne fjale
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po shtoj qe edhe kur vesh marka (nuk e mohoj cilesine)pres etiketat sepse nuk dua te bej publicitetin e markes ne fjale

[/ QUOTE ]

Po kur e ka marken t'madhe t'stampuar perpara, si ja bon hallit? ...une e vesh mrapsh!
 

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Ti e vesh mbrapsht e une nuk e vesh fare.
S'me ka lene mendja akoma te dal me stampa rrugeve /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Si ai rasti qe permende ti ujku81 eshte dhe marketingu qe ndjek coca-cola dhe pepsi me frigoriferet e tij.Ajo gje qe sme ka pelqyer nga politikat e ndjekura nga keto firma eshte qe kur biznesi i vogel pranon nje frigorifer te coca-coles nuk mund te kete firgorifer te pepsit,dhe jane te detyruar te mos shesin produktet e njeres apo tjetres kompani,e sidomos kjo neper lokale.Nje nga menyrat me te shemtuara per te krijuar marketing pasi klienti ndjen mungesen e produktit ( coca-coles apo pepsit) dhe nuk i le hapesire zgjedhjeje por je i detyruar te pish njeren prej tyre.Nuk e di nese kjo futet ne ate qe pyeti capuni por sdq mendova te vazhdoja disi mendimin.

[/ QUOTE ]

Jo vetem kaq por saken se te shofin qe ke fut Pepsi ek frigoriferi i Coca Coles, ta marrin frigoriferin me gjithe Pepsi.

Dimir, nuk ke ci ben, ky eshte tregu. Une kam patur rast te shoh se si punojne ne disa markete ne Tirane, dhe praktikisht firmat e medha grosiste dhe prodhuesit bejne ligjin,dhe tregtaret e pakices nuk i shofin as si kliente as si shperndares, po i trajtojne shume keq.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

eh, nderkohe qe piramida duhet te ishte kthyer permbys me kohe,dhe te kuptojme mire po mire ama qe KLIENTI ESHTE MBRETI.
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Une do te thoja qe klienti eshte i rendesishem, por nuk do shkoja deri ne ate pike sa te thoja "klienti eshte mbret." Lidhja midis prodhuesit/shitesit-klientit eshte dinamike, jo absolute. Shembujt e mesiperm te Pepsi dhe CCola e bejne kete te qarte.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Ne shkollat ekonomike ne Japoni theksohej me te madhe 'KLIENTI ESHTE MBRET'
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing, Ide, Koncepte & psikologji Biznesi

Nuk pretendoj t'jem me i zgjuar se profesoret e shkollave ekonomike Japoneze, sidoqofte, per mendimin tim, mbreteria e konsumatorit e ka kufirin tek kostot e biznesit. Plotesimi i deshirave te klientit varet nga kostot e plotesimit te deshires. Me pak fjale ...mbreteria e klientit ka siperfaqje shume te vogel.

..pastaj ka edhe raste kur klienti terhiqet prej hunde ..e s'ka c'ben (shih Pepsi, C Cola, Gillette, kompanite ajrore, Microsoft, programet shteterore ...etj.)
 
Top